Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  12-05-09, 22:47 Zgłoś
+ 410 -
Dodano: 2012-05-09, 22:47:09   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 410  Zgłoś nadużycie
119
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Nietoperze
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
Ukryj komentarze(176)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
manissimus
    Ocena: 50 (glosow:68)
2012-05-09 23:16:38
A co tu jest wiochą? To, że od wchodzących do kościoła wymaga się stosownego ubioru? Czy to, że na blisko stuletniej tabliczce (co odzwierciedla ówczesną obyczajowość) wymienia się tylko kobiety? A może, wówczas zupełnie poprawne, słówko "tembardziej"?

Las17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-04 17:59:53
litości!!!

Zonnebloem
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-14 19:55:20
Tak... bo ilosc polskich ksiezy drastycznie spadnie. If you know what I mean ;)

magda60
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-13 21:17:52
Jestem osobą wierzącą i uważam, że do kościoła powinno ubierać się stosownie. Nie każę nikomu przychodzić w spódnicy do kostek i golfie, ale miniówki ledwie zasłaniające tyłek, bluzki na ramiączkach i dekolty do pępka należałoby sobie darować. Nie jestem starym moherem, właśnie kończę gimnazjum.

bad_chick
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 21:59:59
a czemu kierowane jest to tylko do kobiet? faceci również potrafią się skompo ubrać latem...

czarnol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 18:26:37
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-12 18:16:13
"A jakie ubranie uważa się za przyzwoite ?" - trzeba być kompletnym kretynem, żeby postawić takie pytanie. Idź do pracy w szlafroku, albo do teatru w majtkach i siatkowym podkoszulku a potem podziel się wrażeniami.

baniak1981
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 12:09:32
templariusz

babuszka90
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-12 09:09:46
Takie tabliczki powinny być w KAŻDYM KOŚCIELE. Popieram ALLEJAJA.

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 00:48:49
w sumie troche racja kobieta nie powinna kusic strojem w kosciele..ide sie modlic a mysle o ruchaniu bo stoi przedemna niewiasta w mini szpilach i z cycami na wierzchu..nawet latem sam zakladam dlugie spodnie a nie w spodenkach..

redspecial
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-12 09:35:16
nie martw sie, i tak nie wzbudzasz u kobiet mysli o "ruchaniu". Cala przezornosc na nic.

OllieOllieOllie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-11 23:33:21
To nie jest przypadkiem z największego murowanego kościoła z Gdańska? Tam jest podobna ;D

Nugget
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-11 20:50:51
Co nie zmienia faktu, że tabliczkę możnaby zmienić. Minus. Kto ma wiedzieć za co - wie. Kto nie wie to ma rpblem x)

mmmalaga
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-11 20:38:21
widzę że ktoś tu mało czytał literatury polskiej. Tembardziej to zwyczajnie stara pisownia. A że ubrać się trzeba do kościoła przyzwoicie to rzecz jasna jak słońce. Takiemu miejscu i ludziom w nim zgromadzonym należy się szacunek Sama chętnie zwróciłabym uwagę paniom w kościele ubranym jak na imprez

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-06-12 22:54:15
Tembardziej nie występuje w starej ani nowej pisowni To jest zwyczajny błąd .

kasssw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-17 17:26:31
Pytanie co było wcześniej - miniówki czy tembardziej ;] Moja mama tak nie mówiła, babcia też nie, więc musi to być baaaardzo stara tabliczka. Phi!

vater
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-11 20:05:00
Zwykła zasada Savoir vivre gdzie nie możesz do wyśmienitego towarzystwa pójść w podomce.Jeśli coś jest nie zrozumiale chętnie wytłumaczę:)

AS1989
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-06-11 19:42:33
Współczuję tym ludziom, którzy krytykują kościół i wszystko co z nim związane, aby podnieść własne ego .... jest to szczeniackie i żałosne.

redspecial
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-12 09:36:56
niektorzy krytykuja co niektore elementy polityki kosciola wylacznie dlatego, ze sie z nimi nie zgadzaja. Tylko to i nic poza tym.Slowo, ze nic w tym szczeniackiego.

AS1989
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-11 19:41:26
Naprawdę żal mi tych 12 -13 letnich dzieci, które w świecie realnym nie mają żadnego zdania, krytykują wszystko, co się znajduje w świecie wirtualnym, nawet jeśli jest to coś oczywistego (jak w tym przypadku godny ubiór w kościele).

wirus0666
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-11 15:59:01
co się tyczy "należy przestrzegać" - nie prosiłem o członkostwo w tej organizacji (KK). nie chcą mnie też usunąć bez wysiłku z mojej strony. oznacza to dla mnie, że do kościoła mogę wejść w samych kąpielówkach i wtedy - albo mnie ekskomunikujcie i wtedy zrozumiem, że ktoś sobie nie życzy m

wirus0666
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-06-11 15:52:45
Wiochą byłoby stosowanie tego komunikatu w praktyce - osoby "pruderyjne" powinny sobie przypomnieć skąd się wzięły - być może sam fakt ich istnienia jest dowodem nieprzyzwoitości, która miała miejsce. Dla mnie ta tabliczka ma tylko znaczenie zabytkowe i w takim kontekście wiochą nie jest.

