Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nigdy więcej nie kupię ryb w słoiku...a taka "zaufana" marka...wiocha!!!
szatano999  12-05-23, 19:58 Zgłoś
+ 831 -
Dodano: 2012-05-23, 19:58:21   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 831  Zgłoś nadużycie
38
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Doda, Duda i ...
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Bardzo wymowne
Ukryj komentarze(185)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pm0208
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-05-29 16:46:08
o co ci chodzi masz kawal ryby w sloiku

JanPawel2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-26 21:56:30
Należy ZAWSZE czytać jaka jest zawartość głównego składnika.

Venomek11
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-25 12:22:41
Kuźwa żeś Amerykę odkrył , tak samo jest z chipsami i innymi artykułami spożywczymi ...

ktosiu15
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-05 18:32:48
bo wiejskie ;p

Gabi0906
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-05 18:10:04
nazwa mówi sama za siebie ;D śledzie Wiejskie.. xP

White_Fang
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-05 17:54:29
Zle napisali powinno byc "Cebula w oleju z filetem sledziowym"

maciek260375
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-01 23:03:08
Chuck Norris się tym zajmie

kubabzw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-01 10:44:08
Haha xD

malenstwomale89
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-30 23:27:44
Strasznie masz drogi sklep. U mnie ten słoik lisnera kosztuje 9. :) I w smaku nie ma równych. Lisner robi naprawdę dobre przetwory, dlatego się ceni. A procenty na opakowaniu nie maja byc wizualne ale wagowe.

Tescosatan
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-05-31 03:01:04
Lisner w smaku nie ma równych? Gratuluję żelaznego żołądka. Albo wyśrubowanych standardów, nie wiem, cokolwiek. A więc mniejszość zajada się Lisnerem. Nic dziwnego, że tak ich mało. Teraz wiem na podstawie jakiego kryterium się tak zaklasyfikowałaś. Wybacz, w takim razie słusznie.

malenstwomale89
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-30 23:11:10
Marketing. Na opakowaniu jest napisana waga produktu netto. Jeśli to jest naciągnięte możemy tu mówić o oszustwie, jeśli nie to każda firma "orze jak może" niestety...

Tescosatan
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-05-31 03:03:12
Polecam felieton Umberto Eco o głupim używaniu cudzysłowu. "Drugie zapiski na pudełku od zapałek".

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-01 22:53:26
Tescosatan, z tego co mnie uczyli w podstawowce cudzyslow sluzy m.in. do wyodrebnienia zwrotow uzywanych w innym znaczeniu niz podstawowe.Umberto Eco wspomnial o tym w swoim felietonie bo nie czytalem?

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-06-01 23:29:15
A ja z kolei w liceum miałam koleżankę, która się zastanawiała, dlaczego polonistka czepia się jej, że nie przeczytała danej lektury, skoro potrafi o tym coś powiedzieć, bo obejrzała urywki ekranizacji albo coś tam usłyszała. Wróć jak przeczytasz.

Tescosatan
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-06-01 23:32:17
A, bym zapomniała. Jak już coś przeczytała, na pytanie czy jej się podobało odpowiadała, że tak, bo szybko się czytało. Dlatego na wszelki wypadek dodam, że to ma jakieś cztery, pięć stron, jeśli dobrze pamiętam. Spodoba Ci się zatem.

malenstwomale89
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-02 00:20:34
Przecież dedede66 nie mówi nic o felietonie o którym wspomniałaś, tylko o zasadzie stosowania cudzysłowiu. :)...

Tescosatan
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-06-02 00:30:15
"Umberto Eco wspomnial o tym w swoim felietonie bo nie czytalem?" To jedno zdanie, więc będę raczej myśli, że go nie zauważyłaś, bo w przeciwnym razie będę zmuszona przypuszczać, że nie zrozumiałaś. Ale skoro już pytasz - używanie cudzysłowu do wyodrębnienia innych znaczeń niż podstawowe j

Tescosatan
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-06-02 00:33:36
jest jak najbardziej poprawne. Toteż nie napisałam, że nie jest. Używanie cudzysłowu do wyodrębniania znaczeń innych niż oczywiste, ale w sytuacjach równie oczywistych, takich jak zacytowanie przysłowia, powiedzenia, jest głupie. I to też napisałam. Dowodzi lekkiego braku ogłady i

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-06-02 00:36:05
niezbyt wysokich kompetencji w zakresie sprawności językowej. Biorąc coś w cudzysłów w sytuacji oczywistej, dajemy nieświadomie do zrozumienia odbiorcy, że trzeba mu to pokazać, bo sam by nie wyłapał. Jest to niezamierzenie obraźliwe, więc niezręczne. Czyli niezbyt mądre. Ale, oczywiście poprawne.

Tescosatan
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-06-02 00:41:37
Ups, przepraszam, nie byłabym sobą - a tak właściwie, czemu znowu piszesz "cudzysłowiu"?

