Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rafalbdg  12-02-13, 02:12 Zgłoś
+ 503 -
Dodano: 2012-02-13, 02:12:25   przez: rafalbdg
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 503  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Co to będzie
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(21)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
TYGRYS-1984
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-09-13 10:39:36
Mi to wygląda na wstęp do amatorskiego pornola

Dorian_22
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-01 16:37:24
tragedia nic dodać nic ująć

kajecik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-30 21:40:52
Mi to wygląda na zdjęcie amatorki z porno trony anose szukam sponsora itd

rogal_ie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-18 11:38:41
ona mi wygląda na bardzo nieszczęśliwą:( "Paczcie jak mi sie majtki wcisnęły"

marcin1975rm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-15 11:38:12
A nie jest?

saviola1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-14 07:20:14
amatorskie porno trafia na główną.... ? a admini dają dupy raz za razem...

O-ksana
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-14 01:45:12
ona ma zapaleńe obojczykuf??? (fpis sponsorowały literki: zchber)

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-14 00:42:27
Skoro taka gorąca, to po co jej kaloryfer?

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-13 21:17:07
ale gorąca jest nie gadajcie , niestety w wiekszosci przypadków nastolatki moga jedynie pomarzyć o takich wdziekach i takich kształtach osy

Jemiol52
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-13 19:26:29
Pornus jak nic

shadow1690
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-13 17:43:17
milf'y są fajne :D

takblay22
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-13 15:51:39
Waście nie pokazujcie takich zdjęć bo aż chce się żygać.

niki116
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-13 15:46:13
za ciasne majtki aż się wrzynają....

Szymas1968
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-13 15:38:12
ale Zajebista Mamuśka Aż bym Ją Prouchał

Ecstasy240
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-13 14:25:20
Mi sie wydaje ze ona ma głowę wklejoną..

mipa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-13 14:10:32
to jest akurat fota pani z portalu erotycznego, zresztą lesbijki, facetów nie chce , bezsens wrzucać na wioche foty z erotika

elEseriks
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-13 13:28:23
Ma minę jak Jaś Fasola.

leszcz82d
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-13 11:26:04
no co? seksowna przecież.

rafcio20
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-13 10:48:33
wyglada jak by musiala to zrobic a nie jak by chciala:P

insan3
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-13 10:45:28
No fajna mamuśka. Wszystko na miejscu tylko ten wyraz twarzy psuje całość :P

TYGRYS-1984
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-09-13 10:39:36
Mi to wygląda na wstęp do amatorskiego pornola

bola20
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-13 10:24:29
zamknęła żaluzje, żeby jej nikt nie zobaczył?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500