redspecial
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 09:39:21
Dokladnie. Zreszta ciekawe dlaczego wiekszosc osob religijnych uwaza ludzkie cialo za cos tak wstydliwego i zlego, ze trzeba je ukrywac. Czy to nie bog je stworzyl? A podobno wszystko co bog stworzyl powinno byc swiete...

lol110
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-11 13:35:41
Ciekawe skąd taka ocena ... po prostu to jest miejsce kultu i ubiór nie powinien być zbyt skąpy, to się tyczy każdej religii oraz miejsc świętych. To tak jak przyjść na pogrzeb lub do szkoły/pracy w bikini. Wszędzie są jakieś normy obyczajowe i czy to się komuś podoba czy nie należy ich przestrzegać

bleblezuza
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-06-11 15:40:29
Jasne, ale dlaczego tylko "niewiasty" mają się "przyzwoicie" ubierać?

candycane1988
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-06-11 11:46:05
co raz mniej ludzi do kościoła chodzi jeszcze kilka lat i moje pokolenie bedzie zamykać wasze kościółki pozdrawiam was i czekam aż wyginiecie jak dinozaury moherowe bereciki :)

mmmalaga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-11 20:43:51
kościoły zorganizują się same. Nawet jeśli czujesz taką moc że jesteś w stanie zlikwidować czy też przerobić jakiś budynek to Kościół tworzą ludzie i jest on tam gdzie zbierają się wierni. Dawniej wierni zbierali się na polanach i tam kapłani stawiali krzyż i odprawiali mszę św.

kingala111
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-11 09:59:12
ZGADZAM SIĘ Z NAPISEM, NIEKTÓRE PANIENKI PRZEGINAJĄ A MŁODYM HORMONY SZALEJĄ

MrLola889
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-06-11 08:18:58
a tembardziej ???????

kash17
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-06-11 07:25:27
Właśnie, że ważne jak się ubiera. Kościół to jednak miejsce, w którym należy okazać odrobinę szacunku. A tak w ogóle spróbujcie wejść do jakiejkolwiek świątyni w Rzymie z odkrytymi ramionami bądź kolanami - powodzenia!

anty_beton
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-11 11:17:03
Dokładnie. Na przykład muzułmanie uważają za profanację wejście w butach do meczetu.

StasiekZiomekxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-11 23:45:53
Rzym inna Kultura .. Muzułmanie .. inni ludzie z inna Religą

StasiekZiomekxxx
    Ocena: -15 (glosow:19)
2012-06-11 01:38:37
szczerze w dupe mógł by mnie pocałować! jak ktoś idzie do kościoła to do boga nie ważne jak idzie ale idzie żeby sie pomodnić .

veti90
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-11 15:01:05
Bóg jest wszędzie nie musisz iść do kościoła żeby sie modlić możesz równie dobrze modlić sie w domu

StasiekZiomekxxx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-11 23:42:06
Niby tak ;) ale kościoły od czegoś w końcu są co nie ?

tasior777
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-06-10 23:37:05
Dawniej tak się w Polsce mówiło babci zapytaj tabliczka na zdjęciu na pewno jest starsza niż ty

jurek1102
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-06-11 00:20:58
Nie prawda ... Nigdy się tak nie mówiło Nie zmyślaj

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-06-11 00:46:42
Wcale się tak nie mówiło To jest pomyłka

OMC76
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-06-11 09:52:32
Ta tabliczka ma sporo lat. Sądząc po kroju czcionki i formie "tembardziej" w grę w chodzi przełom XIX/XX w. więc nie chodzi o żadne 'zadupie', 'seksizm' ani nic innego. To signum temporis

tasior777
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-06-10 23:28:46
achaja1 i szatano... Panowie uważam, że jesteście kretynami i żerujecie na tym, że katolicy powinni nastawiać drugi policzek... Wy możecie nam pluć w twarz i szydzić z naszej wiary?? Nie oczekujcie, że będziemy stać jak osły bo wiary należy bronić i tak będziemy robić

jurek1102
    Ocena: -14 (glosow:20)
2012-06-10 23:44:20
A czy ta wiara nie nakazuje nastawiać drugiego policzka ?

szatano999
    Ocena: -14 (glosow:18)
2012-06-10 23:59:43
kolejny obrońca krzyża????....a brońcie sobie tych swoich wilków w owczych skórach...takim mózgom zmanipulowanym od chrztu i wychowanym w jedynej słusznej wierze..które całe życie spędziło pomiędzy dom-szkoła-kościół ...i tak nic nie pomoże...

jurek1102
    Ocena: -13 (glosow:15)
2012-06-11 00:03:43
A ja jednak oczekuje że ty tasior będziesz stać jak osioł Natury nie oszukasz

szatano999
    Ocena: -12 (glosow:16)
2012-06-11 00:26:16
tasior to mi się tylko z "pysior" kojarzy....jakie dziwne podobieństwo???!!!...kolejne konto??

jurek1102
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-06-11 00:28:11
Ale to kojarzy ci się z braniem tasiora do pysiora ?

