Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
...czy ci ludzie nie mają czym się zająć???...rodziną albo własną d***???
szatano999  12-11-20, 21:50 Zgłoś
+ 255 -
Dodano: 2012-11-20, 21:50:13   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 255  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
Ukryj komentarze(239)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Madziolza
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-11-25 22:14:28
Jaruń też na tym skorzystał. Dzięki tej katastrofie nie odszedł w zapomnienie i może jechać na współczuciu innych ludzi. A poza tym wszyscy zachowują się, jakby w samolocie leciał TYLKO Lech Kaczyński i nikt inny.

azureus714
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-20 12:48:26
to był zamach o czym swiadczy fala "samobójstw" osob zwiazanych z katastrofą smoleńska,ktorych zeznania nie zgadzały sie z wersja ruskich. przeczytajcie sobie na necie ile juz osob "popelnilo samobojstwo" w niewyjasnionych okolicznosciach jak lepper.

daglass
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-02 19:23:57
Znam tego typa z Flagą burak jakich mało

Sebb31
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-29 12:18:07
...zdaje sobie z tego że to był zamach...i to nie pierwszy tego rodzaju....był niewygodny...ale zadajmy sobie jedno pytanie...czy afiszowanie się przez następne 20 lat na ulicach z transparentami coś da? odpowiem...nie...a ci co będą stać stracą pół życia na idee, która nie zostanie wyjaśniona.nigdy

Sebb31
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-29 12:09:11
...zdaje sobie z tego że to był zamach...i to nie pierwszy tego rodzaju....był niewygodny...ale zadajmy sobie jedno pytanie...czy afiszowanie się przez następne 20 lat na ulicach z transparentami coś da? odpowiem...nie...a ci co będą stać stracą pół życia na idee, która nie zostanie wyjaśniona.nigdy

skatinator
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-28 21:24:12
oczywiście że to był zamach. tylko trochę bardziej złożony niż wam tumany się wydaje. nie zapominajcie kto tak naprawdę rządzi tym światem. finansjera, masoneria. a dziwnym trafem po katastrofie w smoleńsku Polska w zawrotnym tempie popada w ruinę. poskładajcie sobie wszystko do kupy.

zajac.007
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-27 23:52:24
Gdyby twój stary cię widział, to by wolał 60 lat temu spuścić się na dywan

Michallo60
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-27 21:47:54
To ty jesteś zmanipulowany przez księży, Radio M i Tv Trwam. Na jakies podstawie twierdzisz, że to zamach? A zresztą... co będę się wysilać... zawsze w społeczeństwie znajdzie się taki ktoś przez, którego wszystko się pierdoli.

Michallo60
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-27 21:40:27
Na jakich podstawach twierdzicie, że to zamach :D

longvader
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-28 09:01:27
jeśli mi logicznie odpowiesz na pytanie- dlaczego ruscy nie oddali jeszcze wraku tupolewa?- to może przyznam ci rację..

wiki09
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-27 18:08:08
A ty masz jakieś priblemy z mózgiem? Bo jak tak to zajmij się rodziną i swoją obesraną dupą ! :)

Madziolza
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-11-25 22:14:28
Jaruń też na tym skorzystał. Dzięki tej katastrofie nie odszedł w zapomnienie i może jechać na współczuciu innych ludzi. A poza tym wszyscy zachowują się, jakby w samolocie leciał TYLKO Lech Kaczyński i nikt inny.

RyzyWariat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-25 21:51:16
komentarz usunięty przez moderatora

memeo
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-25 18:00:03
akurat kiedy rozbił się samolot nie mieli co robić. a teraz to ich jedyne hobby z tego, co widać.

palaczos87
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-11-25 15:48:04
w polscer prawie kazdy ze jedenasty wrzesnia to byl zamach a nie atak terrorystyczny. Otworzcie umysly i chodz przez chwile pomyslcie ze smolensk to nasz 11 wrzesnia. cala elita polskiej inteligencji ktora wciaz wierzyla w wolna Polske i jej wewnetrzne interesy. przejrzyjcie na oczy .

Michallo60
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-27 21:43:51
tTwierdzisz, że to zamach...? Jakie masz podstawy?- trotyl, sztuczna mgła, rosyjska rakieta z katiuszy czy może pancerna sosna która Rosjanie postawili po to aby prezydent zginął? Pierdolnij się w swój pusty łeb imbecylu.

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-25 15:03:32
debil z pisuaru

marcik8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-25 14:45:42
komentarz usunięty przez użytkownika

MsRoland24
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-25 13:43:31
fanatyzm nie do pojęcia!

BigWay
    Ocena: -3 (glosow:37)
2012-11-24 20:14:15
Ci ludzie są partiotami i walczą o prawde, należy im się szacunek za to, w przeciwieństwie do Ciebie, idź skocz z okna bo jesteś tylko kolejnym zmanipulowanym kretynem mającym zamknięte oczy, nie potrafisz myśleć, jesteś nikimi innym jak elementem szarej masy zapierdalającej na elite. Może powiesz m

MsRoland24
    Ocena: 1 (glosow:23)
2012-11-25 13:47:57
"Ci ludzie są partiotami i walczą o prawde, należy im się szacunek za to, w przeciwieństwie do Ciebie, idź skocz z okna..." = 100% WIOCHA

darkangel82
    Ocena: 5 (glosow:21)
2012-11-24 19:19:27
cos wiecej tych wypowiedzi smierdzi mi mocherami

romet500
    Ocena: -9 (glosow:23)
2012-11-24 17:14:09
Ja nie daże sympatią PISU ani PO ale wydaje mi isę ze autor tej "wiochy" pierdo***li głupoty a gdyby to była twoja rodzina w śród załogi ?

Maryyyjusz
    Ocena: -7 (glosow:25)
2012-11-24 17:07:44
Szatano Żydowsko-Rządowa prostytutko ,sprzedane ścierwo jak byś nie miał spermy na oczach to byś wiedział co się dzieje na świecie .A tak łykasz ptasiwo jak młody pelikan Je..ć New World Order !!!

