Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe czym wypełniono im kieszenie...
hetera  12-11-16, 20:16 Zgłoś
+ 882 -
Dodano: 2012-11-16, 20:16:32   przez: hetera
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 882  Zgłoś nadużycie
7
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bajki uczą.
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Tak się spieszył
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
Ukryj komentarze(151)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Barakaka
    Ocena: 23 (glosow:39)
2012-11-21 20:52:19
Najlepsze jest to,że w próbnych sondażach PO dalej prowadzi,bo idioci dalej ich chcecie żeby rządzili ! Gdzie ja żyje ?! Lubicie być jeb*ni,to będziecie ! Pozdychacie ku*wy !

borubar07
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-03 15:32:40
Przeczytał ktoś z was tą ustawę? Ignoranci i jasnowidze.

kamis9112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-27 17:09:47
Tusk to powinien zniknąć z rządu jak to g**no każe jeść Polakom.

Joszo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 19:03:06
O widzę specjaliści znający GMO z youtuba się wypowiadają. A truskawki to wpi&&rdalacie.

byleth
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-25 12:33:22
Czy Wy ludzie, którzy wrzucają te teksty o GMO jesteście pozbawieni części mózgu? Wystarczy wejść na strony rządu i sejmu by dowiedzieć się że projekt NIE PRZESZEDŁ! Pisowcy zahipnotyzowani przez karła nie widzą nic poza jego małym tyłkiem.

sethterence
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-24 22:36:09
Kto z was lubi schabowego czy dobry stek? Jeżeli GMO będzie zakazane to możecie o śwince czy krówce pomarzyć. Nie ma dowodów na to, że GMO jest szkodliwe dla ludzi i takich dowodów nie będzie. Poczytajcie zanim będzie się wypowiadać, bo broszurki ekoświrów to nie jest naukowa literatura.

Matel88Pl
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-24 14:03:13
Kolejny krok zebysmy niemogli dozyc tej emerytury

gepardd
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-23 23:34:54
gowno sie znacie. Ustawa jest zgodna z dyrektywą UE (wolicie z podatków placic kary?!?!!? głąby?. bedzie rozporządzenie, które będzie to dodatkowo regulowac

SlowDancerOnMoon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 15:02:10
komentarz usunięty przez moderatora

scrabu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 10:31:33
komentarz usunięty przez moderatora

atemde
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-22 20:04:59
czekaj czekaj jeśli cichaczem , to skąd autor tej informacji wie o tym ? .. oO

BlackHare
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-22 20:14:07
Z dziennika ustawowego na stronie rządu?

hieraldo666
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-11-22 14:42:33
jest nadzieja,ludzie coraz głośniej o tym mówią i sprzeciwiają się takim działaniom,to jest jawne trucie społeczeństwa,Tusk ty śmieciu sam sobie żryj to gówno!!!!

Szpadelek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-22 13:24:55
Zapomnieli dopisać,że większość pszczół ginie od GMO (zasłyszane w radiowej trójce opinie jednego z pszczelarzy). A wiadomo-jak pszczoły wyginą,człowieka czeka to samo za 5 lat...Ale naród i tak będzie głosował na tych bandytów.....

sarxos
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-22 13:18:03
@fadromka Te badania na ktore sie powolujesz sa kontrowersyjne. Wielu badaczy, ktorzy je analizowali nie zostawia na nich suchej nitki i mowi wprost, ze to sa bzdury, a wyniki sa bledne. Linia genetyczna tych szczorow wybranych do badania ma ta cec he, ze sama zapada na nowotwory, bo do tego zostala

fadromka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-22 13:36:41
Więc bądź tak dobry i prześlij mi źródła.ps może byli oni z firmy Monsanto?Tak się zabawnie składa ,że większość badań przeprowadzają osoby podlegające,pod nadzorem i za pieniądze koncernów produkujących żywność gmo.

sarxos
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-22 13:11:44
Wiochą jest ten apel.

closterable
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-22 10:37:31
do genetyka Pavla- czy znany ci jest eksperyment na krowach ? kilka krow karmiono gmo. podczas badan jedna zmarła (nie wiadomo z jakiego powodu), w koncowych wynikach jej nie uwzględniono, uznano ze jej tam nie bylo... nie wazne co bylo przyczyna smierci, ale znamienne jest tutaj mataczenie

bezczas
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-22 10:11:47
A co robi opozycja - zajmuje się Smoleńskiem, zamiast zadbać o nas jeszcze żywych.

