Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A Media Markt ... Nie dla idiotów
jurek1102  12-08-31, 00:45 Zgłoś
+ 485 -
Dodano: 2012-08-31, 00:45:26   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 485  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Szkolana łazienka
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
Ukryj komentarze(234)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
M1CLAY19
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-09-01 01:16:48
GLUPOTO w tym narodzie .Ty jestes jak morze. Chcby 100 lat tyral, nikt Cie nie zaorze.

natixv
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-13 21:44:34
Ciekawa jestem ile ten księżulek skasował sobie za to poświęcenie ;]]

Erero
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-11 09:33:07
Prostacki to jest twój komentarz. Nie każdy ksiądz dyma ministrantów na zakrystii, znam takich którzy są całkiem spoko i żyją jak każdy normalny człowiek. Poza tym, porównujesz dwie zupełnie niezwiązane rzeczy.

karlalina
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-10 13:35:54
a to nowy mediamarkt w gdyni ;)

Erero
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-09-09 23:32:17
Katolikiem nie jestem, ale tak sobie myślę - co Wam to przeszkadza? Pokropił, pogadał i poszedł. Ot tragedia, ciemnota i zabobon.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-10 21:28:59
No a co ci przeszkadza że zbok w sutannie dyma dzieciaka skoro to nie twój dzieciak Prostackie rozumowanie

wiejski18
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-09 02:19:41
Zabobon po to by trochę kaski wyrwać.

mijagi52
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-08 22:55:37
ta k..wa przez ten mikrofon jeszcze se rabat wykręci

pyciuuu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-08 20:09:28
komentarz usunięty przez moderatora

pyciuuu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-08 20:12:41
jeszcze moderator z gimbazy...

TERPENTYNA
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-07 23:36:22
polacy to dziwny narod.błazenada i nic wiecej. jak mochery odejda morze zmadrzejemy

paradys
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-07 20:16:15
kiedyś pierwszy sekretarz teraz '' czarny''

witawu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-06 17:35:41
Powinni zmienić nazwę sklepu na "Księżyc"

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-09-06 16:27:20
Katolicy dzielą się na parę grup.Są tacy, co dają księdzu na tacę i chodzą do kościoła, bo ich zdaniem tak wypada, biorą wszystko dosłownie i straszą dzieci diabłem.Ale są też tacy, którzy w wierze i chodzeniu na msze widzą sens.Czują się lepiej i robią to tylko dla siebie.Ludzie od

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-09-06 16:32:27
zawsze mają potrzebę wierzyć w głębszy sens swojego istnienia, a nie żyć ze świadomością, że zjedzą ich robaki.Takie życie jest dla nich puste.Nieważne, że ty takiemu powiesz "stary, przecież to nie istnieje - puknij się w łeb".Są tacy ludzie, którym życiu religia nadaje sens i daje siłę.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-09-06 16:36:52
Myślę, że takim ludziom mimo wszystko należy się odrobina szacunku, mimo że wam wydaje się rzeczą absurdalną to w co wierzę.Uważam, że każdy ma prawo przeżyć swoje życie jak chce, a jeśli chrześcijaństwo czy inna religia ma na nie pozytywny wpływ to niech tak jest.

Dobry_Mordimer
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-06 16:52:09
Wszystko super. Tylko niestety wiara często ma negatywny wpływ na życie.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-09-06 17:13:52
To już pozostaw do oceny tym, którzy wierzą, jaki to ma wpływ na ich życie.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-09-06 17:46:38
To wpadnij kiedyś ze mną na domowy obiadek do mojej rodziny, Mundzio. Powiedz przy mojej babci, że ty sam wprawdzie nie wierzysz, ale szanujesz jej wiarę - wylecisz oknem:). A na pożegnanie spadając z 1 piętra usłyszysz "bo bez boga to ani do proga!" czy jakoś tak. Cokolwiek to znaczy ;x

Mundzio84
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-09-06 17:54:35
Przecież moja babka też taka jest.Ale to ona ma zryty łeb.Jak już mówiłem ksiądz z ambony nie nawołuje do nienawiści ani do tępienia osób niewierzących.A to, że niektórzy bawią się we współczesnych templariuszy, to ich sprawa.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-06 18:04:37
Wyznaję inny pogląd - być może niesłuszny. Wolę jednak myśleć, że moja babka zamiast całe dnie ślęczeć przed telewizorem nastawionym na jakiś trwam czy inną chu*jnię, mogłaby czytać książki, słuchać jazzu, i robić wiele rzeczy a nie sączyć jad na myśl o innowiercach. Chciałbym takiego świata.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-06 18:18:46
Ogromna rzesza ludzi oglądająca tańce z gwiazdami, xfactory i inne otępiające produkcje też mogłaby poczytać książki a nikt ich za to nie potępia. Dopiero co pisałeś, że "puszczają ci zwieracze" na dźwięk słowa bożego, więc nie zgrywaj się na takiego pokrzywdzonego.

Ingenue87
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-06 18:20:33
Z tymi swoimi "poglądami" jesteś gorszy od niejednego dewoty.

tuboosh
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-09-06 20:53:58
Co ma mój niewyszukany dowcip o zwieraczach, do moich poglądów na temat sekty?

Miszczy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-06 15:57:53
ja cie pierdziele !! pewnie jeszcze to za darmo uczynił . niebawem będą się odbywały błogosławienia pościeli z wełny wielbłąda i garnków z nierdzewki

ToRnADo147
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-06 15:21:39
Czwarte zdjęcie,to małe na dole...Czy on haihitluje???

Moxie2
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-06 16:01:33
Nie, on woła: 'Rachunek przyjdzie pocztą'.

emmaicyryl
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-09-06 15:13:44
niech sobie dupe pobłogosławi

jaane
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-06 14:42:38
Poświęcił sklep, no i co z tego. Sklep jak sklep, każdy tam będzie mógł zrobić zakupy, nikomu nie będą w wejściu krzyży rozdawać...

piotrek2011m
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-09-06 15:06:21
Niektórym powinni rozdawać tablety na głowę.

Sylwia46d
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-06 13:19:21
ha czego to złodziejskie markety nie wymyślą aby przyciągnąć tępych ludzi wierzących w super promocje

Ingenue87
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-09-06 10:26:21
Co w tym złego, że ktoś poprosił o poświęcenie sklepu? Święci się różne nowo otwarte miejsca. A głupota w narodzie owszem jest i ogromna, wystarczy spojrzeć na wyniki sondaży politycznych.

Dyr.RYDZYK
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-09-06 07:56:28
Co za ksiądz tuman jak nie przeszedł wśród zgromadzonych z tacą!

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-09-06 09:23:40
Może dostał plazmę albo wykupili mu karnet do solarium :)

gggl
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-09-06 00:58:34
walczyli z karą śmierci.

