Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
karolciab  12-01-12, 21:11 Zgłoś
+ 1359 -
Dodano: 2012-01-12, 21:11:56   przez: karolciab
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1359  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(108)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kroljuljan1983
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-01-15 15:22:29
idealny strój,idealna mamuśka, idealne kształty,idealnie by do mnie pasowała

Paula75E
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-18 20:57:59
No trochę wstyd na imprezę w czymś takim... Ale sama w sobie nie jest zła :)

Dragyyx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-17 04:26:33
Jej kolczyk w cipce idealnie komponowalby sie z moim jezykiem

beetlejuicee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 20:05:47
no stroj dobra laseczka tez swietna dobry milf i ten cyc mmmmmmmmm

eduardo63
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 00:24:05
GROSZA BYM NIE WZIAL

gurool
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 13:08:35
u ja ja bamboleo u ja ja, bamboleo :D

tomm66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-19 18:09:19
hmm nie odmowil bym

Bossman333
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-19 13:28:41
Całkiem fajna mamuśka :)

Shynka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-19 02:06:02
a jak sie ubiera twoja babcia?? :)

marian__91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-19 01:32:14
Za dużo czarnego ma na sobie :)

ktos1taki2jak3ja4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-19 00:42:20
Ile ona ma około 50 . ?. W sumie to się nieźle trzyma . ; ]

Docent_666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-18 22:22:54
Cud, miod, malina. Dobra babeczka 10/10

przemo1885
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-18 20:45:15
jak ona sie nazywa?

przemo1885
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-18 20:42:43
jak ona sie nazywa?

hnz83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-17 20:01:55
dobra milfa:P

Hanter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 21:16:48
No co idealny

fajfus.pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 18:41:32
Starsza szykowna kobieta.Ciekawe czy wasze w tym wieku będą tak się prezentowac -chyba nie

Krychu9222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 17:27:05
W tle po prawej zombie (ta twarz)

uouuou
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 15:40:36
a ten kolczyk...?

Mortar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-16 14:57:04
idealny bo bez majtek?

luke1104
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 14:32:03
dla mnie bomba;)

lukaplast
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 14:14:49
Zdrowa mama w niezdrowym ciuszku.

Wojtas81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 12:07:34
ale sucz....

Szpadelek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 11:19:05
Gwarancja zawieszania każdej pary męskich oczu przez cały wieczór.Ma figurę i odwagę :)

drocker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 10:26:24
Zajebista babeczka :-) + za strój, - za kolczyk w wardze pionowej ;-)

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 10:23:54
to jakas pidżama party?choc fakt jest faktem ze mamuska 1 liga...

camouflage
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 09:19:17
ma nawet zawieszke na choinke zapachowa. przyjrzyj sie

anatema
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 08:54:09
Mogę iść z nią na imprezę. Dobry milf nie jest zły.

galaretka123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 08:47:05
gdzie tu jest "kup teraz"? fajna dupa

cempra
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-16 07:42:05
dla mnie BOMBA

SlodkaaRozrabiara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 01:50:53
wez ... ! ktoś musi sie tu ogarnać ... !!!!

sonia877
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 00:44:52
wedlug mnie ma fajna figurke stroj tez jest fajny,sama bym sie w to nie ubrala ale skoro pani ma odwage :)

manyman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 23:52:44
nie wiem czy zauważyliście ale nie ma gaci i kolczyk z pipy wychodzi ....

SzydeRca_Nr_onE
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 23:39:46
mmm...:)

sweet22blondi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-15 23:31:17
faceci tutaj to widze ze lubia 40+ :) dla mnie to ona wyglada jak zywa kopia lalki z sex-shopu,kazdy z was by ja przeleciał,ale nikt by nie chcial,zeby jego kobieta tak sie prowadzala po imprezach,taka prawda niestety

stanley1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 21:51:50
nie skrecila by tych ktorych by nie chcialla ;-) wszyscy sie slinia :-)

firemanwest
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 21:39:07
mnie tam też się podoba, "będę brał cie..."

H_A_D_E_S
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-15 21:11:53
Strój na imprezę jak na iprezę , ale do łóżka !!!!! Każdy który daje minusa by się skusił i nie ma bata...

Rudaauu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 20:40:46
Też mam bardzo podobna kiecke :)

szymag79
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 20:30:25
Wszystko na miejscu. Fajna babeczka, no może oprócz paznokci..

Kaczogrod758
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 21:53:35
Wiesz co gdybyś o tym nie wspomniał to bym nie zauważył^^ Pewne walory przysłaniają drobne mankamenty ;)

LookAtYou
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 20:19:53
strój zapewnia łatwy i szybki dostęp, więc na sex-party w sam raz :)

pieter0308
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 19:59:01
fajny strój

maciek260375
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 19:17:23
Babcia daje radę

Antarin
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-15 18:32:09
Dla mnie ujdzie, chociaż majty by mogła jakieś ubrać-jeszcze gdzie kolczykiem zahaczy...

Agnes_19_09
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 18:22:16
Tak, idealny strój, ale na miły wieczór z mężem, a nie do lokalu.

boskiromanxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 17:50:28
Trzyma sie babka! Wytargał by ją i kolczykiem sie pobawaił :D:D

tehnology
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 17:17:59
Fajne cycki

Skrzypekk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 16:43:00
mi się tam podoba

jebackielce1204
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 16:38:51
dobra jest! ;D jeszcze kolczyk jej wisi, wygolona, duże piersi no kurde czego chciec wiecej!

