Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I te brudne płytki
koniiecswiata  11-04-06, 19:20 Zgłoś
+ 124 -
Dodano: 2011-04-06, 19:20:45   przez: koniiecswiata
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 124  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
Ukryj komentarze(94)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MaRrYyXxX
    Ocena: 17 (glosow:17)
2011-06-10 17:01:59
Na moje oko,to jest piec kaflowy a nie płytki ciemnoto... Najpierw dobrze się przyjrzyj co i jak a dopiero później komentuj! Kretyn!

megyy1993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 16:51:32
dokładnie piec kaflowy ;p

SweetDrims
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-06 21:41:08
właśnie to piec kaflowy , ludzie jak wpisujecie podpis to chociaż zorientujcie się co to może być a nie tak bezmyślnie

Lucifera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 00:13:47
Ja tu widzę Bellę w wersji "10 lat później" xD

Adamosis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 12:50:07
Jakie brudne płytki ? WTF

jowita123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-09 02:10:49
To nie są żadne płytki tylko piec kaflowy!!!!

znowumisio123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-08 22:38:06
łazienka szybko jedzie i ją w płytki wcisnęło

Marchewka12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 10:35:17
Ona to już dość dużo razy jest xD

Gandziamen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 23:54:22
Ech.. kurva bajtle.. po pierwsze to nie "płytki" ino normalny kaflok. Pewnie nie wiecie bo ino centralne w doma jest nie? i ona rzeczywiście jest chora..

zrobmiloda1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 22:20:41
chora nie chora ale samojebki to robić potrafi

MartynkaTynka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 22:16:46
mm jakie zęby ;d mmmm

Pastelo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 22:39:41
jak się obśliniła

dariawojcik02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 15:44:24
niewiem wy wszyscy jesteście jacys porąbani ONA JEST CHORA

zmanierowana
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 13:04:13
to nie płytki. to piec kaflowy;p

PavelWFD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 11:16:52
Właśnie takie Panie dodają seksowne kobiety na Wiocha.pl

noigites
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 22:21:26
enusia122 tak wogógle to ty zamknij ryj bo szukasz zdjęć na google jakiś 25latek i kozak zal mi cie..

enusia122
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 21:31:23
jak tak zrobiła zęby to chyba myślała, że będzie podobna do Kristen Stewart hehe:P

dariawojcik02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 18:58:31
Wy wszyscy jesteście niewiem jacyś............. Ona jest chora

Krakerss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 17:07:28
A ja ją chyba znam...

Aniula25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 16:14:59
Hmm po pierwsze to nie plytki tylko piec kaflowy, a po drugie jest czestym gosciem na wiocha pl.Szkoda takich biednych, wiejskich dziewczynek:/

marjannaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-28 22:00:12
O kurde- na końcu ma fotkę z brzuchem już wyraźnym!!!!

marjannaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-28 21:49:04
Oglądam jej profil i widać po prostu, że jest bardzo niedna- zagrzybione ściany syf totalny:( czy chora? chyba nie jednak- natomiast mało rozgarnięta.

Liv92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-28 20:56:53
Jeju... Ekscytacja nie wiadomo z czego... Radocha, boki zrywać. Ktoś ma fazę... Ale nie martw się, to można wyleczyć... dziewczynka jak dziewczynka, cóż...niepełnosprawna jakbyś nie zauważył, dam Ci nr do dobrego okulisty...hmm?

ewj1111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-28 18:18:22
No jasne, że to piec kaflowy, a nie żadne płytki ;)

zrobmiloda1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-28 11:25:12
kochanaona1988 oczywiście profil na fotce :)

mackobl89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-28 10:42:59
To nie sa ani plytki ani kafelki to jest piec kaflowy ...

Cinn
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-28 04:16:11
Chyba się opluła :PP

Kamil2282
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-28 01:58:33
Chora nie chora, ale szydera i wiocha jest. buahahahjahahha

kwarak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-28 00:41:39
ciagle wstawiacie jej zdjecia wiec dajcie link do profilu a nie galerie na wioche robicie

manss
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-06-28 00:39:52
dodawanie jej zdjęć tu po raz setny jest przesadą. Rzeczywiście dziewczyna wygląda na chorą umysłowo. Podniecanie się jej zdjęciami jest dziecinne. A administrator powinien na to ZAREAGOWAĆ, w końcu po coś tu jest.

anavar
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-28 00:20:56
jest krotko=skorna jak zamknie gebe to jej sie dupa otwiera

sutek12344
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 22:11:44
Hmmm Czarnobyl ?

gumisiu14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 22:02:43
Minus.

nofuture
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-27 22:00:28
Kuźwa po pierwsze nie płytki tylko kafelki, a po drugie to odpier***cie sie od tej dziewczyny... Nie widzicie, ze jest chora???