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-02 14:39:50
Wiem, ze starasz sie blysnac elokwencja(ktorej w zaden sposob ci nie ujmuje), ale w bezmiarze swojej inteligencji nie zrozumialas o co chodzilo mi w ostatnim zdaniu.Myslalem, ze nie trzeba kazdemu wstawiac jakichs durnowatych buziek, zeby cos prostego zalapal.Taka niezamierzona hipokryzja z twojej s

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-02 14:42:51
strony.If you know what I mean?

omelba
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-30 21:10:48
Nie czepiajcie się go! A sami jak kupujecie chipsy, to potem się drzecie, że to jakaś kpina, że pół paczki to powietrze. A przecież producent też zaznaczył ile gram chipsów jest w środku. To jest na takiej samej zasadzie...

anty_beton
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-05-30 21:34:06
No właśnie przecież nikt normalny nie płacze i nie pisze takich bzdur jak ten szatano999

noname1200
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-30 19:37:03
ja też taki kupiłem kiedyś i był to ostatni raz.Oszuści.

tede774
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-30 18:06:35
W sam raz na wioche bo wiejskie xDD

kingala111
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-30 15:07:53
MAM TYLKO JEDNO PYTANIE . WSZYSCY JADA PO WSTAWIAJACYM , TO DLACZEGO TA FOTA MA TYLE ZIELONYCH ŁAPEK?

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-05-31 07:38:20
bo 1000 osób stwierdziło że wiocha....a 300 że nie...a ci co na nie....to najgłośniej się wypowiadają zawsze...

damianppc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-30 14:38:14
spokojnie, sprawą zajmie sie Ad Buster

mamyrazemwf
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-05-30 12:05:40
W takim razie autor chyba je takie śledzie od 5 lat, bo taki jest jego wiek. Od zawsze układa się w ten sposób płaty śledziowe w takich słoikach. Żal gimbusie.

bbandi
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-30 11:58:06
Myślałeś że Ci łopatami napier...ą tego śledzia?

godsplan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-30 11:55:15
No przecież ryba jest, w czym problem bo nie do końca rozumiem?

fistach1609
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-30 11:50:36
to chyba dobrze, że cebula w śledziach jest...

KondziuSzczecin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-30 10:14:04
Czyli jak kupowałeś ten słoik to nie czułeś że jest jakoś dziwnie lżejszy...

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-05-30 07:54:38
Dla mnie to zwykłe oszustwo...przerost FORMY nad TREŚCIĄ...Pięknie zapakowane by kusić....a w rzeczywistości BUBEL..100% z was dała się naciąć na marketingowe chwyty producentów...ten śledź jest tylko przykładem...więc nie wciskajcie kitu jak to każdą pierdółkę w sklepie oglądacie i czytacie etykiet

tlumaczka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-30 12:03:49
Oczywiste, że opakowanie ma kusić. Jedzenie to biznes. Właśnie dlatego, że łatwo się ''naciąć'' warto zacząć czytać etykiety. To nie jest wielki problem, a kiedy już znasz część produktów - wiesz przynajmniej co możesz kupować żeby nie jeść chłamu/nie poczuć się urażonym.

ja1ja
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-30 19:26:29
szatano tak 100%! nie wszyscy mają po 6lat jak ty! czytaj etykiety imb...lu!

kkrycha
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-30 07:07:29
W końcu Śledziki Wiejskie to gdzie mają lądować jak nie na wiocha?

Tescosatan
    Ocena: -9 (glosow:23)
2012-05-30 05:55:48
Ale czemu się niektórzy tak bulwersują, że trzeba czytać etykiety, sprawdzać wagę, zaglądać na dno słoika, obwąchiwać jeszcze pewnie i ostukiwać? Czy jeżeli już dokonam tych wszystkich zabiegów i stwierdzę, że śledzia tam tyle, co deszczu w grudniu, to znaczy że już jest w porządku, że tak można?

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:21)
2012-05-30 05:58:39
Sprzedawać więcej cebuli niż śledzia? To znaczy, że jest w porządku, że babcia Paola sprzedaje syrop o nazwie "Malina", w którego składzie nie ma żadnych malin? Że w sklepie niby ekologicznym płaci się 12 złotych za trzy rogaliki, bezglutenowe, ale ociekające wręcz utwardzonymi tłuszczami

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:21)
2012-05-30 06:01:02
roślinnymi, które są syfem dziesięć razy gorszym niż jakiś tam gluten, a smakują jak stara sucha bułka drożdżowa rozmemłana przez krowę? Przecież tak po prostu nie wolno. Co tu mają do rzeczy jakieś problemy ze wzrokiem? Czy nie mogę mieć nadziei, że zdejmując z półki słoik z napisem "Śledź&quo

