Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
szatano999  12-02-28, 08:25 Zgłoś
+ 798 -
Dodano: 2012-02-28, 08:25:03   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 798  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Pracowity gość
Ukryj komentarze(251)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wpia
    Ocena: 20 (glosow:20)
2012-06-24 11:06:25
No, to teraz p. Sobecka będzie miała problem, bo płacenie grzywny za kogoś innego jest karalne... (art. 57 par. 1 Kodeksu wykroczeń)

rijsiard
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-11 00:04:58
Skoro macie tak wyj**ne na kk, to co was to boli że robią kasę? Dajecie im coś? Siłą wam zabierają?

Puchalke23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-13 23:26:51
Tak, z naszych podatków!

christo55
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-31 23:15:19
Owszem, 1,5 miliarda zł rocznie z budżetu państwa czyli z krwawicy ściągniętej przymusowo z podatników. Ciebie nie dotyczy? Zacznie, o ile kiedykolwiek zapłacisz jakiś podatek.

Krystian_97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-09 18:09:00
komentarz usunięty przez moderatora

zehlawa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-29 04:17:57
c.h.u.j.n.i.a z grzybniom

radzziej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-26 20:59:49
a w ogóle jak to jest możliwe że wszyscy wiedzą jaki jest przenajświętszy ojciec dyrektor, a ludzie i tak mu kasę pompują!!

angeloanna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-25 21:11:56
Celebryta w sutannie rozdaje wyborcze poparcie, zawiązuje sojusze partyjne, poucza i łaje rządzących, zawłaszcza Jasną Górę. Za wyłudzone nabożnie pieniądze od starych, steranych życiem ludzi, stworzył prawdziwe imperium medialne: radio, telewizję, gazetę, własną uczelnię. I pewnie nie koniec na tym

Przemass_PRL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-25 22:16:02
zapomniałeś o telefonii wRodzinie jeśłi jeszcze jest

SantaFaust
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-06-25 17:46:22
A wiecie, że on tak naprawdę to faktycznie gówno ma? Radio jest własnością zakonu redemptorystów. Jakby przełożony zakonu powiedział Rydzykowi, że ma oddawać radio, samochód i wracać do klasztoru medytować w celi to on musiałby posłuchać albo wyleciałby na pysk.

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-26 09:27:36
ha ha ha...marketingowca wszechczasów???

Dyr.RYDZYK
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-25 16:10:06
Nie lubię tej baby. Żadnych bab nie lubię. Nie wiem co one we mnie widzą? Jakby nie pieniądze to bym je powystrzelał. Ale kto by wtedy za mnie płacił i pieniądze wysyłał?

ethnie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-25 12:33:00
tatus, mamusia i synek

devey
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-06-25 08:20:08
Ja pier****, dlaczego nikt(kościół?) nic z nim nie zrobi? Przecież on się nam wszystkim prosto w ryj śmieje...

monika29
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-25 07:30:46
Głupie,stare próchno!

dzieci_proboszcza
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-06-24 22:20:36
KOCHAM ANNE SOBECKA ! !! A kto jej nie kocha ten wrog Kosciola ! i palikocista i lewak i niepolak ! hehehe

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-24 22:20:08
Kościół potrafi znaleźć kruczki prawne aby nie płacić za "zbłąkane owieczki"....

kosa2a
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-24 22:20:07
jak patrze na ta morde to mnie nosi...

wujej1966
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-24 22:16:34
za to ty durna babo nie masz nawet rozumu

trancformation
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-24 19:53:58
habity firmy maybach

mrblue10
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-24 16:45:54
i radio i armię beretów i maybacha i dusze was wszystkich :P

piotrek2011m
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-06-24 16:32:18
Po mince stwierdzam, że temu młodszemu to ona też coś ofiarowałaby i po odprawiałaby, siedziałaby na nim jak na ambonie i brejking de habit tunajt robiłaby:)

familimen
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-24 22:24:01
wcale nie, widzisz ojciec przełor gładzi brata i choć pani się ślini to niestety... dziś ma braciszek wieczór zajęty...

RONIN_2007
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-06-24 16:26:11
Wspólne zawołanie Ferdka Kiepskiego i Oj.Rydzyka?-,,Babka dawaj rentę"

RONIN_2007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-24 16:24:37
komentarz usunięty przez użytkownika

piotrek2011m
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-06-24 15:50:40
Wyglądają jak rodzina:)

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-25 11:33:20
patologiczna...rzecz jasna

jontek44
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-06-24 15:31:33
zasranym komuchom O Rydzyk kościa w tej ich czerwonej mordzie

piotrek2011m
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-24 16:08:29
...Dj. Tadek h-bity zapodaje tylko w tym akordzie:)

jontek44
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-06-24 15:29:51
zasranym komuchom O, Rydzyk koscia w tej czerwonej mordzie

antony
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-24 13:58:45
Niektorzy mowia, ze niedawno informowano, ze Rydzyk ma imperium, duzo kasy... a teraz Dworak twierdzi, ze jednak pan R. jest za biedny Majątek fundacji o. Rydzyka to 90 milionów zł.

Monty
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-06-24 13:32:16
polski ciemnogórd...

wiochman75
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-06-24 12:59:00
Dlaczego tylko grzywnę. Niech cały majątek na tego pana przepisze.

jontek44
    Ocena: -14 (glosow:14)
2012-06-24 15:32:37
do szkoły matole

Toomoo92
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-06-24 12:54:27
I dlatego coraz więcej osób odchodzi z kościoła, to co obecnie się dzieje, to jest już przesada, brak wiarygodności u duchownych, bo nagle 'porządny i idealny' ksiądz, okazuję się być jakimś pedofilem...masakra!

Nugget
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-24 12:40:52
Ocena: 165?... Ah te ciche minusowanie. Na Piekielnych jest tak samo, tylko tam są 'detektywi', którzy wszędzie widzą fejki, a tu są skrytofanatycy xd

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-24 14:44:47
Tu nie jest inaczej w tym względzie :) Tu też często wietrzą fejki :) A że istnieje to spora prokościelna grupa - to i minusy lecą.

IGotYouDancing
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-06-24 12:21:04
To jakiś żart?

cupamo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-24 11:57:58
Rydzyk oprócz habitów ma jeszcze okulary hehe

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-24 11:49:32
komentarz usunięty przez użytkownika

Wpia
    Ocena: 20 (glosow:20)
2012-06-24 11:06:25
No, to teraz p. Sobecka będzie miała problem, bo płacenie grzywny za kogoś innego jest karalne... (art. 57 par. 1 Kodeksu wykroczeń)

manamanam
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-06-24 12:05:55
Ty naprawdę uważasz, że ona poniesie za to jakiekolwiek konsekwencje? Taki nasz Kraj, że ludziom bogatym i zadufanym w sobie pieniądze oddają za darmo, ale dziecku, na edukację, osobie chorej na drogie leki, czy głodnemu na chleb już nikt bezinteresownie złamanego grosza nie przekaże.

rijsiard
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-06-24 10:51:52
Antykościelni nie mają do końca racji tylko rydzyk i inni podobni to je**ni wyzyskiwacze robiący hajs na ludzkiej głupocie. Ale to nie wina kościoła samego w sobie tylko tego, że jak człowiek zwącha latwą kase to kręci interes.

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-06-24 11:31:49
Czy ty się historią religii interesowałeś kiedykolwiek? Kościół, jako instytucja (nie tylko KK, a w ogóle kościół jako taki)powstał głównie w celu finansowo - komercyjnym. Pewnego razu ktoś wymyślił, że można zarobić dzierżąc rząd dusz, ot wszystko. Myślisz, że dlaczego w 1025r. wprowadzono celibat?

