Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Na ZUS ??? Czy to nie WIOCHA ???
coba  12-03-19, 11:12 Zgłoś
+ 1189 -
Dodano: 2012-03-19, 11:12:52   przez: coba
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1189  Zgłoś nadużycie
266
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Nie drażnij strażnika
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(310)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
coba
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-03-25 21:13:19
Po pierwsze - nie wikary płaci, tylko my podatnicy mu płacimy. Po drugie religia powinna być wycofana ze szkół jako przejaw niesprawiedliwości społecznej - jest finansowana z podatków wszystkich - wyznawców innych religii, bądź ateistów. Wątpię jednak, że pojmiesz to co napisałem ..

witawu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-23 20:35:25
najbardziej wyprowadza mnie z równowagi pazerność i hucpa purpuratów

Tescosatan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-23 20:27:46
Mam mieszane uczucia. W mojej rodzinnej okolicy było kilka wiejskich parafii, a tam różni proboszcze. Niektórzy z nich od rana przed ołtarzem, najchętniej by krzyżem leżeli, gdyby im nie było głupio. A inni w tym czasie odsypiali nocne libacje. Niektórzy z nich potrafili przegrać mercedesa w karty,

Tescosatan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-23 20:30:43
a rano, jak wytrzeźwieli, dobijali się do kolegi po zwrot. Na plebaniach gościły często ukraińskie "kuzynki", a w wiejskich sklepach można było dostać Jacka Danielsa albo jakieś koniaki po trzy stówy, bo ksiądz dobrodziej popyt w razie czego zapewniał. Ale o dziwo, to właśnie ci, a nie świ

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-23 20:33:19
świętoj*bliwi koledzy byli najbardziej wykształceni, znali języki, najwięcej wiedzieli o życiu i rozumieli, że jak ktoś do kościoła nie chodzi, ma do tego prawo. Zresztą nic dziwnego, z biblii się życia nie nauczysz. A może oni stosowali umartwianie przez kontrast? Musieli często sprawdzać,

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-23 20:34:56
z czego rezygnują.

mamograf
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-22 20:20:45
Jak patrze na komentarze i zdjęcia wyżej to nie wiem już co jest tutaj większą wiochą!

posiew
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-19 19:09:25
opodatkować ścierwo, zabrać wszystkie przywileje. Albo odebrać cały majątek i wysłać wszystkich do watykana

raflo997
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-23 20:23:30
czasami mam równie skrajne myśli,ale dopóki ludzie będą to tolerować dopóty tak będzie,niestety ale nasz papież też nie był święty

siwy84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-01 14:42:54
komentarz usunięty przez moderatora

wiochman75
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-01 14:24:49
Cały kościółto wiocha ! Ślubują życie w ubóstwie , a potem mieszkają w pałacach i jeżdżą limuzynami i wiecznie wyciągają łapy po więcej. Ostatnio wzięli od polski majątek za 25 miliardów. Bezczelne darmozjady !

deemc
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-04-07 05:27:32
skąd masz takie bzdurne informacje dzieciaku palikota?

krzysko100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-01 08:41:57
ciekawe ile razy tace zebrał żeby takie cacko kupić

Carrol
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-01 00:03:51
Kurcze... jak już zbijacie z ludzi, niezależnie od przynależności stanowej, to chociaż sprawdźcie informacje. Biskup na ostatnim zdjęciu, kiedy jeździ do zamiejscowych uczelni wykładać Pismo Święte (a warto wspomnieć, że wykładowcą jest świetnym), to samochód wypożycza, bo nie ma własnego.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-01 11:48:00
Własnie o tym pisałem niżej,nie wiadomo czy to auta duchownych,ja tez moge przechodzic koło ferrari i czy to znaczy że to moja fura?To specyficzne miejsce,wystarczy jedno zdjęcie,niekoniecznie prawdziwe a Kościół obrywa za wszystko,może nawet i zimowe mrozy-na takim poziomie mamy antyklerykałów.

zabka97
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-30 23:04:18
Czarna Mafia :) ale duchowieństwo w Polsce ubożeje. I dobrze bo mochery umierają.Księża nie powinni mieć ŻADNYCH ulg jak NORMALNY zwykły Kowalski. Jeszcze potrafią powiedzieć np. za pogrzeb "Co łaska-cennik wisi w gablocie" jaka to co łaska?

aniasecret
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-30 00:37:19
Przybierzeli swym Bentleyem pasterze...

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-29 22:51:40
chevrolet słabiak... reszta może być ;)

cempura.pawel
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-28 23:31:42
Tylko debil może myśleć, że ktoś w Polsce nie płaci podatku.

coba
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-29 09:08:38
No to proszę, wymień nam jakie rodzaje podatków płacą księża?

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-29 10:05:02
Ryczałt, podatek mieszkaniowy, gruntowy, szereg podatków pośrednich itd. Z podatku zwolniona jest tylko sama świątynia, ale np za plebanię czy posiadłości, księża płaca podatki na zasadach ogólnych.

coba
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-29 12:30:21
Do tygrysisko130588 - nie rób z siebie debila. To są groszowe sprawy, niech płacą 23% VAT i 18% dochodowego.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-29 12:37:38
A podatki pośrednie to niby po ile maja procent? Podatek dochodowy? OK,jak chcesz wyliczyć podstawę opodatkowania?Ktoś kładzie na tace np 10zł i co?Fakturka paragon?

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-29 12:39:43
Do tego VAT?Zobacz przyjacielu na jakiej podstawie zostaje się Vat-owcem i się zastanów czy kazda parafia spełnia te "kryteria"....przemyśl sprawę,a potem sie odzywaj bo puki co chyba Ty na debila wychodzisz z tym wprowadzaniem vatu.

coba
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-29 12:54:40
Jest też coś takiego jak ryczałt.Pogrzeb,ślub,chrzciny-zwykła usługa,jak każda inna,VAT płaci się gdy podatnik przekroczy sprzedaż usług/towarów w kwocie 150 tys w danym okresie rozliczeniowym (czyt, rok).Niewiele jest parafii, które mają mniejszą sprzedaż (taka furka z fotki tyle kosztu :).

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-29 13:25:39
A czemu mówisz o parafiach?przedstawileś biskupów,oni odpowiadają za diecezje,nie parafię,więc "firma" większa. ponawiam pytanie. Jak chcesz idealnie obliczyć podstawę opodatkowania,każdej parafii? i co jesli nie każdego bedzie stac na cennik,bo cennik musi być gdy podatek sie płaci?

coba
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-29 20:03:28
Jest wiele biznesów gdzie nie jest łatwo "dopilnować" podatnika, a "dopilnowanie" idealne wręcz w żadnym przypadku nie jest możliwe, ale to nie zwalnia go z obowiązku płacenia podatku. A cennik? prosta sprawa, nich zostanie jak jest: "ile łaska, nie mniej niż 500" :)

coba
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-29 20:07:03
Musisz w końcu pojąć ten banał: kler to pasożytnicza kasta, nic nie produkują, nie płacą żadnych podatków i utrzymują się z otumaniania, manipulowania i oszukiwania takich naiwniaków jak ty. Na szczęście coraz więcej ludzi zaczyna to rozumieć i to jest BAAAAAAAARDZO POZYTYWNE :] :]

coba
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-29 20:11:12
I jeszcze jedno, widzę, że twoje zdolności intelektualne pozwalałyby maksymalnie na rozkręcenie biznesu polegającego na handlu watą cukrową skoro twierdzisz, że cennik jest konieczny aby płacić podatek. jest mnóstwo firm usługowych, które wyceniają swoje zlecenia indywidualnie :)

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-29 23:42:50
Coba....a skąd pewność,że daję na Kościół? A skoro mówisz o indywidualnej wycenie, skąd wiesz że będzie prawdziwa ? Jak pogodzisz indywidualna wycenę z dobrowolnymi datkami ?

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-29 23:45:14
co do cennika....niedawno chrzciłem dziecko i nie co wiem, więc nie wyskakuj z 5 stowkami gdyz durnoty wypisujesz. Kazałes wymienić podatki jakie płaca księża, wymieniłem,,.i czemu nadal piszesz że kler nie płaci podatków?

