Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ludzka głupota i brak szacunku nie znają granic!
FaTuM12  12-02-12, 23:56 Zgłoś
+ 926 -
Dodano: 2012-02-12, 23:56:27   przez: FaTuM12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 926  Zgłoś nadużycie
54
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(252)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Maesto
    Ocena: 12 (glosow:22)
2012-02-18 18:01:19
i powiedzenie Juzus cię kocha nabiera nowego znaczenia

mircus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-22 01:25:06
Dildo proboszcza

diamentowamaska
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-21 03:40:07
Nikt z was nie pomyślał że to wcale nie musi być dildo ??? Może po prostu z tym przyrządem skojarzyło się to wystawiającej osobie ,a wy robicie szum z niczego ? Jakoś na dildo mi to nie pasuje...za krótki element penetrujący...ale cóż...mogę się mylić...tak jak każdy może...Pozdrawiam

artarus
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-21 03:33:09
Kołek do przebijania serc wampirów ? No to pewnie drewno osikowe jest zatopione w złocie... Ciekawe rozwiązanie, takie zabić wampira "na bogato" ;)

malurus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-21 03:20:48
Zadziwia mnie głupota katoli i "obrońców tego krzyża" ! Przecież KLER wymordował w imię krzyża,więcej ludzi niż Hitler i Stalin razem wzięci(inkwizycja)! Na Hitlera i Stalina jedziecie a na kawałkiem złomu ze złota (nie poświęcony) strasznie ubolewacie ! Hipokryci !

Agobard
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-23 13:55:28
W sumie mnie to nie dziwi. Spójrzcie tylko: krótka wygodna rączka z jednej strony, poprzeczna belka żeby za głęboko nie weszło i ta stymulująca wypustka. To jest genialne! Jak będę chciał zrobić prezent znajomej to polecę do sklepu z dewocjonalniami :D

zelmer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 16:14:22
Jak można zrobić dildo ze złota! Toż to bluźnierstwo jest!

ladowarka678
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-21 22:09:50
To jest żałosne niech se to w du.pe wsadzi :P

astralmat
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-21 21:09:43
Nie ma to jak profanować symbole religijne. Arabowie burzą się, jak ktoś wyrzuci Koran do kosza, a chrześcijanie pozwalają na takie coś i wiele więcej.

erdos
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-20 22:01:40
Śmiejecie się z Krzyża... ale kiedy śmierć w oczy zajrzy, niejeden z was do Pana na Krzyżu będzie prosił i łkał.

serafili
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-02-20 15:51:55
masz rację... złote dildo to już totalnie bluźnierstwo i przegięcie! jak tak można hańbić złoto...

Zboczeniec666
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-20 14:57:13
Jakie to żydowskie...

natalia.tralalala
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-02-20 09:52:21
Ale ludzie mają naje**ne w głowach! Kompletny brak szacunku do wiary. Sami nie wierzą to niech nie tworzą głupstw na ten temat i takich przedmiotów, które obrażają wiarę i ludzi wierzących.

slodki_chomik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-22 17:23:27
dokładnie, niech sobie robią dildo w kształcie czegokolwiek ale symbole religijne niech zostawią w spokoju! krzyż jest po to, żeby wisiał w kościele, na ścianie czy w różańcu a nie po to, żeby sobie robić nim dobrze!

miszcz82
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-20 09:09:37
komentarz usunięty przez użytkownika

hana_montana
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-20 07:30:44
O co się oburzacie, jak was kleszki tym w przenośni dymają, to aż kwiczycie z zachwytu.

kasiek5613
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-20 01:18:33
Fatum12 ma rację to jest wiocha a może i nawet gorzej !!!!

kasiek5613
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-20 01:17:35
Ludzie znacie takie coś jak akceptacja ? .... Jesteście politeistami czy może ateistami możecie nawet modlić się i czcić kamień. spoko nic mi do tego ja szanuję wasze przekonania wiedz i ja proszę o troszeczkę szacunku do moich !...

cavefalcon
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-21 12:24:42
komentarz usunięty przez użytkownika

FaTuM12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-24 01:16:28
Ludzie nie podoba się to ze inni mają swoje przekonania to zachowajcie to dla siebie,dla mnie ateizm to nonsens ale to wasza sprawa w co wierzycie i co uznajecie. widzę że wiele osób niema choć odrobiny kultury oraz tolerancji .

MaxUSA
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-20 00:00:18
Polska wywodzi się z plemienia Polan, które zamieszkiwało tereny Wielkopolski, a nie z krzyża. Krzyż może być symbolem Izraela i Włoch, a nie Polski! Polska przyjęła chrzest, bo to była jedynie strategia Mieszka I w obronie przeciwko Germanom. Mógł albo przyjąć chrzest albo poddać kraj naszym sąsiad

mrtx
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-02-19 22:36:14
ludzi kręcą postacie fikcyjne. jedne wolą batmana inne spidermana a niektórym podoba się jezus. nie rozumiem co w tym złego widzicie. dla was lepiej z mężem, bez światła pod kołderką w pozycji "na trupa" ? żal...

goriss
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-19 21:30:41
Księża mają drogie fury to zakonnice też muszą na czymś jeździć :)

waldek55
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-19 20:12:13
może ta osoba jest głęboko wierząca xp

daqwid2727
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-20 00:36:17
nie tak głęboko, człowieczek może uwierać jak sb ktoś za głęboko włoży :>

dimperial
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-19 17:32:56
a po polsku: niech Bóg strzeże miłościwa królową.. I śpiewa go każdy z dumą, bo wiedzą, że ich wiara jest częścią ich samych, niektórzy Polacy niestety tego nie wiedzą..

dimperial
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-02-19 17:31:35
Krzyż jest symbolem trwale wpisany w Polskę i Polskość. Prosty przykład: Królowa Wielkiej Brytanii jest jednocześnie głowa kościoła angielskiego. Dość duży procent Anglików jest nie wierzących, bądź też nie praktykujących. Oni nie linczują królowej jako głowy kościoła, ich hymn to: God save the King

RedBlackCat
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-19 19:55:46
Dokładnie. Nie możemy jako kraj odgrodzić się całkiem od chrześcijaństwa. No sorry, ale może wolelibyście mieć dalej komunę, drugie CHINY! I ACTA to byłoby przy tym pikuś.

mrtx
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-19 22:37:51
polska miała chrzest bo musiała. to nie znaczy, że musisz słuchać bredni

Arakiel666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-19 17:24:28
norek915 hahahaahahahaha

Makea
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-19 17:21:46
Przypomina mi się Type O Negative - "Christian Girl".

norek915
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-19 17:14:26
ten, kto to skonstruował będzie potępiony, tyle w tym temacie.