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-05-30 06:03:33
dostanę właśnie śledzia, a nie kilogram cebuli? Jak zechcę cebuli, pójdę do warzywniaka a nie do rybnego. Czy nie mogę kupić soku Malina i bez opukiwania z każdej strony dostać coś, co składa się z malin, wody i cukru? W końcu producent informuje, że to malina. Czyżby dla niego to słowo miało

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:21)
2012-05-30 06:05:44
jakieś inne znaczenie? A może dotychczasowy desygnat, do którego się ono odnosi, uległ zmianie i jakoś tego nie zarejestrowałam? To jest zwykłe oszustwo, wprowadzanie w błąd. W XIX wieku, kiedy zaczęto na szerszą skalę produkować przetwory w słoikach, toczyły się sprawy przeciwko producentom, którzy

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:21)
2012-05-30 06:08:29
robili rzeczy o wiele bardziej niewinne. Jak klient poczuł, że w dżemie który kupił było coś więcej niż owoce i cukier, oskarżał wytwórcę o oszustwo, a tego typu praktyki spotykały się z powszechnym społecznym odrzuceniem. Dziś gorsze rzeczy to normalka, a konsument się jeszcze dziwi, o co bulwers.

tlumaczka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-30 11:57:47
Nie trzeba. Można. Będąc bardziej uważnym, możesz przynajmniej w pewnej części-być świadomym tego, co jesz. Zaraz powinnam krzyczeć o GMO etc. - Autor tej wiochy narzeka na za małą ilość śledzia względem cebuli. Opakowanie mówi - śledź z dodatkami - w tym wypadku, sprawdzamy wagę ryby.

Tescosatan
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-05-30 19:27:59
Na GMO niczego nie powiem, bo trudno mi jest wyrobić sobie zdanie o czymś takim. Z jednej strony ludzi jest coraz więcej, a brak pożywienia to w dużej mierze wina rabunkowej gospodarki i wyjałowienia przyrody, która mogłaby ich wszystkich wyżywić, ale została zniszczona. Ludzie umierają z głodu

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-05-30 19:31:27
z winy innych ludzi. Z drugiej strony jest jak i jest i w pewnym momencie wybór będzie taki, że albo GMO, albo pozwolić im po prostu umrzeć. Ale powiedzmy że idziesz do sklepu, kupujesz śledzia, którego według informacji na opakowaniu ma być 60%. Widzisz, że chyba nie raczej nie jest, tyle że nie do

Tescosatan
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-05-30 19:34:11
końca jesteś pewna. Czy wtedy zaczynasz ważyć, badać objętość, czy po prostu jesz, zrezygnowana? Albo mówisz sobie, że nigdy więcej i następnym razem szukasz innego. Tyle że takich śledzi będzie coraz więcej, jeżeli nikt nie będzie przeciwko temu protestował i za kilka lat możesz po prostu nie

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-05-30 19:37:51
znaleźć niczego innego. Trzeba szukać informacji na opakowaniu i być świadomym tego, co się je? Czy to oznacza, że jeżeli ktoś sprzeda Ci kawałki buraka, nazwie je śledziem, ale na opakowaniu będzie napisane, że jest tam tylko burak, to też nie będzie powodów do irytacji?

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-01 08:45:32
wkurza mnie to,ze ludzie zwlaszcza w Polsce,w wiekszosci zgadzaja sie jak barany na ewidentne okradanie ich-i jeszcze tych zlodziei bronia.Pelno produktow wytwarzanych na licencji jest oszukanych-np.taka herbata Tetley-w angielskim pojedynczym krazku jest jej 4g a w polskim tylko 1g!Tricki gora!

RafalDudi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-30 05:50:41
Panie mądry co się tak o aspartam plujesz! Składy na etykietach podane są w pewnej kolejności, a mianowicie wg zawartości procentowej poszczególnych składników, od największej do najmniejszej - zawsze! Więc nie wiem skąd ci do głowy przyszło, że cukru jest 5% a aspartamu 95%

RafalDudi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-30 05:45:17
To wokół słoika to właśnie śledź, następnym razem dobrze się przyjrzyj zanim wrzucisz coś na wiochę!

ArchDelux
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-30 01:41:16
całe szzczęście miałeś przy sobie słoneczne okulary, inaczej kto wie jak mogło się to skończyć

tlumaczka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-30 01:20:31
wyciskać soki własnoręcznie, unikając przy tym słodzików oraz bezczelnych oszustów i manipulatorów, czyhających na nas, nasze pieniądze i zdrowie. Powodzenia.

adrian198561
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-30 00:34:21
Żarł by ;)

StachTraktorzysta
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-05-30 00:30:17
bando debili, którzy twierdzicie że nic sie nie stało. czy zawsze czytacie co jest napisane na produkcie który kupujecie. etykiety sa tak opisane, żeby nie dało się zauważyć tego czego producent nie chce. np. na napóju słodzonym aspartamem sodu, jest w składzie cukier na drugim miejscu. zaraz po

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-05-30 00:35:31
wodzie. informacja o aspartamie też jest na jednej z końcowych pozycji, ale nigdy na ostatniej. zawsze jest to schowane w najmniej czytanym miejscu. a zawartość procentowa tych składników to: 5% cukru, 95% aspartamu. no i co debile ? no przecież nie skłamali, bo cukier tam jest.

