Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zero szacunku dla bohaterów
TYGRYS-1984  12-08-16, 22:06 Zgłoś
+ 656 -
Dodano: 2012-08-16, 22:06:05   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 656  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Kiciuś.
Ukryj komentarze(126)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
extremetube
    Ocena: 26 (glosow:32)
2012-08-20 22:46:06
śmieciu, masz komunistycznego zbrodniarza w avatarze i jeszcze śmiesz komentować?

bertold32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-07 20:13:37
Z tym bohaterstwem ruskich to bym się wstrzymał ,do szturmu z reguły szli nawaleni ,a przy okazji wydmuchali nasze babki

whitesnake75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-02 14:00:11
Jacy to bohaterowie?! Zbrodniarze a nie bohaterowie...

whitesnake75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-02 13:57:43
komentarz usunięty przez użytkownika

mikimorsik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-20 15:26:23
CCCP- cep cepa cepem goni Większość z was to napewno zna

michal1313
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-31 14:21:06
Park Skaryszewski Warszawa

Gasherman
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-30 02:19:26
troche to wyglada jak headshot

maxpudl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-28 11:18:09
17go nam w plecy noz wbili Ci bohaterowie. Ani jeden pomnik taki sie nie powinien byl ostac po 1989..

faxteljacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-26 13:05:32
od kiedy sowiecka swołocz to "bohaterowie" ???? coś się chyba tutaj komuś pomieszało......burzyc pomniki tym którzy rabowali gwałcili a wichą jest nazywanie tego "bohaterestwem"....

Martha1089
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-26 02:02:37
pominmy to ,,bohaterstwo,, nie zapominajcie, że to sa tez cmentarze - zbiorowe mogiły - wiec to nic innego jak bezczeszczenie...

Qba_866
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-23 12:37:37
Nie czerwony, tylko realista, a nie zadufany w sobie "polak katolik". Była wojna i zezwierzęcenie było po obu stronach. Nikogo nie bronię, ale Polacy w swojej historii mieli naprawdę czarne karty. Poczytajcie o Berezie Kartuskiej, Zaolziu i wielu innych miejscach. Nie jesteśmy narodem wybr

numa
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-25 08:30:05
A wszystkie te rewelacje i wiele innych, codziennie w Gazecie Wyborczej.

marcin1911
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-23 10:15:19
Osobiście nie pochwalam takich czynów ale ktoś kto nazwał wielokrotnych najezdników i morderców Polskich żołnierzy i cywilów bohaterami powinien się ze wstydu spalić. Widać tu braki w wykształceniu a zwłaszcza w historii własnego kraju. Żałosne. Ktoś w rodzinie pewnie był "czerwony"

angeluss1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-22 19:04:27
Ci prości żołnierze nie wiedzieli gdzie idą walczyć, po co. Gwałcili polskie kobiety i grabili wsie. Tacy z ich bohaterzy oswobodziciele. Zainteresuj się tematem

MrReniferus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 18:36:09
komentarz usunięty przez moderatora

Qba_866
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 12:34:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Qba_866
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-22 12:32:45
To są właśnie komentarze dzieci neostrady wychowanych na książkach IPN-u. Zastanówcie się co szeregowi żołnierze mieli wspólnego z wielką polityką. Wymagacie aby nasze pomniki i cmentarze za granicą były otoczone opieką i szacunkiem, a u nas już ta zasada nie obowiązuję? Tzw. prawo Kalego.

marcin1911
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-23 10:24:41
Tak tylko przypomnę historię. Nasi żołnierze w czasie wojny wchodząc do czyjegoś kraju nie popełniali masowych mordów i gwałtów. A co do polityki to że szeregowy żołnierz wykonywał rozkaz nie zwalnia go z odpowiedzialności za dany czyn.