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-24 11:50:03
dokładnie DM, w dodatku całe kościelne prawo nie ma nic wspólnego z bogiem, którego podobno wyznaje, wszystkie te nakazy i zakazy są po to, żeby ONI mogli rządzić naiwniakami, którzy widzą w tym cel zbawienia...

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-24 14:17:06
Chociaż do kogoś to dociera. W kościele, jak i w każdej firmie - "bo to, co nas podnieca, to się nazywa kasa". Ludzie widzą tylko wierzchołek góry lodowej i o "cołaskę" się martwią. Tymczasem KK robi takie przekręty z tą kasą, że większości nawet się to nie śni. I istnieje dla ka

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-24 14:21:00
A w kwestii samego celibatu - czyli kasy. Do 1015 roku każdy duchowny, legalnie, mógł mieć żonę i dzieci. Ale duchowieństwo nigdy nie wywodziło się z biedoty - to byli ludzie z majątkami. Po ich śmierci majątek dziedziczyła żona i dzieci. I taaaaka kasa przepadała - to wprowadzono celibat...

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-24 14:24:01
To nie żaden nakaz Boga ani dogmat wiary - to BIZNES! A ty rijsiard, nadal twierdzisz, że to nie wina instytucji KK, że ludzie lansując się na KK, robią interesy? Przecież cała ta organizacja to po prostu firma komercyjna, której produktem sztandarowym jest Bóg, na nim się wożą i zarabiają.

olokaloryfer
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-06-24 10:39:02
juz nawet patrzec na niego nie moge gdzie ci naiwni ludzie maja rozumy

ogigia89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-24 10:32:10
Trzy wcielenia szatana..

gugulka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-30 22:55:25
no nie dam rady na te uklady,troche minusow zlikwidowalam,az sie zmachalam...ale jest ich za duzo i niewiem czemu niektore, sluza :) Amen ;)

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-04-30 23:08:36
sam Bog chciałby wiedzieć...pytał mnie już o to..

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-30 22:38:17
co się stało z OUTLAWEM???....ktoś wie??

gugulka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-30 22:50:17
nie zaplacil grzywny ;) i teraz,chyba "siedzi", bidny ;)

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-04-30 22:55:03
za obrazę "funkcjonariusza" KK....to tylko w Polsce można pójść siedzieć...he he

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-30 22:58:09
e tam,mysle ze jakis z W.PL... dal mu kopa :) bo byl jelopa ;)

witawu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-01 08:31:00
widzę ze rydzykowe trolle atakują :D

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-02-29 14:23:24
twa........pani Sobecka chyba nie jest taka cwana jak Rydzyk i wiochę zrobiła

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-02-29 14:20:43
Żadna kara z kodeksu karnego lub wykroczeń nie może być odbywana lub realizowana za inną osobę, gdyż stanowi to formę sabotażu wymiaru sprawiedliwości. Jeśli sabotażu tego dokonuje osoba z mandatem do współtworzenia prawa w Polsce, to jej działalność jest nadzwyczajnie demoralizująca dla społeczeńs

tygrysiskoreborn
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-02-29 15:27:50
Zgoda, pod warunkiem że nie jest to osoba bliska.Ta Pani juz od dawna znała się z Rydzykiem. Poza tym żaden prawnik czy prokurator nie zakwestionował sposobu zapłacenia kary.Pozwól ludziom robić co chca ze swoimi pieniedzmi.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-02-29 15:31:29
Poza tym skąd wiesz że ta Pani osobiście zapłaciła karę? Może po prostu dała te pieniądze Rydzykowi plus np bonus na podatek od darowizny? Tego nie wiesz.A jeśli masz podejrzenie że jest cos nie tak-bądź prawdziwym facetem i zgłoś tą sprawe prokuraturze...

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-02-29 15:33:06
...jest coś takiego jak domniemanie przestępstwa i pewne organy sie tym zajmą.A Ty nic...tylko biadolisz i biadolisz bo ten ma tyle a ten tyle.Rusz tyłek i sam zacznij trzepać kasiorę-to nie takie trudne.

d_kath
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-29 15:58:35
tygrysisko - reaktywacja >.> Dyżurny księżulo wiochy :] Nie pozdrawiam...

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-29 16:47:58
D-kath:a kto powiedział że jestem księdzem.Czy każdy kto ma odmienne zdanie od antykościelnych musi byc księdzem czy moherem(takie denne płytkie myslenie)A gdzie przyjacielu Twoje poszanowanie wolności słowa i wyznania?

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-02-29 18:01:07
już ktoś to zrobił...ja tylko zacytowałem ich słowa...dla pełnego obrazu tej wiochy!!!

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-01 20:43:26
tygrysisko - Nie nazywaj mnie "przyjacielem", ponieważ sobie tego nie życzę :] To po pierwsze. Po drugie w moim komentarzu nie było słowa o braku poszanowania czyjegoś zdania. Po trzecie... Prawisz jak ksiądz, stąd ten przydomek. Wskaż denne myślenie :]

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-01 23:56:50
Denne myślenie wskazałem....przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem.

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-01 23:59:07
Co do trzech punktów....możemy polemizować,ale już widzę że tego nie zaczaisz, PRZYJACIELU.

d_kath
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-03 13:39:30
Masz rację, udowodniłeś denne myślenie, ale swoje własne, zwłaszcza tymi dwoma ostatnimi komentarzami [: Polemizować z Tobą nie zamierzam, jako że nie ma to dla mnie najmniejszego sensu. A przyjaciół szukaj tam, gdzie się daje na tacę ;]

tygrysisko130588
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-04 08:18:38
Pisząc przyjaciel,miałem na myśli zwrot a nie stosunek emocjonalny-a to jest róznica.Co do dennego myslenia to już to tłumaczyłem.Czy już nie można mieć odmiennego zdania od antykościelnych?Czy kazdy kto mysli inaczej musi byc nazywany księżulem,moherem czy rydzykowym trolem?

tygrysisko130588
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-04 08:20:49
To jest po prostu przykład dennego myslenia,ktoś mysli inaczej,trzeba Go zaszufladkować i jakoś nazwać.a Ty nawet nie wiesz czy w ogóle chodze do Kościoła,nigdzie o tym nie wspominałem a mimo to już mnie przypisałeś do pewnych sfer-dla mnie to jest denne myslenie.

tygrysisko130588
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-04 08:25:50
Gdybym szedł Twoim tokiem rozumowania, to dla mnie kazdy antyklerykał,powinien byc utożsamiany z satanistą-a takie myslenie to czysta głupota.A to że pisze do Ciebie PRZYJACIELU,świadczy o mojej grzeczności w stosunku do Twojej osoby,a nie o tym że szukam przyjaciół tu przyjaciół.

tygrysisko130588
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-04 08:27:28
Trzymaj się przyjacielu, mam nadzieję że już zaczaisz o co mi chodziło....życze wszystkiego dobrego w życiu....niech Ci się wiedzie.

d_kath
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-04 16:36:26
Nie mam w zwyczaju szufladkowania. Staram się szanować odmienne zdanie innych, jednak nie ukrywam, iż Twoje wypowiedzi niekiedy mnie irytują. "Dyżurnym księżulem wiochy" nazwałam Cię, ponieważ Twoje komentarze przypominają kazania, a nie dlatego iż uważam, że jesteś księdzem..

