Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
WhiteChocoOo...  11-05-25, 22:51 Zgłoś
+ 695 -
Dodano: 2011-05-25, 22:51:42   przez: WhiteChocoOo...
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 695  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Kobieta i telefon
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Tymczasem w Suwałkach.
Ukryj komentarze(26)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hubi1511
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-05-26 18:16:11
to zdjecie widze juz 5 raz... weźcie z nim przestancie i poszukajcie jakis nowych fotek...:/

nutka77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-07 15:37:14
przynajmniej sie myje...

tusia17_1993
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-01 11:24:46
Nauczcie sie kur....puste laski.To nie jest solara ani nie ma tapety.Poogladajcie zdjecia lasek co chodza na solare i porownajcie.Nie czje was.Zalllllllllllllllll.Te komentarze to sa wiocha.

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-30 19:24:27
Jak on wszedł do umywalki?Może to kibel?

Pysia20
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-30 14:16:26
Ale solarka nie lepiej sie Opalac na słonku heh:-P

romskin
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-30 14:13:30
Wiocha zdjecie we wannie i pół kilo tapety i to jeszcze koles;/

rzygamtecza16
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-20 16:05:02
bardzo ładny facet tylko niepotrzebnie ta solaraa i sweet fociee a tak poza tym to codny:)

Patus666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-19 22:04:16
Wiochą jest wstawianie takich zdj do neta. Można robić co się chce ale nie trzeba pokazywać tego całemu światu !

Muszynianka69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-19 19:56:04
Może się kąpie raz na miesiąc.. więc się chłopak pochwalić chciał :)

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-19 19:53:10
Taki słodki, aż dziw, że się nie rozpuścił w tej wodzie.

Maggie2823
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-19 18:41:23
Byłoooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ooolivka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-19 18:23:35
Ale Ciacho!!! Dajcie namiary :)

psiemaszko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-19 16:40:19
O kurde. Toż to kumpel z klasy z liceum O_o

ShiroX
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-11-19 16:20:00
Wrzuciłabym mu suszarkę do tej wanny

Kurushimi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-19 22:58:52
A ja nasmarowała jego tyłek wazeliną XD

Sham
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-19 16:02:51
Czy .. jak... On ... Gdzie on ma plecy ? To przód ? Ja nie rozumiem ...

malborlo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-19 15:47:23
Gamoń się o 19:55 już kąpie!

sloniu87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-19 15:25:05
Jaki słodziak a gdzie dzióbek?

nygus22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-19 15:18:23
czy tylko mi się wydaje że żelu z włosów nie umył ?????

klaudusssia92
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-19 15:03:36
to juz tu nie pierwszy raz..poszukajcie cos ciekawszego...

Lanling
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-19 12:28:52
Taki słodki że aż cukrzycy dostałam !!!

blackchocooolate
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-30 19:39:27
hahahaha ;D

beti3330
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-27 12:47:30
słitaśny!!!!!!

hubi1511
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-05-26 18:16:11
to zdjecie widze juz 5 raz... weźcie z nim przestancie i poszukajcie jakis nowych fotek...:/

marlenka0982
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-25 22:58:26
Haha pamiętam go jak wchodził na moje konto kiedy miałam jeszcze fotke.pl

Saku
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-05-25 22:57:05
Co za skwara... i to wersja męska... litości

NoNieMoge
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-05-25 22:55:20
było!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400