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-06 12:23:59
...i ukrywali pedofilów. Obrońcy praw człowieka się znaleźli a bez skrupułu przelecą Twojego braciszka.

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-09-06 00:32:59
Dlaczego jest tylko duchowny rzymskokatolicki? A co z duchownymi innych związków wyznaniowych zarejestrowanych w Polsce? Żądam obecności przynajmniej popa, imama, rabina oraz przedstawiciela Towarzystwa Strażnica i przedstawiciela środowisk ateistycznych. Gdzie oni są???

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-06 00:36:37
Żądam jeszcze przedstawiciela plebsu, wierzącego w mit Zielonej Wyspy!

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-09-06 00:40:19
ZyklonB, mało ci jednej religii niszczącej ten kraj? ;P

ZyklonB
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-06 00:49:36
Wręcz przeciwnie, po prostu uważam, że jak się zaprasza jednego, to trzeba zaprosić i pozostałych, albo wcale nie zapraszać żadnych religiantów. Pomyśl, że np. wyznawca voodoo może poczuć się urażony i zrobi laleczkę w kształcie sklepu, aby wbijać w nią igły. :D

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-06 00:56:22
Ja już wolę z dwojga złego jak jeden oszołom w sukience trochę podymi kadzidłem, poodprawia tańce szamańskie, pomacha krzyżykiem we wszystkie strony, każde czarodziejskie zaklęcie zakończy wyrazem typu "Ambient", chlupnie wodą tu i tam i se pójdzie, niż jakby ich było więcej.

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-06 01:04:07
Teraz będę się bał wejść do "saturna", chyba że wpierw namierzę kompetentnego egzorcystę. Drżę na samą myśl, że np. kupiony tam pendrajw mógłby zamienić się w krzyżyk, a z elektrycznego czajnika wypłynie woda święcona.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-09-06 01:07:35
Zapomnij o pornosach nagrywanych na płyty stamtąd. Zamiast nich nagra ci się film o Człowieku, który został Karolem, czy jakoś tak, w jakości 240p.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-06 07:32:25
Raczej o Karolu który rypał się z jeżem

gggl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-06 00:07:49
komentarz usunięty przez użytkownika

gggl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-06 00:01:25
komentarz usunięty przez użytkownika

lordandy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-05 23:35:31
teraz widze jaki bylem glupi ze nie zostalem ksiedzem.

lulasz0990
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-05 23:27:48
Zarobi na snickersy ^^

saviola1
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-09-05 23:06:45
i gdzie tutaj jest wiocha? w poświęceniu pomieszczenia? a możne w błogosławieństwie pracowników? czy administracja całkiem na lep upadla żeby coś gdzie nie ma wiochy trafiało na główną?! dziecinada droga administracjo dziecinada...

hetera
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-09-05 23:47:15
Ja nie mogę wchodzić do poświęconych pomieszczeń, mam fobię :P

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-09-05 23:53:38
Ja jak zobaczę krzyż na ścianie, to zaczyna mną miotać jak w sokowirówce.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-09-05 23:58:09
Mi momentalnie puszczają zwieracze (ze śmiechu) na dzwięk słowa bożego głoszonego przez facetów w sukienkach.

rusofil
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-09-05 22:39:05
Ja p*dole... Ale wieś. Ale cóż, to polska ciemnota, standard.

gggl
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-09-05 23:22:48
O, piesek wrócił. Pamiętasz, jak wczoraj nie widziałaś różnicy pomiędzy zdechłym lisem a człowiekiem ? Aport! No, dobry piesek. A teraz siad i daj łapę. Doobry, piesek, doobry.

shark7
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-05 22:29:33
Raty w tym sklepie za sprzęt będą pokutą dla każdego zadłużającego się w nim Polaka.

jasumin
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-09-05 22:26:25
nie rozumiem, dlaczego go jest na głównej? i waszych komentarzy też nie rozumiem... nie wiecie, że większość sklepów jakie się otwiera święci się?

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-06 00:44:29
Niejaki Jezus z Nazaretu około 2 tysięcy lat temu wyrzucił kupców ze świątyni w Jerozolimie. Ciekawe, że duchowni kościoła rzymskiego, ponoć naśladowcy Jezusa, nie wyciągają z tego żadnych wniosków.

jasumin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-07 11:19:36
zgadzam się, jednak Twój komentarz zabrzmiał trochę jakbyś sklepy traktował jako świątynie. co ciekawsze, one świątyniami nie są, więc przykład trochę nietrafiony. Kupców wyrzucił, ponieważ zbeszcześcili Dom Boży, a jakie wnioski kapłani mają wyciągać?

AnonimowyPremier
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-09-05 22:25:45
Po tym jak w Łodzi zaczęli święcić włazy do kanałów (jeden właz nawet dedykowany ku czci świętej Faustyny), żadna rzecz już mnie nie zdziwi. Poświęcą nawet obsrany sracz burmistrza, żeby tylko zarobić!

DestructoBITCH
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-05 22:11:29
Organizuję safari po watykanie. PISTOLET GRATIS! Kto się przyłącza? Jak zabijemy papieża to może jakiś polaczek znowu będzie :p

gggl
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-09-05 22:00:54
Mam pytanie do wojujących "ateistów" - w jaki sposób kościół wpływa na wasze życie i w jaki sposób wam przeszkadza ?

AnonimowyPremier
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-05 22:27:57
Pod każdym absurdem mamy pisać to samo? Mnie już się nie chce!

gggl
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-09-05 22:38:40
Nadal oprócz minusów nie dostałem żadnej odpowiedzi. Rozumiem, że pytanie za ciężkie ? Ok, rozumiem. Płyńcie dalej z falą, lemingi.

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-05 22:45:34
Wejdź w byle jaki absurd dot. kościoła. kleru, religii, w którym (ja i wielu innych) się udzielałem. Naprawdę nie mam ochoty po raz "N'ty" pisać to samo. Po czym w innym absurdzie rozgorzeje podobna dyskusja i tak w kółko. Wiesz czego ktoś jest ateistą? Bo przeczytał Biblię!

gggl
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-09-05 23:21:18
Ja nie mówię o ATEISTACH. Ateista nie wkleja takich zdjęć, nie powiela ciągłych stereotypów. Ma w dupie kościół i księży, przecież nikt go do chodzenia do kościoła nie zmusza. Ja mówię o pseudo-ateistach, takich jak Ty i reszta szczekaczy. Szukałem i żadnego merytorycznego argumentu nie znalazłem.