d_kath
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-04 16:37:52
Masz ewidentne problemy z odczytywaniem sarkazmu oraz ironii, co też już nieraz udowodniłeś. Nie bierz wszystkiego tak dosłownie, często piszę z przekąsem ;] Spostrzegawczość też nie jest Twoją mocną stroną, powinieneś raczej nazywać mnie "przyjaciółką". Tyle ^^

tygrysisko130588
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-04 17:17:50
Co do płci,sorki nieużywałas zwrotu swiądczącego o tym że jestes kobietą a ja jakos nie przepadam w grzebaniu w profilach ludzi i sprawdzaniu danych czy punktów itd.Co do kazań....mam takie samo prawo do wypowiedzi jak inni i tak jak inni z niego korzystam w taki sam sposób jak ogół.

d_kath
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-04 19:54:10
Używałam zwrotów świadczących o tym, że jestem kobietą już wcześniej, ale widocznie jesteś mało spostrzegawczy ^^ I oczywiście, masz absolutne prawo do wyrażania swojego zdania, ale ja mam takie samo prawo się z nim nie zgadzać :]

tygrysisko130588
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-04 20:42:49
Może i używasz takich zwrotów,ale nie w tym absurdzie tego wcześniej nie robiłaś,więc stąd moja pomyłka.Masz prawo się z pewnymi rzeczami nie zgadzać,ja tez się z tym czy tamtym nie zgadzam,tylko jak o tym piszę,pokazuję że to i wo jest według mnie błędne, a nie rzucam ogólnikami.

d_kath
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-05 14:01:34
Proponuję wrócić na chwilkę do innych absurdów, pod którymi oboje się wypowiadaliśmy. Nie raz już poświęciłam swój czas na uzasadnienie swojego zdania. Bardzo szczegółowe. No ale widzę, że zrobisz wszystko, by mieć ostatnie słowo, więc proszę bardzo, miej ;]

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-05 17:10:37
Niestety, nie mam pamięci do nazw profili.

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-28 20:34:18
Z żoną i z synem;)

tygrysiskoreborn
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-28 20:26:22
No brawo...tytuł zmieniony....ale czemu....czyżby Szatano sie pomylił ?

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-02-28 21:10:31
poczytaj niżej...bo napisałem dlaczego zmieniłem....ale nowy wydaje się mi PODWÓJNIE TRAFNIEJSZY ...

tygrysiskoreborn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-28 21:14:24
Tłumaczenie czytałem,ale jakoś w to nie wierzę. co do nowego tytułu to tez lipa....kasa juz wpłacona.A jełsi mamy Go wspomów-prosze podaj Jego prywatne(nie fundacji) konto. Bo jełsi chcesz Go ot tak wspomóc w płaceniu kary-łamiesz prawo przyjacielu.

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 21:28:05
czyli przyznajesz że Sobecka złamała prawo?? A wspomóc można zawsze przeciez to taki bidula...Fakt grzywna zapłacona więc droga wolna... nikt nas nie posądzi o kumoterstwo...Zróbmy zrzutę na "Maybacha" takiego prawdziwego ...prywatnego....

tygrysiskoreborn
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-28 21:31:46
Czy Sobecka popełniła przestępstwo?Pewnie nie,znali sie wczesniej.Za to Ty przyjacielu,wedle nowego tytułu nawołujesz do wspomożenie człowieka skazanego na karę a to jest juz karalne.Rydzyk nie jest dla mnie bliską osobą,więc teoretycznie nakłaniasz mnie do przestepstwa.

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 21:42:00
Jak sam napisałeś..grzywna została zapłacona. I masz taki dziwny sposób przekręcania wypowiedzi...Ja napisałem o zbiórce dla najbiedniejszego Polaka...a nie na uiszczenie grzywny...Jak napiszę oto Jasiu na jedzenie go nie stać...to nie znaczy że idę za niego go jedzenie kupować.

tygrysiskoreborn
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-28 21:45:51
Manipulujesz słowem,ale niech Ci będzie. To powiedz mi jedno...na jakies podstawie twierdzisz że jest najbiedniejszym polakiem i w czym Go mamy wspierać?

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 21:49:49
komornik nie mógł stwierdzić czy posiada jakiś majątek RAZ!! Pani ze zdjęcia daje świadectwo że ma tylko habity DWA!!! Nie ma pieniędzy na zapłącenie grzywny sądowej i mówi o tym wokoło TRZY!!! ....Jeśli jest taki biedny a pełni tak dostojną funkcję to wstyd i trzeba go wesprzeć..

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 21:51:09
jest jak ten biedny misjonarz w krajach afrykańskich któremu trzeba pomóc w krzeszeniu wiary

tygrysiskoreborn
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-28 21:52:21
mówi że jest biedny ok....ale skąd wiesz że najbiedniejszy? Według antykościelnych, duchowieństwo topi się w luksusach, więc gdzie tu konsekwencja w mysleniu zwaszej strony?

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-02-29 12:26:17
bo biedny człowiek nie mówi tego publicznie...bo ma honor...a wieśniak który zbiera miliony, jeździ porządnymi samochodami, lansuje się na salonach...mówi że nie ma nic??? to niech idzie na ulice żebrać...

tygrysiskoreborn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-29 12:59:05
Znowu nie do końca mówisz prawdę.Rydzyk nie klepie na lewo czy prawo o tym że nie ma kasy.Stwierdził tylko że nie zapłaci kary ponieważ nie ma majątku,sąd nie uwierzył-komornik potwierdził,więc wszystko jest w majestacie prawa.

tygrysiskoreborn
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-29 13:01:20
Może jeździ jakimis furami,może sie lansuje ale to nie jest na Niego tylko na fundację.A Ciebie widze że zazdrość zrzera że tak nie masz.Nadal czekam na numer telefonu na PW-widać poznanie prawdy (przepisów prawnych)Cie nie interesuje.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-29 13:18:54
na falach Radyja...mówił że nic nie ma...czyli "przed nikim"..

tygrysiskoreborn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-29 15:21:24
Ale nie mówił tego ot tak sobie.Mówił to w odniesieniu do tej sprawy.A to co innego.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-29 20:49:49
aaaa czyli do sprawy- jest bidok....a do "nie sprawy" kasę ma

tygrysiskoreborn
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-29 21:25:26
Nie, ja tak nie twierdzę.Twierdze tylko że Rydzyk powiedział czemu nie zapłaci i tyle.Słowa miały na celu podanie powodu niezapłacenia kary a nie biadolenia samego z siebie że nie ma kasy.To dwie inne rzeczy. Alez Ty lubisz zaglądc ludziom do portfeli.

owad12
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-28 20:15:52
"Kości, wino i Wenus, przez to stałem się nędzarzem"

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-02-28 15:36:52
Kto za kogo płaci to mnie w zasadzie gó*no obchodzi -nie moje pieniądze. Wkur*ia mnie jednak fakt, że ta mafia skutecznie broni się przed jakimikolwiek roszczeniami, a stoją pierwsi w kolejce po pieniądze!! Ludzi za alimenty zamykają, a takie plugawe ścierwo śmieje się nam w twarz!!

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-02-28 15:39:28
Każde wytknięcie błędu, udowodnienie czegoś, zaślepieni katolicy traktują jak atak na Nich i Ich wiarę. Skoro mówienie prawdy to atak na Was, to kim jesteście jak nie bandą kłamców i hipokrytów?

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 15:39:47
Po jakie pieniądze stoja pierwsi. Radio Maryja i tv Trwam jest finansowana z fundacji lux veritatis,a ta z kolei jest utrzymuje się z dobrowolnych datków.Więc gdzie tu kolejka po pieniądze.Ale za pierwsze Twoje zdanie w wypowiedzi powyżej-WIELKI SZACUN przyjacielu.

