Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Mistrz drugiego planu.
wiochadeblin  12-01-14, 22:34 Zgłoś
+ 401 -
Dodano: 2012-01-14, 22:34:46   przez: wiochadeblin
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 401  Zgłoś nadużycie
303
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Co to będzie
  •  Na jesienne chłody
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kacper8290
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-03-24 01:07:27
przez caly filmik widzialem cycki tej blondynki...kolesia zobaczylem przy drugim podejsciu

Nynko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-31 20:19:46
Kto Zauważył dopiero tego pana Przy drugim podejściu?:) a Najpierw patrzył na Blondynke?:P

snieznypotwor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 21:18:16
oglądam już 10raz i nie mogę się napatrzeć;p

pioterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 09:06:27
hahaha!!!! Wygrał facet dla mnie :-)

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 07:24:08
uwielbiam w jaki sposob mistrz drugiego planu wykonal ten zakret. :D po prostu jakby nigdy nic.

RYBOFON
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-03-24 13:59:02
To koleś od mięsnego jeża-- Mięsny jeż mięsny jeż , ty go zjesz ty go zjesz ! XD

Kaczogrod758
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-24 13:27:23
Zawiany czy nie zawiany, zgon czy też nie ale spójrzcie jak szybko wrócił do pionu ^^

mamis1995wlkp
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-24 13:24:33
Ale zgon

krycha159
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-24 12:25:41
To nie tan koles z Mięsnego jeża ??

Caliente85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-24 05:23:09
Pomyliły mu się butelki chyba ....Chciał coś na uspokojenie ale łapka chwyciła wódę

kacper8290
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-03-24 01:07:27
przez caly filmik widzialem cycki tej blondynki...kolesia zobaczylem przy drugim podejsciu

jakub.ts
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-24 00:35:36
Najważniejsze, że nikt tego nie spostrzegł, a on sam szybko zapomniał o swoim szlifie i dał się porwać muzyce :)

kazamalord
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 23:25:30
Koles za duzo magnezu ma w sobie hahaha :)

fajter126
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-23 21:58:56
kto klimaryzacjie podrecił w przjsciu

pietryka99
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-23 21:19:03
ale śliczna ta blondyna :)

mychaDBN
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-23 20:26:00
przecież ten filmik nagrywał gościu z Dęblina (DBN) a ska jestem z niego. Co za wiocha :D

ostry5523
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 20:19:54
Ale cycuszki latały blondynie

amadeusz9292
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 20:00:49
Oooo Janów HAHAHAHA Twarze niby znajome ale nie pamiętam niczego takiego oprócz rozwalonej ściany,sztywnych panienek zlewów zapchanych petami i rozbitej wódy na podłodze:D:D:D

kyz1o
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 19:56:03
Poszedł po bandzie

adiosamigos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-23 19:31:20
AAAAllllleeeee urwał xD

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 19:02:10
dobrze ze szybek sobie nie potłukł :) ale wstał jak pajak szybko i dalej łapkami przebierał choc jut tak nie mrawo troszku

Czapa1991
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-23 18:37:46
Wygrałby bilet w You Can Dance.

izuniabelunia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 18:30:37
TOMEK TO TY?????!!!!!!!!

maslanyk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 18:29:34
Musze go poznać!xD

jedziemmalina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 18:08:03
Chciał pociągnąć z bara futrynie.

mcdraken12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 17:44:26
nom zawiało jak nie wiem co ale szybko się pozbierał xD

slawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 17:22:33
hulanki swawole

m-mikita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 17:06:00
Janów Lubelski Hotel "KRÓLEWSKI":)

boncki2266
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 16:37:52
Nawalony jak stodoła po zbiorach...

analny_destruktor
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-23 16:06:20
Dopiero za 5tym razem dojrzałem ten 2gi plan... studniówka. Ale cieżko się skupić kiedy taka śliczna i bardzo kobieca dziewczyna wesoło podryguje:)

zgryfus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 15:32:19
i jak tu sie skupicna planie drugim jak od pierwszego nie mozna wzroku oderwac

peter8615
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-23 15:44:31
najwidoczniej taki pierwszy plan widujesz tylko w necie

smyku25
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-23 14:52:25
pierwszy plan lepszy :P

SzatanIsludzy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 14:37:58
Jakaś luka powietrzna

festa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 14:12:22
a czy to nie Hotel Królewski w janowie lub?

pajo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 22:19:17
tak to w janowie

Pusjel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 14:09:51
ten wjazd zobaczyłem dopiero za piątym razem :P if you know what i mean :P

cube
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-23 14:01:58
ja tam widze tylko cycki ;]

zbiczeek
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-23 13:11:46
Padles. Powstan. Powerade.

WD-40
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 13:06:46
przecież widać jak tamten gościu pod ścianą przewala go wzrokiem

rzyletka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-23 12:48:34
E tam, jaka wiocha zwykła studniówka (ew. półmetek), każdemu się zdarza mieć słabszy dzień :D

proeli
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-23 12:28:17
Jedni podpierali ściany on próbował je przesuwać :)

UdonowyMisiek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-23 12:11:11
Uaaa, spity pan na studniówce z lekkim zachwianiem równowagi. Wiocha jak nic -.- Wy po pijaku gorsze rzeczy robiliście, więc trochę nie rozumiem waszej podjarki filmem -.-

lucekk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 12:00:34
jazda jazda

dolo88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 11:25:23
zakochałem się:-)

pascolo
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-23 11:24:50
Ale zawiało :) To był chyba przeciąg w korytarzu :)

Tiger51
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-23 11:09:04
I gdzie tu wiocha? To tylko wypadek. To nie jest strona ze śmiesznymi filmikami

lukewawa6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 10:59:36
ściana przyatakowała:)

SiropDeCitron
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 10:51:25
Ja tam patrzyłem tylko na cycuszki i czekałem czy wyjdą na wierzch. Tamtego kolesia z tyłu nawet nie zauważyłem. Cóż poradzić...

warbi321
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-23 10:51:20
super są tego typu imprezy zawsze coś sie wydarzy:D A ten typ świetny:D No ale nie ten portal bo dla mnie brak wiochy,bo każdemu może się zdarzyć coś takiego, a on i tak się pozbierał;}

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-23 10:18:04
świetny:D i cóż za refleks, szybko się pozbierał i dalej gotowy do tańca:D

eMeNeMs1993
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-23 10:06:17
Jak zobaczyłem dziewczyny z tej studniówki to bałem się, że to ja będę tym mistrzem drugiego planu...

diablobutterfly
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-23 10:04:47
też chciał być na filmie:)

Xavannix
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-23 10:00:57
idealne polaczenie cycki i wyrezany typ heheh

patiiii88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 09:52:08
hamulce nawaliły:P taki mały poślizg:P

gabor2
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-23 09:34:38
pierwszy plan świetny, drugi plan jedynie śmieszny - ale czy wiocha?

prass25
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-23 09:23:20
Pierwszy plan jeszcze lepszy...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500