StachTraktorzysta
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-05-30 00:40:34
napisane jest to malutkim druczkiem. tak małym, że tylko dzieciak może to przeczytać bez okularów. a dzieciaki nie czytają etykiet. w dodatku jest tam wiele innych informacji tylko po to, żeby uczynić ją mniej czytelną. po trzecie, normalni ludzie nie mają czasu na czytanie etykiet.

StachTraktorzysta
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-05-30 00:46:01
po czwarte, po przeczytaniu pierwszych dwu pozycji: woda, cukier. logika podpowiada że jest słodzony cukrem, a nie będzie tam jeszcze dodatkowych słodzików. no i co dalej twierdzicie, że to jest OK. przeraża mnie ilość debili w społeczeństwie. zamiast poprzeć, to jeszcze będą szczekać.

StachTraktorzysta
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-05-30 00:52:48
a teraz coś dodam o tych śledziach: po co dają taki duży słoik? zeby sprzedać trochę wody w cenie sledzia. produkuja przy tym smieci. kto z was debile segreguje szklo? 80% wrzuca je do smieci. a teraz zamknac mordy.

tlumaczka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-30 01:16:59
Ale dyskusja się nie toczy nt. słodzików/innych szkodliwych składników, tylko nt. WAGI ŚLEDZIA (przeważnie na odwrócie opakowania, dużymi cyframi). Przy problemach ze wzrokiem, polecam wybrać się do okulisty. ew. poczytać składy pewnych produktów w internecie. Najlepiej kupować na eko-bazarku i

tlumaczka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-30 01:21:47
komentarz usunięty przez moderatora

ja1ja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-30 00:13:43
szatano999 flaki wołowe nie są z flaków

ja1ja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-30 00:11:37
szatano999 jesteś daremny jak flaki z olejem!

Tamao86
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-30 00:06:06
Idealna dyskusja na wieczór. BANDA IDIOTÓW. Nie chcesz nie kupuj. A zanim kupisz TO KUR*A CZYTAJ. WTF????

ja1ja
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-30 00:14:59
ale dołączyłeś

gierka17
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-29 23:48:55
Na słoiku jest napisane : "Filety śledziowe w oleju z cebulą" są filety jest olej jest cebula.. ogar

sarin_n
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-29 23:36:24
komentarz usunięty przez moderatora

xaxdxrxixaxnx
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-29 22:20:19
śledzik lubi pływać;p

normal
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-05-29 21:46:25
Naucz się czytać. Na słoiku wyraźnie pisze, że to filety śledziowe w oleju z CEBULĄ, to czego się spodziewałeś? Podaj nr konta, a wyślę Ci te 11 zł o które płaczesz i dołożę piątaka żebyś mógł kupić kilogram śledzi za 16 zł jak piszesz w jednym z komentarzy... Amen

adachoo9
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-30 21:40:03
Na słoiku jest napisane...

d_j_siwy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-29 21:19:30
ale jak ładnie tego śledzika w słoiku ułożyli :)

MasterOfBukkake
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-05-29 21:13:37
Chciałbym ten słoik dostac to miałbym w czym oddac mocz na jutro na badania

bez-cenzury
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-05-29 20:51:53
no ale czlowieku, masz chyba napisane na sloiku jaka jest waga sledzia, za ktorego zaplaciles, wiec skoro masz jasno oznaczone co siedzi w srodku i ile tego jest, a mimo to decydujesz sie kupic po danej cenie, to do kogo masz pretensje? moglbys je miec jedynie jesli waga ryby ze sloika sie nie zgadz

Azaza56111
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-05-29 20:39:14
A że tak spytam to do okoła słoika to nie śledź o.O?

szatano999
    Ocena: -11 (glosow:21)
2012-05-29 20:44:06
za 11zł które zapłaciłem dostałem 4 pięknie rozłożone po brzegach słoika filety...plus szklankę oleju i kupkę cebuli.....kilogram CZYSTEGO śledzia na wagę kosztuje 16zł...i tu jest chamstwo i złodziejstwo....

anty_beton
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-05-29 22:32:15
Tak napisz skargę do Strasburga ;) Piszesz głupoty jakbyś pierwszy raz wżyciu kupił śledzie w słoiku? Jestem pewny że pod względem wagowym śledzie spełniały normy podane przez producenta.

malenstwomale89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-30 23:16:02
Ale czysty śledź bez takiej zaprawy nie smakuje już tak, jak ten zakonserwowany. Bo ten w słoiku naciąga tymi przyprawami.

