Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
paolowks  12-03-01, 01:19 Zgłoś
+ 427 -
Dodano: 2012-03-01, 01:19:34   przez: paolowks
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 427  Zgłoś nadużycie
20
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Wykopki
  •  Magia uczuć.
  •  Kobieta i telefon
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rutkins
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-03-06 11:01:02
Nie wiem kto jest głupszy ten który uznał to za wiochę czy admin który dał to na główną? Gdzie tu wiocha to kurdwy nędzy?!

janekd8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-13 00:11:08
Jesli to wiocha to co powiedzieć o warszawskich kibicach na meczu?!

Klixinka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 19:53:15
Specjalnie się zalogowałem, żeby zminusować. Dlaczego ludzie nie mogą mieć normalnych fotek w sieci?

Jixxufi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-08 00:22:15
Z głupoty sie nie wyrasta ;)

czu2czu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-07 06:45:08
W Pl jeszcze ludzie kryja swoje uczucia! to normalna sprawa na calym swiecie a ty sobie z tego wioche robisz! Wiocha to byla na calym stadionie i ci co nie kibicowali!

iceman62
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-07 06:44:50
Koleś z serii : TYLKO JA MAM RACJĘ ... a swoją drogą coś nie tak z Adminem

timer
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-07 06:31:50
Co to za wiocha? ze są fankami Cristianio Ronaldo?? większa wiocha podczas tego meczu była jak kibice chamsko go wygwizdali. juz wikszą wiochą jest być fanem justina bibera

hana_montana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-07 06:29:34
Dla gimnazjalistek z sianem zamiast mózgu każdy, kto ma nieco więcej niż 20 lat to już staruch. Widać, że to są młode dziewczyny. Adminie, na litość, co takie "G" robi na głównej?

kem1974
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-03-06 23:23:50
Ale paskudy. To zdjęcie to straszna wiocha.

gromki69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-06 22:56:25
ten co to dodał ładny pajac.Stare,a głupie? chciałbym, żeby jakiś znajomy tych kobiet cię dorwał za to, że wstawiłeś to, ciekawe czy wtedy dodałbyś zdjęcie swojej obitej papy.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-06 22:20:27
nie wie, co te zdjecioe robi tutaj na naszej wioszy ??? Admin rzeczywiscie slepy jak kura

rusofiil
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-03-06 21:38:06
tez mu sie podobam

frajer95
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-06 21:25:00
wiocha jak chu*... Admin, lecz się

beellee
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-06 21:19:45
Mają go za Boga,a on ma tak brzydką za przeproszeniem "gębe",że szkoda gadać. Skórę to ma taką jak by go mama z procy karmiła. No,ale zazwyczaj,aż tak blisko go nie pokazują. Wolę mojego faceta :)

kakadini1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-06 21:09:38
a skad kur%wa wie%cie ze to polki

dancerfrompoland
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-06 20:55:44
Niestety takie nasze polki, na wszystko co mulate lecą a potem płaczą bo Hiszpan, Turek czy Egipcjanin wiedzą, że Polki są najłatwiejszym celem.

yebaka127
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-06 20:42:48
najbardziej to mnie rozwala ocenianie komentarzy.zbierze ktoś najwięcej głosów i co trzepie sie z tego powodu?tu najwyżej jest oceniany ten komentarz a pisze w nim to samo co 5 niżej.

fumacz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-06 19:58:36
PELE!!! Wie każde ciele że najlepszym PIŁKARZEM był PELE!!! ;-)

egonem
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-06 21:00:49
Chodzi Ci o cielę dinozaura?

pajaron
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-06 19:34:02
ludzka zazdrość, głupota, infantylizm, kibicowanie barcelonie... wszystko jestem w stanie zrozumieć. Wszystko wskazuje na to, że dzieciaki nie tylko wrzucają obrazki ale również tutaj administrują. Straciliśmy wiocha.pl

pajaron
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-06 19:31:53
ludzka zazdrość, głupota, kibicowanie barcelonie wszystko zrozumiem ale, że to znalazło się na głównej? coś czuję, że straciliśmy kolejny zajebisty serwis...

drLOUBITCH
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-06 19:20:35
Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że ten portal schodzi na psy.

diablica777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-06 19:08:27
a mówią że to mężczyźni są wzrokowcami...

