Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Opis mówi sam za siebie
goskamalbork  11-04-14, 18:52 Zgłoś
+ 498 -
Dodano: 2011-04-14, 18:52:41   przez: goskamalbork
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 498  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się spieszył
  •  Wyjaśniona poza
  •  Bajki uczą.
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
Ukryj komentarze(54)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Kuroneko
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-31 19:56:55
Według mnie, to nie jest nawet jej zdjęcie, tylko wzięte z internetu, więc cóż. Co nie zmienia faktu, że bałagan w takim stopniu to wiocha.

wisz35
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-19 08:39:19
ja bym ci przypiął , rozgrzane żelazko do pleców za ten bajzel.

misiek.84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-07 23:24:14
przypinalbym

dzimi97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-03 14:06:57
zapomniales o namiarach na nia;D

hxcstranger
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-02 23:12:02
zdjęcie wygrzebane gdzieś z internetu, nawet nie zostało zrobione w naszym kraju, do tego ten niby opis, który dodała osoba wrzucające czyjeś zdjęcie... strona wiocha.pl jest wiochą samą w sobie... ludzie tutaj wykazują całkowity brak inteligencji i 100% spinę o wszystko co ich nie dotyczy

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-02 15:25:54
Dziwka w burdelu. Doskonale dobrała otoczenie.

marciato
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-01 16:51:15
chłopak bez penisa czy laska bez cycków?

Dziad00
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-01 07:34:59
od razu widać, że fake

Tomiter
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-01 07:24:33
chlew w pokoju ;d ale ruchał bym

PrzygodyMerlina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-31 23:44:48
żałosne, goskamalbork znalazł fote w necie i wrzucił na nk, co za troll

piterer13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-31 22:29:49
RUCHAŁBYM !!!

RobertK20
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-31 21:29:45
troszkę???

Kuroneko
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-31 19:56:55
Według mnie, to nie jest nawet jej zdjęcie, tylko wzięte z internetu, więc cóż. Co nie zmienia faktu, że bałagan w takim stopniu to wiocha.

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-31 17:30:54
Jesooo, jaki burdel! Brakuje już tylko stada szczurów i grzyba na ścianach. Ale i tak jest "superzdjęcie".

kolczykwustach
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-31 14:39:21
yy mają się przypinać jeśli bałagan im się podoba xd ;D

trix123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-31 14:36:42
komentarz usunięty przez użytkownika

JackCola
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-08-31 13:24:49
Jaki kresz, ale dupa daje rady ;] Podoba mi się ten burdel na kółkach :*

Chmura_Gradowa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-31 13:22:18
Chyba się nie podoba jednak, bo nikt się nie przypina :D

ZyklonB
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-31 17:32:20
Ale przynajmniej "superzdjęcie" dali. :D

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-31 13:09:38
Przecierz widać że zdjęcie wklejone w paincie, nie dość że napis po angielsku to jeszcze takie piksele na fotografi!!

omen100
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-31 12:55:52
Co za fryzura,jakies wychudzone emo:D

qwad14
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-31 12:54:18
Lepiej niech syf w pokoju posprząta.

monikalive
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-31 11:14:54
Ty durna dewoto!!!!!!!!!!!!

Krolewna94
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-31 11:02:17
Po co ona się zasłania jak nawet nie ma cycek... :P

NeverSayForever
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-31 15:58:50
Może żeby kto myślał, że ma i dlatego chowa ;)

nieznajomy8585
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-31 23:07:28
Ma, tylko małe i tyle.

FAL1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-31 10:42:31
Zdjęcie stare jak internet...

gugulka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-18 18:38:57
no juz wolalabym to ujrzec na glownej , bo rzeczywiscie wiocha zalatuje, ale to co dali ci na glowna to totalny poslizg ;( P.

gugulka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-18 18:39:58
oczywiscie +

Lolka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-04-15 08:56:10
czy to tak ciezko ogarnąc ten syf zanim sie zrobi fotki? ale tak czy siak, nie wiem czemu ale podoba mi sie ta fota nawet z tym balaganem;)

evilmonkey
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-04-14 20:57:53
moze i zgrabna, ale po cycki w kolejce nie stala ...

Karola.k
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-14 19:50:42
(troszkę bałagan) heh raczej bród ,syf i malaria !

ssiomek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-04-14 19:37:52
zazdroszcze figury.

DzieckoRydzyka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-14 19:21:53
Troszke bałagan??? Za to duży bałagan w głowie

DzieckoRydzyka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-04-14 19:20:33
Troszke bałagan??? Duży bałagan...w głowie

owcanadachu
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-04-14 19:11:07
Zgrabniutka? Wygląda jak tasiemiec.

polkiuz
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-04-14 19:42:04
no pewnie dla ciebie nastolatka powinna ważyć koło 70kg - jak ty, dla mnie niekoniecznie.

niemyj7
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-31 12:09:35
Schudnij dziewczyno ;]

Ecstasy240
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-31 14:58:36
owcanadachu - Ktoś tu ma kompleksy , figurę ma świetną nie jedna dziewoja jej zazdrości. Widać ze masz kompleksy dziewczynko zamiast siedzieć przed kompem i żreć polecam pobiegać na dworze może wtedy schudniesz.

omen100
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-31 19:22:59
komentarz usunięty przez użytkownika

fantazja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-31 19:28:10
oj tyty nie wyszydzac chudzielców proszę...:P

omen100
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-31 19:51:52
komentarz usunięty przez użytkownika

fantazja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-31 20:13:37
heh no cóż....ale staram się. 22.00a ja wtedy sphagetti gotuję..jem wszystko, a do kawy zawsze ciacho musi byc..i co poradzisz..już ci się nie podobam..:( :P

omen100
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-31 20:23:24
komentarz usunięty przez użytkownika

fantazja123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-31 20:27:04
yhy ja ostatnio nawet trochę przytyłam i dałam radę dojśc do 51 uwidzemy na jak długo:)oj ty mi też kotenieniek;)

omen100
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-31 20:30:59
komentarz usunięty przez użytkownika

fantazja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-31 20:44:20
160. ale przytyłam z 49 i naprawde się sobie nie podobałam w takim wydaniu.ale w sumie mam to gdzieś..przecież się nie potnę:)

omen100
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-31 20:47:24
To o co chodzi masz wszystko w sam raz:P Ani za duzo,ani za malo.

fantazja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-31 20:52:58
no teraz ok jest ale wyglądałam podobnie jak laska powyżej tylko mam szersze biodra więc wystawały kości:P

omen100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-31 20:58:13
komentarz usunięty przez użytkownika

fantazja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-31 21:01:17
więc ty też jesteś chudzielec:P

fantazja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-31 21:02:58
heh my tu tak piszemy że zaraz do gazu nas będą wpychac..

omen100
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-31 21:59:29
Dobrze mi sie wszystko rozlozylo i do chudzielca mi daleko:D Rozwalilas mnie tym gazem:D

fantazja123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-31 22:08:03
mnie rozwalają ci którzy zaraz do gazu pchaliby każdego o odmiennych poglądach..ale cóż i takie zwierzątka jak widac muszą istniec na tym świecie..

polkiuz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-04-14 19:07:00
zgrabniutka, ale czemu taka Durna?...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400