Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Krótko i na temat
malpa007  12-01-09, 13:11 Zgłoś
+ 1486 -
Dodano: 2012-01-09, 13:11:00   przez: malpa007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1486  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W temacie
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Magia uczuć.
  •  Nie drażnij strażnika
Ukryj komentarze(194)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mundzio84
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-01-16 14:52:34
Taki wąż nie zrobi krzywdy komuś, kto potrafi się z nim obchodzić.Ale to są drapieżniki, które mają swój wrodzony instynkt i takie dziecko, które na dodatek może wykonać nieprawidłowy ruch, mogą potraktować jak ofiarę lub zagrożenie.I nie ważne czy wąż jest wtedy najedzony czy nie.

hardcore_fun
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-02 09:30:57
takim rodzicom powinno się zabierać dzieci

poiuyt666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-24 18:46:50
Sami jesteś cie debile! PBM u porządnego terrarysty nie zjadł by nawet kota! debilizm... sam sie puknij w łeb debilu! jak nie wiesz co to za zwierzak to nie wstawiaj zdjęć i durnych opisów!

darekkor
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-22 14:31:17
co za typy taki to prawa rodzicielskie odebrać, bez problemu ta gadzina dziecko by zjadła

EzioADF
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-21 23:39:32
matke na stosie spalic a ojca na pal nabic co k***a downy

Radine
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-21 01:23:39
ja nie wiem.. powinni jakieś testy psychologiczne robić dla przyszłych mam..

bemi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-19 23:50:46
moze rodzice tego dziecka zaplanowali mu przyszlosc - tarzan. a tak serio to brak slow na , debilizm to i tak malo powiedziane.

ruchaszewski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-19 00:10:31
zabrać to dziecko od rodziców!

ktos1taki2jak3ja4
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-18 21:58:23
Biedne dziecko, popier.doleni rodzice i tyle .

FIV7
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-17 23:55:45
W razie niebezpieczeństwa rodzice na pewno zdążą przecież polać wrzątkiem...

CaneCorso
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-17 22:40:47
to samiec pytona tygrysiego , nic dziecku nie zrobi.. kto sie zna choć troche na tym to wie ajak jakis debil znajdzie zdjecie to sie mądrzy. pytony kasają gdy sa zagrozone gdy sie najedzą i sa oswojone nie kasają. pozatym dziecko nie ma zapachu gryzonia. Miałem wiekszą samice.

adik1988
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-17 21:54:22
Kur wa brak słów

frani0
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-17 21:54:03
Dziecko jest względnie bezpieczne. Wąż go nie ruszy by zjeść bo jest za duże. Nie zaatakuje by odpędzić bo wie, że to dziecko. Jedynie co to w wypadku bardzo złego ruchu ze strony dziecka wąż mógłby coś zrobić ale nie było by to nic poważnego. Jednak ja dziecka nie zostawię z moim wężem, ani też z p

rusofil
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-01-17 21:26:15
Poza tym... może ten dzieciak to karma dla węża?

rusofil
    Ocena: -11 (glosow:21)
2012-01-17 21:24:43
Jaki tam debilizm. Ludzie umieją obchodzić się z wężami. A nawet jak wąż łyknie tego szczyla to co z tego? Nie lubię dzieci i węży, ale zdecydowanie wybrałabym węża. Poza tym co się spinacie, dzieciakowi nic się nie stało.

agusia1231145
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-01-17 21:32:59
Szmacioro po twojej mordzie widze ze ciebie chyba waż własnie rb . Co z tego ze nie lubisz dzieci ale to bezmmyślne zachowanie kiedyś sama byłas dzieckiem ! wiesz ? Szkoda ze ty nie jestes pokarmem dla węża bo by sie pożadnie najadł Pozdrawiam . ;|

myszkaamorki
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-18 16:31:50
gdybyś miała węża to byś go pewnie pożarła tłusta świnio

idj95
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-19 19:35:05
Haha. Spoko. Jestem za :P Też nie znoszę bachorów.

cumis
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-17 20:01:14
LUDZIE KTÓRZY TO ZROBILI POWINNI BYĆ SKAZANI NA PRACĘ W DOMU STARCÓW I CZYŚCIĆ BASENY Z ZASCHNIĘTEGO GÓWNA !!! DEBILIZM ZE STRONY RODZICÓW ;/

KRUSBI
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-17 18:19:40
jaki kretyn kładzie na takie małe dziecko tak drapieżną gadzinę.... fakt że jak ich nikt nie zagrozi to będzie dobrze al moim zdaniem to masakra i szczyt głupoty

malgorzatka1313
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-17 17:35:03
takim rodzicom powinno sie odbierac dzieci, nie wazne czy waz jest wytresowany, najedzony, czy nie wiadomo co jeszcze. Dziecko to nie zabawka!!!