Kasti87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-06 18:45:55
Moim zdaniem to żadna wiocha wręcz przeciwnie mają panie swój obiekt westchnień poza życiem prywatnym. Przecież można pomarzyć :)

szminka111
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-06 18:40:34
Głupi to jest osobnik, który wstawił to na wiochę! Jak te kobiety są wg niego stare to podejrzewam że jest on dzieckiem z podstawówki. A poza tym to na tym zdjęciu nie widzę ŻADNEJ wiochy, więc po co to tu wstawiać?

zabijasty
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-06 18:21:08
komentarz usunięty przez moderatora

Marek-irl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-06 18:09:44
komentarz usunięty przez użytkownika

akira85
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-06 18:02:22
One nie sa stare tylko zaniedbane kosmetycznie

the_knife
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-03-06 19:05:48
Jeżeli one sa zaniedbane kosmetycznie,to Ty zdecydowanie masz zaniedbanie okulistyczne.

Gantrop
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-06 17:55:43
Teraz fani Barcelony plusuja zalosne..

dlugowieczny
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-06 17:25:10
Głupie? Po czym wnosisz, znasz je osobiście? Każdemu, niezależnie od wieku ktoś się może podobać, a one nie są takie stare. Ta z lewej strony bez transparentu, nawet ładna jest. No ale co ja tam wiem, stary już jestem.

bananito78
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-06 16:49:17
Nie widzę tutaj wiochy

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-06 16:38:20
Paolowks, Ty nie masz żadnych idoli? Każdy ma prawo być fanem kogo chce, niezależnie od wieku..

mikel21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-06 16:35:45
Kobiety tez moga lubic pilke nozna... Nie jest wazny wiek , na mecze nie chodza tylko osoby w przedziale 18-30 lat... pozdro dla wstawiajacego!!

blublah
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-06 16:33:26
Przez chwilę myślałam, że mnie odesłało na jakąś inną stronę.. Moim zdaniem, to zdjęcie nie kwalifikuje się na miano wiochy.

bartos2424
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-06 15:44:11
haters gona hate ...

bartos2424
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-06 15:46:10
gonna* -.-

Jeanet125
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-06 14:56:19
właśnie gdzie tu wiochaaa Ronaldo jest najlepszy.;d ale po co to tu.;d

sherdraka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-06 14:36:14
ta po lewej wyglada jak siostra Arshavina

xPogromczynix
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-03-06 14:09:56
Chyba czegoś tu nie rozumiem. Gdzie tu wiocha? Połowa dziewczyn na ten mecz przyszła właśnie dla niego. Nie ukrywajmy prawdy, powodzenie to on ma. Może mieć każdą kobietę, a wy najwyraźniej zazdrościcie ,że tak nie możecie.

malpa007
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-06 14:25:02
,,może mieć każdą kobietę'' ;))) dobre hehehe a co z tymi co by nawet na niego nie spojrzały ???

malpa007
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-06 14:28:43
aaa przepraszam masz 16 lat to wszystko wyjaśnia, nie było tematu ;))

Sylwia46d
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-06 14:55:34
dla mnie to żadna facet jest zajebiście przystojny i tyle a ja mam 35 wiosenek tamta za młoda a ja co pewnie za stara....

Sylwia46d
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-06 14:56:16
zapomniałam dopisać wiocha

izobara
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-06 15:31:10
Nie przesadzaj z tą 'każdą'. Może i większości się podoba ale dam sobie dwie ręce uciąć, że istnieją takie, które nie lubią wypindrowanych chłopców. A skoro tym panią się on podoba to ok :) Ja tam wole na część naszej reprezentacji popatrzeć :)

xPogromczynix
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-06 16:49:43
Te ,, Może mieć każdą kobietę '' nie było tak dosłowne, ponieważ chodziło mi o to ,że on co jakiś czas zmienia sobie dziewczyny z modelki na aktorkę, z aktorki na modelkę i tak dalej.

Mikyetea
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-06 23:01:04
dla mnie to pedzio, w życiu bym na niego nie spojrzała jak na faceta. ale skoro one go lubią- ich wola i żadnej wiochy tu nie ma...

staradupaspi
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-06 14:08:11
Gdzie tu wiocha? Kazdy ma prawo kibicowć temu komu chce.I te panie mimo nieświezego wygladu wcale nie są stare.

mipa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-06 13:55:19
a ty uważasz jełopie że fankami cristiano mają byc tylko młode i miss ?

SzatanIsludzy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-06 13:50:31
Jak ten szajs trafił na główną Pan się pyta.

