Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tak nas właśnie w ch...a robią.
qqryq2011  12-07-20, 19:37 Zgłoś
+ 686 -
Dodano: 2012-07-20, 19:37:50   przez: qqryq2011
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 686  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
agaax
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-07-30 12:30:26
pracuje w Reserved i to jest tak, że ubrania te przychodzą do nas źle ometkowane stąd ta naklejka z ceną 79,99 zł. Wiekszość klientów burzy się strasznie z tego powodu ale to nie wina sprzedawców. więc to nie wiocha :) skoro i tak cena aktualna jest 29,99 ;P

blizzard1767
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-31 02:20:37
Bambusy jeśli macie towar o 70% przecenę to i tak to jest 130% jej wartości zawsze jest na początku np. jak wchodzi towar to jest 200% nic nie wiedzieć hejtujecie gimbaza widać...

serczer
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-12 15:57:14
Tak czy siak przecena jest jak widac.

knife87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-04 07:18:37
Jak dla mnie to nic nowego,większą wiochę prezentują ludzie kupujący dane ciuchy "bo kosztowały wcześnie tyle,a tyle" i jarających sie tym że kupują coś drogiego

knife87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 07:16:34
komentarz usunięty przez użytkownika

Knajts
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-02 20:38:19
Beeeh panowie i panie :) cena naklejona jest oryginalna cena wydrukowana nie aktualna, nie w jednym sklepie tak robią jak jest przecena czy po prostu jak piszą niżej cena się nie zgadza. Więcej wiochy wśród użytkowników niż na zdjęciach.

moniqs1991
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-02 10:29:13
johnyjohny dobrze mówi tez pracowałam w sklepie to tak musiałam robić...

johnjohnny
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-02 08:17:16
tępaku nie wiesz to się nie wypowiadaj, do sklepu przychodzą ciuchy ze złą cena i od razu metkowane są nową ale 99% mało inteligentnych klientów myśli ze ceny są specjalnie zmieniane na wyższe i musi odkleić metkę żal

mietek24111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-01 19:24:36
ale odkrycjie

babi92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-01 14:50:33
ale nowość xD wszystkie sieciówki tak robią i jest to zgodne z regulaminem sklepu moi drodzy :) pozdrawiam naiwniaczki ;)

rolek86
    Ocena: -15 (glosow:17)
2012-07-31 12:03:59
A kto kupuje w Reserved? chyba biedaki!

gejson
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-07-31 06:54:44
Specjalnie przysyłają niby ze zła ceną ,a potem robią mega - mega promocje :) :) a tym gląbikom ktorzy tam pracują - karzą gadać że niby przyszło źle ometkowane :) :) łykają jak pelikany :)

evertos
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-30 22:38:04
wiekszosc ludzi to debile. wystarczy cos co kosztuje 9.90 zrobic cene 12.99 przekreslic napisac promocja 10.99 i ludzie kupia bo taniej .wkoncu promocja niby to zabronione ale to zawsze bedzie skutkowac

miszunia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-30 22:34:44
dokładnie agaax, pracowałam w croppie [ta sama firma] i podobne problemy z metkami były, wiec jak ktos nie wie dlaczego tak jest to niech sie wiele nie burzy i nie wprowadza ludzi w błąd. dziekuje.

benia1234
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-31 08:10:42
ja z kolei pracowałam w terranovej i był ten sam problem z metkami. Ci co się nie znaja a udają odkrywców metkowego spisku to dopiero debile :P

fatman
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-30 21:55:18
Debilu !! Jak sie nie znasz nie pisz !! Ciuch przyszedł ze złą metką ! i tyle , jak w każdej dużej firmie wszędzie jest rozpierdol ! wiec trzeba przeklejać takie złe ceny żebyś później baranie przy płaceniu nie dar ryja że na metce niższa a w systemie wyższa !!

trilho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-30 21:45:33
wiocha? yy raczej nie nazwalbym to standart wszedzie kreca np real-papryka stara cena 7.68 promocja 5.99 a jedziesz na bazar i jest za 3,5 itp