PawelSan
    Ocena: 0 (glosow:28)
2012-11-24 15:48:00
Wiocha dla kogoś za wrzucenie tego zdjęcia... jeszcze kilka dziesiąt lat temu wmawiano nam że za Katyń odpowiedzialni byli Niemcy....Zamiast sie naśmiewać proponuje zacząć myśleć samodzielnie bo zajeżdża tu TVN na kilometr.

jurajska333
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 22:40:20
a amerykance od samego poczatku wiedzieli kto za tym stoi,moze tez zacznij myslec samodzielnie

womack
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-11-24 14:37:31
Oooo...lemingi wrzucają na wiochę, czy to zdjęcie to skan z gazwybu czy z uszatego "nie"? Nieważne, myślenie boli, nieprawdaż?

darkangel82
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-11-24 13:05:15
szczerze mowiac az mi sie nie dobrze robi jak widze co piszecie w polsce jest zle i robi sie jeszcze gorzej a wy bronicie tych na stolkach co oni robili czy robia tyle ze w kieszenie sobie pchali tak samo mundurowi

darkangel82
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-11-24 13:01:03
ta ci ludzie to mogli w polsce zrobic ,........... chyba jeszcze sos bardziej zlego szkoda ze jedna kaczka uciekla

walbar
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-11-24 09:59:36
Jak psu dupa się zrośnie, chyba wtedy będzie zamach

rafal8
    Ocena: -3 (glosow:33)
2012-11-24 09:58:01
niezależnej? masz na mysli Gazeta Polska? co wydaje ja Rydzyk! Dla was niezalezne to te co wychwalaja Kaczynskiego Pod niebiosa a te które mówia prawde o PISie to juz sa media rzadowe! bo kto moe krytykowac waszego wodza Rydzyka i Kaczora

womack
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-11-24 14:39:52
Mylisz się o jakieś 180'. Każdy kto stwierdzi w mediach że Tusk łże (bo łże), że rząd to debile bez kwalifikacji(bo tak jest w rzeczy samej), jest od ręki nazywany pisowskim oszołomem.

rafal8
    Ocena: -6 (glosow:24)
2012-11-24 15:08:21
Mądrzy sa tylko ci co nie dali sie zmanpulowac PISowskiej propagandzie na czele z Rydzykiem!!! Ale jak to u was mówia"i nikt nie powie nam ze czarne jest czarne a białe jest białe"

mariom460
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-11-24 17:13:39
rafal8, łączymy się w bUlu i nadzieIJ z Tobą

marcik8
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-11-24 20:14:17
mariom460, idź zjedz sobie obiaT---jak to napisał kiedyś w podzięce w księdze pamiątkowej niejaki Kaczyński Jarosław.

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-24 22:50:10
rafal8 - lacz sie w bulu jak napisal komorowski

mariom460
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-25 10:30:24
marcik8 czy ten Jarosław jest głową naszego państwa?

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-25 10:43:22
z tym obiatem to polemizowal bym.wystarczylo dodac kreseczke i w tak lekarskim pismie jak u Jarka wyszlo T.noo ale niech bedzie.przynajmniej Kaczynski na wykladach nie posilkuje sie kserowkami z wikipedi i nie robi takich okrutnych bledow i wpadek medialnych jak ten co kupil tytul hrabiego:)

marcik8
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-25 14:49:09
Kaczyński nie robi tylu medialnych wpadek?Żartujesz sobie?Robi ich tyle,że wielu zastanawia się nad zdrowiem psychicznym tego karzełka i czy bierze jakieś silne leki. Przypomnę tylko jak namawiał na głosowanie na PO by pomóc Polsce i sobie,jak mówił,że nikt nam nie wmówi , że białe jest białe...

marcik8
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-25 15:02:27
Wszyscy pamiętamy jak śpiewał hymn "z ziemi Wolskiej do Wolski", jak obraził wójta nazywając go wójt"nic nie mogę", jak zasadził dąb, który zaraz usechł,jak mylił piosenkarza Chyłę z Grześkowiakiem i film, który oglądał tylko dla Bardotki,a ona tam w ogóle nie występowała itd,itd

szydera88
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-11-24 09:21:35
a ty szatano999 widać że swoje poglądy opierasz wyłącznie na tvn24 i tvp info bo czytanie niezależnej prasy wymaga od ciebie wbyt dużego wysiłku umysłowego

kiewa69
    Ocena: 8 (glosow:24)
2012-11-24 08:49:21
Łowca, jesteś zwykłym naiwniakiem, jesteś tak zaślepiony rządami PO, że Twój mały mózg, nie jest w stanie pojąć tego, że przypadkowo nie giną ludzie takiego pokroju,którzy mieli wiele do powiedzenia,i zrobienia w Polsce..Twój komentarz powinien zawitać na głównej buraku

avenger85
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-11-24 11:16:16
mgła, wieża kontroli to był kiosk zbity z kartonów. piloci nieudacznicy, ignorowali ostrzeżenia systemu TAWS, kontrolerzy w kiosku pracowali na sprzęcie z lat 50. presja na pilotach, chcieli pokazać, że potrafią wylądować. czego jeszcze chcesz ? bomb ? rakiet ? wzmacnianych drzew celowo tam posadzon

avenger85
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-11-24 11:19:13
to są składniki z gwarancją katastrofy. na które są twarde dowody. chory człowieku jakie ty i twój idol macierewicz macie dowody, że było inaczej ??? a wiem wiem macie ale ich nie pokażecie .... zgłoś się do psychiatryka i błagaj o pomoc.

szydera88
    Ocena: 9 (glosow:19)
2012-11-24 06:47:33
"nieświadomi się śmieją" ale jeszcze nie czas historia pokaże jedno jest pewne w tej sprawie głęboko pies został pogżebany

kreglowicz
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-11-24 01:27:08
a celem tego wszystkiego jest skłócenie narodu...

czampionick
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-24 00:45:30
Niezła prowokacja szatano999 :)

upsidedown81
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-23 23:50:04
trochę do Cejrowskiego zalatuje.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:26)
2012-11-23 23:29:44
taktyka rzadu.mowic o tym malo ,klamac i ignorowac.aby dalej od prawdy.w mediach wysmiewac tych co do prawdy daza.ktos sie wychyla to "seryjny samobojca" go odwiedzi.szatano-pozyteczny idiota

Ashtar
    Ocena: -2 (glosow:24)
2012-11-23 23:22:06
a czy barany takie jak ty przestana wrzucac nieeioche na wioche? walczao prawde to powinienes pomoc bedac polakiem a nie zdradziecka kur*a

crazybucek
    Ocena: 2 (glosow:32)
2012-11-23 23:21:18
Nawet jak Kaczyńskiego nie lubicie to tam byli przecież dowódcy sił zbrojnych RP, którzy wam dupy bronili, żeby żaden kacap was w po nich nie napi*rdalał. Wasi przodkowie się w grobach przewracają od tego co wygadujecie.

crazybucek
    Ocena: -1 (glosow:31)
2012-11-23 23:20:08
Takie coś trzeba wyjaśnić, bo jest coś takiego jak honor, za który ginęli nasi przodkowie w wojnach, ale jak tak sobie patrze na niektóre komentarze to widzę, że owo słowo jest niektórym totalnie obce. Wstyd mi za takie ci*ty, które mają to głęboko w d*pie.

marcik8
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-11-24 08:57:45
Co ty bredzisz? Myślisz, że ten twój prezydĘt był jakąś nadprzyrodzoną postacią? Chodził po wodzie,uzdrawiał? W głowie ci się nie mieści, że mógł zginąć w zwykłym wypadku lotniczym? Za banalnie, pospolicie,co?

marcik8
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-24 09:06:56
Kaczory marzyły o tym by jakoś zapisać się w historii,bo w czasach wielkich przemian w Polsce byli miernotami i nic nieznaczącymi osobami.Historia im uciekła, zwłaszcza Jarkowi i teraz nie mogąc wygrać wyborów jątrzy i skłóca nas wszystkich, by skoczyliśmy sobie do gardeł. Smutne...

