Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nic dodać, nic ująć.
estee  11-05-19, 19:18 Zgłoś
+ 412 -
Dodano: 2011-05-19, 19:18:48   przez: estee
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 412  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Edukacja
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MilkaMilka
    Ocena: 15 (glosow:17)
2011-05-19 20:11:17
nie kazdy moze miec apartamenty w domu :

Hania-chan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-04 21:33:49
Te adasie pasują jej do tej spódnicy, jak świni siodło..

Tuszek88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-10 19:40:44
No buty mnie urzekły, dobrane stylistycznie z gustem ale i nonszalancją haha Co do otoczenia nie każdy mieszka w luksusach!

klaudiaru
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-09 19:02:57
Ciuchy zostaly bardzo gustownie dobrane....

hudy75
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-28 11:52:34
te drzwi to byś se ku*wa pomalowała.

kasiek111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-26 22:46:34
A mi jej szkoda...

Mefefefe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-06 19:56:03
Pewnie Niemka ;D

walniety
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-04 01:03:52
ująć to by jednak można

mariuszsz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-03 23:47:57
brakuje jeszcze tam krowy i konia

stalker
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-03 13:13:45
A myślałam , że tylko ja mieszkam w ruderze...

Arturra
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-02 23:35:21
ale ma uje*ane lustro

taran885
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-02 01:29:16
jakies namiary dekoratora wnetrz bym prosił! i stylisty przy okazji :)

southampton
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-31 22:50:35
Kijem bym tego nie dotknoł.... Wiocha jak Hu......

LethalPwnager
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-31 11:15:05
buty the best :D

julcia01k
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-30 17:29:38
ja Pier***e ... brak słów ! co za typiara.

xxxkorexxx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-30 12:10:28
Nie tylko od niego;D Odemnie tez:d

Uprooter
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-29 23:15:12
To ona jest od ciebie z wiochy?

adziu755
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-29 22:45:24
Wiocha jest nie ma co :D zeby bylo smieszniej to znam ta panne hahah xD

xxxkorexxx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-29 22:44:59
Ta duma, wchodzac na wiocha.pl i patrzac na fotke swojej kolezanki z parafi:)...nic dodac nic ujac:) Trzymaj sie ewka:)

piniponka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-29 21:59:07
niezla dupa z niej :D

Meiwakuna
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-29 20:38:51
Lustro tylko jakieś zjechane x D .

Przemq
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-29 20:01:12
buty najlepsze :O xD

Shoti
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-29 14:23:14
To są idealne zdjęcia na wioche,a nie jakies gołe baby !

Cichy11
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-05-29 14:05:19
niedźwiedzica ma w swoim barłogu schludniej:-)

perkos92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-29 13:40:37
Mega laska !

AdamP007
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-29 11:48:10
Co pasztet i po co to wstawiała

Achilles90
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-29 10:57:12
hehehe lustro pumeksem szoruje chyba :D

depeszowa23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-29 09:08:40
bądź co bądź ale jak się nie ma ładnej sylwetki, to lepiej nie pokazywać brzucha, sory-w jej przypadku bębna;P

ster000
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-05-29 07:28:34
ja bym się dorzucił na nowe drzwi gdyby była taka możliwość, np 'kliknij tutaj'...a dziołcha jak dziołcha troche wsiowa ale pewnie w kuchni nadrabia urodzie

hecer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-28 22:07:22
podaj prosze czym myjesz lustra w domku???

pingol8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 21:21:12
Dobrze że to lustro odwraca uwagę od tego bazyla, a tak poza tym to zastanawia mnie ta puszka coli na szafce.. czy to pełni role trofeum czy może wspomnienie dawnych lat luksusu.

