Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To właśnie lubię...
roslinka414  11-04-05, 10:56 Zgłoś
+ 315 -
Dodano: 2011-04-05, 10:56:29   przez: roslinka414
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 315  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Jedyne media, które nie kłamią
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Przemq
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-29 20:04:38
lubisz to s*ko :D

NmElite
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-07 07:58:11
dobra lodziara, zaladowalbym jej czyms cieplym w gardlo

zazenowanycham
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 10:46:06
dawaj mnie toto!! razrazrazrazraz!! ma ktoś numer do niej??

KingOfGondor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-31 02:31:46
A na ścianie po prawej fota z pielgrzymki.

radas_8205
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-30 22:47:35
to tylko poza, myśle że tak naprawde boi się ch*ja

qstosz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-30 14:59:38
Fajne oczy no i zainteresowania ma miłe ;)

Przemq
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-29 20:04:38
lubisz to s*ko :D

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-05-29 00:19:17
ten zielony sie jakoś dziwnie na mnie patrzy

wap82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-28 20:48:52
I tak trzymaj ;-))))))

waltermitty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-28 16:36:06
co za burdel na kółkach w pokoju

ROBSOOON
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-28 15:28:36
NIEZLA SUCZ

Viii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-28 13:42:05
Tak to jest kiedy nastolatka nie ma czym zaszpanować

Viii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-30 16:48:18
... na której dziewczyna usilnie próbuje być fajna. A że innych sposobów nie zna...

thc100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-28 16:20:07
tylko ze to fotka...

karoljpcrazy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-05-28 13:11:33
lubisz to suko :D

aImLeSS
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-28 13:00:06
Brak słów...

Depravator75
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-28 11:31:52
jak to lubisz to zapraszam

wytykacz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-04-05 19:49:33
ja tam bym jej dal do dzioba;d

Ficekowski
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-04-05 17:40:15
a tak robię loda za 1zł + VAT ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300