Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
TO RZĄDZĄCY POWINNI BAĆ SIĘ LUDU.
podszczuwAcz  12-01-24, 03:20 Zgłoś
+ 705 -
Dodano: 2012-01-24, 03:20:35   przez: podszczuwAcz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 705  Zgłoś nadużycie
413
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  PROSTO
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Popieram całkowicie.
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tazziqi
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-01-25 14:22:02
Pod pretekstem ściągania nielegalnych plików będą mogli czytać prywatną korespondencję. Będą mogli śledzić każde wpisane hasło w przeglądarce, będą mogli również przyjść do twojego domu i zabrać pc, a tylko dlatego że dotarły do nich pogłoski podejrzenia.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-23 23:26:53
z internet chca zrobic telewizje z kontrolowana trescia

suckerpunch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-06 01:25:35
przepowiednie się sprawdzają...niestety ludzie!bedzie jeszcze gożej!jak usłyszałem o tym we wiadomościach to mnie brzuch zabolał...

walniety
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 21:56:25
ja jestem człowiekiem myślącym, bo początkowo próbowałem ocenić ACTA obiektywnie. Było to trudne, będąc otoczonym przez ludzi wyłącznie atakujących to coś. nawróciłem się, ale to znaczy że jednak MYŚLĘ

mikael88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 00:15:58
Jak najbardziej popieram!! a tak w ogóle może w końcu wyjdzie na jaw, że Cobain nie popełnił samobójstwa itp...

miaskakasia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 13:35:56
:|:| zaczynam się bać :| :|

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:31:41
órców. Likwidacja MegaUpload z rynku nie miała jednak absolutnie żadnego związku z piractwem - to był tylko i wyłącznie pretekst i zasłona dymna dla internautów. Kim Dotcom, twórca serwisu MegaUpload przygotowywał się do uruchomienia nowej usługi, która miałaby zmniejszyć lub wręcz wykluczyć jaki

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:29:14
Konsumenci i twórcy znowu liczą się najmniej. Niedawne zamknięcie serwisu MegaUpload wywołało falę dyskusji o tym, że jest to zapowiedź wielkiej walki z piractwem. Z najnowszych ustaleń serwisu TechCrunch wynika to, że za całą sprawą stały wielkie koncerny wydawnicze oraz organizacje zrzeszające twó

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:33:22
órców. Likwidacja MegaUpload z rynku nie miała jednak absolutnie żadnego związku z piractwem - to był tylko i wyłącznie pretekst i zasłona dymna dla internautów. Kim Dotcom, twórca serwisu MegaUpload przygotowywał się do uruchomienia nowej usługi, która miałaby zmniejszyć lub wręcz wykluczyć jaki

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:40:18
iekolwiek znaczenie organizacji, takich jak np. RIAA czy chociażby nasz rodzimy ZAiKS, a także wielkich wydawców muzycznych i filmowych. Usługa o nazwie Megabox miała być nową platformą umożliwiającą muzykom udostępnianie i sprzedaż swoich dzieł w internecie, z pominięciem RIAA i wielkich koncern

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:42:04
nów wydawniczych. Ci na taki stan rzeczy oczywiście nie zamierzali pozwolić. Dodatkowo miała zostać uruchomiona usługa Megamovie, w ramach której MegaUpload stałby się platformą umożliwiającą udostępnianie filmów. Pic tkwił w tym, że artyści nie musieliby zrzeszać się w żadnej organizacji. Nie po

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:43:07
trzebowaliby udziału wydawców. W ten sposób mieliby otrzymywać nawet do 90% przychodów ze sprzedaży! Twórcy mogliby czerpać zyski nawet z utworów udostępnianych internautom za darmo! To miałoby być możliwe poprzez system Megakey, w ramach którego zyski twórcy związane byłyby z popularnością jego utw

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:44:43
orów. W obecnie działającym systemie, twórcy miewają najmniejsze udziały w zyskach. Ogromne części finansowych tortów zgarniają wydawcy, producenci i organizacje działające niby jako zrzeszające twórców. Podsumowując, cała nowa platforma, która miała ruszyć w tym roku, miała dawać twórcom muzyczn

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:45:54
ym i filmowym możliwość działania na rynku z całkowitym pomięciem RIAA, MPAA, koncernów wydawnicznych i wytwórni, itd. Cała ta machina nie byłaby im w ogóle do czegokolwiek potrzebna. MegaUpload najwyraźniej zbyt mocno nacisnął na odcisk wielkim koncernom, którym absolutnie na rękę

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:46:44
jest betonowanie obecnego systemu finansowo-prawnego, który chroni przede wszystkim ich samych i zapewnia im największe udziały w zyskach z cudzej twórczości. Ze stratami dla twórców i konsumentów, którzy przepłacają za wszystko i którym odbiera się coraz więcej praw.