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-29 20:24:34
A może to cebula w śledziach była?

fajos
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-05-29 19:47:03
Ale przecież śledź jest dalej w słoiku tyle że na ściankach owinięty....

Szyszka155
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-05-29 19:42:15
Nie ma co jechać po szatano999 bo ja też kupowałam śledzie tej marki i nie kłamiąc jest tam około 5 filetów i reszta cebula. Producenci coraz bardziej na nas oszczędzają!

allejaja
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-30 02:19:48
to sie patrzy na wage sledzia a nie wage calego sloika powinno wyraznie pisac.. ja zawsze patrze na wage a nie na wielkosc sloika..

allejaja
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-30 02:22:33
pretensje do garbatego ze ma dzieci proste.. ja je*ie..

Tescosatan
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-05-30 07:34:01
Ojezu, ale Ty jesteś sprytny, a jak masz na to wy**ebane. Poza tym mówi się powinno być napisane, a nie powinno pisać.

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-30 12:09:36
wow nie mialas do czego sie przyczepica to do pisowni oczywiscie jak zawwsze..

Tescosatan
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-05-30 19:41:40
Nie, pisownia była przy okazji. Czepiłam się tego, że masz podejście typu idę do sklepu, ktoś chce mnie robić w ch**a, ale ja jestem taki cwany, bo przeczytam etykietę. I co wtedy zrobisz? Poszukasz innego, czy stwierdzisz że przepłacisz za słoik cebuli, bo w końcu Cię rzetelnie poinformowali?

malenstwomale89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-30 23:17:13
Pisze jest już poprawną formą.

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-05-31 03:04:49
Poszłem też kiedyś będzie. Ale nie sądzę, żeby właściwe było ślepe podążanie za uzusem.

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-31 12:03:12
nie musze tego robic bo wiem co kupuje szatano..nie zawsze czytam etykiety ale patrze na wage a nie na wielkosc opakowania..zwracam tez uwage na sklad produktu i jak jest za duzo tego do przeczytania to dowidzenia bo co za duzo to niezdrowo..

FeReRo98
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-29 19:32:08
Przyjrzyjcie się tam pod napisem WIEJSKIE takim małym drukiem pisze ,że to było w oleju z cebuli

ja1ja
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-29 19:27:43
szatano999 wrzuć tu fotke czipsów, że kupiłeś 20dag a w paczce zmieści się kilogram :)

dj18xdeer
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-29 19:23:21
trzeba bylo wyjac sledzia i zjesc a nie cebule jesc skoro nie lubisz

ja1ja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-29 19:19:07
Wioch to ty, że dopiero teraz to zauważyłeś!

ja1ja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-29 19:17:04
Wiocha to ty, że dopiero teraz to zauważyłeś!

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:27)
2012-05-29 18:53:36
Miał być śledzik a najadłeś się cebuli?No stary nie dziwota, bo widzę, że tylko tą cebulę wyciągnąłeś na talerzyk.Następnym razem wyciągnij też śledzie, efekt powinien być lepszy:)Pozdrawiam.

tatali
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-05-29 18:47:11
dokladnie qurvulussus masz RACJĘ!Też kiedys kupilem tę CEBULĘ w śledziach....nigdy więcej!

Justice
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-29 18:07:40
zmyliło Cię to hasło na opakowaniu "filety" cóż jest jeden ale spory powinno wystarczyć a na przyszłość radzę kupować rybki prosto z morza i robić samemu...może nie taniej ale zjesz ile chcesz :)

kontroler
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-05-29 17:51:27
po czym wnosisz, że zaufana??? bo znana???

Picho
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-29 17:40:34
zaufana marka? pierwszy raz na oczy widze ^^

Kutnapletess
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-29 16:58:08
W końcu to śledzie "Wiejskie" to prędzej, czy później na ta stronę musiały trafić.

anty_beton
    Ocena: 5 (glosow:23)
2012-05-29 16:49:02
Autor najwidoczniej troszkę uwsteczniony umysłowo, myślał że zakupił cały słoik śledzi.

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-05-29 20:35:05
to tak jak z twoją głową...niby duża....a mózgu ze świecą szukać...

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-05-30 02:26:19
no i szatano odpowiedziales sam sobie na wlasny absurd.. sloj duzy a sledzi ni ch*ja..dales sie nabrac i teraz ci wstyd bo prawda w oczy kole..

pm0208
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-05-29 16:46:08
o co ci chodzi masz kawal ryby w sloiku

mati1243
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-29 16:36:17
komentarz usunięty przez moderatora

ssij_mi_jaja
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-05-29 16:12:59
to zęby umyj jak najadłeś się cebuli - a następnym razem przeczytaj dokładnie etykietę zanim będziesz miał pretensje do całego świata

rusofil
    Ocena: -9 (glosow:25)
2012-05-29 15:28:57
Też mi nowość... Zawsze tak jest.

