Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
By przywrócono obowiązkową służbę wojskową?
RypuCypu  12-01-23, 21:40 Zgłoś
+ 2492 -
Dodano: 2012-01-23, 21:40:53   przez: RypuCypu
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2492  Zgłoś nadużycie
186
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Pomysł na biznes
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
Ukryj komentarze(200)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mateusz213333
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-02-01 20:30:00
Wojsko uczylo dyscypliny i wybijalo glupie pomysly z glowy , z chlopca robil sie mezczyzna, a teraz nie ma wojska za to jest solarium , kreatyna i makijaz w niektorych przypadkach

nebe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-23 19:52:08
Kto jest za tym.By przywrócono obowiązkową służbę wojskową (z takimi to strach by było spać w sali)

agasuzuki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 13:52:44
jestem za bo młodym w dupach się troche poprzewracało... I dla dziewczyn też powinni coś wymyśleć!!!!

obiwankenobi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 06:12:08
żal

mesjasz14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-08 01:36:14
ukrucilo by sie im ciotowate zycie

SpidziorPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-06 21:12:16
No jasne

Kadayu89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-05 09:33:19
Mateusz masz racje,ale wojsko jest tylko że zawodowe, a dzięki rządowi zabrali nam służbę zasadnicza i stopniowo zmniejszaja naszą liczebność i też rozbrajają XD wprowadzajac dupne NSRy, no i przez to sie mnozy ta banda bezstresowo wychowanych pedałów

wyczes1981
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 19:47:07
lovelasy,marnie patrzec.pozdro dla ziomali z jw 1223 legionowo lato 03\04

marioave
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 15:41:17
przymusowa służba wojskowa to powinna być zgodze sie z tym w 100% bo by takich lamerków nauczyło życia

dawidof90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-03 18:57:03
JESTEM ZA OBOWIĄZKOWĄ SŁUŻBĄ :) TAK ŻEBY BYŁO FAJNIE 3 lata :)

Nina1983
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-03 00:23:47
Jestem 100% za tym przymusowym wojskiem,,,pedalstwa mniej by było!!!!

letyougo90
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-02 23:14:08
nastolatkom się w dupach poprzewracało za przeproszeniem... a najgorsze jest to że dziewczyny w ich wieku do takich wzdychają ;/ rozumiem, o gustach się nie dyskutuje.. ale bez przesady!

ali81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-02 23:12:51
Popieram, ARMIA potrafiła z gamonia zrobic prawdziwego faceta. Niestety gamonie tej szansy juz nie maja :(

memeo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-02 21:56:28
przydałaby się obowiązkowa służba wojskowa.

sanho
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-02 21:52:03
ten co jest za obowiązkową sł. wojskową nie był we wojsku Mon to syf i strata czasu a dla kumatych "Jak długo na Wawelu Zygmunta bije dzwon..." pozdro dla jesionków z Tw Dęblin

chujownik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-02 21:26:23
Kolonie karne powinni organizować dla tych lampucer! również trudną młodzież a'la gimbusy powinni tam tresować, bo rodzice ich nie umieli wychować. Beka z lalusiów!

belledejour
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-02 21:22:21
ale jesteście zazdrośni !! Wy zawistne chłopy jakie komentarze !! sami brzydko wyglądacie i wstawiacie tu tych pięknisiów ! (a tak na poważnie to masakra co ci faceci z siebie robią) ale takie pustaki w postaci bab z silikonami to dla nas dziewczyn jest to samo co dla was na tym obrazku ;)

aspire1650z
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-02 21:00:20
Dla mnie to wojsko jest najwieksza wiocha. Kupa debili ze smierdzacymi "girami" i general SBek

memeo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-02 21:59:33
czyli wolisz tamtych panów z obrazka powyżej? gratuluję.

sanchezPL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-02 20:40:20
wojsko zmienia ludzi...przeważnie na lepsze...ale nigdy w taki cioty..byli słabi którym zryło psyche ale to wyjątki.selekcja..niektórzy słabeusze wyszli z woja twardzi jak Rambo ;) pzdr J.W Braniewo...czołg 2385

mandalor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-02 20:06:13
pewnie lubisz jak cie mdli, a jak nie to nie patrz i kłopot z bani

sowa2304
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-02 19:03:25
na pierwszą linię z nim....

ciemny24
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-02 18:33:38
huehue, ale by w tym wojsku były ORGIE!!!!

