Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
lori1902  12-08-02, 12:20 Zgłoś
+ 769 -
Dodano: 2012-08-02, 12:20:14   przez: lori1902
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 769  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Co to będzie
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
Ukryj komentarze(232)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tuboosh
    Ocena: 12 (glosow:24)
2012-08-07 22:09:01
Nie dziewczynko. Moi rodzice nie robią tego samego co twoi. Przykro mi, że nie zaakceptowałem twojego dwukrotnego zaproszenia do znajomych, rozumiem, że czujesz frustrację, ale musisz zrozumieć, że staram się otaczać ludźmi mądrymi. Poza tym robisz kiepski trolling, biiijacz.

JanPawianII
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-05 23:57:55
Ku*wa Jezus wstydu nie ma.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-04 09:13:35
Ona się modli . Ale katolikom to tylko to tylko ciągnięcie druta w głowie. Kto podziela moje zdanie niech da minusa

zygzak122
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-03 20:12:04
tuboosh tyś jest mój pan i władca ;] jak ja czytam, co Ty piszesz, to mi łzy lecą :D

takblay22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-03 17:28:51
komentarz usunięty przez moderatora

Pong_Lenis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-23 11:48:08
Dobrze robi

Muertedelamor
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-23 01:30:08
To chrześcijanie też nie są ludźmi. Z prostej przyczyny. Na siłę wszystkich nawracali. To jedna z najmniej tolerancyjnych religii, nie wiem po co szanować coś, co niegdy innych nie szanowało??

Mikrus-123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-21 16:08:00
No to już jest przesada !!! ; \\ Ludzie ! Jak można być takim palantem ; \\\

serwer77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-17 20:44:43
KILL YOUR IDOL

Julka0000
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-08-13 20:26:36
Wraca Sodoma i Gomora... Aż słów brakuje

alizyd
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-13 10:41:22
No to już jest gruba przesada! Jeszcze się okaże że ona do kościoła chodzi!

amazing17
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-12 21:22:54
do jurek 1102 nie cwaniakuj tak bo twój Pan cie wyrucha szatanisto je****ny masz tyle mózgu co twój Pan bujaj się z tej strony .....

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-04 09:55:38
Pozdrawiam cię szanowny katoliku i życzę ci wszystkiego najlepszego w twym głęboko uduchowionym życiu . Pan z tobą :)

karmelitan20
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-12 15:49:09
Jeśli zna swój fach, to nawet pan Jezus byłby zadowolony :D.

Artpaul
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-08-10 18:42:28
ty k u r w o o o o o bez szkoły!!!!!!!!!!!

dexthg
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-09 20:05:07
ludzie są dziwni i czasem robią na prawde głupie żeczy hahahhahhaahhaha pozdro dla jej starych ciekawe czy robili to przy niej jak byla mała czy matka uczyła zawodu

jaw_bmw
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-08-09 12:58:27
komentarz usunięty przez użytkownika

milorda
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-09 12:05:53
Było.

pita192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-09 00:40:01
komentarz usunięty przez moderatora

szprotek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-08 18:12:47
a skąd wiesz co ona robi pacanie? Nie mierz wszystkich swoją miarą....

siarowato
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-08 16:24:38
komentarz usunięty przez moderatora

adiss96
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-08-08 11:31:37
ta idiotka by dała chyba wszstkim dupy ona nie ma szacunku dla świętych

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-08-08 12:32:29
A nie przeszło ci przez głowę że na tym zdjęciu ona się modli ?

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-09 00:59:01
No dobrze ... Dla ludzi normalnych to ona się modli A dla katolików to ciągnie druta Katole wszędzie wietrzą ataki na ich wiarę

czarna1281
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-08 10:00:33
wieje od ciebie wiocha z daleka

tasior777
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-08-08 09:59:56
Podsumowując powiem tak : Kościół trwa ponad 2000 lat i ani Neron, Stalin i komunizm i wiele innych nie potrafiło go zniszczyć to myślę, że wasze starania też nie dadzą mu rady i kolejne 2000 lat Kościół da radę

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-08 12:19:02
Kraje Europy zachodniej i północnej rozstały, lub rozstają się z kościołem bardzo szybko. Nam zajmie to tylko trochę więcej czasu. Coraz więcej w tym kraju ateistów, czy agnostyków, więc nie sądzę by ta religia wytrwała choćby jeszcze stulecie. Ale powodzenia.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-08 12:30:50
A może 2000 lat to wystarczy ? Ludzie są coraz lepiej wyedukowani i odwracają się od kościoła .

Przemolob
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-08 13:33:52
Nie wydaje mi sie aby komunizm walczyl z kosciolem, zwroccie uwage na waszych dziadkow lub rodzicow

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-08-08 20:08:14
Jasne jurku. A ile mam Ci podac przykladow ludzi uznawanych za autorytety w wielu dziedzinach, ktorzy sa katolikami? Ty juz sobie nie wyobrazaj, ze my wszyscy to takie zaslepione, ciemne masy. Takie pierdolamento z d*py wyjete mozesz wciskac swoim kolegom spod bloku.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-08-08 22:04:35
Naiwny dedede jesteś . Masz klapki na oczach Niektórzy uznają takiego Paetza za autorytet albo Benedykta obrońce pedofilii O autorytecie Kaczyńskim już nie wspomne

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-08-08 22:49:53
Ja znam za to te Twoje autorytety. Senyszyn, Szczuka i Urban. Czesto widze, ze nawet podobnego jezyka zdarza Ci sie uzywac.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-09 01:03:35
dedede ale z tą Szczuką to mi dosrałeś Nie cierpię babska :)

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-09 06:52:37
Cholera, mialo byc do Ciebie, a tu widzisz? Jeszcze feministkom sie narazilem:)

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-09 12:40:12
Szczu(pak)ka ma tyle wspólnego z prawdziwym feminizmem, co ja z siłownią. To sepleniąca pseudocelebrytka o urodzie brzydkiego faceta.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-09 13:02:09
Szczuka nie jest kobietom ... Facetem też nie ... To coś w stylu tasiora

Bluznierca
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-08 08:58:10
Gdyby ja "przesunac" o pol metra w tyl nikt by nie robil zadnego halo. Bez sensu ten wasz jazgot.

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-08 21:37:36
Pod pomnikiem Jezusa chciałbyś ją posuwać w tył?! ZBOCZENIEC! :P

itensha
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-08 04:36:14
Kłócicie się o wiarę, a do kościoła nie ma komu

bezimienna144
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-08 21:52:50
racja... młodych w kościele teraz prawie w ogóle -.-"

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-09 00:55:01
I dobrze.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-04 09:57:45
Bo młodzi nie są tam bezpieczni . Od modlitw pupy bolą ...

tomside
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-08 01:46:22
bylo k.rwa. drugi raz mi sie nie chce walczyc z krwiozerczym chrzescijanstwem.