bad_way
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-17 17:14:51
przecież ten wąż nic nie zrobi nikomu bo jest wytresowany tak to by najpierw rodziców zabił przy przekładaniu go

agusia1231145
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-17 21:33:43
zwierzakowi moze tez odbić tak jak człowiekowi

mirek191ur
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-17 16:33:59
Nie wszystkie gady są grożne i jadowite ale nie trzymałbym w domu takich zwierząt nie lubie dzieciak ma mega lęk i stres żeby się tylko nie odbiło na psychice no chyba że to lalka

prazynka87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-17 14:34:54
Współczuję dziecku rodziców...

asasyn89
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-17 12:11:41
i to jest dowod na to, ze niektorzy nie powinni sie rozmnazac!

dariusia175
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-17 09:01:06
dziecko ma "cudownych rodziców" skoro pozwoli na takie coś..Ja osobiście boję się węży jak by ktoś mi wparował do domu z wężem to bym tak spierdzielała aż by się kurzyło

QueenOfSpades
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-01-17 07:11:25
i czym się tu jarać przecież widać że to lalka;/

MaximaGdansk
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-01-17 01:33:39
debilizm autora=wiocha totalna.sredniowieczne myslenie.A BACHOR-SWIETY-NIE MOZNA DOTYKAC,ZARTOWAC-NA PIEDESTAL-KAZDE ZARTOBLIWE FOTO Z BACHOREM>;KOMENTARZ-ZAL RODZICOW ITP...ZAL POJ.. CO WYKLUCIE POTOMKA BIORA ZA CUD NATURY.ZADEN CUD.PROKREACJA-DOMENA KAZDEGO ZWIERZECIA

ewa_jabu
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-17 12:38:48
ktoś tu chyba miał marne dzieciństwo....

StAr5kA
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-16 23:59:27
Jedna chwila i po dziecku. Kocham węże, ale w życiu nie zrobiłabym czegoś tak bezmyślnego, już nawet nie ważne czy to moje dziecko czy nie. Czysty idiotyzm.

Gesty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-16 23:16:01
Jestem Tomus tata kupił mi na moje pierwsze urodziny 5 metrowego pytona ;D

PiR010907
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-16 22:48:25
widziałam kilka programów na discovery o ludziach trzymających w domu groźne zwierzęta w tym węże i mających pry tym malutkie dzieci. Przynajmniej w tamtych programach Ci ludzie nie zdawali się widzieć zagrożenia dla swojego dziecka... wg mnie za takie rodziny powinny się wziąc odpowiednie służby!!

bradcor
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-16 22:44:27
takie cos .... gratulacje dla rodziców... jeden ruch i waz dusi dziecko.!

zagadka12
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-01-16 22:38:13
Nie nie zasługuje na głowna.Takie gówno trafia na głowna a lepsze sa olan.;/;/;/;/

zagadka12
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-01-16 22:39:27
* To nie zasługuje na głowna

pusia227
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-16 21:24:00
jak bym złapała matkę tego dziecka, to marnie sukę by nikt nie poznał brak słów mi

Glosniczek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-16 21:20:29
Węże są nie przewidywalnymi zwierzętami! Skoro takie coś robią dorośli ludzie rodzice tego dziecka to ja nie moge nazwać tego ludzką głupotą tylko debilizmem!!!! A tak wogóle to gdzie jest admin?????????

hohlik001
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-16 21:49:55
a admin to co dobra wróżka..? myślisz że cofnie się w czasie i węża złapie:P

siemaziomus
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-16 21:13:45
ale ludzie , jeżeli wąż jest "udomowiony", o ile można udomowić węża, może bardziej przyzwyczaić. Więc jeśli wąż jest przyzwyczajony, najedzony i widać ,że właściciele znają się na tym , bo bez pojęcia o wężach nie można wyhodować tak piękny okaz , to gdzie tu głupota ?!

hohlik001
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-16 21:45:36
po 1 skąd wiesz że mieli go przez x lat, może nie dawno kupili i się chwalą po 2 choćby nawet, wąż zawsze pozostanie wężem i nigdy do końca nie możesz być pewien jak się zachowa po 3 po co ryzykować i narażać dziecko?

owad12
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-16 21:52:07
A może kupili i nie wiedza co to?