Czarqson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-02 16:41:47
Dobra taktyka. Wróg umarłby ze śmiechu. Dlatego niemcom tak dobrze szło podczas wojny.

MrJopo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-02 16:00:15
Nie wiem w jakim Ty byłeś wojsku , ale u mnie uczono jak siłą stłamsić inteligencję.Banda debili bez wykształcenia mogła w końcu poczuć się panami sytuacji.

mateuszfront
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-02 12:43:43
wszystkich by rozumu nauczyli

maaciek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-02 11:02:15
Lecz się gościu , bo ty chyba facetem jesteś a może nie już nie kumam

Gebels78
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-02 05:58:43
Jakbyśmy mieli takich "szeregowych" to przy defiladzie Wojska Polskiego strach by było się schylić....a już o konflikcie zbrojnym nie wspomnę.....pewnie by było "Love is all around"...

krytykant666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-02 02:31:50
Zaraz tam służba wojskowa... Wystarczyłoby telewizor im odłączyć to nie mieliby skąd takie bzdurne style czerpać.

wojtek7799
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-01 23:47:20
Brak roboty do woja :)

Nightmare09
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-01 23:30:18
Oh God, każdy ma prawo mieć własny styl! No pewnie, jeszcze tego brakuje, żeby mówiono mi, jak mam się ubierać. Szkoda mi Was...

kotuskochamisia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-01 23:29:53
Dawno wojny nie było, to się chłopakom w dupach poprzewracało!

oversize
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-01 23:24:25
jasnygwint1 jaka wolność wyboru? to Twój obowiązek bronić ojczyzny w razie czego a nie wolność wyboru! a wojsko jest po to aby chociaż trochę Cię do tego przygotować w razie w a nie potem przyjdzie co do czego to on zawleczką rzuca a granat w kieszeń...

oversize
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-01 23:22:17
w wojsku to on by się zapłakał jakby pan kapral darł na niego gębę. lepiej dla niego że znieśli pobór.

p0szukiwany
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-01 23:17:57
hahah ..

boy92
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-01 22:39:46
Jejku ja też stawiam włosy na żel i co też do nich się wliczam ? podejrzewam ,że osoba która to dodała jest zakompleksiona

bulbabubulbebu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-01 22:35:52
ja bym była za tym, by ich na pole wywieść, niech kopią ziemniaki... ciężka praca by się takim przydała, a nie żerują na hajsie rodziców.

uitNL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-01 22:09:18
Ale żenada te niektóre komentarze nt. przydatności wojska itd. Jakoś jak wprowadzali zawodowe to panowała powszechna euforia...

drocker
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-01 21:38:43
Niech będą kim chcą !!, nie muszą iść do wojska bo w razie wojny i tak każdy zdrowy dostanie kałacha i za ojczyznę...

Kinek85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-02 12:22:55
i zrobią sobie nimi krzywdę ;D

czarny84bks
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-01 21:12:12
może wojsko zrobiło by z nich ludzi poniweaż coś takiego to nawet nie wioch to jest po prostu dno.... gorzej niż Polski rząd!!!!!!!!!!!!!!

Apophis2012
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-01 21:09:50
No i co myslisz że armia z takiego czegoś to chluba?? Czasy sie zmieniły i obecne wojsko to same dziunie i dziuńki by były

daqwid2727
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-01 21:22:51
dokładnie a w przypadku wojny zostali by sami cywile bo ci by zdezerterowali i po wojnie :>

Marcus_86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-01 21:08:19
JA tzn.KRAKOWIANIN jestem za tym żeby takie cioty do woja wysłać !!!! Tylko tego prawdziwego z falą itd. !!!! Zobaczymy czy wtedy się będą MALOWAĆ. Sam byłem i nie żałuje, ale żałuje tego, że nie zostrałem :D

tomekdoniu10
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-01 21:03:53
w seminarium byliby zapewne mile widziani

mateusz213333
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-02-01 20:30:00
Wojsko uczylo dyscypliny i wybijalo glupie pomysly z glowy , z chlopca robil sie mezczyzna, a teraz nie ma wojska za to jest solarium , kreatyna i makijaz w niektorych przypadkach

lukas0908
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-02 16:04:58
Bez obrazy, ale widzę, że nie byłeś jeszcze na typowo męskiej siłowni, gdzie KREATYNA to chleb powszedni. Dla Ciebie widocznie jest to silny anabolik, w takim razie polecam coś poczytać i proszę na przyszłość nie obrażaj nikogo kto chodzi na siłownię, bo uwierz to tam się wyrabia silny charakter.

lukas0908
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-02 16:07:29
Co do niniejszego zdjęcia również uważam, że powinno się przywrócić służbę w wojsku.