OttonandPooky
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-06-27 21:40:26
To jest osoba która wymaga opieki innego człowieka ,ale widząc po tym jakie zdjęcia ona udostępnia w internecie ..najwidoczniej rodzina nie darzy ją taką opieką jaką powinna! Gdyby ją pilnowali nie pozwolili by na publikacje zdjęć np z marchewką dla jej własnego dobra.

piratek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-06-27 21:15:52
o ku*wa obrońcy sie znaleźli, pewnie na ulicy brechtacie się z niedorozwiniętych ludzi a tutaj zgrywacie obrońców :/

angello90
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-06-27 21:03:50
dajcie jej juz spokoj ludzie

krycha9819
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-27 20:56:51
Hahahahahaha xD Ale ile razy ona była juz na wiocha? z 5 razy?? hahahahha xD ...

bartusPL
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-06-27 20:54:11
to jest piec kaflowy za nią debilu daje minusa :)

tezciekocham
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-06-27 20:36:50
widzę, że ta pani jest już któryś raz na wiocha.pl . Chciałbym zobaczyć jej całą galerię osobiście ^^ Podasz jak sie nazywa ?

b-u-b
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-06-27 19:42:33
Podobna do tej, która grała w zmierzchu Bellę :P

wiochowiec
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-06-27 19:41:50
Wy jesteście nienormalni !!! Które to już jej zdjęcie jest na wiocha pl!!! Dziewczyna jest niepełnosprawna debile!!! A admin to ma zapewne 12 lat jak nie reaguje na to .TOTALNY DEBILIZM!!!!

pivko
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-06-27 19:14:15
co za menta niemyta uwzieła sie na tą dziewczyne??

Siwa0
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-06-27 18:57:34
Myślę, że admin też powinien zareagować na to, gdyż ta dziewczyna nie jest pierwszy raz na głównej !

irek93
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-27 18:31:13
No właśnie to są kafle!!!

fija
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-06-27 18:02:34
A gdzie ty tam w tle płytki widzisz? Przecież to kafle do pieca a to między nimi to nie brud ciołku. Wiochą to jest w ogóle ten twój post.

smolen
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-06-27 17:34:55
ej ludziska ta dziewczyna ma niestety nie pokolei w głowie więc zostawcie i nie dorzucajcie jej zdjec na ten portal bo to już przestaje byc śmieszne śmiać sie z chorej :/;/;/;/

Placek666
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-06-27 17:19:35
Albo mi się zdaje , albo ona jest już[babka na foto] z 10 razy na głównej. Ale się jej uczepili!

mruga
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-06-27 17:28:26
Nie zdaje Ci się.Laska już któryś raz tutaj. No i to nie płytki tylko piec, jej zdjęcia zawsze w jego pobliżu.

edu24
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-27 17:09:59
koniiecswiata tak dla Twojej informacji to nie płytki tylko kafle do pieca(czyli za nią stoi piec kaflowy)...

uprising
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-27 16:49:41
może ona nie jest do końca rozwinięta? Wtedy wiochą byłoby dodawanie tego tu..

ja881
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-27 16:37:42
znów ona... co się tak jej tak uczepiliście....

cannabiscup
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-06-27 16:26:14
chyba jej sie z gęby ulało

waandaalek
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-06-27 16:07:50
ooo Gwiazda ;D

xXmoniulkaXx
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-27 16:06:32
Znowu ta dziewczyna?.... Dajcie jej spokój.

Karla.20
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-06-27 16:00:02
Cała Kristen Stewart! No dobra... Z wyjątkiem tego, że Kris się nie ślini na zdjęciach i nie zakłada swetrów.

kupeczka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-27 20:11:46
a skąd wiesz w czym chodzi po domu ;)

kasmar111
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-27 15:59:16
Albo mi się wydaje albo się dziewczyna obśliniła lekko :)

lewa1922
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-27 15:50:56
też pomyślałam,że to bella :D

sexpodmostem
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-27 15:22:24
wyglada jak Bella ze zmierzchu. to chyba ona :D

maciek23456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 15:21:13
ja Monika Kozłowski

eizo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-27 15:08:41
Płytki to tutaj jest admin, dopuszcza takie zdjęcia na portal. Ale się jej uczepili ;/

Hesferas
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-27 14:59:32
Gdzie tu wiocha? Ani ta dziewczyna nie ma na twarzy tony makijażu, ani nie robi dziubka, ani nie jest cała różowa... fakt, może akurat matka natura nie dała jej urody Evy Angeliny, ale jak dla mnie to jest zwykłe, normalne zdjęcie...

matrosowa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-06-27 14:59:32
no i co, że jest upośledzona, skoro daje zdjęcia musi się liczyć z tym, żę ktoś je wyśmieje. Niech matka ja pilnuje a nie wy.