achaja1
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-06-11 00:38:53
tasior,nie wyrywaj się panienko, to wy zawsze plujecie jadem i macie każdego, kto nie leży plackiem w kościele za odpad społeczny i bezbożników, wam się wszystko należy,w dupy was trzeba całować, bo wy jesteście jedyną słuszną drogą? Nie ma tak dobrze, na szacunek trzeba sobie zasłużyć.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-06-11 00:49:59
tasior Zastanów się co ty wypisujesz Nie kompromituj się bo w twoim wieku to już odrobinę wstyd

felicjanska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-11 15:04:49
komentarz usunięty przez moderatora

Gniew91
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-06-10 23:21:36
Autorze który umieściłeś to na wiocha.pl - jesteś umysłowo ograniczony.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-06-11 01:03:13
Tembardziej się zgadzam . Pewnie autor był jako dziecko w tym kościele molestowany i teraz się mści A to Tembardziej wiocha

kasssw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-17 17:34:56
A może ktoś o nicku "analny łowca" i z penisem w logo nie powinien się wypowiadać w tym temacie, to tembardziej wiocha bo godnej postawy nie reprezentuje...

tasior777
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-06-10 23:19:40
I bardzo słusznie czasem do kościoła jak na plażę chodzą i człowiek nawet w myślach grzeszy

jurek1102
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-06-10 23:56:18
Kto by przypuszczał że ty myślisz ...

achaja1
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-06-11 00:43:41
tasiorowi się tylko wydaje że myśli ( i biedak w to święcie wierzy, co gorsze)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-06-11 00:51:56
musisz tasior kościół omijać bo tam diablice cię do grzechu kuszą

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-06-11 02:16:18
Szkołę widać omijał Wagary na plebani spędzał i mu mózg zaorali (pewnie nie tylko mózg)

Lenkaaa69
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-06-10 23:13:19
i oczywiście bluzka zakrywająca ramiona, czego chyba niektórzy nie wiedzą...

emilooo007
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-06-10 22:55:33
Stosowne ubranie dla kobiety to spódnica długości poniżej kolana lub jeansy, i bluzka zakrywająca dekolt

Agape89
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-06-10 22:24:19
wiochhe to robia te kobiety, które ubieraja sie do Koscioła jak na dyskoteke.

arkadius73
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-06-10 22:17:46
I słusznie a nie przyjdzie to taka jedna z drugą i prowokuje księdza

jurek1102
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-06-10 23:29:03
Prowokuje to jak przyjdzie z dzieckiem

kasssw
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-06-10 22:15:45
hahahahahhahahaha - tyle w temacie

leszko1967
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-06-10 21:40:56
Tym co oburzają się na to że napisane jest że z kościoła będą wypraszani nie przyzwoicie ubranie , proponuję odwiedzenie meczetu lub synagogi . Kościół to nie plaża .

Bella1603
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-06-10 21:16:23
jak ktos depcz obraz z Janem Pawlem II to wielkie oburzenie, ale jak do kosciola chodza dziewczyny jak lafiryndy z du....a na wierzchu to nic. i wstawiacie na wioche wysilki kogos,kto probuje walczyc z tym dziadostwem

natiiiiia
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-06-10 18:39:48
chodzi o to, że kościół to nie plaża, mężczyzny bez koszulki jeszcze w kościele nie widziałam ale za to kobiety w mini mini i z cycami prawie całymi na wierchu tak...

bleblezuza
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-11 15:50:04
"mężczyzna" w 3 rozmiary za dużych spodniach z klinem w kolanach też przyzwoicie nie wygląda, albo w dresach; często przychodzą też w spodenkach - to im wolno kolana odsłaniać?

antony
    Ocena: 22 (glosow:26)
2012-06-10 17:54:53
do teatru też nie chodzi się w dresach

Kruliczka
    Ocena: 18 (glosow:36)
2012-06-10 17:36:40
Co druga wiocha wstawiana przez Jurka1102 to obraza katolicyzmu lub seks zwierząt (zazwyczaj psow) Wnioski? Typ ma 30+ lat, siedzi w domu, wali psy, przy okazji jedzie na kosciol ktory jest przeciwny takim zboczeniom.

achaja1
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-06-11 01:09:36
No popatrz, a Ty zamiast wyjść z domu to siedzisz przed kompem i sprawdzasz jakie absurdy kto wrzuca i w jakich ilościach. Czepiasz się chłopaka, a siedzisz i go śledzisz, ciekawe. Wnioski? Hmm, Nie startuj z pazurami, jak robisz dokładnie to samo.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-06-11 01:36:30
A co ty Kruliczka wstawiasz ? Czy siedzisz tu tylko po to by się kogoś czepiać ? Wstaw cos od siebie to podyskutujemy jakie to będzie ambitne

Wiocha_Rybnik
    Ocena: 23 (glosow:29)
2012-06-10 17:25:31
Dla mnie ta tabliczka to wcale nie wiocha, wiochą jest przychodzenie do kościoła półnago. Nie ważne czy ktoś jest wierzący czy nie, powinien uszanować innych.

