Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rafal8  12-11-27, 09:15 Zgłoś
+ 928 -
Dodano: 2012-11-27, 09:15:42   przez: rafal8
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 928  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
Ukryj komentarze(206)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pp-eter
    Ocena: 43 (glosow:47)
2012-11-29 18:06:05
On tylko myślał o POSŁANCE Grodzkiej...

skorpion1969
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-27 00:39:40
zalezy od tego ,jaka kobiete zgwalca,bogata-niema problemu,biedna-niech przestanie pic i dupy dawac gdzie popadnie,a dajac skladki w kosciele to przez parenascie lub paredziesiat lat ,to fundusz otwarty-ubezpieczenie na wszystko.

isiasia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-23 19:34:07
komentarz usunięty przez moderatora

kasiasz7
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-30 01:28:52
Jakoś w Holandii można legalnie dokonać aborcji w klinikach, a i tak rzadko się je wykonuje, Dlaczego? bo państwo zapewnia kobiecie w ciąży wsparcie finansowe i psychologiczne, kobieta może usunąć ciążę z gwałtu lub nie z gwałtu.I Przyrost naturalny jest ok. Ale w Polsce samotna matka nie dałaby sobi

kasiasz7
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-30 01:30:40
e rady z wychowaniem dziecka. Polska to dziwny kraj w którym każą kobiecie rodzić, a urodzone już dziecko nic nikogo nie obchodzi.

brzeczyszcz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-30 03:02:08
W Holandii jest przyrost naturalny na + ? Chyba muzułmanów na zasiłkach albo murzynów. Wykonuje sie je często wiec radzilbym sie douczyc. Każdy by sobie dał rade tylko sie robic nie chce ;]

kasiasz7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-31 00:13:17
Twoja wypowiedź jest nieprecyzyjna.

Agwena
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-20 00:42:47
Akurat nie trzeba wychowywac te dziecko, można je oddac. Ale na prawdę przesadził, jaka kobieta chciałaby rodzic dziecko gwałciciela? Żadna. Tą decyzją zniszczył siebie bo my bardziej go znienawidziliśmy. Myślę że na to zasłużył

olokaloryfer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-12 19:22:48
typowa PIS-da

schizofrenik7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-10 12:32:07
do czubków z nim

soroka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-06 21:24:06
Zgadzam się, że nie powinna rodzić, ale czy widzisz różnicę pomiędzy rodzeniem a wychowywaniem? ;

STRenght
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-06 16:59:45
Niedługo będą nas pozbawiać cipek ; o .

G-T-C
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-05 21:15:51
Zobaczymy co powie jak mu starą zruchają?

holera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-05 18:20:10
Po wyglądzie wnoskoje ze niezky z niego twardziel i ma kark ze stali i jaja na karku

Khaleesi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-04 14:13:27
Powinny rodzić dzieci, bo to kobiety są złe, noszą sukienki, spódnice, mają piersi, to wszystko ich wina, same tego chciały, niech teraz rodzą i wychowują! Żeby mu tak córkę zgwałcili, ciekawe jakby śpiewał.

Khaleesi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-04 14:18:42
Gwałcącym mężczyznom powinno się obcinać kuta*sa, ilość gwałtów spadłaby do poziomu zero. Dlaczego nie ma takiego prawa?! Bo rządzą faceci, no i to przecież takie okropne... Nie to co gwałt...

brzeczyszcz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-30 03:06:25
Do wszystkich tępych bab spamujacych tutaj płaczem i krytykujacych go.Niewina dziecka czy jest z gwałtu czy nie gwałtu ,nie znaczy ze mozna je zabic.Wwiekszosci przypadkow gwałt jestsprowokowany-jak sie ubiera i zachowuje jak dzi*** to jest tak traktowana.Zamiast karac gwalcicieli zabijac dzieci,jasn

susie24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-04 10:50:00
Mi nie chodzi o to co mówi facet w tym filmie ale fakt, że dziecko jest żywcem rozczłonkowywane oraz to, że widać tam że się broni, czuje i cierpi...

malagosqa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-07 09:04:42
Skoro się rozczłonkowuje ok7 miesięczny płód to nic dziwnego. Taki przeżyje już poza organizmem matki, czyli uwaga, jest na tyle rozwinięty, że odczuwa już ból. W 3 msc tak to nie wygląda.

susie24
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-03 13:56:50
Dlaczego dziecko ma płacić życiem za czyny kogoś innego?? Sama byłam w takiej sytuacji i mój syn niedługo ma 2 lata. Kocham go i nie wyobrażam sobie go zabić... Dla każdego kto jest za aborcją nie ważne z jakiego powodu polecam film ,,Niemy Krzyk" czekam na komentarze po seansie...

malagosqa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-04 07:56:03
Niemy krzyk to jedna wielka ściema. Poza tym widziałam i mnie to nie rusza.

susie24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 13:48:58
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-03 09:03:50
ci co na niego głosowali powinni sie zastanowic nad sobą czy utorzsaniają sie z takim palantem

kermitttt
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-12-02 21:46:36
Dlaczego dziecko ma dostać karę smierci, za to, że mamę zgwałcono?!

michalk0072
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-02 21:20:11
komentarz usunięty przez moderatora

bubala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-02 13:20:44
i ma rację !!! bo wtedy jego też by nie było !!! a i on sam nigdy nie mógł by zostać ojcem !!!

damaJ
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-02 11:50:33
hmm... niedawno wlasnie czytalam zwierzenia kobiety, ktora byla zgwalcona i urodzila dziecko,ktore wychowywala. wspolczuje tej matce i temu dziecku ani jedno ani drugie nie sa szczesliwe.... wiec co do wyboru, pozostawmy to osoba ktorych to dotyczy i nie oceniajmy......