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-29 23:48:13
i nie pisz mi o moich zdolnosciach intelektulanych i biznesie z waty.....zatrudniam 27 pracowników, 2 księgowe, radcę prawnego.....rocznie odprowadzam prawie 500.000zł samego podatku plus składki za pracowników.....więc daruj sobie te uszczypliwości bo nawet nie wiesz o czym piszesz.

coba
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-30 09:56:36
Jednak dyskusja z katotalibem nie ma żadnego sensu, ty i tobie podobne świry tkwicie jeszcze w średniowieczu.

coba
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-30 10:01:45
PS W związku z tym, że wykazałeś się zerową wiedzą na temat systemu podatkowego w naszym kraju dam ci radę - sprawdź te twoje księgowe, czy nie narobiły ci jakiegoś manka w tej twojej korporacji handlującej watą :) Sajonara zakuty łbie.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-30 13:14:16
Wiedziałem,że gdy zadam kilka dokładniejszych pytań,stracisz panowanie nad soba,zaczniesz rzucac mięsem i uciekniesz. A jeśli masz jaja to pokaż gdzie wykazałem sie zerową wiedza na temat podatków,a jeśli nie masz...coż

coba
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-31 06:03:43
buźka tygrysku :* szkoda na ciebie czasu :)

tygrysiskoreborn
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-31 09:18:44
A poniżej, użytkownika deemc,który nie chciał z Tobą dyskutować, wyśmiałeś tekstem "Skończyły się argumenty?" Jaki ten los przewrotny.

coba
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-31 13:43:45
Różnica między wami taka, że jemu argumenty się skończyły, Ty ich nigdy nie miałeś. :*

coba
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-31 16:36:58
... i nie nie chciał ze mną dyskutować, tylko zaczął mnie obrażać :)

tygrysiskoreborn
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-31 20:51:07
CZy ja wiem....czy nie miałem argumentów?Możesz myslec co chcesz,tak jest najprościej uniknac dyskusji.Jesli ja nie miałem argumentów to Ty nie potrafisz nadal odpowiedziec w jaki sposob chcesz obliczyc podstawe opodatkowania każdej parafi z osobna,mimo iz tyle nawijasz o podatku.

bugmenot123
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-27 23:32:40
Nigdzie nie jest zabronione posiadanie pieniędzy, a ubóstwo o którym mowa w Biblii, to ubóstwo ducha, a nie materialne. Mnie to zawsze nie obchodziły cudze pieniądze

deemc
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-03-27 17:37:52
TAKA TU WIOCHA, że was nie stać tępi ignoranci na samochód średniej klasy po ukończeniu studiów. Tylko narzekacie

coba
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-28 09:12:08
Coś ty taka spięta?Wyluzuj trochę, bo produkujesz 1 komentarz na sekundę.Zrozum, że ludzie mają prawo do krytyki kościoła i księży.Jako uczciwie pracujący i płacący podatki domagam się i żądam, aby klechy płaciły swój za siebie ZUS,to ile dają im na tace takie naiwniaki jak ty mnie nie interesuje:)

deemc
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-29 01:04:10
szkoda słów, na takie dzieci palikota.

coba
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-29 12:31:16
Skończyły się argumenty?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-29 12:43:12
A ja bym był nawet za tym aby Kościoł utrzymywali ludzie praktykujący.Tylko potem niech się nie dziwią antykościelni że ich znajomych proboszcz nie chce pochować.Antyklerykałem trzeba umieć być,a prawidziwego antykościelnego na tym portalu nie widzę.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-29 12:44:59
To tak jakby antyklerykała porównac do wielkiego,silnego,rasowego psa....ja na tym portalu widze tylko małe kundelki,ujadające wyłącznie na swoim terenie-niestety....taka prawda.

coba
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-29 21:41:56
do tygry psisko:Słuchaj cienki bolku.W jednym masz rację:w tym kraju trzeba być odważnym by być ateistą wśród katotalibów,kretyńskich kato-terrorystów jak na przykład ty.Trochę kultury i tolerancji dla myślących inaczej,mamy prawo krytykować kościół,a takie wasze psie ujadania to woda na nasz młyn.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-29 23:50:19
ale czy ja ujadam ?? Ujada zawsze kundel który próbuje atakowac.....a kto tu atakuje...odpowiedz sobie sam....

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-30 00:04:54
Nikt ci nie zabrania byc ateistą, szanuje Twoje prawa,ale Ty szanuj prawa innych.Niedługo fundusz Kościelny zniosą, tylko potem nie biadol że proboszcz nie chcial kogos tam pochowac, bo przeciez jak ma pochowac kogos kto nie nalezał do firmy i nie płacil "czesnego" ?

oktrg
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-27 15:30:12
a babcie chodzą, renty oddają, majątki przepisują - i oni chcą mieć pełne Kościoły???? Na ZUS? Ich nawet na stałą sprzątaczkę nie stać - ile jest jeszcze takich parafii gdzie dewoty chodzą Kościół sprzątać, masakra temat rzeka

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-27 01:22:23
I żeby nie było - może nie wszyscy duchowni mają zarobki i autka etc. zarobione w 100% uczciwie... ale jak byście poczytali o zarobkach księży (lub sie nawet kogo spytali) oraz o ich totalnie ograniczonych możliwościach wydawania, to chyba sami na lepszy pomysł od kupna dobrego auta nie wpadli.

coba
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-27 09:08:12
Aha, czyli spadły im te fury z nieba - zapewne w skutek żarliwych modlitw (dla większej mocy modlitwy odbywały się wspólnie z kilkoma parafiami).

deemc
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-27 10:00:35
coba ignorancie i prostaku zamilcz. Prowokować to ty sobie możesz ale swoich kolegów z podstawówki czy tam co macie teraz gimnazjum.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-27 11:38:03
A kto z Was kupował nowy samochód że Was te sumy bolą?chevroleta(tego z foto)mozna miec juz od 85 tys zł.Przyzwoite auto kosztuje ok 100.000.Poza tym,jakie macie dowody że to są ich auta?A jak już to nie sa one dla jednej osoby,tylko dla kurii,czyli zrzutka w kilka osób.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-27 21:07:06
Kościół tworzą wierni TAK???...Więc majątek kościoła to majątek wspólnoty TAK????....Wierni sie na nią zrzucili a nie księża!!! TAk????...Czyli wszyscy będący w Kościele mogą z nich korzystać..TAK???..to ja jutro jedną z tych fur bym wziął...bo nie mam czym dzieciaka do lekarza zawieść

deemc
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-27 21:20:36
to sobie zarób zawistny nierobie , wielkie mi halo o auta średniej klasy ehh

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-27 21:41:00
Szatanku....to bierz każdą fure jaka chcesz....tylko taka moja prośba najpierw....udowodnij że jesteś w tej wspólnocie. Pisałes wiele razy że z KK zerwałeś,więc po co teraz ręce wyciągasz....na tacę dawałeś ? Ksiedza przyjmowałeś....człowieku...trochę godności...

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-27 21:48:47
Szatanku-mnie kilka dni temu zwymyslałes za to że fure proboszcza pucuję(durne domysły),a teraz po ta fure wyciągasz ręce mimo iż szczycisz się że z KK zerwałeś?Żenada.Ale ja jutro będę w Rzeszowie-daj adres to Ci dziecko do lekarza zawiozę,poczekam i odwiozę.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-27 21:53:06
Jak masz jaja to podaj adres na PW,to Ci dziecko zawioze do lekarza,rano bede w Rzeszowie,jako chrześcijanin Ci pomogę.Jeśli nie chcesz skorzystac z pomocy to lekko przymknij buzię i nie szczekaj bo tak robią małe kundelki a nie rasowe psiska.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-28 21:59:22
No i się nie doczekałem na odzew. Tyle dymu,tyle ujadania, a jak przyszło co do czego....szatanek wymiękł.

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-27 01:20:09
Zresztą skąd wiecie czy to ich fury są, może w leasing wzięte albo wspólne na ileś parafii są. Jak łatwo tu wszystkim przychodzi krytykowanie, ech. A6-tkę z trzeciego zdjęcia można mieć już za mniej jak 25 tys., to już nie są jakieś niebotyczne pieniądze.

marcopolo69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-27 18:19:49
za 25tys? -czego?; jakiej waluty? -bo napewno nie zlotowek.. "ojciec Rydzyk" za swoja skromniutka audi a6 z nawigacja, skurzana tapicerka(zamonowana niedawno), dodatkowe poduszki powietrzne i 19 calowe felgi zaplacil jedynie cwierc milona ciezko zarobionych zlotowek,za granica bez podatku

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-27 22:38:25
marcopolo69-w jakich Ty czasach zyjesz?Nawigacja,skóra i poduszki to dziś standard w takiej klasie-fakt-za skórę trzeba dopłacić i wiem ile, niedawno się dopytywałem-uwaga-całe 1550zł.samo grzanie foteli welurowych jest o stówkę droższe,więc widac nie wiesz o czym piszesz.

marcopolo69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-28 20:02:20
tygrysisko .Może i standard w tej klasie ,ale napewno nie za 25tys. POLSKICH ZLOTYCH. Ja handluje autami.. przypatrz sie dokladnie jaki to model i z kturego on jest roku, ale nie oto chodzi.Są ludzie wierni i niewierni w naszym kraju, płacący podatki, chyba maja wybur czy łozyc na kościół,czy nie.

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-28 21:44:08
Moje składki do NFZ idą na leczenie palaczy,a ja nie palę.I też mam zaznaczyć że z moich pieniędzy nie mogą być leczeni ludzie z chorób powstałych w skutek palenia? Fundusz kościelny=niecały1mld,leczenia i abstynencja zawodowa palaczy=33mld/rok. i kto jest bardziej poszkodowany?