Python013
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-16 21:57:28
Akurat w przypadku malutkich dzieci wąż nie jest dobrą maskotką ponieważ nawet syty może się owinąć i udusić potencjalną przekąskę na później lub może np jakieś tarmoszenie (co u małych dzieci jest normalne) odebrać za zagrożenie i zaatakować.

owad12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 22:00:01
Python Ty tu nie strasz:)Pora duchów, i tak straszno wystarczająco;)

hohlik001
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-16 22:01:08
owad12 twierdzisz że ktoś im kit wcisnął że to kameleon?:)

owad12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 22:08:15
A wiadomo,siła perswazji jest niepojęta;)

hohlik001
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-16 22:34:43
tak jak ich głupota ;)

BerserkersTeam
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 20:58:33
Masakra gdzie ci rodzice mają głowę ;((

na.glonwa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 20:55:19
ja pi***ole !! Jak można takie coś koło dziecka położyć ?!

lakiluk123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-16 20:53:44
o kur*a!!! co za patole są zdolni do takich rzeczy masakra!!!!!!

SwinkaPigi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-16 20:45:27
tp pewinie inteligentny tatuś kiedy mama wyszła z domu :/

Apo_97
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-16 20:33:39
Węża da się wytresować w pewnym stopniu, ale kładzenie go na małym dziecku to może zaatakować w każdej chwili,z takim zwierzęciem trzeba umieć się obchodzić, dziecko tego nie potrafi. Kocham węże ale uważam, że gdy w domu są takie maluchy, nie powinno się wypuszczać węża, lub robić to w osobnym poko

paula1144
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 20:32:31
Odebrać prawa rodzicielskie. Przeciesz to nie jest normalne, człowiek który zrobił taką jazde napewno nie jest normalny MASAKRA

agata23000
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-16 20:11:12
nie... no jak to jest w Polsce to dawać mi ich adres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozabijam!!!tacy nieodpowiedzialni ludzie nie powinni mieć dzieci strach pomyśleć co czuło to maleństwo przecież dziecko potrafi wyczuć zagrożenie a tak w ogóle ten wąż też swoje waży!!!!

maciek260375
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-16 19:59:58
Qrwa!! Rozsądek rodziców diabli wzieli

Python013
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-16 19:41:47
Śliczny Python Tygrysi w niewoli dorasta tylko do 5 metrów. Przed kilku laty była jakaś akcja kiedy to w ZOO Python rzucił się na jakiegoś chłopca i musieli go uśpić by dzieciaka wyciągnąć zanim się udusił.

ricon3
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-16 19:38:36
jezeli wąż tak sie kładzie przy np tym dziecku tzn ze sie mierzy czy pomiesci tą przyszłą ofiare w sobie wiec warto przemyslec

Python013
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-16 20:01:49
grzywuss dokładnie. Syty wąż nie poluje a atakuje tylko w obronie. Co prawda wygłodniała glizda potrafi zaatakować coś tak wielkiego jak jej głód ale nawet wtedy nie patrzy czy to zmieści czy nie.

hohlik001
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-16 21:16:29
Anakonda potrafi nawet zaatakować aligatora chociaż i tak go nie zje :p

aniaa142
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 19:26:10
Pojeeebało rodziców chyba ! ;/ .

filozofiaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-16 19:20:52
Za takie coś powinno być zabrane dziecko rodzicom gdyż to narażanie jego życia i zdrowia. Ktoś napisał , że on pyton nie je takich maluchów. A to nie do końca prawda wciąż to wąż jest dziki i nie można mu ufać !

drLOUBITCH
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-16 19:19:25
Nigdy nie zrozumiem ludzi trzymających węże w domach. Ludzka głupota.

hohlik001
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-16 19:25:37
ja mam dwa i to nie znaczy że jestem głupi:p ty masz psa ja mam węże i tyle, o gustach się nie dyskutuje! a to że jakiś odpadek toksyczny ma nasrane w głowie to nie znaczy ze każdy tak ma;)

ridrick
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-16 19:31:18
To proste. Ładnie wyglądają. Większość ludzi się ich boi. Nie trzeba ich wyprowadzać. Mozna wyjechać na urlop nie martwiąc się co zrobić z pupilem bo je raz na dwa tygodnie. A twierdzenie że to głupota jest zwykłym ignoranctwem.

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-16 19:36:10
Chyba ignorancją, jeśli już.