Arakiel666
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-02-19 15:18:15
limitowana wersja dla zakonnic

RedBlackCat
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-02-19 15:16:04
Szkoda, że twórca tego dildo nie zamieścił na tym swojej matki lub dzieci. Religia to jedno a świadome obrażanie uczuć innych to drugie.

olomolo
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-02-19 15:01:43
o Kur odezwali sie wielce katoliki co do kościoła chodzą tylko na ślub i pogrzeb

fukastic
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-02-19 14:59:42
to dla wiernych chrześcijanek, które chcą dogłębnie poczuć ciało chrystusa

nala92
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-19 14:36:06
nie wiem gdzie Ty na religie chodzileś (sory slyszales od kogos kto pewnie chodzi zakladam) , ale za czasow kiedy ja chodzilam to mowiono o ukrzyzowanych chrzescijanach, tez radze uwazac na historii ,mowi sie o śmierci przez ukrzyżowanie, co prawda nie duzo ale wzmianki są. Pozdrawiam.

misiaaa1111
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-19 14:30:47
Rozumiem zrobic didlo w kształcie choinki, ale to jest przesada umieszczać Jezusa jeszcze przybitego do krzyża. To nie jest wiocha umieszczać takiego obrazka na tym portalu, wiochą jest zrobienie takiej zabawki

PanStaszek101
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-02-19 12:42:14
Nieladnie tak sie smiac z postaci fikcyjnych.

Czupur82
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-02-19 12:27:47
przeginka na całej linii...

Laurinka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-19 11:30:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Laurinka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-19 11:29:16
komentarz usunięty przez użytkownika

Mr.Rr
    Ocena: 1 (glosow:21)
2012-02-19 11:06:01
szacunek do czego? do najwiekszego wala w dziejach swiata? do kolesia wiszacego na krzyzu? masa ludzi tak umarla a nikt o nich nie gada ehh religia po ciul to

nala92
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-19 14:36:35
nie wiem gdzie Ty na religie chodzileś (sory slyszales od kogos kto pewnie chodzi zakladam) , ale za czasow kiedy ja chodzilam to mowiono o ukrzyzowanych chrzescijanach, tez radze uwazac na historii ,mowi sie o śmierci przez ukrzyżowanie, co prawda nie duzo ale wzmianki są. Pozdrawiam.

mrtx
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-19 22:40:40
po taki ciul, żeby ludzie mieli po co wojny robić. wszystkie religie to ściema, żeby Ci sprytniejsi doszli do władzy i kasy

kacper854
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-19 10:32:49
Hahhaha! Ze skarbca Siostry Salmonelli

grog
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-19 09:42:45
nasz proboszcz ma dwa takie

macias81
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-19 07:07:58
pozycja po bożemu czyli od tyłu, potrząc na krzyż i rąbiąc krzyżem, dwa w jednym :-)

krzysiek31400
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-02-19 02:24:00
Jak czytam te komentarze to się płakać chce że ten świat tak na psy spada.A ateiści jak nie wierzą po cholere sie udzielają! Najlepiej obwinić kogoś że jest nieudacznikiem.Nawet ciebie kolego(koleżanko)Bóg Cie kocha.

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-19 12:09:50
Po przeczytaniu tego komentu jestem pewien że ciebie nie.

artarus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-29 18:22:33
a co bezmózgi debilku?? tylko po je ba nym katolom można się odzywać ??? żenada.....

xqwzst
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-19 01:57:42
Dildo? Pierwsze słyszę. Widzę, że autor obeznany.

Krychu1995
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-19 00:37:35
Wersja dla zakonnic ;d

MaxUSA
    Ocena: 5 (glosow:23)
2012-02-19 00:29:44
Katolicyzm przeminie tak, jak przeminęły wierzenia Pogan, starożytnych Egipcjan, czy antycznych Greków. ;) Dziwi mnie tylko, że dzisiaj na świecie żyją jeszcze idioci, którzy dają się na to nabrać. Opowieści o rzekomym zmartwychwstaniu mogę porównać do bajki o Siedmiu Krasnoludkach.

grzeesss
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-02-19 01:20:35
Obys Ty tez przeminal na tym portalu

sedziadread
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-02-19 03:20:38
w coś trzeba wierzyć MaxUSA , człowiek bez wiary jest niczym

ferdal
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-19 12:14:25
W coś wierzyć trzaeba np.uczciwośc,przyzwoitość itd. problem polega na tym że KK posługuje się religią dla władzy i zysku wykorzystując ludzi

sedziadread
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-19 12:16:18
amen ferdal.

