Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przejażdżka za free...
kacper_96  11-04-19, 20:04 Zgłoś
+ 438 -
Dodano: 2011-04-19, 20:04:21   przez: kacper_96
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 438  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
  •  Wyjaśniona poza
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
trikalik
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-06-29 13:06:12
Fajne , ale nie w tym serwisie.

czarnaaxo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 17:19:41
haha ;D

janek13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 15:17:51
Jak by dawali Pen Drive to by była promocja :)

Fasolkaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-02 21:36:47
Haha a ja nawet wiem w jakim sklepie :) pozdro Warszawa ;) ale to żadna wiocha ://...

kajetanchrumps
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-01 10:24:33
To nie żadna wiocha, ale poczucie humoru pracowników sklepu. Nieporozumienie z zamieszczeniem tego w tym serwisie. To raczej do Mistrzów.

kochasiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 23:43:57
jachu słuchaj wiemy jaki będziemy mieć trasport xD

IWantToBeDevil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 10:58:02
Ej... sorry... ale tak w ogóle to ten clip art to nie radiolka...:d tylko taxa...;p

maaak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 22:30:47
i gdzie tu wiocha??

VoXerd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 21:38:32
No i to jest promocja.

chwilizapis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 21:03:31
zacny pomysł, ale nie na ten portal ;-)

Kasiaa11797
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 19:22:55
Gdzie tu wiocha? Fajny pomysł.:)

heros93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 16:10:05
Dobre i wcale nie wiocha

maxik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 16:08:57
Spoko, ale na Mistrzów.

wioskaindianska
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-29 15:22:20
I to ma być wiocha ???? I jeszcze na głównej ??? To chyba nie tak samo rozumiemy słowo " wiocha " ....

evunia0258
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-29 14:37:18
Jakim cudem to trafiło na główną?? ;/

sagasimon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 04:19:48
jakim cudem polowa rzeczy trafia na glowna... :P

longcock
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-29 14:34:43
kacper a ty wogole rozumiesz o co w tym chodzi, czy wiocha panuja u ciebie w glowie?

anetabdg
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-29 14:03:47
A gdzie tu wiocha? Chyba musze do okulisty sie wybrac, bo nie widze.

trikalik
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-06-29 13:06:12
Fajne , ale nie w tym serwisie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400