Python013
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-16 19:55:35
Głupoty opowiadasz i tyle. Sam Chętnie kupię sobie węża, pająka lub skorpiona, niestety nie mieszkam sam i nie chcę nikogo narażać. Wolę trzymać takie zwierzątka w mieszkaniu jak być debilem i w bloku męczyć jakieś wielkie psisko !!!

hohlik001
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-16 20:16:27
wąż nie poliże cie po ręce jak pies, nie będzie się tulił jak kot ani nie będzie taki zabawny jak królik miniaturka, to że nie potrafi tego okazać to nie znaczy że nic nie czuje :p

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-16 20:25:19
Przepraszam bardzo, jeśli kogoś uraziłem, nie było to moim zamiarem. Po prostu wydaje mi się, że zwierząt takich jak węże nie powinno trzymać się w mieszkaniach. To zwierzęta, które moim zdaniem nie nadają się do trzymania w mieszkaniach.

hohlik001
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-16 20:30:16
drLOUBITCH dlatego są terraria które dają komfort i nie pozwalają naszym pupilką uciec ;)

Python013
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 20:39:58
hohlik001 akurat kotów nie znoszę, psa mam. Co do królika miniatury to trzymałem go tylko ze względu na psa, tak się do niego przywiązał (razem spali na podłodze, razem się bawili itd.) Sęk w tym, że kręcą mnie takie nietypowe zwierzaki prócz tych tradycyjnych.

hohlik001
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 20:45:57
Python013 na początek najlepsza jest zbożówka, wybacza początkującemu wiele błędów a poza tym jest ruchliwa i ślicznie prezentuje się w terrarium ;)

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-16 21:15:40
hohlik001, a jako hodowca węży jak zaopatrujesz się na przedstawione wyżej zdjęcie?

hohlik001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 21:18:22
Mundzio84 odpowiedz masz w powyższych moich komentarzach

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 21:20:09
No fakt, nie doczytałem.Zgadzam się

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 22:09:37
hohlik001 dzięki ale na początek chcę spróbować ze skorpionami. Jakiś czas temu zdupcyłem okazję kupienia pięknej 1,5 rocznej samiczki (wielkości przeciętnej kobiecej dłoni), która w świetle słonecznym połyskiwała szafirową zielenią. Niestety nie pamiętam jej łacińskiej nazwy :(

hohlik001
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 22:22:03
Python013 może pandinus imperator w świetle tak wyglądają :)

Karolina83
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 19:13:34
to jest skrajny debilizm

graf
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-16 19:10:29
dlaczego nie zamykają takich ludzi do więzienia ?!

marl1111
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-16 19:09:49
I dziwić sie, że niektóre nastolatki mają nasr*ne w głowie, jak mają takich rodziców... Ciekawe, co z tego biednego dzieciaka wyrośnie...

dziunia28
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-16 18:58:29
debilizm !!! inaczej nie potrafie tego nazwać !!!

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-16 18:36:33
To niestety nie jest lalka .... To zywe dziecko jeszcze i waz rowniez zywy .... Dla mnie ci ,,rodzice" to nie rodzice! Do pudła zamknać razem z kobrami.

zoltanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 18:34:22
O ludu starym sie juz na leb rzucilo totalnie.Niech jeszcze ze 2 pajaki dorzuca i filmik nakreca debile!!!!

Czupur82
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-16 18:31:14
...ja bym wybrał labradora, niż gadzinę bez uczuć ;>

Revath
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 18:24:30
Zauważyłem, że praktycznie tylko kobiety wypisują bzdury na temat mierzenia czy wąż da rade zjeść ofiarę. Prawda jest taka, że tylko pytony siatkowane i anakondy zielone są w stanie zjeść dorosłego człowieka, jednak zdarza się to bardzo rzadko, dlatego że ludzkie ramiona przeszkadzają wężowi zjeść.

Apo_97
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-16 20:37:09
To fakt, ale takiemu małemu dziecku może zrobić dużą krzywdę. Kolega ma dwa węże, jeden z nich zjadł jego psa który był większy od tego malucha więc rodzice nie powinni zostawiać dziecka z takim zwierzątkiem, które potrafi być niebezpieczne.

martak213
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-16 18:10:24
Piękny wąż tylko pogratulować ;)

jacektechnik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 18:03:17
przecie to lalka

michu1991
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 18:02:15
odbierzcie prawa rodzicielskie starym tego smyka.. są niepoczytalni

chaberka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-16 18:00:47
Ludzie trzymają takie gady w domu, a potem ktoś z innego miejsca w bloku chce skorzystać z toalety a tam zwierzątko kuka. Sądząc po tym zdj nigdy nic nie wiadomo

michu1991
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-16 18:00:05
Odebrać prawa rodzicielskie starym tego smyka są niepoczytalni...

michu1991
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-16 17:57:42
odbierzcie prawa rodzicielskie starym tego smyka są niepoczytalni

K126
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 17:57:18
a to nie jest przypadkiem lalka? (dziecko)

sernik14
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 17:56:42
Biedny dzidziuś ..

flesh80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 17:49:32
POCHWALIĆ SIĘ GŁUPOTA BEZCENNE !!!!!!!!

bob091
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-16 17:38:28
No właśnie co za bezmyślność, jeszcze ugryzie tego węża i co wtedy?