crazybucek
    Ocena: 4 (glosow:24)
2012-11-23 23:18:58
pójdzie to za jakiś czas GMO też wszyscy bedą żygać i później znowu coś wprowadzą i też każdy bedzie tym żygał, a nikt nic nie zrobi. Nie wolno nam odpuszczać żadnej sprawy, a szczególnie katastrofy smoleńskiej. Tam do jasnej ch*lery zginął prezydent i połowa rządu.

crazybucek
    Ocena: 1 (glosow:27)
2012-11-23 23:17:38
Ludzie ogarnijcie się. TO BYŁ ZAMACH! i mówienie o tym nie jest zasłanianiem innych spraw. Owszem GMO zostało wprowadzone i będzie straszny syf przez to, ale nie można każdej sprawy zostawiać bez wyjaśnienia - "bo długo się o niej mówi". Jak tak dalej

Dirar666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 22:57:12
komentarz usunięty przez moderatora

creed1984
    Ocena: -14 (glosow:18)
2012-11-23 22:43:12
Jest na to lekarstwo... 9mm

czarnobialykot
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-11-23 22:39:42
Pierdolicie o Smoleńsku a tu nam polskie rolnictwo oddali w prywatne łapska.

mkkm
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-11-23 22:01:59
zajmujmy się pierdołami a sejm przyjął ustawę w sprawie GMO

piotrek2011m
    Ocena: 6 (glosow:42)
2012-11-23 21:57:36
Ludzie!!! Jaki zamach?!!! Prezydent dużego europejskiego kraju, za namową brata, który rywalizując z Tuskiem w podniosłości uroczystości, bierze na pokład zdezelowanego ruskiego grata całą wierchuszkę naszej armii i państwa i chce wylądować w kartoflisku spowitym mgłą...

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:39)
2012-11-23 22:06:49
a pilot,naprowadzany na grunt ziemski przez Saszkę w gumowcach ląduje bo nie ma wyjścia, gdyż Kaczor wyrzucił z pracy jego kolegę, który nie chciał lądować w Gruzji podczas burzy piaskowej, zniża się do poziomu poniżej mgły a tam jest las i wszyscy do bozi. No widać bóg tak chciał

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:35)
2012-11-23 22:14:23
...by debile ginęli szkoda tylko tych, którzy polecieli tam, bo mieli taką robotę a nie inną, a kaczkę niech za to robaki jedzą wściekłe i niech go diabeł w dooopę rooocha za jego butę i arogancję!

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:41)
2012-11-23 22:22:07
Ciebie tuskowe media już wyruchały, że wierzysz w bajeczki opowiadane przez rosyjskie media, tak samo "niezależne" od polityki jak i nasze. Trochę szacunku dla zmarłego, bo rodzicom będzie/byłoby wstyd.

mcebury
    Ocena: 6 (glosow:34)
2012-11-23 22:26:14
A ciebie Kaczuch czy Hofman? Komu potrzebny był zamach? jakie z tego korzyści są? Komu to na rękę jest?

czarnobialykot
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-23 22:46:38
Ja tam w zamach nie wierzę, ale akurat argument o tym, że dlatego iż Polska jest dużym Europejskim krajem to nie mogło się to wydarzyć to do mnie nie trafia. Wystarczy zagłębić się w temat i dojdzie się do informacji np. na temat amerykańskiego zamachu na prezydenta Wenezueli. Poza tym Kaczyński był

Maniek965
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-11-23 23:04:56
Jesli chcesz cos wiedziec na temat Smolenska przeczytaj jakas ksiazke gdzie pisza niezalezni eksperci a nie pierdol glupot z TVN, Baranie...

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-23 23:04:58
1. Większa niezależność energetyczna od Rosji. 2. Sprzeciw wobec agresji na Gruzję. 3. Zamiana ekipy rządzącej na bardziej "proeuropejską". I pewnie inne, o których zwykli ludzie nie mają pojęcia.

Peterz
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-24 04:33:08
A masz jakieś dowody na potwierdzenie swojej tezy ... czy znowu łykasz to co ci daja tak jak z gen. Błasikiem?

Peterz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-24 04:35:12
To było do piotrek2011m

grog
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-11-23 21:45:39
zamach w sensie wymach, tak tak kiler tez byl zamieszany w te zbrodnie... i Machulski!!!!

damien_omen
    Ocena: 2 (glosow:28)
2012-11-23 21:22:03
To był raczej żart niż zamach. Szkoda, że nie zginął cały skład PISu. Można tylko pomażyć ...

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-11-23 22:25:51
Szkoda że sataniści tam nie zginęli, od razu dostaliby się w objęcia swojego władcy ciemności. Tam diabolo będzie "mażył", a raczej smażył swoją padlinę. Zajrzyj do słownika, bo robisz wiochę na wiosze.

bonaparte303
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-24 20:20:06
TY pedale pewnie za tuskiem, jak reszta tych tempych debili który szczerze wierza ze bedzie dobrze...

Podlasiak1977
    Ocena: -2 (glosow:22)
2012-11-23 21:02:29
rzad tak mataczy z wyjasnieniem tej katastrofy ze niektorzy zaczynaja myslec ze to zamach.klamstwa kopacz zakrawaja o kpine.sledztwo powinno prowadzic nato gdyz to nasz sojusznik a przy randze osob ktore tam lecialy oddanie tego ruskim to juz kpina.ciekawe co mysli o Polsce nato?

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-23 22:14:41
Rosja prowadziła śledztwo bo to na terenie jej kraju doszło do katastrofy i nie polska mataczy tylko ruscy nie pozwalają dojść do prawdy...

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-11-23 23:13:05
ciekawe czy gdyby na terenie rosji rozbilby sie air force one czy ruscy prowadziliby sledztwo?

verbaveritatis
    Ocena: 4 (glosow:28)
2012-11-23 20:51:19
Całe szczęście są jeszcze ludzie, którym chce się walczyć o prawdę i nie dają się bakierować mediom mainstreamowym typu: POLSAT,TVN, TVP, GAZETA WYBORCZA i cała masa innego zdradzieckiego i ogłupiającego badziewia.BRAWA ZA ODWAGĘ W DEMONSTROWANIU SWOJEGO ZDANIA.

kaiser
    Ocena: -11 (glosow:33)
2012-11-23 20:48:53
To nie byl zamach. Umarli bo byli idiotami !

Peterz
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-11-24 04:37:23
Idiotami byli twoi starzy, że nie założyli gumy.

kasiasz7
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-11-23 20:48:04
Tytanowa brzoza!!!!

kaiser
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-11-23 20:46:33
To nie byl zamach. Umarli bo byli idiotami !

herayo
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-11-23 20:42:28
Ludzie zajmijcie się własnym życiem, a nie tym Smoleńskiem.