W1kt00r
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-28 23:16:25
Linka mi wycięli do Allegro, tam były porównania... No fakt za C6 to ze 35k potrzeba przynajmniej, 25 to za rozbite. :P

W1kt00r
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-27 01:17:02
Ja pie&dolę, się uczepiliście tego kleru jak rzep psiego ogona. To co, ksiądz ma rowerem tylko popie&dalać albo z buta najlepiej ganiać? Albo krążyć jakimś totalnym klamotem, który rdzewieje szybciej niż jedzie? Antyklerykalny i antykatolicki "oręż" na wiocha.pl cały czas żywy. -,-

doradca
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-27 00:46:20
Zwróćcie też uwagę ilu ich jeździ jednym samochodem. Wasz kochany premier Tusk musi mieć cały samolot dla siebie. Aha, i ten samochód na samym dole jest tani.

doradca
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-27 00:40:14
Czy nikt tutaj nie widzi, że medialna kampania przeciwko księżom, która jak widać dotyka nawet tego portalu ma skierować wqrwienie ludzi na Kościół zamiast na polityków, którzy szkodzą i kradną naprawdę? Wiecie czym jeżdżą politycy i czołowi dziennikarze?

doradca
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-27 00:36:38
Poza tym ci księża to dostojnicy kościoła, żaden proboszcz nie jeździ takim autem. Biskupi mają jeździć seicento? Pieniądze na te samochody pochodzą z działalności gospodarczej prowadzonej przez niektóre kurie i wynajmu lokali.

doradca
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-27 00:34:23
To nie żadna wiocha. Dziwne, że nikt tu nie wstawia zdjęć samochodów polityków, którzy mają darmowe przejazdy komunikacją miejską... I proszę nie dezinformować. Księża płacą składki na ubezpieczenia społeczne(ZUS), to wynika wprost z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.

marcopolo69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-26 23:39:29
słowa Jezusa zabrzmiały niebiańsko dobitnie: "Nie lękaj się, mała garstko, gdyż właśnie wam zechciał Ojciec darować Królestwo. Sprzedajcie to, co posiadacie, i rozdajcie potrzebującym..."

klon80
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-26 23:28:22
mafia

marcopolo69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-26 23:23:54
Bez urazy oczywiscie do wszsytkich ksiezy, jestem osoba wierzaca , ale to lekka przesada.

macias81
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-26 21:39:47
mafia posiadająca najlepszy wywiad na świecie..

smok
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-26 20:25:46
Jeden chłop wylazł w parku na ławkę i zaczyna się drzeć : - Precz z hipokryzją ! Ludzie patrzą zdziwieni, a chłop : - Precz z pazernością ! Coraz więcej gapiów przystaje, a ten dalej : - Precz z pedofilią ! W końcu jakaś babcia nie wytrzymała i krzyczy : - Panie , coś się pan tak do tych księ

smok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-26 20:35:06
W końcu jakaś babcia nie wytrzymała i krzyczy:-Panie,coś sie pan do tych księży przy..tre6.....ił

marcopolo69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-26 19:35:09
...te fotki to tylko wierzchołek góry .

Kropik13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-26 19:23:42
Idioci ? Przecież biskupom ludzie kupują auto... Proboszczom najczęściej też... Ewentualnie Księdza stać jeśli ma własną działalność ! Jak to możliwe ,że z tych 1,5-2 tyś PLN stać ich na auto za 200 tyś PLN ??? A to nie są jacyś złodzieje !

Luna090
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-26 18:48:41
Księża pracują tylko w niedziele, święta, na pogrzebach... Czasami również w szkołach na religii, a nigdy nie widziałam księdza jeżdżącego gorszym samochodem od samochodu moich rodziców... WTF!?

DzikaFrytka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-26 18:33:03
A my mamy w dupie ciebie i twoje zdanie. Jestem wierzącą osobą, ale nie dam się okradać parszywym i chciwym kolechom :P

deemc
    Ocena: -12 (glosow:22)
2012-03-26 13:22:04
Coraz więcej jest fotek tego typu, dlatego ten portal schodzi na psy i mendy pseudo ateistyczne które się promują na niskim poziomie wiochy, panuje stereotyp że każdy ksiądz to pedofil, złodziej itd i to jest dopiero wiochą. mam w dupie wasze minusy/

coba
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-03-26 14:01:34
A mamy w dupie ciebie.

kazikZ1959
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-26 18:11:32
Obyś tylko wszystkie je tam pomieścił...

deemc
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-26 18:56:50
do coba i kazika, właśnie taki poziom prostaków sobą reprezentujecie, są katolicy i ateiści i są katole i pseudo ateiści, a tu właśnie najwięcej tępaków się wypowiada i prostaków, ignorantów którzy skończyli ledwo 16 czy 18 lat nie mając pojęcia o życiu i życia w zgodzie.

coba
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-26 19:08:09
A ty wprost ociekasz kulturą, jak na prawdziwego katolika przystało :) Skąd wiesz ile mam lat i jaką posiadam wiedzę?

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-26 20:26:45
Jedyne mendy jakie tu widać, to te na zdjęciu zamieszczonym przez coba....aha, dodaję jeszcze pustaka deeemc.

kaktusss22
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-27 00:00:22
Jak masz w dupie , to łap i ode mnie !!! - Księże dobrodzieju...?

deemc
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-27 00:26:37
właśnie ja mam swoje zdanie a wy zmanipulowani jak mrówki w ogień piekielny, prostaki, ignoranci, hipokryzją ociekacie i brakiem kultury, szczerze mam gdzieś wasze zdanie bo mam swój rozum nie przepełniony papką z tvnu itp, miażdżę was ha!

deemc
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-27 00:29:33
a moje minusy do komentarza właśnie o tym świadczą jak wielu tu pseudo-ateistów i dzieci neo, pozdro dla coby i kazikZ, mięczaków zmanipulowanych przez media itp, bezmózgi ehh

tashunkewitko
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-26 11:45:06
Każdy z nas może iści do seminarium, ale nie każdy chce być złodziejem w imię Boga....nie każdy też ma skłonności do pedofilii.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-26 11:46:18
To do mundzio84

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-03-26 12:27:12
Jesteś ignorantem.Są ludzie, którzy tam idą, bo naprawdę czują jakieś powołanie.Znam paru księży i to naprawdę dobrzy ludzie.Nikt z nich nie jest też żadnym pedofilem.To co napisałeś jest dziecinne i typowo pod publikę.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-26 12:32:27
A ja znam setki przypadków pedofilli w kościele, mam też wiedzę na setki tysięcy jego ofiar, ostatnie jego zbrodnie to 600 tysięcy ludzi w Jasenowac.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-26 12:39:30
Tak.Ale wrzucanie wszystkich księży i ludzi związanych z Kościołem do jednego worka, świadczy o tylko o twojej ignorancji i głupocie.Nie będę z tobą dalej dyskutował, bo to strata czasu.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 12:40:03
"na temat setek tysięcy" miało być

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-26 12:41:59
mundzio ignorancie i tłuku, to napisz teraz to samo o nazistach.

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-03-26 11:36:06
Każdy z was może iść przecież do seminarium, wspiąć się na wyżyny hierchi Kościelnej, ciągnąć kasę od tych, którzy dawają DOBROWOLNIE i jeździć taką furą.Po komentarzach sądząc, zachowujecie się tak jakbyście nigdy o tym nie wiedzieli, że biskupi mają takie samochody.

coba
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-26 11:52:04
I twoim zdaniem wszystko jest OK? Tylko, że tu nie chodzi o dawanie dobrowolne, bo to pół biedy, tu chodzi o miliardy z budżetu państwa łożone na tę bandę. Na Budżet składają się podatki wszystkich - wierzących, niewierzących i wyznających inne religie, tak więc gdzie tu dobrowolność ???

Cenotaph
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-26 11:54:53
Mundzio84 - oszuści często też wyciągają od innych dobrowolnie kasę i co? Znaczy że są niewinni? Mamy im jeszcze przyklaskiwać?

Cenotaph
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-26 11:56:49
Mundzio84 - oszust często też wyciąga od kogoś dobrowolnie pięniądze i co? Znaczy że jest niewinny i jeszcze może mu przyklaskiwać?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-26 12:09:36
Tylko zauważ, że niektórzy ludzie, znajdują coś w chodzeniu do Kościoła.Dla ciebie to zabobony, wiara w fałszywego boga itp.Jednak ludzie znajdują w tym jakiś rodzaj ukojenia psychicznego, coś im to daje.Poza tym to dla nich nie oszustwo, bo każdy na ten tamat tak samo jak ty tutaj może powiedzieć c

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-26 12:11:47
co o tym sądzi.I każdy z tych którzy są twoim zdaniem oszukiwanie może to przeczytać i wyciągnąć wnioski, prawda?Ale skoro to nie odnosi skutku, widocznie ci ludzie w ten sposób na to nie patrzą.Nic z tym nie zrobisz, Kościół będzie istniał tak długo, dopóki będzie miał swoich wiernych.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-26 12:30:19
Jak ludzie znajdują ukojenie w kościele, to niech za to ukojenie sami płacą, dlaczego wyciągasz łapska po moje? Czy ja każ ci się składać na moje koło miłośników kolei? Czy wiesz co znaczy "co boskie Bogu, co cesarskie cesarzowi"?

