Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bo trzymamy szafę
Mebrana  11-05-23, 21:54 Zgłoś
+ 357 -
Dodano: 2011-05-23, 21:54:07   przez: Mebrana
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 357  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Uczciwa konkurencja
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Popieram całkowicie.
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bigblank
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-13 17:38:11
bardziej "takie tam z szafą"

Niunia1777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-24 16:01:12
Dziewczynki chca sie zabawic z aslanem w narni XD

maaarekk4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-18 15:26:22
dzewuchy gdzie macie rowery:D?

BlueBerrY9264
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 19:43:15
ale LARWY mmmmm ;D

marysiaxp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 16:13:05
poprawka: powinno być kredens, ale spoko ;D

Werciiia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 13:20:27
Hmm.. Bardzo oryginalne... xd nie no bez jaj... hahaha! ;D Jedna piękniejsza od drugiej...

paula_el
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-14 20:08:50
łoooo sam seks hahahaha :D

CiociaHela
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-14 16:56:55
xxxxxxxxx3 BEZ SENSU tu jest twoja ortografia!!!!

cherigloss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-14 16:05:10
To Niemki? :)

BooMc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-14 08:08:59
To szafa trzyma je ;D jak patrze na to zdjecie to mam wrazenie ze wyskoczyła z "czarnego teledysku" gdzie kazdy z raperów tak trzyma laski wokół siebie

blueblackberry
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 22:02:37
hahahaha FAKT, O TYM SIĘ PISZE.

xxxxxxxx3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-13 21:13:36
Bezsensu to foto jest ...;]

mlody17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 20:35:48
moja babcia ma identyczną szafę ;P

bejbe111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 20:21:34
ee . bier się za szafe bo nikt inny ciebie nie chce . ;x

kadzel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 17:12:35
Trzymaj mebli żbey cie nie jebli ;D

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-13 17:10:04
A może one są hostessami reklamującymi meble?

zo.mo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-13 16:33:55
dinozaury nie wyginely.

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-13 17:10:32
Jak widać na załączonym obrazku.

Sunny-Snow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-13 16:26:36
at blondyna ma brodę :P

basiaczek90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 16:14:52
ja tu wiochy nie widzę...

xxxenexxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-13 15:56:44
Nie wiem co jest takiego podniecającego w tej szafie ? ;p

kawaczyherbata
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-13 14:21:54
przytyrane dziunie+ dziubek + szafa+ tłusta grzywka+ nózie ME GUUUSTA

fionaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 14:10:43
yyyy.... tandeta!!!;(

Alyah12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 13:52:02
aaale zayebiste te szafy kiedyś robili sami byscie sie przykleli zapewne haha wioche sieja dziewuchy z wichury

lachezis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-13 13:46:15
a później w szmatławym "Fakcie" zamiast faceta, który trzyma kredens dniami i nocami, będą dziunie, które trzymają szafę

luuuucy93
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-13 13:38:03
opis zapewne : "my przy szafie " : D

bigblank
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-13 17:38:11
bardziej "takie tam z szafą"

luuuucy93
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-13 21:59:45
haha, no w sumie, bo przytulają się jak do przyjaciółki :D

kurczaksatana
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-13 13:25:28
Szafa z paździerzu i paździerzowe podpórki...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300