WaszPostrach
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-02-01 20:27:07
Do wojska z tymi pedałami ! Tam by ich ustawili

queerowa
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-01 20:27:00
mi to tam wcale nie przeszkadza, ale skoro chcecie, żeby wojsko było znów obowiązkowe to proszę bardzo, nie tylko im zmarnujecie młodość, ale i sobie (no chyba, że chcecie iść do wojska, ale przypuszczam, że większość by nie chciała) :)

Shake_It_Mama
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-01 20:05:08
moim zdaniem wiocha.pl to nie miejsce na takie foty... o moje zdanie na temat tych chłopaków zostawię lepiej dla siebie...

woygach
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-01 20:03:22
Ten jeden na zdjeciu widze ze juz do rejonow sie przyzwyczaja hehe. POZDRAWIAM REZERWISTOW.

Nieznajomy12253
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-01 19:53:35
Hahaha zal mi was jak czytam te komentarze Ciekawe ilu z was odbylo sluzbe wojskowa,oczywiscie kazdy jest 'za' chociaz nie ma pojecia na czym to polega.A tak wogole ten portal chyba nie sluzy do wstawiania takich rzeczy, jesli RypuCypu nie rozumiesz celu tego portalu to nie dodawaj tutaj takiego gó*

MARILYN-DEAD
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-02-01 19:51:14
A wiecie kto mnie zamordował?

Lanling
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-01 19:39:42
Wypedalizować tylko pozostało :)

Zajec161
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-01 19:36:13
Wiosna 04/05 było fajnie ale takie zdjecia to wstyd dla facetów

rusofilII
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-02-01 19:27:21
Ja jestem za. Cholera, rasa ludzka się stacza.

achaja1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-01 20:02:15
Jesteś "za" powiadasz...hmm,puściła bym Cię na "ścieżkę zdrowia" i jak "przejdziesz" powiedz że jesteś za ...

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 20:14:18
"Rasa ludzka się stacza"- fotograficznie w stronę sracza.

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 20:32:56
piotrek nie przesadzaj to na pewno wina tego czerwonego tła...Amsterdam?Chociaż nie:)

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-01 19:24:08
Przywrócenie obowiązkowej służby wojskowej niewiele tu zmieni.

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-01 19:16:02
wstyd meskiej populacji

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-03 07:58:50
widac pedałki mnie minusuja .....

kometa100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 22:58:30
Dużo tu widać takich kolesi,bo minusują wszystkie mało pochlebne komentarze.Widać kto tu ma konta.

Cracked
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-01 19:14:12
Jestem za. Dla mnie to debilizm robić z siebie pedałów. Co za naród, a wojsko by nauczyło takich pedałków.

RypuCypu
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-01 19:36:45
Pewne osoby tego nie rozumieją ;)

OGIER30
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 19:07:26
Jak by taki typ na puchę trafił to by mu dupsko pękało co chwilę heh

kometa100
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-01 18:43:31
to byłby płacz i zgrzytanie zębami!

piotrek2011m
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-01 18:29:14
Za plastikiem Panny, jak gajowy za dzikiem.

namor6555
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-01 18:17:04
kto dał taką propozycję o wojsku .Zobacz wyżej co z samochodem wyprawiają ,a co by dopiero było z ostrą amunicją? TYLKO OPIS NADAJE SIĘ NA WIOCHĘ ,zdjęcia to już norma:)

ujukilkiop
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 17:51:28
I co z tego jak przywrócą ich nie wezmą bo pedałów nie biorą...

hanifanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-01 17:44:36
ja nie bo mój normalny męski chłopak by musiał też iść przez takie coś O.o

hellraiser20
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-01 17:42:12
W wojsku za takie zdjęcia to by jęzorem kibel szorowali, ale to i tak nie pomoże, po za tym wstawiający za pewne posiada setkę takich samych zdjęć tylko we własnym wykonaniu, a obawa przed brakiem akceptacji zmusza go do dyskryminacji innych pedziów.

milkshake91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-01 17:41:48
jestem zaaa :)

koniu48
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-01 17:41:27
ale kobiet nie brali zasadniczo do woja...