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-05 23:43:53
Gdyby sam Bóg powiedział, że nie istnieje(jest nieomylny) to nie będzie dla Ciebie żaden argument. Żyj sobie ze swoimi urojeniami, tylko nie zmuszaj mnie do stania w korku, bo akurat z palmą sobie idziesz! I wstawania o 6 (po tygodniu harówy) bo Twój guru w dzwony wali do k* nędzy!

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-05 23:50:05
Nie mam w d** księży i kościoła, bo zewsząd ten zabobon mnie otacza! W święto jakiejś matki szklanej, puszkowej, papierowej czy zielnej- nie mogę pójść do baru, po tygodniu harówy, bo nasz kochany rząd ssie pałę kościołowi i zabrania pracy w święto! A z moich podatków utrzymują tą mitologię!

gggl
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-06 00:04:59
dzwony kościoła?Każdy, prywatny właściciel baru, może sobie ten bar otworzyć. Państwo nie liże nikomu dupy, tylko szanuje uczucia religijne innych osób.Z resztą święta, w których cokolwiek jest zamykane, można policzyć na palcach jednej ręki, a w każdym mieście i tak zawsze znajdzie się coś otwarteg

gggl
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-06 00:06:26
Chwila, ja jeszcze nawet nie powiedziałem czy w cokolwiek wierzę, czy nie. Argument z palmą jest dla mnie zupełnie niezrozumiały. Gdzie ty żyjesz, że ludzie chodzą z palmami po ulicy ? To tak, jakbym narzekał na ciebie, że przechodzisz przez pasy i torujesz mi drogę. Żyjesz w plebanii, że budzą cię

hetera
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-06 00:07:59
A gdzie jest napisane, że "prawdziwy ateista" ma mieć w doopie kler i kościół? Wydawało mi się, że ateizm zakłada brak istnienia bóstw a nie robienie z kościoła tematu tabu.... Cóż, widocznie jestem niedouczona.

gggl
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-06 00:12:27
Kolejność czytania ostatnich 2 wiadomości odwrotna, przez te tokeny jednego posta przypadkiem nie dałem jako odpowiedź.

hetera
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-06 00:13:50
*temat tabu. Przeszkadza mi to, że kościół próbuje mi dyktować czy mam prawo do aborcji i in vitro. Przeszkadza mi ich wtrącanie się praktycznie w wszystko i wykorzystywanie wiary ludzkiej jako narzędzia politycznego. Drażni mnie faworyzowanie jedynej słusznej wiary ((no. religia w szkołach). ITP.

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-06 00:18:30
Hetera -dla katola ateista to "obrażony na Boga dzieciak", a dla mnie katol to niedouczone dziecko, które potrzebuje dekalogu i strachu przed piekłem, by nie kraść, zabijać, czy gwałcić! Chyba nigdy się nie dogadamy! A może Bóg wybrał mnie na ateistę?! Wolna wola(podobno)!

gggl
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-09-06 00:20:24
Ale wytłumacz mi, dlaczego miałby się zajmować czymś, co w ogóle nie ma wpływu na jego życie ? Ja np. nie wierzę w horoskopy, ale nie nawołuję, żeby je wszystkie spalić. Po prostu ich nie czytam. Wystarczy tak niewiele.

gggl
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-09-06 00:24:22
Nie, nie i nie. Dla mnie ateista to człowiek, który nie wierzy w Boga. Tak po prostu. Szanuje jego poglądy. Ty, nie szanując poglądów wierzących, jesteś takim ateistycznym dewotą - brzmi paradoksalnie, ale tak jest.

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-06 00:31:39
Słuchaj. Może i jestem tym "ateistycznym dewotą", to Twoja opinia. Nie szanuję "przeciętnych" katolików, którzy Biblię widzieli tylko na katechezach. Szanuję natomiast(choć nie rozumiem) katolików, którzy znają Biblię, a mimo to trwają przy kościele.

tuboosh
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-09-06 00:31:51
Ale GGGL, gdyby twórcy horoskopów wpajali ci swoją ideologię od narodzin, gdybyś miał naukę horoskopów w szkole, potem każdy etap życia do dojrzałości umysłowej byłby automatycznie egzekwowany w świątyni horoskopów, gdyby twoje podatki szły na horoskopy to już byłoby co innego, isnt?

hetera
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-06 00:32:11
Jak mam szanować kościół skoro on stara się , mi osobie niewierzącej, rozporządzać życiem? Ja ci piszą kim jest ateista zgodnie ze słownikiem. Też mogę sobie stwierdzić, że katolik to nie osoba wyznająca wiarę katolicką ale człowiek, który wtrąca się w życie każdego mówiąc co ma robić.

hetera
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-06 00:35:35
Istnieje pewna zasadnicza różnica pomiędzy definicją a poglądem. Kim więc są katolicy, którzy nie szanują moich poglądów, sposobu na życie i życzeń? Kim są Ci którzy próbują mi narzucić założenia swej wiary, jej dogmaty, nakazy?

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-06 00:41:15
Gdzie ja żyję? W miasteczku 10tys. Gdzie łażenie po mieście i deklarowanie wiary w łażenie po wodzie, to hobby większości mieszkańców. Mam 50m do kościoła. Chyba gggl nie słyszałeś o ustawowych dniach wolnych. Wolno tylko właścicielowi lokalu i zatrudnionym specjalnie na ten dzień pracownikom!

gggl
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-06 00:41:25
Tuboosh, gdyby to wyglądało tak jak mówisz, to faktycznie, miałbym im to za złe. Jak to jednak wygląda w praktyce ? To RODZICE, nie kościół, decydują o tym, czy posyłają swoje dziecko na chrzest, do komunii czy na religię. To do nich trzeba składać ewentualne pretensje.

gggl
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-06 00:44:52
Hetera - jesteś osobą dorosła ? Jeśli tak, to rozumiem, że ksiądz przychodzi do Twojego w towarzystwie templariuszy i każe Ci się nawrócić ?

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-06 00:46:11
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-06 00:48:30
Nie ale próbują przepchnąć ustawę np. dotyczącą całkowitego zakazu aborcji, podnoszą lament gdy ktokolwiek śmie zaproponować usunięcie religii ze szkół bądź usunięcie jakiegoś święta kościelnego z listy dni ustawowo wolnych od pracy. To ma wpływ na moje życie i jest mi narzucane.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-06 00:48:40
Co z tego, że rodzice posyłają. Bo sekta każe, bo społeczeństwo przywykło, że tak trzeba i już. Nie ma tu żadnej woli. Ci ludzie są przećpani od dnia narodzin tym, że dziecko trzeba ochrzcić i posłać do komunii. Powtarzam to co pisałem na mailu - gdyby nie było dealerów, nie byłoby też ćpunów.