Grzybek18
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-08 00:53:45
JAPIE TO BYŁO!!!!!!ADMIN CIPKA

foma4
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-08 00:27:24
Dla człowieka, który nie wierzy w scfi ( bajki dla dorosłych ) czyli też nie wierzy w Boga; ten posąg ma takie samo znaczenie jak ten klaun z McDonalda. Jeżeli by zrobiła to dla klauna z McDonalda to nic by się nie stało, a tak wielkie halo.

Przemolob
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-07 23:16:43
komentarz usunięty przez moderatora

morcinek
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-08-07 23:06:28
są pewne granice bez komentarza

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-08-07 22:06:55
Brońcie pedalstwa i opluwajcie wiarę. A potem napiszcie, jak to jest kalać własne gniazdo, ćwierćmózgie robaki

asiaczek22
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-07 21:59:33
jak bym takie coś zobaczyła to bym za te blond kudły wyszarpała !!!!

twojakochanka
    Ocena: -21 (glosow:29)
2012-08-07 21:59:15
komentarz usunięty przez moderatora

tuboosh
    Ocena: 12 (glosow:24)
2012-08-07 22:09:01
Nie dziewczynko. Moi rodzice nie robią tego samego co twoi. Przykro mi, że nie zaakceptowałem twojego dwukrotnego zaproszenia do znajomych, rozumiem, że czujesz frustrację, ale musisz zrozumieć, że staram się otaczać ludźmi mądrymi. Poza tym robisz kiepski trolling, biiijacz.

twojakochanka
    Ocena: -18 (glosow:24)
2012-08-07 22:15:20
komentarz usunięty przez moderatora

tuboosh
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-08-07 22:17:36
Przejrzałaś mnie, to ja wylewam frustrację, nie ty. To ja się mszczę, nie ty. Ależ beznadzieja. Ale te rodzinne sceny, które przywołujesz napawają mnie niepokojem, chcesz o tym pogadać? Może podać ci numer jakiejś niebieskiej linii dla skrzywdzonych przez rodziców?

tasior777
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-08 09:55:02
Panie tuboosh widzę, że jedno jednak nas łączy, mianowicie pani/pan twojakochanka i jej niedorobione komentarze, które wymyśla według własnych przeżyć. Pomyśl co ona musi codziennie przeżywać jak patrzy w lustro... masakra

tuboosh
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-08-08 12:26:55
Jeśli on/ona musi z siebie wyrzucić całe zło, którego doświadcza w domu rodzinnym (skąd takie barwne opisy, jeśli nie z życia codziennego?) to proszę bardzo, jednocześnie współczuję jej serdecznie. Szczególnie tego "walenia konia nosem", wolę nawet nie znać szczegółów...

Toomoo92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-07 21:53:31
hahha dobre.Widzę, żarciki się trzymają :). Dobra nie warto tego ciągnąć wiadomo z góry że to droga donikąd :D

grog
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-08-07 21:08:41
Zalosne jest ze niektorzy nadal wierza w te bzdury, popatrzcie w oczy papieza, myslicie ze on wierzy w boga? Naiwniacy! Robi dobra mine do zlej gry, jak rodzice przekonywujacy swoje dzieci, ze prezenty sa od swietego Mikolaja

Max74
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-08-07 21:21:33
Grog popatrzył mu w oczy głęboko i zobaczył, że Papież jest ateistą. Ciekaw jestem co w Twoich oczętach można przeczytać.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-08-07 21:43:21
Grog nie bałeś się spojrzeć w oczy Naziście który zwany jest teraz Ojcem Świętym ?

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-07 21:50:24
Eh, jurek, teraz przywoływanie tego faktu jest passé i wszyscy starają się o tym zapomnieć, a szkoda.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-08-07 21:55:40
Obecny papież ma stanąć przed trybunałem za zbrodnie przeciwko ludzkości .

DobraMama
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-08-07 22:12:05
Analny nie ironizuj. Fakt jest faktem - nasz, miłościwie nam panujący Benedykt, dziecięciem będąc, zasilał szeregi Hitlerjugend. I nawet trudno się dziwić, zważywszy, że KK oficjalnie w tej wojnie wspierał faszystów. Benedykt był więc po jasnej stronie mocy...

Max74
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-07 22:21:06
Już raz pytałem ale zapytam raz jeszcze; gdzieś to mamusiu wyczytała, że Kościół wspierał nazistów i to jeszcze oficjalnie ? A księży to do obozów zagłady wysyłali w nagrodę ? Do włączenia w szeregi Hitlerjugend, zgoda nie była specjalnie wymagana - to była wojna a on jest Niemcem.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-07 22:24:27
DobraMama znasz historię?A wiesz, że w szeregi HJ, brano młodych chłopaków pod przymusem i nikt z nich nie miał nic do gadania?A co do wspierania przez KK faszystów, poproszę o link do źródła, skąd wzięłaś te rewelacje.Nie żebym bronił papieża, ale nie nie lubię wypisywania pierdół.

nn22
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-08-07 22:25:33
Został przymusowo wcielony tak jak wielu innych młodych ludzi w jego wieku... Nie jest to może powód do dumy ale nazywanie kogoś nazistą z tego powodu (niech to sobie będzie nawet żul spod budki z piwem) to gruba przeginka.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-07 22:29:18
Stanę po stronie "prawicowych" kolegów. Bardzo wielu Niemców z III Rzeszy tak naprawdę nie była niczemu winna. Dostali rozkazy, nie mieli prawa się sprzeciwić. Albo front i rychła śmierć, albo robić za stróża w obozie. To nie tak, że każdy Niemiec to naziol, nawet ci z okresu II wojny.

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-08 10:17:42
Oj, chłopaki - z tym przymusem, to bym nie przesadzała. Dowód? Rodzina mojego męża to rodowici Torunianie. Toruń - wiadomo, przed wojną było miastem Niemców. 3/4 mieszkańców Torunia to prawdziwi Niemcy. Rodzina męża również. Jego dziadek miał 4 braci. Bracia czuli się Niemcami.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-08 10:20:00
Ale dziadek, mimo, że nosił niemieckie nazwisko, mimo, że pochodził z tej samej rodziny - czuł się Polakiem. Ożenił się z Polką - kiedy nastała wojna wstąpił do polskiego wojska. Przeżył wojnę, nikt go kulką w głowę nie poczęstował, mimo, że cała rodzina i koledzy z podwórka byli po przeciwnej stron

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-08 10:22:33
Więc z tym przymusem to nie tak do końca. Historia ma to do siebie, że łatwo ją fałszować i manipulować. Znam kilka osób, które w własnej i nieprzymuszonej woli wstąpili do PZPR - a teraz opowiadają, że ich zmuszono szantażem. A wtedy po prostu było im to na rękę.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-08 10:25:40
Skąd wiadomo, bo czyjej stronie stał Watykan? Watykan nigdy nie był lewicowy. I w II wojnie, jak i w 1936 w wojnie domowej w Hiszpanii, stał po skrajnie prawicowej stronie. To oficjalne stanowisko Watykanu, żadna tajemnica wyczytana w tajnych księgach.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-08 10:28:39
Ale jeżeli już pytacie o konkrety: encyklika ówczesnego papieża Piusa XII, 20 października, 1939 rok - tam wyraża akceptację hitlerowskiej napaści na Polskę. Papież uznał ją za "walkę interesów o sprawiedliwy podział bogactw, którymi Bóg obdarzył ludzkość."

