Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kilo tapety+nieumiejętna obsługa Photoshopa=PLASTIKOWA LALA
bumbum2012  12-01-28, 22:24 Zgłoś
+ 637 -
Dodano: 2012-01-28, 22:24:50   przez: bumbum2012
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 637  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  PROSTO
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mazda_one
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-18 01:32:46
z twarzy wygląda jak Zygmunt

monikaiklaudia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-07 20:13:26
ładne ciało, ale ubrać się nie potrafi

liizii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 00:30:02
"Dobrze się czujesz? Bo wyglądasz jakoś niewyraźnie..."

bendzimierz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-21 17:04:56
niemuwcie że nie fajna

JOJOJOJOx100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-13 11:46:27
Ja 'niemuwie'. Serio.

Agitkaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 21:12:22
ah trochę sie rozmyla:)ale bywa

mazda_one
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-18 01:32:46
z twarzy wygląda jak Zygmunt

kalafaka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 22:43:56
ładna dziewczyna,szkoda ze sie sama oszpecila...

malina201
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-17 20:09:21
zdjęcie robione od razu po kąpieli bo jej para twarz zasłoniła:D

Damian_S
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 01:18:06
to nie tapeta tylko za bardzo buźke wygładziła na kompie, fajna nawet tylko ten nos..

peyka2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-17 01:05:24
mogła se bebech zmniejszyć

Tetek2
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-16 23:22:05
Nie przeszkadza mi jej tapeta.

elemelek123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 23:05:16
Wiesniareczko gdzie zgubilas lustereczko lol

Ktos_Jakis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 22:03:38
Powinna wziąć rutinoscorbin, bo coś niewyraźnie wygląda ;)

rodeo132
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 21:51:52
plastic its fantastic :D

neo86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 21:27:56
Na pierwszym i na drugim zdjęciu widać coś zabawnego xD skóra ma kolor ściany ponad kafelkami xD hehe ...

neo86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 21:29:13
P.S. Dziewczyna zazdrości chyba kameleonowi lub też jej matka bzykała się z kameleonem hehe :)

Whos_that_lady
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-16 20:48:14
fajna dupa jestes z twarzy ;)

vacek087
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 20:39:05
I'm your barbie girl. I'm your barbie girl. To be plastic it's fantastic.

dotka160
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 20:14:49
znam tą dziewczynę jest z mojej miejscowości i w realu ubiera i maluje się jeszcze gorzej

agagra
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 20:08:31
Dla takich ludzi na Photoshopa powinien być zakaz.

SzalonyJebaka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-16 19:46:02
total wiocha, ale brzuszek ma fajny:D

awokadko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 19:44:05
Z calej wiochy to ten jej photoshop jest najlepszy.

zielony19xx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 19:11:09
Za kilka lat będzie żałowała, ze zrobiła z siebie takie pośmiewisko... Plamy na skórze od tej tapety to kwstia czasu. Ale przynajmniej bardzo ładnie "ogarnia" photoshopa, więc ma pewność, że na każdym zdjęciu wyjdzie "idealnie"...

konrad8600
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 18:11:40
noooo aż kipi fotoshopem

wojtage
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-16 17:10:04
co tu dużo mówić... ciało idealne...

Ouuuu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 17:04:42
Prędzej przesadziła z retuszem w Picassie... Bo niektóre to całą twarz retuszują i potem wyglądają tak niewyraźnie, jakby nie zażywały Rutinoscorbinu xD

matylda111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 16:28:47
Bajkowe wnętrze idealna modelka.....fotograf-profesjonalista przykucnięty na WC.

air_jordan_show
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-16 15:47:08
bluzeczke ma fajną, sexy

czarnulkaaaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 15:37:57
Photoshop rulezz!

vin324pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 15:21:57
Lalkę na allegro idzie bardziej naturalną znaleźć :D

nihrian1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 14:53:44
oj ale przynajmniej płyti nie sa powyginane ;D

Yoda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 14:11:22
Na lewym zdjęciu gdzie się podziały jej usta?

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 14:06:04
Blyszczysz sie niunia jak te muchy co na kupkach siadaja.

Derdiana666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 13:43:54
Debil w różu....i bardzo zerowa wiedza na temat obsługi photoshopa czy gimpa 2 ^^

Szpadelek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 13:37:54
Bez tej tapety wydaje się być ładna.Ale z tym wszystkim-wiocha.

rekin891
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 12:03:42
Żeby nie szminka na 1. zdjęciu to całkiem by tych ust nie było widać.

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-28 22:29:37
Kilof trzeba było rozmazać;)

landryneczka18
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-28 22:27:07
Nie ma to jak wyczucie stylu i ostra przeróbka.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300