Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Początki pudziana
Japko  11-04-04, 18:15 Zgłoś
+ 337 -
Dodano: 2011-04-04, 18:15:49   przez: Japko
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 337  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Nietoperze
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Nie wolno
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
boy3city
    Ocena: 14 (glosow:14)
2011-12-18 23:55:58
ruchnąłbym

shireina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-17 01:34:47
boskie ciao :P

bbsone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-23 20:18:32
znajdzcie jakies leprze konkrety zmiast wrzucac takie blachostki

Ulalaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 00:47:11
kolega trochę źle gardę trzyma xD !

Japko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 20:57:09
Bolexy ja siebie nazwałeś to niestety nie jest basen ale szkolna szatnia sory ;/

PaVoolon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 19:51:37
Fajne ma ciało ;D

johny9339
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 15:49:49
chyba najmana ..

boy3city
    Ocena: 14 (glosow:14)
2011-12-18 23:55:58
ruchnąłbym

Bolexy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-18 23:45:15
ten co to dodał totalny Debil widać że gość sie ubierał na basenie żadnej Wiochy a ty w tych bokserkach masz wate w porównaniu Do niego

HELLBOY19730
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 21:34:55
a temu to o co chodzi??????

milkshake91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 01:15:24
nie wiadomo, nie wiadomo...

jay.c
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-18 19:33:47
wiochy nie widzę, zgoda z niebieskim_ptakiem, a z drugiej strony fajne ciałko

blue_bird
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 18:44:30
i co taka słabizna robi na głównej???

gboy24
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-18 18:33:30
Nie wiem co on tam ma na głowie, ale mimo wszystko uważam, że ładniutki jest :)

brits
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-18 16:13:24
calkiem fajny ziomek ;p;p;p

rmaciej1983
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-18 16:06:16
Kiedyś tak Songu Ku musiał się bić z zasłoniętymi oczami. Przeciwnika lokalizował słuchem lub dzięki wydzielanej przez niego energii.

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 15:14:57
Może to ty?

emes321
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-18 13:38:01
Mam takie same majtki...

marcyl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-18 13:34:27
żółwik ninja :P

pietras098
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-12-18 13:21:30
klata jak rozdeptany karton i te gatki. :P

medal86
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-18 12:46:08
hardkorowy koksu junior zeby sie nie zlal tak sie spial

Dave2024
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-18 12:37:32
Też mam takie gatki ;x

iquitosguayau
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-18 20:55:07
Fascynujące! To musi być przeznaczenie! ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300