Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sylvestros  11-05-31, 22:39 Zgłoś
+ 508 -
Dodano: 2011-05-31, 22:39:41   przez: Sylvestros
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 508  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Na jesienne chłody
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jankajanka
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-07-02 14:46:46
żadna wiocha, wesołe pomysłowe i z dystansem do siebie ;) a byłoby super jakby do kosza obok z napisem "plastik" zaprosił jakąś blondynkę ;D

pomnisz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-12 15:24:53
to jest dziewczyna i ją znam o.O

futures
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-24 14:43:50
HAHHA Szpak !!

aniasecret
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-12 23:46:34
Szpak sie lansuje :D

galka00
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-07-08 00:56:56
raczej prawdziwy śmieć !!!

azizizi
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-07-07 11:57:33
toż to sam Michał Szpak!

Bony
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-06 16:45:34
"Cieżki" przypadek tzw Heavy Metal ;]

Burger123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-06 10:05:31
najgorsze że ja ją znam

miluchaaa
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-07-06 03:04:14
ha ha ha :D jest mega. pierwsze zdjęcie które mnie tutaj rozbawiło. a nie wzbudziło współczucie.

mercuxd
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-06 02:01:16
KOleś - rządzisz! xDD

stacho1987
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-05 18:57:03
Ktoś całkiem dobrego metala wyrzucił:P

cytrynowomi
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-05 03:34:34
to zdjęcie jest zajebiste hahaha xD

Renatkaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 23:05:24
Hahah widze ,że nie tylko ja myślałam , że to Szpak ;D

TheZuza
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 23:02:37
ja pitolę myślałam że to Szpak :D

Ignis
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-04 16:55:44
Pozytywne zdjęcie !

natalie1512
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-07-04 16:31:55
michał szpak? O_O

gdysienudze
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-04 15:41:44
Wiocha?? Gdzie?? Fajny chłopak, ma poczucie humoru :)

yasiu94
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-04 15:21:34
zajebiste ;p to nie zadna wiocha, chcial sobie zrobic zdjecie i zrobil, chociaz dziewczyny robiace sobie zdjecia przy kontenerach z napisem "plastik" juz nie sa fajne ;s

maciekanusiak22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-04 09:34:57
SZPAK>?

kurwafikurwafa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-04 03:10:17
zajeniste zdjęcieeeeeeee! żadna wiochaaaa! nabitaaaa!

kurwafikurwafa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-04 03:11:04
zajebiste*

melkaaa18
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-04 00:01:55
metal < 333 cholender ! ludzie, gdzie wioche widzisie ? xD za(j)ebisty gość \m/

Sjel
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-07-03 19:52:05
Mnie tam sie podoba bo jest zabawne:d Gościu ma do siebie dystans i jest pozytywnie zakręcony^^ Więc to nie wiocha.

monika720
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-03 18:19:58
Dla mnie to nie wiocha, czasem warto podejść do niektórych rzeczy z dystansem.

wikta666
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-07-03 12:42:15
ej ! co od niego chcecie.? sama bym takie zdjęcie chciała : DD \m/

karma133
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-03 10:20:19
ja myślałam że to Michał Szpak . O,o

taer666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-03 01:07:08
Nie ma Metali lekkich :D Ave \../,

Crazygirlroxy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-03 00:30:50
Ej a to nie jest czasem Michał Szpak??

UnNamed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 15:18:45
Nie.

alan-madara
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-03 00:02:15
no ziomek wie jak zrobic wrazenie xD

rafff667
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-07-03 00:01:41
Takie gówna psują nasz wizerunek -.- Ave \m/

wikta666
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-03 12:42:59
ej, ja sama bym chciała takie zdjęcie xd tak, słucham metalu ;D

szyderca89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-02 21:48:29
on wygląda jak ten Szpak:)

shoter
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-07-02 21:07:26
Kot go płodził chyba nie Włodziu bo Włodziu by sie obrazil !!!!

fifiz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-02 20:55:49
ooo.Michał Szpak! :o.

Zouza
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-02 20:20:50
...słuchamy innej muzyki i inaczej się ubieramy nie oznacza, że jesteśmy źli czy też gorsi.

Zouza
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-07-02 20:19:30
Sama jestem metalówą, nie widzę w tym nic złego, a komentarzy typu "taaa- dokładnie tu powinni wylądować wszyscy metale xD"; "Wniosek z tego taki, czy jesteś plastikiem czy metalem to i tak jesteś śmieciem :)";Przynajmniej koleś wie do czego się nadaje [do kosza] ;p" - zupełnie nie rozumiem. To, że

OnaJestSzalona8
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-02 18:40:08
dobre :D

Crusader
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-02 17:12:24
real thrash metal. Dobre

mkkaczy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-04 10:42:19
Rzeczywiście. Dobre spostrzeżenie.