Pankracy1
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-02-18 23:41:48
Ktoś kto to wymyślił,tak naprawdę nie wie co robi! A jeśli wie to biada mu!

pietrekabc
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-18 23:29:55
" oh Jezus is inside of me " :D

Buahahahah
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-02-18 23:02:32
Obraża to tylko wierzących. Dla kogoś innego, np. mieszkańca buszu obrazą mogłoby być coś innego. Wiochą jest autor - Fatum12.

erdos
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-02-18 22:46:54
Ateisto wytłumacz dlaczego boli Cię Krzyż? Toż to przecież dla Ciebie tylko dwa kawałki drewna? A może jednak Krzyż ma moc, skoro jest ci aż taką solą w oku (nie)drogi ateisto?

dimperial
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-02-18 22:18:57
Gdyby nie Kościół, nie było by Jana Pawła II, gdyby nie Jan Paweł II nie było by takiej Polski, takiego świata.. Żal mi wszystkich "mądrych", którzy wiedzą lepiej :)

Clavv
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-02-18 22:14:44
Je*ac ta religie... jesli ktos dalej wierzy w kolesia ktory umarl na krzyzu po czym pozbyl sie 3tonowego kamienia i zniknal to zycze powodzenia bo beda was do konca zycia dymali wciskajac wam podobne kity, a wy bedziecie je chapac jak mlode pelikany wode.

grzeesss
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-19 01:18:51
Pozwol ze zaczne Je.. any Baranie,nie obrazaj miliardow ludzi na swiecie ktorzy w ta (te) religie wierza .Ty pewnie wierzysz w to co widzisz wiec bardzo zaluje ze nie znam Cie osobiscie i nie mozesz zobaczyc mojego buta zblizajacego sie do twojego ryja

klaudusia4321
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-02-18 21:25:48
SUPER ! WALIĆ CHRZEŚCIJAN !

Wiadro24
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-02-19 10:47:17
I Ciebie też !!

skiner63
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-18 21:24:44
Jednoznaczna wiocha, a wy ktorzy to akceptujecie w komentarzach, jestescie debilami. Sa na swiecie pewne wartosci nie do naruszenia, a do nich naleza symbole religijne. Czy to bedzie Gwiazda Dawida, czy wizerunek Mahometa lub Swiety Kamien, wara wam od tego. A co z tym ma wspolnego ateizm????

barni24
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-02-18 19:57:02
trochę szacunku dla jezusa przesada i to dużą

bigkrispl
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-02-18 22:58:59
Jakiego jezusa? czy ktoś taki wogóle istniał?

hellknight
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-19 10:09:46
Akurat tu walnąłeś dużego faila, bo można nie wierzyć że Jezus zmartwychwstał, można nie wierzyć że jest synem bożym, ale na to że taki człowiek istniał i faktycznie umarł na krzyżu są ARCHEOLOGICZNE i NIEPODWAŻALNE dowody. Więc radzę jaśnie panu oświeconemu wrócić do gimnazjum.

ObiOne
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-18 19:40:43
Daje łapke nie dal tego że widze tu wioche tylko dla tego że ktoś miał nieprzeciętny pomysł na dildo :D

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-02-18 19:32:36
Pewnie specjalny model dla zakonnic.

czesin
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-18 19:11:17
ale SUPER, serio klasa

Taktoja88
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-18 18:21:35
to wygląda trochę jak kolek na wampiry

Maesto
    Ocena: 12 (glosow:22)
2012-02-18 18:01:19
i powiedzenie Juzus cię kocha nabiera nowego znaczenia

Maesto
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-18 18:02:01
*Jezus

Asienka17
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-02-18 17:49:08
Głupota ludzka nie zna granic, to jest po prostu żałosne!!!!

carlos53
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-02-18 17:34:20
super pomysł

MARILYN-DEAD
    Ocena: -9 (glosow:27)
2012-02-18 17:33:10
Wy i ten żałosny dziad z brodą, który nie istnieje. HAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH

MARILYN-DEAD
    Ocena: -5 (glosow:27)
2012-02-18 17:31:54
JESTEM ATEISTĄ I TO MNIE NIEMIŁOSIERNIE ROZŚMIESZYŁO!! JAKIEŚ SUGESTIE?

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-18 21:20:57
Przestań drzeć japę? Może być, Tensor? (Możesz czuć się nakarmiony. Wiem, że i tak Cię to w tym momencie nie pocieszy.)

BR41N-FCK
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-18 17:16:23
Matoły, to jest kołek na wampiry ;)

pysia666
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-02-18 16:57:10
Zakonnica też człowiek...

twardy87
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-02-18 16:45:33
Widząc to "coś" (nie wnikam) pragnę aby "ostrzeżenie", które ma doświadczyć KAŻDY człowiek powyżej 7 roku życia nastąpiło właśnie w tej chwili .... ateiści, sataniści z muzułmanami na czele będą stali w kolejce do kościoła :)

nuczensja
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-18 19:23:53
muzułmanie? przepraszam ale oni maja SWOJA religię więc niby czemu maja stać przed kościołem? żałosne myślenie, że tylko katolicy mają racje, może to ty będziesz stać przed meczetem? Zresztą i tak to nie religia czy formułka którą ktoś klepie decyduje o tym czy jesteśmy dobrzy i zasługujemy na niebo

cavefalcon
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-18 16:42:18
komentarz usunięty przez użytkownika

erdos
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-19 11:16:21
A mi się nigdy nie znudzi patrzeć jak boli niektórych zbawienna moc Krzyża :-)

next-szatan
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-18 16:27:48
Z islamu by się boją naigrywać, bo jego wierni nie znają obojętności i są bardzo pamiętliwi... Była by kulka w łeb dwie bombki pod fabrykami i po krzyku... Bez zagłebiania się w szczegóły... kto jest winien a kto nie...

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-18 16:36:16
A może w Polsce wyśmiewają Katolicyzm bo (podobno) 95% mieszkańców jest właśnie takiego wyznania? Każda religia i wiara w bajki to totalny idiotyzm!