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-26 12:36:00
Weź się pie*dolnij w głowę.Ja ci biorę twoje pieniądze?A kto wogóle powiedział, że jestem katolikiem?Czy ja powiedziałem, że popieram to, że z podatków płacimy wszyscy na Kościół?Naucz się dzieciaku czytać a dopiero potem wchodź ze mną w jakikolwiek dialog.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-26 12:43:58
Uważaj żebyś za tego "dzieciaka" w ryja nie dostał....dzieciaku.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 12:50:53
Czy ty w ogóle wiesz, po której stronie stoisz, kogo i czego bronisz, czy ty w ogóle wiesz o co ci chodzi? Dzieciaku.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-26 12:51:36
Tym co teraz napisałeś ostatecznie przypieczętowałeś swój żenująco niski poziom.Jak dla mnie gimnazju.I tak jeszcze zawyżyłem.Powiedz rodzicom, żeby na jakiś czas odłączyli ci internet, bo poważnie ci szkodzi.Zaufaj mi, wyjdzie ci to na dobre.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-26 12:58:09
Tak to jest jak małoletniemu pyskaczowi zabraknie argumentów. Dostałeś mundzio to co dałeś. Popraw wiedzę, bo się błaźnisz małoletni apologeto.

Cenotaph
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-26 11:32:11
W kościele katolickim, przepaść pomiędzy piękną ideologią, a niezbyt piekną praktyką jest wprost niezmierzona. Na przykład Jezus zalecał swoim uczniom ubóstwo i skromność, pokore i dobroć, nadstawianie drugiego policzka i szukanie belki w oku własnym. .....

Cenotaph
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-26 11:32:41
A co widzimy? Kapiące od złota kościoły, kapłanów rozbijających się najdroższymi autami, pyche, zło i amoralność, szukanie winy u innych i wytykanie im ich słabości, mściwość, krwiożerczość, zachłanność. Jezus zalecał uległość i miękkość, ale kościół jest nieugięty, bezwzględny i twardy. ....

Cenotaph
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-26 11:33:30
Jezus uczył mistycznej duchowej mądrości która prowadzi do postępu duchowego, zaś kościół prowadzi ludzi w materializm, fanatyzm i ciemnotę.

Cenotaph
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-26 11:37:13
Polecam film na youtube pod tytułem "RELIGIA - KAWAŁEK PRAWDY".

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-26 11:42:28
Tak to prawda.Tylko, że Kościół już dawno, dawno temu przedstawia zupełnie inny obraz, niż ten głoszony w "teorii".Jednak widać, że ludzią, którzy tam chodzą i dają bez przymusu datki, wcale to nie przeszkadza.Moim zdaniem to ich wybór i ich pieniądze.Wy nie dajecie oni dawają.Ot tyle.

Mundzio84
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-03-26 11:43:41
*ludziom miało być.Poprawiam się bo zaraz jakiś gimnazjalista wyzwie mnie od analfabety.

Cenotaph
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-26 11:45:34
Mundzio84 - sam dobrze wiesz, że nie możesz temu zaprzeczyć. Co się niby zmieniło, jest mniej pazerny? Poczytaj historię kościoła, zobacz na przestrzeni dziejów jak postępował i jak postepuje. Coś się zmieniło? Fakt, nie palą na stosach bo nie mogą, ale pozwolić im na to i znów to zrobią.

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-26 11:49:06
mundzio84 - każdy płacący w Polsce podatki płaci na czarną sektę 1,04% podatku, czy tego chce, czy nie.

Cenotaph
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-26 11:49:55
Mundzio84 - należysz do osób które nie znają innego spojrzenia jak od strony kk i zaciekle go bronisz, jak i wszyscy. Samo stworzenie tego molocha na fałszu i dopasowywanie wszystkiego do własnej wizji jest obłudą. Ot, choćby sławny dekalog, przerobiony na własną modłę.

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-26 12:07:19
Źle mnie zrozumieliście.Ja nie bronię Kościoła.Traktuję go poprostu jak dużą firmę, która różni się od innych sposobem zarabiania pieniędzy.Cenotaph ja wcale nie neguję tego co napisałeś, bo to prawda.Przedstawiam tylko trochę inny punkt widzenia.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-26 12:13:54
A co do podatków, jak już napisałem koledze autorowi na priv, to w ich płaceniu pojęcie dobrowolności nie istnieje.Nie tylko jeżeli chodzi o Kościół, ale są też inne cele na które nie chcemy aby szły nasze pieniądze, ale jednak musimy płacić.Poza tym fundusz kościelny zostanie zlikwidowany.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-26 12:39:01
mundzio, to że fundusz zostanie zlikwidowany, nie znaczy że przestaniemy płacić na kk, fundusz to kropla w morzu, to opłacanie ich składek zdrowotno emerytalnych? Poza tym, jakim prawem istniał fundusz, skoro powołano również komisję majątkową? . Zapominasz też mundzio o rozdziale kk od państwa pisz

olsonik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-26 10:10:16
Złodzieje!!! "co łaska,ale minimum 50zł" , mogę łaskawie w dupę kopnąć! WSTYD I HAŃBA !

Popping
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-26 09:18:32
A co, mają hulajnogami jeździć?

damien_omen
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-26 10:08:41
A nie starczyłby im fiat 126p, a różnicą mogliby obdarować bezdomnych lub ubogich ? Chyba, że nauki Jezusa mają głęboko w d*pie...

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-26 09:10:22
Nie miejcie w trzosach swoich złota ani srebra, ani miedzi, ani torby podróżnej, ani dwu sukien, ani sandałów, ani laski; albowiem godzien jest robotnik wyżywienia swego' (Jezus)

przemek5d
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-26 01:09:32
stać ich na ZUS-tylko że oni nie dają się okradać;p

ania1974
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-03-26 00:34:58
coba! ile dajesz na tacę dupku? Gnoju. masz mleko pod nosem, znasz Popiełuszkę i bunt Wybrzeża? Pedale?

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-26 09:14:24
A czy ty tępaku znasz reakcję pogańską i Targowicę? O p....olonych pedofilach w sutannach nie wspomnę. Pustaku!

damien_omen
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-26 10:10:30
"coba! ile dajesz na tacę dupku? Gnoju. masz mleko pod nosem, znasz Popiełuszkę i bunt Wybrzeża? Pedale?" Typowa polsko-katolicka miłość bliźniego. :D

coba
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-26 10:20:26
Widać, że katolik pełną gębą!

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 01:27:45
Wiecie co, jak tak będąc katolikiem się przeczyta wszystkie negatywnie nastawione komentarze pod tą fotą związaną z KK (i pod innymi też), to naprawdę można stracić resztki wspomnianego wcześniej chrześcijańskiego miłosierdzia. Są po prostu pewne granice.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-14 15:32:22
ania1974 i typowa dla katolickich prostaków agresja

busoni
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-26 00:28:39
Do piachu z pasożytami!

bzyku0
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-25 23:45:10
Obraża mnie ten obraz próżności Pokaz mody a nie możliwości

matty1000
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-03-25 23:43:30
A więc jakbyście spytali jakiegokolwiek księdza w swojej parafii, a nie opierali sie na domysłach lub telewizji, zdjęciach. Wiedzielibyście, że ksiądz płaci podatki za siebie, ale tez za każdą osobę w parafii, czy wierzącego czy nie. Prąd kościelny liczony jest jak przemysłowy wiec tez drożej. To sa

achaja1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-26 00:36:23
Jeszcze powiedz że od tego co zbiera na tacę też płaci podatek, to umrę ze śmiechu.Ty chyba mieszkasz na plebani.Odstaw wino mszalne,bo Ci szkodzi.

sweet_sensi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 08:58:11
Atak na religie, nienawiść do kościoła haha standardowe hasełka powtarzane za każdym razem kiedy na kościół spadają słowa krytyki. No i co z tego ze rozliczają się na ryczałcie o którym akurat wiem kiedy nie płaca podatku od darowizn w przeciwieństwie do reszty obywateli, trochę to niedemokratyczne

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-26 10:53:00
Darowizn?A nie myślałem,że ktoś dając na tacę,daje na utrzymanie świątyni(prawo Mojżeszowe)a nie na księdza?Budynek też chcesz z darowizn rozliczać?