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-02-28 15:40:30
Akurat nie o tą wypowiedz mi chodziło-tylko o jedna wyżej.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 15:41:21
Premierze a o jakiej prawdzie mówisz....o tej prawdzie,której szatano nie może udowodnić? Że niby rydzyk nakłaniał do zapłacenia grzywny?

numa
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-02-28 15:44:00
A tam ch. z banem. I tak poproszę o przykłady, gdzie Kościół stoi po pieniądze? Są to albo datki DOBROWOLNE ludzi, albo zwrot wcześniej zagrabionego mienia. No ale przecież wy wiecie lepiej. Każdy minus potraktuje jako przyznanie mi racji, a jednocześnie wasza bezsilność. Cieniasy.

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-28 15:50:18
Pewnie zaraz posypie sie grad wypowiedzi,że Kościół nie placi podatków.Księża sa opodatkowani i odprowadzają podatki reguluje to Dz. U. z 1998 r., nr 144, poz. 930. Z podatku są zwolnione tylko koscioły jako budynki, reszta tj np plebanie czy inne nieruchomości sa opodatkowane na prawach ogólnych

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-28 15:51:51
Ale trzymajmy się tematu i miejmy nadzieję że Szatano pokaże dowody na to że Rydzyk naklaniał do zapłacenia za Niego grzywny.Naszukał się tyle paragrafów niżej to i pewnie dowody będą lada chwila.

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-28 15:54:24
Przykład gdzie kościół stoi po pieniądze? HAHAHA No nie rozśmieszajcie mnie! Np. Komisja majątkowa, albo pchają się wszędzie. Doszło do tego że w Poznaniu zaczęli włazy do kanałów święcić. Byleby zarobić! Nie pisałem tu wyłącznie o RM, ale o całym klerze.

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-02-28 15:58:34
A kogo dotyczy absurd?Całego kleru czy konkretnej osoby?Pokazać Rydzyka czy jakiegoś księdza i juz zaczyna się biadolenie bo ten to,ten tamto.Trzymajmy się tematu i nie licytujmy kto sobie jakie powody przyswoił aby nie chodzić do kościoła-to nie ta, licytacja przyjacielu.

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-28 16:51:37
No masz rację. Popłynąłem. Co nie zmienia faktu, że czuję pogardę dla tego człowieka.

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-28 19:06:02
Nie mówiąc o tym, że za pogrzeb też trzeba dać księdzu w kieszeń i to nie mało. Czasami nawet 300zł. Nie mówiąc o tym, że ostatnio głośno było o tym, że chłopiec chory na zespół downa nie mógł przystąpić do komunii św. albo, że gdy ktoś nie wpuści księdza do domu na wizytę duszpasterską...

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-28 19:08:04
To nie mógł mieć ślubu kościelnego (bodajże). Gdyby tego było mało kościół chce, aby polityce ustanowili ustawę o obowiązkowym podatku na kościół. Dodatkowy 1%. Tak wiem, że to absurd o Rydzyku. Trochę popłynęłam. Ale temu całemu klerowi można zarzucić o wiele więcej rzeczy.

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-28 19:36:49
Co do opłat z tytułu pogrzebu czy tez innych,mam osobiście inne doświadczenia,np w sąsiedniej parafii ksiądz zaproponował,że da sluby za darmo parom żyjącym na "kocią łapę",co do pogrzebu też z podobna wersja miałem styczność.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-28 19:38:36
Co do chłopca chorego na zespół downa,to nie przypadek z Polski tylko z Anglii i nikt nie odmówił udzielenie pierwszej komunii,tylko powiedział,spokojnie-jeszcze nie teraz.Zapraszam do zaznajomienia się z tym czym ta choroba się objawia oram tym kto może pierwszą komunię przyjąć

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-28 19:40:12
Przypominam iz przyjęcie księdza "po kolędzie" nie jest wymogiem prawa kanonicznego a tylko dobra wolą i ksiądz nie może zakazać sakramentów, gdy sie Go nie przyjmnie.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-28 19:43:36
Podatek na Kościół-super sprawa.Pewnie nie doczytałaś,ale chodzi o osoby,które sa zarejestrowane jako Katolicy,w dodatku podatek nie przymusowy,a dobrowolny.Idziesz do księdza prosisz o apostazję i po problemie-nie widze tu żadnego przymusu itp/

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 19:43:49
"Miałem styczność" - A widzisz. Tylko to powinno być na porządku dziennym, a nie jest! Te 10% porządnych księży, to nadal TYLKO 10%!

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-28 19:44:34
Albo ja jestem głupi albo ty tygrysisko....czy mógłbyś mi wyjaśnić w którym momencie napisałem że Rydzyk NAKŁANIAŁ!!! do zapłacenia grzywny....bo chyba oślepłem...a już 2 razy w twoich wypowiedziach to słowo padło??? I kto tu MANIPULUJE???

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 19:46:30
"Idziesz do księdza prosisz o apostazję i po problemie-nie widze tu żadnego przymusu" HAHAHAHA No bardzo proste. Może poczytaj sobie komentarze osób, które już dokonały apostazji, lub nadal męczą się z jej uzyskaniem! Księża piętrzą problemy jak tylko mogą!

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 19:47:28
Szatanku....a po co cytowałes paragrafy na to że jesli ktoś nakłania do płacenia kar za przestepstwa podlega karze.Migałes się wczesniej że niby to czy tamto,ale cytując paragrafy-jasno określiłes swój przekaz

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 19:49:34
Premierze.....to byl przykład podany do podatku. Ale niech Ci będzie...ale nie widze przymusu podatkowego. Wydaje mi sie że ktoś cos zasłyszał,źle zrozumial i glosi brednie.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 19:53:12
Szatanku...ja tez pisałem że Rydzyk prosił o wsparcie dla fundacji,a skoro komornik nie czepił sie kont fundacji,Rydzyk nie ma uprawnień do pieniedzy zbieranych na lux veritatis-jeśłi nie wierzysz,zapytaj prawnika.Zatrudniam radce prawnego w firmie i nawet Go o to pytałem.

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-02-28 19:57:07
Ty to jednak jesteś ślepy...przeczytaj sobie jeszcze raz tamtą wypowiedź...zaczyna się słowami "Ciekaw jestem czy ta mądra!!! znała!!!" i chodzi o babę która wpłaciła i popełniła przez to wykroczenie ...a nie że Rydzyk namawiał do zapłaty grzywny!!!

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-02-28 20:00:19
Nie znam się na prawie ...ale pewnie jeśli osoba postronna zapłaciła grzywnę..to znaczy że w pełni popiera skazaną osobę bądź finansuje "przewinienia" tej osoby...i może stąd taki paragraf

tygrysiskoreborn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-28 20:06:44
A skąd wiesz że to nie jest osoba bliska,sa dowody nawet na youtubie,na to że te osoby znały sie wczesniej.Jakoś mi tu zajeżdża przyjacielu przez Ciebie naruszaniem podstawowych praw obywatelskich.....to teraz przyznac sie....kto na mnie doniósł?

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-02-28 20:07:18
Gdzie tu jest ABSURD???...Ano właśnie w tym że np. kościół płaci odszkodowania za wyroki w sprawie pedofilii ...czyli za księży...a w tym wypadku nie może zapłacić???? Możesz mi naświetlić czym różni się wyrok za pedofilię od wyroku za jazdę po pijanemu czy namawiania do nielegalnej zbiórki?????