ReaperXX
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-22 11:40:50
Nie wiem jakim trzeba być człowiekiem, by nazwać naród, który męczył i mordował naszych pradziadów, dziadów i rodziców "bohaterami". Smutne...;/

grego79
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-22 01:24:24
tia.... gwałciciele i mordercy, widać, że TYGRYS-1984 raczej nie jest TYGRYSEM intelektu

A123456
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-08-21 22:21:24
Widać że z historii byłeś słaby, chyba że twój ojciec to stary komuch. Bij kacapa.

traczek10
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-08-21 13:18:32
jacy z nich bohaterowie, raczej najeźdzcy

Dr_Robert
    Ocena: -14 (glosow:20)
2012-08-21 12:59:37
To na pewno faszyści z ONRu, wszechpolaków, czy innego NOPu. Nie ma rady, ZDELEGALIZOWAĆ trzeba i będzie spokój od tych debili niemającymi nic wspólnego z patriotyzmem. O szacunku do historii już nie wspomnę

Isarico
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-08-21 18:03:25
Tak, bo czerwonym ścierwom należy się szacunek. Jaaaaasne.

pennywise
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-21 10:06:58
komentarz usunięty przez użytkownika

Rob600
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-21 08:47:26
Nie jestem za niszczeniem pomników nawet tak chu...owych jak ten, ale gdzie Ci bohaterzy?? Oni byli gorsi od szkopów jak weszła hołota to nawet psy zgwałciła więc powinno się ten pomnik zlikwidować a dla uczczenia pamięci postawić tam ToiToi.

frihet
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-21 01:45:42
Których? Tych, którzy Twoją babkę gwałcili?

Liberte
    Ocena: -25 (glosow:31)
2012-08-20 21:20:19
Na debilizm nie ma rady, na debilizm sprawców i na debilizm tych wszystkich co w ręce poległych żołnierzy wkładają politykę komentarzami.

extremetube
    Ocena: 26 (glosow:32)
2012-08-20 22:46:06
śmieciu, masz komunistycznego zbrodniarza w avatarze i jeszcze śmiesz komentować?

SzalonyMagazynier
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-08-20 19:26:01
Bohaterów? Kolega wciąż kocha Lenina? Stary, to pomnik ARMII CZERWONEJ, bydła, które przetoczyło się przez nasze ziemie, gwałcąc i mordując rodaków i prawdziwych bohaterów. Ci "bohaterowie" zamordowali m.in. Pileckiego i wielu innych. No może nie bezpośrednio, ale rękami polaczków bo inac

mariuszewski
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-08-20 19:20:47
precz z komuną

fred1977
    Ocena: -7 (glosow:25)
2012-08-20 13:05:16
Możecie nie darzyć sympatią Stalina i jemu podobnych, ale Ci ludzie - którym poświęcono ten pomnik - byli tylko marionetkami w ich rękach. Nie musicie obchodzić ich czci, ale zostawcie w spokoju takie miejsca jak na tej fotografii.

LWMG
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-08-21 00:24:30
Po co gwałcili i mordowali Polaków? Trzeba zniszczyć wszystkie pomniki, tablice etc. upamiętniające komunistów i armie czerwona! Precz z komuna!

pyahoo
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-08-20 13:02:48
dla mnie wiocha to postawienie w Ossowie ponika bolszewikom przez nie mojego prezydenta - Bula Komoruskiego

zmechol
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-20 11:37:30
jeb.... okupanci precz z sowietami ! a temu kto to wstawił proponuje pouczyć się historii.

nudatu123
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-08-20 09:21:10
"A za wisłą armia czerwona, spokonie patrzy, jak nasze miasto kona" HG

zaldbag
    Ocena: -11 (glosow:21)
2012-08-20 08:54:30
Wiem, że tego nie zrozumiecie - pokolenie urodzone z kontem na facebooku. Ale gdyby nie Rosjanie i Stalin - owszem zbrodniarz, to Polski by nie było. Jakby Rosjanie się zatrzymali na Bugu, to Polska już by została pod niemiecką okupacją na zawsze, a nasi dziadkowie by w końcu wyzdychali w obozach. D

zolwo
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-08-20 09:17:46
No to chyba ty nie rozumiesz. Jak by ruscy zatrzymali się na bugu a alianci zajęli Berlin to i tak by się skończyło, a tak, żeby nie denerwować wujka stalina Polska przeszła z jednej okucacji do drugiej, a nasi dziadkowie zamiast "wyzdychać" w obozach dostali kulkę w tył głowy i spoczęli w