Zioms1234
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-30 21:37:18
Tą cene 79.99 Mogł sam nakleić, Weźmy to pod uwage. minus ;)

xDominik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-30 21:31:45
komentarz usunięty przez moderatora

SisterOfNoMercy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-30 20:33:20
Niestety, też się z tym spotkałam w reserved.

janosik1514
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-30 20:20:11
w croopie*

janosik1514
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-30 20:19:09
identycznie mialem w roopie ostattnio,dziewczyna z nudow zerwala cene i 2 inne pod spodem;/

tomaszj
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-30 20:05:25
to norma, a jak im to powiesz to wielce zdziwione... W LEE COOPER te ,,sprzedawczynie'' po wykryciu i zdemaskowaniu takich przeklejek były oburzone i jeszcze w żywe oczy kłamią i się wypierają -,, nie ma pan racji...'' . krew mnbiev zalewa... inspekcję handlow po tej handlówie mają kibel w głowie

NNKT
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-30 20:12:13
zastanow sie czlowieku co piszesz, to sklep a zarazem producent bo w odziezowce to to samo ustala cene i moze ja zmienic ile razy chce i jak chce, cena na metce musi sie jedynie zgadzac z ta w systemie, to nie klient o tym decyduje !!!

NNKT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-30 20:14:39
komentarz usunięty przez użytkownika

kaem84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-30 20:05:09
ja w reserved dałem za kurtke 69zł. była przeceniona ze 179zł. identycznie jak tutaj pod naklejka była niższa cena 149zł. jest różnica albo co robić z nas idiotów?

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-30 19:56:43
Sieciówki może i mają fajne ciuchy,ale czy warto wydawać 79zł. czy 49zł. na jakąś bluzeczkę.Bardzo ładne ciuszki można w lumpeksie dostać jeśli się poszpera :) I jest pewność,że nikt nie będzie chodził w takiej samej.

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-30 19:40:25
Tak czy siak płacicie 29.99 zł juz chyba taniej sie nie da ..

xKarolusx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-30 18:29:07
Żadna nowość...

brazzersikk
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-30 18:28:19
Zanim towar dotrze na półki sklepowe już ma określoną cenę na metce. W trakcie jego produkcji / transportu cena często się zmienia (na wyższą lub niższą) i trzeba to przemetkować w trakcie wywieszania w salonie. Nikt tego nie zmieniał specjalnie, żebyście myśleli, że wcześniej było droższe.

urling
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-30 18:04:40
Sklepy narzucają ogromne marże, cena producenta jest zapewne niższa niż najniższa tutaj cena "po przecenie". No ale co zrobić za lokal trzeba zapłacić, oplacić pracownikow, a i zarobic by sie przydalo....

nena30
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-30 17:41:58
nie tylko ten sklep tak robi.

d_j_siwy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-30 16:51:27
tak czy siak i tak taniej :))

ogarnijto
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-30 15:57:27
bo to POLSKA

dzoanka84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-30 15:51:12
Eee to jeszcze nic... w New Yorkerze cena promocyjna była wyższa niż wyjściowa :)

NNKT
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-30 19:14:41
hehe to jest akurat nie możliwe, ja pracuje w NEW YORKER i obowiązują te same zasady co wszędzie, czasem towar przychodzi żle oznaczony i wtedy trzeba go przemetkować, a przecena ZAWSZE jest niższa i oznaczona na czerwono

satikrk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-30 15:32:15
nie wiem o co kaman jest przecena jest z 59 na 29 nie wiem o co chodzi?

PanPantofelek
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-07-30 15:24:02
Niewiedza robi z szydercy idiotę. :) W komentarzach poniżej jest wyjaśnione, że biała cena bierze się z błędów z dostaw i towar jest przemetkowany od razu, na grubo przed wyprzedażami. Pozdrawiam PS Cropp, House i Reserved należą do grupy LPP, jest to praktycznie ten sam producent

Youknowme
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-07-30 15:17:44
komentarz usunięty przez użytkownika

RofTW
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-30 14:30:32
A i tak kupiłeś po 29.99 więc w czym rzecz?