Lamka666
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-11-22 09:36:07
Czy w tym kraju żyją same barany bez umiejętności samodzielnego myślenia? Wiadomo, iż cała sprawa z Brunonem K., to była przykrywka mająca na celu odwrócenie uwagi opinii publicznej od naprawdę ważnych spraw.

Made-In-Poland
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-28 10:54:55
Ale nikt się na to nie patrzy. Każdy wierzy w to co pokazują media. A to przecież stary trik stosowany od wieków...

elpredatoro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-22 08:27:35
@Varak: Nie wiedziałem że mamy tylko 2 partie w tym kraju, dzięki że się podzieliłeś swoją ogromną wiedzą na temat polityki ;)

fadromka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-22 06:51:33
Film o 2-letnich niezależnych badaniach na szczurach z lektorem-link podam na prv każdemu kto się zgłosi.Obejrzyjcie i podajcie dalej!

fadromka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-22 06:54:45
Szokujące odkrycia francuskich naukowców nt.Genetycznei Modyfikowanych Organizmów (GMO). Szczury żywione GMO giną na skutek wielkich guzów rakowych. Wyniki badań nie pozostawiają cienia wątpliwości na temat szkodliwości GMO.

Majka18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-22 06:13:29
Pan T z korzeniami niemieckimi "Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz"! zapomnieliście już o co walczyli przodkowie?

wiedzma0700
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-22 01:23:51
Przeglądam własnie "porządek obrad sejmu z posiedzenia 7,8,9 listopad i nie ma tam wzmianki o takim glosowaniu

Pavla
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-21 23:53:00
Jestem genetykiem i mogę Was zapewnić że GMO to nie 'chemiczna sałata' i nie wyrośnie nam 2 głowa.

groh
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-21 23:48:18
co do GMO to mam z tym scierwem kontakt na kontraktach za granica i powiem wam ze mit o utracie masy miesni to prawda, jestem tez sportowcem rekreacyjnie kulturystyka,jedzac to GowMO juz do roku schudlem 6 dzorek w pasku to nie dobrze bo z rak , ramian , barkow , klatki i nog tez miesien wyparowal

groh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-21 23:52:10
dla glupich docinek z gory zaznaczam iz nie biore sterydow ani odrzywek - wiec miesien wyparowywuje po tym holenderskim rzarciu GMO - zreszta na przykalad moge wam przytoczyc jednego z holenderskich marines ktoremu lekko wykrecilem reke i sie poplakal - to robi GMO z facetow - brawo POELO

darek196514
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-21 23:10:06
Ci co zatwierdzili GMO będą patrzeć na łzy nieszczęścia swej rodziny (potomstwa)ich też to nie ominie.

Buba_444
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 23:06:14
komentarz usunięty przez moderatora

magda713
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 22:28:07
komentarz usunięty przez moderatora

Barakaka
    Ocena: 23 (glosow:39)
2012-11-21 20:52:19
Najlepsze jest to,że w próbnych sondażach PO dalej prowadzi,bo idioci dalej ich chcecie żeby rządzili ! Gdzie ja żyje ?! Lubicie być jeb*ni,to będziecie ! Pozdychacie ku*wy !

Varak
    Ocena: -19 (glosow:23)
2012-11-21 23:18:25
Tylko się nie zapluj, pisiorku :)

skajma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 20:28:04
komentarz usunięty przez moderatora

Ramuelek
    Ocena: 14 (glosow:24)
2012-11-21 20:08:10
Chcieliscie PO? Macie :)

Szolotl
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-11-21 19:32:59
Rząd zlekceważył opinię publiczną,kraje lepiej rozwinięte,z dużo większym doświadczeniem.Nie przypomina Wam się sytuacja podobna do ACTY?W europie również byliśmy pierwsi.Propaganda delegalizacji konopi okazała się sukcesem,teraz przyszedł czas na propagandę GMO.