wioleta1000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-01 22:13:42
Kazdy ma zdanie w tej kwestii ja mam takie, ze jezeli kobieta nie chce dziecka z zgwaltu to jej sprawa i jej wybor i nikomu to oceniac.I jestem za co napisala Renia_400,szczera prawda.Po takiej traumie kobieta ma prawo do swojej decyzji i czy urodzi i odda lub usunie to jej i tylko jej sprawa.A Gors

catarsis
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-12-01 20:32:04
klawiatura1992 byłaś w takiej sytuacji? Po Twojej wypowiedzi wnioskuję że nie, to zastanów się co piszesz. Gwałt pozostawia ślady nie na ciele ale na psychice, latami kobiety dochodzą do siebie. Podziwiam te które urodziły i szanuje te które sie nie zdecydowały.

njus666
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-01 19:47:18
powinny urodzić a dzieci gdzieś oddać

klawiatura1992
    Ocena: -16 (glosow:20)
2012-12-01 15:34:47
zabijać dzieci ktore mają prawożyc.. to nie dzieci was zgwalciły tylko zasrani gwałciciele.dlatego nie macie prawa odbierac zycia innym bo nie jestescie bogami.. i..mają rodzić i koniec gadania.

klawiatura1992
    Ocena: -13 (glosow:17)
2012-12-01 15:32:23
żeby pozbyć sie drastycznych wspomnień i ciężaru mamy zabijąc bezbronne niewinne dzieci??? jestem kobietą i nawet w takiej sytuacji nie zabułabym dziecka tylko oddała do adopcji lub w inne miejsce.. jesteście idiotami i idiokami gównairy zasrane.. będziecie dawć dupy a później bez większych odzuć za

niki_666
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-01 13:39:09
Żeby pozbawić się wyrzutów sumienia wystarczy zmienić nazwę i definicję. Dziecko - płód, embrion, morderstwo - aborcja, usunięcie ciąży. Wbrew nazewnictwu to jest jedno i to samo. A nawiasem mówiąc, to taka "wiocha" już była na tej stronie i cieszyła się popularnością. Czyżby brak pomysłu?

skorpion1969
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-01 00:08:34
gdyby kochal zone,to wychowalby jak swoje,taka jest prawda,ale co ten gostek ma za hasla wyborcze?to przemilcze,lub nie,a jak ksiadz zgwalci,to dlaczego nie wychowuje?

sebololo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-01 00:03:40
Mama musiała go krzywdzić...

lennnonka
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-11-30 23:07:00
Cymbał. Prowokator. Pospolity szowinista. Bo jak nazwać inaczej człowieka, który wygłaszając takie postulaty praktycznie bagatelizuje wagę okrutnego przestępstwa, którym jest gwałt i jego skutków psychicznych u ofiary?

barbieass
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-30 22:49:55
Taka decyzja nigdy nie będzie łatwa, urodzić czy nie urodzić dziecko z gwałtu, każda kobieta powinna sama o tym zdecydować. Oburzające jest to że politycy zaglądają nam już nawet do majtek. Co potem panie Górski może by tak ukamienować niewierne żony, mężów, może dyby,

kazia82
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-30 22:38:22
CO ZA DEBIL!!!URODZIĆ? KOCHAĆ? PATRZEĆ NA NIE CAŁE ŻYCIE ŻEBY CI PRZYPOMINAŁO O FAKCIE POCZĘCIA TEJ NIEWINNEJ ISTOTY? A JAK SIĘ STARASZ O DOFINANSOWANIE DO INVITRO TO MÓWIĄ ŻE TO DORAŻAJĄCE!ŻYCZĘ PANU ZASTAĆ DZIADKIEM W TAKI SPOSÓB BO CÓRKA POMYSŁODAWCY NAPEWNO URODZI DZIECKO Z GWAŁTU

KvaSS
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-30 22:16:23
Niestety, ten gość powiedział, że gdyby jego żona została zgwałcona nie pozwoliłby na aborcję. Skąd tacy debile się biorą...

maruda12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 15:32:03
a moze niech mu zone zgwalca i bedzie w ciazy ciekawe czy wtedy bedzie takim dobrym tatusiem i bedzie za tym zeby urodzila.

thoomas233
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-11-30 15:10:54
Córka Angeliny Jolie Zahara przyszła na świat z gwałtu i jest cudownym dzieckiem .Niektóre matki mają inne do tego podejście i wiedzą że dziecko nie jest nieczemu winne .Wiele dzieci nie rodzi się z gwałtu a mają ojców Potworów i są dobrymi ludźmi

lukster11
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-11-30 12:39:42
Teza jest a czas na uzasadnienie w formie pytania retorycznego: Dlaczego dziecko ma być karane karą śmierci za przestępstwo osoby trzeciej?

lennnonka
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-30 23:12:22
A lepiej żeby przez całe życie odczuwało odrzucenie, brak miłości, piętno a być może i poczucie winy, jeśli się dowie? Poczęcie przez gwałt odbywa się bez miłości, jest złem samym w sobie od początku, więc nie mów tutaj o karze śmierci...

Samwise_Gamgee
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-12-01 02:06:50
a dlaczego kobieta ma być karana za krzywde jaką jej wyrządzono? nie dość że ją zgwałcono to jeszcze ma być żywicielem dla pasożyta gwałcicela i niszczyć zdrowie? poza tym ciekawe dlaczego najbardziej o to sie martwią faceci? czyżby dlatego ich nie zgwałcą więc nie będą musieli rodzić pasożyta?

kopniak1965
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-30 11:32:57
A jemu pierwszemu powinno wykastrowac sie j....a

malagosqa
    Ocena: 14 (glosow:24)
2012-11-30 10:20:54
Nikt tu nie zabija dzieci tylko usuwa ludzkie płody, które mają potencjał by stać się dzieckiem o ile się urodzą. Już nie płaczcie tak nad tymi 3cm nic nie czującymi płodami. W takich sytuacjach należy dokonać klasyfikacji, które życie jest ważniejsze. Moim zdaniem to już narodzone.

malagosqa
    Ocena: 16 (glosow:22)
2012-11-30 10:23:20
Wiem, że niektórych może to szokować, bo jak to kobieta może decydować o GODNOŚCI własnego życia. Nie macie prawa robić z niej hodowcy płodu stworzonego przez jakiegoś psychopatę. Poza tym bardzo możliwe, że zapędy odziedziczy po szanownym tatusiu.

lennnonka
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-30 23:15:27
Cieszę się, że są ludzie myślący tutaj. Zgadzam się z Tobą całkowicie, z każdą linijką tej wypowiedzi, jest ona najbardziej trafna wg mnie ze wszystkich tutaj.