SERAFinTM
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-05-29 15:15:33
I pewnie w tym słoik 60% wagi to śledzie. Bez odcieku. Nie zostałeś oszukany, wystarczy dokładnie czytać etykiety i znaleźć dla siebie dobre sprawdzone marki.

rzyletka
    Ocena: 9 (glosow:21)
2012-05-29 14:02:11
Ja zawsze biorę śledziki w markecie dla biedaków i studentów :D Biedronka, bo o niej mowa. Zawsze w zalewie ziołowo-octowej, zawsze dużo i smaczne. Nie kupię śledzików tak zaufanej marki, bo po prostu mnie nie stać i nawet chwała za to :D

golew
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-29 15:12:14
Wiem nawet o których mówisz :) Rzeczywiście... W biedronie jest tanio ale przynajmniej nie nabijają w butelkę jak w innych droższych sklepach/markach, i jedzenie mają w cale smaczne :)

golew
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-05-29 15:13:50
PS. nie mówię tak tylko dlatego, ze jestem studentem ;)

allejaja
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-05-29 23:50:19
bo niektorzy chyba nie wiedza ze, tansze produkty sa produkowane przez takie wlasnie firmy dla marketow takich jak np. biedronka tesco czy real, i nie zdajac sobie sprawy, ze to jest to samo.. a ty placisz za firme a nie produkt

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-29 23:52:58
.. i ludzie bora "firmowe" produkty bo mysla ze sa lepsze nie wiedza, ze taki tanszy z biedronki jest wyprodukowany przez ta sama firme.. nie mowie o sledziach tylko w ogole..

tlumaczka
    Ocena: 5 (glosow:21)
2012-05-29 13:56:34
Wystarczy dokładniej czytać. Ale niekoniecznie. Gdzie spodziewałeś się znaleźć tę cebulę, jak nie w środku? Dla mnie to stało się oczywiste, że tak robi większość producentów/różnych produktów.

szatano999
    Ocena: -7 (glosow:33)
2012-05-29 14:56:40
przyzwyczaiłaś się do tego że jesteś okradana...żal

Moxie2
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-05-29 15:44:18
Tłumaczka, a możesz dokładniej przetłumaczyć na polski, co dokładnie chciałaś powiedzieć, bo po drodze trochę logiki Ci umknęło?

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-05-29 17:48:32
Wyczuwam ostrego śledzia, Czyli? Moxi2. Kto nie przeleciał Moxi2 łapka w górę :D

michalng
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-05-29 18:00:36
A kto jest okradany ? Czy na opakowaniu było napisane ile w słoiku jest gram śledzia ? czy faktyczna ilość nie zgadzała się z tym co było napisane ?

tlumaczka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-29 19:15:30
Nie, nie jestem okradana, Szatano. Nie daję się ''okraść'', czytając uważnie etykiety - bo to właśnie tu producenci mają nawiększe pole do manewru. To oczywiste, że na tym korzystają. Waga ryby się zgadzała? Tak. Cebulka była? Była. Twoja wiocha, bo masz pretensje do samego opakowania.

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-05-29 20:38:22
jakbyś doczytała tłumaczka to by do ciebie doszło....że na słoiku było napisane 60% zawartości to śledzie...jak widzisz tyle nie ma...za to cebuli jest pod dostatkiem...ja się dałem nabrać na ładnie wyglądający słoik...a to jest przestroga dla reszty!!!

tlumaczka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-29 20:55:45
Jak mam ''widzieć'' skoro śledzi nie wyjąłeś? Cebuli nie jest dużo, można ją scisnąć - objętościowo wyjdzie. Zresztą nie będę się droczyć o tego śledzia, po prostu nie cierpię jak się ludzie próbują doczukiwać oszustwa na siłę. Wagą się sugeruj, a nie procencikami.

malenstwomale89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-30 23:20:26
Wystarczy zważyć śledzia i zważyć resztę osobą i zobaczysz, że śledzia będzie 60%.

irek33441
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-05-29 13:38:34
Slepy chyba jestes po bokach sloika jest sledz, wystarczy pokroic mule ;)))

ba2ca1s3
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-05-29 13:04:58
przecież jest napisane "wiejskie" czego się spodziewałeś po takiej nazwie. Producent specjalnie taką partie wypuścił żeby na wioche sie dostać

IGotYouDancing
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-05-29 12:49:50
Mój ojciec miał to samo. Śledziki położone tak, by z zewnątrz wyglądało na to że jest ich tam mnóstwo, a cały srodek wypełniony cebulą. Nabijają ludzi w butelkę, i tyle. żeby się najeść czyms takim, trzeba by było kupić 10 słoików.