Gregor384
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-25 23:30:48
A spytajcie księdza co jest w życiu ważniejsze doczesne dobra materialne, czy służba bogu i bezinteresowna pomoc bliźniemu? Sam jestem ciekaw co odpowie. Chcę księdza o to zapytać jak będę płacił za ślub.

xPogromczynix
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 23:29:54
Dobra wszyscy wiemy jaki kościół jest, ale na wiocha.pl to było już to z milion razy.

kasiekJW
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-25 23:26:35
SEKTA nie Kościół.

ania1974
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-25 23:00:41
dzieci robią kompilację zdjęć, gdzie jest admnin?

coba
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-26 10:22:44
Na mszy był i przegapił. Buahahahah!!

mr.pindol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-25 22:46:23
Wszystko jasne. Mają takie fury, bo nie mają kobiety -- czyli zbędnych wydatków. Nic tylko całe życie niemca po kasku i odkładać na fure

ania1974
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-25 22:35:16
takie dzieci umieszczają coś, o czym nie mają zielonego pojęcia!

angelab81
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-03-25 22:21:47
Może k..wa pokażcie czym Rabin Warszawy jeździ i ile ma z każdego półlitra koszernej... Ciemniaki, gagagazeta wyboborcza was podpuszcza, a wy sraczki dostajecie, bo ksiądz pięcioletnim audi przyjechał, a to nie po bożemu.. powinien k..wa nago chodzić i piechotą. Debile.

angelab81
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-25 22:35:39
Tusio sobie lata co weekend do Gdańska samolotem, za jedyne 250 tys miesięcznie i to wam imbecyle jakoś nie przeszkadza co?

damien_omen
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-26 10:15:18
Angela, czytałaś biblię ? Nie, nie, ale czy ze zrozumieniem ? ;)

coba
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-26 10:25:04
Z zasady odrzucam każdą religię, następnym razem mogę dodać zdjęcie rabina z Warszawy jeśli to poprawi ci humor.

Nonsensowny
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-25 21:57:42
A czym niby mają Księża jeździć? Na krowie ? To nie są moje słowa a pana Tadeusza Rydzyka. Bezbożnicy i obłudnicy.

Nonsensowny
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-25 21:57:09
A czym niby mają Księża jeździć? Na krowie ? To nie są moje słowa a pana Tadeusza Rydzyka. Bezbożnicy i obłudnicy.

Slawek-153
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-25 21:36:54
Czym się różni wiara Jezusa Chrystusa od podstaw ukrytej prawdy wiary katolickiej, Jezus Chrystus nie chciał pieniędzy i wszystko robił za darmo,a największym przeciwieństwem tych poglądów są księża którzy wszystko robią za ogromną kasę.

sernik_na_zimno
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-25 21:26:26
prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, niż bogaty wejdzie do Królestwa Niebieskiego

Kotypapugi
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-03-25 21:04:10
Tytuł sie do d... nadaje. Nie wiem czy wiecie, ale każdy ksiądz płaci ZUS, niektórzy nawet podwojnie lub potrojnie, przykład: wikary płaci za to, że jest wikarym, że uczy w szkole religii i jest kapelanem np. w jakimś ośrodku -,-

coba
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-03-25 21:13:19
Po pierwsze - nie wikary płaci, tylko my podatnicy mu płacimy. Po drugie religia powinna być wycofana ze szkół jako przejaw niesprawiedliwości społecznej - jest finansowana z podatków wszystkich - wyznawców innych religii, bądź ateistów. Wątpię jednak, że pojmiesz to co napisałem ..

netany
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-25 22:05:16
Coba@ nie chcesz, to nie chodzisz proste. Jeśli Ci się religia nie podoba, to zawsze zostaja lekcje etyki. Zaraz mnie zbluzgacie, ze podatek to, podatek tamto. Dla mnie i tak nic nie przebije podatku od deszczu, slonca, taxii Tuska. Pozdrawiam

NeoBD
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-25 22:25:14
Religia w szkole? W kazdym cywiziliowanym kraju przedmiot Religia = nauka o religiach a nie religia katolicka i koniec... Taka jest różnica...

gregorpu
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-25 20:34:50
O i jak biskup Kiernikowski się pięknie prezentuje przy Chevrolecie Captivie, a w kościele nawołuje do ubóstwa!! Dość z tym zabrać im pieniądze, bo mnie już krew zalewa...

selvick
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-25 20:29:25
do piekla!!!!

jedziemmalina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-25 20:06:19
Prawda jest taka, że są takie bogate dziady jak powyżej. Ale większość, umówmy się, jeździ fabiami lub fokusami.

oskar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-25 19:42:46
Polska biedota!!!!!!!!!!!

grog
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-25 19:42:23
Jezus tez by jezdzil Rolls Roysem gdyby dzisiaj zyl, tak juz jest ze dupa przywyka do luksusu a idealy ida na bok

cycu30.78
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-25 19:37:46
nie wiocha tylko rzeczywistosc ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!

parys182
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-25 19:13:59
Rydzyk ma Lepsze Fury... Emeryci mu sponsorowali ;D

piotrek2011m
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-03-25 18:53:19
Współczesna wersja apostolskich sandałków.

achaja1
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-25 18:26:19
Jeśli ktoś jest wierzący,jego prywatna sprawa,ale ksiądz nie jest osobą świętą,powinien być traktowany tak samo jak każda osoba wykonująca zawodową pracę i podlegać tym samym prawom i ponosić taką samą odpowiedzialność jak każdy z nas.

bleyx84
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-25 18:12:29
komentarz usunięty przez użytkownika

coba
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-25 18:44:24
No cóż, jak ktoś bardzo chce to wszędzie znajdzie coś do czego można się przyczepić.

bach27
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-03-25 18:09:01
Prawdziwa wiocha to pisać z takimi błędami. Do szkoły analfabeto, a dopiero później pouczać innych.

Hamburcio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-25 17:37:31
Hahahah LEXUS Kieleckiego biskupa...

rainbowONA
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-03-25 17:36:40
Ksieża nie mają żon, dzieci.. wiec chociaz tyle ,ze jakies auto porządniejsze sobie sprawią... Nie bądzcie egoistami

coba
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-03-25 17:51:42
Niektórzy mają dzieci i to na pęczki, jeśli wiesz o czym mówię.

porcupine
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-25 17:58:55
Nie mają dzieci, ale mają ministrantów.

achaja1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-25 18:36:08
Oficjalnie nie mają,co nie zmienia postaci rzeczy,że większość z nich ma niezłe stadko kochanek,dzieci i służących,nie wspominając o plebaniach na miarę hotelu z 5*.Moim zdaniem powinno im się znieść celibat,może wtedy byli by bardziej normalni i dla ludzi a nie dla kasy

grog
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-25 19:46:16
Watykan nigdy nie zniesie celibatu, zeby ksiezowskie dzieci nie zagarnely spadku po proboszczach, to jakbys chcial zeby ZUS zniosl skladki na siebie, smieszne

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-25 20:39:12
Grog,gdyby księża mieli normalne rodziny i pracowali na takich samych zasadach jak każda osoba fizyczna to nie było by 60% majątku księży,a Watykan ma gdzieś celibat,tam bardziej chodzi o wpływ na politykę i dominacje

malina94
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-26 13:19:55
Jeśli już ksiądz posuwa się do takiego grzechu, że ma dziecko, to pamiętaj że to się niczym nie różni od człowieka który zdradza swoją żonę, celibat to też ślub i KAŻDY będzie oceniany po śmierci, pamiętaj że Ty też i to miarą którą sam mierzysz innych tutaj też

i.nasa
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-03-25 17:24:16
No muszą takie mieć, przecież prostytutek w trabancie wozić nie będą.

glodna-foka
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-03-25 17:06:59
To, że stoję obok audi na ulicy nie znaczy od razu, że jest moje :]

coba
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-25 17:17:47
Co ty nie powiesz, może ci ubodzy pasterze swoich wiernych owieczek po prostu zgubili drogę?

yokokoko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-25 17:00:20
jak już kradniecie i macie w nosie prawdy które głosicie, to róbcie to tak, żebyśmy nie widzieli!!

gugulka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-25 16:45:11
i to jest ta obluda czarnych biedakow....ale oni to dla nas..zeby bylo szybciej dac ostatnie namaszczenie ;)

PAKO
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-25 16:15:37
To nie wiocha to niestety obraz polskiego duchowieństwa :/ a inni ludzie w naszym kraju głodują i cierpią nędze przez podatki... które miedzy innymi idą na ich wygodę.

motopasja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 16:11:45
pijawki społeczne - żal tylko młodych ludzi ,którzy należą do tej sekty i będą im fundować coraz nowsze modele aut do końca życia i wysyłać do nich swoje dzieci żeby się mieli z kim "zabawiać"

Docent_666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-25 15:54:55
Ale zajefajne ksiadz ma fotele w aucie. Zamszowe ? - Nie synu - fotele akurat za prywatna kase :)

thakanori11
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-25 15:46:41
to ja Wasz proboszcz. przestańcie mi natychmiast marudzić za karę każdy z was po trzy zdrowaśki. i najważniejsze taca ma być większa niż ostatnio bo benzyna podrożała i nie mam co zalać do lexusa.

funia261
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-25 15:46:21
pasożyty

peyka2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 15:30:00
Lepiej sprawdźcie ile zarabiają ci, co stoją na czele tzw. filozofii religijnej o nazwie scjentologia, to jest dopiero wiocha!

zgniecionybocian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 15:29:03
A, kupiłem sobie samochód, taki tam, żeby mieć czym do pracy podjechać...

kosajk
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-25 15:12:35
no co wy zobaczcie ze to 3 wysiada z jednego biedaki zrzucić się musieli zęby pojeździć fajna bryczka a wy się czepiacie :)

BlackHare
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-25 15:02:37
Zgadzam się, że to wiocha, ale zauważcie, że nie wszyscy księża jeżdżą takimi furami. Tylko ci najwyżej postawieni itp.