mars91
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-27 14:59:04
co za kretyn wrzuca takie zdjęcia? może niech się pochwali swoją sweet fotą...

dominikdg28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 14:49:24
TO NIE PŁYTKI,A RACZEJ PIEC:p

sznurowka
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-06-27 14:22:49
IDIOCI, dziewczyna jest UPOSLEDZONA UMYSLOWO, a nie paszczurem ktory dal sobie w czambo i odpie.rdala glupie zdjecia!

waityourturn
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-06-27 14:20:58
sorki ale ta dziewczyna powinna dostać tytuł królowej WIOCHY jest tu chyba juz ktorys raz..

koper66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 14:16:21
widziałem to już gdzieś

PablittoEse
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-06-27 14:15:37
hehe, zabawna jak zawsze ;)

obserwatorski
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-27 14:04:57
Niech ktoś mi wyśle linka do tej fotki, proszę :P

obserwatorski
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-27 14:05:36
tzn. do jej profilu oczywiście ;)

RaZowy
    Ocena: -13 (glosow:15)
2011-06-27 13:51:54
Oplute koorwisko

dominn704
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-27 13:06:02
przecież to piec !!!!hehehehe płytki hehehe !!!!!

Adziaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-27 13:04:39
Głupkiii to nie płytki tylko piec kaflowy!!!!

Nunciaaa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-06-27 12:56:32
ludzie co wy nie czytacie komentarzy ???? Przeciez ta dziewczyna jest chora i nie wiem z czego tu sie smiac... chyba z własnej głupoty.....

dumbler
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-27 12:50:49
Mógłby ktoś wskazać jak znaleźć jej profil na fotce? ;p

roza971
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-06-27 12:34:21
.... i te zęby ; D

Malis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-27 12:30:21
Ile można dawać zdjęć tej samej laski? Ja rozumiem, że wiocha, ale chyba leniwi jesteście w tym znajdowaniu śmiesznych zdjęć, Jedno konto na fotce i jedziemy

Vaalea
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-06-27 12:29:49
Obśliniła się trochę.

Faheem
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-06-27 12:22:40
Dla niej to można osobną kategorię stworzyć :D

D3Lt4
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-06-27 12:15:15
wlasnie! ja juz kilka razy widzialem na wiocha... rozne zdjecia... w roznych miejscach... z marchewka itp. Oo kim ona jest, moze zostanie miss wiocha???

Maskotooo
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-06-27 12:10:31
"takie tam z zaskoczenia" ;p

chinczyk1082
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-27 12:03:24
ona jest jużchyba 5 raz na wiocha .pl

zippczaro
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-27 11:56:42
Więc wkońcu wiem co miał na myśli Tomek Karolak w "Testosteronie" mówiąc, że nie chce mieszkać w tej obskurnej Pile ;p

michal301
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-27 11:35:21
Ona jest z Piły w woj. Wielkopolskim

slonce11
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-06-27 11:24:28
to się robi już żałosne, miło by Wam było jakby ktoś się śmiał z Waszej choroby? ;/ jest chora i nie zdaje sobie sprawy, że jej zdjęcia sa wyśmiewane, troche szacunku ludzie..

monika456
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-06-27 11:12:26
nawet gdyby piec kalowy to i tak denne zdjęcie i po co sobie je dodawała xdd

Ngauruhoe
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-06-27 11:10:42
Tak to jest piec kaflowy, jeszcze nie widziałem żeby jakiś był czysty. Wiochę sobie robisz komentując coś o czym nie masz pojęcia ;)

KrUcHy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 18:09:19
on jest czysty tylko kafle sa popekane, i ja mam czytsy u dziadkow a sam jestem zdunem.

MaRrYyXxX
    Ocena: 17 (glosow:17)
2011-06-10 17:01:59
Na moje oko,to jest piec kaflowy a nie płytki ciemnoto... Najpierw dobrze się przyjrzyj co i jak a dopiero później komentuj! Kretyn!

ZyklonB
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-04-07 00:56:18
Może z chorych ludzi nie należy się śmiać, ale trudno się powstrzymać, kiedy oni sami się o ten śmiech proszą.

wolly
    Ocena: 8 (glosow:22)
2011-04-06 19:48:02
Z chorych ludzi się nie śmieje kretynie!

atmpitbull
    Ocena: -1 (glosow:19)
2011-04-06 22:04:34
Chora ale fotkę potrafi założyć :).

yeti1992
    Ocena: 7 (glosow:17)
2011-06-27 11:56:47
Ona nie jest chora. Po prostu ubzdurała sobie że jest atrakcyjna i ładna, na wielu w jej profilu jest w samej bieliźnie lub przynajmniej z odkrytym brzuchem. Także to raczej choroba nie jest ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400