spellbinder
    Ocena: -16 (glosow:28)
2012-06-10 17:24:05
Bogu przypomnieć trzeba, żeby gołych ludzi nie tworzył! Zapomniał najwyraźniej, że go goli ludzie oburzają.

spellbinder
    Ocena: -12 (glosow:30)
2012-06-10 16:53:17
Dziwne jest to, że wypraszają ludzi ubranych np. w krótkie spodenki, albo w bluzki na ramiączkach. Nagość i odsłonięte ciało im przeszkadza i gorszy. Umówmy się jednak - gdyby Bóg życzył sobie ubranych ludzi, to by zrobił, żeby się rodzili w ubraniach. W nagości nie ma nic nieprzyzwoitego...

anty_beton
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-06-10 17:24:46
Tabliczka na pewno nie dotyczy dosłownie nagości, a raczej norm etyczno i moralnych przyjętych w tamtych czasach. Owszem "W nagości nie ma nic nieprzyzwoitego" ,ale jednak panują jakieś zasady społeczne i na pewno nie chodzisz po mieście nago.

spellbinder
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-06-10 17:34:38
Nie w tamtych czasach, tylko i dziś, bo i dziś się ludzi wyprasza. Jest na górze kościół, ludzie w długi weekend jadą pozwiedzać - gorąco jest, więc mają krótkie spodnie. I kobita w normalnych krótkich spodniach jest wypraszana. Zasady społeczne... dobre sobie...

spellbinder
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-06-10 17:36:09
I żeby było zabawniej - jak do kościoła wejdzie czterech typów w koszulkach z diabłami i pentagramami, to księżulo żaden nie wyprosi. Ale jak kobicie jest gorąco (co zrozumiałe przy 30+ stopniach i wysiłku fizycznym), to taką już trzeba upomnieć, że spodnie do 3/4 uda to za krótkie i to obraża...

redspecial
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-12 10:01:47
Najpierw byscie sie zastanowili czy te normy etyczno-moralne maja jakikolwiek sens. Dopiero potem postepowali wedlug nich. Naprawde, lepiej na tym wyjdziecie. Ubrania maja chronic przed pogoda, ewentualnie zdobic. Nie mam pojecia co takiego zlego jest w naszych cialach, ze trzeba je ukrywac...

Hexogen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 16:49:14
komentarz usunięty przez moderatora

anty_beton
    Ocena: 15 (glosow:25)
2012-06-10 16:37:26
jurek1102 i szatano999 Jaką wy macie zrytą banie. Dawno nie widziałem takich wynaturzeńców. Ciągłe chorobliwe, maniakalne szydzenie z wiary i religii w waszym wykonaniu.

frakjaw
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-06-10 18:09:33
Ja myślę że oni to robią nie świadomie ponieważ masoneria nami steruje.Jak za kilka lat wiara w lucyfera będzie oficjalną religią państwową to za szydzenie z lucyfera będzie grozić kara śmierci.

spellbinder
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-06-10 18:37:28
Za to Ty świadomie wybrałeś wiarę w jedynego prawdziwego boga... weź człowieku nie żartuj. Ateista to niekoniecznie od razu człowiek posiadający zdolność krytycznego myślenia, ale katolik - cóż - ten na pewno nie jest odporny na manipulacje.

grog
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-06-10 20:24:05
a nie dziwi was ze w mamy XXI wiek i ludzie nadal wierza w duchy?

achaja1
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-06-10 20:57:09
anty_beton, a Ty niby taki święty jesteś? Jako zgorzały przedstawiciel jedynej słusznej wiary, powinieneś, wykazywać wyrozumiałość, spokój i tłumaczyć swoje racje.A Ty co? Osławiona, chrześcijańska tolerancja i miłość bliźniego, sprowadza się do tekstu"wynaturzeńcy ze zrytą banią". Brawo k

anty_beton
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-06-10 21:37:00
Mogłabyś kolejny raz bzdur nie wypisywać skąd przeświadczenie, że jestem chrześcijaninem, katolikiem. Masz płytki tok rozumowania dzielisz ludzi na katolików i niekatolików.

achaja1
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-06-11 00:30:00
Nie, mój drogi, nie dziele ludzi na żadne kategorie, tylko zwyczajnie nie trawie zaślepienia, arogancji i patrzenia przez pryzmat własnego ja, czego de facto jesteś żywym przykładem.

anty_beton
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-11 08:58:08
Wyimaginowane cechy, które usilnie starasz mi przepisać dotyczą ciebie, jak sądzę. Z tego co zauważyłem z tobą nie idzie prowadzić merytorycznej dyskusji zwykle nie masz nic do powiedzenia poza inwektywami ad personam.

achaja1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-11 11:23:26
I pisze to ktoś, kto w każdym poście nazywa nas wynaturzeńcami, no to ciekawie się przedstawia ta Twoja słynna próba merytorycznej dyskusji, cały problem w tym, że Ty nie potrafisz przedstawić żadnych argumentów, jak na razie wszystkie Twoje posty to foch rozkapryszonej panienki.