M1CLAY19
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-25 14:50:51
Zdrowy facet,kawal byka jeden z drugim;facet tak skalany uczciwa praca ze ma zakwasy po wejsciu na ambone w kraju biedy i drozyzny zeje ponad stan.Tu cos jest chore.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 14:52:09
Zyje zmiast zeje. Sorrky za literowke.

malina94
    Ocena: -13 (glosow:17)
2012-03-25 14:45:58
A czy gdyby zamiast księży na tych zdjęciach byli inni ludzie, np. prawnicy, inżynierzy itp. to wywołało by w was zdziwienie? WĄTPIE a przecież księża niczym się od nich nie różnią, też studiują uczą się, wszystkiego się ich zawsze czepiacie.

AnonimowyPremier
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-25 14:50:28
HAHAHAHAHA Każdy normalnie pracujący -płaci PODATKI! A czyż to nie są ludzie, którzy mówią, iż ubóstwo jest cnotą?! Poczytaj dziecko Biblię, a potem się wypowiadaj.

malina94
    Ocena: -14 (glosow:16)
2012-03-25 14:58:23
Proboszczowie płacą podatek od liczby osób mieszkających na terenie parafii, nawet tych niewierzących. Czytam Biblię, i powiem Ci że na jej podstawie wiem że jesteśmy wszyscy sobie równi i żaden z nas nie powinien nikogo oceniać, a są wartości większe niż pieniądz .

AnonimowyPremier
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-03-25 15:09:40
To jeśli wiesz, że płacą, to też pewnie wiesz, że kwartalnie! Co to dla nich 500zł na parę miesięcy? Nam się odbija 30% dochodów co miesiąc! Nie licząc wszystkiego! Weź się dziecko nie ośmieszaj. Czytasz biblię? HAHAHA Gdybyś czytała to... Nie mam ochoty przytaczać słów Jezusa i innych...

AnonimowyPremier
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-25 15:11:18
Czytając Biblię, kopnęłabyś w dupę kościół, po przeczytaniu dekalogu. Ale co poradzić jak Ty mylisz Biblię z katechizmem.

szatano999
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-25 15:24:09
pięknie powiedziane...ja przeczytałem i kopnąłem..ale 99% praktykujących katolików w całym swoim życiu NIE PRZECZYTAŁA!!! tej książki...tylko na podstawie tego co usłyszała na religii i w kościele...mianuje się autorytetem w kwestii wiary

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-25 15:26:54
swoją drogą polecam Stary Testament...bóg tam jest bardziej ludzki i załatwia sprawy po swojemu i od ręki a nie ble ble o miłości i wybaczeniu...po tym co się dzieje w kościele od momentu jego powstania...to Sodoma z Gomorą i 10 potopów by było mało

malina94
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-25 17:02:24
Dwóch ludzi przyszło do świątyni, żeby się pomodlić, jeden faryzeusz, a drugi celnik. Faryzeusz stanął i tak w duszy się modlił: „Boże, dziękuję Ci, że nie jestem jaki inni ludzie, zdziercy, oszuści, cudzołożnicy, albo jak i ten celnik. Zachowuję post dwa razy w tygodniu, daję dziesięcinę

malina94
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-25 17:03:01
ze wszystkiego, co nabywam”. Natomiast celnik stał z daleka i nie śmiał nawet oczu wznieść ku niebu, lecz bił się w piersi i mówił: „Boże, miej litość dla mnie, grzesznika”. Powiadam wam: Ten odszedł do domu usprawiedliwiony, nie tamten. Każdy bowiem, kto się wywyższa,

malina94
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-25 17:04:03
będzie poniżony, a kto się uniża, będzie wywyższony.

krzysjarzyna1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 19:56:37
Oj różnią się - bo prawnicy,inżynierzy itp. zarabiają - kościół dostaje z państwa. Jeśli kościół jest taki wspaniały to czemu tych pieniędzy nie daje na biedne dzieci?

malina94
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-25 20:17:29
A skąd ta pewność? Znam sytuacje, w których ludzie potrzebujący naprawdę na Kościół mogli liczyć. Tylu ludzi skreśla tę instytucję przez pojedyncze osoby, a czy jest taka instytucja na świecie, w których nie ma złych ludzi?

malina94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 20:23:00
Każdy z nas jest sobie równy i każdy z nas będzie osobno ponosił konsekwencje za swoje czyny, ale to nie nasze zadanie zajmijmy się swoim sumieniem a nie innych. Skupiając się na złu innych ulegamy mu, stajemy sie zimni, odchodzimy od tak ważnych wartości, życzę sobie i wszystkim lepszego świata

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-25 21:42:12
Oj malinka. Życzę Ci powodzenia w życiu, ale z takim podejściem zostaniesz wdeptana w chodnik, szybciej niż myślisz. Świat nie jest idealny i nikt Cię nie będzie pytał: jakie masz ideały i podejście do życia. Zbyt romantyczna jesteś -świat nie!

malina94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 22:09:10
rozumiem, jednak moja wiara mnie uczy, że będę poniżana i wytykana palcami na tym świecie, jak kiedyś Jezus, lecz mam za to nadzieję że przyjdzie dle mnie lepszy czas i będę się tego trzymać. To od nas ludzi najwięcej zależy, jakby się każdemu trochę chciało włożyć trochę serca w świat było by lepie

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 22:45:13
Malinka.....dajesz mi wiarę w ludzi, mimo tego co się dzieje. Od siebie dodam tyle...z luksusu księży(o ile taki istnieje)beda rozliczani księza-nie my.My natomiast bedziemy rozliczani ze swego zycia i tego jak postępowalismy....chociazby na tym portalu...

krzysjarzyna1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 23:01:04
Odp do wypowiedzi ''Każdy z nas jest równy'' - jeśli tak - to dlaczego słudzy boży którzy pierwotnie mieli żyć w ubóstwie żyją w luksusie? Dlaczego któryś kler nie powie : Hej! Sprzedam mojego Lexusa by pomóc sierocińcowi! - dlaczego jeśli wszyscy są równi?

krzysjarzyna1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-25 23:02:26
Polecam abyś przeczytała reportaż ''Zemsta pana Arcybiskupa '' z Angory z 19.02.12

malina94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-26 00:21:38
Przeczytałąm. Zapomnijmy przez chwilę że to księża.. wyobraź sobie ich w grupie codziennych nie wyróżniających się niczym ludzi. Całość jest identyczna. Jedni są bogaci inni mniej. Czy ma tu znaczenie, czy bogatsi mają status ,,księdza”?

malina94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-26 00:22:37
Inaczej pracujący ludzie, wierzący i niewierzący również popełniają te same błędy, żyją w luksusach, ale nigdy nie pomogło swoim dobrobytem bardziej niż sobie samemu, dlatego jestem przeciwko manifestacjom typu on jest księdzem to on jest taki i owaki. On powinien to on powinien tamto.

malina94
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 00:24:45
Niech każdy zada sobie pytanie: Zrobiłeś coś kiedyś w tym kierunku żeby komuś pomóc? Weźmy pod uwagę jeszcze, że nie wszyscy ludzie tacy są nie skreślajmy za to wszystkich.

malina94
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 00:27:00
Wszyscy jesteśmy zgodni co do jednego – nie dzieje się dobrze na świecie. Połączmy siły! Nie uciekajmy się do agresji, ona naprawdę odciąga ludzi od siebie. Zobacz, każdy tu się kłóci przez nią, przez ten gniew, z którego nic nie wynika! Jest nas tylu, że możemy przecież wpłynąć na świat.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-26 07:47:08
Krzysiu-jabym z dystansem podchodził do takich reportaży.Tyle ile ja rzeczy wyczytałem i jak sie okazało były nie prawdą-nic nie przebije.Nawet na tym portalu ludzie antykościelni co wyprawiają.Taki jeden wczoraj pisal że mnie nie ma bo proboszczowi fure pucuje-i co to też była prawda?

krzysjarzyna1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-26 08:35:23
malina94 - Odp do twojej wypowiedzi o ''zwykłych ludziach'' - Zwykli ludzie zarabiają pracę,swoją pracą. Księża kupują takie auta z ''tacy'' i funduszu kościelnego.

damien_omen
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 10:18:18
No właśnie to jest ta różnica. Ksiądz kupuje swoje auto za pieniądze wiernych, a nie swoje.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 10:58:24
widze lubicie się bić w czyjeś piersi a nie w swoje.Chciałbym tak naprawde wiedzieć czyje te auta,czy faktycznie tych duchownych.Rydzyk ponoć tez miał mieć majbacha-i co,prawda?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 11:03:20
Krzysiu,toś teraz dowalił o kupowaniu aut z funduszu koscielnego.Poczytaj nie co więcej o tym funduszu,a mianowicie o tym na co jest przeznaczany,a dopiero potem pisz takie głupoty.A ponoc to mohery są takimi ciemniakami-nie odbieraj im tego miana,przyjacielu.

malina94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-26 13:05:22
mówicie że to nie praca, a pewnie samym wielu z was się nie chce iść do Kościoła na mszę Raz w tygodniu jak nie na dłużej. Doszli do tego studiami. Znam księży dzięki którym chorzy potrafią się uśmiechać i zapominać o swoich chorobach i nikt mi nie powie że nie ma wśród nich ludzi, którzy kochają

malina94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-26 13:10:16
Przecież księża nie wchodzą wam do domów i nie każą wam płacić.