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:59:28
wybaczcie ten dlugi i pomieszany wpis ale trzeba spojrzec na wszystko z innej strony...wielkim korporacjom zalezy na tym aby nikt nie oderwal ich od koryta!!!pozdrawiam

podszczuwAcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 02:27:14
Konsumenci i twórcy znowu liczą się najmniej. Niedawne zamknięcie serwisu MegaUpload wywołało falę dyskusji o tym, że jest to zapowiedź wielkiej walki z piractwem. Z najnowszych ustaleń serwisu TechCrunch wynika to, że za całą sprawą stały wielkie koncerny wydawnicze oraz organizacje zrzeszające twó

Zipo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-26 22:30:17
OBUDŹMY SIĘ ZRZUĆMY KAJDANY BO JAK W MATRIXIE JESTEŚMY ZNIEWOLENI I DLA NICH TYRAMY BY ONI MIELI WSZYSTKO, ŚMIALI NAM SIĘ W TWARZ...

unkind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-26 20:24:29
TAK DLA ANONYMOUS! NIE DLA POLSKIEGO RZĄDU!NIE DLA ACTA!

robcar1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-26 14:45:07
Dawno czegoś tak mądrego nie czytałem

k4jusi4
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-26 21:26:56
Ja również, miałam ciarki. Wiele słów powinno zapaść nam w pamięć, każdy z nas to jednostka ( niby nic ) a jednak... to jednostki zwykli "zjadacze chleba" tworzą ten świat, napędzają go i to my powinniśmy dbać o to co nas a w przyszłości nasze pokolenia będzie czekać w tym świecie...

qwertyy0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-26 14:08:27
Jeśli rozpoczną "wizytacje" u użytkowników pirackich plików, to usługodawcy podłączenia do internetu mocno ucierpią, pojawia się większe bunty niż dotychczas i kto wie, może coś zmieni się na lepsze.

bilon666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-26 13:33:43
cenzura jak za komuny!!! Jestem za ANONYMOUS! Pokazcie rządzącym na co was stać i gdzie ich miejsce...

nocnydemon2000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 19:56:34
nic nie zrobia ..puste obiecanki

ultrafiolet123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-26 00:30:42
NIE WAŻNE NA KOGO GŁOSOWAŁEŚ!!! JEŚLI WYGRAŁ TEN KTO WYGRAŁ TO JEST ODPOWIEDZIALNY ZA POLSKĘ I JEJ DOBRO!!! ZJEDNOCZMY SIĘ!!! W TEJ CHWILI TO JEST NAJWAŻNIEJSZE!!! CHCEMY GODNIE ŻYĆ!!!

grunero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-26 00:26:19
Łatwiej byłoby nam wszystkim powstać gdybyśmy mieli pewne dowody, skoro jesteście rewolucjonistami i chcecie aby było dobrze znajdzcie polityczne brudy, upublicznijcie je dajcie nam dowody na to aby walczyć, wyjsc na ulice i znalezc ta lepsza przyszlosc...

durexii
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-26 17:38:23
hahaha, Twój komentarz poprostu śmierdzi ignorancją, wiesz co to jest wogóle?? a jakich chcesz dowodów?? szerzy się patologia i bieda, na każdym kroku uprzykrza się nam życie bzdurnymi przepisami, robi nam się wodę z mózgów, nikt na wyższych szczeblach władzy nie liczy się z naszym dobrem, jeszcze??

k4jusi4
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-26 21:32:25
przez takich jak TY, którzy jak dziecko muszą za rękę być prowadzeni nasz głos nie jest taki donośny... Jakich chcesz jeszcze dowodów? teraz odbierają Ci cyber wolność, później wprowadzą godzinę policyjną ...wtedy też będziesz chciał dowodu;/