Realista
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-28 20:28:36
na tym lustrze chyba posiłki szykują

gasior78
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-28 20:07:31
ja pirdole

roobaczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-28 19:51:18
pizgam z tego lustra! ;d

lexar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-28 19:42:41
śmiech na sali

marjannaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-28 17:48:10
Wiocha.

alma
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-05-28 17:43:29
hahaha zajebiste lustro ;D

g6kasiag6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-28 17:30:52
to jak mieszka idzie zrozumiec nie kazdemu sie dazy ale czy ta dziewczyna ma z tym jakis problem? chyba nie takze nie ubolewajcie ;p poprostu wiocha i tyle;)

Zblazowany
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 17:22:58
E tam, tak źle to nie jest

oszukany1234
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 16:58:31
bida z nędzą

koczkodan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 16:56:44
cd. dziewczynka chciała się wylansować ale zapomniała że raczej nie ma dobrego gustu. jak by to była jakaś sexy tleniona panieneczka z tapetą w innym niż to pomieszczeniu ale z tymi samymi ubraniami to powiedzielibyście że jest jakąś zdzirą że się puszcza itp. wniosek jest taki: każdy orze jak może

koczkodan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 16:52:39
to teraz chwila prawdy... to że mieszka w jakiejś starej chacie to ok, nie każdego stać na luksusy, ale nie musi pokazywać "tego" całemu światu na portalach internetowych bo wtedy jest wiocha... ja mimo wszystko bym się takim wystrojem wnętrza nie chwaliła. a druga sprawa to strój. dziweczynka chcia

HastaLaVistaBaby
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-05-28 16:27:07
Poza upie****nym lustrem nie widzę żadnej wiochy tutaj. A upie****ne lustra w danej chwili ma zapewne połowa :P No i podstawowa sprawa - nie każdy k***a mieszka w willi z basenem.

DrLord666x
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-28 16:20:45
Hah, tam jest kursor, myślałem, że to mój i "k*rwa! co jest?! czemu sie nie rusza?!" xD

thc100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-28 16:06:12
ja pierdziele jakie drzwi,i lustro brudne hehe

kazikZ1959
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 15:53:32
Ludzie ! Wam z tego nałogu krytykowania wszystkiego , to się we łbach już przewala. Mnie tu nic strasznego nie nerwi. Tylko to lustro trochę o płyn się doprasza...

slipknot
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-28 15:06:19
o.O

blablaablaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-28 15:05:30
zapomniała bluzki załozyć pod to bolerko(?) heheh:D

paticz989
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-05-28 15:00:38
Ahh... A więc to dziewczyna .. Bo nie byłam pewna .. o_O xD

smyk000
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-05-28 14:58:48
Gratuluje wszystkim chamom i prostakom błyskotliwości i próby dowartościowania się kosztem innych, poniżając i wysmiewając się z innych ludzi być może biedniejszych i mniej obytych w świecie!!! to świadczy tylko o waszym braku wychowania i kultury!!!

elmer.czubek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-05-28 15:44:08
Popieram. Ciekawe jak Wy wyglądacie i jak macie w pokoju. zycie jest brutalne i nie zawsze wszystkich na wszystko stać.

ilikethis
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-28 16:36:58
Ja też popieram toksynaa i smyk000... śmiejecie się z kogoś i z jego otoczenia, a może sami nie macie lepiej i nie wyglądacie lepiej...

ewcias
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-05-28 14:22:42
Pokażcie swoje pokoje to się pośmiejemy :P

BlondziaczQ
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-28 14:15:05
Te buciki skracają jej troszke nogi. Można i tak :D pogratulować stylu

anetax
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-28 14:02:57
umie dobrac ubrania jak malo kto:D

cube
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-28 14:01:51
zgadzam sie z Toba!

toksynaa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-05-28 13:57:44
a nie z dziewczyny która być można chciała być zauważona i chociaż raz poczuć się dowartościowana, a że jej troszkę nie wyszło..cóż, nie jej wina. wyobraźcie sobie gdybyście siebie tu zobaczyli, i to w sytuacji, która dla Was wydawałaby się normalna...czekam na lepsze obrazki na wiocha.pl

xyzabc11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-29 17:48:12
taaa... Liga Obrony Wiochy. Co ty pierdzielisz? "dowartościowana"? niby czym? ze wstawi sobie pseudo-sexy focie? kurcze to jak mieszka to jedno, moze to nie jest rzeczywioscie powód do śmiechu, ale wyczucie estetyki i jakiś gust to całkiem odrębna sprawa. Tu chodzi o samokrytykę.