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-28 20:10:36
Proste.....kto był powodem w sprawie?Instytucja zwana Kosciołem czy dany "ksiądz"?Jeśli mi nie wierzysz,daj mi numer na PW a mój radca odzwoni do Ciebie i Ci wszystko wyjaśni. Ale trzymajmy sie tematu, nie wyjeżdzaj tu z pedofilią.

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-02-28 20:11:14
i ty dalej nie umiesz czytać ze zrozumieniem "osoba NAJBLIŻSZA"...to nie jest znajomość!!! tylko NAJBLIŻSZA RODZINA...bądź opiekun prawny......a co do drugiego lubię z tobą dyskusje i nigdy bym się do tego nie zniżył (nawet nigdy cię nie minusuję)..i sprawdziłem "beduina" jeśli wiesz o co chodzi

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-02-28 20:14:35
bo byłem ciekaw czy to naprawdę cię sprowadziło na ta stronę...Jeśli jest taka polityka....to ksiądz jako jednostka jest bezkarny bo nie posiada NIC...bo wszystko jest majątkiem wspólnoty???Tak???...A jakby przyszedł parafianin że czegoś potrzebuje to dostanie figę z makiem

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-28 20:14:58
Osoba najbliższa to nie tylko opiekun czy rodzina, tym bardziej jeśli mówimy o zakonniku. Czekam nadal na tel na PW-jutro będziesz miał oddzwonione.

tygrysiskoreborn
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 20:16:23
Nie jest tak, że kazdy duchowny nic nie posiada....mówimy akurat o tym przypadku zwanym Tadeusz Rydzyk.

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-02-28 20:17:25
"Po prostu ma łeb na karku i wie co robi i najlepsze że robi to w majestacie prawa". To twoje zdanie jest PIĘKNE!!! Wynika z niego sedno z prawy...Rydzyk to cwaniak i możecie mu naskoczyć!!! Dzięki za PUENTĘ!!!

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-02-28 20:20:14
z "miłości" do ciebie skoryguję nawet opis na bardziej strawny pozdr.

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-28 20:20:46
Tak tak tygrysisko. Kler jest święty. Zapewne sam jesteś księdzem i teraz ich tutaj usprawiedliwiasz. Może za chwilę napiszesz, że w kościele nigdy nie było przypadków pedofilii, tylko wszyscy wpadli w zbiorową halucynację. Nie mówiąc o tym, że Jan Paweł II ukrywał pedofilię w kościele.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 20:22:37
Pewnie, zgadzam się...On ma łeb na karku,prawa nie łamie.poza tym płacąc podatki także czegoś możemy wymagać.Nie wiem czy On to robi sam czy komus płaci,ale szacun dla Niego za stworzenie mediów,które poruszają prawdziwe problemy, na tvn24 tego nie uswiadczysz.I za to cenię Rydzyka.

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 20:23:39
Na koniec zapytam cię księdzu: dlaczego mamy ci wierzyć w to, o czym piszesz? np. cytuję: "w sąsiedniej parafii ksiądz zaproponował,że da sluby za darmo parom żyjącym na "kocią łapę",co do pogrzebu też z podobna wersja miałem styczność". Masz dowody na poparcie swoich argumentów?

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 20:25:43
DZwiffkoStara-nigdy nie twierdziłem, że kler jest święty, a tym bardziej księdzem nie jestem,a to czym się zajmuje to juz nie Twoja sprawa.

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 20:28:33
Widzę, że zabolały cię moje słowa. Jakież to typowe: kończą się argumenty zaczynają się wyzwiska. Nie obchodzi mnie to kim jesteś. Ale skoro się tak oburzyłeś, to... zgadłam?

tygrysiskoreborn
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 20:28:50
DziwkoStara....mam na to dowody....jak juz pisałem zatrudniam radce prawnego....On może notarialnie spisac zeznania parafian i opatrzęć swoja pieczatką. Toż to zwykłe potwierdzenie.A radcą ma numer uprawnień-możesz zawsze spwradzić.

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 20:29:54
Ostatnie pytanie tygrysku: Jak się odniesiesz do pedofilii w kościele i do tego, że Jan Paweł II ukrywał ją przed całym światem? :)

tygrysiskoreborn
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-28 20:30:47
A gdzie ja się uniosłem, gdzie się zaczely wyzwiska? Nie mój problem że masz taki nick na tym portatu....sorki,ale pomyliły mi sie człony,którymi sama się nazwałaś.

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 20:31:22
Bla bla bla...

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 20:33:15
Po pierwsze nick jest tylko dla zabawy. Ale nazywając mnie "dziwką starą" starałeś się mnie obrazić. Człon zmieniłeś specjalnie. Ale w zasadzie nazywaj mnie jak chcesz... ukażesz w ten sposób swą słabość.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 20:33:21
Co do pedofilii w Kościele to wielkie zło,ale nie jest to nagminne,ostanie badania dowodza(biorąc pod uwage populację) nauczyciele W-Fu są 120 razy częściej skazywani za pedofilię niż księża.Co do ukrywania to poczekajmy na prawomocne wyroki sadu.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-28 20:34:59
StaraDzifka czy DziwkaStara-dla mnie znaczy to samo....niekogo nie chciałem obrazić i nie zrobiłem tego specjalnie....sama się tak nazwałaś to jaka jesteś_Ty lepiej wiesz.

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 20:44:02
Grunt to oceniać na podstawie nicku wymyślonego dla jaj. Już się nie usprawiedliwiaj. Przebaczam ci. Jako pokutę odmów sobie 5 razy zdrowaś Mario.

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 20:50:05
Tygrys... Co do pedofil w śród kleru: "poczekajmy na prawomocne wyroki sadu." HAHA Poczekajmy na taki sam raport jak w USA, Irlandii, czy Holandii. Irlandia- kilkadziesiąt tysięcy przypadków w 4mln kraju... Ciekawe jak u Nas, gdzie kościół stoi co 100metrów i jest nas 10 raz więcej...

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-02-28 21:03:25
Odpowiedź typu....bo wśród nauczycieli pedofilia jest wyższa...to nie odpowiedź!!! To odbicie piłeczki i odwrócenie oczu w inną stronę....

tygrysiskoreborn
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 21:05:32
staradziffka(teraz dobrze?)a kto powiedział że ja Cię oceniam,sama sie tak nazwałaś.Co do wyroków sadów,puki nie ma wyroku jest domniemanie niewinności.Pedofilia jest,ale nie w takim stopniu jak chcecie.Przypominam że temat tyczy Rydzyka nie całego kleru.

tygrysiskoreborn
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 21:07:43
Wśród nauczycieli W-fu biorąc pod uwage populacje ksieży i nauczycieli.Moja profesja statystycznie ma 4 razy więcej ujawnianej pedofilii i molestowania niz u księży i czy to znaczy że ktos mnie kiedys posądzil o cos takiego?

Staradziffka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-28 21:17:12
Tygrysisko, nie odwracaj kota ogonem i nie zmieniaj toru prostego pytania na inny zawód.