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-02-18 16:39:25
Dzieciak idzie na lekcję biologii i uczy się o organizmach oraz ich ewolucji, po czym idzie na lekcję mitologii na której wpaja mu się że świat ma ok 8tys. lat, jakiś dziad który żył 900lat zbudował statek transatlantycki na który zabrał wszystkie gatunki... A inny mieszkał w rybie... No poezja!

uvoi
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-18 16:51:57
Islamscy fundamentaliści, to zwykli, indoktrynowani od dziecka, prości ludzie, dlatego łatwo im zrobić wodę z mózgu; sam natomiast islam, jak i każda inna religia, to zwykłe bajeczki, rozpaczliwie szukających ostatecznego sensu życia, którego przecież nie ma! O! ;D

dePointeDuLac
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-18 19:24:59
islam to młoda religia i to co teraz u nich się dzieje, działo się również w katolicyzmie, a nazywało się to świętą inkwizycją. wtedy każdy kto miał inne wyobrażenie Boga lądował na stosie więc, islam jest łagodniejszy w tej kwestii, bo atakuje wtedy, gdy jest atakowany co i tak nie jest dobre

hellknight
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 20:09:43
Nie, to jest właśnie dobre, bo po co atakować inne wyznania? Dla mnie sprawa wiary jest sprawą prywatną, nie wyciągam tego publicznie, bo wiem że nie wszyscy muszą się z tym zgadzać. Ale jak widzę taki typ atestów (bo niektórzy ateiści to zwykli ludzie, po prostu nie wierzą), ale jak widzę takich

hellknight
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-18 20:11:51
jaśnie oświeconych panów, którzy widzieli już wszystko, usłyszeli już wszystkich i wszystko już czuli, wszechwiedzących naiwniaków którzy myślą że ludzie wierzący to tępe wieśniaki które nie wiedzą ile to 2x2, to mnie krew zalewa. Rozjeżdżałbym ich walcem. Nie za poglądy. Za brak SZACUNKU.

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 22:15:10
"hellknight" -Pieprzysz coś o braku szacunku. Dla mnie wiara w bajki jest brakiem szacunku dla racjonalnego myślenia. Tym walcem jeździłbyś oczywiście z hasłem na ustach "szanuj bliźniego swego"? Właśnie dlatego jesteście hipokrytami!! I to Wam próbuję uświadomić!! W św. Mikołaja też wierzysz?

uvoi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-18 22:22:33
To, że ktoś nie wierzy w Stwórcę, ma swoje zdanie na ten temat, a religię uważa za mitologię, nie jest jeszcze równoznaczne z tym, że ma wszystkich wierzących za tępaków! Religia jest bardzo przydatna, bo gdyby nie tzw. "bojaźń boża", to kto wie, ilu wiernych porozjeżdżałoby agnostyków walcami! ;D

dePointeDuLac
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 09:55:33
katolików-fanatyków, i to przez nich myśli się o danej religii jak się myśli, mimo, że staram się nie uprzedzać

mrtx
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-19 22:46:45
z tym 95% to katolicy to nie przesadzaj. wiekszosc ma w dupie kosciol i to, że rodzice ich kiedyś wodą oblali tylko im się nie chce latac po kosciolach apostazji składać baranie

cellarka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-18 16:26:42
A czemu nie, jak ktos ma taki fetysz... W koncu pornole z zakonnicami to nic :)

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 16:23:29
piekna relikwia ,oby nie słuzyła do tego czegoo mysle ,ze mogła by sluzyc...

misiek.84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 16:20:37
tego jeszcze nie bylo, tego jeszcze nie bylo :].

hellknight
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-18 16:18:56
Nie chodzi o szok, chodzi o szacunek do czyichś przekonań. Ciekawe co by było jakby sprzedawali symbole islamu czy innych religii przerobionych na zabawki erotyczne. Zapewne rozpętałby się shitstorm (napędzany przez Palikota) że jak tam można, przecież to jawne obrażanie mniejszości wyznaniowych itd

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 18:08:27
A jeżeli ja wierzę, że Szewczyk Dratewka zstąpił z Nieba dla naszego zbawienia przed smokiem wawelskim, to czy uszanujesz moje przekonania? Przecież jest to równie prawdopodobne, jak np. przejście suchą stopą po dnie morza, kiedy Najwyższy w swej wszechmocy mógł podstawić luksusowy prom.

hellknight
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 20:06:31
Jeżeli zarejestrujesz to jako wyznanie, to ci postawie browara i nawet złego słowa o twojej wierze nie powiem. Wiesz dlaczego? SZACUNEK, mam SZACUNEK dla ludzkich przekonań. Byłem ateistą, nie jeździłem po wierzących, teraz jestem wierzący i nie jeżdżę po ateistach. I tego samego wymagam od innych.

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 21:01:44
DYSTANS zawsze trzeba mieć DYSTANS, wtedy można dostrzec na jak merytorycznie wątłych podstawach oparte jest to, w co wierzysz.

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 21:11:17
A jeśli wierzysz we wszechmocnego, to odpowiedz mi na pytanie z "Krótkiej historii czasu" Hawkinga: Czy, potrafiący teoretycznie stworzyć, jak i wszystko udźwignąć Bóg potrafiłby stworzyć kamień, którego sam by nie uniósł. Paradoks, nie? Steven Hawking jest geniuszem. Realizm, po faktach, a nie ślep

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 21:13:27
...ślepa wiara, po słowach ludzi, którzy na stosach palili światłe umysły.

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 21:16:13
I przestań już ku&wa płakać z awataru!

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-18 21:19:40
Piotrze, tu nikt nie wchodzi (raczej) na tematy religijne, więc nie rozumiem, dlaczego nagle stałeś się "wielki edukatorem". Przeca każdy ma swój rozum. Żyj i pozwól żyć innym. Na Twoje argumenty jest wiele lepszych miejsc. @Hellknight ma rację. Szacunek to nie jest zła rzecz.

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 21:22:47
Nie ma racji, jest zmanipulowany.

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-18 21:34:38
Ok, jesteś ateistą. Już wiemy. I szanujemy Twój wybór.

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 21:48:19
Realistą, a to różnica.

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 03:28:10
realista wierzy w to co ma przed oczami , ateista zaś wierzy w to że nie ma Boga .reasumując - jest różnica .. i ch@j ! :)

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 10:12:33
A ja się zgadzam, że szacunek to dobra rzecz. W pamboga nie wierzę, ale nie zamierzam bawić się w misjonarkę i nawracać kogoś na brak wiary. Tak samo nie zamierzam pozwolić, żeby ktoś mnie na siłę nawracał. Dajcie sobie ludzie spokój nawzajem, po co się na siłę przekonywać.