NORBERTUSg6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-26 00:02:47
w końcu coś cie dzieje końcu ktoś poważnie wzia się za to co od dawna powinniśmy robić sami ktoś walczy o nasze prawa nie jeden absurdalny przepis zniszczył ludzki życie .. co tu dużo gadać Zycze powodzenia i przyłączam się do sprzeciwu Pozdrawiam ANONYMOUS

Aiishaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 23:46:59
Media kłamią. Ja już nie wierze w żadne bajeczki, które tam puszczają. Anonymous popieram jak najbardziej. Nie można pozwolić na to by ktoś decydował o tym jak ma wyglądać nasze życie. A będzie coraz gorzej...

absurrdalna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 23:34:05
Powstało mnóstwo stron i kont na YT należących niby do Anonimowych. Jednak za nich może podać się każdy.. skąd wiadomo, kiedy to oni a kiedy nie? I czy powyższy filmik również czasem nie jest fejkiem?

Aiishaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 23:51:01
Powyższy filmik nie jest "fejkiem'. Ma głębsze przesłanie, nie tylko dotyczące ACTA. Radzę się zapoznać z NWO (New World Order), Bilderberg Group, Illumintai itp., a na pewno rozwieje Ci to wątpliwości.

Aiishaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 23:53:06
A jak ktoś ma czas to niech obejrzy sobie na yt: "Illuminati - przemysł muzyczny", "Wezwanie do przebudzenia" Powiązane tematy :) Otwiera oczy.

geiger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 23:26:47
Anonymous to jesteśmy my! Wystarczy wsłuchiwać się w ich głos, w to co nam próbują przekazać. Starajmy się postępować wg. własnych przemyśleń. A im więcej nas będzie tym większą będziemy mieli moc! Każdy z nas jest ważny, każdy z nas stanowi silę...

cosik71
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-25 21:42:08
Wyborcy macie swoje PO

Luzikowo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-26 23:46:45
myśle ze wsydzi się 90% osób zagladających tu, jednak jeszcze bardziej bym sie wstydził eurodeputowanych, nie wiedziec za czym głosować.....

Kordul
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 20:00:19
Tak nie może być ! nie długo bedzie tak że każdy bedzie miał własnego policijanta ? co za nim łazi i wszystko sprawdza ? żałosny kraj sie zrobił przez tych "śmieci" Jeszcze jedno jak lubicie tą stronę to ZRÓBCIE COŚ Z ACTA !!! WON Z ACTA !!! WON Z ACTA !!!

sheba
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-25 19:06:07
Pan premier chyba zapomniał, że władza jest dla ludu i z tego ludu pochodzi. Ale spokojnie, na wyborach mu tego nie zapomnimy :)

nekci1985
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 20:31:46
On jest tylko pionkiem w grze Illuminatów. A na kolejne wybory, możesz już nie mieć prawa! Jutro nastąpi dzień sądu. A słowa z początku filmu o redukcji ludności i niewolnictwie potraktujcie poważnie. Wysilcie się i poszukajcie w necie (póki jeszcze możecie) "grupy bilerbergów".

LORDSEDLER
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-25 18:42:40
NIE!!!! dla ACTA. Anonymous górą!!!!!

Sebo623
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-25 18:08:09
święta racja. Nie można sobie pozwolić. Jestem z wami.

przemo93c
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-25 17:38:33
Acta chce mi wyrwać pół serca... Nie może tak być. Anonymous, jestem z Wami.

butterfly024
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-25 17:36:40
Przyszłość w waszych rękach ,NIE dla ACTA

Solenizantka10
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-25 17:19:31
tzn wybory

Solenizantka10
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-25 17:17:21
pomyślicie "mają rację", a za chwilę wszyscy wrócicie do swoich obowiązków, a za trzy lata grzecznie pójdziecie na głosowanie

swirek15
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 17:07:58
Jesteśmy z WAMI "z wszystkich sił:)"

Aeternatus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 17:01:55
Czy może mi ktoś rzucić tytuł nuty podłożonej do filmiku ? Z góry dzięki.

