Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I tak wszyscy patrzą się tylko na balony.
M1CLAY19  12-05-28, 20:36 Zgłoś
+ 777 -
Dodano: 2012-05-28, 20:36:16   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 777  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Tak to wygląda.
  •  Bajki uczą.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(147)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
juniorsky
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-07-03 08:29:14
akurat ten "brak fryzury" mnie sie podoba

Memoss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-21 20:17:04
a czy ktoś tu wgl patrzył na fryzure?? ahahahah

Franusss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-16 11:14:08
ZAJEBISTA i tyle.

Timon198522
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-09 19:35:38
Jakbym się obudził koło takiej potarganej i brzydkiej dziewczyny to bym się nie obraził :)

milosevic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-02 19:09:41
Nawet nie zauważyłem że ma włosy

szpila1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 20:51:02
komentarz usunięty przez moderatora

widzewiak2007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-25 16:45:37
push up :]

cantrymen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-23 22:46:11
Wiocha dla wstawiającego tu fotkę...

kicu777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 21:07:47
super styl, jak dla mnie

bodzio61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-19 02:04:02
ale bym ją zerżnął

Marqess87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-17 21:35:51
Śliczna

Stivi25
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-16 22:40:02
Ruchałbym jak dzika kuna w agrescie ^^

imiele
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-14 15:11:34
Jest spoko,fryzurkę szczególnie.

Aisztain132
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-12 17:50:21
Moim zdaniem nic dodać nic ująć laska godna siebie. :)

Marqess87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-11 19:57:00
Dała by radę :)

Nescafe1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-10 22:55:13
O widzę że blondyneczki wzieły się za minusowanie i faceci którzy lubią takie lale na dymanko. Poco płacić jak dają za darmo i to jak dają :P niema to jak brak szacunku dla samej siebie :P

wujabialy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-10 12:13:29
Cycki fajne, ale to nie wszystko, ogólnie ładna laska jest

Tajniak92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-09 15:30:12
pierwsza myśl ...Helena mam ZAWAŁ!!...

endgame
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-08 18:26:17
po prostu chciała wyglądać jak prawdziwa gwiazda rocka

CoDoLicha
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-07 23:05:45
Majka18 ma rację,push-u widać na zdjęciu, a uwierzcie,że on bardzo może oszukać.Ja mam małe cycki (na pawde małe) a jak push up założę to wydają się "dość" duże. dlatego nie nosze, po co udawać kogoś kim nie jestem :) dlatego "faceci" którzy szukają laski ze względu na cycki- moż

hellrond232
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-07 19:24:36
komentarz usunięty przez użytkownika

sidorbk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-07 16:06:49
KRZYCHU KADETEM TERA!!!

sidorbk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 16:05:27
trzeba jej to przyznać, że piesi ma ładne, twarz też, a co do włosów, to może ma taki styl.

suchy24-24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-06 19:33:08
Oj pouczył bym się z nią. Linie równolegle

marcin1975rm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-06 18:23:29
Fajniuteńka

Czookoo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-06 10:40:03
To moja matka.

ziomek121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-05 01:47:27
niech ma stanik jaki chce, mnie sie podoba! ...albo bez stanika:)

harobi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-04 23:33:56
Ale szmula :o

police122
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-04 20:26:24
ale dupa

blady32
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-04 13:17:07
super laseczka,więcej takich lalek a nie same pasztety

ilka_1989
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-04 12:05:21
fajny to może i jest widok ale dla faceta w domu. Raczej to nie jest stój wyjściowy chociaż ją pewnie i tak dyma całe miasto więc szkoda czasu na poprawianie fryzury :P

eclipsefan
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-06 17:38:36
a masz minusa brzydka dziewczynko, niech zżera cie zazdrość że taka ładna nie będziesz

kamilecki99
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-04 09:21:42
Ale dupa :)

BonyDydy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-04 05:03:28
tylko popaprane i zakompleksione krowy plusuja. potargane wlosy i meska koszula - bomba.

widzewiak2007
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-03 23:24:20
a pewnie że paczą na balony ! czemu nie ;]

esper26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-03 22:08:23
ogien OGIEN !!!!!

Peacegirl138
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-03 18:20:05
to chyba miało być zdjęcie z cyklu " poranny nie ogar" nie wiem co wy od niej chcecie

elkongo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-03 17:30:18
je*nalbym ja:) jak dzik w sosne:D:P

Leopodion31
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-03 15:39:51
Cycki ma fajne.