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 10:14:12
Bo to właśnie ja mam rację? A skąd mnie to wiedzieć. Fanatyzm to fanatyzm, religijny czy ateistyczny, żadna różnica.

antony
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-18 16:04:57
a ja czekam kiedy będzie podobizna Mahometa albo Allacha może kiedyś się doczekam

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 16:25:45
Raczej nie będzie, gdyż Koran zabrania czynienia jego podobizny. Dekalog zresztą też, tylko że w islamie stosują się do swej religii...

kielonfreek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-18 15:51:54
gdzie moge to nabyc i po ile ?

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-18 15:47:19
Świetny przyrząd no karcenia nieposłusznych ministrantów.

starysatyr
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-18 15:46:46
Zabawa takim to nie grzech :-)

pierce8965
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-18 15:38:03
Specjalny przyrząd dla księży

Szeryy_xD_lov
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-18 15:22:54
Wstyd i chamstwo nie moge na to patrzeć

asoso
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-18 15:09:57
nie popłacz się. hardkorowe dowcipy o murzynach itp cie pewnie smiesza, a tutaj straszny szok.

Agobard
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-18 15:01:17
Teraz wiadomo czemu kobiety krzyczą "O Boże!"

DariuszJaworzno
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 15:01:12
ciekawe co wymyślą dla panów, bo dla kobiet nie wiele czeba

old_school
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 14:51:38
Z całą pewnością dla zakonnic

metalm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-18 14:44:52
To nie dildo tylko kołek na wampiry :P

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-18 14:29:30
Nie. Ja tylko jestem wredny.

czorny10
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 14:21:29
aż dziw że admin to puścił. wywalał wszystko co katolickie.

piotrek2011m
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-18 14:18:45
Dildo 'Słodki Jezus' powstało po to, żeby zakonnice nie musiały siodełek w rowerach odkręcać.

piotrek2011m
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 14:20:51
...i mogły radośnie chwalić Pana.

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-18 14:22:07
Piotrze, czyżbyś zajmował jakieś ważne stanowisko w firmie produkującej to cudo? Nawet oficjalną nazwę handlową znasz, jak widzę...

piotrek2011m
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 14:30:05
Nie. Ja tylko jestem wredny.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 16:39:21
Nazwałabym Cię raczej kreatywnym. Minimalista z Ciebie. Minimum formy, maksimum treści. I lubię to.

SzatanIsludzy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 14:05:42
ahahahahaha

egonem
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-18 13:57:41
A może chce to zrobić po bożemu!?

elo3000
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-18 13:56:35
dla mnie to przesada

WK2109
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-18 13:55:38
Takie coś przechodzi, ale jak wzorek na papierze toaletowym przypomina słowo 'Mahomet' to muzułmanom żyłka w dupie pęka i trzeba zmieniać i przepraszać. Lewactwo powinno byc nieco bardziej konsekwentne.

paulinapaulina
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-18 13:48:12
TO NIE DILDO!

daqwid2727
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 15:16:52
a co krzyżyk na ścianę?

DodaYoda
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-18 13:48:01
Jezus we mnie wchodzi!

cranberries
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-18 13:53:48
dochodzi * (przepraszam, nie mogłam się powstrzymać ;c)

krzysjarzyna1
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-18 13:44:30
Musi dawać boskie doznania...

Teashi
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-18 13:32:43
Tupolew :D

kielas123
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-18 13:31:34
wiochą jest to co tutaj wstawiłeś i to co napisałeś gdzie to jest napisane że to dildo idioto ;] jaki matoł omg

Hesferas
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-18 13:30:36
Jeżeli to nie było święcone, to nie jest to profanacja ani nic z tych rzeczy. Może i nie powinni takich rzeczy robić, ale ludzie nie mają prawa się o to czepiać. Tak czy inaczej wątpię, by było to wykonane ze złota. To raczej pozłacany plastik.

kulinol
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-18 13:16:24
to jest przesada czego to ludzie nie wymyślą ,,,,,,,,,,,,,,

uitNL
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-18 13:08:35
szok...

Mati215
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-02-18 13:04:24
Szczyt głupoty ludzkiej i brak szacunku...

karol-ol
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-02-18 12:45:18
a więc to tak zabawiają się ministranci z księdzem :) wiara leży głęboko

ferdal
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-02-18 13:20:56
wchodzi głęboko

karol-ol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 17:06:05
jak by nie patrzeć głęboko heheh

daqwid2727
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-18 12:35:18
pilot w samolocie :>

Johny_English
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-02-18 12:27:57
lekkie przegięcie...

szczecin1980
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-02-18 12:31:14
żadne przegięcie, przestań

terror_propaganda
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-18 12:27:00
haha pomysłowe.

frania3
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-18 12:18:27
Jedną z przyczyn wojny będzie właśnie konflikt religijny, który trwa od wieków z powodu ludzkiej głupoty. Całkiem ciekawie to obrazuje film 'Agora'.

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-02-18 12:14:26
Ja słyszałam o masturbacjach kobiet prawdziwymi krucyfiksami. To była dopiero przesada.

szczecin1980
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-02-18 12:32:28
przestań

tabe
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 20:57:55
Wiesz, ja nie widzę różnicy miedzy masturbacją krucyfiksem zakończonym jak dildo,a prawdziwym.Przesada jest w obydwu wypadkach.Ale jak widzę, takim Cię nie przeraza.Smutne.

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 22:30:04
A porównaj końcówki dilda w kształcie krucyfiksa, a prawdziwego krucyfiksa. Robi różnicę?

space13579
    Ocena: -10 (glosow:26)
2012-02-18 12:11:03
Każdy katolik ma prawo do swojej wiary i ma prawo także do uczuć religijnych a tu ewidentnie przekroczono granice...głupoty i totalnego zepsucia!

szczecin1980
    Ocena: 3 (glosow:25)
2012-02-18 12:20:49
nic nie przekroczone, przestań pierd...