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 21:19:36
Tygrys- Ty ciągle piszesz o ujawnionych przypadkach. A jak wiadomo grono pedagogiczne niema takiego doświadczenia, instrukcji i możliwości do ukrywania takich aktów sku*wysyństwa jakie posiada kościół katolicki! Nie słyszałem by ofiarę W-Fisty ktoś straszył ekskomuniką...

tygrysiskoreborn
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 21:21:25
A kto powiedział, że zmieniam to wypowiedzi?po prostu skoro tak tepicie pedofilię to dziwię sie że nie czepiacie się "najciepilejszych" zawodów.Ale ok niech Wam będzie.Przypominam że temat tyczy Rydzyka a nie pedofilii,no chyba że Rydzyk ma wyrok za pedofilię?

tygrysiskoreborn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-28 21:25:47
Aby udzielic ekskomuniki trzeba miec jeden z jedenastu powodów.Poza tym z ekskomuniki (niesprawiedliwej) można byc zwonionym.Chyba teraz nie ma papieża który bardziej tepi pedofilię-chyba nie jesteście na bieżąco

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-02-28 21:31:05
no tak..pierwszy się znalazł po tylu latach...jak już mu walą drzwiami i oknami..i wstyd mu przed całym światem...to się wspaniałomyślnie za to zabrał...

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-28 21:31:26
Tępi pedofilię? Tego czego nie udało się ukryć to "potępia". W GB chcą postawić Go przed sądem! A kto jest autorem tajnego dokumentu "instrukcji" jak postępować z takimi przypadkami?

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-28 21:35:22
Własnie obecny papież byl wczesniej odpiedzialny za tepenie pedofili i wiele o tym pisał.Wydał kiedyś o tym dekret,ale radziłbym przeczytac go w całości a nie wyrywkowo.Niedawno nawet na national geographic był o tym w miarę dobry dokument niexle obrazujący całokształt.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-02-28 21:44:36
No tak na national geographic ...bo to jest "zwierzęce zachowanie"...lepszy byłby tylko program "Z kamerą wśród zwierząt"...

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-02-28 21:46:31
ide spać...bo jak to mówią pedały..."Kto rano wstaje...temu pan bóg daje"..dobranoc

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-28 21:48:35
"zwierzęce zachowanie" chyba mylisz z animal planet-a to dwa róznie tematyczne kanały. Nie pisze że dokument idealny,ale akurat w tym przypadku w miare dobrze udało im sie odwzorowac całokształt.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 21:49:54
Szatanku....a skąd wiesz jak mówia pedały?

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-02-29 12:27:39
bo mam znajomych którzy opowiadają dowcipy...a nie klepią tylko różaniec

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-29 12:57:12
A kto powiedział że moi znajomi klepia różanieć?

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-02-29 14:04:09
"kto z kim przystaje..."

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-28 13:35:37
Nasuwa mi się paradoks: Za oszustwa i malwersacje ci banda w sukienkach powinna być osadzona w więzieniach, a oni są na wolności !

zemaj
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-28 14:00:17
ciebie prosimy.....

Darcy
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-28 13:32:34
Uhhh... Jak widzę Sobecką to mi się niedobrze robi. Okropne, krzykliwe babsko z bazaru. Trociny w mózgu. Rydzyk to rozumiem, bo to biznesmen i robi kasę na naiwniakach. Ale nie rozumiem jak można być tak ciemnym, żeby go tak 'wyznawać'.

tygrysisko130588
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-02-28 12:18:20
He he he...ale agresja,ale nadal nikt nie pokazal gdzie Rydzyk prosił o wsparcie (o ile prosił)na spłatę kary, leca tylko wyzwiska itp.Antykościelni lubia zaglądac do portfeli katolików...bidulki.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-02-28 13:08:56
Napisz jeszcze parę komentarzy to zobaczysz cud zwany Banem, spadnie na ciebie jak grom z nieba

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-28 13:17:34
Dlaczego? Kłamię, obrażam innych itd? Pytam tylko gdzie Rydzyk prosił kogoś o spłatę kary? Czy do dziwne że dopytuję?

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-28 13:36:57
tygrysisko, dla własnego dobra. Skończ swe herezje zaślepiony katoliku.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 13:39:55
Katolikiem jestem ale czy zaślepionym? Widze blędy Kościoła oraz Rydzyka,ale postafię obiektywnie spojrzec na sprawę,czy to jest zaslepienie? Chcę tylko zobaczyc czy szatano kłamie czy nie.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-28 14:05:41
Przeczytaj ze zrozumieniem "Oto najbiedniejszy Polak prosi o wsparcie" ...a na grzywne go nie stać....Człowiek który urządza zbiórki na miliony złotych...nie posiada nic...a adwokata kto mu opłacił???...przecież to była sprawa "prywatna" więc ze "zbiórkowych" wziął???

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 14:11:07
Pozew był przeciwko Rydzykowi a nie fundacji.Czy adwokat wział pieniądze-tego nie wiesz.Ciekawe co by było gdyby Rydzyk wziął kasę na spłatę z fundacji. Co bys w tedy zrobił,ciekawe jaki tytuł bys wymyslił.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 14:13:05
Poza tym pieniądze były zbierane na fundację a nie na konto prywatne i w sumie Rydzyk ma racje,On pewnie jako osoba prywatna ma nie za wiele i śmieje sie z tego kto pozew przeciwko Niemu skierował.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-02-28 14:14:57
Rydzyk działa jak wszyscy przekręciarze...jak przychodzi co do czego to nie mają nic bo cały majątek rozpisany po rodzinie

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 14:17:05
Taki przykład...kiedys nie zapłaciłem 3 czy 4 stówek mandatu.Komornik zablokował moje konto w całości i konto do którego miałem pełnomocnictwo z zabezpieczeniem kwoty mandatu.Pierwszego nie mogłem tknąć,z drugiego też nic nie mogłem brać za to wspolnicy mogli,więc sposoby sa na ściaganie kasy.

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-28 14:17:09
Czyli Rydzyk jest PONAD PRAWEM i ma w du... wszystko.......... bo i tak mu nic nie zabiorą...to się nazywa "ustawić się"..

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 14:20:17
Czy ponad prawem?Raczej nie, gdyby tak było-wygrałby proces lub by go wcale nie było.Po prostu ma łeb na karku i wie co robi i najlepsze że robi to w majestacie prawa.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-28 14:26:28
co do samej manipulacji w tytule.Rydzyk prosi o wsparcie,ale dla fundacji a pozew byl przeciwko osobie prywatnej.Gdyby miał pełnomocnictwo do kont fundacji jak ja do firmowych to komornik zapezpieczyłby na tych kontach ospowiednią ilość funduszy jak to było u mnie.

numa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-28 14:45:26
Ta lewacka banda ciemniaków tak ma. Zminusują Cię i w efekcie zabanują. Jeszcze Ci napiszą, że to oni są minusowani, biedactwa. Szkoła wywracania kota ogonem by GW działa.

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 14:46:36
Ciekaw jestem czy ta mądra znała pewien paragraf...Art. 57. § 1. Kto organizuje lub przeprowadza publiczną zbiórkę ofiar na uiszczenie grzywny orzeczonej za przestępstwo, w tym i przestępstwo skarbowe, wykroczenie lub wykroczenie skarbowe

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 14:47:05
albo nie będąc osobą najbliższą dla skazanego lub ukaranego uiszcza za ... rozwiń całośćniego grzywnę lub ofiarowuje mu albo osobie dla niego najbliższej pieniądze na ten cel,

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 14:59:31
podlega karze aresztu albo grzywny. § 2. Podżeganie i pomocnictwo są karalne. § 3. Zebrane ofiary lub pieniądze uzyskane za zebrane ofiary w naturze a także pieniądze wpłacone na poczet grzywny lub ofiarowane na ten cel podlegają przepadkowi. § 4. Przedmioty, co do których orzeczono przepadek, na

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 15:00:56
, należy przekazać instytucji pomocy społecznej lub instytucji kulturalno-oświatowej.....

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-02-28 15:21:48
ha ha ha....za przytoczenie paragrafu prawa dostałem 2- ludzie ogranijcie się!!!!