Gasherman
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-05-29 12:45:14
cebula też smaczna ;D

marl1111
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-05-29 12:38:37
To JEST oszustwo (niby są uczciwi bo na etykiecie jest małym druczkiem waga filetów netto) ale robią tak wszyscy producenci. Kupujesz pake chipsów, a tam ani połowa, płatki - 3/4 paczki i mozna tak wymieniać w nieskończoność. Oszukiwanie nas jest tak powszechne, że niestety już przyzwyczailiśmy się.

edin124
    Ocena: 7 (glosow:25)
2012-05-29 12:32:16
Ja jutro kupie mrożoną pizze, zeżre wszystkie dodatki i walne foto "zostałem oszukany! dostałem samo ciasto! Halp mi plis!"

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-05-29 15:00:45
młody jesteś a już taki wzrok słaby....jakbyś nie zauważył to na zdjęciu znajduje się CAŁA zawartość słoika...a na etykiecie jest napisane 60% śledzie...nikt ich nie "zeżarł"...

matizudanina
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-05-29 11:57:29
Prawdziwą wiochą jesteś Ty, wrzucając taką fotkę, nie potrafisz czytać etykiet, poza tym wystarczyło odwrócić słoik i zajrzeć od spodu, ujrzałbyś w jaki sposób jest wszystko ułożone. Tak samo odkąd pamiętam ( jakieś 20 lat).

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-05-29 12:19:23
ide na zakupy jako konsument a nie jako detektyw,nie mam czasu na ogladanie kazdego sloja-mam male dzieci.Dziwne,ze inne firmy potrafia dac tego sledzia "od serca" a Lisner od jakiegos czasu nagminnie lamie prawa konsumenckie.Ciesze sie,ze tez inni zauwazyli,ze robi sie ich w balona

dimateusz
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-05-29 11:47:13
Nauczcie się kurde patrzeć na wagę to przestaniecie biadolić. Macie podaną wagę z zalewą i samej ryby, proste odejmowanie i skończą się wasze niespodzianki.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-05-29 12:10:09
patrze,kurde i zawsze wychodzi ,ze Lisner to kawalarz...

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-05-29 15:04:09
Kupowałem śledzie (60%) w oleju z cebulą.....a nie Cebulę w oleju z dodatkiem śledzi

michalng
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-05-29 18:09:22
A zważyłeś śledzia i cebule ? Bo wydaje mi się ze dostałeś właśnie 60% śledzi i 40% cebuli ;-)

szatano999
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-05-29 20:42:34
za 11zł które zapłaciłem dostałem 4 pięknie rozłożone po brzegach słoika filety...plus szklankę oleju i kupkę cebuli.....kilogram CZYSTEGO śledzia na wagę kosztuje 16zł...i tu jest chamstwo i złodziejstwo

michalng
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-29 23:51:50
Ta. A kilogram ziemniaków kosztuje 75 groszy. Cena frytek w McDonalds to dopiero złodziejstwo ;) Gamoń jesteś i tyle.

allejaja
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-30 02:30:26
i co szatano.. zatkalo kakao..

Klansmana-Zona
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-05-29 11:39:00
komentarz usunięty przez moderatora

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-05-29 11:26:05
taki sam cyrk odwalaja z ich sledziami w roznych sosach-dwa platy to max co mozna wygrzebac...to jest czyste zlodziejstwo

lulotek88
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-05-29 11:19:21
a ile byś kuźwa chciał tych śledzi??!! wiadome, że pełnego słoika nie dadzą nigdzie, a do śledzi cebula musi być. ja tu widzę odpowiednie proporcje;)

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-05-29 15:02:05
11zł słoik g**** śledzi których prawie nie ma...a 16zł kosztuje kilogram na wagę!!!!...i tu jest wiocha

kamilcia012
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-05-29 11:17:33
Nabili Cię w słoik...

kamilcia012
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-29 11:15:38
Nabili Cię w słoik....

BaaQu
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-24 19:58:52
ciekawe na etykiecie ile wagowo wynosi cebula a ile śledzie ; )

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-05-24 20:51:06
było napisane 60% śledzie....jak to jest 60% to z cebulą i olejem wyjdzie jakieś 150%....

Homo_erectus
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-05-24 19:16:20
Szatano, te okulary z tyłu to Twoje?:D

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-05-24 19:25:22
na rowerek....

M1CLAY19
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-05-23 23:24:38
STARCZY TEGO. Kup na drugi raz puszke kawioru i zadnej checy nie bedzie.

szatano999
    Ocena: -10 (glosow:26)
2012-05-23 23:33:02
już rzygam kawiorem....po za tym od Smoleńska nie wspieram importu od Ruskich...:):)....

Tescosatan
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-05-23 23:35:24
Nie byłabym aż tak ostrożna, w końcu z kaczki kawioru nie zrobisz.

szatano999
    Ocena: -15 (glosow:23)
2012-05-23 23:39:10
fakt...jaja trochę za duże...