Ania141991
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-30 09:49:12
ja bym tak czy siak nie usunęła, bo dziecko niczemu winne, ale to powinna każda kobieta o sobie decydować, a nie jakiś pisowski koleś. ani żaden inny poseł

AnkaLP
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-30 14:39:44
Nie wiesz co byś zrobiła. Gdybać to sobie można...

lennnonka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-30 23:17:22
Nie bałabyś się, że Twoje dziecko będzie tak chore jak ten, który je spłodził?

astaii
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-30 07:52:53
Powinien zostac w kakao zerzniety cwel jeden za takie zdanie...

karach
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-30 00:11:03
Chu*j mu w dupe cwelowi.....

paranoya
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-11-29 23:51:58
nie urodziłabym dziecka potwora, który skrzywdził mnie na całe życie

Xilion
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 23:40:12
komentarz usunięty przez moderatora

specnazQQ
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-29 23:26:02
Górski. Ty h uju!

andree916804
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-29 22:22:13
komentarz usunięty przez użytkownika

jolanty
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-29 22:18:57
.......gwałt to sex bez zgody drugiego partnera.....co za "d***li" ludzie wybieraja do tego sejmu toc to szok......

zielonymis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-29 22:11:53
Odp: chciałbym przypomnieć, że pan poseł wypowiedział się "gdyby zgwałcono moją żonę, kazałbym jej urodzić"

water70
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-02 01:54:04
no...ciekawe tylko co na to jego żona....

Lanling
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-29 22:03:39
Ciekawa jestem jak ktoś nie daj Boże zgwałci mu córkę czy powie to samo !!!

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-29 22:01:57
,,To wychował by dziecko?" Myślę, że oddał by do adopcji, po co zabijać?

piotrek2011m
    Ocena: 11 (glosow:21)
2012-11-29 21:40:36
bo wg. "obrońców życia" plemnik w chwili połączenia z komórką jajową już człowiek a kobieta ma rodzić i siedzieć cicho inaczej ją, o płodność dbający słowem jedynie samiec alfa, z ambony skarci. Swoją drogą jeśli zygota jest człowiekiem, to setki miliardów pół ludzi wydalamy w ciągu życia.

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-29 22:09:26
Nie ma czegoś takiego jak pół-człowiek ...

rusofil4
    Ocena: -24 (glosow:28)
2012-11-29 21:33:55
komentarz usunięty przez moderatora

AnkaLP
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-30 14:44:02
Być może to prowokacja z Twojej strony ale uważam, że powinieneś iść się leczyć...

kazia82
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-30 23:12:28
RUSOFIL4 NA PREMIERA RP MOŻE JESTEŚ JEGO PRZYDUPASEM CHORY CTMBALE

Cichy11
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-29 21:14:12
No to niech jego kobieta urodzi dziecko gwałtu! pewnie pokocha jak swoje!

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-11-29 20:53:18
Pan Górski to totalny idiota z nagonki ,rzuca temat by było głosniej by zakamuflować inny bardziej niewygodny temat dla rzadu!! a nawiazujac do gwałtu ,urodzic po gwałcie to jeszcze wieksza krzywda niz sam czyn !! wiec panie górski nie życzył bym nikomu z pana rodziny bo to chamstwo!

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-29 21:21:58
Coś Ty narobił tym kontem VIP ? :(

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-29 22:02:59
komentarz usunięty przez użytkownika

MarilynDead
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-11-29 20:35:15
komentarz usunięty przez moderatora

Wiesniakznetu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-29 21:44:36
Czy ty wiesz co powiedziałeś? Za takie coś powinni cię powiesić za jaja albo wrzucić pod prysznic w pierdlu z jakimś koksem o innej orientacji. Jedna taka terapia więzienna i zmieniasz zdanie kolego

sernik_na_zimno
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-29 20:25:57
ciekawe czy ci wielcy obrońcy płodów pomogli chociaż jednej takiej kobiecie, która wychowuje dziecko z gwałtu?

kwiatuspawel
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-11-29 20:12:24
Decyzje w sprawie aborcji własnego dziecka powinny podejmować kobiety!I nie ważne czy jest to ciąża spowodowana gwałtem czy nie!I według mnie G.... do powiedzenia w tym temacie powinni mieć posłowie czy kociół.

manamanam
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-29 20:00:44
Wszyscy "pro life" to banda hipokrytów, dla których znaczenie ma tylko nienarodzone dziecko. Stanowcze "nie" dla aborcji,bo paniusia "tak chce", ale jeśli chodzi o gwałt, lub zagrożone zycie kobiety, to nie powinno być w ogóle rozmowy na ten temat.

crazybread
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-29 19:45:53
ciezki temat. To nie wina dziecka, kto wie co zrobilby kazdy z nas. Hm.

charlesm
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-11-29 18:36:14
A czy to wina dziecka, że trzeba je zabijać?

Homo_erectus
    Ocena: 10 (glosow:22)
2012-11-29 18:53:43
a czy to wina matki, że musi ponosić konsekwencji czegoś czego nie zrobiła?

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-29 22:04:39
To jest wina gwałciciela i jeśli mamy kogoś zabić to jego;) Już lepiej?

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-29 18:26:14
Nie wiedziałam, że mamy tyle psychologów na wiosce..