Laurinka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-18 15:16:25
komentarz usunięty przez użytkownika

KOYO
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-02-18 12:10:29
Boże widzisz i nie grzmisz

szczecin1980
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-02-18 12:21:34
hahahah ale zabobony

dePointeDuLac
    Ocena: 9 (glosow:21)
2012-02-18 12:08:18
nie znacie się... to jest dla zakonnic,żeby Bóg był z nimi w czasie każdej czynności..

iamondine
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-18 12:33:23
Haha , dobre :D

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-18 13:52:36
O Jezu, byłeś boski.

martinleft
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-18 12:06:27
głupota i chamstwo nie ma granic..

sedziadread
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-18 11:58:09
hmm. czytam komentarze i się zastanawiam,czy to jest krzyż w kształcie dildo czy dildo w kształcie krzyża ? a może "obrońcy" się wypowiedzą ;P

erdos
    Ocena: -12 (glosow:24)
2012-02-18 11:16:49
Z krzyżem nie wygrał Hitler, nie wygrał Stalin. I wy nie wygracie szyderstwem i wyśmiewaniem.

rocznik80
    Ocena: 4 (glosow:30)
2012-02-18 11:26:26
hahahaha jeb.. krzyż i tą cała tępą wiarę

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-02-18 11:54:26
wcale nie taką tępą .. jak widać na zdjęciu .

szczecin1980
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-02-18 12:32:08
dildo fajne

Mundzio84
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-02-18 13:15:03
To wsadź je sobie w dupsko.

Missisipi
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-02-18 13:32:48
Hitler z Krzyżem był za pan brat - polecam lekcje historii

Alman
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-18 14:03:57
Missisipi ale chyba nie z tym krzyżem na którym umarł żyd. To by było sprzeczne z jego przekonaniami.

Laurinka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-18 15:08:54
komentarz usunięty przez użytkownika

erdos
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 22:44:05
Powiedz to tysiącom duchownych katolickich zabitym w nazistowskich obozach.

Laurinka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 11:31:56
komentarz usunięty przez użytkownika

porcupine
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-18 11:02:25
Regan MacNeil byłaby w siódmym niebie (tzn. piekle) :D

rocznik80
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-02-18 10:56:06
do czego brak szacunku ? bo nie łapie

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:21)
2012-02-18 10:52:32
Producenci tego czegoś wiedzą, że za profanację symboli Chrześcijaństwa nic im nie grozi.Dlaczego nikt nie zrobi podobnej rzeczy z czymś, co sybolizuje Islam?Nikt się nie odważy, bo srają po gaciach.

rocznik80
    Ocena: -1 (glosow:21)
2012-02-18 11:26:55
walić jakieś zabobony

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:22)
2012-02-18 11:50:15
Idź powiedz to samo w meczecie.Utną ci łeb maczetą.

damenhosen
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-18 12:01:27
dokładnie u nas jakiś debil może podrzeć Biblie w telewizji, spoko teraz jedź do Arabii i powodzenia z Koranem

szczecin1980
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-02-18 12:24:14
popieram rocznik80 ! a ty Mundzio84 idź się pomodlić leszczu

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-18 12:31:33
A czy ja powiedziałem, że jestem katolikiem durniu?Nie rozumiesz o co chodzi w mojej wypowiedzi, nie pisz idiotycznych komentarzy.Ludzie niby starsi ode mnie a nie myślą nawet nad tym co wypisują.

szczecin1980
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-02-18 12:35:11
Mundzio84 to co tak bronisz tej wyimaginowanej wiary durniu ?

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-02-18 12:42:02
Przeczytaj może jeszcze z 10 razy mój komentarz, to może..MOŻE zrozumiesz, że tu nie chodzi o obronę żadnej wiary.

daqwid2727
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-18 12:54:02
@Mundzio84: nieeee... np w Turcji czy Egipcie nic ci nie zrobią jeśli jesteś turystą... niby każą zdejmować buty przed świątynią, a ja to olałem i wszedłem do środka a oni nic nie zrobili. to tak samo jak w chrześcijańskim kościele na komunii mojego brata cały czas siedziałem i nikt nic nie mówił :)

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-18 13:07:16
Nie porównuj zdejmowania butów do profanacji jakiegoś symbolu związanego z religią.Za np. podarcie Koranu, czy paradowanie z dildo przyozdobionym półksiężycem, zlinczowaliby cię od razu nawet w tak liberalnych krajach pod względem religijnym jak Turcja czy Egipt

Darcy
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-18 13:19:06
Mundzio, Twoje pytanie jest na zasadzie - ,,Dlaczego w Polsce nie protestują przeciwko rządowi Kanady?".

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-18 13:22:49
Nie zadałem żadnego pytania, Darcy.Przeczytaj mój pierwszy komentarz.Chodzi mi o to, że każdy jest mądry obrażając chrześcijan jest mądry, bo po pierwsze to jak widzę jest teraz w modzie i nic za to nie grozi.Jednak czemu nie ma cwaniaka, który obrazi muzułmanów?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-18 13:29:03
A odnosząc się w inny sposób do twojej wypowiedzi Darcy, wątpię żeby to co na fotce wyprodukowano w Polsce.To zwykła próba zarobku, wypuszczeniem na rynek czegoś kontrowersyjnego.Ludzie nie cofną się przed niczym żeby zarobić trochę grosza.Ty i inni tak oburzacie się

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 13:32:26
że ktoś nazywa was pedałami, odmieńcami, nie szanuje was, ale obrażanie uczuć religijnych, profanacja czyiśch symboli wiary, jest dla was ok.Waszym zachowaniem przeczycie sami sobie.Jestem ateistą, ale nie mogę patrzeć jak ktoś usiłuje zarobić w ten sposób

Darcy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-18 13:33:37
"Dlaczego nikt nie zrobi podobnej rzeczy z czymś, co sybolizuje Islam?" - zadałeś pytanie. Odpowiedziałem Ci dlaczego, ale nie zrozumiałeś widocznie. Dlatego, że Europa jest chrześcijańska. Który Europejczyk kupi sobie dildo z Mahometem? Żaden. Z Jezusem? Znajdą się. Czy to nie jest banalnie proste?

