Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Na tle pisuarów jest bossko !
L-O-V-E  11-05-15, 20:29 Zgłoś
+ 649 -
Dodano: 2011-05-15, 20:29:14   przez: L-O-V-E
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 649  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Logika kobiet.
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-21 20:16:04
Tzw. pisuardessa.

astro3000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 20:39:40
Przeciez to babcia klozetowa. Bierze 5 zl za ...... :D Az milo korzystac z publicznych toalet

lolekkl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-24 10:28:58
a moze to on i tam sika ???

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-22 10:18:14
Na uniwersytecie. . . sprzatam w klozecie.

BooMc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-21 21:01:58
takie tam przed sikaniem

Dorian91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-21 20:21:29
Fanka moczu i sie do niego upodabnia hahah ;p

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-21 20:16:04
Tzw. pisuardessa.

Docent_666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-21 19:57:29
Wypasiona conchita. Stuknalbym jak Hanka w kartony :)

zeebee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-21 19:55:47
Jej marzeniem było zostać pisuardessą

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-21 18:30:20
Niezła ta babcia kolozetowa! ;D

lisek0000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-21 17:47:24
Lałbym.xD

adriansad
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-21 17:01:31
może to jej miejsce pracy? ...i nie myślę tu o babci klozetowej... ;)

staradupaspi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-21 15:50:28
To zdjęcie ma swoj wewnętrzy przekaz jak ktos wspomniał.Koloz żółty to przeciez kolor moczu.Postarala sie

pascolo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-21 15:10:11
A może to po prostu zdjęcie z miejsca pracy?

amaliaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-21 14:49:57
Z bidetami jej do twarzy.

Dorian91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-21 14:35:48
To jest poprostu taki nowy bajer w meskich toaletach.....za 10 gr pomaga ci przytrzymac(żadna praca nie hańbi)

wiesio
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-21 13:28:06
co wy od niej chcecie?Czy babcia klozetowa zawsze musi chodzić w szarym fartuchu ? Tak było za komuny a to jest współczesna babcia klozetowa.

izuniasisunia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-21 13:08:28
jak ją ruchnął w kiblu to fotkę zrobił na pamiątkę co w tym dziwnego? normalka

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-21 12:53:48
Wysoko ten pisuar. Chyba bym nie trafil.

imperek21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-21 12:35:25
chciala pochwalić sie swoim miejscem pracy dziewczyna ;p

gurool
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-21 12:17:21
fajna laska

Laluchna19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-21 12:04:39
nie rozumie zdjec w kiblu naprawde...................

niki1981
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-21 12:25:52
kto nie rozumie?

przem
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-21 10:48:30
może lubi jak ją ktoś olewa

xxx123xxx321xxx
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-21 10:25:07
Dup całkiem niezła

zientek82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-16 22:24:56
no normalnie malownicze tło do foto

jolanta2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-16 14:07:29
jakby sie oparla o sciane i wystawila to moze byc i kibel:)

Nazgull
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-05-16 03:49:47
Niczego nie rozumiecie... laska jest z PIS-u (stąd pisuary w tle!). Znam ją z widzenia...

pawel029
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-05-15 22:41:01
Laseczka Super ale tło zwala z nóg ;)

niemanikogo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-05-15 21:57:58
Nawet ubrała się pod kolor. :D

mnovcio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 21:09:04
chyba moczu...

whatyouwont
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-05-15 21:06:35
Nie znasz regulaminu?Zakrywa się twarz!!

Kurvinox
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-05-15 21:06:03
Najciekawsze jest to że takie durne zdjęcia robia naprawde całkiem zgrabne laski !


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400