Shevy
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-29 18:18:07
Ciekawe że to faceci tak żarliwie wypowiadają się na temat aborcji. I jakoś o emocjach zgwałconej kobiety też wiedzą najlepiej -.-

ROBI00000000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-29 18:17:00
Nic nie poradzimy.Byłby sposób na tego matoła..Niestety nie wykonalny-facet nie może urodzić choć można go zgwałcić..

pp-eter
    Ocena: 43 (glosow:47)
2012-11-29 18:06:05
On tylko myślał o POSŁANCE Grodzkiej...

samarra
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-29 17:56:10
proponuje umiescic go na dwa tygodnie w celi wieziennej z kilkoma milymi panami, ktorzy juz jakis czas tam sa... zobaczymy czy dalej bedzie taki madry.

czarnakita
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-29 17:51:40
hm... gdyby mu matkę, siostrę, żonę czy koleżankę zgwałcili ze skutkiem w postaci dziecka, to pewnie zaadoptowałby i kochał jak swoje, a kobietę zgwałconą karcił za to, że to nie bliźniaki! Niż demograficzny niżem, ale dla tego Pana żądam eutanazji - widzę, że cierpiący:)

ringus136
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-11-29 17:40:54
minusujcie ale każde ZABIJANIE powinno być potępiane. Mam koleżankę z Berlina która poddała się aborcji i teraz idąc ulicą patrząc na nastolatków widzi swoje dziecko. Psycholog nie jest w stanie jej pomóc. Ciekawostką jest, że owa kobieta ma doktorat właśnie z psychologi;)

ringus136
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-29 17:41:54
sorry za zgubione literki ;p

kasiasz7
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-29 18:04:02
Może ona ma bardzo słabą psychikę.

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-29 22:07:16
Słabą psychikę? To kto ma w takim razie mocną. 99% użytkowników tego portalu ma załamanie nerwowe gdy widzi zdjęcie psa na zbyt krótkim łańcuchu - to jest słaba psychika. Pierwsze zabójstwo każdemu da w kość, co dopiero zabicie bezbronnego dziecka

zlotnik102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-29 17:11:07
mam nadzieje ze znajdzie drugi Brunon K 'bombiarz' i zrobi z nimi porządek . wiocha dla jego zony ze go sprzedała i dalej sa takie niedorozwoje w polityce !!!

sarna
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-29 16:54:01
chyba nie wie co to znaczy gwałt dla kobiety i zmuszenie jej do urodzenia znienawidzonego dziecka,a to dziecko też by miało piekło bo ta matka albo by je biła za swoje doznane krzywdy albo i zabiła..faceci won stąd to nie wasza sprawa jak chcecie to gwłaćcie sie nawzajem a nie niszczcie życie niewin

bluecont
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-11-29 17:04:18
byłaś kiedyś zgwałcona skoro twierdzisz że takie dziecko po narodzeniu było by znienawidzone przez matkę ?

shaarp23
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 19:58:31
@bluecont osobiście rodząc takie dziecko, chcąc nie chcąc za każdym razem patrząc na nie wracałby ten ból , który został wyrządzony. A gdyby kiedyś, z jakiś badan wyszła niezgodność, i dziecko chciałoby znać prawdziwego ojca, co by się mu powiedziało?

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 20:49:47
shaarp23: wiem że to ciężki temat, ale czemu to dziecko jest winne ? oczywiście kobieta też nie ma w tym winy, trzeba by się w takiej sytuacji znaleźć by coś sensownego napisać, bo każdy zareaguje inaczej. Chodziło mi głownie o uświadomienie poprzedniczki by nie wyciągała pochopnych wniosków (zgóry

sarna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 16:48:59
komentarz usunięty przez użytkownika

mkkm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 16:44:59
komentarz usunięty przez użytkownika

mkkm
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-29 16:42:32
powinni jego zbolcować

havock
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-29 16:42:29
Moze i jest wiocha mordowanie dziecka.Ale postaw sie na miejscu kobiety ,ktora te dziecko mialaby wychowac.I ktore caly czas o tym zdarzeniu by jej przypominalo

mkkm
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-11-29 16:46:30
zapłodniona komórka to nie dziecko

havock
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-11-29 16:38:10
Jak dla mie to ten cały Arturek Górski jest z gwałtu.

orson182
    Ocena: -10 (glosow:26)
2012-11-29 16:17:59
wiochą jest mordowanie dziecka za to, że jego matka została zgwałcona

riv77
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-11-29 16:20:42
^właśnie

samarra
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-29 17:59:13
to zalezy... jesli np. 15latke cos takiego spotka i zajdzie w ciaze to mozna powiedziec, ze ma przerabane zycie. I to dziecko tez, niestety. Wszystko zalezy od samej kobiety i jej sily charakteru.

riv77
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-29 16:10:23
Rany ludzie. Czy większości jest już aż tak tępa. Nie dość że ta "wiocha" jest odgrzewana tylko o innym tytule, to ta sama gadka się zaczyna. Do telewizora ludziska oglądać tvn, polsaty czy inne gów..a widocznie to co wam nałożyli do pustostanu w głowie wyszło du.ą i trzeba wam nowej porcj

urwal95
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-11-29 15:51:35
Mają niby mieć prawo do zabijania tylko dlatego że zostały zgwałcone? Gdyby Brunon dał się zgwałcić to może pozwolili by mu na zamach...

samarra
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-29 18:04:02
yyyy "tylko dlatego"?!

Ameliniowy
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-11-29 15:48:23
Dziecko mozna oddac do domu dziecka i osoby, które nie mogą "zrobić" dziecka sobie ów dziecko adoptują...

zrytyleb11
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-29 15:43:27
ten debil wszystko wychowa nawet dinozaura

Andziaaa-86
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-29 15:05:02
Czyli lepiej zabić tak?

hetera
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-29 21:54:47
Jedno pytanie: Jak można zabić coś, co jeszcze nawet nie jest żywe?