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-08 10:30:56
Encyklika jest dokumentem historycznym. No i tyle w tym temacie, który znacznie odbiegł od sedna prezentowanego absurdu. A w kwestii samego absurdu - cóż, głupota ludzka nie pozwala nabrać szacunku dla śmierci drugiego człowieka.

tuboosh
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-08-08 12:22:19
Nie chciało mi się tego czytać, więc powiem tak: ładny kaktus. :D

omen100
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-08 22:57:43
Ja wolalam cytryne.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-09 05:53:36
Ciężko zgadnąć na tak małej miniaturce ale to chyba "fotel teściowej" - Echinocactus Grusonii.

drLOUBITCH
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-08-07 20:10:12
Jasne, bo oczywiście tylko z katolicyzmu można sobie szydzić bezkarnie i do woli. Dożyliśmy czasów gdzie nie ma żadnych świętości i szacunku do niczego.

nn22
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-07 20:28:29
Dokładnie. Spróbowaliby na przykład w meczecie coś podobnego odstawić. Dostaliby jako minimum solidny, porządny wpi@rd@l i by im się z miejsca odechciało. Muzułmanie nie dadzą sobie w kaszę dmuchać.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-07 21:08:19
Dlatego u nich żyje się jeszcze gorzej, niż u nas. Dla mnie to argument PRZECIWKO religii. Bo co jak co, ale szacunek dla figurki.. a zreszta, pisałem już sto razy, sto pierwszy nie napisze.

nn22
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-07 21:42:46
Zależy z której strony patrzysz. Jeśli mówisz o zamożności i dostępności nowinek technicznych (w tym np. medycznych) to na pewno masz rację. Jeśli masz na myśli ogólny poziom stosunków międzyludzkich to ja bym nie był wcale tego taki pewien.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-07 21:56:08
Tam nie ma stosunków międzyludzkich. Jest terror. Ateista? Zabić. Kobieta pozwoliła się zgwałcić? Zabić sukę. Grasz death metal/rap? Zabić. Krzywo spojrzałeś na podobiznę mahometa? Zabić. Przy tych brudasach (uuu ale to było prawicowe stwierdzenie) nasi kolesie w czarnych sukniach są święci.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-07 22:07:29
Wchłonąłeś chyba za dużo papki którą serwują w TV... Pewnie że są takie miejsca na świecie ale to nie oznacza że wszystkie kraje muzułmańskie takie są jak opisujesz.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-07 22:08:57
Skoro już mowa o Islamie, zapraszam do moich absurdów, w celu zapoznania się z pewną ciekawostką.I powtarzam, żeby nie było - to nie żadna reklama, nie chcę plusików.Poprostu chcę żebyście to obejrzeli, bo to w temacie.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-07 22:10:45
Ale ci zrobiłem psikusa, Mundzio. Wlazłem i dałem plusa! Haaa! :P

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-07 22:21:43
O żesz ty, k*rwa.A obejrzałeś chociaż?Jeśli tak to widzisz, że nasi "katole" to jest nic w porównaniu z tym co w tej chwili na własne życzenie Europejczyków, zalewa nasz kontynent.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-07 22:26:24
Tak, obejrzałem i nawet skomentowałem:). I zgadzam się w stu procentach z tym co napisałeś. Wcale nie jestem takim tępym lewakiem, żeby popierać islamizację Europy. Nic dobrego z tego nie wyniknie. Teraz zmagam się z jedną religią, a tu już kolejna chce nas atakować :P

Max74
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-08-07 22:35:15
No i właśnie kolego Tuboosh, natura nie znosi próżni i dzięki tępieniu własnej religii dajecie przestrzeń dla innych a szczególnie ekspansywnego Islamu. Popatrz co się dzieje na Zachodzie; kościoły są zamykane a meczety się mnożą na potęgę i już żądają szariatu .

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-07 22:35:29
Tą religię z którą się zmagasz traktuję jako przeciwwagę dla czegoś gorszego, co może nas spotkać.Wiem, że to ironia, ale nie uważam cię za tępego lewaka.W ogóle nie uważam cię za lewaka.Mimo, że się w wielu rzeczach nie zgadzamy, mam do ciebie szacunek za kulturę, inteligencję i poczucie humoru.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-07 22:45:15
Z tego też powodu boleję nad jego ateizmem, bo tak moglibyśmy razem założyć jakiś mały batalion mocherowych beretów ;-)

nn22
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-07 22:51:57
Mundzio i Max wiedzą o czym gadają. W miejsce wypartej religii przyjdzie inna, niekoniecznie lepsza. KK może nie jest idealny ale jakby w Polsce panował islam to np. taki portal jak wiocha by pewnie nie istniał, że nie wspomnę o takich sprawach jak o homoseksualiźmie o którym tu niedawno ostro pisan

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-07 23:17:16
No wiesz, Max, to zależy co się robi w takich batalionach, jeśli wali browary na koszt firmy, to jestem skłonny znieść różnice światopoglądowe:D. PS Mundziowi dzięx za miłe słowa i oczywiście wzajemnie. Dyskusje z wami (Max, Dede, Mundzio, Tayend i paru innych) ratują poziom tego portalu.

hetera
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-08 15:19:12
"[...] dzięki tępieniu własnej religii dajecie przestrzeń dla innych a szczególnie ekspansywnego Islamu"- Brednie! Nikt nie tępi "własnej" religii... katolicyzm tępią ludzie którzy są niewierzący lub wierzą w coś innego. I w żaden sposób nie "robi to miejsca" dla islamu

Max74
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-08 21:21:28
Delektowanie się chłodnymi browarkami w miłym towarzystwie to cel statutowy takiego stowarzyszenia ;-) Hetero, mieszkam obecnie w Belgii i tu widać doskonale. Mógłbym podawać przykłady, ale miejsca tu brak.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-08 21:26:03
W Polsce od początku państwowości jest jedna dominująca religia i dlatego jest ona nasza i nie ma znaczenia, że ktoś jest niewierzący. Ta religia przynajmniej toleruje ateistów i inne wyznania w przeciwieństwie do Islamu.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-08 21:58:17
W Belgi jest większy napływ imigrantów.... to ma na to wpływ, a nie to czy ja wierze czy nie.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-07 19:51:24
Znow renowatorka zabytków po godzinach ... ech nie wiedziałem ,ze mają tyle roboty ..

