Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sarna  11-05-14, 20:01 Zgłoś
+ 258 -
Dodano: 2011-05-14, 20:01:57   przez: sarna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 258  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Wymuszenie
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Męska solidarność
Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Uprooter
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-22 22:43:42
Mamo skończ z tym bo powiem tacie!

romano1111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-10 19:37:32
cos pieknego

nikolowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-28 16:48:57
Boże jednak istniejesz ! ,.. dzięki Ci ze nie mam takiej matki :*

banan60001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-21 22:04:24
nigdy nie mow nigdy :) bo moze wszystkiego nie wiesz :)

sagem3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-27 19:25:25
fajna :)

xMalwinax
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-23 18:36:57
Mogę się tylko domyślić jaki miała zawód w młodości... żal

kasszana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-23 16:43:46
piekne ma cialo,a to,ze wstawia takie zdj jej sprawa;) zostalo jej malo zycia widocznie i ma gdzies innych opinie haha niech korzystaa musi sie dowartosciowac;)

qstosz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-23 15:00:06
Miła dama ;P

kostek1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-23 00:25:46
stara raszpla smierdzi serem,na tych majtach to ma pewnie niejedna kijane

Uprooter
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-22 22:43:42
Mamo skończ z tym bo powiem tacie!

Samael666999666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-22 22:10:38
jejku... dobrze, że moja mama nie fascynuje się jakimiś portalami, bo też by jej coś do łba strzeliło i by zaczęła dziwne fotki wstawiać...

ZetkaX
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-22 15:12:47
niezla domina.. jeszcze tylko pejcza i grubasa na lancuchu brakuje...

lolo68
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-22 14:02:37
Mamo schudnij

A123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-22 11:54:04
Władczyni:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300