Natalii
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-29 14:55:33
czytałam,że powiedział:" swojej żonie też kazałbym urodzić"

kasiasz7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 20:01:21
A potem co z dzieckiem by się stało?

ag_sk
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-11-29 14:48:49
Sorry - ale ludzka ignorancja i debilizm mnie wykańcza. To jest dziecko, człowiek. Nikt nie ma prawa decydować czy ktoś ma prawo żyć czy nie. Jestem kobietą, i nie wyobrazam sobie ze moglabym zabić swoje dziecko, nie wazne z jakeigo pwoodu - ani gnoj-gwałciciel ani cieprpienie nie jest wystar powode

bobasekk
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-29 14:46:15
zgwałćmy mu żonę jeśli ją w ogóle ma z tym posranym beretem to zobaczymy co wtedy powie

Kluskaa20
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-11-29 14:35:10
żaden facet nie powinien się wypowiadać w tym temacie!! chyba że nie zgadzają się z tym pnem

orson182
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-11-29 16:20:16
ty nie powinnaś się wypowiadać w żadnym temacie, chyba że ci mózg jakimś cudem wyrośnie

vampir28
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-29 14:30:41
Ciekawe co by jełop powiedział gdyby mu ktoś zgwałcił żonę

hetera
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-29 14:35:26
Już się wypowiadał... kazałby jej urodzić. Mnie interesuje co by zrobił z dzieckiem, wychował czy typowo pozbyłby się dalszej za nie odpowiedzialności.

samarra
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-29 18:02:37
pewnie by to bylo na zasadzie "pewnie biedaka prowokowalas i powiodlas na pokuszenie, wiec skoro dalas sobie zrobic bachora to go sobie teraz wychowaj. Ale usunac ci nie wolno, bo to grzech!"

Bluznierca
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-29 14:21:20
Postawcie tego ch^a przede mna to sie juz nigdy w lustrze nie pozna.

krupas
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-29 14:18:29
Co za idioci wybrali go na posła ja się pytam?

Bluznierca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 14:18:09
komentarz usunięty przez moderatora

majtek5
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-29 14:07:40
Niech rządzi swoją dupą

scoty80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-29 13:58:01
Górski jest gejem więc tak jego decyzja.

Gasherman
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-29 13:54:02
przecież ten jegomość w jakiejś gazecie powiedział ze kazałby żonie rodzić po gwałcie. zresztą decyzja należy do kobiety

hetera
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-11-29 14:28:44
Szkoda, że tak niewielu panów pozwala nam decydować. Niestety wielu z Was lubi sobie rozporządzać naszym ciałem. Miło czasem natknąć się na takiego, który pozostawia nam prawo do decydowania o sobie. :)

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-29 14:31:28
komentarz usunięty przez użytkownika

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-29 14:40:19
hetera, chwile mnie nie było w domku a już do kompa się dorwałaś :/ marsz do garów :d

hetera
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-29 14:47:58
Przecież mówiłeś ostatnio, że mam się trzymać z dala od Twojego "męskiego królestwa". Chciałeś chyba dbać o moje zatrucie pokarmowe :P

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-29 16:24:20
nie marudź ! :d zatrucie pokarmowe to przez to że ciągle z isane się objadacie i ścigacie się która pierwsza przekroczy 100kg na wadze :d.

hetera
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-29 17:23:50
Bo bez tego będziemy przy Tobie wyglądać jakby nas nie było. Przy setce to będzie przynajmniej jedna trzecie Ciebie :) Niestety zatrucie (po Twoim pichceniu) nie pozwala nam przekroczyć nawet progu wagi prawidłowej... Przy tej niedowadze to już długo nie pociągniemy :P

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-29 19:29:31
Taaaa źle gotuje, a jak przyjdzie co do czego to szamacie aż uszy się trzęsą :), i przez te bebechy nie mieścicie się w drzwiach i nie możecie z kuchni wyjść :/ :d

Gasherman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 11:39:13
hetera co ty za panów spotykałaś? a potem jakieś stereotypy się namnażają jak bakterie...

antropofobia
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-11-29 13:35:55
Urodzić, a wychować to dwie różne sprawy... Jeśli ktoś nie chce wychowywać dziecka pochodzącego z gwałtu, to nie musi go od razu zabijać, można oddać do domu dziecka czy innej tego typu placówki.

rafal8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 13:45:29
komentarz usunięty przez użytkownika

IGotYouDancing
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-29 14:41:22
O tak! Oddaj dziecko noszone 9 miesięcy pod sercem lub wychowaj dziecko z gwałtu które codziennie przypominaloby Ci o tamtym dniu. Genialne!

Andziaaa-86
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-29 15:06:30
Uważasz, że lepszym rozwiązaniem jest zabić niż oddać dziecko? Proszę Was, nazywajmy rzeczy po imieniu!

hetera
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-29 15:23:39
To jest płód, nie dziecko. Różnica taka jak pomiędzy żołędziem a dębem, może być a jest. Nie będzie "życia" tak długo jak długo nie będzie w stanie przeżyć poza organizmem w którym wzrasta. Tak to jakoś jest, że istota rzeczywiście żywa ma większe prawa od czegoś co ewentualnie może się st

majtek5
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-29 17:40:18
Ciebie do placówki

samarra
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-29 18:08:35
dziecko to poza dusza tez pewna pula genow. Dzieki temu moze np. byc wyjatkowo podobne do tatusia-ostatniego c***a lub odziedziczyc po nim pewne cechy charakteru lub np. predyspozycje do wystapienia choroby psychicznej. A moze byc wspaniale. To niestety loteria w takiej sytuacji.

cempra
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-29 12:51:07
poczekamy na córeczkę tego pana. Jest bardzo liberalny - pomoże córeczce wychować dziecko :)

Monikaqq
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-29 12:39:51
Widocznie jego żona ma penisa i nie grozi mu wychowywanie cudzego dziecka :)

cokolino123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-29 13:45:07
co ty za głupoty pierd***? A co, uważasz że "cudze" dziecko to człowiek gorszego gatunku czy jak?

buraczekhe
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-29 12:22:50
Własnie takie barany rządza naszym krajem...

