Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Arinho89  12-12-11, 12:28 Zgłoś
+ 319 -
Dodano: 2012-12-11, 12:28:33   przez: Arinho89
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 319  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Pracowity gość
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
JackCola
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-14 10:37:58
Kozak!

TheDarkk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-31 00:19:21
Ale powiedzcie. Jakim cudem? ja tak przypadkiem zrobilem do wody i ciezko bylo mi sie poruszac a on na beton i normalnie szedl

renio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-05 22:06:14
to je rusek. tego nie zrozumiesz

Mratiz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-18 18:44:04
Tylko w Rosji

zolza25
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-17 19:10:41
Budowlańcy to odrębny gatunek człowieka;)

Arinho89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-17 16:11:28
UDOSTEPNIAC I LAJKOWAĆ :D Z GÓRY DZIEKI :D

ExciterELB
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-16 23:18:13
Chciałem się pośmiać ale nie mogę znaleźć drugiej części. da ktoś linka?

Kreywen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-16 02:16:05
Polak! to i przypierdolić ryjem o beton musiał :d to juz taka nasza tradycja ^^ o stówe :d

kuba.zet
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-15 19:14:12
a gdzie salto i podwójna śruba ?? 2 na 10

skin82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-15 10:49:29
mądry

machoho12345
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-15 08:06:46
bylo ku**a

GreQ83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-15 01:26:37
ciekawe o co byl zaklad

bogocbogoc
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-14 22:31:59
niech sie cieszy ze to byl tylko chudy beton a nie zbrojeniowy bo ju by sie tak za bardzo nie cieszyl kretyn ale fajny motyw hehe

cherry1-1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-14 22:19:27
Gdyby nie to "ja nie mogę" to pomyślałabym, że to Rosja :)

dw90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-14 21:57:38
"Za stówe tak?" i wszystko jasne :)

ROBI00000000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-14 21:15:46
Droga mamo na koloniach super..Pan instruktor obiecał że jak będziemy grzeczni naleje wody do basenu..

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-14 19:47:37
Luzak :)

przemek33
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-14 19:30:13
na budowie jak na budowie pewnie trzeźwy nie był.hehe

lukasz963741
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-14 19:21:17
a u nas na budowie jest nudno

matty1000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-14 18:57:52
nie zapijanie nudy, tylko przegrany zakład.

mamtalent666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-14 18:40:12
takich ludzi nie brakuje

matina7991
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-14 18:22:32
takie rzeczy tylko w Polsce ;)

kontroler
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-12-14 18:09:28
ale ...ujowy filmik

ThePrinCeSa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-14 17:21:05
komentarz usunięty przez moderatora

mkkm
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-12-14 14:26:07
kiedyś rodzice straszyli ucz się bo będziesz na budowie pracował, coś w tym jest

Pati__609
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-14 17:06:15
masz rację, jako studentka mówię sobie: musze wkuć, albo czeka mnie wiocha... na budowie

ROBI00000000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-14 21:18:12
Nie na budowie a było-"Ucz się bo będziesz ulice zamiatał!" Dziś trzeba mieć miłą aparycję i średnie aby być sprzątaczką w Carrfur

replay24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-14 21:45:36
ROBI00000000 nie pisze się Carrfur tylko Carrefour analfabeto

jolixxx
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-14 13:42:52
kierownik budowy powinien im nadajniki w dupy wbudować żeby wiedzieć gdzie są i co debile robią, najlepiej z możliwością zdalnego przywalenia debilowi w dupsko...

dianusiatosuka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-14 12:51:41
Było!

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-14 12:25:17
ale beton

blue123
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-12-14 11:43:17
filmik z budowy nagrywany pustakiem....

hector1923
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-12-14 11:19:04
debil i tyle

wdowa20.6
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-14 10:59:52
Ale dzisiaj żałosne absurdy... Same powtórki -,-

milorda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-14 14:01:25
Bo to koniec roku.

cobos18
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-14 10:58:40
tym sposobem to polski nie zbudujemy... ;)

Bolec1980
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-12-14 10:48:13
Dobre. Tylko zastanawiam się, czy ludzie najpierw wynaleźli koło, czy wrzucili ten film na wiochę...

TygrysekPL
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-14 10:42:07
było kiedyś

JackCola
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-14 10:37:58
Kozak!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300