koniu48
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-01 17:43:17
LATO `03!!!

kierun4
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-01 17:34:11
zima 2006 pozdrawia JW w ostródzie,było zajebiście i teraz z dumą mogę powiedzieć że mam wyj....na MON,pozdrawiam wszystkich REZERWISTÓW!!!!!!!!!

kapi2806
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-01 17:30:06
Ja chcę iść do wojska a takiemu debilowi jak bym wygarnął w ryj to od razu by miał czerwony makijaż hehe

Kraksa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-01 17:20:36
W zyciu bym na takiego nie spojrzała.

sawczenko1986
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-01 17:18:06
sama chetnie bym poszła do wojska

Agresior
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-01 16:50:12
W tym 21 wieku w dupach się po przewracało!Bo za 10 lat nasz naród będzie tak wyglądał jak się nie weźmiemy i nie ogarniemy jak dziewczyny i chłopaki.

Nachtmahr
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-01 16:49:55
Ja za taką armię dziękuję. W razie powtórki z 1939 pierwsi by uciekali. Do wojska niech idą ci, którzy naprawdę się poświęcą temu co robią.

Mikayo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-01 16:46:12
Śmiesznym jest, że 90% userów domaga się ZSW, gdzie oni wiekiem również się kwalifikują. ;) Śmieszne również jest wasze pojęcie o wojsku. :)

scandaliks
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-01 16:32:47
Przecież czubów do woja nie biorą.To po co Ci armia???

Ordynatommm
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-01 16:32:31
To sie nazywa sluzba zasadnicza-wojskowa idioto !

Nerd
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-01 16:21:51
A ja jestem przeciwna. No nie mówcie panowie, że bylibyście ukontentowani perspektywą pół roku, czy 9 miesięcy wolontaryjnego dostawania wcirów, kiedy panienkę moglibyście zobaczyć tylko na zdjęciu. Jak ktoś nie ma chęci iść na studia, to może od razu udać się do pracy, lub założyć własną działalnoś

Nerd
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-01 16:23:09
gospodarczą. Gdyby obowiązywała przymusowa służba, to byście se mogli pójść, czy założyć, a tu nagle by Was powołali i wszystko by trzeba od początku zaczynać.

malamol
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-01 16:21:27
Szczerze to przeraża mnie jak widzę takie zdjęcia, bo wtedy zdaje sobie sprawę, że rasa ludzka głupieje z roku na rok.

marl1111
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-01 16:08:02
Przywrócić obowiązkową służbę wojskową? Hmmm... No niby dobry pomysł, ale boje sie, że tacy "mężczyźni" jak ten na zdjęciu i tak by się wymigali. Za to obowiązek miałaby cała reszta... I co nam wtedy dziewczynom zostałoby? Tacy goście jak na zdjęciach;/ Smutne, więc niech lepiej nie przywracają:)

DodaYoda
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-01 16:14:26
No ma racje, cioty do i tak dadzą dupy na komisji, a reszte wezmą. A swoją droga widzę że autorka napalona spragniona prawdziwego mężczyzny

marl1111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-02 20:43:32
Mam swojego mężczyznę, więc nie narzekam - po prostu solidaryzuję się z innymi dziewczynami :) Wolę na ulicach mijać fajnych (tych normalnych bez pudru i solary) niż takich jak powyższe zdjęcie...

heyulia
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 16:05:59
jak patrzę na takich kolesi to aż mnie mdli ;/

Loula212
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-01 16:03:00
będą podkradac kosmetyki dziewczynom -_-'

bakuss100
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-01 15:46:29
ja jestem za, bo juz dawno odbyłem hehe

Krzakenkovsky
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-01 15:46:26
Bananowców takich jak oni na 2 lata do woja powinni zgarniać. Kociarstwo dostałoby po dupsku to nauczyliby sie zycia.

RadzioErEm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-01 15:44:05
Takich by nie wzieli!!! Bo wyruchani!!!

mcmajkel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 15:43:42
takich kurwiów bym zastrzelił, ale obowiązkowa służba wojskowa, to niekoniecznie, bo to trochę głupi pomysł moim zdaniem, ale nie chce mi się uzasadniać...