nn22
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-07 19:32:22
Parę osób tutaj pisało że ona (bądź on) się modli. Sorry ale jak dla mnie jest zbyt blisko figury i ją na dodatek obejmuje. Jak dla mnie to bardzo niesmaczny żart lub jakaś prowokacja. Teraz takie rzeczy w modzie.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-07 19:38:06
A co do wpisów typu że chrześcijaństwo nakazuje pokój a przeklinanie to wielki grzech to ja mam taką oto odpowiedź: katolikom też puszczają nerwy czasem. Nie każdy ma ochotę nadstawiać ciągle drugi policzek.Niektórzy doszli do wniosku że miarka się przebrała i nie mają ochoty być chłopcami do bicia.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-07 20:53:24
Jezus też zrobił rozpierduchę w świątyni, jak inni robili tam rzeczy, których robić się tam nie powinno. Mądrze piszesz nn22

grog
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-07 20:59:33
o Jezusie - wywrotowcu jeszcze nie slyszalem

tuboosh
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-08-07 21:10:24
Tjaa n22, tylko że ta wasza cała religia jakby no wiesz... nakazuje (rozumiesz znaczenie tego słowa?) wam nadstawiać drugi policzek, jeśli tego nie zrobisz nie jesteś dobrym katolem. Miłego minusowania.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-07 21:30:29
To, że religia każe nadstawić drugi policzek, nie znaczy, że katolicy nie mogą okazać swojego niezadowolenia na taki widok.Oczywiście nie mówię o tych, którzy chcą ją za to zabijać.Trzeba odróżnić wiarę od fanatyzmu.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-07 21:35:36
A ja właśnie o nich mówię. Zwykli wierzący nie są obiektem mojego ataku, jedynie takie żałosne tępaki jak tasior.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-07 21:35:40
Czyli,jeśli ktoś gwałci ci żonę, to daj mu i córkę, a jeśli ktoś zabija ci jedno dziecko daj mu i drugie ? To nie o to tu chodzi kolego, tu trzeba odnaleźć sens przekazu a w tym wypadku raczej chodzi o nie szukanie zemsty.

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-07 21:45:36
Różnica pomiędzy obrazą religii a zgwałceniem komuś córki/żony jest tak monstrualna, że gdyby można ją było obliczyć w kilometrach, to byłaby równa długości Układu Słonecznego. Poza tym nadstawianie 2 policzka dotyczy głównie spraw wiary i to o niej dyskutujemy.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-07 21:49:37
W jednym jednak tasior ma rację - na miłosierdziu chrześcijańskim się żeruje. Mamy być cicho, mamy być grzeczni, najlepiej żebyśmy nic nie mówili a jak ktoś przyjdzie spalić nam dom to jeszcze mamy sami benzyny dolewać.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-07 21:53:39
Straszna demonizacja. Mówimy w tym temacie o głupich żartach (podkreślam - głupich i wcale nieśmiesznych) z czegoś co nie ma absolutnie ze świętością nic wspólnego (kawałek obstukanego marmuru), a nie o PALENIU DOMU. Nie rozumiem skąd ta histeria.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-07 22:05:40
Dałem takie przykłady, żeby uwidocznić absurd dosłownego rozumienia nadstawiania policzka. To nie o to chodzi a Wy ciągle macie pretensje, że bity próbuje się bronić.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-07 22:07:05
Tuboosh, prócz tych dosłownie paru fanatyków, gdzie ty tu widzisz histerię?Ludzie poprostu opisują swoje niezadowolenie i normalnie prowadzą dyskusję.Tak jak przy każdym innym absurdzie tego typu, niekoniecznie mającym coś wspólnego z katolikami.Wyluzuj chłopie:)

tasior777
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-07 22:11:08
w rzeczy samej przegiąłem z tym zabijaniem i tu rzezcywiście mój błąd, ale widząc takie zdjęcia i czytając wypowiedzi wielkich ateistów pozerów, niedouczonych filozofów (czyt.tuboosh) nóż sam się w kieszeni otwiera

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-07 22:15:43
To go wyjmij z kieszeni bo się dźgniesz w te małe jajka. I nie jestem niedouczony, bo przerabiałem Biblię przez 5 lat (bardzo niechętnie) i znam ją lepiej niż ty tasior i wszyscy twoi koledzy razem wzięci. Też mógłbyś kiedyś tam zajrzeć, jak nauczysz się czytać ze zrozumieniem.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 22:20:45
Odpowiedź dla Mundzia - ale właśnie ja jadę tylko i wyłącznie po nich, po tych fanatykach. Po debilku tasiorze, jego chłopaku klansmanie itp. Po nikim innym. Normalni katolicy w ogóle nie stanowią przedmiotu mojej dyskusji, obśmiewam tylko tych histeryków i fanatyków:).

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-08-07 18:20:06
tasior777 - katolik Jaki kościół tacy wyznawcy

KrystiaN1995
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-07 17:19:54
ona moze go pocalowala tylko? robicie z igly widly i tylko jedno wam w glowie..

zoltanka
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-07 17:08:13
bylo calkiem nie dawno!!

darus1000
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-08-07 16:49:42
WIDZICIE to co chcecie !!!! i to jest wiocha !! A może ona się tylko modli ???? A co ma być ubrana na galowo żeby nie wzbudzać zgorszenia ???? Tylko o jednym myślicie niewyżyci zboczeńcy :P:P:P:P:P:)))

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-08-07 16:49:02
Czczenie posągu to bałwochwalstwo zgadza się.Ale nie każdy katolik, u którego wisi na ścianie krzyż, czy stoi jakiś posażek zaraz musi go czcić.To poprostu symbol ich religii.Takie posągi jak ten na fotce to też symbol.To co robi ta pani na fotce to wyśmiewanie się i zupełny brak szacunku

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-08-07 16:52:32
dla czyjegoś wyznania.Gdyby paliła polską flagę, czy sikała na czyiś grób to byłoby to samo, ale zapewne wasze reakcje byłyby inne.Ale że chodzi to katolicyzm, to przecież w necie jest teraz modne i pochwalane wyśmiewanie się z niego, jak i ludzi, którzy są katolikami.

golew
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-07 18:23:49
:* Nieczęsto się to zdarza, ale muszę Ci przyznać rację :) Rzeczywiście, to czy ktoś jest chrześcijaninem/katolikiem/whatever i równocześnie mimo wszystko stawia posążki chcąc je czcić czy tylko dla samej pamięci - jego sprawa. A naszym zadaniem jest uszanowanie tego jeśli nas nie krzywdzi :)

golew
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-07 18:24:51
Co więcej, jeśli wiemy, że dla tej osoby to ma jakieś znaczenie, to nie powinniśmy jakkolwiek tego profanować. Szanujmy i tolerujmy się nawzajem :)

