Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Będzie więcej jej gorących fot...
sarna  11-05-31, 22:33 Zgłoś
+ 522 -
Dodano: 2011-05-31, 22:33:05   przez: sarna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 522  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Wyjaśniona poza
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
Ukryj komentarze(47)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
anetabdg
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-07-02 13:16:50
Blond a nie "Bląd"...

romano1111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-05 08:45:19
nie ma konkurencji

ihimlen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-23 17:12:36
Przyczajony tygrys czy poryty smok?

xoxo.jk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 22:37:50
Ale sut !

tadek100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-09 22:34:39
az sie na kompa spuscilem xddd

karolek369
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-09 18:13:04
Jej suty zwróciły swe lica ku dołowi ;D

OnnaR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-06 10:57:54
o Boże...

szatyn68
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-05 13:19:16
Jednak to prawda ze jak się nachyli to jej cyc stoi

karolina6987
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-05 12:55:00
jednak prawda, ze na starosc sie glupieje xD

Angolczyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 10:01:21
Mrrrrrrrrrrrrr ;**

patrykmajster
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-04 23:44:40
ale bym ją ruchał

XmanielX
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 19:22:11
babka git, ja bym ją brał

pokersmile
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 11:42:26
cycka jej widac xd

marcin5005
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 11:06:08
zal i z kogo biorą przykład nastolatki jaki człowiek stary taki głupi

united83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 10:09:16
stary podaj linka do jej strony-będę wdzięczny

ciszu511
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 09:08:00
chowaj suty ;D

zieniumt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 22:24:34
stara ale jara heheh

MaCherie22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-03 21:32:28
Zdesperowana starsza pani... xD

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 21:10:24
Ups, coś Pani wyskoczyło:)

diablo0dbgt
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-03 19:43:57
ma czym starsza oddychać, wisiory idealne do chlapania...xD ten wdzięk

bbdb
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-03 18:03:51
jakie dojce obleśne hehe ;P

Katerinaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-03 15:36:01
...i ta sexy pościel ;D wystrzałowa baba! :D

barteeeq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-03 11:10:06
SEX BOOOMBA HEH .... XD

kazikZ1959
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-03 09:09:16
Łooooł...

gekon80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 22:21:04
lol dajcie linka do profilu hehe

longcock
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-03 10:50:29
numer telefonu tez chcesz?

puszka23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-02 21:19:37
hehehe jaka zwała :D:D maniurka hehehehe ;D:D

wiedxma
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 21:18:51
mamuska? no nie! to babuska raczej, a durna! :D

gondor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-02 20:16:09
a mówicie że to nastolatki poje*ało... hahah co za żenadaaaaaaaa

Pati_155
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 19:57:40
o nie:/zero wstydu:/ i to w tym wieku;]

miaukotek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 19:37:33
To jest własnie największa wiocha netu-szalone babki po 50,które myślą,ze są sexi.

HiehiehieNA
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 18:58:42
masiakra.

apuhapu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 18:42:35
Fuj... babce suta widać :P

pawell013
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-02 18:27:02
bedzie wiecej zdejc to twoja matka?

nalesnik1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 17:54:07
aaaaaaaa big mamaaaaaaaaaaaa !

Ewelina369
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 17:35:45
Marilyn Monroe XXIw. i tak będzie przez jedzenie z fast food'ów.

Mikuni-san
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 16:48:59
woow! troszkę przesadziła;)

bananowaczekolada
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-02 14:43:02
na jej miejscu bym się zajęła wychowywaniem dzieci a nie robieniem im wstydu.. porażka .

lufina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 14:12:01
ona wygląda jakby te cyce ją do dołu ciągnęły.

blondliiii89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-02 13:17:21
wstydziłabym się takiej mamy...

cocacolazero
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-07-02 12:10:01
Jakby moja mama odwaliła coś takiego to do końca życia z domu bym nie wyszła.

makosa24
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-02 11:56:34
hehehe ale trzeba przyznać,że nawet nieźle wygląda :P

Damagers
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-02 11:02:23
I nie dziwie sie brakuje jej czegoś:D

ilikethis
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-07-02 10:49:09
Widać, że brakuje jej chłopa...

ro-sita
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-07-02 10:35:58
He ! Mąż chyba jej nie daje czego chce więc szuka sponsora .. Bląd włosy , Cyc goły i facet wesoły xDD

anetabdg
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-07-02 13:16:50
Blond a nie "Bląd"...

kirer2
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-06-01 09:33:45
niedowartościowanie????

peter
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-05-31 23:36:50
Hej. Przed chwilą widziałem inną na tym samym wyrku. Chyba melanż w Ciechocinku :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300