Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sami oceńcie - dla mnie mordercza wiocha
mkgenetic  12-04-01, 22:27 Zgłoś
+ 744 -
Dodano: 2012-04-01, 22:27:42   przez: mkgenetic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 744  Zgłoś nadużycie
46
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Tak się spieszył
  •  Męska solidarność
  •  Wiara
Ukryj komentarze(213)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Zezol-Czupakabra
    Ocena: 28 (glosow:56)
2012-04-07 10:59:03
"Myśliwy - Obecnie - osoba zajmująca się gospodarką łowiecką zgodnie z prawem łowieckim i etyką łowiecką. W tym znaczeniu - przeciwieństwo kłusownika." Który raz mam wam to tołkować bezmózgie internetowe znawczyki? MYŚLISTWO JEST POTRZEBNE, ZROZUMCIE TO IDIOCI.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-27 01:08:11
wyglada jak planowy odstrzal

szyszek6776
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-26 22:59:07
komentarz usunięty przez moderatora

szyszek6776
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-26 22:51:07
komentarz usunięty przez moderatora

fragi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-06 22:31:45
bez myślistwa większość plonów była by zjadana, wasz kochany chlebek kosztował by 4zł z powodu niskich plonów, myśliwy dokonuje selekcji zwierzyny, pilnuje upraw, i przede wszystkim NIE ZARABIA NA TYM

rupuno
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-30 15:09:47
Łuki im dać oszczepy i hurra na dzika!

sayks11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-26 19:17:39
A parę dzików, kurde przecież to jest nic one mogły zrobić większe szkody np. w ludziach

Kiara92
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-11 13:38:01
Nie będę dyskutować z plebsem. Tyle w temacie. W końcu wielu tu znachorów kształconych przez wikipedię.

shahal85
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-10 23:24:16
HEHE CHYBA KAŁASZAMI DO NICH ŁADOWALI :D

s0yer12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-10 21:28:54
udane polowanie :)

stanley1716
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-10 20:15:52
spokojnie, dzików jest sporo, pod moim domem są prawie codziennie stadami ^^

Tonysek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-10 11:48:04
Właśnie pierwszy raz widze coś z polowania (spory pokot) sam jeżdziłem i powiem wam że gdyby nie myśliwi to by dziki i inne ścierwa z lasu biegaly wam pod domami :]

MaoMao
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-09 23:54:05
Wiem, że gówno was to obchodzi ale powiem jedno. Myślistwo jest potrzebne? Dlaczego? Gdyż niektóre gatunki rozmnażają się dość licznie, a z racji braku potencjalnego drapieżcy ludzka ręka stara się zachować "równowagę" w przyrodzie. Równie dobrze zwierzęta mogłyby nas wystrzelać.

Caliente85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-09 23:51:43
Dużo tych dzików, jak ładnie je ułożyli, że im się chciało....

LordNL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-09 14:19:08
only 1 word... losers!

kiellekstein
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-09 13:01:41
Polowanie po Węgiersku. Miałem kiesyś NIE PRZYJEMNOŚĆ uczestniczyc w czyms takim. Emeryci z Niemiec strzelają do dzików z hodowli z 15-20m przy korycie i potem się chwalą ile który ustrzelił. Ja tego za Prawdziwe łowiectwo nie uznaję. Jesli już to świniobicie.

kazzpi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-09 12:36:32
Dziki to szkodniki tak BTW...

MaoMao
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-09 23:49:54
Ludzie to też szkodniki, wystrzelasz nas jak kaczki?

ImBYKU
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-09 10:52:18
No co ? Poprostu udana Zbiorówka. Reszte dla tempych neo Padawan wytłumaczył.

biggu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 03:38:42
ja szacuję, że tych dzików jest tam 121

no-face-no-nk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-09 02:49:31
Kretyni po prostu... Oczywiście nikt nie widzi mundurków myśliwych? Jeżeli chcecie żyć w cywilizowanych świecie z miastami, ulicami i samochodzikami to ktoś musi odwalać za was taka robotę jak kontrola pogłowia... KRETYNI

SuperPrzemo1988
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-08 21:07:36
Wiochą można nazwać niektóre wasze komentarze na temat łowiectwa... I śmieszy mnie że co niektórzy wypowiadają się na tematy o których nie mają pojęcia zwłaszcza tzw obrońcy zwierząt z za komputera Aczkolwiek pokot chyba nie jest prawidłowo ułożony:)

marcus711
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-08 20:50:18
niech wszystkie sarny dziki daniele pozabijaja a nie stwarzaja zagrozenie wychodząc na droge

grave595
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-04-08 18:50:10
pozdrawiamy pseudointeligentnych obrońców zwierząt! jeśli nie macie pojęcia o myślistwie to sie nie wypowiadajcie, przecież to jest potrzebne. myśliwi nie strzelają kiedy chcą i do czego chcą, są ściśle określone ilości zwierząt do odstrzału żeby zachować równowage.

PIZDZITO2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-11 11:11:44
juz się wypłakałeś?

AYNIS
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-08 18:14:14
Popieram Zezol-Czupakabra! Lubicie spacery po lesie? Proszę bardzo, niech nie będzie myśliwych, tylko niech będą wilki! (Rolę którą sprawują myśliwi jest zastąpieniem roli naturalnych drapieżników takich jak wilki). Więc idźcie mądrale do lasu z obawą że napadnie na was watacha wilków.