CocaineSystem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 19:50:41
Hans Zimmer - Time Proszę bardzo

amareth
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 20:50:44
Ściągaj szybko, bo możesz nie zdążyć;)

de_las_Mercedes
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-25 16:43:31
po co to oglądacie skoro i tak nikt z was tego nie rozumie. Mamy się zjednoczyć a nie toczyć ze sobą wojny. Oni mają racje w jedności siła.

wilczyca12343
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-01-25 16:24:27
Ludzie, czy wy to widzicie? ACTA to głupota, internet powinien przestać istnieć. Widzicie co się dzieje z dzisiejszą młodzieżą? Tylko "internet internet internet" jak niby my, młodzi ludzie mamy zmienić świat marnując się tutaj? Internet niszczy życie, uzależnia i sprawia że zatracamy się...

KolorowA
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-01-25 16:38:27
Co prawda to prawda,ale to już w interesie rodziców by wychować dzieci tak,by widziały coś poza internetem..A zabrać internet to tak,jakby zabrać nam głos...Nieprawdaż?

Luzikowo
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-25 16:48:06
jak ci marnuje życie to nie siedz na wiocha.pl

paullla17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 19:58:46
brak neta i ptactwa = płać za możliwość obcowania z kulturą, kurde a ja lubię poważne kino i muzykę :( co pocznę kiedy będę musiała za to krocie płacić.

Detroi
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-25 16:11:03
Dlatego nie możemy sobie pozwolić na to, by ludzie rządzący mieli nieograniczoną kontrolę Internetu. Jest już to widoczne w mediach. Nie mówi się o prawdziwych problemach, o haniebnych działaniach "rządów". Wszystko jest przykryte i ładnie podane do telewizji, radia, prasy. Tylko interneto jest woln

Detroi
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-25 16:12:31
Tylko Internet jest wolny! Nie pozwólmy ingerować w coś co nam pozostało jako wiarygodne źródło informacji!

mietekp
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-01-25 16:05:13
wszyscy siejecie panike dotyczącą ACTA i powtarzacie zasłyszane rzeczy na temat ACTA które ktoś nadinterpretował w jakimś tam celu, a nawet nikt z was nie przeczytał co zawiera dokładnie ta umowa ACTA!! Ale wy jesteście tepe h***. Nauczcie sie czytac dzieci neo!!

Lalala_22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 16:16:18
Ale czy Ty sobie zdajesz sprawę, że nie chodzi tylko o internet?? jeżeli ktoś wymyśli cudowny lek na raka to będzie miał na niego PATENT - będzie sprzedawał dawkę za 10 000$ bo tak! i chociażby receptura byłaby prosta jak ugotowanie ziemniaków to i tak trzeba będzie płacić te 10 000$ za dawkę!!

Lalala_22
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-25 16:17:36
a jak Cię nie będzie stać to Twój problem - idziesz do piachu!! wszystko w imię "ochrony własności intelektualnej"

robcar1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-26 14:50:02
Ty qrwa nawet masz imie jak idiota to dziwić sie że piprzysz od rzeczy,zamknij jape Mietek i słuchaj mądrzejszych może coś z tych mądrości zostanie w twoim pustym łbie

samita11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 15:05:26
nie damy się wyłączyć nie damy się odłączyć

azerty48
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-25 15:03:12
Kazdy z nas popiera to co oni robią, ale kazdy z nas wie ze to prawdopodobnie nic nie zmieni. Od samego poczatku swiata są rządzący i rządzeni. Polityki to cioty, i nie tylko w Polsce ale na calym swiecie.

tazziqi
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-01-25 14:19:40
Baron_Sanedi Nie mogłem powstrzymać się od komentarza tej wypowiedzi. Rozumujesz dokładnie tak samo jak Hołdys, tzn.nie rozumiesz tej ustawy,nie rozumiesz o co w niej chodzi naprawdę.Czy uważasz że głównym celem ACTA jest walka z piractwem i z hackerami? nic bardziej mylnego.

tazziqi
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-01-25 14:20:01
Rząd kontroluje media, gazety, z internetem nie może sobie poradzić ponieważ społeczność go tworzy. Poprzez kontrolę sieci, chce zamknąć usta tym, którzy przedstawiają niewygodne fakty, krytykują rządzących. Ustawa ma wiele niedopowiedzeń i to jest główna przyczyna przez

tazziqi
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-01-25 14:20:39
którą ludzie wyszli na ulicę miast.Z pośród protestujących, bardzo wielu sprzeciwia się tylko wyłącznie dlatego by móc nielegalnie ściągnąć mp3,film, grę komputerową,oni nie rozumieją, że prócz karania za piractwo zostanie ograniczona ich wolność,wolność słowa,że może dojść do upadek demokracji.