weronika07
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 17:33:15
co za bezmyślność..

pepe97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 17:32:42
Co za żal, głupota ludzka nie zna granic.; //

wlodekmir3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-16 17:32:09
To jest po prostu nienormalne

o__O
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-16 16:54:19
marki *

o__O
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-16 16:54:07
Dziecko parki baby born -,-

ntte5
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-01-16 16:40:59
Mógł udusić dziecko to by mieli nauczke

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-16 18:32:06
A twoi rodzice mają nauczkę, żeby następnym razem użyć gumy

hohlik001
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-16 19:28:15
zabłysłeś inteligencją

adasko113a
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-16 16:34:14
niczym Herakles

luzer90
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-16 15:59:38
Zatkało mnie!!!

karoo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-16 15:44:48
Co za kara dla dziecka mieć takich popapranych rodziców.

Master_of_Death
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-16 15:34:16
i gdzie tu rozsądek rodziców, nie znam się na wężach no ale jak można tak zrobić.

Nugget
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-16 15:18:00
Fajne. Więcej nie piszę.

Andzkaaa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-16 14:58:14
Idiotaaa ..

koszka86
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-16 14:53:32
wąż to nie pluszowa maskotka, ten gad mógł zrobić dziecku krzywdę...powinni go usunąć z mieszkania

Apo_97
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-16 20:38:53
Jeśli wąż jest odpowiednio wyuczony co da się zrobić i trzymany w odpowiednich warunkach nie sprawia zagrożenia.

atomowka1992
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-16 14:52:48
Niech ten kto to zrobił sam się położy razem z tym wężem zobaczymy czy będzie mu tak wesoło... porażka,,,

Mundzio84
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-01-16 14:52:34
Taki wąż nie zrobi krzywdy komuś, kto potrafi się z nim obchodzić.Ale to są drapieżniki, które mają swój wrodzony instynkt i takie dziecko, które na dodatek może wykonać nieprawidłowy ruch, mogą potraktować jak ofiarę lub zagrożenie.I nie ważne czy wąż jest wtedy najedzony czy nie.

Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:21)
2012-01-16 14:53:43
Niestety niektórych ludzi powinno się sterylizować, żeby żadne dziecko nigdy przez nich nie ucierpiało.

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-16 23:20:08
Mądrze prawisz.

ridrick
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-16 14:43:30
Az tak bym się z koleżanki nie śmiał to faktycznie istnieją takie teorie. Nie do końca ma to sens bo zazwyczaj wąż nie jada takich dużych posiłków no chyba, że był to pyton siatkowy ale nie znam jednego przypadku w którym właściciel spi z taką bestia ;)

Tensor
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-01-16 14:59:47
"Wąż nie jada takich dużych posiłków" - Pyton wcina antylopy.

Kwas88gr
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-16 15:05:52
Dobra tensor ale .... widziałeś ile takie pytony mają długości ?? Są to giganty których raczej nie ujrzysz w niewoli ;)

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-16 15:10:09
Jada czy nie, kiedy taki wąż poczuje zagrożenie może udusić nawet dorosłego człowieka.Nie po to żeby go zjeść ale po to żeby się bronić

ridrick
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 19:26:05
Pyton pytonowi nie równy. Tych które jadają antylopy nikt nie trzyma w domu. Jak widać sam pisałem o pytonie siatkowym, który jest największym dusicielem obok anakondy. Osoby które hodują węże dobrze znają temperament pupili i wiedza na co mogą sobie pozwolić.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-16 19:40:05
Owszem, wcześniej też porównywałeś trzymanie węża do trzymania psa.Tylko że psy na skutek udamawiania przez człowieka zatraciły już dawno swoje łowieckie instynkty, a wąż to DZIKIE zwierzę.Nie da się na 100% przewidzieć jego zachowania, żeby ryzykować z małym dzieckiem.To objaw nieodpowiedzialności.

blyskotka91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-16 14:38:46
niech sobie na jajach tego węża powiesi.

MannGegenMann
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-16 14:36:24
Rodzic-debil. Przeciez ten waz na zdjeciu sprawdza, czy zdola zjesc to dziecko (dlatego tak sie rozklada). A glupi rodzic robi zdjecie, gratuluje.

Apo_97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 20:41:48
Węże nie sprawdzają tak rozmiary potencjalnej ofiary! Skąd wam się to wzięło? Po za tym wąż zwykle atakuje w chwili zagrożenia, kiedy czuje się niepewnie. Po za tym myślę że skoro zwierzak domowy to jeść dostaje.