Tescosatan
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-05-23 23:42:05
I za mało tego towaru by było na produkcję przemysłową. Poza tym nieco już uszkodzony.

szatano999
    Ocena: -16 (glosow:22)
2012-05-23 23:58:00
i od początku .... "zbuki" były....a nie zrobisz jajecznicy bez rozbijania Tupol....tfuj....jajek

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-05-23 23:58:12
a od kiedy kaczka ma jaja?

szatano999
    Ocena: -14 (glosow:20)
2012-05-24 00:03:00
strzał w dziesiątkę....ta kaczka na pewnie....ich nie miała...

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-05-24 00:46:54
Kaczora z jajami nie znajdziesz a tu jeszcze kaczke? Moze jeszcze sobie kaczora z kotem wymarzyta?

gugulka
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-05-24 01:08:56
Miclayku,ja cie prosze,na wsi jestes, a kaczych jaj nie zna, no ja tego nie zniose ;)

szatano999
    Ocena: -11 (glosow:19)
2012-05-24 07:42:24
a my sobie cały czas jaja robimy...."kacze"..

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-05-29 15:14:05
komentarz usunięty przez użytkownika

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-05-23 23:13:17
Polecam ryby z Gościńca. Wcale nie takie drogie w porównaniu z Lisnerem, a nie mają żadnych syfów. Sama ryba, przyprawy, woda i trochę octu. Poza tym cebula w Lisnerze śmierdzi jakby ją marynowali w przepalonym oleju silnikowy. Zresztą, skoro sól przemysłowa już była, kto wie czy nie wykrakałam.

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-05-24 18:43:31
ty jesteś Tescowy Szatan....to pewnie na rybnym często przebywasz....spróbuję...

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-05-23 20:58:30
powinni zmienić nazwę na "Cebula w oleju....z dodatkiem...(albo lepiej)....z aromatem śledzia"

suchy1971
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-23 20:54:37
jak sama nazwa LISNER mówi:"kup cebulę za cenę dobrego węgorza". przestałem kupować tą markę bo po cebuli mam gazy!!

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-23 20:38:42
No i kuźwa musiałem pić bez zagrychy

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-05-23 21:28:34
no co ty....cebulę się zeżarło...

szatano999
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-05-23 22:43:15
śledzi się nie udało ....od słoika odkleić...

shark1245
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-23 20:16:45
haha. bo to tak ma być ludzie xd. ciesz się ze tam cebulka była. bo ja trafiałem na puste w środku.

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-05-23 20:25:32
ja po wyciągnięciu miałem 4 szt rybek ....lichych rozmiarów...szczęściarz

Moxie2
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-05-23 20:36:27
A ja tam widelec gerlacha widzę?

szatano999
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-05-23 20:39:31
to nie widelec...to te widły co mi na szyję kupiłaś...zamiast krzyżyka....

alicia24832
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-05-23 20:07:02
A Ty jestes rekin by ryby pozerac. Masz cebulke to biegaj po pol snopka tylko coli nie kupuj bo wodka z cola ............

szatano999
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-05-23 20:12:20
....zamiast tej cebuli...to by jeszcze cały SHARK się zmieścił...a bez wódeczki rybka miała być..

alicia24832
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-05-23 20:33:15
Widac sledzi malo to Lisner na salatki dla krolikow sie przerzucil.Tylko na czym w salatce oszukac ?

szatano999
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-05-23 20:36:43
miało być 60% śledzi...patrząc z zewnątrz na słoik to i nawet 120% się widzi....totalne oszustwo

przesmieszne
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-05-23 20:39:31
@szatano Ty uważaj bo wiesz co robi się facetom po cebuli

szatano999
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-05-23 20:43:23
żonę zaczyna "na noc" głowa boleć???

przesmieszne
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-05-23 20:50:15
@szatano to zamiast kupować śledzie kup tabletki goździkowej i zapytaj żone czy ją głowa boli, dalej już wiesz co masz robić

szatano999
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-05-23 20:52:19
ale śledzie miały być do wódeczki!!!....żeby MNIE!!! głowa bolała.....bo dzisiaj meczyk....he he

M1CLAY19
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-05-23 20:54:43
Jest napisane filety sledziowe-liczba mnaoga-czyli 2 (dwa). Reklamacje oddalamy.

przesmieszne
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-05-23 20:56:03
@szatano no i Cie boli z niedoboru śledzi

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-05-23 21:59:01
a jak ma głowa nie boleć....11zł za kupkę starej cebuli....

Moxie2
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-05-23 22:19:14
Ale za to mnie nie boli:)

szatano999
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-05-23 23:09:56
Ty to sobie zawsze najgorszy moment na ...."brak migreny" ...wybierzesz...dzisiaj ja jestem kontuzjowany...

Moxie2
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-05-23 23:19:20
Ja nigdy nie mam migreny przecież.

szatano999
    Ocena: -12 (glosow:18)
2012-05-23 23:21:35
tak???...tylko...."czasowe utraty zapału do seksu spowodowane intensywnym rozmyślaniem nad kolorem sukienki do zakupu"..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500