Andziaaa-86
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-11-29 12:19:37
Nie jesteśmy Bogami, aby decydować o czyimś życiu!!! W naszym kraju przyjęło się, że aborcja jest czymś lepszym, niż oddanie dziecka!!! Bo jaka to opinia otoczenia będzie, że wyrodna matka oddała dziecko! Więc lepiej zabić po cichu. Dlaczego większość uważa, że oddając dziecko skazuje się je na nies

hetera
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-29 14:33:21
Jedyne co jeszcze pozostało KK,jak to straci to nie będzie miał już nic.To Bóg decyduje o życiu, dlatego musicie zwracać się do nas!Po pierwsze,jeśli ty w to wierzysz to żyj wg.tych zasad ale nie narzucaj ich innym.Po drugie zapłodniona komórka jajowa MOŻE stać się ALE NIE JEST życiem.

Ramzes78
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-29 12:14:42
Jak tak patrzę na niego i czytam te jego brednie to mam wrażenie,że chyba on sam urodził się z gwałtu.

Arkadiusz432
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-29 12:37:05
Dlaczego obrażasz ludzi urodzonych z gwałtu? Jestem pewien, że tacy ludzie są wśród nas? Czy według Ciebie to jest ich wina? Są może gorsi?

Ramzes78
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-29 17:50:32
Arkadiusz432 jeśli masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem to się lepiej nie wypowiadaj. W której części mojej wypowiedzi obrażam ludzi pochodzących z gwałtu? Odnoszę się tylko do jednej jedynej postaci, która pier*oli głupoty, bo myśli że jak jest posłem to wszystko jej wolno.

Arkadiusz432
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-29 18:57:28
Dlatego, że porównujesz ludzi z gwałtu do tego idioty

mr.tick
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-11-29 11:49:53
No tak, tylko co dalej? Zapewnicie takiej- najczęściej samotnej- matce opiekę? Będzie miała darmowe wsparcie psychologa, lekarzy itp., itd.?? Krzyczeć każdy potrafi, a co później to już ich nie obchodzi, bo oni "boży" obowiązek spełnili.

samarra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 18:12:01
dokladnie.

wior
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-29 11:28:24
niech go lepiej zgwałcą i niech potem sobie rodzi, najlepiej w kościele i niech ksiądz go w trakcie wodą święcona kropi.

pawel1407
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-29 11:28:22
i niech murzyn zgwałci mu żonę! niech będzie jeszcze rudym murzynem, żydem i pedałem, i który jest za PO o niemieckich korzeniach :)

saviola1
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-11-29 11:05:34
nie będę się wypowiadał na temat tego co maja zrobić lub nie maja zrobić, ale to że dziecko zaistniało w wyniku gwałtu to nie wina tego dziecka... dlaczego miało by kończyć się jego życie przez głupotę jakiegoś faceta?

saviola1
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-11-29 11:08:47
rozumiem sytuacje psychiczna takiej kobiety ;/ "nosze w sobie owoc gwałtu" i swoiste "obrzydzenie" ze przez 9miesiecy będzie wzrastać w niej ten owoc. Jestem jednak zdania, że istnieją metody które pomogą takim kobieta wytrzymać a potem oddać takie dzieci do adopcji. Tak, nie je

saviola1
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-11-29 11:10:35
nie jestem zwolennikiem aborcji. Zawsze to wywołuje dylematy moralne tak w przypadku gwałtu jak i w przypadku zagrożenia życia matki. I mimo wszystko człowiek nigdy nie znajdzie dobrego rozwiązania

Homo_erectus
    Ocena: 14 (glosow:20)
2012-11-29 11:46:49
a może najsprawiedliwiej by było gdyby to taka kobieta zdecydowała co dalej? a nie banda skatolizowanych debili, którzy pojęcia o tym co bredzą nie mają. Przypadek przypadkowi nie równy, podobnie jak psychika jednej kobiety do drugiej, jedna sobie z tym poradzi a druga popadnie w depresję, więc

Homo_erectus
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-11-29 11:48:57
uważam, że to właśnie ofiara takiego bestialstwa powinna mieć ostatnie zdanie w kwestii własnego życia i własnego dziecka a państwo w żaden sposób nie powinno w to ingerować, a już na pewno nie w tak bezmyślny i niesubtelny

BoaKrztusiciel
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-11-29 12:15:41
Dokładnie HE. Trzeba pamiętać, że zgwałcona to żywa osoba a nie przypadek w kartotece. A może jest nieletnia albo bez pracy. Z brzuchem tym bardziej jej nie wezmą, a nawet nie stać jej na lekarza. Osoba, która tego nie przeżyła na własnej skórze nie umie się wczuć.

tomi2000
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-29 10:44:51
Kazałby jej urodzić, a potem zostawił na pastwę losu. Tacy politycy dbają o dzieci od momentu poczęcia do urodzenia.

monterr78
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-29 10:39:56
sam se rodz pajacu posle

Dindaa45
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-29 10:26:01
chyba nikt nie jest w stanie sobie tego wyobrazić co czuję osoba zgwałcona, sama nie wiem, nigdy w takiej sytuacji nie byłam żyj z świadomością, że ktoś Cie zgwałcil, przypominaj sobie to każdego dnia i do tego noś dziecko gwałciciela.to straszne.

agentfoxmulder
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-29 10:54:40
Ostatnio słuchałem audycji "Piekło w Afryce" o Ugandzie i Rwandzie. Oprócz tego, że w Rwandzie w 100 dni zarżnięto maczetami milion (!) ludzi to tysiące kobiet było gwałconych zbiorowo przez bandziorów. Dodam, że duża cześć gwałcicieli była chora na aids. Masakra, nie da się tego opisać.

Dindaa45
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 15:26:37
w czasie wojny nie wiele lepiej się działo...nie chcę nawet sobie tego wizualizować..

Sianko414
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 10:24:11
To frajer po prostu. Takiego w pape od razu i go zakopac! Tak samo cala reszte! Wtedy bylby mniejszy kryzys w kraju nawet, bo nie byloby darmozjadow!

