Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A ja się pytam gdzie są rodzice?
miniu2006  12-12-13, 23:48 Zgłoś
+ 824 -
Dodano: 2012-12-13, 23:48:52   przez: miniu2006
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 824  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Afront
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
Ukryj komentarze(117)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
artarus
    Ocena: 21 (glosow:25)
2012-12-16 20:10:58
Czujny moderator usunął linka ( pomimo kilku spacji ) po 20 sekundach od napisania.Brawo za reflex ! Bądź też tak czujny przy wrzucaniu IDIOTYZMÓW bez WIOCHY na GŁÓWNĄ, tego życzę sobie, tobie i innym użytkownikom wiochy.pl

David2826
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 11:20:34
Chętnie bym zerwał z ciebie te ubranka i wypiescil twoja cipcie slodka i ciasniutka jesteś dziewica??

dziekanoo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-08 22:25:14
Gdzie rodzice ?Zdjecia robia xD

glaeken
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-03 23:30:00
Fotki se robi, ale dupy to juz nie da.

Boruwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-03 19:15:34
Panna ma na chwile obecną 17 lat!, foto jest z 2010 więc miała 14! i co najistotniejsze...jest z Rumuni!(a to chyba wiele wyjaśnia) ;], co za tym idzie brawo dla wrzucającego i respect za tyle "+" od debi.li !

Jachu233
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 10:00:13
Rośnie z nie bitch:)

kocham_cie_flea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-23 23:48:23
denerwujace jest to 'ja sie pytam gdzie sa rodzice', rodzice staraja sie jak najlepiej wychowac dzieciaki, ale czasami glupota przerasta wszystko, podrosnie to zobaczy jaka glupia byla..a

lubie.placki243
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-22 22:11:17
"Jak ma co pokazać to niech pokazuje" Przeczytało 100 tys. nastolatek...

mariolus1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-21 17:46:23
ciekawe która 12 latka ma takie cycki jaki głupek pisze o jej wieku poza tym jak ma co pokazać to pokazuje to żadna wiocha!!!!!!!!!!!!!!!!

oniona1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-21 13:22:10
macie link jedna z normalnych dziewczyn co ma coś do pokazania i się nie wstydzi szkoda ze tak mało pokazała ja bym się nago pokazała jak ktoś che fot me pisać

lisia06
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-20 18:40:11
Nie wiesz gdzie są rodzice ? Sama sb z daleka takich zdj. nie zrobiła ;)

pawcio2114
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-20 17:29:27
J się tylko zastanawiam co z niej wyrośnie....

duda97
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-21 12:05:30
zajebista laska

BaaxPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-20 01:44:49
komentarz usunięty przez użytkownika

wdowa20.6
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-20 00:03:07
Przecież to jeszcze dziecko a jak czytam nie które komentarze to naprawdę powinna sie nie którymi osobami policja zająć. Cycki wypchane w głowie siano i mysli ze jest fajna, juz widac jak sie bedzie szanować w przyszłości bedzie ją zapewne dmuchał kto chciał.

Damias91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-19 15:47:48
Ma ktoś link? :D

NieBluzgaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-19 12:51:42
Wyjadacz tak się nie da znaleźć ;)

Eberdor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-18 23:37:03
Jak to gdzie? Z drugiej strony aparatu :D

johno
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-18 20:36:38
Jak na to patrzę to chyba zostanę pedofilem...

michalbebenek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-18 17:07:23
komentarz usunięty przez moderatora

artarus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-18 13:02:38
jak szukać fotek ?? już wam piszę: prawym na fotkę...póżniej: kopiuj adres url grafiki , następnie : google , później w googlach : wyszukiwarka i wklejasz link URL, potem: wyszukiwanie obrazem , i znowu wklejasz .... enter i już masz skąd jest fotka :) PROSTE

lukaszek1231
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-18 11:35:26
Daj namiary :p

GroveR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-17 21:36:45
Mamo! Mamo! Cycki mi urosły!

kiliy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-17 21:15:35
3 na 15 oglądających te fotki masturbuje się przed komputerem

Kurkadziurka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-17 23:32:45
głodnemu chleb na myśli

Markiza
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-18 03:11:11
Głodny głodnemu wypomni :P

qwertydaniel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-18 15:58:39
głodny głodnego zrozumie

Trafna_Poszlaka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-17 19:58:39
Niezależnie od tego, czy lat ma dwanaście, czy też dwadzieścia dwa- zdjęciami tego pokroju nigdy nie zdoła zdobyć mojego szacunku, uznania, czy choćby akceptacji.

nera7
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-17 19:46:07
Za duży biust jak na 12 latke

RazDwaTrawa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-17 16:33:47
Ścisnęła to ma cycki -,-

rupartiada
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-17 16:14:58
A ja się pytam, skąd u niej cycki?

