Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
acer326  12-12-04, 07:45 Zgłoś
+ 511 -
Dodano: 2012-12-04, 07:45:34   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 511  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Turyści w ataku.
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
koliberka
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-12-08 10:41:15
Lalka - widziałam ten program. Koleś kupuje lalki, ma wkrętke że to jego partnerki, żyje z nimi, je, uprawia sex... Psychol :)

szydera88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-09 05:38:22
komentarz usunięty przez moderatora

Ciachu97
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-12-09 03:56:13
Najlepiej wyzywać go od debila, psychola itp. - Koleś ma inną orientacje sexualną, jednego podniecają kobiety drugiego mężczyźni a inni mają fetysz na lalki...

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-12-09 21:38:09
jezli faceta podniecaja faceci, lalki, male dzieci czy zwierzeta, to jest debilem, psycholem, powinien sie leczyc a takie brudasy jak ty powinni zdechnac

monia423
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-12-09 02:39:22
komentarz usunięty przez użytkownika

drLOUBITCH
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-08 22:30:21
Jak dla mnie to on wygląda jak postać z jakiegoś horroru.

mati94222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-08 22:29:58
komentarz usunięty przez moderatora

pejopejo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-08 22:09:13
musi tylko pamiętać żeby na rocznicę nie kupować jej kolczyków

Cooolin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-08 19:08:03
przepompowal 1 cycka

karmell14
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-08 20:41:53
to poprostu obsuniety stanik ...

telefony24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-08 17:54:11
Debil.

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-08 17:15:36
miłość nie wybiera :) jak ma być to choćby i na gówno padło to będzie ;]

Patito2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-08 16:42:39
Uwielbiam tem program , moje paranoje :D

mielonozaur
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-08 15:36:19
>>> Pięknie że pała mięknie.

szydera88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-08 14:40:54
co za muflon zje.any chba go mama w dzeciństwie w sukienki ubierała

Ania9821
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-08 13:59:14
Num było to w telewizji to jest choroba Ci faceci boją się kobiet dlatego zastępują je lalkami.Wiadomo że lalka go nie żuci i niczemu nie odmówi.

malurus
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-12-08 15:15:02
nie "ŻUCI" na 100 % ....a na Allegro są tanie słowniki ;)

Szatanek_66
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-08 13:52:52
ale jaka cisza i spokój w domu....zważywszy na awanturę w której obecnie biorę udział to mu zazdroszczę

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-08 22:35:44
i co-dalej rodzinka w komplecie czy walizeczki spakowane?

orzel77
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-08 13:39:14
heh a ja myślałem że to żywa panienka :)

elchupacabra007
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-08 13:26:49
Z programu "Moje paranoje" Na TLC. Tak jak wspomina Koliberka, ta lalka jest dla faceta substytutem kobiety. Ubiera ja, rozmawia z nia, je posilki, zaprasza inne lalki na spotkania, aby nie czula sie samotna no i co gorsza, uprawia sex.

edd20328
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-08 12:14:04
tylko ze trup zimny a lalka ciepla :)

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-08 12:05:44
To lalka ?? pier...li sie z lalkami ?? Masakra !! To jak walić trupa !! Chore !!

Dominiczkaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-08 11:57:00
też oglądałam program o ty kolesiu, żyje z tą lalką i planuje kupić kolejną, tylko obawia się czy ta pierwsza ją zaakceptuje... paranoja :D

IGotYouDancing
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-08 11:26:19
Czy ona ma jeden cyc większy od drugiego o jakieś 4 rozmiary?

sorciere
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-08 11:48:17
Na moje oko to nawet 5 rozmiarów :D

wdowa20.6
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-12-08 11:19:00
Ona wygląda jak by była sparaliżowana.

mieczprawdy
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-08 10:48:10
to jest z jedno z odcinków TABU !

Dune
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-08 10:43:35
Żyję już 30lat a sam nie wiem co tu jest bardziej "naturalne".

koliberka
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-12-08 10:41:15
Lalka - widziałam ten program. Koleś kupuje lalki, ma wkrętke że to jego partnerki, żyje z nimi, je, uprawia sex... Psychol :)

scheller
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-08 12:19:38
Na końcu programu była mowa o tym że kupił kolejną.

Gatsu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-08 15:22:16
skąd taki psyho kasę bierze... przecież taka lalka parędziesiąt tysi kosztuje

karmell14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-08 18:46:01
Koles pracuje to ma ;) ale widzialem w tv jak o nie dbal , gdyby nie ten wyglad napewno by znalazl kogos .

dodusia65
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-04 12:18:49
Ona to na pewno lalka,bo nie wierzę,że można być aż tak plastikowym.

osiniak75
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-04 12:08:02
Ta pani strasznie plastikowa jakaś.

anka1974
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-04 10:08:19
a to prawdziwe ludziki..?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0200