tazziqi
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-01-25 14:22:02
Pod pretekstem ściągania nielegalnych plików będą mogli czytać prywatną korespondencję. Będą mogli śledzić każde wpisane hasło w przeglądarce, będą mogli również przyjść do twojego domu i zabrać pc, a tylko dlatego że dotarły do nich pogłoski podejrzenia.

tazziqi
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-01-25 14:22:39
Po wprowadzeniu ustawy zacznie się inwigilacja.My nie będziemy mieli na to wpływu, rząd będzie mógł do ustawy dopisywać poprawki,nie koniecznie korzystne dla społeczeństwa. Teraz obiecują, że wszystko będzie w porządku, tak samo jak podczas wyborów,co będzie jeśli do władzy dojdzie człowiek

tazziqi
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-01-25 14:23:32
z zapędami dyktatorskimi? on będzie działał z godnie z prawem, a to my obywatele w imię własnej wolności będziemy je łamać. ACTA jest tylko początkiem niewoli jaką chcą nam zafundować. Jeśli ktoś ogranicza się wyłącznie do nielegalnych mp3 i gier, współczuję mu rozumowania.

wicio77
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-25 13:49:04
@ajus i właśnie przez takich ludzi jak Ty, na świecie za mało dzieje się aby zmienić go na lepsze. To właśnie od NAS zależy czy ten świat będzie WOLNY. To MY musimy go zmienić!

martymka96
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 13:39:40
podszczuwAcz proszę o tytuł tej muzyki.

martymka96
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 13:39:08
podszczuwAcz proszę o tytuł tej muzyki.

MrMarvinPL
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-25 12:41:19
jednak scenariusze z filmow s-f, w ktorych korporacje maja wladze nad swiatem zaczyna sie spelniac...

rafal969696
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-25 12:25:46
przytemperować rząd, wywalić wszystkich polityków, złodziei. wszystko robią pod siebie, zawsze za mało im pieniędzy a zwykły szary Kowalski nie wie jak ma przeżyć za 1080 zł na miesiąc. stop politykom!

jamez
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-25 12:31:24
każdy zwykły Kowalski jak tylko dostanie się na wiejską to się przekształca w zachłannego zwykłego Kowalskiego i tak co cztery lata, polityk to też człowiek i jak jest przy korycie to garnie do siebie ,ty byś inaczej postępował?

Luzikowo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-25 12:48:24
jamez oczywiscie ze nie, ja mam założenie ze wielcy politycy hahahaha powinni zarabiać najniższą średnią, dojezdzac włąsnym środkiem trasnportu do pracy i szamać za własną kase... mam nadzieje że wszyscy polacy podliczą odpowiednio przy wyborach popisy polityków, mi zostaje jedna partia nie daw

jamez
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-25 17:13:00
Luzikowo zdecyduj się najniższą czy średnią ,bo napisałeś to razem i nie wiem

Luzikowo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-25 17:25:55
najniższą :P, nie uważam ze moje podatki pomagają temu krajowi, więc wolałbym oddawać tą kase na chore dzieci

jamez
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-25 12:18:12
ja jestem chyba człowiekiem małej wiary, bo jak wyjdę na ulicę zacznę latać za ideą to kto da jeść mojej rodzinie ?kto spłaci za mnie kredyt ? i w ogóle to coś da? wygrał ktoś z systemem ? nie i nie wygra ale mimo wszytko popieram działania anonimowych

rafal969696
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 13:22:15
jamez, Ty może jesteś osobą która w naszym kraju jednak lepiej zarabia i pewnie mieszkasz w jakiejś dużej aglomeracji gdzie jest łatwiej o dobrą pracę, masz wypłatę która jest niby przykładem jak to POLACY dobrze zarabiają, więc dlaczego płaczą. można wszystkie opłaty podnosić, podatki, dodawać nowe

jamez
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-25 13:47:12
zle nie zarabiam ale mogło by być lepiej, państwo mi w tym nie pomogło wręcz przeciwnie ,żeby zarobić musiałem wyjechać z Polski a jak mi miasto nie odpowiadało w którym mieszkałem to się przeprowadziłem gdzie chciałem i wiem że jak się chce to można mieć coś ze swoim życiem zrobić,rodzice mi nie po

jamez
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-25 13:48:11
pomagali bo sami mieli ciężko

Luzikowo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 12:06:17
co to za nuta? i tak podpiszą jednak gdybym mial wiedzę jak Anonimowi giełda PL była by przewracana regularnie, strony rządu nikogo nie ruszą, to tylko pokaz, tutaj jest potrzebna akcja na grubasa!!!