ThePanKlopot
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-17 15:59:22
A później płaczą że gwałcą. Taką to tylko zgwałcić a później udowodnić w sądzie że sama chciała

fado22
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-17 15:45:21
I dziwić się, że dzieci mają dzieci..

BlackiPantera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-17 14:53:04
Widzę że Polacy nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Ona nie ma 12 lat i nie jest polką. Polki są puszczalskie? A facet to co? Na imprezie tyłkiem kobitka zaświeci i od razu do kibla z nią leci.

IGotYouDancing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-20 14:29:44
jak suka nie da, pies nie weźmie. No, chyba że sk*rwiel... to i tak weźmie.

ninjaassasin
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-12-17 12:15:47
Rośnie następna ździra, co w tym dziwnego? Polki są puszczalskie z natruy a my faceci z tego krozystamy.

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-17 13:52:35
czyli kim jesteście? Odpowiedz sobie sam

Oliwia1_3aiwilO
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-17 14:35:40
Sam jesteś puszczalski, a jeśli korzystasz z usług łatwych panienek to TWÓJ problem nie nasz ! Nie pakuj każdego do jednego wora ;]

artarus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-18 12:58:05
czytaj tępa maso niżej : TO RUMUNKA I W 2010 ROKU gdy było robione zdjęcie miała 14 lat, a opis absurdu to idiotyczna POPELINA wyssana z doopy, dla zebrania kilku zielonych łapek więcej ! coś jak żebractwo !

Trouble
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-17 09:08:31
Dorodna jak na 12 lat, zabrać internet, dać łopatkę.

Oliwia1_3aiwilO
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-17 08:43:51
Ona nie wygląda na 12 lat .. ; / ale jak już ''ma'' to gratuluje braku rozumu .. chociaż takie dzieci go jeszcze nie posiadają ;]. Widać nikt jej jeszcze nie pogonił to wrzuca takie foty.

LOCO87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-17 04:57:36
12 lat i już marzy o tym by chciało ją wielu..

Vanbuleno
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-16 23:52:49
''Gdzie jej rodzice''- czlowieku, nikt nie upilnuje swojego dziecka w 100%, ogarnijcie sie w koncu, niektorzy nie maja na to czasu, tylko ciezko pracuja na utrzymanie!

saviola1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-16 23:18:00
no cóż... po tym "Czarnobylu" wszystko takie wyrośnięte, pedofile w dzisiejszych czasach maja nie lada raj

Marek-irl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-16 22:50:18
komentarz usunięty przez użytkownika

vilectro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-16 22:42:09
Nie wiem, gdzie są jej rodzice, ale wiem, gdzie ma piersi. A w jej wieku ciężko je znaleźć (o ile naprawdę ma 12 lat)

miedzianek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-16 22:27:06
Jak to gdzie? Po drugiej stronie aparatu:)

nehz2kee
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-16 22:21:48
Jak ona faktycznie ma 12 lat, to w życiu będzie miała latwo..

Matix54
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-16 22:11:07
Bo ją wiem ona mi na 12 nie wygląda. Mam 13 lat i z takimi dziewczynami przebywam jedne są płaskie jak dechy a inne mają cyce no ale mniejsze niż te

crashdiper
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-16 21:58:19
niewierze ta 12 latka ma większe piersi od mojej dziewczyny :/

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-17 04:00:35
po przeczytaniu śmiem twierdzić, że nie masz panny, kogo ty chciałeś nabrać, wieśniakó?

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-16 21:46:25
Na miejscu rodziców spuściłbym gówniarze solidne wciry, aż by na dupie przez tydzień nie usiadła.

jokeroalpha
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-17 08:19:59
Avatar zobowiazuje...

jarod22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-16 21:37:35
komentarz usunięty przez moderatora

Grimmoz
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-16 21:32:29
Tak ku**a, bo uwierzę, że ma 12 lat..