Tensor
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-03-06 13:45:56
Wybuchłem śmiechem jak nazwali go najlepszym piłkarzem świata. Najlepszym piłkarzem jest i pozostanie Ronaldinho

outlaws13
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-03-06 13:52:22
Zawsze wybucham śmiechem jak czytam to co piszesz.

krystian2004
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-06 14:16:21
A ja wybuchłem śmiechem jak Ty wybuchłeś , że on wybuchł :-)

Jeanet125
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-06 14:57:22
wybuchłam xd

gryzon007
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-06 15:19:01
No..szkoda, że trochę mu spadła forma. ale i tak Ronaldinho był jest i będzie najlepszy ;)

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-06 16:28:58
Każdy ma innych fanów, Ja stawiam na Zizu

lucy123
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-06 16:35:03
A ja lubię Wayne'a Rooneya :)

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-06 20:13:42
Tensor,ogarnij się,za najlepszego piłkarza uznał go miesięcznik FourFourTwo,do rankingo FIFA to się w żaden sposób nie ma,już na marginesie,jak dla mnie Eric Cantona,Roberto Baggio,Cafu,no i Figo oczywiście.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-06 13:37:11
zauważyłem pewną prawidłowość...wrzucają część najwyżej ocenianych w poczekalni...i do tego parę "luzerów"...więc bardziej trzeba mieć pretensje do oceniających....ale jak się ma duzo "znajomych" i potrolluje...to i z gówna diament zrobią

sebobs8
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-06 13:21:43
Mi się podoba:)

manyman
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-06 13:15:54
Ja powiem tak jakiś zazdrosny koleś to dodał... Jestem faceta i znam swoje wartości co nie oznacza że inny facet nie moze sie podobać kobietą... A cristiano jest wysportowany sławny a to działa na kobiety jak magnez wiec gdzie tu wiocha?

Darcy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-06 16:22:04
Nie ma tu wiochy. Ale autor gdzieś ją widzi?

cropps
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-03-06 13:14:53
Ładne kobiety kibicują jednemu z najlepszych pilkarzy na świecie. Żal dupę ściska autorowi tego zdjęcia?

LepszyMaysterek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-06 13:04:41
Moim zdaniem szczyptą wiochy jest przedszkolno-laurkowy atrybut kibica.

mix22
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-06 13:00:05
gdzie tu wiocha ? minus

asoso
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-06 12:54:32
Eeeee? Gdzie tu wiocha? Wiocha to jest paolowks.

piotr888
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-06 12:14:24
WIOCHA????? WIOCHA.PL=WIOCHA!!!!!!!!

kriss92
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-06 12:11:15
Jak widać pedalski styl odpowiada pannom i starszym i młodszym....

kamillo77
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-06 12:01:13
mogły napisać Frantiszek Smuda hehe

the_knife
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-06 11:51:13
Bo sie pogubiłam.Wiocha bo Ronaldo ? wiocha bo nie Majdan (choc dla mnie tu by była)? czy wiocha bo stare? I zmień sobie autorze wiek z 19 na 9 ,bo juz wszystko jasne.

Ibeabuchi
    Ocena: -15 (glosow:21)
2012-03-06 11:48:10
Oczywiście że to wiocha i to na maxa. Dwie brzydule nie mające pojęcia o piłce przyszły na mecz tylko po to by zobaczyć Ronaldo. W dodatku zrobiły jakiś mały żenujący transparent na chusteczce higienicznej licząc na to, że Ronaldo to przeczyta...

Douchebags
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-06 11:54:48
Nie widzę wiochy, tylko fanki z mini-transparentem. Poza tym gdyby Ronaldo widział te panny, to pewnie by je wyśmiał, więc nie rozumiem zachwytu tych dziewczyn. CRon to zwykły frajer i tyle.

outlaws13
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-03-06 11:40:51
One są stare???? No no no........... Matka wstawiającego to pewnie juz jak wiedźma z bajek jest

galandt
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-03-06 11:19:16
cristiano lubi duże pały. jemu wepchajcie

ElJefe
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-03-06 11:12:30
Jedynym absurdem tutaj to jest decyzja o umieszczeniu tej fotki na głównej.Administracja powinna podać się do dymisji,bo sami nie wiedzą chyba na czym polega ten portal.Pozdro

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-06 13:36:59
zauważyłem pewną prawidłowość...wrzucają część najwyżej ocenianych w poczekalni...i do tego parę "luzerów"...więc bardziej trzeba mieć pretensje do oceniających....ale jak się ma duzo "znajomych" i potrolluje...to i z gówna diament zrobią

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-06 16:30:35
szred nigdy nie są winni autorzy tylko debile co nie wiedzą jak łapki dawać

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-06 16:31:50
sorki, nie szred tylko szatano

JackCola
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-06 11:15:29
Popieram szred :D

asasyn89
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-06 11:01:53
wiecej smiechu mielibysmy, gdyby autor swoje zdjecie tu umiescil

rutkins
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-03-06 11:01:02
Nie wiem kto jest głupszy ten który uznał to za wiochę czy admin który dał to na główną? Gdzie tu wiocha to kurdwy nędzy?!

wiochowopljo
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-03 15:31:18
co w tym głupiego? oO jak sobie chcą to niech lubią. widać polacy nie tolerują już, że ktoś nie zgadza się z ich zdaniem, a szkoda.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400