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-06 00:50:12
Przyznaj się jakim kontem(na wiocha.pl) posługujesz się na co dzień! Wstydzisz się? Własnej wiary się wstydzisz? To nie rodzice wybierają, czy dziecko schlapać wodą, czy nie. To presja otoczenia i dbanie o rozwój dzieciaka w szkole. Wiesz co przechodzi dziecko z którego cała klasa śmieje?

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-06 00:57:22
"w jaki sposób kościół wpływa na wasze życie" -Jakim prawem facet w sukience uczy dzieci jak być normalnym? Jakim prawem kościół straszył ekskomuniką polityków, którzy poprą ustawę o in-vitro! Wpier*** się z buciorami gdzie tylko można! Niedługo Makłowicza wygryzą.

gggl
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-06 00:57:29
Tuboosh, tak jak pisałem - ćpając, nie można obwiniać dealera, tylko własną głupotę i brak silnej woli. Dla mnie jest to tłumaczenie ludzi słabych. Hetera, z religii możesz się wypisać. Co do aborcji, to oczywiście kwestia poglądu, czy zarodek to już człowiek czy nie, więc teoretycznie to tak, jakby

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-06 00:59:47
Lud jest tak obezwłasnowolniony, że jak nie ochrzcisz dziecka to jestes automatycznie "szatanistą" i degeneratem, a młody może wrócić pewnego dnia z podbitym okiem i etykietką trędowatego. I to nie jest mój wymysł. Nie jedną, nie dwie i nie siedem takich historii znam z życia mego i znajom

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-06 01:01:47
A ja ci pisałem i napiszę ponownie, że w świecie w którym RODZISZ się przynależąc do danej społeczności religijnej, nie ma najmniejszej mowy o jakiejkolwiek własnej wolnej woli. Myślisz, że ktokolwiek się mnie pytał czy chce być chrzczony, komuniowany i bierzmowany? No facet:)..

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-06 01:03:27
Gdybyś gggl znał swoją bajkologię to wiedziałbyś, że w mitologii napisane jest wyraźnie, że "życie jest we krwi". Wiem, że 2 miesiące wakacji to długi okres i wszystko(poza katechezami) z głowy wyparowało, ale przypomnij sobie w którym tygodniu w płodzie "pojawia" się krew...

hetera
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-06 01:05:41
I moje dziecko będzie miało przymusowe okienko, bo religia nie może się odbywać tam gdzie powinna, czyli w szkółkach przykościelnych? Dlaczego mam płacić za promowanie katolicyzmu w szkole? Nie daje się żadnej alternatywy. Nie wolno innym narzucać swojej religii a jednak tak jest.

gggl
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-06 01:09:15
Heh, trzeba być wybitnie mało asertywnym, żeby bez przymusu siły dać sobie wmówić jakieś poglądy. Anonimowy - jeśli chodzi o aborcję - osobiście jej nie popieram, ale uważam, że decyzja o usunięciu dziecka powinna być kwestią indywidualną. Potrafię jednak uszanować inny pogląd, czego Wam najwyraźni

hetera
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-06 01:12:33
Ja rozumiem ludzi którzy uważają, że to złe. Sama bym tego nie zrobiła. Nie mogę jednak tylko z powodu swojego sumienia i przekonań komuś tego zabronić, o to chodzi. Nie zabraniam nikomu uczyć się o swojej wierze, jednak uważam, że oni nie powinni narażać innych z tego tyt. na niewygody.

hetera
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-06 01:15:54
I tak, masz rację... dzieci nie są asertywne. Nawet jeśli się sprzeciwią to usłyszą, że rodzic wie lepiej lub to on będzie decydował tak długo jak długo dziecko będzie na jego utrzymaniu.

AnonimowyPremier
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-06 01:16:25
Nie bądź śmieszny. Z tą asertywnością to wyjechałeś... Mając pół roku, rzeczywiście mogę mieć swoje zdanie, czy w najbliższą niedzielę pójdę na chrzest, czy standardowo punkt 11 zesram się w pieluchę. Sporo ateistów chrzci swoje dzieci z obawy przed drwinami, czy wręcz prześladowaniami!

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-06 01:31:25
Myślę, premierze, że niejedno dziecko połączyło już chrzest z zesraniem się w pieluchę jednym terminie:)

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-06 01:34:34
HAHAHA 10/10

hetera
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-06 01:42:30
Gggl nie może chwilowo, przez ograniczenie, wystawiać komentarzy. Dziś więc już nie podyskutujemy. Miło się rozmawiało Panowie. :)

Ereszkigal
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-06 04:49:14
poplusikowałam wam wszystkim z góry na dół. Raz chociaż zamiast wzajemnego ciepania mięsem jakaś normalna wymiana myśli

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-06 12:42:14
spierd4laj. :D

Ereszkigal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-06 16:56:15
też Cię kocham. daj szansę naszej miłości, nie depcz jej

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-06 18:12:40
To co, jutro u mnie, o tej samej porze co zawsze? Kupię jakieś wytrawne wino, może Fresco, lub Komandosa, a ty nie zapomnij o naszym ulubionych lateksowych piżdżamkach marki "Love'n Pain" :).

Ereszkigal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-06 18:32:59
Kupiłam nowe pejcze, spodoba Ci się

Benmaster
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-05 21:57:36
Pecunia non olet pomyślał ksiądz i poszedł poświęcić Saturna

PIOTR20701
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-09-05 20:51:45
CO WY NA TYCH KSIEZY wiekszosc co tutaj pisze to katolicy i chodza co tydzien do kosciola

neurotyczny_jan
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-09-05 20:49:31
czy znajdzie się jakiś chętny kapłan do pobłogosławienia kuwety mojego kota?

jurek1102
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-05 22:16:36
Jeśli dobrze zapłacisz to i zawartość poświęcą

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 20:27:54
niestety glupota goni głupotę .. no ale cóż :) lepiej obserwować ,usmiechnąć sie :) i robić swoje

Diablica_13
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-05 20:14:16
aha

Danlew
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 19:25:25
Ale 200 zł wziął ];->

pete78
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-05 19:17:47
co za shit?? nie chce mi się wierzyć w to co widzę

Mundzio84
    Ocena: -6 (glosow:22)
2012-09-05 17:49:49
Daj fotkę księdza, do tego jakiś opis związany z pedofilią, pazernością na kasę, Rydzykiem.Główna gwarantowana.Każdy już po raz tysięczny pokazuje jakim to nie jest ateistą i obnaża KK ze swoich grzeszków.Mi się to już przejadło i w dupie mam to że ksiądz gdzieś tam poświęcił sklep.

guido1970
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-05 19:58:10
Natomiast czarni mają w dupie to,że ty masz w dupie takie obrazki. Fakt,takie pisanie przypomina trochę walkę z wiatrakami,ale czy bezczynność nie jest w tej sytuacji znacznie gorsza?