Gr0szeK
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-20 13:41:02
To widzę że niektórzy z pokolenia urodzonego z kontem na facebooku wie więcej z historii niżeli ty sam. Polecam zajrzeć chociażby do najprostszych podręczników historycznych lub nawet jak jest doba internetu to poszukać z kilku źródeł zaznaczam z kilku źródeł a nie na jednym.

Gr0szeK
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-20 13:46:31
Stalin od zawsze szykował cały kraj do ofensywy nie do obrony, zawsze chciał napaść (relacja chociażby żołnierzy III rzeszy po ataku na ZSRR) Pakt Ribbentrop-Mołotow, 17 września 39, Brak pomocy dla powstańców, wymordowanie inteligencji i wojskowych np. miejsca: Katyń Charków i Miednoje, inne!!

hellknight
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-08-20 08:43:13
Bohaterzy? W sens że armia czerwona? Hahahahahahahaha głupszej rzeczy jeszcze w życiu nie słyszałem. Zaraz będziecie mówić że naziści wcale nie byli tacy źli, to po prostu my odczytaliśmy źle ich intencje. Co się dzieje z tym światem...

Isarico
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-08-20 05:01:16
"Sierpem i młotem w czerwoną hołotę"

AnonimowyPremier
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-08-20 04:32:02
Jakich bohaterów! Toż to kolejny okupant!

pawloaga
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-20 01:35:08
I dobrze mordercom i bandytom ,trzeba niszczyć a nam przypominać Zabory Wojne Polsko Bolszewicką 1919-1921 napaść 17.09.1939r oraz rzesze mordów gwałtów i kradzieży,okupacjie Rozyjską od 1945-1989r Tacy to bohaterzy.

yeti1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 22:44:35
komentarz usunięty przez moderatora

kmile
    Ocena: 13 (glosow:21)
2012-08-19 22:41:59
a ja popieram trzeba niszczyć ,miejsca kultu czerwonych najeźdźców!

wiktor157842
    Ocena: -20 (glosow:28)
2012-08-19 23:43:28
słuchaj jesli by nie czerwona armia to cała europa byłaby opanowana przez niemców i zapewne teraz bys gadał po niemiecku to tszeba im też podziekowac że teraz mamy wolny kraj

Cinek2102
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-08-20 01:14:14
Z dwojga złego wolał bym niemców niż ruskich

Gr0szeK
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-08-20 13:50:18
boleszwickim ścierwom dziękować za to że mamy wolny kraj ? Rąbnij się w łeb !! Jeszcze powiesz że za komuny było lepiej ? I dziwią się ludzie jak do dupy rządy mamy jak tacy ludzie głosują nie widzą tylko słuchają propagandy i sami nie oceniają sami co się dzieje. Wiktor a wujciu stalin taki dobry

piyrwqe
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-19 22:40:43
angelab81 słusznie napisał. Niemniej jednak takie zachowanie to wiocha. Powinno się wszystkie te pomniki po prostu pousuwać i kropka.

tomas1980
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-08-19 21:52:52
deblie

stepu
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-19 21:42:08
Mordercy Polaków cały czas chodzą po ziemi, a my im nawet płacimy. To na kościoły, to na emerytury....

JARO102A
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 21:02:59
komentarz usunięty przez moderatora

rete
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 20:29:04
komentarz usunięty przez moderatora

rete
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-08-19 20:32:03
O, moderator to faszysta albo komunista jak miło.Precz z komunistami i faszystami. ZA WOLNĄ POLSKĘ!

jadboga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 20:24:22
komentarz usunięty przez moderatora

jadboga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 20:22:47
komentarz usunięty przez użytkownika

tasior777
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-08-19 19:10:44
a to nie jest pomnik ruskich skur..nów? Jeśli tak to gdzie tu wiocha? i co do tej pory pomniki morderców Polaków robią na naszej ziemi?

bladygagatek
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-08-19 18:00:47
nie wiem chłopcze kto cię uczuł historii.... ruscy zabili tak samo wielu Polaków co niemcy...

pablowolf14
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-20 12:48:44
Nieprawda. Ruscy zabili więcej Polaków niż Niemcy. Mieli 50 lat na to.