toksynaa
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-05-28 13:53:10
Stare drzwi to nie jest oznaka tego, że w dupie jej się przewraca i nie ma czasu ich umyć, są stare i zniszczone, stare, bo może nie stać jej rodziny na nowe. Kolejna rzecz-śmiejecie się z plastików, dziewczyn które stać na drogi fluid, solarium, doczepiane włosy, a jak dziewczyna jest naturalna to

elmer.czubek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-28 15:46:55
Toksyna taki jak Ty jest niewiele na tej stronie. Ja cię zdecydowanie popieram. Przykro że żyjemy w takich czasach że ci którym nie ułożyło się najlepiej muszą żyć w takich warunkach.

MsRoland24
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-28 13:01:44
odpowiednie zdjęcie na odpowiednim miejscu!

g6kasiag6
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 12:59:57
ona widocznie sie tym nie przejmuje.. a stylowa tez jest jak najbardziej

anuszkaa007
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-05-28 12:59:51
Współczuje dziewczynie... Gdyby żyła w lepszych warunkach to by całkiem inaczej wyglądała... aaa i mam chyba takie same bolerko xD o kurdę :P

aImLeSS
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-05-28 12:47:02
Zgadzam się co poniektórymi odnośnie zrozumienia. Rozumiem, że nie każdy może mieć dużo kasy i porządną chałupę, ale przecież mogła wyjść na dwór, albo dać jakieś inne ujęcie...

piwopij
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 12:44:20
Łoo ku**a w pierwszej chwili myślałem że to ta blondyna z detektywów ^^

bleble200
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-05-28 11:59:03
nie widzę tu wiochy... nie widzę powodu do wyśmiewania...

Dziedzic
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-22 15:41:07
Nie no bez takich ludzie trochę zrozumienia

tompa777
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-05-20 08:50:26
żal mi dziewczyny,może z jakiegoś bylego PGR,ale ksiażki poukladane,lustr wydaje mi się że porysowane a nie brudne.Mam rodzinę na wsi gdie jest upadly PGR to wiem że ludzie w gorszych warunkach mieszkają

GregorMS
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-05-20 06:30:50
lustro uje***ane ma

malinooowa
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-05-20 00:47:15
Jak dla mnie jedyną wiochą są jej ubrania UWIERZCIE, że można się ekstra ubrać w tzw. "lumpie" za minimalne pieniądze. Sama wiem bo często kupuję w lumpach. Można znaleźć wiele nawet MARKOWYCH ŁADNYCH rzeczy w cenach 3-5zł za sztukę,Więc jej strój to wiocha. Do wystroju się nie czepiam.

Viii
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-28 13:16:58
Zgadzam się w 100% :) Mój znajomy kupował sobie w second-handach fajne koszulki Nike i tym podobne nie drożej niż za 20 zł :) Problemem może być brak dobrego smaku,bo o gustach się nie gada ;)

silvianka
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-05-19 23:24:41
też jestem zdania,że nie nie ma się czego czepiać a raczej współczuć,że musi mieszkać w takich warunkach

kasiuncia
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-05-19 21:01:51
W sumie można by było czepić się wszystkiego, ale ja nie czepie się niczego. Prawdopodobnie to nie wina tej dziewczyny, że mieszka w takich warunkach, a jak każdy w jej wieku też ma prawo do zdjęcia na jakimś portalu...

hecer
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-05-19 20:22:07
super zajebista robotnica PGR_u lata 70te---chcemy więcej takich fotek !!!

jolabud
    Ocena: 14 (glosow:16)
2011-05-19 20:11:32
Ej nie każdy ma zajebisty dom, więc sie nie czepiajcie

MilkaMilka
    Ocena: 15 (glosow:17)
2011-05-19 20:11:17
nie kazdy moze miec apartamenty w domu :

nelcia79
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-05-19 19:52:59
drzwi PORTA!!!

RapowaRozmowa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-05-19 19:50:49
A ten błysk w ...lustrze xd

lili27
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-05-19 19:44:59
Ikea...Ty tu urzadzisz...;-)))

edek18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-28 12:06:03
hahahhahahah

roslinka01
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-05-19 19:37:40
nie wierze w to co widze....


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500