Mundzio84
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-09-05 20:06:36
Nie chodzi mi o "czarnych" tylko o to, że większość zadeklarowanych ateistów stąd, powinna mieć z definicji takie rzeczy gdzieś, bo w jaki sposób im to przeszkadza, bądź robi krzywdę?Chyba, że parzy ich woda święcona, to spoko.Jak dla mnie mogą sobie święcić co tam chcą.Moja kasa na to nie

Mundzio84
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-09-05 20:12:04
nie idzie, a jeśli właściciel, lub zarząd tego sklepu chcieli ją na to wydać, to ich sprawa.No ale takie coś to i tak zawsze jakaś pożywka dla co niektórych.

rbk17
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-05 20:30:01
Jestem ateistą i mnie to zwisa i powiewa, a niech nawet księża biusty chrzczą modelkom - co mnie to obchodzi? Dopóki nikt nie każe mi zachowywać się według zasad którejkolwiek religii jestem luzakiem.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-05 20:47:10
Myśląc w ten sposób nic nie miałoby prawa pojawić się na tej stronie. Facet zakłada majtki na głowę i wrzuca zdjęcie w neta? To jego wybółr, co mi do tego. Otóż ta strona nazywa się wiocha, chłopaki wyłapują to, co ich zdaniem jest wiochą, a my to komentujemy i wyśmiewamy. Taki cel tego portalu.

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-05 20:53:13
No dobra, idąc tym tokiem rozumowania Tuubosh, trzeba pstrykać fotkę u kogoś w domu każdemu księdzu, co chodzi po kolędzie.To zjawisko nazwać wiochą a ludzi, którzy go przyjmują głupimi moherami, bo co za różnica dla was, czy święci dom czy sklep?Połowa tego kraju to wieśniaki

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-05 20:56:35
bo dają księdzu kasę.Moim zdaniem każdy może robić ze swoimi pieniędzmi to co mu się podoba, a w tym co widać na fotce wiochy nie widzę.To rzecz związana z czyjąś wiarą i tyle.Ale, fakt, widzę że wszyscy pseudoateiśći mają powód żeby się powyśmiewać.

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-05 21:00:15
Dlaczego pod takimi absurdami wypowiada się tyle osób uważających się za tolerancyjne?To co z homosiów i piercingu i takich nie można się wyśmiewać, bo będzie się zaściankowcem i ciemnogrodem, ale z czegoś takiego już tak i to jest pochwalane?

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-05 21:06:46
W zasadzie ze wszystkim co piszesz bym się zgodził (co innego, że piszesz ironicznie:P) ale nie podoba mi się nazywanie nas (mnie, jurka, piotrusia, szatano) pseudoateistami. Nie wiem jak panowie, ale ja jestem zdeklarowany zarówno przed rodziną jak i znajomymi itp, więc no:)

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-05 21:08:23
Mundzio, wiesz dobrze, że twoje ostatnie pytanie mógłbym odwrócić o 180 stopni? Skoro "katole" oczekują szacunku to czemu nie tolerują innych grup jak homosie i inne tam? Otóż tak to już jest, równowaga, jeden z tej, drugi z tej. Dla jednego homoś to wiocha, dla innego klecha z kropidłem.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-09-05 21:09:57
Przy czym ja już więcej homosiów bronić nie zamierzam, bo mnie jedne typek podrywał na privie przez to, mam ich w du.. NIE! cofam, nie napisałem tego :P.

starysatyr
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-05 21:10:57
Dokładnie Tubosh, racja. Robią wiochę i są na wiocha.pl. A że komus to nie przeszkadza, bardzo dobrze. Mi goła solar-dziunia w brudnym lustrze też nie przeszkadza i nic do niej nie mam, a na tej stronie chętnie to zobaczę. Bo właśnie po to jest wiocha żeby kleche swięcącego telewizory pokazać.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-05 21:11:11
Możesz być zdeklarowanym ateistą nawet przed Bogiem.Rozumiem, że macie prawo krytykować wszystkie rzeczy, związane z religią, które was w jakiś sposób dotykają i przeszkadzają, jak każdy zresztą.Ale na wszystkie inne ateista z definicji ma WYJ*BANE.Ateisty nie obchodzą sprawy związane

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-05 21:14:56
z jakąkolwiek religią i nie wyśmiewa się tego przy każdej okazji.A co do homosiów, ja nie pytałem czy oni mają mieć szacunek do kogoś kto wjeżdża na nich z widłami.Chodzi mi o to, że wyśmiewanie się z jednych jest pochwalane, a z drugich - krytykowane.Poza tym tolerancja tak samo zobowiązuje

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:17:23
jak miłość do bliźniego.Więc dlaczego tylko katolików krytykuje się za brak tej miłości, a środowisk tęczowych za brak tolerancji już nie?Jednym wolno być hipokrytami, a drugim nie?A co do tego typka, jego nick nie zaczynał się na T?

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-09-05 21:20:41
Nie, to nie był Tayend:P. Odpowiem ci krótko - ja nie używam słowa tolerancja, a za innych się nie będę wypowiadał. Ale o ile homoseksualizm nijak nie wpływa na moje życie, to kościół i jego indoktrynacja BARDZO, dlatego jestem wobec niego tak wrogo nastawiony. Przykłady przytaczałem nie raz.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-05 21:25:13
Tak wiem.Np. twoi rodzice za ateizm na ciebie krzywo patrzą.Ale nie uważasz, że to wina nie tyle KK, co ich podejścia do sprawy?Nie wierzę, że ksiądz z ambony nawołuje do tępienia ateistów.Każda religia ma to do siebie, że próbuje zakrzewić w swoich wyznawcach jak najgłębszą wiarę.Ludzie wierzą

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-05 21:25:24
Ponadto to co widzę na zdjęciu to wiocha. Wiocha bo ksiadz kropi. Wiocha bo ktoś to zdjęcie walnął do internetu. Wiocha - bo - to - się - dzieje. Ty możesz mieć inne zdanie i wiem, że masz. Niemniej wyśmianie czegoś co dla nas personalnie jest wiochą, to sens istnienia tej strony.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:28:52
w różne rzeczy, bo z tym się lepiej czują, bo to im pomaga.Nieważne czy to prawda czy nie.A inteligentny wierzący człowiek nie da sobie wmówić wszystkiego i mimo wszystko będzie miał swój pogląd.Tu nie chodzi o to, co dla nas personalnie jest wiochą, bo ja równie dobrze mógłbym powiedzieć,

Dobry_Mordimer
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-05 21:31:13
Mundzio, jest różnica pomiędzy religią, wiarą, a wtykaniem jej wszędzie gdzie popadnie.Święcenie telewizorów to dla niej obraza, uproszczanie i wykorzystywanie do własnych celów. Jestem agnostykiem, więc nie pisz, że sprawy religii nie powinny mnie obchodzić

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:32:06
koleś który mnie dzisiaj mijał na rolkach, to wiocha, bo na nich jeździ.Wstawiłbym tu z nim fotkę i co byłaby główna?Każdy z nas ma mniej więcej w głowie wspólna definicję tego słowa.I nie oszukujmy się, ta fotka nie trafiła na główną, dlatego że jest wiochą, a z zupełnie innego powodu.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:33:42
Ksiwy czytaj opis tego artykułu.Czy ten ksiądz przyszedł tam żeby święcić telewizory?No k*rwa chłopie nie załamuj mnie.