PatriotaPL
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-08-19 17:57:24
Dzieci gówno wiedzą o wojnie kur by dostali się do obozu koncentracyjnego to by zmiękli jak zwykłe psy ... komora gazowa/strzał w głowę/powieszenie takie kary powinny byc dla takich "kozaków" jak by teraz wojna wybuchła to by większośc się Zabiła ... cioty jedne ...

Schabowa_Nimfa
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-08-19 16:58:27
komentarz usunięty przez użytkownika

tasior777
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-19 19:13:21
Tak ruscy mieli mnóstwo do gadania jak nie szli na front to NKWD strzelało im w łeb. Dowództwo poiło debili wódką a ci szli, mordowali, gwałcili i nie patrzyli czy to niemiec czy Polak. Poczytaj trochę potem się udzielaj

ryflak
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-08-19 16:54:04
Taaa. Bohaterowie. Kacapy to były jak szarańcza. Jeszcze gorsze od wojsk wermachtu.

F4phantom
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-19 16:04:32
no...może nie dla bohaterów, ale dla miejsca pochówku z pewnością.

WhiteWarrior
    Ocena: 10 (glosow:22)
2012-08-19 15:41:07
Gówno nie bohaterowie.

PopeyePL
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-08-19 15:09:06
tak samo jak nie ma pomników ku pamięci faszystów nie powinno być rosyjskich. jakby nie było trzymali sztamę z nazistami.dla niewiedzących OCB prosty przykład - Katyń.

danyla
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-08-19 15:07:04
Komunizm=Nazizm

Hadvar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-19 20:49:56
komentarz usunięty przez użytkownika

danyla
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-19 15:01:47
☭=卐

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-19 14:52:52
Czasy ruskiej propagandy i komunizmu już mamy za sobą.W szkołach nie uczą już o wybawicielach z armii czerwonej, a o tym, że jeden oprawca wyrwał nas z łap drugiego.I ci, dla których powstał ten pomnik, oraz autorzy napisów na nim są siebie warci.

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-19 19:01:48
co Ty powiesz? ks.Skorupko lezy pod mogila z brzozy a komorowski jechal na otwarcie eleganckiego obelisku ku czci ,,bohatersko,, poleglych czerwonoarmistow w Ossowie.dobrze ze mieszkancy mu to wypersfadowali

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 19:24:09
Ale TY wiesz co masz myśleć.Możesz to głośno powiedzieć.Myślisz, że w czasach komunizmu albo za niemca miałbyś taki przywilej?Nie wiedziałem jaką mogiłę ma teraz ks. Skorupko, ale wiem że jego imieniem są teraz nazywane ulice i szkoły.A umotywowane politycznie podróże naszych władz to inna bajka.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-19 20:47:32
komu zalezalo na prawdzie ten ja znal.nawet w czasie komuny.ja dzieki dziadkowi i starszemu bratu ciotecznemu w latach 80 wiedzialem ze Katyn to wina rosjan.

hiszpan1974
    Ocena: -11 (glosow:27)
2012-08-19 13:42:18
ile wy qrva macie lat? moda na szkopów,i nienawiść do Ruskich? jak by nie ruscy(nie są święci) to byście teraz w kopalni pod niemieckim batem zapier.... chyba że by była ciężka zima-wtedy na opał! a polacy co robili w niemczech? walili konia?a jakie wojsko nie gwałciło i nie kradło? SS Totenkopf?