RugRugPB
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-27 22:36:21
komentarz usunięty przez moderatora

aneta999999
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-27 12:51:33
Pisiory dzieci zgwałconych kobiet

truchal
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-27 11:00:03
Ciekawe co by powiedział gdyby mu ktoś zgwałcił żonę i córkę, najlepiej na jego oczach a żeby nie czuł się pokrzywdzony to jego też!?

dePointeDuLac
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-29 21:52:25
Już na to odpowiedział... KAZAŁBY jej urodzić...

stingi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-27 10:18:22
komentarz usunięty przez użytkownika

stingi
    Ocena: -31 (glosow:41)
2012-11-27 10:17:10
"Ale po co ma rodzić jak nie chce" - pewnie - prościej zabić. Oczywiście. Kobieta jest najważniejsza. Powinna decydować o życiu i śmierci! Typowo kobiecy, egoistyczny punkt widzenia. Życie bez żadnych wartości, wszystko oparte o "chce mi się, albo nie chce mi się". Gratulacje.

Renia_400
    Ocena: 25 (glosow:31)
2012-11-27 10:21:21
Następny fanatyk. Bez wartości żyjesz najwyrazniej ty, bo dla ciebie kobieta nie ma wartości. Ja rozumiem gdyby ona wpadła, nie zabezpieczyła się, wtedy jestem za urodzeniem. Ale chłopie, z gwałtu??

Fafikuleniek
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-28 23:57:54
Problem jest dużo bardziej skomplikowany i żadne wyjście nie jest do końca dobre. Najlepiej chyba jakby pozostawić decyzje poszkodowanej kobiecie, to w końcu jej ciało. Jak sobie dokładnie to przemyślisz to dojdziesz do wniosku że na taką sytuacje nie istnieje proste rozwiązanie.

Renia_400
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-11-29 09:47:13
Istnieje właśnie bardzo proste, kobieta decyduje bo nikt jej nie zmusi do urodzenia w takiej sytuacji, żadne prawo. Jak będzie chciała to usunie lub wejdzie pod pociąg, tego właśnie pan górski chce?

bebul
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-11-29 10:12:36
zona w 10 tyg ciazy poszla na usg, serce dziecka juz biło.... istnieje jeszcze takie cos jak "okno życia". Czasami warto sprawe przemyslec. Oczywiscie wspolczuje wszystkim zgwalconym kobietom... wybor kobiety

qqrraa
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-29 10:21:19
Wydaje mi się, że jesteś mężczyzną... więc nie wypowiadaj się w imieniu kobiet!!!! Trochę szkoda, że nie jesteś kobietą, mógłbym Cię wtedy zgwałcić. Może być przejrzał na oczy. Módl się dalej. Pozdrawiam

saskia_88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-29 10:34:09
stringi - Ty stary niedoje**** fiu*** - koniec mojej wypowiedzi...

saviola1
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-11-29 11:13:52
@Renia_400 a jaka wartość ma dla Ciebie? myślisz że kiedy taka kobieta usunie "niechciana ciążę' poczuje się lepiej? tak kobiety zgwałcone borykają się z problemami moralnymi itp, ale kobiety po aborcji maja tych problemów jeszcze więcej i to nie są moje wymysły

saviola1
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-11-29 11:17:13
niestety jest cała masa kobiet które po aborcji jeszcze bardziej popadają w dołek niż przed, widziałem jak takie kobiety cierpiały przed aborcja i jak cierpiały po i jak same wielokrotnie mawiały jeden ból nie porównywalny z drugim kiedy uświadamiały sobie co zrobiły. Możesz mówić "kolejny fana

saviola1
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-11-29 11:19:24
fanatyk" ale przejdź się do ośrodka w którym takie kobiety przebywają i borykają się same z sobą może wtedy się czegoś nauczysz a nie zachowujesz się jakbyś zjadła wszystkie rozumy i wypowiadała się w imieniu wszystkich kobiet! resztę sobie daruje bo coś czuje ze i tak nie zrozumiesz

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-29 13:00:54
To co myśli kobieta,która została zgwałcona nie wie nikt,tylko ona sama.To powinna być jej decyzja,jeśli nakażą jej wg przepisów urodzenie dziecka to może je znienawidzić. Mówisz Saviola,że lepszym wyjściem byłoby urodzić to dziecko? A co jeśli mając świadomość,że pochodzi ono z gwałtu,nie mogła....

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-29 13:06:47
..usunąć,bo ustawa by zabraniała,jednocześnie mimo wszystko nosiła to dziecko pod sercem i jest ono jej częścią i poczuje jakąś więź z tym dzieckiem, z drugiej zaś strony, jego ojcem jest jakiś gwałciciel,brutal,który zrobił jej krzywdę,to będzie wtedy spokojniejsza,bo nie dokonała aborcji?

Renia_400
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-29 18:24:20
Saviola co się unosisz? Byłeś kiedyś w ciąży albo zgwałcony? może aborcje miałeś? Ty na pewno jako mężczyzna lepiej to rozumiesz, ba, pewnie chciałbyś decydować.

saviola1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-29 19:57:00
a unoszę bo pieprzysz głupoty trzy po trzy, i zadajesz głupie pytania, oczywiście ze nie byłem w ciąży nie jestem kobieta, czy decyduje? NIE! ale byłem nie raz w takim ośrodku i mowie jak to wygląda. Tobie się to nie podoba trudno, poznaj rzeczywistość od drugiej strony zanim zaczniesz paplać

Homo_erectus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 20:16:07
Sawiola, myślę, że Ty źle do tego podchodzisz. Wierzę, że widziałeś ciepriące kobiety z powodu aborcji, bo to naturalna kolej rzeczy, kiedy zabijamy dziecko, bo nie chce nam się go wychować, ale zgwałcone kobiety to nie są normalne kobiety, które wpadły i boją się odpowiedzialności,

Homo_erectus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 20:18:49
dlatego nie można wrzucić ich do jednego worka z wyrodnymi matkami, którym się pieluch nie chce zmieniać. To na prawdę cierpiące dziewczyny i ostatnią rzeczą jakiej im trzeba to prawnych przepisów nakazujących im co mają robić a czego nie, im potrzeba opieki a nie ustaw, wolności wyboru a nie nakazó

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-29 20:29:33
HE, przepraszam uniosłem się. Ale szlak mnie strzela kiedy ktoś rozważa dana sytuacje tylko z jednego punktu widzenia. A zło zawsze prowadzi do większego zła za którym kryje się jeszcze większe zło

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 20:31:39
Nie istnieje proste rozwiązanie bo zarówno aborcja jak i gwałt są czymś złym. Aborcja aktem zniszczenia a gwałt skrajnym aktem agresji. W takiej sytuacji tylko głupi uważał by że wszystko jest proste. Ja również znam kobietę która urodziła dziecko z gwałtu.