BatNaWas
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-16 14:26:59
Za dużo horrorów o wężach i rekinach sie naoglądaliście.

mariolka241
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-16 14:23:58
Rodzice nie zdają sobie sprawy jakie to może być niebezpieczne! Biedne dziecko... Nie jest to ani zabawne, ani normalne :/

kwiatekParis
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-16 13:59:22
pop..loni rodzice !!!!! az mi sie scyzoryk w kieszeni otwiera jak widze taki debilizm

dzacha09
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-16 13:57:30
gratulacje dla opiekunów tego dziecka. ludzie to idioci.

eret
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-16 13:53:13
Jak tak można takie dziecko nawet nieświadomie może skrzywdzić węża :) ludzie nie dbają o zwierzęta :/:p

Mortar
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-16 13:48:44
żeby pytonga kłaść na dziecku

takuntakinta
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-16 13:43:01
To musi być lalka, a nie dziecko. Chyba żaden rodzic nie jest aż taki głupi!

lubisztoxdp
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-16 13:40:08
matko... a jak by temu wężowi coś odwaliło i zacząłby dusić tego maluszka?! masakra. takich ludzi powinno się likwidować...

Mortar
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-01-16 13:50:09
albo za młodu kłaść na nich węże

Apo_97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 20:43:41
To bardzo możliwe, ale że rodzic-idiota i nie wie, że skoro ona umie się ze zwierzęciem obchodzić to nie znaczy że dziecko też. Takie maleństwa często są ruchliwe a to może sprowokować węża, który poczuje niebezpieczeństwo

fanta123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-16 13:34:40
Biedne maleństwo.Nie ma znaczenia oswojony czy nie taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca!!!!To bydle jest ciężkie

RafalEwa12
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-16 13:28:01
Brak słów.szkoda komentowac

kielbik666
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-16 13:26:18
a wąż właśnie w tej chwili robi przymiarke czy jedzenie się zmieści

Apo_97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 20:45:14
Robią to tylko 2 gatunki i też nie zawsze, jak go położyli tak leży, pewnie się boi dlatego się nie rusza. Dziecko też musi być przerażone, a zwierzęta wyczuwają strach a wtedy mogą robić dużą krzywdę.

miszcz82
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-16 12:58:24
komentarz usunięty przez użytkownika

WD-40
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-16 12:58:17
ale mi debilizm,pfff...

sawczenko1986
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-16 12:57:44
weze sa niebezpieczne i nie wazne czy oswojone czy nie...moga udusic takie malenstwo a wtedy rodzice zapewne powiedza ze to nie ich wina...

blue_sky4
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-16 12:57:41
W dupe sobie wsadz tego weza, skretyniala matko!

Zezol-Czupakabra
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-01-16 12:50:05
No przecież by nie dopuścili węża do dziecka jeśli wcześniej nie był z nim oswojony, zastanówcie się ludzie zanim zaczniecie krytykować.

sakurabi
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-16 12:48:13
matka dziecka która pozwolila na cos takiego to totalna idiotka...

laska9210
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-16 12:44:50
dobrze ze słonia nie posadzili obok tego dziecka

tina300luik
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-16 12:23:28
Głupota ludzka normalnie mnie rozwala jak można być takim debilem......takie coś powinno trafić do Opieki Społecznej!!!.

beny2525
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-16 12:21:44
Co za rodzice, głupi czy co ?

razorblade
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-16 12:20:47
Zajebisty wąż. Mam podobnego.

Daisy2012
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-16 12:10:05
Mnie w ogóle nie bawi wykorzystywanie dzieci, do jakiś głupich pomysłów gdzie jedyną radochę mają 'rodzice'.

karoleczka20
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-16 12:06:54
ja pie***** ludzie mają nasr**** do głowy.. jak można węża położyć na małe dziecko :/ jak zaatakuje to po dzieciaku!!!!! Nie normalni są rodzice tego dziecka....

weronika0892
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-16 11:45:42
Moja znajoma miala pytona, traktowala go jak psa, puszczala swobodnie, nawet z nim spala. Po jakims czasie zauwazyla ze waz nic nie je i poszla do specjalisty, facet powiedzial ze waz szykuje sie zeby ja zjesc, rozciagal sie w nocy mierzac jej dlugosc ...

Kwas88gr
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 14:04:51
hahahahahaha niewiedza innych mnie przeraza !