Starbreaker
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-08-19 13:53:32
Słyszałeś kiedyś o Jałcie? Jeśli nie to poczytaj, dokształć się, a nie powtarzasz bzdury po innych. Jakby nie ci "Ruscy" to kto wie, może byli byśmy jednym z najbogatrzych karjów w Europie ;).

beeveer
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-19 14:35:32
Bredzisz starbreaker, Naturalnym było, że polska interesowała USSR, ale to USA postanowiło nas sprzedać w imię koleżeństwa ze stalinem. Churchill chciał desantu na grecje i marszu w góre - odciecia ruskich. a roosevelt na to NIE.

Starbreaker
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-19 15:01:45
@beeveer: nie bredze, po prostu źle mnie zrozumiałeś, oczywiście CCCP był zainteresowany Polską, co za tym idzie był najeźdźcą a nie wyzwolicielem i to właśnie chciałem napisać. Tylko ich zainteresowanie nie było "naturalne", a "imperialistyczne"

Starbreaker
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-19 15:15:55
Poza tym z tego co piszesz wynika, że to wina USA iż Ruscy chcą mieć Polskę dla siebie. Jeśli amerykańce by się nie zgodziły to CCCP pewnie zerwało by sojusz, a Polskę tak czy siak podbiło ;)

tasior777
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-19 19:17:31
dziękuję za takie wyzwolenie ty durniu... Pod niemiecką okupacją Polska była 5 lat a pod ruską 45 lat to co było gorsze? Następny niedouczony.

Hadvar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-19 20:54:45
beeveer Starbeaker ma rację

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 21:15:03
a co by ruskim dało zerwanie sojuszu? w tym momencie gra toczyła się już tylko o panowanie nad europą, niemcy się nie liczyli. niestety dla mocarstw zachodnich były ważniejsze tereny niż polska, a ważne było utrzymanie pasa pąństw buforowych, które można było zrównać z ziemią zatrzymując wroga a nie

hiszpan1974
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-08-19 13:40:54
ile wy qrva macie lat? moda na szkopów,i nienawiść do Ruskich? jak by nie ruscy(nie są święci) to byście teraz w kopalni pod niemieckim batem zapier.... chyba że by była ciężka zima-wtedy na opał! a polacy co robili w niemczech? walili konia?a jakie wojsko nie gwałciło i nie kradło? SS Totenkopf?

hiszpan1974
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-08-19 13:32:39
połowa z was pewnie by kwiaty po pomnikiem SS składała,a zwłaszcza idiota z hitlerowcem na awatarze (Damirion)a ruscy do gazu-co naziole? Małolaty wypaczone przez telewizję i PiSiorów......szkoda mi takich idiotów....

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-19 14:28:37
Młodzi i PiS...czytasz to co piszesz? Jakbyś napisał, że Paligrzmot, to już prędzej. Ja i tak myślę, że młodzież ma gdzieś politykę. Tylko im zalegalizować palarnie:)

tuboosh
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-08-19 14:59:57
Dokładnie wyraziłeś mój pogląd na politykę w ostatnim zdaniu. Sram na to czy będzie mnie okradała prawica, czy lewica, PO, PiS, czy Palikot. Jeden wielki ch**. Politykowanie to frajerstwo, oddawanie swoich głosów grubym zachłannym świniom. Po każdej ze stron. A zioło jest ok:P

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-19 15:26:11
I w kwestii zioła też się nie zgadzamy:) ale będę to szanował:)

tasior777
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-19 19:21:12
hiszpan a ty widać przesiąknięty jesteś propagandą platformistów i komuchów... Hiszpan co to tata się w partii dorobił, że tak kacapów bronisz? Nakradły się te ku.rwy nakradły do tej pory nie wiadomo ile

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 20:40:57
komentarz usunięty przez moderatora

Hadvar
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-19 20:57:29
Hiszpan Ty komuchu

hiszpan1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-20 22:17:29
tasior-kretynie,a ile ty masz lat żeby coś na ten temat wiedzieć ? wg.mnie to jesteś NEO lub EMO rocznik 90 :)

arczi.t
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-08-19 13:17:34
Żołnierz to żołnierz. Każdy z nich walczył o swoje idee albo po prostu żeby przeżyć. Każdy akt wandalizmu, czy to pomnika żołnierzy radzieckich czy niemieckich, aktem wandalizmu pozostanie i wytłumaczenia dla tego nie ma.