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-11-23 20:36:12
Jak to zwykle gdy coś się w naszym kraju wydarzy, zaraz wielkie węszenie afery, doszukiwanie się winowajców, bębnienie w kółko po stokroć razy. A tymczasem setki ludzi zap*rdala w tym kraju na chleb i gówno z tego ma. Inni chcą pracować, a nie mają żadnych perspektyw.

Peterz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-24 04:40:25
Jedno nie wyklucza drugiego ... w tym przypadku skoro nie liczą się z opinią publiczną i rodzinami to myślisz, że będą się liczyć z takimi maluczkimi jak my?

verbaveritatis
    Ocena: 8 (glosow:34)
2012-11-23 20:16:58
Całe szczęście są jeszcze ludzie, którym chce się walczyć o prawdę i nie dają się bakierować mediom mainstreamowym typu: POLSAT,TVN, TVP1, GAZETA WYBORCZA i cała masa innego zdradzieckiego i ogłupiającego badziewia.BRAWAZA ODWAGĘ W DEMONSTROWANIU SWOJEGO ZDANIA.

wisz35
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-24 08:12:08
i co ci z tej prawdy? Nażresz się nią? Zupy dzieciom nagotujesz?

Jonny_666
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-11-23 20:02:10
zamach

mikoss
    Ocena: -6 (glosow:28)
2012-11-23 19:52:38
to było UFO !!!

kwiateksy
    Ocena: -1 (glosow:33)
2012-11-23 19:50:27
Bo to był zamach.

malolat21
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-11-23 18:54:28
ja jestem za tym zeby jeszcze kilka takich zamachow bylo, gorzej i tak nie bedzie

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-11-23 18:40:37
czesiek666 z fizycznego punktu widzenia ty debil jesteś widziałeś kiedyś skrzydło samolotu .Pokrywa cienkie aluninium na lekkim szkielecie stalowo-aluniniowym i ty piszes ze dęba zetnie odstaw leki bo ci szkodza zamiast pomagać

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-23 22:04:00
Widziałem pionowy start jakiegoś promu kosmicznego i kawałek poszycia samolotu uderzył w skrzydło... Spowodował eksplozje taką że cały samolot w moment się rozpadł...

allejaja
    Ocena: 12 (glosow:22)
2012-11-23 18:37:25
no właśnie szatano zajmij się swoją dupą i rodziną jezeli ją w ogole masz..

olokaloryfer
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-23 18:35:00
mcebury pierdo...j sie w łeb co piszesz rosjanie powiedzieli otwarcie że lotnisko jest zamknieta dla lotów cywilnych od 2 lat ze wzgledu na stan techniczny a ty piszesz bzdury

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-23 22:00:33
Ale ch(u)j w samo lotnisko.. Ludzie, procedury, zaniedbania... Wszystko do kupy. Jak by ku(r)wa nie było kaczuch z kolegami nie powinien nawet wylecieć z polski... a gdzie tam lądować gdziekolwiek

genek13
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-11-23 18:27:33
Swoją drogą , wcale by mnie nie zdziwiła nagła wiadomośc że jest dowód na zamach. W tym kraju i za tej władzy ,wszystko jest możliwe.

czesiek666
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-11-23 18:24:32
Z fizycznego punktu widzenia to te skrzydło by nie tylko ścieło tą brzuskę ale też dęba i inne drzewa pięć razy grubsze !!!!!! Wbił by się w to bagno a nie rozleciał w powietrzu !

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-23 21:57:49
rozpędź się samochodem do 200 i uderz w nawet czereśnie... Ciekawe czy się tak zetnie...

kkkx
    Ocena: 6 (glosow:24)
2012-11-23 17:53:16
komentarz usunięty przez użytkownika

redmario
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-23 17:40:02
jedni nie mają dowodów na to że to był zamach, drudzy nie mają dowodów na to że to nie był zamach a jedni i drudzy są siebie warci!

ROBI00000000
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-11-23 17:35:53
"Normalni" ludzie nie mają czasu demonstrować,normalni ludzie muszą zapierda..ć aby urobić na utrzymanie w naszym "normalnym" kraju!

Podlasiak1977
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-23 21:06:02
bo wladzy o to chodzi zeby ludzie nie mysleli tylko zapie.dalali.a to podatki w gore,wiek emerytalny w gore.a tu zadnych protestow jak np we Francji

omega4relay
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-11-23 17:33:50
To te 12% bezrobotnych tak biadoli o ten smoleńsk, bo nie mają co robić. Ja jak słyszę to w radiu poraz 400 jak jadę do roboty to mi się niedobrze robi. Nie ma co się srać. Katiusza 1:0 Polska

filipo108
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-11-23 17:12:27
a co powiesz jak będzie tak jak z Katyniem? Dezinformacja działa perfekcyjnie. Wiadomo, że temat wychodzi każdą dziurką ale to nie znaczy, że ruscy nie mieszali w garze

mcebury
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-11-23 17:19:08
właśnie o tym niżej napisałem :D ---- Ruscy potrafili zbrodnię katyńską zgonić bezczelnie na Niemców....

wiocho
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-11-23 16:55:29
W pracy jest. Dostał 50zł. za darcie mordy a wy się czepiacie

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-24 04:44:44
Za 50zł to twoja stara opierdala kiełbachę kosmitom.

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-24 23:38:45
Ch.. ci do tego.Boli ciebie ze ktos moze miec swoje zdanie?Ty pewnie swojego w zadnym temacie nie masz

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-11-23 16:53:51
Ech znowu trzeba je(bn)ąć monolog na ten temat... Samolot spadł po stronie rosyjskiej. Więc katastrofę lotniczą bada ten kraj na którego terenie do niej doszło (czyli Rosja). Ruski nie mogą sobie pozwolić na to żeby w świat wyszło na jaw jakie są opłakane warunki na ich lotniskach

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-11-23 16:56:58
Na wojskowych lotniskach! Mają po prostu burdel, nie przeszkolonych ludzi, nieprawidłowo działający sprzęt i próbują to za wszelką cenę ukryć żeby po prostu nie poszła w świat informacja o faktycznym stanie ich (wojskowych) lotnisk... Dlaczego?

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-23 16:59:48
Dlaczego? Rosja uznawana za światową potęgę nie może sobie na to pozwolić ponieważ słabnie wtedy w oczach wrogów. Nasuwa się pytanie "skoro jaki bajzel mają od strony wschodniej to co musi być od zachodu?" (gdzie Ameryka ma do nich bliżej).

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-23 17:03:37
Rosja ukrywa to i będzie ukrywać. Ta KATASTROFA nikomu nie jest na rękę. Rosjanie chociaż w ograniczony sposób muszą użerać się z tym śledztwem i znosić polaków. Wystarczy popatrzeć na historię. Rosja nigdy nie tolerowała polaków. Jest im nie na nasze położenie geograficzne...

mcebury
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-23 17:08:41
Jest im nie na rękę*

mcebury
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-23 17:11:38
Samym tym że nie oddali wraku samolotu pokazali gdzie jest nasze miejsce w szeregu i że to do nich należy ostatnie słowo. Jakikolwiek nacisk na rosję ze strony polski nie będzie miał żadnego skutku ponieważ rosja się zwyczajnie polaków nie boi... Tak więc nigdy do końca się to nie wyjaśni...