Szolotl
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-21 19:34:27
Spodziewajcie się artykułów w gazetach,informacji w telewizji o jej zbawiennych właściwościach, i rozwiązaniu problemu głodu na świecie. W USA wyrzuca się ok.60% wyprodukowanej żywności.

rooneq
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-21 19:18:52
wiedziałem, że coś będą chcieli po ciuch przegłosować pod przykrywką wielkiego zamachu Brunona. Chociaż nie spodziewałem się, że już coś przegłosowali...

Starbreaker
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-11-21 20:26:54
zamach to ściema, Brunon jest dawnym członkiem PO a "materiał dowodowy" to nic innego jak stara Nokia, baterie, kilka kabelków, dziurkacz biurowy, kartonowe pudełko, kondensatory i silniczki z zabawek. Jeśli on zrobił z tego bombę to nawet MacGyver przy nim wymieka.

cobos18
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-11-21 19:03:51
ludzie macie jakis pomysł aby obalic ten zasrany RZĄD????

jestem-nie-madry
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-11-21 19:55:01
brunon K.:)

yeti1992
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-22 00:50:53
Wojna domowa albo przynajmniej rewolucja.

fadromka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 08:32:52
To pytanie nie daje mi spać.K** jak tylko coś się zmienia to na gorsze.

Krzysiek0294
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-21 19:02:17
Dlaczego nasz kraj daje się tak wrabiać ?? tyle głupich ustaw tyle oszustw cenowych (piszę tu o paliwie chlebie itp. ) a my nic z tego praktycznie nie robimy, tyle tylko że coś powiemy coś napiszemy ale brak odpowiednich kroków. prawie 38 mln nie daje sobie rady z prawie 500 osobową władzą.

Krzysiek0294
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 19:03:21
Podziwiam niektóre kraje które mimo zamieszek w kraju potrafili obalić władzę. Piszę tu o np. Egipcie

Krzysiek0294
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 18:59:41
komentarz usunięty przez użytkownika

mouse-in-house
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-21 18:50:49
Ludzie powinni zjednoczyc sie i protestowac, jak bylo podczas slynnej umowy acta

wiochawita1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-21 23:17:26
ktora i tak po cichu wprowadzili.

hopek20o
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-21 18:50:11
Kur... rudy śmieć robi z nami co chce , a ten tępy naród się kłóci zamiast protestować i siłą obalić ten śmieszny rząd , teraz kur.. mur będą budować wokół sejmu fajnie ....

sernik_na_zimno
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-21 18:47:24
I oczywiście jak zwykle - społeczeństwo mówi NIE - a nasi przedstawiciele, sprawując władzę w naszym imieniu mówią TAK.

mr-nic
    Ocena: -18 (glosow:32)
2012-11-21 18:20:03
Bardzo dobrze, że wprowadzili. Ciemniactwo niech się douczy a później wypowiada na temat GMO czy jakiejkolwiek innej sprawy. Cholerny zaścianek.

Podlasiak1977
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-21 21:23:26
to moze panie mlody i wyksztalcony z duzego miasta wymienisz kilka zalet tego gmo nad naturalnymi roslinami?i napisz jeszcze ile wybulimy z naszych kieszeni na poczet kar ktore nalozy na Polske trybunal europejski za przepchniecie tej ustawy.

nataliam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 21:27:39
komentarz usunięty przez użytkownika

nataliam
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-21 21:32:29
Mr-nic masz rację. Podlasiak1977 leczenie wrzodów. Szczepionki na różne choroby w roślinach. Nie słuchasz lamentów rolników, że lato za gorące a zima za zimna i im plony padają. Nie stosujesz HERBICYDÓW. Nie bój się zjedzenie transgenicznej sałaty nie spowoduje, że staniesz się zielony.