jaram_sie_rapem
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-30 14:24:40
komentarz usunięty przez użytkownika

lovetoy
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-30 14:15:13
Pracuję w sklepie i czasem podnoszą cenę początkową jak coś dobrze się sprzedaje. Tutaj widać z 59 na 79 podniesli

jaroszlam1996
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-30 13:41:54
komentarz usunięty przez moderatora

rokiowca
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-30 13:13:27
Tak samo robi firma cropp i house. Pewnego dnia poszłam do jednego z tych sklepów oglądałam sobie spodnie. Były niebieskie i zielone. Zielone były za 79zł, a niebieskie były już po "przecenie" 89zł. Cena pod naklejką była 79zł, bo spodnie się sprzedawały lepiej niż zielone.

annkubik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-30 13:02:45
zdarza sie ze towar przyjdzie z magazynu z inną ceną niż jest w komputerze

NNKT
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-30 12:51:51
oj dziecko, wszystko zależyod kursu euro!!! Odzież szyta jest za granicą i zdaża się że zanim trafi do sklepów kurs się zmienia bądź inne czynniki wpływają że produkcja drożeje np cena ropy, a firma ma ustaloną marże na jakiej sprzedaje. Dlatego czasami metka jest zmienieona i to wcale nie jest oszu

Village_Troll
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-30 12:43:05
idzcie sobie do saturna na wyprzedaż bez vatu czy cos. na ogół pod cena promocyjna jest normalna, chyba ze ktos pomysli i wyjmie. czasami telefon po "niższej" cenie kupicie za tyle co normalnie stoi na półce a byl przypadek ze dwa telefony na promocji poszly drozej niz bez promocji.

agaax
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-07-30 12:30:26
pracuje w Reserved i to jest tak, że ubrania te przychodzą do nas źle ometkowane stąd ta naklejka z ceną 79,99 zł. Wiekszość klientów burzy się strasznie z tego powodu ale to nie wina sprzedawców. więc to nie wiocha :) skoro i tak cena aktualna jest 29,99 ;P

shadow27
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-30 12:17:49
no i co z tego jak i tak jest przecena za 29,99 zł

grasshopper
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-30 11:43:34
Te ciuchy przyjezdzaja z Indii i Chin do Polski. Tam są oryginalnie metkowane, ale zdazaja sie bledy, w centrach dystrybucji w Polsce są one na nowo cenowane. To nie jest nabijanie ludzi tylko różnice w ceni z systemu a tej na metce^^

czarna1281
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-30 11:24:52
to normalka i w prawie każdym sklepie tak jest

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-30 11:17:42
Nie wiem czy to akurat fake, ale ja się spotkałem z takim czymś osobiście.To tani chwyt marketingowy, dość często stosowany.Ceny nowych kolekcji zawsze są wyśrubowanie, mimo że koszt produkcji takiego ciucha zawiera się w 10-15% jego ceny.Potem maleją, ale można zawyżyć tą początkową.

annkubik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-30 13:05:33
tutaj nie ma akurat żadnego chwytu, ubrania czasami trafiają z ceną która nie zgadza sie z systemem, nie jest to zależna od punktu sprzedaży

aqilaa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-30 11:07:52
Żadne fake ! :P Bardzo często tak jest i ja też to zauważyłam, szczególnie na takich wielkich wyprzedażach, np dni jakiejś galerii handlowej itp :) Żadna nowość.

sowek1993
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-20 21:55:10
hehe to koles nie ogar ma bo tak w kazdym sklepie jest zeby sprzedać i tak maja jeszcze zysk na tym :)

dawid_121
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-20 19:46:53
tak w każdej sieciówce jest

ogrod87
    Ocena: -12 (glosow:26)
2012-07-20 19:40:52
Przecież gołym okiem widać, że te 79,99 było doklejane. Widać nagięty lewy górny róg. Więc daj sobie siana z tym fake'm. Tym bardziej, że pod spodem jest nienaruszona cena 29,99.

Vivi
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-07-30 11:13:04
Chyba wcześniej odklejał/a, żeby sprawdzić jaka cena jest pod spodem, te 59,99 ?? Takie to trudne...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Postęp
  •  Tak nas rząd doi
  •  Żądamy Nobla dla stwórcy leginsów
  •  Albo kac morderca


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400