anty_beton
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-11 11:33:27
Jak postępować z "krzykaczami" typu achaja1? Najlepiej tak samo, jak z trollami. Po prostu nie karmić ich, nie wdawać się w bezsensowną dyskusję.

achaja1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-11 21:37:57
Gdybyś Ty potrafił prowadzić sensowną dyskusję, to już by była połowa sukcesu, skoro ja jestem " krzykaczem" to jak nazwać Ciebie i Twoje posty? Mściwą istotą ścigającą każdy przejaw negacji? Furiatem, tępiącym każdego, komu nie podoba się zakłamanie KK? No gwiazdeczko, która wersja Ci pa

adrian81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 08:26:15
anty_beton, Masz racje. Na brednie trolla się nie odpowiada, bo będzie to robić do końca życia. Jej zacietrzewienie i chamskie ataki personalne świadczą tylko o jej osobie.

estena
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-06-10 16:34:22
a facet to może nieprzyzwoicie czy wcale?

rafcio20
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-06-10 16:28:24
Bo kosciol to jest swietny biznes, ktory tez ma swoje prawa:)

fuck.this.system
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-06-10 16:14:07
kto jest wierząca osoba chyba raczej rozumie o co w tym chodzi, a taka osoba która to wstawiła zapewnie jest ateistą i neguje postepowanie kościoła.

grog
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-06-10 16:04:37
Co to za kosciol, ze do niego nie moze wejsc maz w dobrze skrojonym garniturze? Tylko niewiasta moze przyzwoicie ubrana... zenski szowinizm!!!

anka1974
    Ocena: 19 (glosow:21)
2012-06-10 16:00:19
stary sposób wysławiania sie no i co z tego?a przyzwoicie ubrana kobieta ma zasłonięte ramiona,cycki schowane i kiecke spod której dupy nie widac..a faceci oby nie goła klata i krótkie spodenki.tyle w temacie..

frakjaw
    Ocena: 12 (glosow:24)
2012-06-10 15:16:10
Kolejny samozwańczy ateista którego zadaniem jest naśmiewanie się z chrześcijan.Ateiści,osoby nie wierzące w Boga bo podobno nakazuje zabijać a w międzyczasie taki ateista robi na złość i dyskryminuje osoby wierzące.ŚMIAĆ SIĘ CZY PŁAKAĆ?

spellbinder
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-06-10 17:23:01
Rozumiem, że bóg generalizować bezwstydnie pozwala? (Nie mówiąc już o tym, że bóg najwyraźniej zezwala na niepoprawne pisanie "nie" z przymiotnikami odczasownikowymi). "Samozwańczy" (bo niby jaki inny?) ateista by się do Waszej religii nie przyczepiał, gdyby nie został do nie

samiec007
    Ocena: 20 (glosow:28)
2012-06-10 14:57:00
Ten co to zamieścił najwyraźniej jest przygłupem. I nie rozumie swojego błędu :D

samiec007
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-06-10 14:58:32
Mam na myśli zamieszczenia tego na wiocha.pl ;)

egemon3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-10 14:37:50
komentarz usunięty przez moderatora

moinx89
    Ocena: -3 (glosow:27)
2012-06-10 14:35:13
Nadejdą jeszcze te czasy, kiedy każda Niewiasta będzie w kościele mile widziana bez względu na ubiór... byle tylko tam poszła i na tacę dała.

Kaliana
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-06-10 15:12:43
Dzieki Bogu na razie te czasy nie nadeszły.

tasior777
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-10 23:31:01
dwa słowa do ciebie monix głupi/a jesteś

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-06-11 00:09:06
Za to tasior grzeszy intelektem

moinx89
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-11 10:57:10
Oj tasior777, pewnie nawet by mnie to ubodło, ale Ty nawet nie umiesz dobrze przeczytać mojego nicku... co oznacza, że Twoja ocena nie jest dla mnie żadnym wyznacznikiem. Ja po prostu zwróciłam uwagę na 2 fakty: 1. szerzącą się w Europie tendencję do odchodzenia od kościoła, 2. pazerność księży...

piotrek2011m
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-06-10 14:26:40
...bo przychodzi taka jedna z drugą nieprzyzwoicie ubrana do kościoła i staje:)

ster000
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-06-10 16:00:20
księdzu:)

piotrek2011m
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-10 16:18:38
W nawie, bo ścisk, że szpilki nie wetkniesz:)

hugh_laurie
    Ocena: -20 (glosow:30)
2012-06-10 14:24:27
ksiadz - pedal

frakjaw
    Ocena: 14 (glosow:20)
2012-06-10 15:09:58
Kolejny debil który nazywa księży od pedałów.A ja się pytam:Jakie masz podstawy aby tak twierdzić?

spellbinder
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-06-10 17:25:05
A jakie masz podstawy aby twierdzić, że księża to nie pedały?

frakjaw
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-06-10 18:05:32
Media celowo nagłaśniają sprawę jakiegoś pedofila z Irlandii a jak jakiś chłop zgwałci bliżej nie określoną liczbę osób to jest w porządku.Nie znam i nie spotkałem żadnego księdza pedofila.I tu stawiam pytanie.DLACZEGO?DLACZEGO TAK BARDZO MUSICIE DOKUCZAĆ CHRZEŚCIJANOM?