potmar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 23:13:33
komentarz usunięty przez moderatora

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-22 20:47:19
natalian,a czy ktos zbadal jak to bedzie dzialac na czlowieka przez dlugi czas konsumowania i czy po kilku latach nie wystapia powiklania?ja tam widze roznice jak zjem powiedzmy swoja rzodkiewke to az morde wykrzywia taka ostra:)a sklepowa wodnista i smaku rzodkiewki nawet nie przypomina:)

Tundra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 18:16:15
komentarz usunięty przez moderatora

SYSOP
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 18:00:21
komentarz usunięty przez moderatora

sarna
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-11-21 17:51:55
hitlerowska polityka chcą wybić własny naród nawet małe dzieci! tylko czemu? może chodzi o to by umierali przed 67 wiadomo czemu....wpiszcie sobie na youtube " Zbrodniarze w Sejmie zatwierdzają kolejną ludobójcą ustawę. GMO to śmierć" tam jest wszystko powiedziane ,aż ciarki przechodzą ;

ZlyWujek
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-21 17:34:33
"I wypowiadał się na temat szkodliwości owoców modyfikowanych genetycznie, jedząc nektaryny..." - Inteligentni zrozumieją.

wariatos1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 17:33:44
..co to jest "PLS" ?

migaczsmigacz
    Ocena: 15 (glosow:21)
2012-11-21 17:20:23
A ja sie k**** pytam co robi w tym czasie opozycja?!! Szuka trotylu w tupolewie albo inne jeszcze bardziej niedorzeczne bzdury. Na prawde nie ma na kogo glosowac bo zadna opcja nie dba o nasze interesy tylko o swoje!

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-21 16:51:55
Mi osobiscie m.in. nektarynki, czy winogrona bez pestek, ktore wlasnie sa GMO nie przeszkadzaja. Duzo szumu o nic. Powstaje pytanie, jakie grupy interesu beda mialy zysk z takiego zakazu, bo zwykly rolnik na tym, ze z uprawy wiecej mu wyrosnie na pewno nie.

hetera
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-21 16:57:52
Nie o nic :P Różnica: krzyżówki i inżynieria genetyczna. Ponadto nie chodzi tu tylko o ew. szkodliwość dla naszego zdrowia tego typu produktów. Mnie przeszkadzają np. patenty i to co się wokół nich dzieje.

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-21 17:46:43
O toto wlasnie - patenty, pozwolenia, koncesje, limity itp. Wlasnie o tym wspomnialem. A odn inzynierii gen, to mleczko, seki i jogurciki od krowek, jajeczka od kurek, miesko od kurczaczkow, czy swinek - wszystkich od dawna karmionych pasza z modyfikowanej sruty sojowej jemy od dawna.

zbiczeek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-21 17:48:33
I nie zauwazono jak narazie szkodliwego wplywu. Nooo, moze wiecej sie ostatnio JP na 100% pojawilo. :)

hetera
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-21 18:22:06
No widzisz, czyli jest szkodliwe :D Wiem, że jemy... ale nie chcemy. Jak ktoś ładnie poniżej zauważył... azbest też kiedyś nie był szkodliwy. ;)

iwan870701
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 16:47:22
od dawna to wpierdzielamy tak czy siak

Fafikuleniek
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-21 16:41:04
Ewidentna zdrada interesów Państwa Polskiego Panie i Panowie.

Wiesniakznetu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-21 16:04:23
No ja bym nie chciał jeść warzyw, których nawet robactwo się nie tknie bo sobie syntezują pestycydy

nataliam
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 21:38:53
Heh podszkol się jeszcze trochę. Nie ma czegoś takiego jak synteza pestycydów przez rośliny modyfikowane :)) wybiegłeś przed naukowców gratuluję!