SandrussMKS
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-01 15:39:28
Ja jak najbardziej, aż strach pomyśleć co będzie dalej

filozofiaaa
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-01 15:21:55
To straszne ! A co będzie za kilka lat ? Nie rozróżnimy dziewczyn od chłopców. Niestety dziewczynom podobają się tacy "chłopcy". Zgadzam się z obowiązkowym poborem do służby wojskowej !

SandrussMKS
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-01 15:40:57
Bo i większość dziewczyn z tego pokolenia ma nierówno pod sufitem to co się dziwić. Normalnym dziewczynom się to na pewno nie podoba

wcaleniewiochaxd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 15:19:20
rzecz gustu ;) ale niestety coraz więcej takich ludzi ;d

haxxa
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-01 15:01:55
juz widze jak autory by chetnie leciał na tą służbę. o czym ty chrzanisz człowieku?

pawelr5a
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-01 14:51:02
Wygląda jak by wierzył że jest fajny, porażka!

Hitler-To-Bog
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-01 14:50:40
WASZ BÓG WIEDZIAŁBY CO Z NIM ZROBIĆ

rastaganja
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-01 14:46:33
I to coraz wiecej, ale nie ja dlatego jestem za kastracja takiego czegos ^^ W koncu chce wygladac jak dupa to trzeba im w tym pomoc :]

Radical
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-01 14:42:00
Służba wojskowa nic by nie dała.Ciota zawsze będzie wyglądać jak ciota...

MateuszMmz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-01 14:53:53
Ale w wojsku by mu obcięli włosy i trochę ,,wytresowali".

kleptoman4
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-01 14:40:49
jestem za !!!! dla niektórych nawet 25 lat w woju jak za carskiej rosji

xxlysyxx2
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-02-01 14:30:14
ladne pedalstwo za takie cos powinni zamykac :P:D

Leonist
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-02-01 14:37:00
ciebie za taką wypowiedz powinni wysłać na syberie do kułaków ruskich na 25 lat idioto

Memory1917
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-01 14:24:50
opis wymiata,zdjęcie przygniata ;q

Staradziffka
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-02-01 14:12:12
Śliczne ciałko. :*

admintopedal
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-01 14:11:04
przecie to chlop prosto z armii wysluzonej wrocil.jeszcze ma proch ze strzelnicy pod paznokciami.a nie.. to tipsy.

chuda092
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-02-01 14:07:50
nikt nie pisze tu o rozciągniętym dresie i poplamionej koszulce heh...niektorzy maja lepiej wyregulowane brwi odemnie(a ktory normalny facet robi coś takiego)? Takiego to bym kijem nie dotknęła! To cioty nie faceci!

RypuCypu
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-01 17:53:28
hah racja ;D a jak widzę gościa z ogolonymi nogami to po prostu gotuje się we mnie

chuda092
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-01 14:03:36
Jestem jak najbardzie za! Teraz to kobiety bardzie chcą wstąpic do wojska niz dzisiejsi "faceci" . Jednym słowem większoś kolesi to teraz cioty ! I basta !

MateuszMmz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-01 14:56:16
Dobrze, że nie wszystkim do tej pory tak odbiło i jest trochę normalnych.

sylwas26
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-01 14:01:26
Przynajmniej może ma dużo wspólnych tematów z kobietami: jakie szminki, podpaski itd

MarioEslavo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-01 13:58:37
brzydkie te dziewczyny

atomowka1992
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-01 13:58:04
ja nie :)

neosly
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-01 13:53:28
Dawac ich do dawnego OC,wojska trójkąta Bermudzkiego,nie przeszli by badań,pewnie kazdy wyruchany.

jasnygwint1
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-02-01 13:39:18
Każdy zasługuje na wolność wyboru i do wojska powinien iść ten kto chce, ten kto chce służyć swojemu krajowi i poważnie potrakltuje swoje zajęcie a nie odklepie rok czy ile tam było. Do wojska powinien iść każdy kto tego chce i się nadaje a nie każdy kto robi włosy na żel

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-01 14:13:03
Cóż poradzić na kompleksy autora...

SandrussMKS
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-01 15:43:12
A jakie autor miałby mieć kompleksy,że nie wygląda jak ciota? też mi kompleks...

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-01 16:09:48
Sandruss, nie pogrążaj się.

RypuCypu
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-02-01 17:51:26
Staradziffka. nie mam kompleksów :) ale za to Ty chyba tak :) jak pisało niżej. facet ma wyglądać jak facet a nie jak ciota. no ale życzę Ci poznania takiego hot boja.