Darcy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-18 13:35:53
Być może dla ciebie rzecz(wiara) jest ważniejsza od człowieka. Na to wygląda, gdy czytam twoje porównania. Zadałeś głupie pytanie o Islam, to Ci odpowiedziałem. Widziałem te pytanie już mnóstwo razy i irytuje mnie już.

Mundzio84
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-18 13:41:34
To było pytanie ale retoryczne.I sam sobie odpowiedziałem.Nie Darcy, to nie jest tak.I na dildo z półksiężycem znaleźliby się chętni, bo Europa jest już zalana przez Muzułmanów, a i dużo ludzi jest takich, którzy lubią kontrowersje.Chodzi o to że producent czegoś takiego skończyłby z odciętą głową.

Mundzio84
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-18 13:45:56
Darcy wiara jest czyimś symbolem.Tak jak dla Polski symbolem jest jej godło.Ja szanuję ludzi, którzy też potrafią szanować czy to innych ludzi, czy ważne dla kogoś symbole.Nieważne czy dla ciebie taki symbol coś znaczy czy nie.Wy nie potraficie, więc nie domagajcie się szacunku dla siebie.

Darcy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 13:49:33
Wątpie, by w państwie prawa skończyłby z odciętą głową, ale ok. Target chrześcijański jest o wiele większy i bardziej się opłaca, tyle. Sugerujesz, że uzwierzęcenie niektórych muzłumanów jest godne pochwały ?

Darcy
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-18 13:51:30
Symbol może być ważny ale nigdy nie może być ważniejszy od ludzkiego życia.

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-18 14:04:15
Sugeruję, że każdy się ich boi, dlatego że jeśli obrażać czyjeś symbole religijne to konsekwentnie.Symbol nie może być ważniejszy od ludzkiego życia?Gdyby nasi przodkowie myśleli tak zanim ruszyliby na fronty IIWW, dzisiaj nie byłoby cię na świecie, albo mówiłbyś po niemiecku.

Darcy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 14:12:30
Myślałem, że to oczywiste, że wojna rządzi się swoimi prawami. Omyliłem się widzę. Jednak twierdzę, że moi przodkowie walczyli o naród i o wolność Polaków(czyli ludzi!) a nie o symbole. Teraz idź znajdź sobie jakiś symbol i zabijaj każdego kto go obrazi.

Darcy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 14:13:19
Aha ale jak ktoś obrazi twoją matkę to olewaj to, bo przecież ważniejszy jest symbol, prawda ;)

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 14:17:08
To wszystko są wolność jest ideałem, naród, godło, flaga i ojczyzna - symbolem.Nie chodzi o to żeby zabijać w imię symbolu.Symbol jest po to żeby przedstawiać nam nasze przekonania i ideały, żeby przypominać nam kim jesteśmy.Każdy ma swój ważny symbol.I dlatego trzeba to szanować.

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-18 14:17:59
Darcy, co ma obrażanie matki, do dildo w kształcie krzyża?

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 14:24:58
Kontynuując, symbol materializuje wyższe wartości człowieka.Dla każdego są one inne ale dla wszystkich niezwykle ważne.Bez swoich wartości, przekonań czy ideałów, jako ludzie nie osiągnęlibyśmy tego poziomu.Nie dokonalibyśmy takich rzeczy.Taka obraza, to najniższy poziom.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 14:28:47
Niestety młodsze pokolenie i ignoranci nigdy tego nie zrozumieją.Świat się zmienia, a teraz dominuje to co modne w internecie, w mediach.Ludzie na tym się wzorują.Rzeczy które są ważne dla innych, są obiektem drwin dla drugich.Nie na tym to powinno polegać.Dziękuję za uwagę.

Darcy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 14:42:29
Naród to ludzie a nie symbol, bez ludzi nie byłoby żadnego symbolu. Już dawno nie mówimy o tym dildo, wygląda na to, że nic nie zrozumiałeś.. Cóż.. Skoro tak nie będę tracił swojego czasu.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 14:48:20
Ależ mówimy.Krzyż dla kogoś też jest symbolem, do tego właśnie zmierzałem.To ty nie rozumiesz Darcy.Powiedz, potrafiłbyś walczyć i zginąć za obcych sobie ludzi bez motywacji w postaci wyższych wartości?Naród to też Ojczyzna.Ojczyzna to symbol.Gdyby nie było takiej motywacji ludzie by nie walczyli.

Laurinka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-18 14:49:41
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 14:52:27
Laurinka, dokładnie.W skrócie powiedziane.

daqwid2727
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 15:25:38
ok to ja teraz zadam takie pytanie: jeśli to dildo było dla jakieś wiary ich własnym symbolem, to kto rozstrzygnie która religia jest ważniejsza "dildo-lubna" czy chrześcijaństwo? moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak obrażanie przekonań, lecz człowieka. absurd to nie obraża nikogo :)

daqwid2727
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 15:29:48
obraza* btw: uważam że jeśli ktoś chce to niech sb obraża ateizm, to że można nie wierzyć itd, ale niech nie obraża ateistów i tego że ONI nie wierzą itd... mam nadzieję że dość komunikatywnie wytłumaczyłem o co mi chodzi, na swoim własnym przykładzie.

Laurinka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 16:06:13
komentarz usunięty przez użytkownika

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 18:26:48
Ogólnie zgadzam się z Mundziem, ale nie o tym chciałam. Daqwid2727, ogólnie to niemalże 90% absurdów kogoś obraża. Ten dla niektórych też jest obraźliwy. Piszecie o obrażaniu symboli, nie ludzi. Ale ile razy ktoś tu pisał, że katole to debile, bo nie wierzą w naukę, tylko w gusła?