Tomek1981_Wania
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 16:17:12
Chętnie z nią zatańczę :-)

misiek_wawpl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 16:02:48
robi wrażenie:)

boskonoviszcz
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-15 15:36:09
fajna świnia

kroljuljan1983
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-01-15 15:22:29
idealny strój,idealna mamuśka, idealne kształty,idealnie by do mnie pasowała

nokia6788
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 15:08:05
Takie tam Pytanie zadam, To jest Guzik czy ona ma kolczyk w piczce ?

madr
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-01-15 15:05:12
Dla mnie mógłby być to obowiązkowy strój dla kobiet, tak jak w Iranie owijają się prześcieradłami, tak u nas dla równowagi mogło by być obowiązkowo właśnie tak.

Homo_erectus
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-15 15:12:26
a panowie niech w ogóle nago chodza, tak dla rownowagi

CzarnaMysz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 16:13:20
Homo_erectus masz doskonały pomysł! Trzeba to wcielić w życie. :)

xbastianx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 15:03:29
niezła mateczka

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-15 15:01:42
Strój jak strój, ale towarzyszka na imprezę idealna!!!

Pancio2010
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-01-15 14:54:44
Taka stara a taka pusta

sheerydrain
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-15 14:46:22
Autorka chyba nie może pogodzić się z tym, że wielu facetów wolało by Panią ze zdjęcia niż ją :)

FanSciFi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-15 14:40:11
Zgadzam się. Wręcz Idealny :]

lolo28
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 14:27:09
stroj sluzbowy...

Tomek_s8
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-15 14:20:53
Fajna dupa

CzarnaMysz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 14:20:01
Wdzianko ładne, kobieta ładna, tylko pazury okropne.

bixsid
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 14:13:37
czy u dołu jej kolczyk nie zwisa?

SayuriGeisha
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-15 14:04:45
tylko, że to jest prześwitująca koszula nocna do łóżka, a NIE NA IMPREZĘ WIEŚNIAKU Z REMIZY!!

PanStaszek101
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-15 14:02:00
A to nie powinno byc +18 ?

WD-40
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 13:59:57
ale lachociąg

Mikosia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-15 13:34:42
A czy to nie jest moja pidżama :>

tomaszku666
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-15 13:33:25
"Rycząca 40" niejednego mogła by czegoś nauczyć!!!

mihal500
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-15 13:32:02
Konkret mamuśka

jarkac
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-15 13:27:15
gdyby nie powiekszyla sobie to cos byla by calkiem fajna kobieta- natura gora

misiekph
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-15 13:20:47
ładna to ona nie jest ... ale kieckę ma fajną

trebron78
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-15 13:19:27
mi się podoba

jamez
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-15 13:17:24
z mojego punktu widzenia idealny strój

brzosciu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-15 13:09:25
dla mnie bomba

grog
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-15 12:55:49
Do kosciola nie pasuje, ale na impreze rzeczywiscie idealny, a jaki ma byc? Czarny habit?

AGUARES
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-15 12:43:57
u was w klasztorze moze i szokuje ale na normalnej imprezie git

Marcuss
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-15 12:39:31
mi tam sie podoba stara ale jara!!!

misiekph
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 12:37:12
ładna to ona nie jest ... ale kieckę ma fajną

robert1891
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-01-15 12:34:34
zdrowa mamuska

boy92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-15 12:29:42
Klub pomyliła z agencją towarzyską

emilio1973
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-15 12:27:52
Ta babka to Kate Anderson - gwiazdka filmów porno.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-01-15 12:32:52
Wiedziałem, że dziwnie znajoma.

pierozek27
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-15 12:39:32
nie oglądaj tyle porno

boy92
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-15 12:41:02
No i co z tego , że aktorka porno ale chociaż mogła by się szanować w miejscach publicznych

jamez
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-15 13:19:10
mundzio ty znasz chyba wszystkie aktorki porno ,ciekawe skąd ?;)

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-15 13:40:15
@jamez, z powszechnego spisu aktorek porno, ma się rozumieć;)

razorblade
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-16 05:15:06
Mundzio, to twój ryj na awatarze?

superbohater
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 12:23:55
Ona właśnie idzie na Party Hardcore :D

JackCola
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-15 12:06:00
albo na sanki :D

happy_mala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 11:36:53
widac po co tu przyszla na impreze :) blondynka :)

Homo_erectus
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-01-15 11:22:37
jasne że idealny, po pierwsze reklama, stroj niczego nie zaslania niech od razu widac co ma do pokazania, po drugie łatwo się sciąga lub tez podciąga, zeby nie było kłopotów z zamkami, guzikami etc., po trzecia łatwo się zakłada, dla pan nastawionych na dyskotekowa milosc bomba

beny2525
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-15 11:13:37
Wow, 50+ ale wciąż sexy

AngelusExMortis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 11:13:32
strój na impreze jak najbardziej idealny

daroo30
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-15 10:39:31
szkoda ze nikt nie zwrócił uwagi ze to photoshop ;)))

jsbuba
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 10:35:01
nie po to zainwestowała w silikonowe cyce żeby chodzić w golfie

bartecki666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-13 10:43:05
dobrze się kobitka trzyma ...

LegalizacjaTHC
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 21:24:49
Przeciw poceniu się :D

kejzol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-12 21:18:05
hmm czarna firanka :) dla mnie idealny haha

fajter126
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-12 21:15:33
pelna wentylacjia

przesmieszne
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-12 21:14:13
a jaka to impreza?

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-12 21:22:26
AVN Awards, albo Targi Porno w Berlinie.

przesmieszne
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 21:23:54
dlatego pytałam, bo strój adekwatny a nie wiejski

murinforte
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-12 21:25:06
To tak jakby śmiać się z kominiarza,że czarny.

przesmieszne
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 21:28:54
i kominiarza tu pewnie zobaczymy, teraz jest sezon

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 21:32:43
Przesmieszne no na pewno w tym stroju nie wybrałaby się na święto z okazji Dnia Kartofla, czy Święta Golonki.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400