Ksiwy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-07 19:15:20
Masz Mundzio rację. Jeśli rzeczywiście robi to, co się wydaje, to jest to głupia i prostacka prowokacja. Ale większą wiochę robią tu pseudokatolicy, którzy chcą ją zabijać. Ostatecznie nikomu krzywdy nie robi

pete78
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-08-07 19:21:06
jesteś idiotą a to co robi ta pani to całuje kolana tego posągu ,zdjęcie to było już przerabiane,dobrze że go ukrzyżowali,a nie utopili bo teraz byś wieszał akwarium nad drzwiami

shark7
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-08-07 19:25:35
pete78 jesteś idiotą...twój post o tym świadczy.Do tego jesteś ślepy,za kolana to Ona złapała dłońmi - widać to.

tuboosh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-08-07 21:13:04
Tylko, że szacunek do flagi naszego kraju, nie jest grzechem, a szacunek i klękanie przed pomnikiem jak najbardziej. Więc chociaż udawanie obciągania pomnikowi jest... no głupawym żartem, to o wiele większym grzechem niż wspomniana czynność jest sama obecność ów figury.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-07 21:26:39
Tuboosh, zarówno flaga jak i figura jest czegoś symbolem.Nie musi być zaraz przedmiotem czci.To, że ktoś modli się przed figurką, nie znaczy że modli się do figurki.To symbolika.Co innego jakieś całowanie figurek czy obrazków, jak to mają w zwyczaju zdewociałe babcie.To bałwochwalstwo.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-07 21:38:45
Jeżeli ktoś się modli przed figurką, to nie ma innej opcji, musi sądzić, że gdzieś w niej, lub za nią, lub poprzez nią, łączy się z bogiem, a to jest bałwochwalstwo. Biblia potępia tworzenie takich "symboli", nie tylko czczenie ich. To nie krytyka, ja po prostu mówię co tam jest napisane.

Max74
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-08-07 21:42:53
Figura jest symbolem, jak i flaga i tyle. Byłbym tak samo wkurw... gdyby sobie ktoś jaja robił pod pomnikiem Piłsudskiego czy Małego Powstańca. To są symbole i należy je szanować, bo dla wielu ludzi są ważne.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-07 21:48:42
Biblia sama też jest symbolem.A jeśli składa się kwiaty przed Grobem Nieznanego Żołnierza, to też jest czczenie grobu?A co do potępiania tworzenia symboli przez biblię, taką przypowieść w starym testamencie, gdzie bóg zesłał na Izraelitów plagę węży.Kazał wtedy Mojżeszowi zrobić miedzianego

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-07 21:50:50
Ok, rozumiem i nic mi do tego, ale wg. Bibli czcząc, podziwiając i 'szanując' pomnik z kimś świętym (np. dżizasem, papieżem itp) - jesteś grzesznik jak chłolera, Maxiu:).

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-07 21:52:04
węża, który był symbolem danym przez niego, żeby cofnąć tą karę i ich uzdrowić.Każdy kto go dotknął, został uzdrowiony.Biblia zakazuje czczenia wszystkich figurek, i tworzenia tych nie będących obrazem boga (złoty cielec).

tasior777
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-07 22:30:47
tuboosh po raz kolejny udowadniasz, że jesteś tępy. Nie masz się czego czepić to, żeś tu wklepał bałwochwalstwo, skąd to wziąłeś z wikipedii czy od palikota? bałwochwalstwo jest wtedy gdy się oddaje cześć religijną np bożkom i pomnikom z religią niezwiązanym

tasior777
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 22:34:37
jakbyś sobie wystrugał na przykład ptaszka i wierzył w jego świętą moc i modlił się do niego to wtedy jest bałwochwalstwo. posągi, obrazy etc. Jezusa to symbole, którym my katole oddajemy cześć i to nie grzech a tym bardziej nie bałwochwalstwo

tasior777
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-07 22:37:07
po raz kolejny ponawiam apel do ciebie tuboosh - zanim coś napiszesz zaglądnij do literatury a nie do wikipedii czy innych badziewi, bo robiąc z siebie filozofa na siłę wcale nie jesteś mądrzejszy

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-07 22:38:38
Owszem, jestem ale cóż, nikt nie jest doskonały :-)

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-07 22:39:51
Księga Wyjścia 20,4: "Nie czyń sobie podobizny rzeźbionej czegokolwiek, co jest na niebie w górze, i na ziemi w dole, i tego, co jest w wodzie pod ziemią".

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-07 22:41:05
Dzieje Apostolskie 17,29 "Będąc więc z rodu Bożego, nie powinniśmy sądzić, że bóstwo jest podobne do złota albo srebra, albo do kamienia, wytworu sztuki i ludzkiego umysłu".

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-07 22:44:02
I tak dalej i tym podobne. Bóg nie chce być na obrazkach i figurkach. Co innego, że imho on nie istnieje, a nieistniejący nie ma prawa głosu, co widać po ilości tego typu rzeźb. Ja jedynie piszę, co mówi Pismo Święte na ten temat.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 22:51:07
Już tłumaczę Tubooshu.ks. Wyjścia - chodzi o to, że biblia zakazuje, tworzenia posążków przypominających faunę, czy florę i do nich się modlić.Dzieje Apostolskie - Biblia traktuje o tym, że człowiek nie jest w stanie sobie wyobrazić, jak wygląda bóg.I nie ma nigdzie podobizn boga ojca.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-07 22:52:41
Są Jezusa, Maryi, krzyża.Poza tym ten wers nie zakazuje tworzenia symboli wiary.

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-07 23:39:23
Z tym, że na absurdzie, który tak żarliwie komentujemy nie ma figurki przedstawiającej boga, a 'jedynie' Jezus, a on był postacią bądź, co bądź ziemską, więc chyba podlega pojęciu bałwochwalstwa..? Kończąc już wątek - ok ssanie posągowi jest trochę żenujące, ale nie ma co się przesadnie burzyć.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-07 23:47:32
Nigdzie nie ma figurki przedstawiającej boga.Tubooshu chyba się pogubiłeś.Według biblii Jezus syn boga przyszedł na ziemię jako człowiek, a potem zajął miejsce u boku swego ojca.Biblia nakazuje oddawać cześć też jemu.A krzyż z wiszącym na nim Jezusem, też jest u katolików, symbolem zbawienia.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-07 23:52:49
Ok, kończąc już wątek - ssanie posągowi będącym symbolem wiary bardzo dużej grupy ludzi, jest nie tylko żenujące, ale też ignoranckie i obrażające ów bardzo dużą grupę ludzi.Ale bez przesady, palenie na stosach, krucjaty już dawno za nami.Jest to godne potępienia i tyle na temat.

telewiorlg
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-08-07 16:28:10
Może sobie być ateistką i mieć gdzieś jakąkolwiek religię, ale po co ona to pokazuje w tak głupi i żałosny sposób?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-07 17:14:47
Czy modląca się kobieta jest dla ciebie głupia i żałosna ?

grog
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-08-07 21:02:05
kazdy modlacy sie jest glupi i zalosny

Max74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-07 21:46:11
Ty kolego, modlić się nawet w tym celu nie musisz.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-07 22:54:56
Grog, to co napisałeś świadczy tylko i wyłącznie o tobie.I nie działa to na twoją korzyść.

telewiorlg
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-08 13:38:52
@jurek1102 jesteś taki głupi czy tylko udajesz?

tasior777
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-08-07 14:30:41
tuboosh ty pajacu to właśnie takie niedouczone hieny jak ty żerują na miłosierdziu, które jest wpisane w naszą religię. kreujesz się na pacyfistę a na siłę próbujesz wcisnąć ludziom swoje "nowoczesne" poglądy

tuboosh
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-08-07 14:39:34
To ty jesteś niedouczony. Ja przynajmniej wiem czego TWOJA religia naucza, nie jestem przynajmniej takim hipokrytą, żeby w imieniu pacyfizmu, głoszonego przez Jezusa, życzyć komuś śmierci i reagować agresją. Jesteś nieskończonym kretynem, gdzie twoja katolicka pokora? Hipokryta.