Darcy
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-02-01 18:33:37
Racja, autor musi być nieźle zakompleksiony.

RypuCypu
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-02-01 19:15:25
Darcy żal takich ludzi jak ty

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-01 20:32:40
RypuCypu, no właśnie widze...Ile ty masz lat chłopie? zastanów się nad sensem swoich komentarzy.

RypuCypu
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-01 20:42:43
Staradziffka a Ty ile masz latek? do komunii idziesz w tym roku?

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-02 11:44:21
Lat mam na pewno więcej niż ty dziecko. Riposty masz na poziomie podstawówki. Czegóż się więcej po tobie spodziewać? ;)

RypuCypu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-03 20:01:54
a Twoje riposty są na poziomie przedszkola :)

Mr.Rr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-01 13:33:46
ten 1szy wacha swoje palce czy jak? mam nadzieje ze to nie jest fotka z kibla bo wtedy to juz by bylo lekko dziwne :)

Leonist
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-02-01 13:22:33
ja byłem w wojsku i podobne słit fotki sobie robie :P;D i co ??? :D a koledzy z jednostki komentują moje fotki i zaznaczają "LUBIE TO" ahahahahhaha i co ?

KrKArturoS
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-01 13:30:42
W wojsku... Chyba holenderskim.

MarioEslavo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-01 13:57:03
Harcerstwo to nie wojsko

krzys617
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 13:05:14
do AndziaalOlxd nie kazdy facet chodzi w"rozciągniętym dresie i poplamionej koszulce i na dodatek jeszcze z butelką po tanim winie..."

krzys617
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-01 13:01:55
"może i sa ciotami ale maja 100 razy lepsze powodzenie u dup niz wy :) "u jakich dup ja się pytam:)chyba u lasek z pod znaku dzióbek i kilo tapety na mordzie naprawdę jest czego zazdrościć

gregor10
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-01 12:40:47
hahah nie ma miejsca dla takich pedałków w MONie, jak oni wyglądają??

gromki69
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-01 12:40:31
@juveneq - czyli również twierdzisz, że dla pieniedzy warto się szmacić i robić z siebie debila tak ?ja nie będę dla powodzenia robić z siebie pedryla.Facet ma być facetem, a nie cipką, która ma się podobać gimbusom i łatwym pannom.

marcin_14_95
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-01 12:33:00
tylko co to da że na wiocha.pl jesteście na tak trzeba zrobić inicjatywe i ruszyć , napiasać petycje zebrać głosy i wysłać najlepiej ze zdjęciami tych pedałów do mon , wysyłać aż do skutku

juveneq
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-01 12:13:51
Cisniecie takich pedziow z zazdrosci. Bez obrazy ale taka prawda - może i sa ciotami ale maja 100 razy lepsze powodzenie u dup niz wy :)

KrKArturoS
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-01 13:32:31
Nie wiem, czy wiesz, ale powodzenie u dup poniżej 16 roku życia jest karane. Szczególnie w pudle.

adison21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-01 16:22:53
Po niżej 15-stu kolego.

RypuCypu
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-01 17:47:51
haha z pewnością ;) to laski są widocznie tak samo ciotowate jak i Ci goście

DAGFEN
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 12:11:37
Raczej by dostali kategorie E: niezdolni do służby wojskowej w stanie wojny ;)

AndziaalOlxd
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-01 12:00:57
omg... może byście darowali sb takie komenty bo to co niektórzy piszą to bez sensu jest... może oni tak wyglądają bo po prostu chcą i podoba im się taki styl.. nie każdy facet będzie chodził w rozciągniętym dresie i poplamionej koszulce i na dodatek jeszcze z butelką po tanim winie...

RypuCypu
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-01 12:03:11
tylko nie wiem czy zauważyłaś ale kilka lat temu tak nie było

AndziaalOlxd
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-01 12:12:47
a ty żyjesz tym co było kilka lat temu?... nie sądzę... podobno "świat idzie do przodu" i już raczej nie będzie tego co "kilka lat temu"

KrKArturoS
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-01 13:30:07
Czyli Twoim zdaniem Andzia są tylko dwa, skrajne typy facetów. Pierwszy: wypacykowany za pieniądze rodziców goguś, zachowaniem przypominający "słodkie piętnastki" lub postacie z durnych programów w MTV lub drugi: wypisz, wymaluj Ferdek Kiepski. Tak?