Majka18
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-07-03 19:06:30
Tak, ale po co ma stanik push-up przy takich dosyć dużych piersiach? Normalne piersi nie są tak zbliżone mocno do siebie

napinator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-03 14:54:19
i tak bym ruchnął

wiosennyksiezyc
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-07-03 14:46:07
Bardzo ładna dziewczyna. Szkoda, że się nie szanuje.

vidaa90
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-07 05:40:15
Co za kretyn O.o na jakiej podstawie tak uważasz? :| Jak twoja mamusia też ubiera coś z większym dekoltem, to oznacza że się nie szanuje? No pewnie tak, skądś musiało ci się to wziąć.

demonraider
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-03 12:18:35
Zajebista fryzura.. Nie wiem co ty chcesz. Bardzo ładna dziewczyna:)

Inkwizytorzy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-03 12:10:24
aż sobie to na tapetę ustawie

bielinek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-03 10:31:30
Nie wazne wlosy ale reszta jest super. Tak trzymaj. Pozdrawiam Cie bielinek

juniorsky
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-07-03 08:29:14
akurat ten "brak fryzury" mnie sie podoba

Gorok
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-03 08:00:11
Ładna dziewczyna, może trochę zbyt śmiało się ubiera, ale właściwie to ma co zaprezentować.

brunetka69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-03 10:00:24
a ja mam fajny tyłek.. i to oznacza, że mam od razu biegac z gołą dupą?

tralalala2
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-03 10:04:17
nie wierze, pokaz :D

Bede_Wkurwial
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-03 10:15:55
brunetka - moze nie od razu, ale po sympatycznej wymianie uprzejmosci :)

BigZiom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-03 18:20:37
komentarz usunięty przez moderatora

brunetka69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-03 21:22:16
nie dla psa kiełbasa ;d

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-03 07:38:45
wyglada na lekki negliz-moze dopiero odstawili ja od "smoczka"i ktos wytagrgal ją za kudly......

baton000
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-03 01:18:00
nie no dla mnie naturalna sex bomba

JORDAN_23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-03 00:26:28
a na co ma sie paatrzec ;p

n0men
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-03 00:04:28
Otworzyła się na ludzi ;D

Inkwizytorzy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-02 23:17:26
i tak bym szarpał jak Reksio szynke

thc66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-02 23:05:16
i gdzie tu jest wiocha ?

rosehatake
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-02 22:45:56
A później się dziwić, że gwałt. Gratulacje.

madiaeval
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-02 22:53:54
Patrzac na wlosy i rozpiete guziki to juz po gwalcie : D

blue_bird
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-03 00:26:21
Gdyby te wszystkie kur*wy wywiózł jakiś dewiant i przetrzymywał w piwnicy przez 4 lata, codziennie gwałcąc, to może by się odechciało takim ci*pkom prowokować!

tralalala2
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-03 10:06:28
chocby chodzila nago nie upowaznia to faeta by ja gwalcic Oo

blue_bird
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-02 22:12:54
Ale dziw*a!!!

kicia33
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-02 22:09:59
Żal.

Usher96
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-02 22:09:50
fajne ma piersi co chcecie ?? ^.- ... włosy ułożysz a piersi nie tępaki ;)

piot5rek
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-07-02 21:41:37
ładna wyposażona dziewczyna, nie jak te dechy, które płaczą, że silikon tu i silikon tam

CoDoLicha
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-03 15:50:06
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-02 21:37:47
no co tu duzo gadac ... klate to ona ma ..

andrzej67k
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-02 21:21:04
Faktycznie. Nie zauważyłem, że jest nieuczesana ;)

Sealtiel
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-07-02 20:27:38
Czyzby M1CLAY19 byla mala, zakompleksiona nastolatka ktorej nic nie wyroslo tam gdzie powinien znajdowac sie biust? Zgadlem?

brunetka69
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-02 20:25:17
dobrze ściśnięte cycki i już się ślinią... jak ściągnie stanik to rozejdą sie na boki ;d

Bede_Wkurwial
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-03 10:17:19
ale do tego sa raczki, aby znow ladnie scisnac ;)

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-02 20:21:26
Wygląda jakby przed chwilą uprawiała seks i nie zdążyła się ogarnąć.

lektoza123
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-07-02 20:10:44
Ma fajne cycki to pokazuje.