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-23 18:02:26
ze wszystkim zgoda poza jednym. To lotnisko wojskowe było od bodajże roku zamknięte (licząc do 10 IV 2010) i sprzęt naprowadzający został zdemontowany. Pozostały tylko dwie radiolatarnie NDB do lądowania nieprecyzyjnego, w warunkach normalnych. Już w 2000 roku, strona rosyjska

ZeuS112
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-23 18:04:04
prosiła o znalezienie innego lotniska bo te w Smoleńsku było słabo przygotowane, jak widać u nas trzeba katastrofy aby coś zmienić. Choć jedna nie wystarczy bo już po Mirosławcu nie powinno się pozwolić na powtórkę.

allejaja
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-23 18:15:11
bury masz racje..ale trzeba zaczac tez od tego: Jak mogli wpakować wszystkich do 1 samolotu.??!!!! No jak.??!!!!

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-23 21:51:48
Jak? Zwykłe upolitycznienie święta... Po prostu Kaczyński chał mieć więcej ważnych ludzi w państwie jako swoich gości niż Tusk i wolał lądować w smoleńsku bo stamtąd było bliżej... Kaczuch zawsze rywalizował z Tuskiem. Jaka jazda była jak limuzyna premiera wyprzedziła limuzynę prezydenta..?

FeelMyHit
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-23 16:24:01
Moim zdaniem ta sprawa będzie się ciągnąć jeszcze przez długie lata i nie prędko rząd się z tym upora... Ludzie natomiast mogą sobie dać na wstrzymanie bo raczej ich postawa wcale nie ułatwia pracy rządzącym.

Starbreaker
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-11-23 16:38:05
Gdybyśmy ułatwiali pracę rządzącym to tego kraju by już nie było ;)

vector78q
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-11-23 16:15:30
Jak chcecie zobaczyć jak wygląda takie śledztwo to obejrzyjcie "tajemnice czarnych skrzynek" na national geographic i porównajcie z tym ruskim. Poza tym kilka samobójstw ludzi krytykujących śledztwo. I jak tu wierzyć w zwykły wypadek? Poza tym tracimy w oczach innych państw, że dajemy tak

vector78q
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-11-23 16:20:45
ruch**. Zwłaszcza, że lecieli tam generałowie z NATO. Mieli najnowszy sprzęt, telefony satelitarne itp, a wszystko zginęło. Wiadomo, że jeśli chodzi o ruskich to są oni technologicznym zerem i gdyby nie gazprom to by tam wszystko pierdolnę**.

RyboLeon
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-11-23 16:11:45
Każdy ma prawo do własnego zdania. Ja jestem po jego stronie, bo to był zamach i będę się tego trzymał do końca życia. Dlaczego Ruski najpierw umyli szczątki samo lotu i to oni prowadzili śledztwo, skoro to był nasz samolot ? Nie mogli tak zrobić, ale zrobili ( Tuska wina )! Tyle z mojej strony, po

Starbreaker
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-11-23 16:02:48
Ktoś może udowodnić, że to nie był zamach? Nie, każda wrsja wydażeń jest prawdopodobna. No może poza tą z raportu Milera, tam są takie bezczelne nieścisłości, że trzeba być debilem żeby w niego uwierzyć, ba wiele poszlak i zachowanie ruskich wskazuje właśnie na to, że to jednak był zamach ;)

ZeuS112
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-23 17:55:12
podaj te poszlaki i zachowania Ruskich. Ten najlepszy wywiad jaki istnieje, wykonuje zamach w taki sposób, że Macierewicz po pół roku już o nim wie? Toż to amatorzy a nie wywiad, skoro ich działania odkrywa magister historii.

ZeuS112
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-23 17:58:08
Dodatkowo organizują zamach na swoim terenie, zwracając uwagę całego świata, strzał w głowę a nie profesjonalne działanie. Do tego przygotowują mgłę i wiedzą, że pilot będzie narażał życie delegacji lądując przy zerowych warunkach pogodowych. Nie-praw-do-po-do-bne

cemaxx
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-23 16:01:48
Drogi "szatano999" :) cyt: "czy ci ludzie nie mają czym się zająć???...rodziną albo własną d***???" Napisałeś to o sobie? :D

bonaparte303
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 15:54:07
komentarz usunięty przez moderatora

Miszczy
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-11-23 15:48:55
chyba największa wiocha ostatnich lat .

Nibiru
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-23 15:46:57
komentarz usunięty przez moderatora

pawel993
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-23 15:37:43
Jak już ktoś to kiedyś napisał " Rok 2030 Rosjanie pomylili się i przysłali nam inny wrak samolotu"

piotrek2011m
    Ocena: -5 (glosow:23)
2012-11-23 15:36:36
Choć uważam, że to co robią kacze prawiczki, w związku z katastrofą, za zamach na rozum raczej, to kraj mamy wolny póki co, więc każdy może sobie pisać i gadać co chce-nie trzeba na to uwagi zwracać, bo można zwrócić obiad.

Iks676
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-11-23 15:30:26
Smiac mi sie chce z was ludzie, denerwujecie sie ze trąbią o tej katastrofie/zamachu. Jak tak bardzo chcecie zeby był koniec tego tematu to prosze zamknąć pyski i sie tym nie interesowac a nie wylewacie zale, jeden mądrzejszy od drugiego. Całe polaczki:)

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-11-23 14:41:32
Sporo jest niejasnosci z powodu rzadu .. ,,zamach" jedno z domniemań ,oczywiscie jestem za tym by wreszcie komisja złozona z prawdziwych ekspertów , przesądziła czym było to spowodowane .. Naciskiem ze strony *wiadomo kogo* na lądowanie czy tez mgła ,karabiny i zamachy !! Chce sie dowiedziec pr

PostAmerykanka
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-11-23 14:26:28
Nie sądzę, że to był zamach. Polscy badacze nie zajęli się sprawą bo Tusk boi się Rosji, a nie z nią współpracuje. Ruskom zwisa nasza katastrofa dlatego tak to marnie idzie. Uwierzę w zamach ale nie ze strony polskiego rządu, tylko Putina. Tusk bał się poprosić o enklawę tego miejsca i badania.

Homo_erectus
    Ocena: 7 (glosow:23)
2012-11-23 14:25:44
każdy ma prawo do własnego zdania na ten temat, nikt z nas do końca nie wie co się tam wydarzyło, dlatego nie uważam zwolenników teorii zamachu za wariatów, mają do tego takie same prawo jak ci, którzy wierzą w brzozę i mgłę

natalia945
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-11-23 14:42:11
komentarz usunięty przez użytkownika

bazanted
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-23 15:38:04
Brzoza już obalona ;p

Homo_erectus
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-11-23 15:53:54
dlaczego? każdy ma prawo do manifestacji swoich racji, dopóki nie wchodzą mi do domu z tymi plakatami, to niech robią co chcą....