Flowerless
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-08-19 13:16:49
To tak, jak nazywać powstańców Warszawskich bohaterami, tylko narobili syfu i przez nich pół Warszawy zburzono.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-19 23:07:32
a ci ktorych pomnik jest na zdjeciu stali na przedpolach warszawy i czekali az sie wykrwawi zamiast udzielic miastu pomocy.

outlaws13
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-08-19 13:09:06
Moja babcia opowiadała ze jak Niemcy szli przez wieś to każdy sie bał ale nie chował, często też coś zostawiali ludziom i dzieciom a jak szli ci 'bohaterzy" to ludzie sie bali strasznie, chowali wszystko, kobiety sie chowały i dziewczynki bo im było wszystko obojętne. Nie chełpić tylko rozbiera

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-08-19 13:13:10
rozbierać te wszystkie pomniki, nie pozwolić ludziom zapomnieć o ich brutalności i prawdziwym obliczu ale nie hodować dalej zakłamania.

dareo.dk
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-08-19 12:52:08
Jak Armia czerwona dla Ciebie to bohaterzy , to gratuluje tobie , mogłeś napisac że wandalizm to wiocha , te swastyki , ale ruskie bohatery :D

rapp
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-08-19 12:41:25
Armia Czerwona była "bohaterska"? Poczytaj sobie o nich a zmienisz zdanie. Mi kiedyś moja babcia opowiadała jak zapamiętała Niemców i Rosjan. Ci pierwsi to normalni ludzie którzy potrafili pomóc, kupić czy być uprzejmym. Ci drudzy to zwierzęta wypuszczone z klatek - kradli, gwałcili i mord

Damirion
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-08-19 12:36:44
bohaterzy hahaha gwałcili polskie kobiety jak wlezie mordowali,zgadzam się z tobą angelab81 najeźdźcy i nic więcej

Podlasiak1977
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-08-19 13:10:13
wybacz kolego a le w Twoim awatarze tez nie sojusznik tylko najezdzca

klansman
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-08-19 12:19:08
Czerwony to kolor miłości a swastyka szczęścia co nie tuboshek ?

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-08-19 13:24:43
Tak, w latach 39-45 mieliśmy do czynienia z podwójnym szczęściem z obu stron.

klansman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-19 19:40:53
:-D

Kuma3000
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-19 12:16:28
Stylem jest to jednak ruski szmatławiec, zburzyć ^^

Podlasiak1977
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-08-19 11:59:38
wiocha jest to ze w Polsce stoja pomniki krasnoarmiejcow! a prawdziwi bohaterowie tego kraju po wojnie byli wiezieni,torturowani i zabijani przez tych wlasnie ,,bohaterow,, i ich polskich slugusow

rafalbdg
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-08-19 11:59:36
Bohaterzy wiesz ilu Polaków zabili?wiesz ile kobiet i dzieci zgwałcili? poczytaj trochę a później pisz

mr_spock
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-08-19 11:56:57
bohaterów... tyle że zwiazku radzieckiego! ktoś (zapewne nieświadomie) nawet dobrze kolor farby dobral ;)

Szydlo1983
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-08-19 11:55:06
bohaterzy ???? tygrysku 2 bracia mojej prababci zostali zabici na Wileńszczyźnie przez tych bohaterów tylko za to że marzyła się im wolna Polska bez czerwonej zarazy..... oczywiście trzeba zaznaczyć że nie wszyscy żołnierze sowieccy to byli skur....

paniwiaderek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 11:54:40
to są peały

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-08-19 11:50:04
Rozkaz to rozkaz. Za niewykonanie kulka w głowę. Nie poszedłbyś z karabinem, gdyby Ci kazali pod groźbą śmierci Twojej i Twojej rodziny? Wandalizm to chamstwo w każdym przypadku

mariom460
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-08-19 12:19:44
No dobra, ale niech im stawiają w ich kraju. Tu za co im się należy? Za te mordy i gwałty?

vegaa
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-19 11:35:34
Tygrys geniuszu, ty chyba spałeś na lekcji historii. Skoro bohaterstwem jest dla ciebie mordowanie i gwałcenie polskiej ludności to z tobą jest coś nie tak. Moim zdaniem zbyt delikatnie się z tym obeszli.

polishpower
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-08-19 11:09:32
JAKICH BOHATERÓW??????? Do książek dzieciaku...