spellbinder
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-06-10 18:23:17
Widzisz - nie spotkałeś. Ale to nie jest żaden dowód. Nie mówiąc już o tym, że pedofil nie musi od razu mówić o tym, że jest pedofilem. Co do dokuczania - to kościelni mi nawalają dzwonem. To kościelni mi pod blokiem łażą i zawodzą. W końcu - to kościelni mi wbijali do głowy wiarę w czary-mary.

spellbinder
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-06-10 18:26:30
Nie mówiąc już o tym, że ksiądz nie rozumie normalnego - jestem ateistą przy okazji corocznej zbiórki mamony - czy kolędy, jak kto woli. Ale informacje o mnie zbierać chce; sąsiadów wypytuje i póki mu nie powiedziałem dosadnie, żeby mnie zostawił w spokoju, to co roku pukał (mimo, że ewidencję ile

anty_beton
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-06-10 18:35:03
Proszę na brednie trolla "spellbinder" nie odpowiadać.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-06-10 18:42:33
Chrześcijanom? Jeśli już "dokuczają" to katolikom...

frakjaw
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-06-10 22:34:10
Użytkowniku spellbinder,a jaką ja mam gwarancję że to ty nie jesteś pedofilem i nie posuwasz małych dzieci na podwórku?Co ja poradzę?Póki żyjesz w chrześcijańskim kraju to będą tu chodzić księża i "dokuczać" czy tego chcesz czy nie.A jak ci się coś nie podoba to wypad do Afryki,suknia z tr

Lenkaaa69
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-10 23:17:26
frakjaw - w końcu ktoś mądry znający się na rzeczy. szkoda tylko że niektórzy ślepo wierzą w to, co podają media sprytnie manipulujące takimi osobami... ps. fajny avatar :P

AS1989
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-11 19:46:35
nie ważne, że ojciec skatował swoje dzieci, nie ważne, że matka brutalnie zaatakowała swoje dwie córki- jedna umarła, druga walczy o życie, nie ważne, że jakiś ojciec molestował przez X lat swoje dzieci. Ważny jest stereotyp - ksiądz pedał. To twoje sformułowanie świadczy o Twojej ułomności.

AS1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-11 19:48:08
ułomności jaką jest ogólnikowanie. Tak samo ktoś może nazwać ciebie pedofilem - przecież coraz częściej słyszy się, że jakiś ojciec (mężczyzna) molestował dziecko. A

Alptraum
    Ocena: 20 (glosow:24)
2012-06-10 14:23:00
Gdzie tu wiocha? Wiochą jest to jak jedna z drugą świeci gołą dupą i wywalonymi cyckami w kościele..;/

pies13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 03:37:08
komentarz usunięty przez użytkownika

Sebrof
    Ocena: 29 (glosow:31)
2012-06-10 14:07:37
Niektóre kobiety niestety mylą kościół z rewią mody, jest to najbardziej widoczne w święta. Szkoda tylko, że nadal trzeba przypominać co wypada, a co nie.

Wiesniakznetu
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-06-10 14:01:21
Wcale mnie to nie dziwi

Telewizor01
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-06-10 13:44:18
Może nago będą chodzić france

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-11 18:42:30
Tak jak pan je stworzył

mala9080
    Ocena: 21 (glosow:31)
2012-06-10 13:36:17
Co za debil to wstawił!!! Dobrze, że takie tabliczki widnieją przed Kościołami bo niektóre dziewczyny to najlepiej w strojach kąpielowych by weszły na Mszę! Trzeba tym głupim dziewczynom przypominać, że to jest Kościół i że należy mieć odpowiedni strój (m.in zakryte ramiona, bez dekoltu )

voytek77
    Ocena: 20 (glosow:26)
2012-06-10 13:36:07
Cóż, jeżeli nie wiesz czym jest "przyzwoity strój" podczas wizyty w kościele to wiocha tylko i wyłącznie dla ciebie. Poza tym "tembardziej" (lub "tem bardziej") jest zwrotem używanym dawniej, który kilkadziesiąt lat temu zastąpił zwrot "tym bardziej". Podobni

adrian81
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-06-10 13:28:33
jurek1102, ale ty chyba sobie zdajesz sprawę, że obsesje trzeba leczyć.

urling
    Ocena: 18 (glosow:24)
2012-06-10 13:14:58
Normalne w Bazylice św. Piotra w Watykanie tez trzeba zakryć ramiona i dupe, pewne stroje sa nieodpowiednie do niektórych miejsc i tyle

adrian81
    Ocena: 16 (glosow:30)
2012-06-10 13:11:15
Powszechny ateizm w Polsce charakteryzuje się agresją, nietolerancją i szyderstwem.

alii
    Ocena: -14 (glosow:34)
2012-06-10 13:57:23
niesamowite,bo zupełnie tym samym charakteryzuje się katolicyzm

frakjaw
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-06-10 15:12:23
Chyba w twoim wydaniu

alii
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-11 12:12:37
frakjaw-->zobacz sobie jak zachowują się ludzie, nazywający siebie katolikami,względem innych ludzi,którzy mają odmienne poglądy,zdanie czy choćby ubiór...czysta agresja.Oczywiście nie można generalizować,nie wszyscy są tacy sami.