PIOTR20701
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-08 16:56:36
ZALOZE SIE ZE TO RUSKIE NA 99% rosja

dorcia2309
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-04-08 13:07:39
hahah! Nie humanitarne i brutalne jest mordowanie dzików? I że niby mam sobie ogradzać pole? Nie ośmieszajcie mnie. Ogrodzenie nie chroni mnie przed dzikami - to po pierwsze. Po drugie - myśliwi za mięso dzika który został upolowany płacą (coś koło 13-15 zł/kg).

dorcia2309
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-04-08 13:10:33
A po trzecie - ci którzy najgłośniej beczą chyba nigdy nie widzieli szkód jakie mogą wyrządzić dziki. Może zacznę na wiochę wrzucać zdjęcia tak zniszczonych upraw, co? I zajmijcie się krówkami i świnkami najpierw - one to dopiero są humanitarnie zabijane...

staradupaspi
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-04-08 12:58:09
Gdyby tak zrobic z ich rodzina i tak poukładac to by sie zostalo okrzyknietym zlym antychrystem potworem i wogole zeby najlepiej powiesic.Ale jak ludzie tak robia zwierzeta to jest spoko? Ludzie jestescie zenujący. Zabijanie to nie rozrywka.

TinaLula
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-08 18:22:20
właśnie.. zabijanie nie powinno być traktowane jak rozrywka. ludzie zabijający zwierzęta mogą być grozi w stosunku do innych. z przyzwyczajenia mogą przejawiać agresję.

alex51
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-08 12:43:40
Chętnie się zmierze z myśliwym-każdy dostaje gnata i do lasu! Kto przeżyje ten wygrywa. Nie przekonasz mnie Zezol że to jest coś innego jak uwolnienie sadystycznych skłonności! Nie jestem "Zielony" ani wegetek. Jestem za wyrównaniem szans jak te złomasy-myśliwi załatwią niedźwidzia nożem-w

Tajniaczka
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-08 18:28:03
A powiedz mi co wiesz na temat myślistwa poza tym, że zabijają zwierzęta? A wiesz, że to oni budują paśniki i posypy aby dokarmiać zwierzęta? A wiesz, że sadzą remizy śródpolne (i czy wgl. wiesz co to jest remiza)? Myślę, że nie... a ja wiem, bo można powiedzieć, znam to od kuchni więc nie chrzań...

PIZDZITO2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-11 11:10:43
jeny jeny Tajniaczka

KrzeszowskaDuma
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-04-08 11:57:14
w wędkarstwie mozesz zdecydowac czy wypuscisz rybe darujac jej zycie , myslistwa nigdy nie zrozumiem , nie mow mi koles ze myslistwo jest potrzebne bo natura jest taka ze sama reguluje wszystkie procesy

Lukumon
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-08 10:45:19
komentarz usunięty przez moderatora

Tajniaczka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-08 18:29:34
Po pijaku to nawet za jazdę samochodem można pozwolenie na broń stracić, więc polowanie pod wpływem to sporadyczne przypadki.

habibti
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-04-08 09:50:26
A ja tak tutaj neutralnie..Osobiscie nie podoba mi sie UWAGA--->wstawianie zdjeć z takich "imprez" bo jednak wydobywaja one pewne emocje. ale z drugiej strony.. zauwazylam ze z wedkarstwem przykladowo nie ma takich sporow.a Przeciez ryby tez sa zabijane i jest w necie wiele zdjec ze zdo

Majko04
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-08 09:05:14
komentarz usunięty przez moderatora

mariomarenko
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-04-08 08:26:14
co za GNOJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mick1973
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-08 07:18:43
komentarz usunięty przez użytkownika

senies
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-04-08 02:41:43
Szanowny autorze i reszto popierajacych 'morderczosc' na zdjeciu: Dlaczego nie ubolewacie tak bardzo nad ubojem krow i swin na mieso, ktory jest przeprowadzany w duzo mniej humanitarny sposob? a na swieta wiekszosc z was zajada sie kielbaska z dzika? Sluzba lesna DBA o zwierzyne, a odstrzal jest kon

panisantor
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-08 01:28:36
Problem łowiectwa jest już powtarzany któryś tam raz i zrozumcie w końcu, że myśliwi nie zabijają sobie ot tak, a pomijając, to wy raczej nie robicie paśników, ani nie dokarmiacie zwierzyny w zimę, a właśnie oni.

praszu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 01:12:07
komentarz usunięty przez moderatora

Hesferas
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-07 23:40:39
To nie wiocha. Myśliwi żyją właśnie ze skór, mięsa czy kłów takich zwierząt, to jakby ich praca. Muszą oni też wybijać nadmiar osobników, by nie było ich za dużo, bo mogłoby spowodować poważne problemy.

nanodi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-08 19:45:31
heh, kolejny co nie ma pojęcia o myślistwie...nie żyjemy ze "skór, mięsa czy kłów" ponieważ wszystko to zostaje oddawane do nadleśnictwa, a nawet jeżeli chcemy zwierzynę którą odstrzeliliśmy to i tak musimy za nią zapłacić!

mistyficus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-07 23:40:22
Zgadzam się z Zezolem. Wyobraźcie sobie, że myśliwych nie ma. Nikt nie zabija dzików, saren itd. Mnożą się i są ich setki tysięcy. Zaczynają niszczyć uprawy rolnikom, ale jest ich coraz więcej. Po dłuższym czasie ludzie głodują z powodu dzików, które stały się szkodnikami. Skoro to dla was okrutne t

Izura
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-08 01:49:43
To niech rolnicy sobie pola ogrodzą- samochód zostawisz w środku miasta na noc z kluczykami w stacyjce czy będziesz się bał, że ukradną? Sytuacja taka sama.