Baron_Sanedi
    Ocena: -23 (glosow:23)
2012-01-25 12:00:42
wszyscy siejecie panike dotyczącą ACTA i powtarzacie zasłyszane rzeczy na temat ACTA które ktoś nadinterpretował w jakimś tam celu, a nawet nikt z was nie przeczytał co zawiera dokładnie ta umowa ACTA!! Tylko piraci i hakerzy robią takie filmy bo boja sie o swoja dupe i wciskaja ciemnocie nieprawde

Luzikowo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-25 12:07:58
biorąc pod uwage ze masz bogatych rodziców to jest ci obojętne

Baron_Sanedi
    Ocena: -19 (glosow:19)
2012-01-25 12:51:31
@Ludzikowo jak jestes złodziejem i kradniesz w internecie to masz sie czego bac!!

rutek20
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-25 13:15:19
A ty nie kradniesz ? i może awatara z wiochy też sam wystrugałeś w paint'cie( skopiowanie obrazka bez zezwolenia to kradzież, no nie?) ? a na kompie pewnie masz tylko legalnie zakupione mp3? hipokryta

Baron_Sanedi
    Ocena: -13 (glosow:13)
2012-01-25 13:31:32
tak oryginalną mam muyke na płytach Audio CD a nie jakis pirackim formacie typu MP#

Luzikowo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-25 13:43:27
ale tylko płyty audio, avatara nie ma ponieważ trudno go kupic legalnie za kase, ale nie martw się Baronie nick tez ci skasują :E a i nie pisz ze jestem złodziejem jak masz zawód syn to twoj problem....zapewne masz dobrych kolegów na których zawsze mozesz polegac szczególnie jak stawiasz im drink

Aiishaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 23:40:21
@Baron_Sanedi NIe wypowiadaj się na tematy o których nie masz bladego pojęcia! Nic nie wyciągnąłeś z tego filmu! Kompletnie nie orientujesz się w temacie. Jeżeli pragniesz ograniczenia wolności, kontroli.. Gratuluje.

darekunw
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-24 10:08:43
UWAGA WTOREK PIERWSZY PROTEST Początek o godzinie 16.00 pod biurem Parlamentu Europejskiego, który mieści się przy ulicy Jasnej 14/16. KOLEJNY PROTEST ŚRODA pod Pałacem Prezydenckim. Internauci żądający publicznej debat nt. ACTA spotkają się o godzinie 17.00 przy Krakowskim Przedmieściu. Kopiujcie,

ajus
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-24 10:05:22
Fajny film :) mowi wiele prawdy, tylko szkoda ze i tak my nic nie zmienimy

xxkomarxx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 13:24:37
Nic z tego filmu nie wyniosłeś. Prawda.

turlo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-24 09:43:53
Co jak co ale ja jestem za nimi....:)Jesli oczywiscie pomogą w dobry sposób a nie utrudnia nam zycia

bula2602
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-24 09:51:17
Zależy co się kryje pod słowami "pomogą w dobry sposób" :P

kuki06
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-24 09:25:59
System!My jesteśmy tylko i wyłącznie parobkami w tym kraju,nic z tego nie mamy-tylko to aby przeżyć z miesiąca na miesiąc. A oni się z nas śmieją i dawają sobie milionowe premie z naszych podatków!Sam gdybym miał ustawioną rodzinkę to bym się obładował ładunkami i poszedł na wiejską!poświęciłbym się

bula2602
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-24 09:05:07
Jak narazie na tvn 24 było o ACTA i nic nie wskazuje na to żeby tego nie podpisali więc może lud nie boi się rządzących ale i rządzący nie boją się ludu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400