Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
DragonFighter  12-01-30, 11:00 Zgłoś
+ 172 -
Dodano: 2012-01-30, 11:00:38   przez: DragonFighter
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 172  Zgłoś nadużycie
614
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(15)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rokkokko
    Ocena: 21 (glosow:21)
2013-05-19 11:20:46
filmik dobry tylko strona nie ta, panie admin nie śpimy

Rybcia123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-22 00:11:42
STAREEE!!!

nowafankaseli
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-21 20:39:04
haha, autor dodał żebyśmy mogli się pośmiać i udało mu się:) Dziewczynka jest mega, a tego chłopca mi żal, musi mieć traumę po dziś dzień...

piotrjanus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-20 18:16:49
i gdzie tu niby wiocha jest ? to jest male dziecko bez przesady ... to zdjęcie nie powinno tu trafic

Jar0sz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-20 09:51:49
Te dzieciaki ewidentnie nie są wiochą. Wiochą jest autor dodający komentarze do gówna, które sam wstawił i to, że w opisie napisał "lol". Podejrzewam, że to gimbazjum/gimnazjum.

poisonkrk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-19 23:10:10
PRZESŁODKA TA DZIEWCZYNKA, W PRZECIWIEŃSTWIE DO TEGO "SMARKACZA"

manager512
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-19 22:04:09
przypomina mi Kaczyńskiego :D

Zeusek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-19 21:46:04
Hahah ... ok to nie jest wiocha ale od dobrych 10 min smieje sie jak glupi xd

pele78
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-19 18:31:55
jaka to wiocha? nie bardzo rozumiem; dziecko 4-letnie nie potrafi sie zachowac? kto to tu wstawil?!

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-19 18:16:06
pamiatka nie z tej ziemi hehehehehe dobre ;)

szalonyOrangutan
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-19 11:26:43
moj absurd z utuczaniem dziewczyny lepszy, ale najwidoczniej admin to idiota

rokkokko
    Ocena: 21 (glosow:21)
2013-05-19 11:20:46
filmik dobry tylko strona nie ta, panie admin nie śpimy

Memoss
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-19 11:04:45
Wrzucac małe dzieci na wioche to wiocha...

mexx112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 10:44:35
faktycznie bezzzzcenna,haha

DragonFighter
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-07 10:27:30
ale smark

draGulia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-19 21:04:16
Fajnie, że komentujesz swój własny szajs, który wstawiasz. Poza tym nie widzę tutaj wiochy, mimo, że filmik całkiem fajny jak i mina tej dziewczynki.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400