Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Fatiii  11-03-29, 21:04 Zgłoś
+ 152 -
Dodano: 2011-03-29, 21:04:49   przez: Fatiii
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 152  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Taka prawda
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
Ukryj komentarze(16)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Krasnal5
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-03-30 01:18:23
Nie tupać przy niej bo tapeta spadnie

miki1982
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 14:25:31
niezle wygarbowana skora z pomarnczy , nawet dobrze lezy :D

agageldern
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-12 17:43:13
ale laska do nakladania maski zapomniala okularow sciagnac!

spiderman19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-11 21:46:12
czepiacie się jej.Nie widzicie,że to polska Lejdi Gaga? xD

wieszman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-09 19:57:48
Ona ma rzęsy lepsze od Cichopek, bo to rzęsy grzywkowe, czyli podpierające grzywacza złocistego :D

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-09 17:28:40
ona moze mowic ? czy tylko tak ma jak ulepila maske ?

koro8012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-09 17:07:35
Więcej solarium proponuję

AVR-A1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-09 16:37:02
Ciekawe czy ta kurtyno-grzywa opuszcza się jak słońce zbyt mocno świeci?

masakra001
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-09 12:24:41
co wy tam wiecie... ona ma tani puder i skopany gust...

Dzika22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-09 11:41:39
Ona ma tą skórę przysmażoną:D wygląda jak kurczak:D:D

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-09 11:09:53
Lady PieCzeń.

Palikocur
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-03-30 10:16:14
Pieczony kurczak w panierce.

exelero
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-03-30 02:36:43
Trzymetrowym kijem przez płot bym nie dotknoł ble!

sweetcake1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-03-29 22:39:46
jaki ryj dziurawy ;o

ZryjDropsax3
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-03-29 22:16:21
Nie ma to jak 1,5 kg tapety na ' twarzy ' (; . Pozdro dla Pani *;

Krasnal5
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-03-30 01:18:23
Nie tupać przy niej bo tapeta spadnie

sexiflexi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-03-29 21:09:31
omg, jaka ohyda :S


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400