Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Belinda  11-04-20, 21:53 Zgłoś
+ 182 -
Dodano: 2011-04-20, 21:53:55   przez: Belinda
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 182  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
NORBUS
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-26 19:12:18
Zajebiste :))

lou75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-18 12:48:25
zajeeee!!! :-DDDDDDDDDDDD

beetlejuicee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 21:12:16
''pustak w glowie'' he ale kazdy chetnie pobawilby sie takimi zajaczkami

Belinda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-14 20:07:53
Ale tak ogólnie zdjęcie jest zajebiste xD

Duzyhuj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 12:31:49
ladne zajaczki

Belinda
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-14 08:42:19
Wiem że jest stara stąd że widziałam jej wiek na nk ,ale do chyba aż tak starych to on nie należy ona miał jakieś 49-54 lat coś takiego ;)

liszka91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-14 16:55:01
nie wiesz,że Ty też możesz ustawić sobie wiek jaki chcesz? To jakaś młoda kobieta jest.

mmgruha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-11 10:37:46
świetne, mi się podoba, mieć do zabawy dwa takie króliczki - extra :)

bensanderson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-27 16:51:00
zajebiste :)

NORBUS
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-26 19:12:18
Zajebiste :))

wiesia01
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-04-26 14:41:32
Jakieś krzywe te cycki ma ;P

kiki2010
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-24 23:25:32
Fajnie tak swojego faceta w Wielkanoc obudzić :D ale to nie jest zdjęcie, którym należy się chwalić wszystkim znajomym ;p

spiochaha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-24 00:31:47
pomysłowa- to na pewno jej trzeba przyznać

stolarski666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-23 17:19:09
ładne cycki, skąd wiesz że jest stara?

farmer0077
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-23 12:08:12
Ale cycki ma fajne he he

gregoryhouse64
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-21 09:52:39
fajoza :)

Stoklosa07
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-21 01:00:51
haha dobre :D

sidor2121
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-20 22:37:12
no mi sie podoba :) fakt ze wiocha, ale bardzo oryginalna :)

NoNieMoge
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-20 22:35:16
hahahaa mnie rozbawiło ;p


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300