AmbitnyTroll
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-07-02 18:46:07
Wasza hipokryzja nie zna granic. Każdy krytykuje, ale do wydymania takiej byłby pierwszy. Fajna laska. A te włosy dodają uroku :)

kolaloka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-02 18:33:34
To jest agentka specjalna Scully. Molder robił fotę dla centrali

nick-16
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-02 18:32:41
Ale bym ją poczochrał :D

schark7
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-02 18:20:43
komentarz usunięty przez moderatora

ham123
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-07-02 18:02:11
komentarz usunięty przez moderatora

fearsometickler
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-02 17:55:00
Ostatnio doszedłem do wniosku, że określenie takich piersi jako balony jest zasadne, zawierają mniej więcej tyle samo plastiku

astro3000
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-02 17:36:52
Nowy gimnazjalny mundurek? :) Jestem ZA :P

stillo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-02 17:29:34
mniam mniam mniam ....

h4cker
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-02 17:27:07
Ja tam wole roztrzepane :D

xgwidonx
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-02 17:14:10
fajniutka jest..:D

Arabal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-02 17:11:32
Dodałem tą wiochę do zakładek ze względu na bogata formę intelektualną :)

Nescafe1
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-07-02 17:05:36
A ja uważam że laski które wstawiają takie zdjęcia mają więcej rozumu niż blond puste lale które tylko cyckami świecą bo nie mają czym to tylko dobrze d..y dają.

PatRyShiaa
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-07-02 18:38:01
maja więcej rozumu te które wstawiają takie foty od blond pustych lalek ? ale na zdjęciu ja widzę blond pusta lalke z cyckami na wierzchu ? hmmm ..

atteu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-02 16:53:55
w sumie racja, nie patrzyłem na włosy dopóki nie przeczytałem tytułu xd

seronil
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-02 16:24:32
Bardzo ładna dziewczyna.jest na co popatrzeć,ale gdzie tu wiocha ????

Shillen19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 16:06:00
komentarz usunięty przez moderatora

kaliber018
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-02 16:00:23
no cóż hmm ruchać bym ruchał ale nic więcej ;]

dril3
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-07-02 16:49:30
Następny cwaniak co by pewnie 30sek z nią nie wytrzymał! Ruchać to ty możesz ale swoją Renie i nic więcej.

kaliber018
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-02 17:43:36
nie wyszła Ci ta riposta ;)

jacaaaaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-02 15:28:04
stare ale jareeee

Rei_Ayanami
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-07-02 15:19:22
Za te cycki można jej wszystko wybaczyć :D

Spartacus85
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-07-02 15:17:08
Ja tu żadnej wiochy nie widzę tylko fajną laskę

kroolDesigns
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-02 14:50:05
Piękne ;]

G_42
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-02 14:32:09
No , ale przynajmniej jest na co popatrzeć.

heksametyleno
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-02 14:28:00
fajnaaa, ja tu wiochy nie widze, no z wyjątkiem takiej pozy w miejscu publicznym. Myśle natomiast, że M1CLAY19 to dziewczyna, która chciałaby tak wyglądać :)

heksametyleno
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-02 14:26:47
fajnaaa, ja tu wiochy nie widze, no z wyjątkiem takiej pozy w miejscu publicznym. Myśle natomiast, że M1CLAY19 to dziewczyna, która chciałaby tak wyglądać :)

junior2749
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-02 14:22:34
Ale Cycki O.o Faajjjjneeeeee

Inkwizytorzy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-02 14:19:11
Cyce jak donice tylko jukę zasadzić

polishbastard
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-07-02 14:04:39
To jest tapir, a nie brak uczesania. Widać mało wiesz o kobietach..

karolbc
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-02 14:59:12
Jeśli to jest tapir, to pozdro...

E.Coli
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-07-02 14:03:09
Zaznałbym sukę na stojąco aż spermą zaczeła by pluć

cienkibolek
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-02 13:52:38
Nie zauważył bym, gdyby nawet była łysa ;)

spartanosss
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-02 13:44:45
cysie jak cysie jedrne i juz

Karmeloowa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-02 13:34:59
ona ma już tak włosy popalone tym prostowaniem, rozjaśnianiem , że nawet jak się uczesze i tak będzie miała siano. Za małym stanikiem zdeformuje sobie piersi, ale jej sprawa. xd

BigZiom
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-02 13:27:18
MMmmm... Fajne.

ogarnijto
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-02 13:20:11
Tak naprawdę to sympatyczną ma buuzke :)

ogarnijto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 13:17:56
komentarz usunięty przez użytkownika

moti123uke
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-07-02 13:09:11
FAJNE MASZ CYCKI

Tapaula
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-02 13:04:33
Ale stanik za mały musi być wiocha

kuba9876
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-07-02 12:46:57
Mówiąc o włosach to taki nieład mi się bardzo podoba i jest bardzo seksowny + całe cycki na wierzchu = seksbomba ;D Dziewczyny srają z zazdrości i wrzucają zdjęcia na wiochę ^^

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-02 12:44:19
Fryz jak fryz, może taki "niegrzeczny" z lekka miał być. Cycki jak cycki, ściśnięte w za małym staniku, robią "kuszącą" dolinkę i wydają się większe. Old school. Mnie przeszkadzają koszmarnie umalowane (ubrudzone?) oczy.