Azusseks
    Ocena: -1 (glosow:21)
2012-11-23 14:24:46
Autor niech mózgiem się zajmie lepiej. Koleś ma racje, niemożliwe, żeby choć jedna osoba nie przeżyła takiej katastrofy. Ludzie nie z takich wypadków wychodzili cało. Acha, troska o państwo to tak jak o rodzinę.

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 18:22:30
komentarz usunięty przez użytkownika

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-23 18:24:00
a z jakich cało wychodzili?? Gdy samolot roztrzaskuje sie o ziemie w prawie drobny maczek..

Pinki-Pie
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-11-23 14:21:24
Wiesz, nie wiem, czy byłbyś szczęśliwy gdyby ktoś z twojej rodziny zginął takiej katastrofie, ty domagałbyś się prawdy, ekskumacji a tu nic...ja uważam, że:"CHCEMY PRAWDY!!"

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-23 15:42:14
Ale nie przeszkadza ci to, że w międzyczasie pisowskie bydło dostało po 250 000 zł odszkodowania na KAŻDEGO członka rodziny, po 40 000 zł zapomogi, wieloletnie kilkutysięczne renty, darmowy pogrzeb i lans w mediach? Gdzie równość wobec innych ludzi? Ot pisowskie prawo i sprawiedliwość.

vector78q
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-23 16:02:04
To polskie prawo a nie pisowskie. Na tej samej zasadzie Grzesiek Lato dostał setki tysięcy premii za euro 2012 (za co kur*a?).

vector78q
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-23 16:03:07
A ofiary powodzi, które straciły wszystko co miały dostały po 6 000 zł.

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-24 04:51:05
Nie mówiąc o POwskich premiach za spierdolone lub w ogóle nie ukończone autostrady.

mic1
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-23 14:14:28
To po ch.uj sam się nimi zajmujesz? Jak nie masz czym się zająć, to zajmij się np. rodziną albo własną d*** f.rajerze

lilola1112
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-11-23 14:01:43
jacy wy jesteście nie wiecie że to był zamach przecież Tusk i ruscy są po jednej stronie. To był zamach i koniec kropka

wertyxal
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-23 13:59:29
Najlepszym lekarstwem na w.w chorob€ jest ignorancja...

doradca
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-11-23 14:38:49
Ignorancja to jest choroba tych którzy w tej sprawie wierzą rządowi:)

tomek_thc
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-11-23 13:48:24
wes sie skasuj oszolomie , chyba kazdy wie ze ruscy z donaldem dogadani ! !

luc-o
    Ocena: 3 (glosow:21)
2012-11-23 13:46:11
Qwa ! Wiocha to to zeby nie wierzyc ze to byl zamach !

Parling
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-11-23 13:42:36
Kolejne idiotyczne wynurzenia szatana.... Żal to oglądać! Jeśli chcesz wiedzieć, ciołku, to tacy ludzie jak ten na zdjęciach zajmują się swoją d..., ale także twoją i prawie 38 milionów ludzi w tym kraju, gdzie plucie na prezydenta Kaczyńskiego jest uznawane za coś fajnego. Przepadnij

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-11-23 13:50:46
pan "Mieciu" stojąc na ulicy i głosząc swoje wyimaginowane poglądy....dba o mój interes?????.....to może jeszcze pijaczki spod butki z piwem też moją przyszłość planują????

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-23 23:24:50
planuja-ile za misiac wezma renty pijackiej z twoich podatkow o ile pracujesz.ale watpie bo jeszcze chodzisz do szkoly i ortografia cos slabo ci idzie.budka sie pisze.butki to sobie na nozki kup

samzi
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-11-23 13:40:52
niech będzie i zamach poska i tam ruskom wojny nie wypowie bo sie boi ... tyle a sam bym M4 wziął i rusków nakur...

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-23 15:39:18
Nie polska się boi bo tylko Europa i Ameryka. W światowym kryzysie nie opłaca się pchać pieniędzy w wojnę bo się to porostu nie opłaca, a ewentualna wojna pomiędzy tymi mocarstwami by trwała bardzo krótko i roz(dup)cyłą by połowę globu...

Buahahahah
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-23 15:44:04
Ty byś wziął chyba kutasa do gęby, a nie M4 cieciu....

samzi
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-23 16:24:08
"Buahahahah" twoja matka ostatnio na fejsie się chwaliła ze lubi podczas robienia loda jak jakiś 2 koleś kładzie jej jaja na oczy :) "mcebury" atomówki by nie użyli bo bo g@wno z tego korzyści mieli nic ... poza skażoną ziemią

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-23 16:44:19
W dobie dzisiejszej technologi ewentualna wojna może zniszczyć życie na ziemi, a wątpię żeby przykładowo Rosja z Ameryką szturchały się jak żydki z hamasem. Za(je)bali by od razu z grubej rury ale z uwagi na tego konsekwencje nikt wojny nie chce. Prócz Macierewicza...

samzi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-23 19:25:09
ja tez chce wojne !!! i ch... dlaczego rosja nie zgodziła się żeby tarczy antyrakietowa stała w polsce ? wgl co oni o tego mają ? jeb... ruski wszystkich bym powybijał po kolei do gazu i żywcem do dołu

kapral.hicks
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-11-23 13:24:53
Niech wyjaśniają wątpliwości, przecież mowa o poważnej sprawie. Z Polskiego tupolewa zostały szczątki szczątek, normalne wypadki samolotu tak nie wyglądają. Niech ludzie sobie zobaczą wypadek innego tupolewa pod Moskwą, samolot był cały a spadał z 2000m, zginęły tylko 2 osoby

anaya
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-11-23 13:21:55
Po co było robić zamach na słabego prezydenta (Marzec 2010 poparcie 17%-24%) który nie miał żadnych szans na reelekcje i jego kadencja dobiegała końca pomyślcie.

doradca
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-11-23 13:53:59
Co niektórzy nie kierują się wyłącznie racjonalnością. Przecież Putin nie musiał zabijać dziennikarki Politkowskiej, bo znaczyła jeszcze mniej niż Kaczyński. Ale zrobił to, dla zasady. W wypadku naszego prezydenta mogło być podobnie.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-23 15:36:32
Polsce, tuskowi, PO i innym gównojadom nie na rękę zamach bo więcej smrodu z tego jak pożytku skoro było wiadomo że Kaczyński nie wygra w następnych wyborach... A Ruską nie na rękę katastrofa bo się musi użerać z mało znaczącym dla nich krajem..

jkjk22
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-23 13:18:39
Znam go, jest z tej samej klatki co ja. Ma takie smutne oczy...

rETIREDmAN
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-11-23 13:06:58
Jesteście tacy żałośni że nawet nie chce mi się czytać waszych komentarzy... idioci z wszczepioną przez media nienawiścią nie popartą żadnym racjonalnym mysleniem... waszym zdaniem wybitni naukowcy np prof. Binienda są w błędzie... głupcy nigdy przez was nie bedzie dobrze w naszym pięknym kraju