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-27 01:35:52
"Ksiądz kupuje auto za pieniądze wiernych" - no to mnie zabiło. Tak się składa, że księża mają zarobki i pensję tak jak w każdym normalnym świeckim zawodzie. I pensja owa nie ma jednak nic wspólnego z tacami ani innymi tego typu datkami. Zresztą - nikt wam na ta tacę ani do kolędy dawać ni

porcupine
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-25 14:41:38
A więc to jest to ubóstwo...

glass34
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-25 14:39:05
a gdzie najskromniejszy redemptorysta ze swoim maybachem?

krzysjarzyna1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 14:30:39
Ta...a fundusz kościelny mimo iż kościół odzyskał zabrane włości ciągle funkcjonuje...

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-25 14:30:36
spokojnie niedlugo padnie kosciol ,bo bedzie coraz to mniej ,,owieczek'' rzucajacych na tacke ...

mauser
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-25 14:28:21
Jest na to sposób, ATEIZM!

Samsonero
    Ocena: -15 (glosow:17)
2012-03-25 14:13:25
Ale wiocha, ja pierdziele. A co? Maluchem mają zapieprzać? Żal wam cioty dupę ściska. I bardzo dobrze, niech Veyronem jeżdzą. A fundusz kościelny, płaci państwo, bo zabrano kościołowi wiele ich budynków np. szpitale. Niektóre były własnością Kościoła, a bezprawnie je zabrano. Gnijcie w biedzie zazdr

Samsonero
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-03-25 14:13:41
ośnicy.

AnonimowyPremier
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-03-25 14:29:35
HAHAHAHA Typowy plebs wierzący w propagandę wciskaną z ambony. Już pomijając kwestie prawne, to czy Ty kur.. nie widzisz(NIE ZNASZ BIBLII!), że to nie po Bożemu? Czytałeś kiedyś Biblię? Chyba nie. Spadaj robić lagę proboszczowi bo Cię z ambony powyzywa.

daqwid2727
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-25 14:38:30
no ja nie gnije w biedzie, ale chętnie doprowadzę do rozpadu tych debili z obrazka wyżej :) btw jeśli władzę przejmie SLD, RPP, albo inna taka partia, to kościół nie dostanie od państwa ani grosza. zobaczymy kto wtedy bd się śmiał :D mohery z dnia na dzień są biedniejsze, nie bd już luksusów :)

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-25 14:46:59
Na SLD bym kolego nie liczył. To za ich rządów kościół się najbardziej dorobił. Poza tym: JEB*AĆ LEWAKÓW! Jak można głosować na komunistów, po tylu latach niewoli? Jestem ateistą, ale ku*wa, trzeba patrzeć trzeźwo na świat!

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-25 14:57:30
Ty oszolomie zahukany.A te szpitale niby wczesniej koscielne to czyja reka zostaly zbudowane i za czyje?Wioski cale pod strzecha a tylko kosciul miedz mial na dachu-za czyje pieniadze? Maluchem !!! Jak za moje to maluchem a jak za swoje to i Jagieme.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 15:03:37
ZUS ,kasy fiskalne ,konkordat w pindu i komisja ktora sprawdza za co czarna mafia "ODZYSKALA" i ile zagrabionego majatku. Wtedy moga nawet karocami ze zlota latac byle by bylo na to uczciwie zapracowane.

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-25 15:15:51
M1MICLAY19 -Szkoda dyskutować z hołotą. Zminusują i zapomną. Fakty do nich nie przemawiają. Już nawet nie zliczę, argumentów, jakie tu przytoczyłem(pod wieloma absurdami). Czasem dochodziło do tego, że musiałem bronić Biblii, przed oszołomstwem katolików... Paranoja. Kto ich zrozumie?

krzysjarzyna1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 19:55:06
Ciemnota się szerzy - kościół po całej akcji z Wałęsą odzyskał wszystkie swoje vudynki,ziemie i inne dobra. A mimo tego fundusz istnieje

t00mek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-25 14:10:36
A ciebie tlumoku naprwde na slownik ortograficzny nie stac ?? Jak zwykle wiejska zenada z pisownia... gdzie sie czlowiek nie obejrzy tam wiocha jedzie..

jasnygwint1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-25 13:44:20
Polska - Kraj "katolicki", w którym bardziej dba się o interesy księży i kościoła niż o wierzenie w boga i związane z tym "obowiązki" każdej owieczki np. kochaj sąsiada i swych wrogów itp

AnonimowyPremier
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-25 13:51:44
U mnie na Podkarpaciu Urząd Marszałkowski z Wojewódzkim, więcej wpakowali pieniędzy na budowę instytutu teologiczno pastoralnego(na którym obecnie pracuje-budowa ), niż w zwalczanie skutków powodzi. To o czymś świadczy... Lepiej się modlić o suszę, niż budować wały przeciwpowodziowe.

AnonimowyPremier
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-25 13:58:08
Dla powodzian (z budżetu województwa podkarpackiego) 3,2ml zł. Na budowę centrum teologiczno-pastoralnego wydano ponad 41mln zł. + 29 mln. na "ogrody".

AnonimowyPremier
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-25 14:19:59
oooo A minusik za co? Za przytoczenie faktów? Sprawdźcie budżet na necie(jest dostępny). Wiem, prawda w oczy kole. Kur*a. Podajesz ludziom dane, liczby, fakty, a Ci i tak będą bronić darmozjadów i grabieżców majątku Polskiego! Obłuda, hipokryzja, to nieodłączność KK i katolików. CHWDK

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-25 15:30:50
Ogrodziki pod wielką cipką....niby że parking wybudowali...i niby że będą ogólnodostępne he he...zamiast walnąć porządny parking z kilkoma poziomami dla ludzi ...to taką popierdółkę...ale za to "pienknie" pod oknami

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-25 15:49:48
Daj spokój. Przechodzę, prawie codziennie koło tego. Jakoś nie bardzo mi się to widzi. Teraz czarnuchy będą czerpać korzyści z parkingu, który dostali ("oddano" im haha) za prawie free. Ja bym ich ten kościółeczek zburzył i postawił biedronkę, zamiast im jeszcze coś dawać.

Ksiwy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-25 13:13:38
Nie dość, że oni nie płacą, to jeszcze my dopłacamy do nich! Każdy musi ich dofinansowywać, nawet ateista czy wyznawca innej religii! Na szczęście mają likwidować fundusz kościelny, i płacił będzie tylko ten, kto będzie tego chciał.

Czapa1991
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-03-25 13:12:23
Ja to nawet myślałem kiedyś by zostać księdzem z zawodu. W tym kraju to niezłą kasę się trzepie w tej branży a i praktycznie nic się nie robi a nawet można pić wino podczas pracy. Żyć nie umierać.

AnonimowyPremier
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-25 13:16:29
Ja, jak mi się znudzi praca fizyczna, gdzieś po trzydziestce, to wstąpię do jakiegoś zakonu. Potem może jakieś radyjko założę...

malina94
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 14:35:19
właśnie z takich potem się biorą nie prawi księża. Założe się że byś rok nie wytrzymał na teologii.

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-25 14:43:05
Błogosławieni niech będą ci, którzy znają pojęcie ironii...

krzysjarzyna1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-26 08:38:41
a i poruchać można Czapa :)

kowboj666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-25 13:00:51
norma , niech zboczency chodza piechota a nie takimi furami jezdza , szkoda komentowac i pisac na temat tych zlodzieji i klamcow

insan3
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-25 12:54:12
Nie od dzisiaj wiadomo, że księża i katolicyzm to zakłamanie.. A tutaj jeden z wielu argumentów na to jak ładnie rząd zadbał o to by im było dobrze dalej... A powinno być jak w Niemczech - kościół odcięty od państwa! Już nie wspomnę o dyskryminacji innych religii w naszym kraju. Cóż szkoda słów...

kroljuljan1983
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 12:50:51
kradna to maja.wy to pewnie byscie grosza nie skubneli na ich miejscu i dla zasady maluchami byscie pociskali.pewnie tak by bylo.

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-25 12:49:21
Dzisiaj w Bentley'u, dzisiaj w Bentley'u wesoła...

rainbowONA
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-25 12:45:34
Juz chyba mniejsza ze mnie katoliczka gdy patrze na takie zdjecia..

tomash3003
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-25 12:44:46
...aż chciałoby się do nich postrzelać...nawozem naturalnym...bo pokory i skromności w nich brak a nawet złodzieje je czasami posiadają...