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-28 15:24:19
Ale już Cię prosiłem, gdzie i kiedy Rydzyk nakłaniał kogoś aby płacił za Niego grzywnę? Prosił o datki ale na cele fundacji i jak widac nie ma powiązań z kontami fundacji.Może i mówił że nie zapłaci bo nie ma z czego-stwierdzał stan faktyczny,tak samo stwierdził komornik.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-28 15:26:22
Szatanku, cytujesz paragrafy,ale nie potrafisz pokazać że rydzyk robił zbiórkę pieniędzy na zapłacenie grzywny.Paragraf masz,osobe masz to teraz daj tylko dowody.Niech mi ktoś w koncu udowodni że jestem takim ubezwłasnowolnionym ciemniakiem i źle rozumuję.

Arakiel666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-24 11:35:42
tygrysisko130588 gdzie pieniądze zbierane na stocznię?

Arakiel666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-24 11:37:02
numa niezłe myslenie. Kto nie za kościołem ten lewak. Zacznij używac mózgu.

sedziadread
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-28 11:19:00
sedzia uważa że : wszystko co jest jego pospolitą korzyścią zostanie mu rozliczone . rzekłem :)

sedziadread
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-28 11:24:55
sedzia pragnie nadmienić iż Bóg jest cierpliwy ..ludzie zaś nie , zatem rozliczenie uczynków "samozwańczego proroka" nadejdzie szybciej niż PIT-11 pracującego człowieka. sedzia uważa że ten komentarz jest dostatecznym wyjaśnieniem sentencji zamieszczonej przez sedziego powyżej :)

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-28 11:16:37
Z czego ma biedaczek zapłacić jak ...Kościół to najbiedniejsza organizacja na świecie...a w Zakon Redemptorystów....głodem przymierają...

rusofilII
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-28 10:55:45
Jedyne co mi przychodzi na myśl: ja p*dole... Obojgu należy się praca w kamieniołomie, w łańcuchach, do końca życia.

sautos38
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 11:00:55
z lutownicą w tyłku

sautos38
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 11:01:44
a nie to miała byc kara z lutownica było by im za dobrze

turandot
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 11:12:58
Ale z lewatywą z wrzącego ołowiu już mniej przyjemnie.

turandot
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-28 10:46:13
To, że ta baba ( lektorka Sobecka) dostała się do sejmu jest najwiekszą porażką demokracji.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-02-28 10:37:27
Wszystkie sekty w tym Radio Maryja, Mormoni, Jehowi, Scjentolodzy, itd, zeruja na maluczkich, słabych , bezkręgowcach wierzących w obietnice o lepszym i dostatniejszym zyciu...a maja w d... ich realne zycie i potrzeby

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-02-28 10:38:02
Rydzyk wykorzystał tych wszystkich szalenców, fundamentalistów, zawsze winiących tych INNYCH za swoja głupotę , obiecał im walkę z Zydostwem , Masonerią, i innymi Onymi ....

turandot
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-28 10:44:27
KK też jest sektą, bo bazuje na ciemnocie ludzkiej,zniewala umysły ( te poddatne)na swoje potrzeby.

outlaws13
    Ocena: 11 (glosow:23)
2012-02-28 09:41:27
Widze że jakieś ślepe lobby katolickie nie źle sobie szaleje tu z ocenami. Jak zwykle zamiast argumentów to atak po cichu i minusowanie. To jest dowodem że wszyscy antykościelni maja racje. Szkoda mi was bo jesteście ubezwłasnowolnieni i nie macie własnej woli tylko narzuconą. Ave Satan.

turandot
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-02-28 10:07:30
Też to zauważyłam. Czyżby na Wiosce buszowała katolicka ciemnota? Mam nadzieję, że ten biznesmen nie będzie objawiał się na psich tyłkach, bo wtedy moherowy świat całkowicie oszalałby.

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-02-28 10:12:45
Albo i nie, może to by było dobre, pomyśl ile psów by znalazło nowy dom, schroniska by były zbędne a i jaki komfort szczekania u takich pisowskich beretów na najwyższym poziomie:) Zrobić akcje malowania cudów na psich dupach, tygrysisko zabiera cztery takie pieski za to szczekanie tu.

sautos38
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-28 10:13:37
ja to sie juz boje konserwy otworzyc żeby nie wyskoczyli ze swoimi naukami

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-02-28 10:17:38
Skończy nie długo w szpitalu jako psychicznie chory, fanatycy w Polsce tak właśnie kończą , w Iraku z bombą na piersi

turandot
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-28 10:17:52
outlaws13 nie znałam Cię od takiej strony... wybiegasz przepowiedniami w przyszłość, jak prorok.

shark7
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-28 10:22:22
outlaws13 ...to taki nowy mesjasz który o właściwym czasie się objawił.

turandot
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-28 10:25:00
Wiesz, że też tak pomyślałam.

shark7
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-28 10:27:47
Potrzeba czasów Go zesłała...

turandot
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-28 10:29:36
Cholera, znów pomyśłałam o psim tyłku ( miejsce objawiania sie ...)

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-28 10:45:24
Nie mieszać mnie tymi paranojami i urojeniami. Jestem oryginalny a nie wymyślony, a przede wszstkim normalny a nie ślepy

turandot
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 10:48:41
To prawda ale Twoje słowa takie prorocze popchnęły nas do marzeń:)

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-28 13:23:28
Out, w końcu jesteś.. "Bogiem wiochy" :D

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-28 14:08:33
outlaws13-czemu piszesz o lobby katolickim i minusowaniu? Czy każdy kto mysli inaczej niż Ty, jest ubezwłasnowolniony? A gdzie Twoje poszanowanie wolności i swobody wypowiedzi?

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-28 14:14:33
tygrysisko, Nie chce cię obrażać ale ty jesteś ograniczony, posunę się dalej i powiem że jestem pewien że jesteś psychicznie chory. Amen, synu błądzisz rozpowiadając ludziom idiotyzmy. To samo co ty wygadujesz można w Fakcie przeczytać, taki sam poziom potwierdzenia w realu. Wybaczam CI boś głupi.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 14:21:52
jako odpowiedź zacytuje Ci Twoje wcześniejsze słowa: "Jak zwykle zamiast argumentów to atak"

numa
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-02-28 14:47:32
Gdzie masz te minusy? Póki co, to nie lewackie oszołomy tu są minusowane.

numa
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-02-28 15:13:37
Co widać na załączonym obrazku. Ch. wam w d., lewackie popierdółki. Jakis czas moge nie pisać. wasza strata.

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-29 13:45:05
Powiedział prawdziwy katolik

Terfice
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-24 11:36:16
co żeście się uczepili tego KK nie macie innego sensu w życiu tylko obrażanie??? Po drugie Rydzyk nie jest całym kościołem KK , w każdej grupie są jacyś oszołomy , a wg was to jeśli w danym państwie jest jakiś świr to całe państwo to popierd* ,macie się za inteligentnych a kierujecie się stereotypam

kaliber018
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-24 11:47:23
Dobrze gada, Każdy wie ,że chrześcijanin to hipokryta ;]

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-02-28 09:08:57
Duchowny twierdzi, że nie zapłaci, bo nie ma z czego. Już przed rokiem na spotkaniu ze słuchaczami Radia Maryja żalił się, że przecież nie ma pensji, więc nie ma skąd wziąć 3,5 tys. złotych.