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-23 17:48:11
Binienda to nie profesor nie powtarzaj bredni medialnych, ten gość w naszym pojęciu profesora miałby status adiunkta uczelni, w (h)Ameryce dają go za nic. A ten pseudo specjalista nawet poprawnej symulacji nie potrafił zrobić.

sedziadread
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-11-23 12:56:10
nie cierpię tego zj@ba z kaczogrodu . kogo to k@rwa obchodzi czy był zamach czy nie . by się k@rwa zajęli biedą w tym poj@banym kraju i resztą ważnych spraw , a nie jakimś j@banym srajpolewem . PIS-owcy to najgorsze ścierwo tego kraju .

twardziel_1
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-11-23 12:29:04
Więcej jest przesłanek wskazujących, że to nie wypadek.DO MYŚLĄCYCH: gdyby był wypadek, Rosjanie powołaliby wspólną komisję, byłoby wspólne śledztwo, a nie natychmiastowe zabetonowanie miejsca zdarzenia, przemieszczanie części wraku, niszczenie dowodów, brak sekcji, fałszowanie protokołów, kłamstwa.

rafal8
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-11-23 12:24:38
PIS tak zmanipulował tych ludzi ze boja sie usłyszec prawdy tak jak małe dzieci ze mikołaj nie istnieje!! PIS z TV Trwam robi tym ludzia pranie mózgów

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-23 15:32:30
Zapomniałeś powiedzieć że jeszcze demotywatory, komixy, wiocha i face book :P

HerrSkorzeny
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-23 12:19:54
Polska to jedyny kraj w cywilizowanej Europie gdzie takie podziały występują.Pozabijajcie się nawzajem a będzie spokój

meraja
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-11-23 12:16:59
Tylko nawiedzona osoba może wierzyć, że Rosja chciałaby sie pozbyć tak mało znaczącego człowieka jakim był Kaczyński... Nie wierzę w żaden zamach nie dlatego, że Tuska tak mówi, ale dlatego, że MYŚLĘ. Po co w zwykłym wypadku szukać spisku?

waw1910
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-11-23 12:54:16
proponuję, żebyś nie zabierał/nie zabierała głosu na temat polityki ponieważ nie masz, jak widać, wystarczającej wiedzy. I ZACZNIJ myśleć, a nie tylko pisać, że to robisz.

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-23 15:30:41
A jaka wiedza specjalistyczna potrzebna jest do tego żeby wiedzieć że rosjanie zawsze "nie trawili" polski...

Aoyue
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-11-23 12:06:26
Gdy dowiedziałem się w dniu 10 kwietnia 2010 roku że samolot Prezydenta uległ katastrofie i nikt nie przeżył to od razu pierwsza moja myśl to ZAMACH, a potem wszystko co się wydarzyło i dzieje do dziś tylko mnie w tym przekonaniu utwierdziło !!!

Slavoo123
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-11-23 12:27:47
I Święty Mikołaj też istnieje, prawda? Buahahaha

barik111
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-23 12:02:15
co to za koleś ten czarno-biały? Grał w jakimś filmie czy co?

miszcz82
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-23 11:46:40
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-23 11:32:45
NA GEN. SIKORSKIEGO TEŻ NIE BYŁO ZAMACHU!!!!! OCH, WAIT!

olokaloryfer
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-23 11:29:51
DO doradca- nie tylko na twój ukochany PISuar są wrzutki na PO też są to nie pisz głupot co ci slina na język przyniesie (zresztą wy żyjecie w swoim swiecie iluzji to się nie dziwie widzicie tylko to co chcecie)

doradca
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-23 11:43:19
Nie wiem dlaczego piszesz do mnie per "wy". Ja jestem tylko jeden:) Chłopie, chyba nie myślisz że ktokolwiek jest tak głupi że nie widzi jak "absurdy" dodawane ciągle przez te same osoby lądują na głównej nawet jak mają mało głosów.

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-23 12:03:56
przepraszam bardzo...ten absurd był wczoraj w TOP 10 poczekalnia z 45 punktami...więc podstawy są....a tematyka jakże aktualna ....cały czas "comiesięcznie" podejmowana przez Pisowców...

doradca
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-23 13:45:15
Tak, wiem. Tylko zastanawiam się kim ty jesteś? Czy twoje życie sprowadza się do atakowania Kościoła i opozycji? Przecież normalny człowiek zajmuje się czymś innym. Masz takie nudne życie i jesteś zaślepiony nienawiścią czy po prostu płacą ci za to?

doradca
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-11-23 11:22:49
A admin nie ustaje w wysiłkach propagandowych:) Co dzień to nowe wrzutki na PiS albo Kościół:) 12 łapek w górę i główna. Adminie, musisz być niesamowicie "odważnym" człowiekiem - atakując opozycję;)

rbk17
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-11-23 11:18:51
Wiochę też opanowali PiSowcy - K***a no, napisz, że to nie był zamacha albo coś negatywnego o Kaczyńskim, o dostaniesz minusy, jak na demotach ...

doradca
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-11-23 11:25:51
Polacy, szczególnie młodzi, to przekorny naród. Jak widzą za dużo propagandy przeciwko jednej partii, reagują niechęcią do propagandystów;)

anaya
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-23 12:55:09
Dlatego PiS ma taki a nie inny wynik wyborczy.

doradca
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-23 13:47:03
Przy tej kampanii nienawiści do PiS w mediach i w internecie to jest prawdziwy sukces, że nadal co najmniej 30% ludzi myśli samodzielnie.

valdi144
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-11-23 11:14:51
Bo był!

Gzrech
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-23 11:14:26
Ten Gość to Mietek z Gorzowa znany i niezbyt lubiany matacz aż nie dziwi że tu trafił hehe, wariat.

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 11:11:52
komentarz usunięty przez moderatora

slawomirek1234
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-11-23 11:07:14
bo to był zamach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-23 15:22:06
Ta.. Jak killer na korcie tenisowym. "Zamach w sensie wymach".

doradca
    Ocena: -7 (glosow:23)
2012-11-23 10:59:15
Mnie osobiście dziwi jakim cudem jakikolwiek rozsądny człowiek może założyć ze to NIE był zamach.

zbiczeek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-23 12:52:40
W pewnej swietej ksiedze napisane jest "...blogoslawieni, ktorzy nie widzieli, a uwierzyli..."- pieknie, jednak o rozsadnych ludziach wspomniales, a tym aby cos zalozyc niezbedne sa DOWODY. Ktorych nie ma, sa za to co raz to nowe fantazje (a noz cos sie uda dopasowac do tego co wiemy).

doradca
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-23 13:49:44
"Aby coś założyć niezbędne są dowody" :D Nie no, sorry ale poniżej pewnego poziomu intelektualnego nie wdaję się w dyskusję. PS. Idąc twoim tokiem myślenia: Jakie są dowody że zamachu nie było?:)

zbiczeek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-23 14:50:29
Nie zrozumiales (byc moze z powodu tego wspomnianego poziomu intelektualnego). W pracy policjanta, detektywa, naukowca itd zbiera sie informacje (dowody), potem z tego, co sie ma robi sie hipoteze/zalozenie. Tutaj najpierw robia zalozenia(rozne coraz), potem usiluja do tego dopasowac, co maja.