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 18:30:24
Wychodzi na to, że ateiści są mądrzy, a wierzący są w najgorszym przypadku niedorozwinięci, a standardowo niemądrzy. Jak napisał Laurinka: gdyby obrażano godło, to każdy by się obruszał. Każdy Polak. Tak w ogóle to takie dyskusje są bez sensu.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-18 19:02:22
Tak Opuncja, są bez sensu.Jednak przykro mi patrzeć na to, że ludzie nie potrafią uszanować wartości, które są starsze niż wiele pokoleń i mają duży wpływ na kształt obecnego świata.Są dla kogoś czymś ważnym.Opluwać jest łatwo, jednak budować coś przez całą historię to sztuka.

daqwid2727
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-20 00:41:30
@opuncja: muszę cię przerazić, gdyby ktoś zrobił dildo z godłem narodowym, jakoś by mnie to nie uraziło, a wg aktu urodzenia jestem polakiem :) Po prostu nigdy nie przywiązuję wagi do symboli, zabobonów, wierzeń i reszty bzdetów 0.o

mauser
    Ocena: -6 (glosow:24)
2012-02-18 10:51:31
Brak szacunku dla złota?

rocznik80
    Ocena: -3 (glosow:21)
2012-02-18 11:27:26
no chyba tak bo dla czego innego ?

ilonka88s
    Ocena: -10 (glosow:22)
2012-02-18 10:45:43
sataniści

szczecin1980
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-02-18 12:24:57
a może raczej 100% ateiści ?

daqwid2727
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-18 12:50:13
@szczecin1980: nie, ani sataniści ani ateiści, bo sataniści mają klarownie objaśnione że mają nie ranić innych (no chyba że są jakieś odłamy od głównej religii) a ateiści nie mają podstaw aby kogoś obrażać... chyba że są pseudo ateistami którzy ponoć się nie interesują religią, ale ją zwalczają :>

mygh
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-02-18 10:45:26
To jest oryginalna buława przyznawana siostrom zakonnym za 20 lat służby Panom

daniel14
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-02-18 10:38:30
Niektórym ludziom to już się w głowach poprzewracało żeby takie rzeczy robić ... Po prostu brak szacunku

kamer95
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-18 10:38:13
GLODNEMU CHLEB NA MYSLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leash
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-02-18 10:36:07
Kzady chwali pana na swoj sposob:)

mifama
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-02-18 10:33:36
teraz przynajmniej wiem co to znaczy NIEPOKALANE POCZĘCIE

yasiu84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-18 10:32:21
komentarz usunięty przez użytkownika

kasiek5613
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-02-14 18:56:30
Pytacie się gdzie tu brak szacunku > to GŁUPIE pytanie brak szacunku dla religii jak można takie rzeczy robić... dla mnie to głupota i nie rozumiem co chciał twórca osiągnąć !...

sedziadread
    Ocena: 9 (glosow:21)
2012-02-18 11:56:02
orgazm ;P

cranberries
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-18 13:40:52
Dobra, rozśmieszył mnie ten orgazm :P

sedziadread
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-18 14:25:30
bo o to chodziło :)

turandot
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-02-13 11:47:55
Słowo "szacunek" wyjątkowo jest nadużywane na tym portalu. Przy każdej okazji ktoś wyjeżdża z szacunkiem - wszyscy maja się szanować ale brak dokładnej definicji, jak w przypadku pornografii.

porcupine
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-18 11:04:07
Wszyscy mają się szanować, ale grzebanie po cudzych profilach i publiczne piętnowanie jest już ok ;) Taka dwulicowa moralność.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-02-13 11:06:32
Lekka przesada ale jak ma to służyć w dobrym celu to dla czego nie. Takie trochę jak osikowy kołek dla wampirów, ten jest dla zakonnic

Homo_erectus
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-18 11:23:02
obraża uczucia innych, nie wierze, ale nie profanuje mam szacunek do cudzej swiętości, mnie to nie przekonuje...

szatano999
    Ocena: 8 (glosow:28)
2012-02-13 09:27:49
wiocha niewątpliwie JEST.....trochę niesmaczne...kontrowersyjne....obrazoburcze...nie było święcone więc profanacji nie ma....funkcjonalnie genialne...z dodatkowym usztywnieniem i poręczną rękojeścią..

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-02-13 09:29:37
przypomina mi czasy inkwizycji gdy miecze "z Jezusem" wbijano w kobiety...tylko tamte były prawdziwe

dog44
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-02-13 15:23:23
chyba nie chcesz porównywać obecnych czasów do inkwizycji(zacofania), fakt księża byli i są czarnymi zakłamanymi ku...mi i nie podoba mi się to, co działo się kiedyś, ale żadna religia nie powinna być obrażana,dodatkowo prawie każdy papież był pedofilem i złodziejem. Ale to już przesada

szczecin1980
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-18 12:37:39
nie jest żadną wiochą, wiochą jest twoja tępa morda

Laurinka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 14:59:57
komentarz usunięty przez użytkownika

dog44
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-02-13 09:20:23
a żeby ci piz...e rozerwało

daqwid2727
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-18 15:31:46
i zamieniło gówno w chleb, a miesiączkę w wino.. czy jakoś tak :>

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:27)
2012-02-13 09:08:32
Dildo z człowieczkiem ghdzie yu brak szacunku ?

dudala
    Ocena: -7 (glosow:25)
2012-02-13 12:20:02
Zrób takie z Mahometem i daj na facebooka kozaku ze wsi...

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-02-13 19:43:41
Widać jak kompleksy przez ciebie przemawiają mały człowieczku

CocaineSystem
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-13 00:51:58
Nie poręczne takie i pewnie ciężkie.

kasiek5613
    Ocena: -1 (glosow:21)
2012-02-13 00:03:55
Aż źle się na to patrzy ;/
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Stereotyp
  •  Imigrant myślał ze ubogaci kulturowo Holendra
  •  Mam przeczucie, że
  •  U*ebać jaja przy samej duupie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1000