Ksiwy
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-07 14:40:08
Chyba ktoś inny tu lideruje we wciskaniu poglądów. Żerowanie na miłosierdziu? Wieszanie uważasz za miłosierdzie?

jurek1102
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-07 14:48:46
kutasior po twoich wypocinach można wywnioskować że jesteś chodzącym miłosierdziem . Prawdziwy katolik ...

tasior777
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-07 22:41:26
Jezus był pacyfistą? ty przerabiałeś biblię 5 lat? to skąd takie głupoty wypisujesz? skoro Jezus był pacyfistą to jak wyjaśnisz "zadymę" w świątyni z kupcami? słowa "plemię żmijowe"? i "nie przyszedłem na ziemię aby pokój przynieść lecz miecz"? więcej

tasior777
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-07 22:44:52
jest więcej cytatów podobnej treści ale nie chce mi się o tym mówić, żeby ni wyszło na to, że cię nakłaniam do zmiany poglądów, bo czuje się jak jehowita cytując urywki Biblii. Żyj sobie w swojej błogiej nieświadomości powodzenia

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-07 22:55:56
A co z "miłujcie nieprzyjaciół swoich", "schowaj swój miecz do pochwy, bo wszyscy, którzy za miecz chwytają, od miecza giną" (cytuję z pamięci więc mogą być drobne przeinaczenia"? Jego słowa. Też już mi się nie za bardzo chce z tobą kłócić, wyczuwam bezsens tej dyskusji.

Ksiwy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-07 14:25:05
Jak by na to spojrzeć z punktu anatomicznego, to ta kobieta trzyma usta na wysokości połowy ud posągu, na pewno nie jest to pozycja dobra do robienia loda.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-07 15:08:21
Skoro tak to widzisz to nie jesteś prawdziwym katolikiem

Ksiwy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-07 15:14:13
No bo nie jestem. Jestem ateistycznoagnostatycznolewackopederastycznopacyfistycznym ścierwem

pete78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-07 19:25:12
no .... prawdziwy katolik wie jaka jest właściwa pozycja do robienia loda :)

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-07 21:14:26
Ksiwy, rządzisz. Przejmuję ten epitet, który wymyśliłeś :D brzmi dumnie!

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-07 21:26:28
Ksiwy ale jeszcze coś Antysemickiego do tego dodaj

tuboosh
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-08-07 21:34:28
Żydopedalskokomunistycznoateistycznoagnostycznoliberalnolewackopacyfistyczn ywegetariańskofeministycznoaleterglobalistyczne ścierwo! F u c k y e a h!

nn22
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-07 23:13:56
tuboosh zapomniałeś wrzucić tam jeszcze syjonizmu, aborcji i legalizacji marihuany ;)

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-07 23:20:01
I coś o murzynach ;/... Next Time postaram się bardziej o ile taki wyraz zmieści się w limit w komentarzu ;]

soli1234x
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-07 13:53:51
"Ludzie bez zahamowań i szacunku" - chyba ludzie uzaleznieni od masturbacji i filmow erotycznych, bys nie mial tak glowy styranej przez internet bys nie mial skojarzen i by widzal ze sie modli, milej zabawy przy kolejnym pornusie

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-07 14:02:59
To ciekawe ... Dlaczego modląca się kobieta kojarzy się katolikom z robieniem loda ...

lori1902
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 14:11:02
Mogła się modlić trochę dalej , chyba wiekszosci skojarzylo sie to jednoznacznie, nie wyglada mi to na górnolotne zachowanie. P.S : Jestem kobietą, a nie uzaleznionym seksoholikiem ; ]

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-07 14:51:00
To trzeba przed każdym bożkiem ustawić tablice z instrukcją jak należy się modlić by się katolikom nie kojarzyło to z seksem

lori1902
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-07 13:48:55
Rany ... BYŁO, NIE BYŁO .. zgadzam sie, Calkiem mozliwe, ale skoro przy dodawaniu zdjęciu nic takiego mi się nie wyswietla, to wrzucam.

hetera
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-07 14:03:31
To admin przepuścił coś co było już na głównej... niech on się spowiada ;)

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-07 14:29:14
Było pt. Bez komentarza i taki opis:'givin jesus christ his easter surprise' dodane przez doccom. Nie czepiam się Ciebie, tylko pamiętam dobre wiochy. Admini hipokryci też i chcieli żeby rozpętała się nowa dyskusja.

tuboosh
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-08-07 13:41:25
Naprawdę szkoda, że biblijne cytaty dot. bałwochwalstwa są zwykle długie bo bym wam kila przytoczył. Wiedzielibyście, że grzechem jest robić takie figurki i czcic/modlić się do nich, a nie robić im loda. Co jest dośc.. dziwną dewiacją w zasadzie:D.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-08-07 13:59:28
Czy ty tuboosh uważasz że ktoś z tych tu wielce wierzących kiedykolwiek biblię w ręku trzymał ?

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-07 14:12:30
Pewnie tak. Dostali ją na komunię i teraz im zarasta kurzem na półce. Bo przecież po co czytać, skoro wiadomo o co chozi. A czytanie jest fuj, literki są, mózg boli, po co to komu. Lepiej mówić, że jesteś super katolikiem a innych wyzywać od zdegenerowanych lewaków.

Ksiwy
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-07 14:21:16
Pewnie trzymali, nawet czytali. Słowa jednym uchem wlatywały, a drugim wylatywały

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-07 14:28:06
Czasem mam wątpliwą przyjemność być w kościele. Wiecie, ślub, pogrzeb kogoś z rodziny.. zawsze mnie bawi, jak ci wszyscy ludzie mają w DUPIE mszę. Gadają między sobą, piszą coś na komórkach, automatycznie tylko wstają i kucają. I myślą, że dzięki temu, że SĄ w kościele to będzie zbawienie.