Visenka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 14:35:28
lol, fajna creepypasta weroniko :) szkoda że linijką jej nie mierzyl, ja pierdziele, jak mozna takie bzdury wypisywac.

ridrick
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 14:44:00
Az tak bym się z koleżanki nie śmiał to faktycznie istnieją takie teorie. Nie do końca ma to sens bo zazwyczaj wąż nie jada takich dużych posiłków no chyba, że był to pyton siatkowy ale nie znam jednego przypadku w którym właściciel spi z taką bestia ;)

Kwas88gr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 15:08:11
No tak ale waz patrzy na ofiarę względem objętości , czy przejdzie przez gardło :) a nie długości :)

weronika0892
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-16 16:50:56
Niewiedza innych ... moze masz racje, nie mam weza, nigdy nie mialam, napisalam tylko to co zdarzylo sie mojej znajomej, nie trzeba mnie od razu wysmiewac :/

ridrick
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-01-16 11:36:17
Sami eksperci się znaleźli. Jak trzyma sie psa przy dzieciach to jest oki a jak węża to już nie. Zastanawiam sie kto jest głupszy ten kto nie zapewnia bezpieczeństwa wężowi czy komentujący nie mający pojęcia o czym piszą.

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-16 11:45:47
ale nie chodzi o to czy waz jest bardziej niebezpieczny od psa czy na odwrót, chodzi o to ze to biedne dziecko jest pewnie przerazone. jak ktos chce niech trzyma weza w terrarium i ma przy tym dzieci ok, tylko niech ich nie straszy w ten sposob

grechu
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-16 11:58:04
Tu nikt nie napisał o psie ale jak ten wąż zaatakuje tego dzieciaka to go po prostu zmiażdży i robiący fotkę nic nie zdąży zrobić.

ridrick
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-16 12:39:47
Hehe i wlasnie dlatego pisalem o ekspertach. Weże widzieliście co najwyzej w zoo i nie macie pojecia co ten wąż mogł zrobić. Bardziej przeraza mnie głupota i hipokryzja tu komentujących niż to co zrobili rodzice. Psy zagryzajac dzieci a i tak sa domowymi pupilami.

Homo_erectus
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-16 12:53:39
nadal nie rozumiesz, niech ten waz bedzie najbezpieczniejszy na swiecie bez zebów i jadu niech czyta dziecku bajki na dobranoc a z babcia piecze ciasteczka, chodzi o strach! ten maluch nie wie co sie dzieje, jakies wielkie bydle po nim chodzi i jest przerazone, to jest glupota rodzicow

Lukav
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-16 13:06:18
Homo_erectus i ty na prawde myslisz ze kilkumiesieczne dziecko jest świadome tego ze to akurat wąż po nim chodzi?!

ridrick
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-16 14:09:52
Ty masz chociaż jedno dziecko ?? Znam dzieci (troche wieksze niż to na zdjeciu) które traktuja weże jak członka rodziny i bawią się z nim jak z psem. Problem zawsze jest jeden nigdy nie wiadomo czy zwierze nie zaatakuje (czy to pies, kot, jaszczurka, wąż) ale takie jest zycie. Ludzie sa gorsi.

Homo_erectus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-16 14:21:54
nie mam dzieci, ale nie wydaje mi sie zeby takie dziecko bylo szczesliwe z faktu ze lezy i przesuwa sie po nim ogromny gad, co innego poglaskanie go, ogladanie a co innego przywalenie nim dziecka....

Kwas88gr
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-16 14:27:22
Stawiam piwo dla ridericka ! Jednak sa jeszcze na tym świecie ludzie inteligentni :)

Kwas88gr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 14:28:37
ridrick*

ridrick
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-16 14:37:44
Dobrze napisałaś "wydaje mi się". Dla dziecka jest to nowe doświadczenie i nigdy nie wiesz co bedzie wzbudzało strach a co podziw. Moj 10 miesięczny syn nie lubi małych zwierzach (ptaki, chomiki itp) a uwielbia duże psy. Rodzice znaja zapewne dziecko i weża. Pewnie by nie zaryzykowali az tak bardzo

ridrick
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-16 14:40:19
Najlepsze jest to, że w takich sytuacjach to zwierzęta są zdecydowanie bardziej zestresowane i dlatego atakują. Dlatego napisałem ze opiekunowie nie zapewnili bezpieczeństwa wężowi.

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-17 14:13:59
no tak biedny zestresowany wąż, co tam dziecko...

PaTusSaa
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-16 11:27:18
brak słow ;/

kristoff30
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-01-16 11:22:48
on mierzy czy dziecko sie zmiesci zeby je wchlonąć maskara

Kwas88gr
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-16 14:09:00
Jezzzu ! Gdzie wyczytaliście ten tekst z mierzeniem ?

mileners
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-16 11:22:06
jak jest to fota z PL to warto to zgłosić za nim dojdzie do tragedii!!!

katarinka94912
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-10 04:04:01
ku*wa co za po*eby !!

kokoina
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-09 16:52:24
wąż żekomo "udomowiony" układa sie na dziecko rozciągając sie jak może i w ten sposób mierzy czy mógł by pochłonąć je..nieciekawe zjawiskozwłaszcza gdy jest mały niewinny bobas

Kwas88gr
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-16 14:10:51
OMG polecam poczytać o wężach a później robić z siebie idiotę wypisując takie rzeczy !