PIZDZITO2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-11 11:14:12
a wyobaraź sobie, że kiedys nie strzelano do zwierząt w imię równowagi, radziły sobie same

Astedi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-30 11:58:45
komentarz usunięty przez moderatora

RyBaxD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-07 23:35:07
mkgenetic, Lubisz zjesc na obiad ziemniaki i schabowego ? a rano chleb z masłem? To zamknij ryj debilu gdyby nie mysliwi głodowali bysmy LOL

kocilka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-07 23:21:00
Dlatego ryją ponieważ-"Myśliwy - Obecnie - osoba zajmująca się gospodarką łowiecką zgodnie z prawem łowieckim i etyką łowiecką. W tym znaczeniu - przeciwieństwo kłusownika."-cosik kiepską zarządzają tym "stosem mięsa" Tych dzików jest na oko ok.80 szt- to nie jest roczny przychów

PogromcaNudy2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-07 23:11:37
o dziecko które to dodało nie wiesz ze oni muszą odstrzelić zwierzyna leśna no chyba ze chcecie żeby wam koło domów latała !

Dune
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-07 22:37:24
@Ksiwy Wiesz, kontrolowany odstrzał może i jest dość brutalnym rozwiązaniem ale to rzecz potrzebna.. a że ułożone w ten sposób a nie inny - chyba gorzej by było patrzeć na bezładny stos mięsa.

kubus.mama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-07 22:35:06
Ile tu dobrego miecha:) PALCE LIZAC:)

wald3km
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-07 22:31:47
gothu123: Widziałem nie raz, nie są mi potrzebne zdjęcia w Internecie. I nie tylko w ziemniakach ryją, ale też moim rodzicom pół łąki zryły.

Izura
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-08 01:51:02
To sobie ogrodźcie albo płaczcie, bo niezabezpieczony teren zostawiliście.

Tajniaczka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-08 18:33:13
Izura ta mądre ogrodzić sobie łąkę... nie bądź śmieszna... co to jest siatka dla takiego kabana 200 kg

Dzikizewsii
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-07 22:29:10
Powiedzialem kuzynowi , wielkiemu mysliwemu ze prawdziwy MEZCZYZNA staje na przeciw zwierzecia z podobna bronia jak zwierz na ktorego poluje . Niech stanie oko w oko z dzikiem gora z rohatyna , toporem lub lukiem albo kusza i niech pokaze ze jest madrzejszy od zwierzecia .

Izura
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-04-07 23:15:46
Szkoda, że nie mogę Ci dać więcej plusów. Ktoś słyszał o samoregulacji ekosystemu? To, że jak przekroczy gatunek pojemnośc środowiska to na danym obszarze ginie było w liceum albo i w gimnazjum.

nanodi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-08 19:48:20
Izura, szkoda ze ten etap pominęłaś...

GoodNice
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-07 22:26:38
Bardziej by mnie cieszył widok ich głów na palach

karol3375
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-07 21:56:52
komentarz usunięty przez moderatora

karol3375
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-04-07 21:55:29
komentarz usunięty przez użytkownika

koniu36
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-07 22:23:52
Łowczy przeważnie wpisuje w odstrzał drobne drapieżniki i za 1 lisa u mnie w kole jest 5h, więc jak tylko nadarzy się sytuacja to strzela się do takiego sierściucha. A ilość zebranych godzin przelicza się następnie na ilość zwierzyny w następnym sezonie. Ale myśliwi to akurat wiedzą :)

alexgkm
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-08 09:51:54
nie masz pojęcia o łowiectwie to idź na kaszkę bo matka ugotowała

Tajniaczka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-08 18:35:59
Jak to nie... mój ojciec akurat jest myśliwym i lekko 50 lisów tej zimy przyniósł... a lisy strzela się dość drobnym śrutem to wtedy skóra nadaje się do użycia

nanodi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 19:52:03
komentarz usunięty przez moderatora

Johny_English
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-07 21:45:03
Chwała tym myśliwym... Koleś który to wrzucił pewnie nigdy dzika nie widział na wolności. Typie nie masz pojęcia jakie szkody robi taki chol**ny dzik to nie wrzucaj takiego gó*na!!! A myśliwy to nie KŁUSOWNIK !!!

mariola7575
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-07 21:29:04
komentarz usunięty przez moderatora

mariola7575
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-07 21:25:44
komentarz usunięty przez moderatora

konvakzn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-07 21:19:09
no niezły pokot...

moniuda123
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-04-07 20:56:59
nienawidzę takich ludzi

stanley.kowalski
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-08 07:59:33
To jedz dalej trawę

tomasz3e
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-07 20:52:28
Panowie zapraszam do Mnie bo po zmroku wychodzi sie na własne ryzyko...ponad 50 sztuk tego lata obok mojego domu i sa strasznie agresywne...

Izura
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-07 23:19:35
U mnie też latają- wystarczy pohałasować, psu kazać zaszczekać i zmykają. No, chyba że między lochę a warchlaki włazisz, to się matce nie dziwie.

ka8al
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-07 20:38:34
chcesz byc prawdziwym lowca???-wez noz i zapusc sie w las jak predator-zabij ofiare nie uzywajac do tego sfory psow, naganiaczy i dubeltowki..