Toomoo92
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-08-07 13:34:33
Pałą przez łeb! Chociaż trochę, można być niewierzącym ale uważam, że powinno się szanować wiarę innych. Ta istota pokazała właśnie jaka niedorozwinięta jest...

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-07 15:10:00
Pałą przez łeb za to że się modli ?

Toomoo92
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-07 18:11:27
No wiesz, nie wiem jak Ciebie, ale mnie inaczej uczyli modlitwy :)

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-07 21:15:36
Musiałeś trafić na wyjątkowo wstydliwego księdza.

yggdrasil
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-07 13:33:19
było. dlatego minus.

Ksiwy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-07 13:31:24
Było!

marcin1975rm
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 13:09:26
idiotka

ewamario
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-07 12:58:47
do tasior 777,czym byłoby miłosierdzie Boże gdyby jedynm wyjścim było wieszanie

ewamario
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-07 12:55:02
kiedyś będzie potrzebować jego pomocy,mam nadzieje że w porę to pojmie...

tasior777
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-08-07 12:46:56
a przypomnijcie sobie jakie poglądy głosi jurek1102 i jemu podobni zboczeńcy... potem wyrastają takie szumowiny jak ta na zdjęciu. Za obrazę religii powinno się wieszać

Ksiwy
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-08-07 13:29:24
Ja jednak proponuję pal albo stos. Powieszenie to zbyt mało za wyśmiewanie posążków. lepiej ich spalić w imię miłości bliźniego, zbawczy ból niech pochłonie diaboliczne dusze tych szatanistów

tuboosh
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-08-07 13:34:54
Ja pier*dole jaki ty jesteś głupi, to aż oczy bolą od czytania. Sam się najlepiej powieś, bo kradniesz tlen. Twója religia nakazuje ci pokój, Jezus był pacyfistą, a robienie loda posągowi to wg chrześcijaństwa nie grzech, bo CZCZENIE POSĄGU TO BAŁWOCHWALSTWO.

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-08-07 13:39:04
tasior777 siebie powieś katolicko faszystowska ściero. A najwięcej zboczeńców to masz w tym swoim wspaniałym kościele.

tuboosh
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-07 13:44:29
Najgorsze, że ten idiota nawet nie wie, na czym polega jego religia, nie zna treści Bibli, a wielce strzępi mordę. Życzyć komuś śmierci w imieniu pierwszego pacyfisty chodzącego po ziemi - Jezusa, lub Boga czy nawet JP2 to największy absurd tej strony.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-07 13:44:57
tasior wracaj pod sutannę do proboszcza bo tam masz coś do roboty . Twoja nienawiść do ludzi jest bardzo typowa dla katolickich pomazańców .

Ksiwy
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-07 13:51:19
Panowie Tasior, Numa i Ziomek wykazują się totalnym rakiem zrozumienia swojej religii. Po prostu powtarzają bezmyślnie to, co jest wciskane im przez szamanów. Nawet jeśli mają tym złamać zasady swojej religii.

dedede66
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-08-07 14:05:17
Z tym wieszaniem to rzeczywiscie tasior przesadzil, ale w jednym musze mu przyznac racje. Ludzie, dlaczego Wy plujecie na nasza wiare? Swoim dzieciom tez tak bedzie tlumaczyc? Bedziecie wychowywac je w nienawisci? Co jesli same dojda do wniosku, ze chca byc katolikami?

tuboosh
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-08-07 14:07:11
Każde przekleństwo, każdy najmniejszy akt agresji jest KOMPLETNYM złamaniem wszystkich doktryn kościoła katolickiego, to nie hipokryzja nawet, to skrajny debilizm. Nie dość, że my (umownie ateiści) mamy więcej pokory i szacunku do innych, to jeszcze oni śmią nas wyzywać od degeneratów itp.

tuboosh
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-08-07 14:08:36
Najgorsze, że już wielokrotnie pytałem tasiora, podlasiaka i innych przygłupów, jak się ma jego religia do tych agresywnych "poglądów", ale są oni zbyt głupi by mi odpowiedzieć. Krytykują mój pacyfizm, a koleś do którego codziennie się modlą, był tysiąc razy większym pacyfistą niż ja.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-07 14:16:01
Dededee wydaje mi się , że czasem to co Wy odbieracie jako "plucie" jest zwyczajnie poglądem kogoś kto patrzy się na kościół (bo to on jest zwykle opluwany a nie wiara) z innej strony. Bardziej sceptycznej, mniej kolorowej i trochę nieskłonnej może do wybaczania błędów.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-07 14:18:01
Tylko może przekaz czasem trochę zawodzi... Tak a propos ... mam nadzieję, że moja wypowiedź jest wystarczająco "poskładana". Tic-tac mi dzisiaj zawodzi.

dedede66
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-08-07 14:20:26
A nie wydaje Ci sie, ze to jest wyraz pewnego rodzaju frustracji? Codziennie widzimy jak symbole naszej wiary sa beszczeszczone. Nikt sie nie modli do krzyza, bo modlitwa to rozmowa z Bogiem, nie z figurka, ale symbolizuje on meke Chrystusa i dlatego ma dla nas znaczenie.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-07 14:26:29
Dzięki za flamewar, teraz ku-tasior znowu nie odpowie na moje jedyne, zadawane po raz dziesiąty pytanie, bo mózg mu się zmęczy w połowie czytania tego postu :P

tasior777
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-08-07 14:32:46
i nie myśl sobie, że będę siedział cicho kiedy jakiś kretyn obraża, w taki czy inny sposób moją religię, i nie spodziewaj się tego, że ci będę cytatami z biblii strzelał, bo nie znam jej na pamięć

tuboosh
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-07 14:35:26
Nadal jesteś zbyt tępym idiotą, żeby zauważyć, że twoje zachowanie jest sprzeczne z wyznawaną przez ciebie religią.

tasior777
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-08-07 14:37:22
i mam nadzieję, że kiedyś to pojmiesz. Uważam, że powinno się wieszać za obrazę wiary kociło by się wtedy mniej takich blondynek jak ty i ta na zdjęciu a ty sobie szczekaj piesku i pisz te wyszukane w necie komentarze może kogoś uda się nabrać, że jesteś inteligentny

tuboosh
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-08-07 14:42:11
Masz rację, ty wiesz lepiej. Po co komu CYTATY z PISMA ŚWIĘTEGO? Po ch**, ty wiesz lepiej, załóż może włąsną sektę, skoro jawnie zaprzeczasz temu co głosi twoja religia i masz to w dupie? Bo jesteś takim imbecylem, że nawet nie chce ci się zerknąć do Biblii, bo poooo cooo.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-07 14:43:48
Droga hetero. Czy nazywanie Jana Pawla II gwalcicielem malych dzieci, niszczenie nagrobkow albo beszczeszczenie symboli religijnych to wyrazanie swoich pogladow czy skrajny debilizm?

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-07 14:44:13
Q-tasior ale za co ty tak ludzi nienawidzisz ? Czy tego uczy twoja religia ?