Apo_97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 20:48:17
Miałam do czynienia z różnymi gatunkami węży i robią tak tylko 2 z nich zwykle kiedy ofiara jest martwa.Wąż mógłby zaatakować, chyba, że jest przyzwyczajony do dziecka, zwykle wtedy reaguje tak samo jak na właścicieli...

Szpryca
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-09 16:14:19
Mają równo nasrane w głowie! Bez komentarza

GothicEye
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-01-09 14:59:48
To nie jest normalne i na pewno nie jest bezpieczne. Zwłaszcza, gdy wąż już był w domu zanim pojawiło się dziecko.

d_kath
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-09 16:01:18
Dokładnie. Poza tym w przypadku węży nie można mówić o całkowitym oswojeniu. Pierwotne instynkty w ich przypadku są tak silne, że nie da się ich w żadnym stopniu wyeliminować. Rodzicom kazałabym pogłaskać głodnego aligatora.

GothicEye
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-01-16 12:21:50
Zgadzam się, nie można im ufać. Węże są bardzo zazdrosne. A jak pojawia się dziecko, nie wiadomo co mu strzeli do łba.

Lukav
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-16 13:13:44
Buahahaha tak oczywiscie! Gady na pewno są zdolne do zazdrości. Tak jak rybki akwariowe i patyczaki...

Kwas88gr
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-16 14:14:09
OMG zazdrość u węży tego jeszcze nie było :) Widzę ze jedynie d_kath coś wie na temat węży :)

GothicEye
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-16 14:37:54
Drodzy Panowie ja tylko mówię to, co widziałam na podstawie przykładu znajomka, który miał dość pokaźnego węża i za cholerę był tak zaborczy, że nie chciał wpuścić do łóżka jego dziewczyny. Śmieszne? Przypadek? Nie wiem. Wiem tyle co widziałam, stąd wniosek. Może macie inne doświadczenia- nie przecz

GothicEye
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 14:44:50
nie przeczę. Jeśli jestem w błędzie- dziękuję za uświadomienie. Być może wąż był z rangi tęczówek i nie chciał się podzielić swoim panem.

Kwas88gr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 14:47:23
a ja wiem tyle ze wężami nikt nie śpi bo jak napisał d_kath nie da rady ich całkowicie oswoić :) teraz po twojej wypowiedzi stwierdzam ze 99% po prostu ściemniasz :P P.S sam mam Boa w domu wiec jako takie doświadczenie mam :)

ridrick
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 14:50:43
Buahaha ale bzdury. Dziewczynie mysz śmierdziała i wąż traktował ją jak obiad. Fakt że węża nie da sie oswoić jest tak samo ważny przy psach. I dlatego nie trzyma się węży w łóżku bo to dla nich groźne. Nie ten klimat i moze dostać pasożytów. Pogratuluj znajomkowi pomysłów i nie wypisujcie głupot

GothicEye
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 14:52:07
"ściemniam" ? kiedy ja prawdę piszę. Znajomek jest dość ostro pokręcony i poważnie spał ze swoim wężem, zmieniło się to dopiero, kiedy zaczęła nocować u niego dziewczyna.

Kwas88gr
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-16 14:54:54
Zostawiłem margines 1% bo różni ludzie chodzą po tym świecie ! Bynajmniej wiedz ze wśród ludzi zajmujących się terrarystyką spanie z jakimkolwiek pupilkiem ( Gadem ) jest uznawane za szczyt głupoty ! :)

GothicEye
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 15:00:40
Bardzo możliwe, że jest jak mówisz. Ja osobiście nigdy nie miałam doświadczenia z wężami.

Blondi997
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-01-09 13:57:07
matka tego dziecka jest nienormalna, brak słów...

fopartes
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-09 16:14:14
A ojciec jest normalny?! Oboje nie są normalni!

Lordoff33r
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-09 13:25:21
Ładna P.M.B Ale powiedz czy warto karmić bo nie wiem czy swoją nie przekabacić na dzieci zamiast króliwków ;)

Isarico
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-09 13:54:56
Bezdomne koty mogą być również dobrym pożywieniem.

paullla17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 18:33:02
bezdomne koty są niezdrowe... wyrastają na śmietniku, z resztą nie wiedzieć czemu polskie prawo zabrania skarmiać kotami a za to inne domowe zwierzęta to już nie ważne dla prawa.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500