Tajniaczka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-08 18:40:16
a byłeś kiedyś w nagance? podejrzewam, że nie... nawet kuźwa nie wiesz jaki to jest strach kiedy dzik przeszarżuje metr od Ciebie... a tak btw. naganka jest tylko na zbiorówkach. indywidualne polowania polegają na tym, że myśliwy albo podchodzi, albo czeka aż zwierzyna sama wyjdzie.

ka8al
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-08 18:52:27
co Ty mi tu pieprzysz o jakies nagonce??..ja pisze o polowaniu jako sposobu na zdobycie jedzenia, nakarmieniu siebie i rodziny, a nie zabijania po to by nakarmic swoje ego..

jasiek84
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-07 20:09:56
to żadna wiocha to pokot - jeśli mkgenetic nie wie co to łowiectwo to niech nie robi sensacji z tradycji - Darz Bór dla obrońców myślistwa

nanodi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-08 19:54:30
Darz Bór!.;D

kagar1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-07 20:02:52
Loot z hunta

joanna201030
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-04-07 19:55:19
Zeby z nimi zrobili to samo co oni robili...:/:(

czerwonowlosy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-07 19:44:29
To się nazywa gospodarka łowiecka. Po pierwsze dzików, było tak duzo, że niszczyły uprawy, a po drugie, zabija się tylko najsłabsze osobniki, przez co podnosi się zdrowie całej populacji.

insan3
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-07 19:38:10
Krótko, to nie powód do dumy ale każdy ma inny system wartości.. Nawet jak to potrzebna redukcja stada to i tak robienie takich zdjęć jest chore.

kreator15
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-04-07 19:33:59
plus dany żeby na główną trafili świnie je***e..

ProPogromca
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-07 19:18:19
idioci jakby oni ich nie zabili to zamiast popcornu zarlibyscie kiszonke

moni697
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-07 19:04:35
to przeczytajcie panienki książkę " Farba znaczy krew" Z. Kruczyńskiego ( ex myśliwy). Dowiecie się tam o co ci idioci wyprawiają w lasach. Ich powinno się do psychiatryka wsadzać. A jeżeli są takimi twardzielami to niech pójdą sobie np na boks, tyle że tam płakaliby jak małe dziewczynki.

matina7991
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-07 18:17:36
dobra...przestańcie już wrzucać takie rzeczy bo to się zaczęło robić nudne, poza tym to nie jest żadna wiocha tylko zawód najprawdopodobniej bo tak jest ;/

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-07 18:10:20
Dżizos, wybili chyba całą populację w regionie! I co dalej? - przerobią wszystko na kotlety?!

routen
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-04-07 18:07:39
Ale ich natłukli.W końcu przestaną kartofliska mi ryć.

viki6052
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-07 18:03:50
i dobrze nienawidze dzików:) pozatym strasznie sie ich boje;/

osiejka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-07 17:58:20
komentarz usunięty przez moderatora

novacaineGD
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-07 17:36:02
Nie jestem za zabijaniem zwierząt, ale tak jak wcześniej już pisano myśliwi są potrzebni. U mnie nawet w parafii proboszcz jest dyrektorem kółka łowieckiego...

Slawek-153
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-04-07 17:30:51
Ciekawe jak byś nie miał co jeść bo dziki wszystkie uprawy rolnikom zniszczyły,też byś uważał że to wiocha.Człowieku jesteś taki głupi czy udajesz mądrego.

ordeal
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-07 17:38:19
Prawisz do mnie, napisałem, że ROZUMIEM działanie myśliwych, iż muszą czasami odstrzelić jakieś zwierzęta, ale nie popieram takich działań, jak robienie takich zdjęć. To jest wiocha, ZDJĘCIE. Myślenie nie boli, ale u niektórych bywa zawodne.

saqigar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-07 17:53:16
Jakby wczesniej ci mysliwi nie wybili wilka w Polsce, to by i dzikow tyle nie bylo.

ka8al
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-07 18:23:56
slawku-dla Twojej informacji-rolnik produkuje 5 razy wiecej pozywienia niz potrzeba by wyzywic ten kraj-zagarniamy coraz wiecej terenu w ktorym zyje dzika zwierzyna-to nie jest jakis niewiarygodny przyrost naturalny dzikow tylko kampania czlowieka przeciwko naturze

ordeal
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-07 17:28:24
Rozumiem, że czasami myśliwi muszą "odstrzelić" jakieś zwierzęta, bo zagrażają ludziom, są chore, niszczą uprawy rolne czy zwiększyła się populacja jednych zwierząt, co zagraża innej populacji w przetrwaniu. Ale jak można tolerować coś takiego, co przedstawia to zdjęcie?.

ordeal
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-07 17:33:37
Przecież to jest chore, rozumiem zastrzelili pewną ilość zwierzyny, ale po co to tak eksponować?. Kiedyś widziałem gdzieś zdjęcie nazisty zrobione przez Amerykanów po wyzwoleniu obozu zagłady, stał on pośród pomordowanych, w samym środku, straszne zdjęcie. Od razu sobie je skojarzyłem.

koniu36
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-07 22:14:01
Widzisz, posiadał byś podstawowe informacje o łowiectwie, to wiedział byś po co się je tak "eksponuje". Ale już Ci tłumaczę. Pokot jest uroczystym zakończeniem polowania, gdzie układa się zwierzynę w ściśle określony sposób i każdy pokot wymaga staranności.