AndziaalOlxd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 19:28:34
@KrKArturoS nie, nie chodziło mi o to.. może i są "normalni" ale to będzie jakieś 5% nie więcej... ale w sumie czego się po Polsce spodziewać, jak nie pijanych dresów i żuli... a wy po prostu zazdrościcie im wyglądu, kasy i firmowych ciuchów tyle wam powiem..

KrKArturoS
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-01 23:12:36
Widocznie zaliczam się do tych Twoim zdaniem 5%. Mam jednak wrażenie, że eleganckich facetów w markowych ciuchach, używających markowych perfum, acz nie malujących się i nie farbujących i układających na wzór Limahla włosów jest troszkę więcej. Poza tym jak Polska się nie podoba, to można wyjechać.

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-02 10:20:33
AndziaalOlxd, świat idzie do przodu,ale dlaczego akurat w tym kierunku? Akceptujesz to co jest teraz,a nie pomyślałaś,że mogło być również inaczej? Jesteś zbyt młoda i nie wiesz co było 10-15 lat temu,więc bronisz dzisiejszych czasów. A prawda jest taka,że...

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-02 10:30:26
...kiedyś naprawdę było widać, że chłopak szedł do wojska i wyrastał na prawdziwego mężczyznę. My starsi widzimy różnicę i wspominamy te czasy. A świat rzeczywiście idzie do przodu, ale dla was młodych skręcił w jakąś dziwną drogę, gdzie nastąpiło pomieszanie podziałów na to co męskie i żeńskie.

TomekDaria
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-01 11:40:17
dlaczego oceniacie ludzi poprzez wyglad ? mi tam sie oni podobaja... a dwa może maja super charakter i są bardzo inteligentni ??

Kisikisi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-01 11:43:27
na pewno:)

RypuCypu
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-01 11:47:27
i może są pedałami ;)

phobophobic
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-01 12:08:51
Facetom wrzucającym takie zdjęcia chyba nie do końca 'kociołek gotuje' że tak powiem. No ale kto wie, pewnie mają jakiś talent, może dobrze grają na flecie albo co... ;)

youremotion
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-01 11:30:37
gdzie są Ci zajebiści faceci ?!?!?

phobophobic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-01 12:07:05
Na pewno nie na wiocha.pl :P Tutaj przyglądamy się tylko najcięższym skrajnym przypadkom :P

Majazmaja87
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-01 11:06:47
Co sie stało z tymi facetami? Sa bardziej zadbani niz niejedna kobieta

DannyD
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-01 10:46:33
A co te zdjęcia mają do służby wojskowej? W wojsku bez ubrań sie chodzi czy co? RypuCypu masz siano zamaiast rozumu!

RypuCypu
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-01 10:52:06
DannyD.. to może jesteś jednym z nich?? hmm?

Aprill
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-01 10:57:12
DannyD to raczej Ty masz siano zamiast rozumu. Ci kolesie ze zdjęć są tragiczni, pewnie gdyby dostali w mordę to popłakaliby się...w sumie tego nawet mężczyzną niemożna nazwać -_-

Splitter
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-01 10:59:32
jak to co? ze zachowują sie jak kobiety? a wojsko może by faceta z nich zrobiło? zamiast pisać durne komenty idź paznokcie wymaluj sobie......

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-01 16:12:31
RypuCypu, nie mam argumentów, to rzucam wyzwiskami. Cieniutki z ciebie człowieczek. Czy jestem pedałem? :)

RypuCypu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-01 17:44:07
Staradziffka. nie interesuje mnie to za bardzo ;) zachowaj to dla siebie

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 20:34:08
No raczej nie zachowam tego dla siebie, bo wolno wyrazić mi swoją opinię. :)

eradicator
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-01 10:41:47
nietrafny obrazek. jak to, służba wojskowa dla kobiet?

Vonfluflu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-01 10:27:48
A kto z was był w wojsku ? Służę już 6 lat, i nigdy nie widziałem takich mięczaków. Po pierwsze to oni zawsze się zapiszą do Cosinusa albo innej szkoły byłe uciec. A po drugie jak chce być ciepłą kluską to nią będzie i nic tego nie zmieni.

chuda092
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-01 15:52:19
MM JUZ MI SIE PODOBASZ ;P

Kisikisi
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-01 10:23:35
Jak patrzę na takie panienki, to mam ochotę wysłac je do prawdziwych hardkorowych koszar. Czy stali by się mężczyznami, nie wiem, ale za sam wygląd im się to należy xD

hipomania
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-01 10:07:06
a wezcie sie ogarnijcie, prawda jest taka, ze tak wygladaja faceci bo sweet pannice na to leca. jak widze, kto sie podoba moim prawie 30 letnim kolezankom, to wlasnym oczom nie wierze. ja lubie jak facet ma zarost i pare wlosow na klacie (oczywiscie bez przesady)bo testosteron jest sexy!!!