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-09-05 21:34:53
Koleś na rolkach nie trafiłby na główną, bo nie byłoby wzięcia dla niego. Nie mieszajmy przez chwilę wiary z kościołem. Nie wyśmiewam się (tym razem! to w innym absurdzie) z Boga, a z faceta w sukni co tryska wodą po nowych telewizorach i odprawia szamanizmy. To według mnie pożałowania godne.

Dobry_Mordimer
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-05 21:35:32
Mundzio, piszesz, że religia daje ludziom siłę. Prawda. Ale niekiedy zamienia wszystko inne w ich głowach chaotyczną papkę. Ludzie tacy są gotowi dla religii zrobić rzeczy sprzeczne z jej zasadami (np. narzucać innym własne zdanie przemocą) tylko dlatego, że w Kościele od lat panuje durne

Dobry_Mordimer
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-05 21:36:32
przekonanie,że rodzice powinni wychować swe dzieci w wierze, albo do piekła pójdą

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:38:50
Dokładnie tak jak mówisz - nie byłoby wzięcia na niego.A na księdza jest.Dlaczego?Bo jazda po KK to teraz top w necie.Śmiejesz się z faceta w sukni co tryska wodą.Ok, wstaw teraz do swoich absurdów: tańczących z grzechotkami indian przy oknisku, fakira siedzącego na kolcach, muzułman modlących się w

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-05 21:40:03
Mordimer, nie zagłębiajmy się w społeczno teologiczne dysputy, tę dyskusję należy zakończyć stwierdzeniem, że MOIM skromnym zdaniem chrzczenie telewizorów wodą swięconą jest niewyobrażalnie głupie. Rozumiem, że inni mogą tak nie uważać, ale po to właśnie możliwość komentowania.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:41:14
w meczecie i buddystów, którzy klęczą i palą kadzidełka.To takie same "szamanizmy" tyle że w innych wierzeniach.Jeśli któraś z tych fotek wejdzie na główną, stawiam ci k*rwa litra, tuubosh.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:43:00
Tuboosh pisałem k*rwa wyżej.On nie przyszedł tam chrzcić telewizorów.To że jest w sklepie z telewizorami to nie znaczy, że je święci, zresztą jest napisane KOGO święci.To wy sobie to dopowiedzieliście, żeby lepiej się wyśmiewało.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:45:24
Ksiwy zmieniasz temat.To o czym napisałeś jest domeną każdej religii, która trochę inaczej wygląda dla każdej z nich jednak docelowo zmierza ku temu samemu.To osobny temat i myślę że rozwijając go, do rana byśmy nie skończyli.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-09-05 21:45:49
Tylko, że Polska w przeciwieństwie do kraju fakirów, aborygenów wzywających deszcz piosenkami przy ognisku itp uchodzi za kraj cywilizowany. Ale obiecuję, że kiedyś specjalnie dla ciebie zrobię obrazek w którym pojadę po WSZYSTKICH większych religiach, ale nie obiecuję głównej :(

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-05 21:48:07
Wiem, że na bycie antykatolickim jest teraz parcie i moda. Ale mam już swoje lata i niechęć wobec kościoła żywię już od 6 klasy podstawówki, lub wcześniej, więc nie możesz podpiąć mnie pod ten trend.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 21:49:28
Indie też są cywilizowane, a Zjednoczone Emiraty Arabskie prześcigają Polskę po dziesięciokroć.Australia to samo.Nowa Zelandia też.I co?

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-05 21:53:10
I nico:), nie mówimy o krajach bogatych, a cywilizowanych. Daleko indiom od cywilizacji, tam nadal 60 latek może poślubić 12 latkę o ile ma kasę i tata jest chętny. A rdzenni mieszkańcy np Australii zostali wyparci przez białych, ci z kolei nie tańcują do boga deszczu 'Kapajwoda' przy ognisku.

gggl
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-09-05 22:21:43
Tuboosh, pisałeś, że jesteś ateistą i kościół ma wielki wpływ na Twoje życie. Napisz mi proszę, jaki, bo spośród tych zdziczałych hord gimbo-ateistów, wydajesz się pisać w miarę rzeczowo. Chętnie poznam Twój punkt widzenia, bo póki co, Tobie podobnych postrzegam jako pseudoateistów.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-05 22:36:23
Mogę na priv? To będzie długi esej.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-06 15:59:32
Tuboosh, to co wymieniłeś to kultura a nie cywilizacja.Przez cywilizację powinno się rozumieć rozwój techniczny, gospodarczy, infrastrukturalny i polityczny.Akurat Indiom tego odmówić nie można.Tak samo Australia - mimo, że jest krajem przejętym przez białych to bardzo szanowana jest tam rdzenna

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-06 16:02:03
kultura.Nikomu nawet nie przyjdzie do głowy, żeby się z tego naśmiewać, mimo że nie wierzą w "Kapajwoda".Poza tym ja nie chcę cię podpiąć pod to, że teraz jest na topie atakowanie KK, bo wiem że akurat ty to robisz nie z tego powodu.Ja też w dzieciństwie byłem zmuszany do chodzenia do kośc

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-06 16:04:50
kościoła, miałem nakazywane żeby się modlić itp.Ale nie winię za to kościoła tylko ludzi, którzy mieli do tego złe podejście.Może ty też się zastanów, kto właściwie jest temu winien, zamiast wrzucać wszystkich katoli i księży do jednego wora i naśmiewać się z całokształtu?

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-06 16:08:19
A kogóż mam winić za to, że indoktrynacja kościelna jest tak werżnięta w jelita społeczeństwa, że mnie - jako zdeklarowanemu i uczciwemu ateiście - żyje się tu po prostu ciężko? Ludzi, którzy są tym tak przesiąknięci i od dziecka zmanipulowani, że nie przyjmą do wiadomości odmiennych poglądow?