Wiesniakznetu
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-21 16:01:43
Zastanówcie się kiedy w mediach podano informację o matce Madzi i jej ucieczce. Za każdym razem gdy są jakieś głupie tematy w wiadomościach coś się dzieje, zazwyczaj niedobrego

sebols
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-21 16:00:05
A i tak pójdziecie na nich zagłosować

Pelikan2011
    Ocena: -13 (glosow:23)
2012-11-21 15:27:13
Szkodliwość GMO to pic stworzony przez organizacje "ekologiczne", które żyją z pieniędzy od rolników produkujących "normalną" żywność. Nie dajcie się robić w konia prze EKOorganizacje...

wladsenty
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-21 16:09:31
No ba, Platforma mówi, że GMO jest cudem na kilu, to tak być musi... Nie pierwsza rzecz, która przeszła w Rządzie, i pewnie nie ostatnia, która gwałci nasze zdanie, światopogląd i prawa.

saviola1
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-21 15:15:23
no to teraz przegięli.... jadę dokończyć dzieła i wysadzić ten sejm razem z ich "mądrościami" w powietrze, ostatecznie totalne bezprawie i anarchia lepsza niż oni. Zapewne jakiś generał obejmie władze i może wtedy będzie lepiej - a gdyby nie wypaliło pomóżcie mi uzbierać na prawnika

Starbreaker
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-21 15:32:48
ABW już do Ciebie jedzie ;)

wladsenty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 16:14:30
W razie czego znam dobrego adwokata.

fadromka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 14:41:31
komentarz usunięty przez moderatora

kolezankalech
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 14:25:32
A powiedzcie mi lepiej co dla Was znaczy GMO,bo jestem niesamowicie ciekawa. Mniejsza o politykę.

Starbreaker
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-21 14:35:53
kolejna katastrofa ekologiczna na naszych ziemiach. Podobna do tych z czasów PRL jak to ruscy obdarowywali nas swoimi roślinkami, których do dzisiaj nie możemy się pozbyć a które okazały się toksyczne np. "barszcz sosnowskiego"

Galaxia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 14:54:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Galaxia
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-21 14:58:23
komentarz usunięty przez użytkownika

Galaxia
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-21 15:04:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Corriere
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-21 14:06:01
A gdzie byla opozycja ? Czemu nie nagłaśniali sprawy ? Tylko o Smoleńsku mowa i to ich interesuje nic więcej . Maja gdzieś Polskę

Nav18
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 13:49:46
dokładnie, ale porównajmy Kaczyńskiego z Hilterem, nie? :) od razu zaznaczę - jestem apolityczna

Starbreaker
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-21 14:09:48
Kaczafi jest niższy i pewnie dlatego jest taki wredny. Nienawiść aż kipi z niego, a jego słowa dzielą P0laków nawet kiedy milczy. Podobno ma schizofrenie bezobjawową - takich jak on powinno sie zamykać!

StachTraktorzysta
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-21 13:40:03
ja bardzo proszę aby się tym już nie interesować. przecież macie mamę Madzi, ona jest prawdziwym złem. nią się zajmijcie. popiszcie jeszcze troszeczkę co byście jej zrobili, jakbyście ją złapali. popiszcie też o słit fociach i dzióbkach. a te sprawy zostawcie, bo są od tego madrzejsi

gurool
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 13:38:29
Po prostu brak słów, jak można coś takiego zrobić, czyżby Monsante dużą kasę wyłożyło pod stołem na to żeby Tuskolandia przyjęła tą ustawę? Jak inni zakazują? Dać rudemu GMO niech sobie je, ale my tego nie chcemy!! Coraz bardziej rozumiem dlaczego Brunon to chciał zrobić..

Starbreaker
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-21 13:27:30
Przecież to jest jak zwykle wina PIS, nienawistnie milczącego Kaczafiego i jego siepaczy.

StachTraktorzysta
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 14:17:35
przestań pierdol*ć. czy zawsze jakiś imbecyl musi wszędzie wsadzić swoja propagandę. zarówno pisowska jak i peowską. właśnie przez ten harmider ważne rzeczy przelatują po cichu bokiem.