koniu36
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-07 22:15:02
Podczas pokotu ogłasza się króla i wicekróla polowania, sygnaliści odgrywają sygnały myśliwskie, a przede wszystkim jest to forma oddania czci i szacunku dla zwierzyny. Ale widać, Ty wolał byś aby zwierzęta niechlubnie zostały rzucone na ziemię, bez należytego im szacunku.

macko986
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-07 17:22:55
Przecież to jest fotomontarz.

rafi519
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-07 17:14:06
komentarz usunięty przez moderatora

Syndekurwator
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-07 17:07:46
komentarz usunięty przez moderatora

gothu123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-07 16:51:39
wald3km widziales kidys pole zniszczone przez stado dzikow nie to sobie wygogluj a sie dowiesz po co sie je zabija.

kika1980r
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-04-07 16:50:40
Przestańcie sie podniecać! Myślistwo jest było i będzie i to żadna wiocha.

Tajniaczka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-08 18:46:21
@tazziqi podejmując Twój tok rozumowania dochodzę do wniosków, że gdyby nie wycinka lasów żyłabyś nie w wygodnym mieszkaniu w bloku, lecz gdzieś w szałasie na środku lasu bez komputera, telefonu i prawdopodobnie nawet czytać byś nie umiała, bo człowiek byłby dziki, zdany na łaskę i niełaskę natury

karrotkommando
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-07 16:49:38
komentarz usunięty przez moderatora

tazziqi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-07 17:32:04
Moja droga,albo i nie.Zanim postawiłaś sobie wymarzony domek,na długo przed teren ten należał do zwierząt.Wnioski nasuwają się same,kto komu zabrał,kto co rujnuje.Na ziemi mamy ogromną ilość zniszczonych,porzuconych terenów przez ludzi,niezdolnych do zamieszkanie przez zwierzęta.

tazziqi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-07 17:33:52
Mimo tego dalej wycinamy lasy by budować autostrady,centra handlowe.Dobrze było by,byś zainteresowała się środowiskiem dzięki któremu żyjesz,które stworzyło Cię,zainteresował się obecną rzeczywistością,niż wyłącznie swoimi czterema literami.

gothu123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-07 16:47:37
dla waszej wiadomości w niektórych wsiach położonych w okolicach lasow wzywani sa myśliwi bo dziki staja się plaga i niszczą uprawy doszczętnie, Jedyna wiocha jaka tu widzę tu głupota wstawiającego PS pierw sprawdź co za fota potem wrzucaj na wiochę.

tazziqi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-07 17:15:03
Faktycznie,w USA50% wyprodukowanej żywności wyrzuca się,przy czym ludzie w krajach trzeciego świata przymierają z głodu.U nas sytuacja nie wygląda lepie.Zabija się zwierzęta pod głupim pretekstem,po czy dobra o które tak walczymy lądują w śmietniku.Jest w tym sens?Nie mieszkam w mieście:)

ka8al
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-07 20:32:18
sens jest taki, ze jestesmy rakiem-wiecznie glodnym i cholernie zlosliwym..tak samo jak komorki rakowe odlaczaja sie od reszty organizmu tak samo my wobec natury stajemy sie coraz bardziej obcy.

BialoZielony
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-07 16:47:00
zdjęciosklep sukinsyny

mega4tron
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-04-07 16:41:39
Żeby nie oni to byś nawet szyki na kanapkę nie miał ;)

mariusz_1399
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-04-07 16:37:44
Wyobraź sobie że to był odstrzał dzików, bo było ich za dużo w lesie . -.- Rozumiesz ? -.-

Monty
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-07 16:31:22
fake. dzik jest tylko jeden

Dyr.RYDZYK
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-04-07 16:17:01
Trójkąt Bermudzki. Pewnie same padły

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-07 16:08:10
A ja myslalem ze Alf byl jeden .

tazziqi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-07 16:06:28
Gdzie tam, wspaniała zabawa. Poczekamy jeszcze tak z kilkadziesiąt lat a polowania będą urządzać na ludzi. Śmierć na ekranie, świetna sprawa i przede wszystkim frajda. A jaki niesamowity dochód i wzrost PKB? Dla mniej kumatych - piszę z ironią.

Tensor
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-04-07 16:06:09
Wrzucajcie KŁUSOWNIKÓW.

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-04-07 16:20:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-04-07 16:41:47
Jeżeli istnieje coś takiego jak kłusownictwo internetowe... W rzeczywistości bardzo kocham zwierzęta. Na wsi spędzałem z nimi całe dnie. A zwłaszcza krowy - niesamowicie inteligentne stworzenia.

Syndekurwator
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-07 17:16:00
komentarz usunięty przez moderatora

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-04-07 18:05:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Tensor
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-07 22:12:22
...Nie dogadamy się.