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 20:34:49
I mówię sobie. Przecież ona powinna nienawidzić a je kocha. Też zastanawiała się nad aborcją a po urodzeniu dziękowała ludziom którzy pokazali jej w myśleniu inną drogę. Nadal uważam że decyzję powinna mieć kobieta i to się nie zmieni. Jednak widzenie tutaj tylko aborcji jako wyjścia.

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 20:40:48
nie jest bynajmniej odpowiednie. Jako Polski patriota i nacjonalista uważam aborcję za zło które ogranicza przyrost naturalny obywateli naszego kraju, jednak czyn ten, często ma charakter indywidualnej tragedii i w pewnych przypadkach kobieta nie powinna podlegać osądowi..

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 20:46:13
teraz nasunęła mi się taka metafora. Facet potrącony przez jakieś idiotę - motocyklistę traci w wyniku wypadku nogę i teraz państwo za niego decyduje: uciąć czy nie uciąć, ponieważ tak jest bardziej moralnie, państwo decyduje że noga zostaje, a gość w wyniku powikłań umiera, nie wiem czy jest to czy

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-29 20:47:42
Saviola jeśli mówisz o kobietach które są w ośrodku bo zaszły w normalny sposób i usunęły bo "nie czuły się gotowe" to wybacz, ale to trochę inna sytuacja. Aborcja jako środek antykoncepcyjny nie, ale jeśli chodzi o gwałt to uważam że powinniśmy zostawić w spokoju te kobiety z ich

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 20:49:33
czytelne, a ja tak właśnie widzę zmuszanie kobiet po gwałcie do jakiejkolwiek decyzji. Najpierw powinna być ona, a potem cała reszta, jeśli państwo zapewni takiej dziewczynie odpowiednią opiekę np. psychiatryczną, bardzo możliwe że jeszcze w czasie ciąży pokocha to dziecko i je urodzi

Renia_400
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 20:53:02
cierpieniem ich sumieniem. Nikogo nie zmusisz do urodzenia, nieważne jak długo będziesz zabraniał. Nie musimy się ze sobą zgadzać, ale z naskoczeniem na mnie trochę przegiąłeś.

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-29 21:22:04
1 państwo nie zapewni tego bo im wygodniej olać sprawę 2 nie o kobietach które normalnie zaszły (chociaż i takie też znam) każda z nich miała wybór nikt ich nie przymuszał a jedynie próbował pokazać inne drogi te które nie posłuchały wracały w jeszcze gorszej rozsypce

zimny21
    Ocena: -12 (glosow:20)
2012-11-27 09:42:27
widać, że nikt z Was nie wie, a zwłaszcza wrzucający, że kobieta po urodzeniu ma prawo bez jakichkolwiek konsekwencji prawnych zostawić dziecko w szpitalu. Urodzić to nie to samo co wychowywać!!! PS nie jestem za PiS'em :) jestem za życiem :)

Renia_400
    Ocena: 20 (glosow:22)
2012-11-27 09:48:11
Ale może kobieta nie chce byc w ciązy z gwałtu i rodzic, nie wpadłes na to? Ale lepiej niech kobieta cierpi a dziecko trafi do domu dziecka bo jakis obcy burak tak chce.

stingi
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-11-27 09:59:05
Zgadzam się. Państwo powinno prosić kobietę, aby donosiła ciążę i urodziła. Powinni jej za to płacić co najmniej 5 tys/mc. Stać nas na utrzymywanie więźniów, to powinno nas stać na dbanie o życie.

Renia_400
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-27 10:07:17
Ale po co ma rodzic jak nie chce? Jedna bedzie w stanie urodzić z gwałtu a dla innej to będzie za dużo, niech ona sama o tym decyduje. Najpierw jakiś sk... ją zgwałci dla zabawy a drugi będzie decydował czy ma mieć dziecko? A kobieta nie ma praw?

truchal
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-27 11:09:52
Urodzić to nie to samo co wychowywać!!! - Jaki ty jesteś tępy i widać, że mleko masz pod nosem. Dla ciebie noszenie ciąży przez 9 miesięcy pod sercem i dbanie o nią to mało i od tak sobie można się potem dziecka pozbyć? Facet nigdy tego nie zrozumie, ja byłem przy porodzie i wiem co kobieta przeżyw

acer326
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-27 13:58:16
zimny21-nick masz adekwatny do poglądów-gdyby zgwałcili Tobie dziewczynę,żonę-na pewno byś chciał żeby urodziła i wychowywał jak własne???Albo byś dał"wyskrobać",albo spier...ł gdzie pieprz rośnie.Czyli DZIEWCZYNY-DAJCIE SIĘ GWAŁCIĆ,POTEM RODZIĆ,-Jakoś to będzie!!!

Koliber21
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-11-27 09:27:29
Po co żonę,niech jego zgwałcą!!!to poczuje jak to jest być zgwałconym,to od razu zmieni poglądy.

acer326
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-27 09:28:56
To jest beton- nic go nie ru....szy

ferdal
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-27 09:32:14
Niestety dzieci z tego nie będzie.

acer326
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-27 13:50:37
ferdal-nie strasz,aż mi się ciemno przed oczami zrobiło,z każdego gwałtu jeden Górski? Toż to masakra


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500