EloDreip4fun
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-25 12:42:08
W mojej parafii ksiądz kupił kiedyś samochód na receptę, bo mu lekarz klimatyzację polecił na serce :P

ania1974
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-25 12:39:48
jak przydupasie nie masz pojęcia o opłatach ZUS, podatkach to morda w kubeł! Wkurzają mnie tacy ignoranci, którzy gówno wiedzą a piszą bzdury. Doucz się i dopiero pisz idioto!

sweet_sensi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 14:07:01
chyba ty nie wiesz o czym mówisz, przecież ogólnie wiadomo a może i nie ogólnie, mam na myśli ciebie, że składki ZUS oraz składki emerytalne księży a lepiej pasowałoby pasożytów opłacane są z kieszeni każdego podatnika, niezależnie od jego wyznania, bardzo sprawiedliwe, nie prawda? :]

coba
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-26 10:40:07
No to powiedz mądra aniu1947 kto twoim zdaniem opłaca księżom ZUS?

asoso
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 12:35:02
"na prawdę"? Naprawdę. Wiocha!

rychol19
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-25 12:27:36
tak powinni sie za nich wziąść ,to są złodzieje

schredder
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 12:15:59
To są najwięksi złodzieje, bo kradną w majestacie prawa...

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-25 12:15:53
Czarne coorvy

silent_20
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-25 12:14:37
Mafia czarnych

krol_julian123
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-25 12:14:31
przecież oni płaca ZUS i do urzędu skarbowego tez placa

sweet_sensi
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-25 14:11:56
nooo płacą tylko że pieniędzmi z kieszeni każdego podatnika :]

rudazielen
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-03-25 12:13:09
A ponoć kościół ma być przykładem biedy i skromnego sposobu życia.Bo przepych to grzech.

gibonik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 12:08:04
sku.rwysyny je.bane

cupamo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-25 11:57:24
Ciekawe czy Jezus jeździł Lexusem wśród osiołków???

cinek890
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-25 11:42:40
ku*wa! to już jest granda!! mogliby sobie odmowic tych limuzyn grubasy... my ładujemy kasiore na tace , Polacy trą robotę z dnia na dzień a oni sie rozbijaja furami... niech jeden z drugim Matizem jeździ, umarlby od tego...????!?!?!

broda82
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-25 11:36:19
to wszystko dzięki armii moherowych beretów, które to nie rozumieją chyba "Bogu co boskie, cesarzowi co cesarskie"...

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 11:33:53
Nałóżcie na tą fotę oburzenie KK i PiSu pomysłem zniesienia funduszu kościelnego i opodatkowania kleru,obłuda do kwadratu

absently
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-25 11:31:50
Biorą na tacę, zamiast przeznaczyć to na dzieci potrzebujące to oni budują jakieś pomniki albo kupują Sobie takie autka... Nieroby...

prorok12345
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-25 11:22:15
mieszkają parę lat na plebani, mebli nie muszą kupowac i ciuchów, to mogą sobie odłożyc na takie fury ta?

julia931
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-25 11:21:12
u nas to księża proszą o darowiznę na remonty kościoła i cmentarzy, a tak naprawdę to sobie samochody kupują...

jestemkierowca
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-25 11:06:13
Może zgłośmy społeczny projekt ustawy, żeby księża płacili ZUS i podatki od każdej uzyskanej złotówki i tak zwanego "co łaska nie mniej niż 500"?? Kto jest za niech się podpisze chyba, że anonimowo da plusa

jestemkierowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 15:38:15
Każdy kto pracuje czy też służy odprowadza składki do ZUSU i do urzędu skarbowego to dlaczego oni nie mogą odprowadzać czy są inny od Nas wszystkich?? A płacenie składek przez księży napewno załatałoby choć trochę dziurę w budżecie!!!

d_kath
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-20 18:03:14
Noo.. I to dopiero jest wiocha. Żaden z nich już nie pamięta, co to jest ascetyzm >_>

ferdal
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-03-20 17:18:25
Już wiecie katole na co jest fundusz kościelny

andreas25091969
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-20 16:23:14
Darmozjady!!!

Tensor
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-25 11:02:46
I nieroby

absently
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 11:30:22
Wreszcie ktoś z kim zgadzam się w 100%

Psiapsiolek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-19 20:03:40
kler powinien oddać mienie zagrabione narodowi polskiemu przez ostatnie 1000 lat i poganom z naszych terenów, których świątynie bezcześcili, grabili, rujnowali a na ich zgliszczach budowali katolskie świątynie.

rusofil
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-03-19 14:50:26
ą i ciemnogrodem, który zatrzymał się w średniowieczu.

rusofil
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-03-19 14:50:03
A ciebie nie stać na słownik. A co do z*ebów na zdjęciach, to należy im zabrać wszystko co mają, zagonić do roboty jak wszystkich innych i kazać zap*dalać za najniższą średnią. I, przede wszystkim, należy rozbić sektę katolicką, bo póki ten syf ma wpływy w Polsce jak obecnie, Polska pozostanie wioch

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-22 00:27:13
ogólnie się z tobą zgadzam. ale zdecyduj się czy mają zapieprzać za najniższą krajową, czy za średnią krajową. bo najniższa średnia, to może być temperatura, na przełomie ostatniej np. dekady.

coba
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-22 09:07:16
Do StachTraktorzysta Tu chodzi o to żebyśmy my - podatnicy nie płacili tym pasibrzuchom składki ZUS, bo jak widać stać ich na to, nie interesuje mnie ile naiwni ludzie walą im na tacę.

ziome-k
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-25 13:42:22
Palikot i te żydostwo z TVN-u ci wmówiło, że Polska to ciemnogród bo jest krajem katolickim, a prawda jest taka, że nie mamy się czego wstydzić, a nawet jesteśmy szanowani przez niektóre narody właśnie za to, że jesteśmy głęboko wierzący.

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-19 14:33:17
nie mogę na to nawet patrzeć...

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-03-19 14:49:00
nie gadaj, pojeździła byś

Homo_erectus
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-19 14:52:03
pewnie, że tak:D ale jeśli miałabym się wozić z księdzem to chyba za jakąś znaną wszystkim przysługę;P bo za piękne oczy i trzy zdrowaśki chyba by mnie nie wzięli;D

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-19 14:54:30
nie masz jaj to nie pojedziesz:)

Homo_erectus
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-19 14:56:44
kurcze no... a może to co mam też się jakoś nada?:D

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-19 15:15:48
młody by skorzystał ale w ich wieku i przy ich pozycji pukanie kobiet to wielki nietakt i ujma na honorze. Nie przystoi im takie zachowanie.

Homo_erectus
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-19 16:41:23
no racja, w końcu "z babą" to tylko plebs spółkuje, a wyższa półka to i wyższe wymagania:)

szatano999
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-03-19 13:59:51
PIĘKNA WIOCHA!!!....a prekursor musiał na piechotę...albo osiołkiem pomykać....

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-19 14:10:49
nie długo zaczną sprowadzać wahadłowce wycofane przez USA. Nie tyle do nich pretensje tylko do tepych ludzi co walą im kase a sami zapiepszają po 60 g tygodniowo. A gdzie tygrysisko? Jak potrzebny to go nie ma

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-19 14:16:34
zaraz się pojawi....jak skończy proboszczowi furę polerować...

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-19 14:25:41
Ciekawe ilu tu na wiosce pisze kiecaków bo nie wierzę ze nie ma nawet jednego takiego bywalca tu. ręki bym nie dał za tygrysisko

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-19 14:29:38
a myślisz że co oni cały dzień robią???....jakiś głupi młody da sie wygonić do podstawówki na religię...a reszta szuka "natchnienienia" do kazań na necie...

agnostictac
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-19 15:04:57
Myślę szatano że i na wiosce natchnienie by znależli.

Cenotaph
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-19 16:16:38
outlaws13 - nie muszę sprowadzać wycofanych, stać ich na nowe.

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-19 16:24:14
nie muszą*

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 17:19:34
Podyskutowałbym z chęcią,ale jak widzę do jakiego poziomu zniżają się wypowiedzi szatano999 i autlaws13,tyczące mojej osoby-pasuję.Nie można racjonalnie rozmawiać z kimś kto swoje błędne domysły przekształca w pewne tezy.Wasze inne wypowiedzi tez na tej samej zasadzie budujecie?Żałosne....

yogi666pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-19 13:17:26
tylko reprezentują ubóstwo ...

mkkm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-19 12:05:54
wystarczą dla nich dotacje od mocherowych beretów (zryte łby)

coba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-19 12:10:56
Mohery dają kasę tylko Rydzykowi i tak kasa to kropla w morzu w porównaniu z tym co czarni wysysają od państwa.

poznan2000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-19 12:02:51
pytanie powinno brzmieć czy Polskę stać na płacenie za nich składek

romantik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-19 11:41:59
dotacja do kapłana. samochód nowy.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800