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-06 16:10:10
Nie mogę ich za to winić, to nie ich wina, że od dzieciństwa wgryza się im w mózgi ten oślepiający narkotyk. To nie ich, ani nie moja wina, że ta religia dała mi już popalić w życiu (kiedyś ci opowiem) to wina samej sekty. Nie zamierzam szanować ani przez sekundę czegoś co robi mi w życiu trudności.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-06 16:24:33
Ale jak mówiłem w dzieciństwie sam byłem zmuszany do chodzenia do kościoła, (później byłem tam kilka razy sam z własnej woli) chodzenia na religię, raz nawet k*rwa byłem z siostrami na koloniach.I co jestem zindoktrynowany?Nie.To zależy tylko od człowieka.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-06 16:30:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Dobry_Mordimer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-06 16:50:02
Skoro trzeba było Cię zmuszać, to oznacza to, że miałeś chwile zwątpienia. A zwątpienie jest cechą ludzi myślących, którzy zindoktrynować się nie dadzą. Gorzej z tymi, którzy nie myślą.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-06 17:12:34
Nie miałem chwil zwątpienia tylko poprostu własne zdanie na ten temat.Każdy powinien je mieć - mimo wszystko.

sex4all
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-05 17:16:44
a ile ks. o. pedofil dostał za te zacne świętości wodą mineralną niegazowaną a nie "święconą"?? Hmm ciekawe kto go zaprosił?? sam na bank nie przyszedł a więc ciemny i głupi naród winny!

piotrek2011m
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-09-05 16:50:47
Kler ma żer.

bacabaca
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-09-05 16:46:39
mam nowy sracz na ogrodzie...tak się zastanawiam może by go poświęcić?...bosko się będzie srało...

piotrek2011m
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-09-05 18:00:27
Jak zapłacisz, to sam bi skup przyjedzie, a i słynny katolicki zespół muzyczny pedo feel Ci zagra: Pan kiedy staną na brzegu muszli albo taki mały taki duży sraczkę może mieć. To tak, jak z tym kotem, co go babcia chciała ochrzcić i dawała 1000 euro za to księciu, a ten nie wiedząc, co robić zadzwon

piotrek2011m
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-09-05 18:03:42
...zadzwonił do kurwji a tam biskupina jak się dowiedział o kasie, to mówi do proboszcza, cytuję:"Proszę mi tego kota ochrzcić natychmiast i przygotować do bierzmowania.". Fakt autentyczny, przysięgam bogu.

duda97
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-09-05 16:39:38
zwykły ateista powinien mieć to w dupie, a ty musisz być opętany jak to cie drażni

Dobry_Mordimer
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-05 16:37:23
Święcenie sklepu jest śmieszne jak inne tego typu obrządki. Natomiast co do tego, że katolicy to idioci zgodzić się nie mogę.Znam wielu naprawdę zajebistych ludzi wierzących. Wiara to osobista sprawa każdego człowieka i nikt nie powinien się do niej mieszać. Z obu stron.

thakanori11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-05 16:11:03
komentarz usunięty przez użytkownika

dragonow
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-09-05 16:05:12
Jak zwykle-zero merytorycznych argumentów, tylko plucie na księży, katolików etc. Chciałem coś napisać, ale po co mam się produkować wobec gimbusów, "ateistów" i wszelkiej maści kretynów. Jeśli coś nienawidzisz, musisz to bardzo dobrze znać, a pewnie pojęcie o wierze macie ogromne, niepraw

thakanori11
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-05 16:13:24
o! ciepły ministrant...

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-05 19:01:19
...w jakości ch w d

pete78
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-05 19:24:34
dragonow zwykły parafianin jesteś :D jeśli wiesz co to słowo znaczy :) pozdrowienia od "Oświeconych"

gggl
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-05 22:08:05
Hehe, no i jak widać po poziomie odpowiedzi na twój post - z nimi nie ma co dyskutować. Wystarczy dać im trochę czasu i popatrzeć, jak sami się kompromitują.

grzela100
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-09-05 15:55:46
komentarz usunięty przez użytkownika

duda97
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-09-05 16:33:40
tylko po to by przypie*dolić takiemu bezbożnikowi jak ty!

pete78
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-05 19:30:42
duda97 to jest właśnie wasze katolickie myślenie,żeby siłą i przemocą nakłonić innych do waszego boga ale nie dociera do ciebie,że my sramy na wasze wymyślone postaci? jak byś zdobywał trochę wiedzy zamiast dawać księdzu dupy na tyłach kościoła wiedział byś kto i po co boga wymyślił

thakanori11
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-05 15:49:25
wszędzie zwietrzą kasę, największe pasożyty w historii ludzkości.

indrikoterium
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-05 15:32:50
zdjęcie na dole po prawej, wygląda jakby oddawał honory Hitlerowi

urolog1500
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-09-05 15:10:57
Co to za wiocha, że pobłogosławił miejsce pracy i pracowników? Nie rozumiem.

thakanori11
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-09-05 15:52:22
ty i tak mało rozumiesz więc mnie to nie dziwi.

rusofil4
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-09-05 15:03:20
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-09-05 14:52:24
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-09-05 14:54:00
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-09-05 14:56:49
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-09-05 14:59:15
komentarz usunięty przez moderatora

DarkFieldsOfPain
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-05 15:31:22
Zdecydowanie ty jesteś POpierdo*ony.A kto mnie nie POprze jest PO**any.

lulasz0990
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-05 16:38:50
Ktoś tu chyba jest opętany, moze i Ciebie poswieca za kase

wiedzmaxxx
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-05 16:49:52
opetanie przez rydzyka chyba tu widze. podam ci nr konta i za odpowiednia oplate pomodle sie za dusze twa;D

pete78
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-05 19:34:34
a co mówią lekarze ?

JanPawianII
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-09-05 14:23:59
To już jest paranoja. A prawda jest taka, że klecha za kilka stówek to nawet sex shop poświęci, czy klinikę aborcyjną.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-05 14:48:23
Sex shopy za święcenie płacą w towarze :)

ringus136
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-05 15:33:32
kolega jeden z drugim już na pewno po bierzmowaniu, bo w prawdziwym życiu - nie internecie boicie się postawić ;)

jw12
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-09-05 14:17:13
no to jedno mogę wam obiecać! NIE KUPIĘ U NICH NAWET ŻARÓWKI!!!!!!!!!!!!!!!!

Cabecudas
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-09-05 14:12:23
komentarz usunięty przez moderatora

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-05 15:41:57
Spamując stronę Wiochy przez całą dobę za pomocą dziesiątek kont dorobisz się co najwyżej skoliozy, tensor.

DarkFieldsOfPain
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-05 14:04:52
Saturn i koŚciół to to samo.Żer dla skner.

lulasz0990
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-05 13:39:35
Rób hajs, rób hajs, za cos trzeba kobiete utrzymać

ringus136
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-05 13:21:41
jak to możliwe, że komunistyczna propaganda wygrała dopiero po obaleniu komuny?