TYGRYS-1984
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-08-19 11:19:29
komentarz usunięty przez użytkownika

kiellekstein
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-08-19 11:31:16
Ja pochodzę z Podlasia. Od 1939 do 1944 r za hitlerowskiej okupacji z mojeje rodziny zginęły 3 osoby (2 osoby w partyzantce jedna z łapanki). Od 1944 do 1946 z rąk NKWD i KBW/UB uratowało się tylko 6 osób (ok 40 osób rozstrzelanych, los 20 nieustalony).

kiellekstein
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-08-19 11:33:43
Więc drogi Tygrysku albo masz dziadka "Krasnoarmiejca" co Polskę "wyzwalał" i tu mogę Cię jeszcze zrozumieć. Albo masz tak nie równo pod sufitem że aż boli

TYGRYS-1984
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-08-19 11:38:51
komentarz usunięty przez użytkownika

Podlasiak1977
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-19 12:10:00
tygrys poczytaj sobie co sie dzialo z mniejszoscia Polska na terenach owczesnego zsrr.rosjanie wymordowali ich za to tylko ze byli Polakami i nie dali sobie wpoic ze komunizm jest cacy.teraz w jakiejs mani ,,pojednania,, z kacapami takie rzeczy sa czesto pomijane zeby temu ,,pojednaniu,, nie zaszkod

kiellekstein
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-19 19:19:41
ale do ch..ja pana wafla nie krzyczeli przy tym że nas wyzwalają tylko najechali, normalnie i po bandycku. A sowieci robili to samo tylko że bezczelnie wmawiali światu że nas wyzwalają. PS. A wadalizm jest wadalizmem bez względu na okoliczności...

raktut
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-08-19 10:40:35
wielu dobrych ludzi zginęło w WWII więc należy im się szacunek niezależnie po której stronię walczyli

kiellekstein
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-08-19 11:25:33
Proponuje więc by ich uczcić nadać jednej z autostrad imię A. Hitlera, lotnisko im Chopina przemianować na im. H. Goeringa, ulice w Bieszczadach dedykować S. Banderze, lewobrzerzną Warszawe zadedykować J. Stalinowi. Walnąć ronda ku czci NKWD, SD, Gestapo, SS i UB (tam też byli dobrzy ludzie).

angelab81
    Ocena: 22 (glosow:40)
2012-08-16 22:42:31
Tacy z nich bohaterzy jak z koziej dupy trąbka. Kolejny pomnik postawiony za komuny dla najeźdźcy, który tu siedział do poczatku lat 90. Równie dobrze taki sam pomnik można by postawić tym co blitzkrieg przeprowadzali. Też byli "bohaterscy"

zaldbag
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-20 08:49:37
Człowieku... Co Ty pierdolisz?! Gdyby nie Armia Czerwona, to Polaków by nie było, bo po 50 latach niemieckiej okupacji wszyscy by mówili Heil Hitler, a reszta by została rozstrzelana. Rosjanie święci nie byli, ale gdyby nie oni, to Polski by po prostu nie było.

oczoplasy
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-08-16 22:08:51
Tylko rece poupier*alac !

Podlasiak1977
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-08-19 11:56:43
tym co to gowno postawili i owszem.

Rexik
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-08-16 22:08:13
Wiocha jak nic..

DestructoBITCH
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-08-18 21:16:28
Twoje d*psko na avatarze jest jedną wielką wiochą. Naśmiewa się z gówniar pokazujących cyce w necie, a sama nie lepsza. Ha!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600