Issen1992
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 09:57:29
Łatwiej byłoby zrobić z nich mięso armatnie na froncie

mastocyt
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-01 09:46:57
Jakie społeczeństwo, tacy faceci - cioty z kanarkiem w rozporku Zawsze jak wpisuję prawdę dostaję minusy. Ciotki nie chcą słuchać prawdy. Ciotki chcą słuchać, ze są super i wmawiają to innym ...Dziś prawdziwych mężczyzn już nie ma...no może parę procent

prostolinijna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-01 09:37:08
A wtedy bedziemy miec armie zniewiescialych zolnierzy...

Kryminal
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-01 10:22:03
nie do końca ;) jeśli byłaby służba wojskowa to tacy by pierwsi po dupie dostali i moment si ustawili ;)

shpont22
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-01 09:31:24
Ja

derby19
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-01 09:28:38
Weźcie przestańcie o to wnerwia są porządni chłopcy którzy nie chcą iść do wojska i dziewczyny się nie odzywajcie bo za nas mężczyzn decydować nie mozecie ...

chuda092
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-01 15:54:27
uuu ktoś tu się wnerwił heh ;p boicie się poprostu ! ;p

Nerd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-01 16:27:01
Chciałam zauważyć,że mężczyźni decydują za kobiety, np w kwestii aborcji.

ruchaszewski
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-02-01 09:28:35
za mundurem Panny sznurem..nie za czymś takim...ale niestety teraz dziewczyny lecą pomału na "takie coś"

Nerd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-01 16:25:25
A faceci lecą na plastiki, więc wszyscy są kwita.

FuckYouMadafaka1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-01 16:36:51
nie każda dziewczyna leci na takie coś..mnie akurat takie coś ob pycha to jest obrzydliwe..

Tacokochaspiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-06 17:37:52
"to coś" jest okropne. w mundurze chłopak jest najprzystojniejszy.!

pelita
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-01 09:26:01
w Anglii nikogo by taki ubiór by nie poruszył, wręcz przeciwnie,masa 'koleżanek' by się patrzyła nieustannie :>

hubert432
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-01 09:24:04
jestem za obowiazkowa sluzba wojskowa

kusnier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 09:23:45
Taa ale tu to już nic nie pomoże..

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-02-01 09:21:35
Oni i tak na WKU dostaliby kategorię "D", po tym jak by im lekarz dupsko sprawdził

m4gdoos
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-01 10:41:17
A nawet jakby się dostali to mieli by tyle przyjemności, wokół sami mężczyźni:P

edwin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-01 09:20:51
a co to pomoze? w obecnych czasach wojsko i tak było jak żłobek.

murinforte
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-23 21:46:24
Ciekawe czy autor był w wojsku?

RypuCypu
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-23 22:02:32
tak ;)

Staradziffka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-01 16:13:18
W wojsko to się chyba bawił z kolegami. ;)

RypuCypu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-01 19:17:13
a Ty w co się bawiłaś? w słoneczko??

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-01 20:36:35
Spodziewałam się po tobie komentarza na poziomie podstawówki. Wiem już z kim mam tu do czynienia. Więc dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu. :)

RypuCypu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-01 20:44:36
na podstawówce to chyba Twoja edukacja się zakończyła :))

krytykant666
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-02 02:35:04
Obowiązek wojskowy skończył się na roczniku bodajże 91 (rok 2009). Zakładając, że dane autora tej wiochy są prawdziwe, to zdążył się załapać. Więc niestety, ośmieszyłaś się Dziffko.

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-02 11:41:00
A czy jak wpiszę sobie w rubryce "wiek", że mam 50 lat, to znaczy, że faktycznie to prawda? nie rozśmieszaj mnie.

RypuCypu
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-02 11:44:21
no ten wiek idealnie by pasował to twojego loginu :)))

RypuCypu
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-02 11:45:33
no ten wiek idealnie by pasował do twojego loginu ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800