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-07 14:44:39
W twoich żałosnych wypowiedziach nie ma cienia argumentów, zero, jesteś intelektualnym zerem i jeszcze śmiesz polemizować ze mna, że znasz lepiej własną religię? Zaprzeczając jej każdym swoim gównianym słowem? Żałosny, pusty trep z ciebie tasior. Pustosłowie i tępactwo to jedyne co umiesz.

hetera
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-07 14:56:56
Dedede tak to akurat jest zwykłe, czyste, niczym niezmącone chamstwo... Wielu ludzi uważa jednak, że atakiem na Kościół jest też chęć zniesienia religii w szkołach, czy też zwrócenie uwagi na to, iż jakiś ksiądz dopuścił do śmierci własnego dziecka...

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 15:49:29
Czy ktokolwiek jest zmuszony do uczeszczania na te lekcje? Sa zajecia z etyki. Nikt nikomu nie broni. Nauka religii, a raczej o religiach, jest moim zdaniem jednak potrzebna i przydatna. Co do reszty, to nikt nie ma zamiaru bronic skur*ysynow, ale wszedzie sa i beda, nie tylko wsrod ksiezy, tak jak

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 15:52:17
mowi chociazby taki jurek. On widzi w kazdym z nich takiego, a gdy probuje mu sie wytlumaczyc, ze sa wsrod nich rowniez dobrzy ludzie to ciagle pyta czemu bronie pedofili w sutannach. Nie uwazasz, ze to troche chore?

hetera
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-07 16:05:01
Widzisz, mnie przeszkadza to, że w szkole jest religia katolicka... uważam, że powinno się połączyć religioznawstwo z etyką i podstawą filozofii. Uczyć wszystkiego a nie promować jedno. Wszystkich powinno się traktować tak samo... czy to ksiądz, szatniarz czy celebryta. Potępiać powinno się tak samo

hetera
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-07 16:06:24
owego księdza jak i sławetną Katarzynę W.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-07 16:59:50
Dzieki takiemu rozwiazaniu na pewno nie dochodziloby do tylu sporow, tylko, ze te bystrzaki z rzadu raczej na to nie wpadna.Nie kazdy potrafi tak racjonalnie myslec jak ty. Wracajac do tego zdjecia to wydaje mi sie jednak, ze ona sie po prostu modli i ten szum, ktory sie tu zrobil to troche na wyros

hetera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-07 19:15:58
Z tego co pamiętam, poprzednim razem gdy to zdjęcie było na głównej, ktoś zauważył, że na tym zdjęciu możemy zobaczyć mężczyznę przebranego za kobietę... i ja się do tego przychylam. Jest to więc pewnie jakaś słaba prowokacja.

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-07 21:19:24
Odpowiedź dla dede. Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia na lekcje religii? Zazdroszczę. Ja pochodzę z wierzącej rodziny i gdybym chciał poprosić rodziców o wypisanie mnie z tych lekcji w podstawówce lub gimnazjum (już wtedy uważałem to za śmieszne) to by mnie czekał opier.dol.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-07 21:21:42
Przy rodzinie do dziś dzień nie za bardzo mogę się odezwać w tych tematach, mimo że jestem już starym 25letnim koniem, bo od razu byłaby awantura. Nie wszyscy rodzice są wyrozumiali w poglądach dziecka, i dlatego właśnie potępiam indokrynację katolicką.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-07 21:23:12
Niektórzy naprawdę chcieliby móc mieć w dupie takie zabawy w gusła, lecz nie mogą, bo ich rodzinki są tak konkretnie nasączone tą tradycją, że nie przemówisz im do rozsądku. Zamierzam zrobić niedługo apostazję, lecz już teraz wiem, jaka będzie afera w domu...

Max74
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-07 21:55:13
Tuboshu, rodzice chcą po prostu dla Ciebie jak najlepiej. Dbali o Ciebie, wychowali, dali na kształcenie i chcą Ci przekazać to w co wierzą - chcą, żebyś był dobrym człowiekiem i miał dobre życie. Skąd ta niezachwiana pewność, że to są "gusła" ?

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-07 22:02:32
Kiedy ja jak najbardziej staram się być dobrym człowiekiem, nigdy nikogo nie okradłem (10zł z porftelu babci w przedszkolu się nie liczy!), nigdy nikogo nie pobiłem, znacie mnie zresztą z szeroko zaawansowanego pacyfizmu i wcale mi do tego bożki nie potrzebne, żeby mieć kręgosłup moralny.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-07 22:03:49
Lecz wracając do tematu, to właśnie niemożność, wręcz wstyd w stwierdzeniu "nie wierzę w boga" jaki odczuwam mówiąc to przy swojej rodzinie i wchodząc w kłótnie jest powodem mojej pogardy dla tej religii i jej zbyt silnej indoktrynacji, zbyt silnego wrzynania się w mózgi ludzi. Zniewala mn

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-07 22:14:05
Niektórzy uczyć się nie chcą, albo wdają się w złe towarzystwo, dragi itp. Czy wtedy rodzice też nie powinni się wtrącać i uszanować wybór ? Jesteś ich dzieckiem i to, że masz kręgosłup moralny to może też ich zasługa.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-07 22:24:14
Pewnie, że ich, niby czyja więcej? Wychowali mnie na spokojnego typa i super. Ale z czasem przychodzi pora na własne poglądy, na skręt ścieżką wyznaczoną przez tradycję i Polacy, polscy rodzice zwykle źle znoszą odejście od religijności. Stąd moje ciskanie na zniewolenie kościelne ;p.

Jagwin
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-08-07 12:43:27
komentarz usunięty przez użytkownika

rbk17
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-07 12:04:48
Cóż, jestem ateistą i na mnie to nie robi żadnego wrażenia, ale wiem, ze na większości z was robi duże - jakby co nie popieram takich prowokacji.

puchalke191
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-07 11:46:48
robi to co potrafi najlepiej... debilizm ludzi powala... co za czasy...

miszcz82
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-08-07 11:28:03
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-07 15:06:35
ciekawe skąd wiesz ...

amil37
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 10:52:43
Ale to blondynka a nie człowiek.

Tulio20
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-08-07 10:32:52
Niech smaży się w piekle gnida jedna!

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-07 13:47:26
Typowo katolicka reakcja

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-07 14:29:51
Klasyczny przykład miłosierdzie boskiego i nadstawienia drugiego policzka, które było podstawą nauk Jezusa Chrustysa. Brawo tulio20, jesteś typowym katolickim lemingiem:).

arnold
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-08-02 13:47:15
jejku, laska się tylko modli a Wy już skojarzenia :)

arnold
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-08-02 13:45:53
jejku, modli się tylko a Wy już jakieś skojarzenia...

lori1902
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-02 12:48:10
BYLO a wiocha JEST. Jesli znajdziesz - usunę .

Monotonny
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-02 12:37:18
To już było, niech nie wróci wiecej.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600