mrkiller
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 10:36:51
komentarz usunięty przez moderatora

zolwo
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-11-23 10:29:04
Rząd sam robi wszystko by nakręcać tą spiralę. Nie dziwcie się, że ludzie widza spisek, skoro nasz kochany rzad mówi że to byłwypadek i nie słucha żadnych argumentów, a każdego kto ma inne zdanie wyzywa od idiotów, a rosja dziwnym zrządzeniem losu za rzadne skarby świata nie chce oddać wraku do anal

zolwo
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-23 10:32:14
analizy, czyli sami dają powody by przypuszczać, że mają coś do ukrycia. Każdy by chciał, żeby była w tym temacie już cisza i nie mówić. Jak by wasze rodziny zginęły w wypadku pociągu i by wam mówili, że wszystko było w porządku, że to przypadek to byście siedzieli cicho.

rbk17
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-23 11:15:01
@zolwo facet - zastanów się co piszesz "jak by wasze rodziny zginęły w wypadku" - no to zginęły w wypadku jak sam napisałeś.

zbiczeek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-23 12:58:12
Rosjanie trzymaja wrak, dla celow politycznych i sobie z Polska pogrywaja. Wystarczy aby Putin np dla zartu/destabilizacji itd powiedzial, ze "to my zrobilsmy zamach razem z polskim rzadem", a w PL wybuchlaby wojna domowa mocherow z reszta spoleczenstwa. I bez znaczenia jest ze to wypadek.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 15:19:07
Prawda jest taka że ruchole nie oddając polsce wraku samolotu zwyczajnie pokazali gdzie jest miejsce polski w szeregu.... A dlaczego nigdy nie dowiemy się prawdy to jest do bólu proste..

ZeuS112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-23 17:38:12
@mcebury i zolwo prawda jest taka, że obaj nie macie pojęcia o czym piszecie. Ruskie trzymali wrak bo byli "gospodarzami" wypadku. Ich prokuratura przekazała już nam dyspozycję wrakiem, nasi prokuratorzy byli w Smoleńsku ponownie

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-23 17:41:37
by przygotować plan powrotu wraku, ma on wrócić na przełomie stycznia/lutego 2013. Nie dziwie się, że o tym nie wiesz, w końcu jedyne "niezależne" media pominęły ten fakt w swoich informacjach

Papa_wiocha
    Ocena: 1 (glosow:25)
2012-11-23 10:23:09
Spójrz na twarz tego człowieka: idealny kandydat do każdej sekty: zagubiony, nieszczęśliwy, widzący wszędzie zamachy i agentów carskiej rosji. nie ma co się naśmiewać, 20% polskiego społeczeństwa to zacofane ludki z epoki PGRów. Dopóki kaczyński będzie im siał, dopóty będą szczekać. Przeczekamy

angeloo
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-11-23 10:46:53
lepiej ci jest za po co :P? przestanie Cie mama karmić to zobaczysz czy tak fajnie :)

amil37
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-11-23 10:20:26
Ze też jeszcze o tym żaden film nie powstał.może Macierewicz scenariusz napisze.

tomek1345
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-11-23 10:17:29
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-11-23 10:30:44
Kaczor mówi, że był zamach, to był zamach i koniec, widzę ,że wychodzisz z takiego założenia.

rbk17
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-23 11:16:28
Był zamach to był, na ch** drążyć ... wait.

studioo1
    Ocena: -3 (glosow:25)
2012-11-21 09:53:34
Szkoda że tego drugiego klona nie skasowali. Chociaż by ludzi nie podburzał...

szatano999
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-11-21 22:36:23
jak to spiewał Liroy bodajże...."Przyjdzie taki dzień, przyjdzie taka chwila...."

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-23 15:14:11
Kolna tam nie było bo klon zaplanował ten zamach :P

szatano.999
    Ocena: -15 (glosow:25)
2012-11-21 09:47:47
łapki w gorę

szatano999
    Ocena: -6 (glosow:22)
2012-11-21 13:03:38
spadaj kiepska podróbo....wróciłeś z dymanka na plebani??

extraper
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-21 00:31:44
To boł"ZAMACHowski"

szatano999
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-11-22 21:13:47
może zagra w ekranizacji..."Zamachu 1000-lecia"

saviola1
    Ocena: 2 (glosow:26)
2012-11-20 23:47:53
był czy nie był tego już nie unikniemy strata a i owszem bo chociaż na arenie międzynarodowej dla nas walczył Kaczyński a ze to się nie podobało to go zestrzelili? rozwalili TNT? a może zastrzelili po awaryjnym lądowaniu i upozorowali resztę? prawdy się nie dowiemy nigdy

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 17:33:33
prawdy to nie dowiadują się tacy jak Wy co im się wydaje, że prezydentowi wypadek przytrafić się nie może. Dla Was zawsze będzie jakieś ale bo zajmujecie się skutkami a nie przyczynami.

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-11-20 22:46:16
Profanacja polskiej flagi :)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-11-20 22:01:18
I przez takich kretynów PO będzie rządzić jeszcze długie lata

szatano999
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-11-20 22:42:36
dobrze że Pawlak-Terminator odszedł....bo juz mnie ta maska dobijała

zbiczeek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-23 13:02:32
On niewiele moze. Ale juz Kaczynki z Macierewiczem bardzo sie o to staraja, by nie rzec, ze wrecz daja gwarancje dlugich rzadow PO.

mtl85
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-11-20 21:56:58
teraz bedzie jeszcze gożej....

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-11-20 22:07:04
trzeba ...trotyl gromadzić....

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-11-20 22:09:24
Ja sadzę brzozę

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-20 22:12:39
A ja co mogę zrobić dla kraju?

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-11-20 22:20:59
dziewicy na ołtarz przebłagalny nam trzeba

shark7
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-11-20 22:50:53
Lucy..ja mogę powiedzieć co mogłabyś mi zrobić a nad krajem później pomyślimy ;)

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-11-20 22:54:09
poKRAJ....coś na kolację....może rybkę???

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-20 22:58:45
Ja się chcę dla kraju poświęcić a Wy tyko o jednym nawet w obliczy zagłady

shark7
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-20 23:05:24
Święcić będziemy po

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-21 18:40:51
może parę pomników przebłagalnych smoleńskich????

Papa_wiocha
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-23 10:25:07
Ocho - typowy wyborca PiS: analfabeta, nieuk i człowieczyna mentalnie żyjący w 19 wieku. Wypisz wymaluj ten nieszczęśnik ze zdjęcia.

mlw1488
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-23 11:03:27
nie to zebym kiedykolwiek glosowal na PIS, ale scharakteryzuk mi typowego wyborce PO, SLD czy Palikota panie politolog.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700