Starbreaker
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 14:27:01
Miło, że to widzisz, zawsze to jakiś postęp... Niestety nic na GMO nie poradzisz chyba że uda się obalić rząd do wiosny w co wątpię. Wystarczająco długo pisałem i mówiłem co oni chcą zrobić, teraz już jest za późno i zostają tylko komentarze desperata.

WD-40
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-21 13:20:15
ciekawe ile dostali za przegłosowanie?

StachTraktorzysta
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-21 13:45:20
ta ustawa była tak ważna dla tych którzy ją forsowali, że nie miała szansy nie przejść. gdyby Lepper żył, to byśmy wiedzieli że coś takiego się szykuje. ale pozbyli się go. na dodatek inni krzykacze boją się teraz podskoczyć, bo wiedzą że skończą tak jak on.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 14:29:29
Kalemba już tłumaczy, że będzie zakaz. Wejdą specjalne rozporządzenia a umożliwi to ta właśnie ustawa... jakby to już w niej nie można było tego zabronić.

emila4woj
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-21 13:07:56
Jeśli będzie wojna to pierwsze co to ludzie rozliczą się z naszymi "wspaniałymi" politykami to jest pewne!

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 13:52:47
zanim do wojny dojdzie, to ci którzy to uknuli, już dawno dędą na bezpiecznej wyspie, której nie ma na mapach.

Tesciowa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 13:06:23
"Jeżeli zależy Ci na tym co jesz Ty i Twoje dzieci - udostępnij tę informację dalej" - i co z tego? Nawet jeśli wywieszę ją sobie na balkonie w postaci dziesięciometrowego banera, nic to nie zmieni.

StachTraktorzysta
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 13:47:47
gdyby tych banerów było mrowie z dopiskiem, "nie zapomnimy wam tego w kolejnych wyborach" to coś by to dało. ale kto wywiesi taki baner ?

hetera
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-21 14:37:17
Z pewną inną ustawą wystarczyło narobić rabanu w necie. Ważne żeby się o tym mówiło... będzie dużo niezadowolonych a oni muszą dbać o głosy. Potrafią się przy tym ugiąć. ;)

fadromka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 12:46:14
Moderator usunął mój post z linkiem do filmu gdzie przeprowadzane były badania na szczurach -Link podam każdemu zainteresowanemu.Szczury masowo zaczęły chorować na nowotwory ,trzeba coś z tym zrobić.

Szolotl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 13:46:28
PO co?Posła stać na ekologiczną żywność,a masa? kto by się nią przejmował. Korporacja ma więcej do powiedzenia niż obywatele.

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 13:51:23
bo to przyniesie dodatkowe zyski. a z tych zysków ci którzy głosowali za, będą mieli na ekologiczną żywność z np. Nowej Zelandii. a reszta niech choruje. zwiększy to zyski firmom farmaceutycznym. te z kolei też będa się musiały jakoś odwdzięczyć posłusznym posłom.

fadromka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 13:58:11
Więc patrzmy tylko jak nas trują,ponieważ jeśli nie można nic zrobić to lepiej siedzieć cicho.

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 14:20:42
wczoraj miałeś w mediach demonstrację siły. pokazali ci jak rozszyfrowują spiskowców. jacy to oni przebiegli i ze wszystko wiedzą.

fadromka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 12:35:38
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-21 12:34:03
A jak głosowało PIS tez głosowali za więc dlaczego piszesz ze sld i po

voodka82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 12:23:23
komentarz usunięty przez moderatora

tasior777
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-21 12:20:26
Pierwszy absurd hetery, z którym się zgadzam. Duży plus za to oby tak dalej

maciekszef99
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 11:50:32
NWO is coming...

magdzioszka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 12:34:04
już dawno zaczął się jego proces...

maciekszef99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 15:37:32
Zgadza się...Jesteśmy jak te szczury. Tylko nawet nie wiemy, w jak ciasnej klatce żyjemy.