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-07 22:43:08
komentarz usunięty przez użytkownika

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-07 22:56:44
Wyjeżdżasz mi z takimi durnymi komentarzami. Myślisz, że mnie takie komentarze bawią? Jesteś idiotą. Nie udało Ci się tym razem zabłysnąć.

ksiadz001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-07 16:02:45
komentarz usunięty przez moderatora

Orson000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-07 15:56:29
Piękny pokot!!!

szlaku
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-04-07 15:32:43
Dobra wszystko spoko szkoda ci zwierzątka ale jeżeli myśliwi by nie redukowali ich to wpierdzieliły by całe uprawy o.0 ty byś z głodu zdech a taka parszywa świnia by jeszcze twoje zwłoki zjadła ...

sanchopansa
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-07 15:29:45
nie rozumiecie że takie rzeczy jak zmniejszanie populacji lasów jest konieczne aby równowaga została zachowana. Fakt, widok przykry, ale takie manewry jak ten są potrzebne.

frania3
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-04-07 15:16:49
Przykry widok.

bravoteampolska
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-07 15:08:38
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-04-07 14:53:26
Mam szacunek do tych myśliwych,dziki to szkodniki które niszczą całe plantacje,a rozmnażają się w zabójczym tempie.

bravoteampolska
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-04-07 15:11:14
Równie dobrze powinno się ciebie odstrzelić , człowiek do szkodnik pasożyt tej ziemi , człowiek zaśmieca środowisko , człowiek zakopuje chemikalia , człowiek zatruwa rzeki , człowiek rujnuje faunę i florę . Więc jak byś miał coś jeszcze do dodania to lepiej przemyśl

kakensik666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-07 14:49:28
komentarz usunięty przez moderatora

patdom23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-07 14:38:32
Kopiuj ---> Wklej , Kopiuj ---> Wklej i Fota Jest :D

CocaineSystem
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-04-07 14:36:51
Żadna wiocha tylko wielcy znawcy chomiczków, kotków i piesków nie potrafią wbić sobie to swoich pustych łbów, że to NORMALNE a nie wiocha.

kornelka456
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-07 16:13:44
Nie krytykuj tych 'złotych' ludzi, oni po prostu nigdy dziczyzny nie jedli i nie wiedza jeszcze o co chodzi ;)

Fastenn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-07 14:33:32
Zapraszam Panów na wiejską do stolicy ! tam jest tyle dziczy do wybicia że ho ho !

WD-40
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-07 14:14:40
chyba zaproszę tych panów do siebie niech tu zrobią taki porządek z dzikami

tomus023
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-07 14:14:08
lepiej niech je wszystkie wybiją niż ktoś ma przez nie mieć wypadek

Saladin
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-07 16:04:49
Najlepiej wybić wszystkie zwierzęta w lesie, żeby debile tacy jak ty mogli nie zwalniać !!! Przedszkola też trzeba zamykać żeby dzieci siedziały w środku i nie wyłaziły ci cymbale pod koła !!!??

zenek1992
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-07 14:05:47
mkgenetic ~ jaki masz pożytek z dzika? Kiedyś jak w takiego przypie***olisz na drodze i skasujesz samochód to będziesz pisał "dobrze im tak" obrońca się znalazł...

lowca9536
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-07 14:01:57
gdzie tu wiocha jak nie wiecie to w niektórych krajach dziki potrafia zniszczyc całe uprawy

wald3km
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-04-07 13:47:27
To jeszcze tylko sarny i jelenie. Bo nie tylko dziki ludziom uprawy niszczą.

RoryBreaker
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-04-07 13:33:52
zajebista fota, nie wiem gdzie wiocha, a dzik dobrze przyprawiony jest przepyszny :)

marekuk
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-04-07 13:25:45
wale to, dla mnie to banda niedorozwiniętych pedałów robiących sobie dobrze po krzakach

koniu36
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-04-07 13:19:16
To polowanie z polski? Jakiś czas temu w jednym z KŁ w opolskim na pokocie były 74 sztuki dzików, niestety nie miałem okazji uczestniczyć w tym polowaniu. Piękne sztuki i widać, że w pyskach coś mają. Darz bór!

megasam1
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-04-07 12:52:12
komentarz usunięty przez moderatora

Ubermensch
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-04-07 13:05:20
Głupoty opowiadasz człowieku. Ja uwielbiam zabijanie, i polowania. Znam wielu myśliwych, i pamiętaj myśliwy to nie wędkarz ze swoją kartą wędkarską. Wiesz jak odbywa się zdobywanie pozwolenia na broń myśliwską, a potem jak wygląda egzamin na myśliwego?

koniu36
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-07 13:13:54
Uber, pewnie nie wie, bo ten pseudo myśliwy z rodziny megasam1 to pewnie zwykły kłusior.

patrykub05
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-04-07 12:48:12
komentarz usunięty przez moderatora

abdool
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-07 12:47:11
Chłopaki zrobili sobie zdjęcie i co z tego. Mieli info od góry, że populacja jest za duża i trzeba odstrzelić część.

Czapa1991
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-07 12:43:45
Piszesz że wiocha a kiełbachę z dzika to byś żarł.

michu12345
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-04-07 12:40:55
Wiochą jest komentować to jako "zabójcy.. itp.." dzięki myśliwym zwierząt w lesie nie jest ani za dużo ani za mało! kontrolują wszystko.. dzików teraz jest mnóstwo,a szkody jakie wyrządzają gospodarzą można liczyć w setkach tysięcy a może i nawet milionach.Myśliwi są potrzebni!!

Hiizaki
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-07 13:42:38
Idąc tym tokiem myślenia proponuję w podobny sposób kontrolować ilość ludzi, by nie było ich ani za dużo, ani za mało. Pamiętaj, ci co będą taką kontrolę sprawować, to nie zabójcy, ba, to dobrzy ludzie, powinieneś być im wdzięczny.