ansela
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-02 12:41:04
Przyjemna kobitka, miło popatrzeć. Nie widzę wiochy, zazdrość wyczuwam;-)

ewa1650
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-02 12:27:25
Nic nie zmienia faktu że laska ma dwa staniki ;D

Cold
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-02 12:15:11
Normalne Angielskie widoki... W każdej szkole.

beniu7006
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-02 12:12:33
Moim zdaniem żadna wiocha ,za*ebista laksa a te włosy to nawet mi się podobają :D

Sealtiel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-02 23:34:03
hmm "laksa" to inaczej sraczka....

gigabyte111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 12:07:02
Po co się czesać jak wieczorem i tak bedzie rozczochrana :)

Alor
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-02 11:59:53
komentarz usunięty przez użytkownika

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-02 12:41:37
Co oznacza skrótowiec RL, bo nie nadążam chyba za tą gimbusową nowomową. Podobnie mam problem ze słowem "hejtują", ale przypuszczam, że oznacza to mniej więcej "wyrazić dezaprobatę", tak?

PublicEnemyNo1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-02 11:57:13
świeżo po dymanku wiec jaka ma mieć fryzure?? a tak na marginesie grosza bym nie wziął a ........ fajna suka

petra88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 11:56:00
Podziwiam autora, który zauważył nie uczesanie bohaterki :)

Starowuj
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-02 11:41:26
"Stare ludowe porzekadło: Jak na łbie tak we łbie"

Sealtiel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-02 23:31:55
A ty aby lysy nie jestes? :)

zodiac666
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-07-02 11:40:38
gwałcenie takich powinno byc legalne

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-02 12:37:48
Za takie komentarze natomiast powinno być z pięć lat. Jak się nie ma nic konstruktywnego do napisania to się nie pisze.

zodiac666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 12:56:40
komentarz usunięty przez moderatora

wiocha8383
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 11:34:30
cyce ma niezłe

smiercion
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-02 11:30:12
bardzo mi się podoba dziewczynka

kamer95
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-02 11:28:36
Balony ladne ale twarz jakos nie zacheca...

B5u5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 10:42:45
chu*owy trawnik

rafcio80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-29 11:15:31
A mnie tam fryzura na głowie wcale nie interesuje a piersi owszem.

q222
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-28 23:16:25
na początku nie wiedziałem o co chodzi z tym czesaniem, bo patrzyłem na balony, ale może jej po prostu wiatr rozwiał

toratoratora
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-28 22:52:49
Nie wszyscy patrzą na balony. Kobiety pewnie patrzą na jej włosy. Tyle, że dzięki fajnym balonom to ona może opinie kobiet zlewać z 10 piętra zwięzłą strugą. Liczą się NASZE opinie. A nam jest obojętne, czy ona ma afro, dredy, czy zgoła jest łysa.

Yonerym
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-02 13:35:50
Z tym lysa uwazaj. bo sobie mozesz balony z pala pomylic;)

krzychu8888
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-05-28 21:53:13
a mi się tam nie podoba :P

omg.suck
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-05-28 21:10:24
Śliczna lalka:P

liszka91
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-28 20:46:38
Sama włosy czeszę ze średnim entuzjazmem,ale tylko dlatego,ze są kręcone i po p[rostu po rozczesaniu jest pierze:) Lepiej po kąpaniu i od razu lepiej:)Ponoć teraz taki artystyczny niełąd jest modny, tak samo jak jakieś kokony, ala koki.

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-05-28 21:30:37
Moda. Jedynym jej celem jest wzbudzenie jak najwiekszego zainteresowania i wywolanie slinotoku u samcow, co zreszta napewno sie udalo.

zacietrzewiony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-02 10:43:50
"one chcą tylko ładnie wyglądać" jeśli samca kusi to jego sprawa niech się nie patrzy ! POWODZENIA w ciemnych miejscach pan gwałciciel pewnie wyrozumiale patrzy na "MODĘ"

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-02 12:36:08
Liszka, kręconych włosów absolutnie nie wolno czesać "na sucho". Bardzo się je wtedy niszczy. Swoją drogą, to raczej wymagający rodzaj włosa. @M1CLAY19 - celem mody nie jest "wywołanie ślinotoku u samców", rozbierania się - i owszem. Modnie ubrany nie znaczy dobrze ubrany.

liszka91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 13:58:32
komentarz usunięty przez użytkownika

liszka91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 14:00:06
Wiem Opunko dlatego też jak już muszę to po kąpaniau;]

SzatanianPotasu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-02 15:04:11
@zacietrzewiony Badania pokazują, że większość gwałtu jest na kobietach np. w golfach, ponieważ pobudzają wyobraźnię gwałciciela. A jak kobieta się boi to o ile dostanie pozwolenia na broń jest nieosiągalne o tyle gazówka jak najbardziej/


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600