house32
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-21 11:42:56
PIS tez bylo "za" minus za klamstwo

afrosamurai
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 11:44:36
Polecam obejrzeć polska sejmowa prostytucja i dopiero zabrać głos

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 15:46:30
niestety ale afrosamujaj ma rację. wpiszcie to w wyszukiwarkę YT. tam jest wyraźnie jak to było.

camel1990ts
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 11:40:39
przeciez teraz polskie zwierzeta sa karnione gmo 90% soi w polsce jest gmo

AlexBJ
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-11-21 11:36:15
Ja jestem za. GMO nie jest złe,na pewno nie powstanie z nas inny organizm ;P bo geny się nie skrzyżują, poza tym, zanim cokolwiek zostanie wypuszczone jest badane przez kilkanaście lat, a to że nikt nie wie nic o skutkach, wpływach czy zaletach GMO, to można podziękować naszym wspaniałym mediom...

afrosamurai
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-21 11:43:26
O azbeście też tak kiedyś mówiono

Szolotl
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-21 11:46:15
Zastanowiłbym się kto sponsoruje badania nad GMO.1.W USA jest bardzo wiele negatywnych badań odnoszących się do modyfikowanych roślin.2.Patent.Jeśli wiatr przeniesie nasiona GMO na Twoje pole,które zasadzone jest zupełnie inną odmianą,masz obowiązek oddać całe zbiory i zapłacić karę.

fraaanczeska
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-21 13:58:42
komentarz usunięty przez użytkownika

fraaanczeska
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-21 14:02:34
komentarz usunięty przez użytkownika

afrosamurai
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-21 14:04:05
Najlepsze z tego jest to, że w obecnej formie ustawy producenci nie będą mieli obowiązku informowania konsumentów( np na etykiecie) o użyciu roślin GMO w swoich produktach

tomas1980
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-21 11:30:50
Przecież człowiek odkąd zaczął uprawiać dla swojego użytku - modyfikuje genetycznie rośliny... krzyżując je itp itd... więc nie bardzo kumam o co takie halo....

Osama98
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-21 12:02:58
Genetycznie może i tak. Ale tu chodzi o chemiczne modyfikacje.

szprocior
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 11:23:14
A morał tej historii krótki i niektórym znany jak będzie nas za dużo to nas odpalą nasionami. Prosta metoda kontrolowania populacji na świecie :)

fwio
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-21 10:55:44
głosujcie dalej lemingi na antypolski rząd...

soltera5
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-11-21 10:29:19
przecież media mają sensacyjke jaką jest Brunon K. niedoszły zamachowiec...mydlą nam oczy...MEDIA JUŻ NIE SA WOLNE, SĄ NARZĘDZIEM WŁADZY A dziennikarze to sprzedajne pióra

kamiloza89
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-21 11:21:20
oczywiście, że tak. Pamiętam słowa mojego wykładowcy -jeśli media nakręcają jakąś sprawę tzn., że jest druga strona tego-zazwyczaj niekorzystna dla społeczeństwa.to zwykłe mydlenie oczu.

miszcz82
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-21 10:29:00
komentarz usunięty przez użytkownika

jk1970
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 10:19:53
komentarz usunięty przez moderatora

Galaxia
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-19 14:29:10
komentarz usunięty przez użytkownika

ster000
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-17 10:51:15
jak będzie wygadać pietruszki nać, koorwa mać, pory, i moja ulubiona cebulka - dymka?!

Galaxia
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-19 14:32:00
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-21 10:43:10
Będzie wyglądać tak samo, opakowanie zostanie, zmieni się za to skład chemiczny w środku ;)

ster000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-21 13:16:58
w proszku? dziewczęta, prosze ja was tylko nie udawajcie...:) To jak sex instant:) Nie kupuje wszystkiego, część mam z własnej ziemi:) swoimi oczami patrzę na to od narodzin po zbiór:)

ster000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 16:20:12
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-21 16:52:05
I właśnie uprawianie własnego kawałka ziemi daje nam większą gwarancję, że jesz zdrowiej niż kupione w supermarkecie. Pomidorek,truskawka czy jabłuszko z własnego ogrodu naprawdę mają inny smak. Ster,dzisiaj i tak prawie już mamy sex instant ;)

ster000
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-17 10:49:22
'Reprezentacja naszego kraju nie będzie miała takich wyników, już nigdy, nigdy nie będzie takich wędlin, takiej coca coli, takiej musztardy i takiego mleka. Już nigdy nie będzie...'