DeathKappa
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-04-07 15:01:28
Hiizaki należało by zacząć od takich durni jak ty którzy nie rozumieją a się wypowiadają.

Hiizaki
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-07 19:49:22
DeathKappa, nie obrażając nikogo, ale po komentarzu mogę sądzić, że gdyby od takich zaczęto, to zginąłbyś jako jeden z pierwszych.

maras90
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-07 12:38:51
Gdyby dziczków było za dużo, wyszły do miast i biegały po ulicach czy śmietnikach to wielkie oburzenie i strach by panował a tak i kiełbaska będzie smakowa i troche spokoju że dziki pozostaną w lasach.

mickeymouse00
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-07 17:03:33
ta chyba dla ciebie, wątpie by dziki były z tego zadowolone. fakt każdy myśli o swojej dupie ;] .

ka8al
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-07 18:11:43
w Swinoujsciu na promenadzie po zmroku masz 50% szans, ze spotkasz odynca

kamil42233
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-04-07 12:36:22
komentarz usunięty przez użytkownika

PIZDZITO2
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-04-07 12:31:49
ich postwic przed lufami, jest potzrebne? co ty pie...sz, bez was przyroda radzila sobie sama

NissanQ2
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-04-07 12:16:12
ta do czego niby ,myślistwo potrzebne żeby zabijać niewinne zwierzęta

PrzemardI92
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-04-07 12:06:28
Jak by ci dziki zryły pole, tak że byś nie miał ni ziemniaków ani warzyw ani nic to byś zobaczył :)

jawomen
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-04-07 11:51:51
Piękny pokot!!! Padwan daj spokój, nie tłumacz idiotom! żeby cokolwiek zrozumieć musieli by znać pojęcie gospodarki łowieckiej! Dla nich wszystko jest wiochą dopadowywanie liczebności zwierzyny do pojemności łowiska i dbanie o różnorodność biologicznął też tak że nie warto

damianszkolak
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-04-07 11:37:52
komentarz usunięty przez użytkownika

l15u89
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-07 11:23:02
gdzie tu wiocha.juz wiekszosc ludzi na tym portalu jest wiocha samą w sobie...

SubTomix20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-07 11:13:39
komentarz usunięty przez moderatora

aluk94
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-07 11:08:34
Piękny pokot...

Kajmal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-07 11:03:48
komentarz usunięty przez moderatora

QmaQm
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-07 11:02:34
szykuje się dzika impreza

Dune
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-07 11:02:29
Kuźwa, po wyrazie twarzy początkowo myślałem że leży tam Tusk a dalej całe PO. W każdym razie - za ustrzelenie tych świń postawię flaszkę i dam plusa na WIOCHA PL.

shark1245
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-04-07 11:02:29
Ludzie rozumiecie co to jest regulacja ilości osobników? Wilki, lisy, dziki, sarny muszą być odstrzeliwane i regulowane ponieważ w zbyt dużych ilościach sieją spustoszenie w gospodarstwach rolnych. i w hodowli i w uprawach!! taka ilość dzików ogołociła by kilka ha upraw ziemniaków...

Ksiwy
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-04-07 12:26:17
Rozumiemy, ale układanie ich w ten sposób i robienie sobie z nimi fotek to wiocha - przynajmniej według mnie.

Quaree
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-07 13:49:15
shark1245- Ale z tego co piszesz wynika, ze ludzi tez nalezaloby odstrzeliwac, lub sterylizowac, bo nie wiem czy zdajesz sb sprawe z tego, ze ta malenka planeta jest w stanie utrzymac w prawidlowych warunkach maksymalnie 4mld ludzi, a nie 7...

Ksiwy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-07 21:16:41
Przesadzasz Quaree, Ziemia nie jest wcale taka maleńka, żyje na niej 7 mld ludzi a miejsca wciąż jest kupa.Problem leży w gospodarce słabo rozwiniętych państw, które nię są w stanie zapewnić ludziom godziwych warunków życia.

Quaree
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-09 09:25:18
Ksiwy- blad, problem lezy w liczbie ludnosci(chodzi mi o zywnosc a ta, wcale nie zalezy od gospodarnosci panstwa tylko warunkow srodowiskowych)natomiast mozna ja ograniczyc poprzez(uwaga wazne) edukacje. Badania pokazaly wyraznie, ze kobiety w Czadzie, ktore chodzily do szkoly maja srednio 2-3 dziec

Quaree
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-09 09:26:31
a te ktore nie uczeszczaly nawet do szkoly podstawowej 4-7. Ciekawa dysproporcja prawda??

Ksiwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 21:30:35
w tym wypadku masz rację. Mi chodzi jednak o co innego - państwa słabo rozwinięte mają mało wydajne rolnictwo (rozdrobnienie gospodarstw, mała mechanizacja, itp).

Ksiwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 21:34:10
Co do warunków środowiskowych, to nie zawsze są takie złe, np. w Mongolii gleby są żyzne, a mimo to w ogóle nie są użytkowane jako grunty orne. Gdyby je tylko odpowiednio wykorzystać, żywność można by eksportować do państw, które takich warunków nie mają.

womack
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-04-07 11:02:07
Drugi z lewej to Komorowski?

Dune
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-07 11:03:44
Nie, to ten z samego przodu.

