Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wyskoczyła na papieroska.
Yontek72  12-01-12, 22:44 Zgłoś
+ 713 -
Dodano: 2012-01-12, 22:44:15   przez: Yontek72
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 713  Zgłoś nadużycie
5
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Wyjaśniona poza
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Karny Kut**
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kllk81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-13 14:45:58
po co bym się tak rozbierała jak by mi się chciało palić??

darek.g25266
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-24 07:53:12
na śniegu sobie zarzyczyła sexi ciacho z ciebie

smaki130
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-24 15:20:46
a skąd ty wiesz co sobie zażyczyła, jak już to słownik dla ciebie. Pewnie jesteś z PGR-u że takie byki robisz.

ateramniezabij
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-03 21:37:06
wygląda jak jakaś hana montana

Caliente85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-02 17:36:07
To już po czy przed ?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-30 07:14:10
widac jak wokół niej snieg topnieje to z gorąca ... ufffff ostra laska

raphaelstrife
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-30 00:23:23
sezon plenerowy otwarty cały rok

evertos
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-29 22:49:06
po sladach to ty mozesz palancie stwierdzic ze tam twoja stara ruchali w dupsko

faziol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-29 22:36:24
Fajna kobietka

dyndyndyn
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-29 19:58:00
To aż 4 miesiące gniło w poczekalni?? :O

zoltanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-29 16:38:14
A ja durna pale na siedzaca badz stojaca i to w bluzie zazwyczaj. Trzeba chyba nawyki zmienic.

Osti17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-29 15:56:12
Zapalniczka jej pewnie spadła :)

imperator2012
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-29 13:52:12
Po dobrym lodziku można spokojnie zapalić hehehe ale trzeba przyznać że tyłek ma świetny :P

mania2250
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-29 12:35:46
komentarz usunięty przez użytkownika

LovePeace
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-29 12:20:14
Napaliła się.. :D xd

Czupur82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-29 12:19:42
gdyby nie te spodnie i papieros....to w sumie fajna fotka ;]

kotek012376
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-29 12:19:06
hah, polskie dziewczynki.

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-29 11:42:15
Cena glupoty. Jak krecila z frajerem to jej fotki cykal. Jak juz mu nie obrabia w lesie to frajer wrzuca foty do sieci.

kroljuljan1983
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-29 11:17:59
podnosi sie bo ja auto przejechalo

Erul
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-29 11:16:04
sądząc po śladach na śniegu to została wyciągnięta na fajka i to w dosłownym znaczeniu ... od tego wyciągania aż jej góre zdjęli :P

uap1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-29 11:02:39
Córka peta i bełty .

Phoboss
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-14 09:34:07
fajna laska i jeszcze ten tyleczek mmm

kllk81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-13 14:45:58
po co bym się tak rozbierała jak by mi się chciało palić??


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300