anty_beton
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-11 15:46:19
No właśnie widzę, ale chamskie wypowiedzi "pseudo-ateistów" pod tym absurdem.

przemek5d
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-06-10 13:09:00
dokładnie. Kościół to nie miejsce na pokazywanie tyłka-na modlitwie się nie można skupić

luzak1977
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-06-10 12:43:48
ta fotka już była i odnosiła się do słowa "tembardziej"

Galvanize
    Ocena: 23 (glosow:27)
2012-06-10 12:41:08
Zakryte ramiona, niewyeksponowany dekolt i spódnica co najmniej sięgająca kolan. Nie jestem katoliczką, a jednak zasady respektowane w miejscu uznawanym za święte bym uszanowała. Będąc w Watykanie też musiałam zastosować się do tego typu wymogów. Wchodząc do meczetu też musisz zdjąć buciory.

student1234321
    Ocena: 16 (glosow:20)
2012-06-10 12:32:46
Przyzwoicie oznacza, że są zasłonięte nogi do kolan oraz ramiona, i bez eksponowania dekoltu. Nie chodzi tyle o Pana Boga bo On wie jak nas stworzył, ale o szacunek dla miejsca i nierozpraszanie innych chcących skupić się na modlitwie. Mężczyzn też dotyczy ta reguła.

stolarz
    Ocena: -20 (glosow:30)
2012-06-10 12:32:46
Oni wolą nieprzyzwoicie ubranych chłopców.

tasior777
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-10 23:39:05
wiesz, że nie wszyscy mają takie preferencje seksualne jak ty???

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-11 00:24:38
Np. tasior ma preferencje jedyne w swoim rodzaju .

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-11 16:45:54
Takich jak tasior

gajowygugala
    Ocena: 24 (glosow:28)
2012-06-10 12:32:19
jakim to trzeba być gościem, żeby miec 38 lat, siedziec na wiocha.pl i cisnąc na kościoł. jurek1102 skad u ciebie takie kompleksy? jestes policjantem?

jurek1102
    Ocena: -28 (glosow:34)
2012-06-10 12:44:55
A kim trzeba być by nie mieć nic lepszego do roboty tylko czepiać się innych

Shia
    Ocena: 19 (glosow:23)
2012-06-10 13:33:00
jurek1102, Ty nie robisz nic innego, jak czepianie się innych (wierzących) za to, że nie tolerują golizny i świecenia dekoltami w kościele. Więc Twój komentarz jest dość żałosny.

Anekel
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-06-10 12:32:09
tabliczka pewnie jest bardzo stara, to i słownictwo takie jakie było w tamtych czasach, jakiegoś niedouczonego tłuka może to dziwić, no i nie widzę nic dziwnego w prośbie o przyzwoity ubiór w miejscu świętym, obojętnie o jaką religię chodzi...

siecino1
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-06-10 12:15:46
Autor nie spotkał się jeszcze z pojęciem "archaizm".

spellbinder
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-10 17:26:14
Jeśli mowa o KOŚCIELNEJ tabliczce, to bardziej na miejscu byłoby słowo "anarchonizm" bądź nawet "atawizm".

jasnygwint1
    Ocena: -14 (glosow:20)
2012-06-10 12:10:53
Założę się, że dla boga ma to wielkie znaczenie jak się ubierasz a nie to co masz w środku prawda? Napewno bardziej obchodzi go to czy facet zdejmie czapkę przed wejściem itp.

Velusia
    Ocena: 19 (glosow:23)
2012-06-10 12:10:17
Wiochą jest to, że żyjemy w takich czasach, że trzeba nam przypominać o przyzwoitym stroju, adekwatnym do miejsca i sytuacji!

Arch666
    Ocena: -15 (glosow:23)
2012-06-10 11:30:25
Jak byłem mniejszy i chodziłem do tej instytucji (czyt.kosciół) szedłem zawsze na sam przód, ale tylko po to zeby miec lepszy widok:)bo jak przychodził moment zeby ukleknac to wszystkie dziewczyny tylko kucały i wystarczyło odwrócić głowe i miało sie niezłe widoki...

golew
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-06-10 11:51:02
To do jakiego Ty kościoła chodziłeś? O ile pamiętam, na samym przodzie są same starsze babcie...O.o No niezłe musiałeś mieć widoki, nie wątpię :)

Arch666
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-06-10 12:44:48
no własnie na samym przodzie:) a ja odwracałem głowe do tyłu:P bedeac na równo z babciami z przodu:)niektóre dziewczyny to majtek zapominały załozyc albo zgubiły na sobotniej dyskotece hehe:P

premia
    Ocena: 21 (glosow:33)
2012-05-10 18:26:42
Ta tabliczka ma sporo lat. Sądząc po kroju czcionki i formie "tembardziej" w grę w chodzi przełom XIX/XX w. więc nie chodzi o żadne 'zadupie', 'seksizm' ani nic innego. "TEMBARDZIEJ" TO NIE JEST BŁĄD TYLKO FORMA JĘZYKOWA STOSOWANA WTEDY!!!!!!!!!!!!! ALE SIĘ JURUŚ POPISAŁES INT

jurek1102
    Ocena: -36 (glosow:44)
2012-05-11 00:28:11
TEMBARDZIEJ to jest blad i tego nie przeskoczysz . Nie komentuj jak nie masz pojecia o co chodzi

panmoro
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-06-10 12:50:37
@jurek1102 To raczej ty zawrzyj japę, w imię podanej przez siebie zasady, ynteligencie.