karol7777777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 08:24:32
komentarz usunięty przez użytkownika

valdi144
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-17 06:50:01
Przypomnijcie sobie te wszystkie zdjęcia amerykanek z monstrualnych rozmiarów zadem. Efekt jedzenia soi, kurczaków i kukurydzy. Teraz będziemy wrzucać takie zdjęcia z Polski. Ciekawe kto i ile dostał za przepchnięcie tej ustawy

mastocyt
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-11-17 00:23:16
polacy to debile i tak będą głosowali na PO bo tak mówią w TVN telewizji elit

michalng
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-11-21 10:19:03
Polacy to debile bo boją się GMO. Nie ma żadnych dowodów na szkodliwość GMO. Jest tylko zabobonny ludzki strach. Jemy GMO już od dawna. W Polsce uprawia się GMO. (Nasiona rolnicy sprowadzają głownie Czech) .

shark7
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-11-16 21:17:21
Na temat GMO nie będę się wypowiadał bo ekspertem nie jestem ale ponad 80% upraw kukurydzy jest genetycznie modyfikowana, Amerykanie zdaje się byli nawet przeciwni zakazowi stosowania GMO.Temat jest bardziej złożony bo należy brać pod uwagę że populacja ludzka się rozrasta a co za tym idzie większe

shark7
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-16 21:20:36
zapotrzebowanie będzie na żywność.Jej uprawianie będzie się wiązało z rozrastaniem pól uprawnych kosztem terenów przyrodniczych.Pszczoły już wymierają a one są głównym źródłem zapylania, wiele gatunków też jest na wymarciu a w ten sposób rozrywa się łańcuch wzajemnych powiązań.Ziemi nam nie przybędz

hetera
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-16 21:23:44
Racja to złożony temat.Moje informacje pochodzą od dobrze znanych mi osób wykształconych w pewnych kierunkach. Od prawnika np.wiem jakim problemem są patenty i o pozwach, a od biotechnologa o zagrożeniu dla równowagi w przyrodzie jakie niesie ze sobą gmo. To wystarczy- jestem przeciwna.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-16 21:24:56
Amerykańscy farmerzy i tak już są w szponach koncernów sprzedających nasiona GMO,cały kraj jest takimi nasionami obsadzony. Populacja się rozrasta,ale problem z głodem zamieni się na problem z chorobami z powodu chemii w jedzeniu i manipulowaniem z nasionami.

shark7
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-16 21:26:12
przybędzie więc aby nie rabować przyrody pod uprawy rolne trzeba poszukiwać większej wydajności z hektara.Smutne to i przerażające ale takie są fakty, jest nas coraz więcej i coraz więcej zapotrzebowań mamy stąd te poszukiwania.

shark7
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-11-16 21:34:49
Ja też jestem przeciwny wszelkim modyfikacjom ale też jest jakiś we mnie głos rozsądku.Chemii w pożywieniu przyjmujemy tyle od dawna że powinniśmy już dawno świecić.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-16 22:04:05
No właśnie mój głos rozsądku nie pozwala mi się na to zgodzić ;)

marcind5891
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 11:14:11
Jedyna populacja jaka się rozrasta to populacja muzułmanów... Ile znasz związków gdzie ludzie mają ponad 2 dzieci? a ile gdzie 1 lub wcale?

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-16 21:08:57
Można się wkur.... ! I jak tu nie myśleć, że nasi rządzący sprzedają nasz kraj dla własnych korzyści. I to jeszcze PSL! Buraki jedne (nie obrażając buraków), sami już chyba mają mózgi genetycznie zmodyfikowane.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800