Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nyks  11-04-18, 16:14 Zgłoś
+ 182 -
Dodano: 2011-04-18, 16:14:17   przez: Nyks
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 182  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Skalinho
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-05-20 23:32:28
moj wczesniejszy komentarz chyba naruszyl dume buszujących tu prychlastów skoro dostaje za niego minusy ale taka prawda niestety..są ludzie i parapety :) los wybiera

lasuminiak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 15:57:04
fajna laska

hohol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-14 14:05:33
Jaki k**wa potwór, jaka wiocha? Ty Nyks najpierw klepnij się w łeb, zanim coś dodasz na wiocha.pl. Niektóre komentarze, to dopiero WIOCHA.

DirtySanchez1121
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-07 01:52:19
ta niby zatytułował że różowy potwór ale zanim wrzucił zdjęcie to 4 razy dziennie się trzepał

Dino092
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-26 15:51:06
A to jest leśny ssak ;D;>

wtffff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-29 19:48:00
plastik z w naturalnym otoczeniu xD żal...

justys55
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-26 19:23:11
głupie teksty nie prawdziwe czasem trzeba pomyslec co sie mówi bo dziewczyna jest bankowo inteligentniejsza od was

rmnhck
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-25 18:15:19
i gdzie wiocha? ten kto dodał to zdjęcie na wioche to pewnie 15letnia zakompleksiona gówniara i tyle

mamut360
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-24 16:48:51
nie wiedzialem ze dla tirowek tez sa praktyki :D

najjarana
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-22 23:03:20
Paris Hilton ; oooo xDDDDD

mruga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-22 18:54:53
A to więcej różowego w sklepie nie mieli???:)

velbekkomen
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-22 18:18:53
takiej tirówki to jeszcze nie widziałem...

adam33317
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-22 03:05:54
"Ja w pracy"

wiochmenek99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-21 20:39:55
Dziewczyna stolarza(chyba nie trzeba rozwijac).

DoN_OpicjusZ
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-21 17:33:40
ssak leśny ... po piasku i otoczeniu widać że dróżka nad morze :)

Lady19
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-05-21 16:06:01
ładne ma nogi :)

Toldi2121
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-21 11:50:28
Fajna laska co cipy z gimnazjum zazdrościcie? haha

GlamRap
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-21 11:02:51
gdzie są jej nogi?

pampuch2000
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-05-21 06:21:50
żadna wiocha, zajebista laska, zajebisty stroik

smiesznykarol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-21 06:21:02
Dziweczyna idzie na plaze a wy odrazu ze tir`owka! Poza tym super zgrabna!

Skalinho
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-05-20 23:32:28
moj wczesniejszy komentarz chyba naruszyl dume buszujących tu prychlastów skoro dostaje za niego minusy ale taka prawda niestety..są ludzie i parapety :) los wybiera

Evami
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-22 13:04:30
Niektórzy nie potrafią pogodzić się z prawdą. ; )

hihi151
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-20 21:11:55
Róz jest spoko :) dziewczyna bardzo ładnie wyglada, i widac ze idzie na plaze.

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-20 19:58:25
Niby straszy w lesie, a większość się zatrzymuje... My mężczyźni lubimy czuć adrenalinę... HIV, czy AIDS oto jest pytanie?!

Skalinho
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-05-20 17:34:50
zwykle zdjecie i ma 96 pozytywow ;o ja ostatnio dodalem zdjecie kolesia ktory sciagnał majty i pokazal dupe do obiektywu i zbieralem same minusy..po -10 chyba usunalem to zdjecie jak pamietam a wy cos takiego oceniacie na plus ;| ? glosujący na tym portalu to jakies jebane bezmózgi ;/

inna93
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-20 16:42:03
różowo mi ... ;)

Manegross
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-05-20 16:38:18
Haha jaki photoshop hahaha od razu widać . Po prostu żal autora tego zdjęcia . :/

bllondynkaa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-05-20 16:01:14
Nie rozumiem Was, co Wam przeszkadza w tym zdjęciu?? Dla mnie na nim jest wszystko ok.

emo_love5
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-05-20 15:28:43
co wy macie do tego różowego???!!! potwór?! haha!! dobre!! ślepy jesteś?! ha ha bardzo dobrze zove !!!! i skasuj tą fote bo to nie jest wiocha!!!!!!!!!!

Raithen
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-20 14:21:59
Chociaż będzie można ją w lesie znaleźć jak się dziewczę zgubi ^^

BooMc
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-05-20 13:04:35
Troche różu i już narzekacie :) zwyczajna dziewczyna, a ze ubrana na rozowo to zaden powod zeby ja odrazu hańbic ;D z reszta ja sie zastanawiam co by było jakbyscie zyli w latach 70/80 gdzie takie kolorowe stroje były codziennnoscia ;)

malinooowa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-05-20 13:36:11
wtedy na te stronie by transferu zabrakło. ;] Jak widać jest las, pewnie przy plaży i idzie na plaże bo widać, że jest ciepło. brała zwykłą tunikę.. jeszcze nie widziałam nikogo kto na plażę idzie w jeansach. ;] Oceniacie ją o ma różową tunikę.. WIOCHA z was.:) Zapewne nigdy nie byliście na plaży.

martynka1898
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-05-20 12:26:07
haha... Grzybiara :D

Slepecci
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-05-20 12:18:08
komentarz usunięty przez użytkownika

Karin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-04-19 13:42:12
a może to strażnik leśny w przebraniu dla niepoznaki:D

ZyklonB
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-04-19 10:39:04
A ta torba to pewnie na jagody? Straż leśna powinna ją zamandatować za stwarzanie zagrożenia dla zwierzyny leśnej.

DzieckoRydzyka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-04-18 20:16:59
Leśne ssaki są ubrane wyzywająco,a ona ma dziecięcy komplecik...

bizon1312
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-04-18 17:02:29
no dokładnie, nie ma to jak porządny leśny ssak

czarnulax
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-04-18 16:28:51
ona jest w pracy co ty chcesz


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400