Agu6952
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-02 17:03:15
hahaha, świetne! :D

longcock
    Ocena: -11 (glosow:13)
2011-07-02 16:44:39
no prosze metal sam umiescil sie tam gdzie powinien;]

Justin
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-02 16:38:10
A w środku Michał Szpak! Przepraszam jego fanów ale ja go nie lubię!

Mirami8818
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-02 16:03:27
eee :) to jest dobre :)

breakfree
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-02 14:56:28
nie wiem czy na wioche się to nadaje, ale zajebiscie kreatywny koleś :D

jankajanka
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-07-02 14:46:46
żadna wiocha, wesołe pomysłowe i z dystansem do siebie ;) a byłoby super jakby do kosza obok z napisem "plastik" zaprosił jakąś blondynkę ;D

gimli1994
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-07-02 14:39:36
Podobno bieda w kraju a tu prosze ktoś wyrzuca całkiem dobrego metala.

tylkowisla
    Ocena: -9 (glosow:13)
2011-07-02 13:58:53
taaa- dokładnie tu powinni wylądować wszyscy metale xD

Tensor
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-02 13:47:57
trzeba mieć dystans do siebe :)

scat30
    Ocena: -15 (glosow:17)
2011-07-02 13:22:07
Wniosek z tego taki, czy jesteś plastikiem czy metalem to i tak jesteś śmieciem :)

G3H-bunny
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-02 13:19:58
\m/

biwy1992
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-07-02 13:12:55
Zdjęcie dla łachu zrobione ^^ Nie widzę wiochy :)

ona91omg
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-02 12:58:19
o tym samym pomyślałam,że to Szpak ;d

Dzika22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-02 12:53:32
To nie Szpak???

Peace_and_Love
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-02 12:48:14
Mam nieodparte wrażenie, że gdzieś już natknęłam się na to zdjęcie... Oświeci mnie ktoś? ;p

G3H-bunny
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-02 19:10:04
Nie, nie chyba nie. Nie ;P

fubi151
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-02 11:59:48
koleś metal, a kosze w kolorach rasta ;p

Thlen
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-07-02 11:49:32
masakra jaki złom...

qoockie
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-02 11:46:18
ja jestem metalem, i nie właże do śmietników...

taer666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-03 01:09:58
Spróbuj kiedyś zobaczysz to jest jak podróż w neverending story :) wiem co mówię :P

nowiutkie152
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-07-02 11:45:05
swój swojego zawsze znajdzie

pitbullek909
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-02 11:07:14
to nie Michał Szpak ?! xd

Artemis
    Ocena: 15 (glosow:17)
2011-07-02 11:04:41
Dokładnie kolejne zdjęcie z przymrużeniem oka, a Wy od razu na wiochę. Why so serious?

ro-sita
    Ocena: -13 (glosow:19)
2011-07-02 10:40:59
Przynajmniej koleś wie do czego się nadaje [do kosza] ;p

nimrod
    Ocena: 13 (glosow:17)
2011-07-02 10:40:56
komentarz usunięty przez użytkownika

ro-sita
    Ocena: -20 (glosow:20)
2011-07-02 10:40:17
Przynajmniej koleś wie do czego się nadaje [do kosza] ;p

MetallicA
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-06-04 09:55:09
zajebisty gościu, nie widze tu zadnej wiochy. ; )

ispitonyourgrave
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-06-01 01:46:18
niee, to nie ten z x factor, bo nie ma półmetrowych tipsów :D dlaczego wiocha? koleś ma dystans do siebie :P

Shczurra
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-06-01 01:04:39
Dobre xD

buzerant
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-01 00:52:30
czy to nie ten z iksfaktora? :D

twojastara727
    Ocena: -19 (glosow:21)
2011-05-31 23:22:04
typowy wieśniak :D

problemznickiem
    Ocena: 15 (glosow:15)
2011-07-02 12:10:06
wieśniak to ty jesteś. koleś ma poczucie humoru, a ty go od razu od wieśniaków wyzywasz! na żartach się nie znasz?

Ngauruhoe
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-03 10:20:43
Mi się wydaje że to ty jesteś wieśniakiem z takim nickiem ;)

twojastara727
    Ocena: -20 (glosow:20)
2011-05-31 23:21:32
typowy wieśniak :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500