kiellekstein
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-06-10 14:44:06
Zwrot „tembardziej” jest tym bardziej poprawny, jeśli zauważysz, że w tekście występuje tez słowo „Niewiasta” i to pisane z dużej litery. Takiego języka, zgodnego z XIX gramatyka i ortografią używano w oficjalnych pismach i ogłoszeniach KK do roku 1966. Równie

premia
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-05-10 18:22:51
to nie jest wiocha pusty jurusiu1102 moze mamusia nie nauczyła ale do koscioła sie wchodzi stosownie ubranym. A jeśli chodzi o błąd to rozumiem że ty w życiu żadnego nie zrobiłeś? Za to twój ulubiony prezydent komór strzela byk za bykiem

jurek1102
    Ocena: -28 (glosow:38)
2012-05-10 23:08:30
Nie chce mi sie na te bzdury odpisywać

miich
    Ocena: -21 (glosow:37)
2012-05-10 00:09:13
nieprzyzwoicie ubrane wypraszane są do zakrystii:)

manissimus
    Ocena: 50 (glosow:68)
2012-05-09 23:16:38
A co tu jest wiochą? To, że od wchodzących do kościoła wymaga się stosownego ubioru? Czy to, że na blisko stuletniej tabliczce (co odzwierciedla ówczesną obyczajowość) wymienia się tylko kobiety? A może, wówczas zupełnie poprawne, słówko "tembardziej"?

spellbinder
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-06-10 17:32:15
"To, że od wchodzących do kościoła wymaga się stosownego ubioru?" - dokładnie to jest wiochą. Ksiądz się nagle zamienia w bramkarza z dyskoteki wiejskiej i sobie decyduje - ty wejdziesz, a ty nie wejdziesz.

manissimus
    Ocena: 17 (glosow:39)
2012-05-09 23:15:34
A co tu jest wiochą? To, że od wchodzących do kościoła wymaga się stosownego ubioru? Czy to, że na blisko stuletniej tabliczce (co odzwierciedla ówczesną obyczajowość) wymienia się tylko kobiety? A może wówczas zupełnie poprawne słówko "tembardziej"?

superbohater
    Ocena: -22 (glosow:42)
2012-05-09 23:05:53
Resztki religii zbudowanej na zastraszaniu, mordowaniu i pedofilii...

tasior777
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-10 23:43:27
mówisz o satanizmie??? wszystko się zgadza ta pedofilia szczególnie ale satanizm to nie religia to sekta, zboczenie takie

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-11 00:26:38
Tak tasior masz racje ... Jedyna słuszna religia to to co ty wyznajesz a wszystkie inne to sekty i zboczenia

gugulka
    Ocena: -13 (glosow:21)
2012-05-09 23:03:39
to w Tembargu jest?

M1CLAY19
    Ocena: -16 (glosow:40)
2012-05-09 23:00:27
TYM BARDZIEJ chlopcy moga wystepowac w strojach nieprzyzwoitych.

szatano999
    Ocena: -15 (glosow:39)
2012-05-09 22:55:12
a Adam i Ewa sobie goli chodzili...ehhh

jurek1102
    Ocena: -12 (glosow:38)
2012-05-09 23:00:30
Czy to znaczy że Ewa była nie przyzwoita ?

szatano999
    Ocena: -11 (glosow:35)
2012-05-09 23:02:13
w oczach boga NIE!!!...tylko jak przyszło czarne kołtuniarstwo...to zaraz OBRAZA BOSKA.....i to jest piękna wiocha

M1CLAY19
    Ocena: -13 (glosow:29)
2012-05-09 23:05:32
Chyba tam u Ciebie. Ewa smigala z listkiem rabarbaru ( po tym jak poszla w tango z Anacondom.nem) a Adas liscmi rzezuchy naganiacza zaslanial.

szatano999
    Ocena: -4 (glosow:34)
2012-05-09 23:06:15
to po to żeby się księża nie podniecali w czasie komunii...pomysl....tak cały czas z góry zaglądać w dekolt....aż by mu się "namiot rozbił" pod sutanną...

jurek1102
    Ocena: -12 (glosow:36)
2012-05-09 23:14:33
Żeby księża się nie podniecali to by tam zakaz wprowadzania dzieci był

ketrab_eu
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-06-10 12:04:42
@jurek1102: "nie przyzwoita"? Zapraszam do słownika.

Pitero_pl
    Ocena: -13 (glosow:25)
2012-05-09 22:51:21
Mnie bardziej rzuca się w oko wyraz "tembardziej" niż jakiś ubiór ;p


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600