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-02-28 09:09:16
Sąd nie uwierzył redemptoryście i w styczniu zlecił komornikowi ściągnięcie pieniędzy od dyrektora Radia Maryja. Duchowny miał zapłacić grzywnę plus tysiąc złotych kosztów postępowania sądowego.

rusofilII
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-02-28 10:57:51
Jaki on duchowny... Ścierwo i złodziej, nie duchowny. No ale w sumie to to samo, więc masz rację.

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-28 12:44:11
Rusofill-pyzucho Ty moja kochana. Co Ty tak z tymi wyzwiskami....w innym temacie merytorycznie sie nie ustotunkowałaś do wielu sfer, tylko wyzywanie wyzywanie wyzywanie.

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-28 12:45:35
Szatanku....a kto był stroną w procesie, Radio Maryja czy Rydzyk?

rusofilII
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-28 13:30:12
tygrysisko130588, lubię dosadność. Tutaj nie ma o czym gadać.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 13:34:01
Nie ma o czym gadać a jednak piszesz komentarze i bez zastanowienia łykasz to co autor tego absurdu napisał w tytule mimo iż to kłamstwo. No nic poczekamy,może ujawni "tajne" dowody na to że Rydzyk prosił o pieniądze na karę.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-28 14:08:55
Przeczytaj ze zrozumieniem "Oto najbiedniejszy Polak prosi o wsparcie" ...a na grzywne go nie stać....Człowiek który urządza zbiórki na miliony złotych...nie posiada nic...a adwokata kto mu opłacił???...przecież to była sprawa "prywatna" więc ze "zbiórkowych" wziął???

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:22)
2012-02-28 09:03:45
ooo tygrysisko wrócił...a myślałem że na jakieś rekolekcje do samotni wyjechałeś...Czy ty człowieku rozumiesz słowa ABSURD, NIEPOROZUMIENIE, OBŁUDA, DWULICOWOŚĆ, SZYDERSTWO....jak nie to i nie zrozumiesz ALUZJI!!!

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-02-28 09:04:52
jakby to był cytat to byłby w cudzysłowiu...

numa
    Ocena: -14 (glosow:18)
2012-02-28 09:08:48
I wciąż te same lewackie frazesy i zero konkretów. Co wam złego zrobił ten chłop? Co złego zrobił komukolwiek, poza tym, że wnerwia wszelkiej maści różowy salon, zabierając monopol informacyjny. Czytajcie dalej to lewackie g.w.. i oglądajcie lewacki syf24, będziecie jeszcze mądrzejsi.

outlaws13
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-02-28 10:01:00
Nie czytam lewackiego gó...na i nie wierze w prawicowe wróżenie z nieba. Sztuka jest swój trzeźwy umysł a nie dać się zaszufladkować. Numa, taki masz pogodny awatar a takie smutki bzdury wypisujesz. ile oni ci płacą za prace nad ich PR, bo tylko takie wytłumaczenie teg co robisz mi sie nasuwa

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-28 12:54:19
Szatanku wiem co te słowa znacza i wiem że to nie cytat, tylko Twoje słowa.Według mnie kłamiesz i dlatego proszę abys podał jakies żródło gdzie Rydzyk prosi kogokolwiek o zapłatę tej kary za Niego,bo akurat tego dotyczy dany "absurd" a nie.....hmmmm....zeszłorocznych mrozów.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-28 14:10:12
Przeczytaj ze zrozumieniem "Oto najbiedniejszy Polak prosi o wsparcie" ...a na grzywne go nie stać....Człowiek który urządza zbiórki na miliony złotych...nie posiada nic...a adwokata kto mu opłacił???...przecież to była sprawa "prywatna" więc ze "zbiórkowych" wziął???

numa
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 14:53:07
Już któryś raz przy tych gównianych, antyrydzykowych obrazkach domagam się konkretów. Nie dostaje odpowiedzi, tylko minusy. Po ostatniej takiej akcji byłem zabanowany 3 dni. I ty (out), qwa, piszesz o minusowaniu!? O samodzielnym myśleniu piszesz, to zobacz sam te minusy. Zero argumentów za wami.

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-28 15:36:53
Numa-konkretów nie dostaniesz.Tu prawda nie jest ważna,ważne jest tylko toczenie piany.Wiedza tych ludzi opiera się tylko na wyrywkach zamieszczonych w necie.Przykład jest tutaj,odszukaj ten artykuł w necie i porównaj z podpisem tego absurdu i na koniec napisz jak to sie ma do prawdy.Raczej nijak.

tygrysisko130588
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-02-28 08:46:58
Czytałem ten artykuł w całości.Szatanku....napisz mi przyjacielu,gdzie w artykule jest wspomniane o tym że Rydzyk prosi o wsparcie tak jak to w swoim tytule "absurdu"napisałeś.To było dobrowolne wsparcie,więc czemu manipulujesz ludźmi?

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-02-28 10:04:34
prosił nawet w swoim RM, wiele razy jego wypowiedź była cytowana w TV i nie w tvn24:). Następny ślepy na prawdę. Wam by kler dzieci, rodziny skrzywdził to byście bili brawa bo to w imie Boga i Bóg tak chciał, znam taką co mówi że Bóg ma w tym jakiś cel.....Idioci, ślepaki:) z odebranym rozumem.

Terfice
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-24 11:42:49
@konto zamknięte sprawiasz wrażenie że Cię tego typu krzywda dotknęła,ale powiedz mi jeśli jeden "ksiądz" zrobił coś złego to zn że wszyscy są źli ,tak samo mogę powiedzieć jeśli jakiś ateista zabije kogoś to zn że wszyscy ateiści są mordercami , to twoje myślenie jest ślepe

Terfice
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-24 11:46:27
a biadolenie większości "antykatolików" jest wywołane chęcią dowartościowania się , że ktoś im napisze "ale im pojechałeś stary szacun" powiedz mi co was obchodzi to że katolicy dają kasę na Kościół, a co do dotacji państwowych to większość Polaków to katolicy , a mamy demokracje

Czamir
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-28 08:46:05
Fajna rodzinka na zdjęciu.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-28 10:06:50
matka, ojciec i syn. Typowa klerowska rodzina i nie czepiaj sie bo w tym nie ma patologi tak jak w innych rodzinach w których ojciec nie jest księdzem. Tylko się czepiacie a nie macie argumentów, ksiądz to dobry człowiek , kocha i pieści dzieci, dba o żony

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-02-28 08:44:39
Na ministra finansów Go dać. Nie znam drugiej Takiej osoby jak Rydzyk, potrafiącej tak organizować pieniądze. Byli byśmy potegą światową, Merkel i Obama by mu wpłaty robili.

efug
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-02-28 08:40:57
Jak widzę tą jego mordę to rzygać Mi się chce.Jeb...ny manipulator do pieca z nim!!!!

Apotek
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-02-28 08:33:32
Sku*wysyn

numa
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-02-28 08:32:01
I tak się bez końca lemingi jarają. A tego Maybacha dalej nikt nie sfotografował.

granax
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-28 09:56:53
Nikt też nie sfotografował pieniędzy zebranych przesz fuhrera Rydzyka za "ratowanie" stoczni Gdańskiej...

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-02-28 10:09:38
Nikt nie robił zdjęć ja rydzyk dostał cały dorobek jednego obyawatela. Obywatel po dwól latach potrzebował pomocy na operację nowotworu to się okazało że nic nie dał, upss ani pieniędzy, ani ziemi, ani domu. Złodzieje pi pi pi pi pi

numa
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-02-28 15:15:13
I o tym wszystkim i innych prawdach, codziennie gw i tvn24. Gratulacje.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-02-29 13:58:57
numa...pozdrów tatę -proboszcza...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500