Kaliana
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-16 20:39:38
To przykre że tyle dziewczynek uczy sie ze tylko ciało maja do ofiarowania i że umysł nie może zainteresować. Przypominają mi sie czasy kiedy mówiono młodym panna żeby sie nie uczyły i nie czytały za dużo, bo mężczyźni nie lubią inteligentnych kobiet -.-'

Ukill
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-16 20:35:21
Coraz bardziej mi się zdaje, że fb jak i fotka.pl to strony na które wchodzisz i patrzysz kto co ma,gdzie był,i czy się rucha już czy nie

kriss92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-16 20:11:22
12-latki to raczej maja cycki nie wiele wieksze niz ja,na zdjeciu widac co innego!

metacortex
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-12-16 20:01:45
A potem wielkie zdziwienie, że gwałty i pedofilia. Masakra co dzisiejsze dzieciaki maja w głowach...

showtek2
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-12-16 18:53:51
daj linka

artarus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-16 20:07:20
komentarz usunięty przez moderatora

artarus
    Ocena: 21 (glosow:25)
2012-12-16 20:10:58
Czujny moderator usunął linka ( pomimo kilku spacji ) po 20 sekundach od napisania.Brawo za reflex ! Bądź też tak czujny przy wrzucaniu IDIOTYZMÓW bez WIOCHY na GŁÓWNĄ, tego życzę sobie, tobie i innym użytkownikom wiochy.pl

artarus
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-12-16 18:53:20
Ona jest rumunką, zdjęcie z 2010 roku i wtedy miała 14 lat, więc opis absurdu to czysta popelina. Tak więc miniu2006: czy niby "Czystej Mocy" wypada tak oszukiwać użytkowników wiochy dla zdobycia kilku łapek ??? WSTYD !

gustlik1221
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-16 18:52:59
Szarpał by ją jak reksio mieso

adi142
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-16 18:44:50
nie wygląda na 12 tylko conajmniej 14 może nawet 15 a jak wiadomo stosunki seksualne są legalne od 15 roku życia ona może robić co chce ale nie udostępniać takie zdjęcia na portalach społecznościowych. Proszę dowód że to jest na fb...

gr4b4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-16 18:44:25
Panna w staniku, i panna w czerwonym to moim zdaniem nie jedna i ta sama :P Mają różne twarze, i ta w czerwonym jest płaska jak decha.

jarod22
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-16 18:19:58
widać ze laska nie jednego bata już przyjęła... i nęci dalej.

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-12-16 17:52:32
tutaj powinni zainterweniować rodzice czyli odłaczajac internet oraz zabranie wszelkich multimedialnych gadzetów ,oraz nałozenie wiekszego nacisku na naukę ..

szulcik
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-12-16 18:21:41
widac juz jeden pedofil minusem sypnął ..

hector1923
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-16 18:27:51
jestem za.12 lat i takie zdjęcia

gargamel12345
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-16 17:14:59
Kto powie jak się nazywa? Widzę że jest łatwa

paranoya
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-16 17:02:07
a mama jej zdjęcia pstryka pewnie ;)

mr.tadzik
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-12-16 16:59:46
ruchał by

vampir28
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-16 16:47:54
A ja pytam gdzie są Twoi że pozwalają Ci 12-latki na necie oglądać i walić gruchę

Bar00n666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-16 16:01:56
A potem sie dziwia ze pedofilia...

dominik.wilk
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-16 15:49:45
to podajcie jej nazwe na Fb

Karolina852
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-16 15:43:51
Może i nie ma 12 lat, ale tak się zachowuje...żenada!!! jakbym była jej matką to zrobiłabym z nią porządek.

Freelance
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-12-16 15:43:46
Ona ma 14 lat a publikacja zdjęć pochodzi z 4 marca 2010r opis i komentarze pod zdjęciami są w języku rumuńskim więc wnioskując z tego ta osoba jest prawdopodobnie narodowości rumuńskiej gdzie wiek przyzwolenia na czynności seksualne jest zaniżony.

szczypawa7
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-16 15:34:20
Ona, nie ma 12 lat popatrzcie na biust, jej wzrost.

mathew12a
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-16 15:28:07
gdzie są rodzice? zdjęcia robią :D

natinati
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-16 15:24:36
proszę o dowód na to, że ona ma 12 lat.

ogarnijto
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-16 15:14:42
co drugi komentarz, to że nie wygląda na 12 tylko więcej, czasem wygląda się na więcej niż się wydaję a czasem na mniej, żeby tego nie wiedzieć, tym wlaśnie o to sposobem sami się zachowujecie na dużo mniej :)

kulik318
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-12-16 15:12:46
Może i młoda,ale za to jaka fajna zgrabniutka,by się dopadł jak reksio do do szynki.

Tomas93nh
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-12-16 14:38:34
Coś za duże cycki jak na 12 lat ;p

IGotYouDancing
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-12-16 15:36:01
Niekoniecznie, ja takie miałam jak miałam 12 lat. :)

rbk17
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-16 18:13:48
@IGotYouDancing wow, to pokaż jak teraz wyglądają, please ...