MrSevenDays
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-09-05 13:17:20
Bobasek a w twojej lodówce też przebywają ludzie ;o? bo jeśli tak to chyba trzeba to zgłosić do odpowiednich władz... ;] ja uważam że wiocha dla wstawiającego

bobasekk
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-05 13:15:17
kupiłem nową lodówkę , myślicie że powinienem ją poświęcić?

piotrek2011m
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-05 16:47:53
Powinieneś ją poświęcić wyłącznie na piwo:)

wiedzmaxxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-05 16:53:07
piotrek2011m zakaska, jasiu tez powinien sie znalezc;)

raf50
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-09-05 13:07:16
A o co takie oburzenie? Wlasciciel jest wierzacy i swieci sobie swoj sklep, bo wierzy ze dzieki temu bedzie mu sie powodzilo. W takim razie moze wiocha tez jest wieszanie podkowy na drzwiach albo samoloty bez rzedu nr 13? Skoro tacy z was ateisci to czemu robicie taki problem z tego, ze jakis koles

raf50
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-09-05 13:08:28
pokropil woda troche podlogi? Tak was to urazilo?

Dobry_Mordimer
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-05 16:46:28
Mnie to najwyżej troszkę śmieszy

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-09-05 13:01:05
Jakie to tragicznie smutne. Facet w sukience czyta farmazony z książki i chlapie woda po nowych telewizorach, bo bóg z całą pewnością jest zainteresowany pilnowaniem czyjegoś sklepu ze sprzętem AGD. Dobrze, ze nie istnieje, bo jakby istniał to by wpadł w depresje, co za gatunek stworzył...

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-05 13:03:05
A jak uważasz czy oglądanie porno na poświęconym telewizorze jest grzechem ?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-05 13:05:52
komentarz usunięty przez użytkownika

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-09-05 13:06:11
Jeśli aktorki na filmie mają powyżej 12 lat to zdecydowanie tak. Wtedy włącza się filtr cenzorski i tam gdzie ksiądz chlupnął sper...wodą wypalają się białe ślady w telewizorze.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-09-05 13:08:02
No ja preferuje tylko porno watykańskie Jest takie świeże ... Polecam

Waadylit
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-05 20:31:11
Jakie to modne jureczku prawda, wrzucenie avatara ktory ma zwiazek z KK i przy tym obrażanie go, oraz te walenie sterotypami z pedofilia i calym ciagnieciem tej gownianej nagonki. Nie masz wlasnego umyslu niech twoi kumple (ateiści) obrobia ci najlepiej fujarke. Szczycisz sie swoja pedofilia dlatego

Waadylit
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-05 20:34:01
tworzysz ten cały cyrk wokół siebie, sam nie chodze do kościoła i nie wierze w te bzdety wymyślone po jakiś roślinach halucynogennych i omijam szerokim łukiem całe te cyrki z kościołem katolickim pielgrzymki, drogi krzyzowe itd. ale nie robie kolejnych cyrkow i do tego w necie bo w realu mnienie sta

rafalczu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-05 12:59:18
wiocha

hulliken
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-05 11:56:50
Tytuł genialny.

kasior83
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-05 11:53:28
Albo wszyscy wyznawcy będą święcić takie miejsca albo nikt! To nie jest tylko i wyłącznie sklep dla Katoli. Innowiercy też będą robć w nim zakupy!! Powinni zakazać święceń miejsc użyteczności publicznej wyłącznie przez duchownych katolickich!!!!!

Szczena75
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-05 11:24:25
Pozniej pojechal poswiecic nowo zakupione przez armie czolgi i mysliwce...

FrankEinstein
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-05 11:10:05
Pompę to onlubi, ale w ustach

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-05 11:01:33
W Polsce od zawsze wszystko musi być otwierane z pompą. Różnica w tym, że kiedyś wstęgę przecinał sekretarz, a dziś ksiądz.

Nerwowa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-05 10:58:15
To jest prymitywne sklepy powinny być neutralne religijnie, przecież to skupisko różnych ludzi, zresztą tak jak państwowe instytucje.Mało właścicielowi sieci Saturn to niech dom sobie drugi raz w tym roku poświęci.

M1CLAY19
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-09-01 01:16:48
GLUPOTO w tym narodzie .Ty jestes jak morze. Chcby 100 lat tyral, nikt Cie nie zaorze.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-01 01:25:18
Pięknie zagugulone :)

mastocyt
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-08-31 09:47:56
przecież to AKTOR !!! stuła papieska z herbem JPII a głupie polaczki napinają się i komentują...jesteście debilami

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-31 12:04:51
Jaki aktor ? Przecież masz nawet napisane jak wabi się ten w kiecce ... Sam jesteś debilem zagraniczniaku

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-31 09:26:18
Katolików na Saturn wysyłają????...a jeszcze księży na Księżyc skończyli!!!...

zagiel1111
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-31 08:32:57
a na ostatnim zdjeciu heil hitler?

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-31 21:37:41
Bo dogodzić trzeba każdemu :)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-08-31 00:49:09
Opis Rewelacja !!!

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-31 00:53:13
Najgorsze że ja tam TV kupiłem i teraz się boje że jest poświęcony :)

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-08-31 01:05:40
Masz przesrane, z czasem zacznie ci się włączać na trwam i opcja przyciszenia się zablokuje w pilocie. Chyba, że odprawisz przy nim (telewizorze) sodomiczną orgię w obecności 666 czarnych kotów to klątwa poświęconego Szajsunga upadnie:)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-08-31 01:05:45
No ja już ten sklep będę omijał szerokim łukiem Wole sklepy nie dla katolików

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-08-31 01:45:09
Czyli Nie dla idiotów :)

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-31 01:54:01
Orgie? ktoś mówił o orgiach?

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-31 13:02:17
Tuboosh, musisz napisać parę opowiadań pod wspólnym tytułem: "Poradniki (anty) kościelne" ;))

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-01 01:08:35
Jakie orgie ? Wchodzę w to :)

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-05 15:43:20
Jeden poradnik antykościelny już powstał - Biblia. Przeczytawszy ją po prostu nie sposób dalej wierzyć w te brednie.

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-05 15:51:52
ja pi@rdolę, rexik, wysil się i chociaż raz spróbuj napisać koment, który nie ma nic wspólnego z seksem. Potrafisz?

pete78
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-05 19:48:08
tuboosh też czytałem te bzdury ,żeby poznać wroga :D dziura w psychice normalnie hehe co robią księża a co tam jest napisane to normalnie dwa światy, przytoczył bym parę cytatów dla tych zagorzałych katolików,ale chyba nie warto ,z głupotą się nie wygra bo jest ona wszechobecna


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700