SzatanIsludzy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-07 11:28:51
Dune na początku nie wiedziałem o co Ci chodzi:) dobre,jest moc i to podobieństwo

SzatanIsludzy
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-04-07 11:00:45
Chciałbym z nimi polować. Gratuluje ładnego wyniku. Nie wiem co to robi na głównej

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 28 (glosow:56)
2012-04-07 10:59:03
"Myśliwy - Obecnie - osoba zajmująca się gospodarką łowiecką zgodnie z prawem łowieckim i etyką łowiecką. W tym znaczeniu - przeciwieństwo kłusownika." Który raz mam wam to tołkować bezmózgie internetowe znawczyki? MYŚLISTWO JEST POTRZEBNE, ZROZUMCIE TO IDIOCI.

Ubermensch
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-04-07 12:59:28
Dokładnie 100% racji. Popieram.

szatano999
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-04-07 13:13:24
myslę że kontrolowany odstrzał w populacji ludzi byłby również wielce pożądany...

Ubermensch
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-07 13:24:11
I powiem Ci że już w historii ludzkości miał wiele razy miejsce.

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-04-07 13:32:56
ja bym zapolował "księzulus pedofilus"...ciemną nocą przy delikatnym blasku księzyca...błysk koloratki wśród drzew...prawdziwa magia...mniam

kuzynek123
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-07 16:01:29
Może i tak ale wytłumaczcie mi po co te trofea na ścianach i zdjęcia ? ... Dla mnie to zabijanie dla przyjemności i tyle !!

tazziqi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-07 16:16:10
Zezol-Czupakabra poczułeś się wyższy?rozumiem że nie potrafisz ze swego słownictwa wykluczyć inwektywów?co jeśli ja ciebie nazwę idiotą?kto ma rację?ja cz ty?może obaj? tylko że ja tego nie robię."Idiota–osoba upośledzona umysłowo według dawnych klasyfikacji"a więc geniuszu,chwał

tazziqi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-07 16:18:26
oświecenie ciemnego ludu.Szkoda tylko,że twoje słowa są puste i bez poparcia.Może jakieś rzetelne dowody?ludzie upośledzeni są ciekawi i oczekują.

RozczochranyLep
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-04-07 17:25:14
zezolczupakabra, taki z ciebie znawca, a nawet nie potrafisz ze zdjecia odróznić kłusownika od myśliwego ty pseudoznawco za dyche. ewidentnie na zdjeciu widac ze to kłusownictwo. banda popaprańcow z tobą na czele.

ka8al
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-07 18:14:03
szatano999 moze sie powtorze ale kontrolowany odstrzal ludzi trwa od lat..ost na masowa skale w Afganistanie

Zezol-Czupakabra
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-07 20:02:42
Tazziqi innym słowem niż idioci nie da się nazwać ludzi którym nie raz tołkuję co to jest myślistwo a tu nadal to samo. RozczochranyLep po czym wnioskujesz że Ci na zdjęciu są kłusownikami? mi oni na myśliwych wyglądają no ale pewności nie mam.

OnceAtNight
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 21:07:18
Racja! Gdyby nie myśliwi codziennie musiałabym naprawiać po nich szkody. Niby nie robią tego złośliwie, ale nie jest przyjemnie naprawiać po raz kolejny zniszczoną siatkę, albo rozkopany ogródek... Moim zdaniem żadnej wiochy w tym nie ma.

pandino
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-04-07 10:58:58
od kiedy polowanie to wiocha? żeby twoi przodkowie nie polowali to by cie tu nie było i tyle, człowiek od zawsze polował i zawsze będzie polował.

bambus1121
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-04-07 10:57:58
Nie przeróbka, i wiocha też nie, nie odstrzeliwuje się więcej zwierząt niż jest to konieczne, i nie strzela się tam gdzie chce, najprawdopodobniej było za dużo dzików na ich terytorium i chłopi się skarżyli,,,

saqigar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-07 12:28:43
Acha... a podatki ida na rozwoj kraju, sady sadza sprawiedliwie i w ogole jest raj na ziemi. Tylko jak sie pojawia pieniadze, to i dla takich np. Szwedow zawsze limity nagniemy.

daroo30
    Ocena: -13 (glosow:21)
2012-04-07 10:57:10
Mordercy!!

bysior007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-07 10:57:06
the expendables :D

kurioza
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-04-07 10:54:18
Świńskie ryje..

czopster
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-04-02 15:21:29
A jest tu bulu Brono?

wlodekmir3
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-04-02 06:20:23
Zawsze powtarzam mojemu kumplowi-myśliwemu, że od jutra każdy przewodnik stada będzie miał sztucer. Zobaczymy kto lepszy

Ngauruhoe
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-04-07 12:18:13
Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę że myślistwo jest ważne. Bezmózgie społeczeństwo. Najpierw się dowiedzcie na czym to polega, później komentujcie.

Natasza
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-02 00:23:47
A po tym, że na fotce widać z kilkaset dzików więc jak byś pomyślał trochę to sam byś stwierdził, że przeróbka.

saqigar
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-02 00:28:48
No pomyslalem i jest ich tam raczej kilkadziesiat. To nie jest cos, co jest niemozliwe na polowaniu.

szerad
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-04-01 23:15:22
fajna przeróbka zdjęcia! :-) oj, tłuczki, nie nabierajcie się na coś takiego

saqigar
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-04-01 23:46:39
A po czym sadzisz, ze to przerobka? Na stronie gdzie znalazlem to zdjecie jest kilka podobnych i wcale nie wygladaja na przerobki.

Big_John
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-01 23:11:11
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600