IGotYouDancing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-19 23:56:03
Hahahaha, ZOSTAŁY TAKIE. :D No, moze odrobinę większe. :) Nie są wielkie, po prostu mi szybciej "wyszły" niż koleżankom, zazdrościły... mi sie porost zatrzymał... a im nie :D

maximax
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-12-16 14:08:01
komentarz usunięty przez użytkownika

rewrai
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-16 13:59:49
jak na 12 ste to spore ma te cycki;-p hehe Niektóre 20 stki takich nie mają. Można się nieźle naciąć,bo na pierwszy rzut oka wygląda na 15-16 lat. To pewnie o to GMO :-p

MallaMiii
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-16 13:55:24
jak to gdzie rodzice... na prawym dolnym zdjęciu widać, że musiałam dostać jakąś karę bo stoi w kącie :D

sugarfr33
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-16 13:46:47
Prawdziwy gentleman nie pyta kobiety o wiek!

fafluhte
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-16 13:36:59
Kurde 12 lat i takie cycki ?? Co te gówniarki teraz jedzą

Bzzommbo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-16 13:25:58
Uczy się. W końcu nie trafi na handel dziećmi bez żadnych umiejętności.

stachu10
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-16 12:58:49
12 lat i takie cyce?

FurElise
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-16 12:54:44
Nieważne ile ma lat... jej głupoto rozwala system.

Gobi102
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-16 12:54:38
Jak to gdzie ??? Robili zdjecia !!!

NocnyBuszowniK
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-16 12:51:39
12stka z takimi cyckami ? cieeeekawe :D

zygmunt1952
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-16 12:51:18
Według mnie wygląda na 16.

damaJ
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-12-16 12:47:41
ale mnie wk**wia jak ktos pisze "gdzie są rodzice?" nosz k***** siedza obok w pokoju i ogladaja tv.......

kurt205
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-16 12:18:12
Gimnazjalny standard. Dziewucha może i ładna, ale nic poza tym. Fajnie rzucić okiem, chociaż z drugiej strony, nie chciałbym aby ktoś oglądał zdjęcia mojej kobiety , a ta laska zapewne kogoś tam ma. No chyba że nie ;p

kichu63
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-12-16 11:59:18
A stary siedzi na FB i konia wali ............

edi2080
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-16 11:46:50
Teraz jendrne a za lat nascie bedom wisiec pod kolana :D

sasza666
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-12-16 11:41:57
Nie wygląda mi to na 12 lat, ale co ja tam mogę wiedzieć.

garboleda111
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-12-16 11:38:50
tyś 12 wydział ona z 16 ma

KogosTuPonosi
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-12-16 11:28:34
Rodzice się pojawią jak trafi na pedofila i trzeba będzie lamentować że dziecko takie grzeczne i spokojne, a tu jakimś cudem na zboka trafiło...

mkkm
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-16 11:27:10
rodzice są pewnie na nk

wariatos1
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-12-16 11:14:19
...jakby na to nie patrzył, to kolego rozpowszechniasz pornografię dziecięcą...

paablo79
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-16 15:34:57
O pornografii to Ty wiesz chyba tylko tyle,że takie słowo istnieje w języku polskim

AGUARES
    Ocena: -7 (glosow:25)
2012-12-16 11:00:01
fanje cyce heheh kto by nie mietosil to pedał !!!!!

KogosTuPonosi
    Ocena: 12 (glosow:26)
2012-12-16 11:30:26
A kto by "mientosił" to pedofil...

klansman
    Ocena: 0 (glosow:22)
2012-12-16 10:32:05
Młody cyc fajny cyc tarmosiłbym.

mrozo18
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-12-16 10:30:08
No, i jeszcze je rozpowszechniaj, żeby pedofil miał co oglądać...

pr05p3r0
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-12-16 10:29:37
Co Ty, jej starych chcesz ruchać?!

Lowejek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-16 10:29:01
W pracy, ktoś musi zapier*alać

ROBI00000000
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-16 10:23:34
Fajna młodziutka ale głupiutka..

Nie_Dla_Tensora
    Ocena: -15 (glosow:19)
2012-12-15 22:36:54
Szanuje kobiety, które pokazują swoje ciało, dlatego MINUS!

Tatalka578
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-15 16:25:21
Robią zdjęcia

Stasnik
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-14 01:02:01
Przestan pytac bo kociej mordki dostaniesz


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500