Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Motto przewodnie kościoła katolickiego w XXI wieku...
szatano999  13-01-10, 21:08 Zgłoś
+ 741 -
Dodano: 2013-01-10, 21:08:08   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 741  Zgłoś nadużycie
18
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nietoperze
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Jaki ten świat mały...
  •  Magia uczuć.
Ukryj komentarze(125)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sylwester2712
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-01-12 21:57:16
tak w każdym środowisku jest procent pedofilów może i więcej niż w KK ale ludzie duchowni jako osoby z powołaniem powinni być bardziej prawi i pokażywani na świeczniku z wszystkimi zaletami i wadami , dodatkowo księża wyjątkowo bronią swoją grupę i zamiast od razu wyrzucać i potępić to ich przenoszą

candycane1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-30 15:52:46
komentarz usunięty przez moderatora

elnt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-18 21:13:41
A podobno ksieża to św. krowy. No kto by pomyślał

malina94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-17 00:38:01
"Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie. (...) Nigdy was nie znałem. Odejdźcie ode Mnie wy, którzy dopuszczacie się nieprawości!" Mt 7, 21-23

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-15 21:59:57
rucha***jąc dziecko......ru*** swojego boga!!!!!!!!!!.....i nie pier**** smutów że pedofile idą specjalnie do seminarium aby mieć dostęp do dzieci......bo ta organizacja z PSEUDO-CELIBATEM....robi to od ZAWSZE!!!....

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-15 21:57:29
DLA WSZYSTKICH PISOWSKICH I NAWIEDZONYCH KATOLICKICH OBROŃCÓW PRZYTOCZĘ PEWNE SŁOWA Z BIBLII!!!!!!Zaprawdę powiadam Wam, coście uczynili jednemu z tych braci najmniejszych, mnieście uczynili.”[Mt,25,40]

Lacra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 13:56:25
komentarz usunięty przez moderatora

domagalag
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-15 00:50:59
komentarz usunięty przez użytkownika

sebek941
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-14 22:37:40
a odnasząc się do celibatu to popatrzcie jak ciężko jest pogodzić normalnemu człowiekowi życie zawodowe i rodzinne a co dopiero księdzu, który mimo wszystko jest również osobą publiczną i zwyczajnie nie miałby czasu dla parafii, parafian, żony, dzieci i ich wychowanie i utrzymanie domu...niezbyt realne

sebek941
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-14 22:33:05
nie rozkminaim tych prowokacji i zastanawiam się czy Ci dziennikarze choć w małym stopniu znali tych księży, o których piszą czy jest to tylko nierówna walka i szerzenie nienawiści do wszystkiego co związane z KK, połączone z przeogromną manipulacją poza tym świat upada we wszystkich aspektach życia

zboreczek2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-14 20:25:18
I właśnie dlatego powinien być zniesiony celibat.

redice00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-14 19:13:49
Dokładnie, ksiądz też człowiek i jak w innych religiach małżeństwo powinno być dozwolone, a zawód księdza wykonywany byłby bez swędzenia w kroczu.

barbieass
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-14 18:33:20
Powinny być testy psychologiczne dla Księży, tak jak dla każdej osoby która ma lub będzie miała kontakt z dziećmi i tyle. Za pedofilie powinny być wysokie kary i księża powinni odpowiadać przed prokuratorem a nie przed episkopatem bo to prowadzi tylko do tuszowania sprawy.A Ksiądz to nie ŚWIĘTA KROWA

emilybingham
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-14 17:49:06
A wy myślicie że jemu się nie chce rzucać jak wam!

west25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-14 10:12:36
Na moje to nie powinno być księży tylko pastorzy,jeśli ma powołanie to niech naucza i ma rodzinę ,a nie jakiś durny celibat! Wtedy mógłby coś na ten temat powiedzieć ,tyle samo to ja mogę sobie w książce przeczytać (teoria!)

idler73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-14 09:50:19
Księża są piętnowani, ponieważ, jak sami twierdzą, reprezentują autorytet moralny. Moim zdaniem zniesienie, narzuconego w średniowieczu celibatu, poważnie naprawi wizerunek kościoła. Wszak ksiądz też człowiek i swoje potrzeby ma ...

sawczenko1986
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-13 20:22:06
w każdym środowisku spotkamy pedofilii, w szkołach, w szpitalach, w domach dziecka, w prywatnych domach...ciekawe ilu polityków jest pedofilami, ilu ojcow gwałci swoje dzieci?? ksiądz jest osoba duchowna, ale wieksza krzywde robi ten ktoremu dziecko zaufalo,ktory byl przy dzie niz zupelnie obca osoba

SZA7BA
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-01-13 16:08:58
Księża lubią dzieci. Najbardziej od tyłu...

Greggoryus
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-01-13 13:26:37
Absurd w 110% odzwierciedla pojmowanie świata przez leminga XXI wieku ;)

numa
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-01-13 12:42:24
Palikociarnia.

maras2604
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-13 12:36:10
W angli skazany na 21 lat. w pl na 2 mowi samo za siebie

kamer95
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-13 11:55:59
No i z tych swietych ksiezy wylazi prawda po latach.

Bolec1980
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-13 11:41:52
rogslaw. Ok. Pedofilia zdarza się w każdym środowisku, ale rzecz w tym, że księża to moralna grupa najwyższego zaufania. Stąd przypadki pedofilii w kościele są szczególne. Dotarło?

rogslaw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-13 22:15:58
Nie dotarło. Grup "najwyższego zaufania" mamy więcej np. policja, nauczyciele, lekarze. No chyba że chodziło Ci o grupę "najwyższego zaufania moralnego" i boli Cię że wśród księży są takie przypadki. Mnie boli że tacy zboczeńcy się w ogóle zdarzają a nie z jakiego środowiska pochodzą.Dla dziecka to n

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-13 22:17:36
cd dla dziecka to nie ma znaczenia kto je skrzywdził.

C2ShadowMan
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-13 11:25:53
Złe szybko się rozchodzi. Dobro - wcale.

pampalinex
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-01-13 10:17:46
Ciekawe czemu w internecie się nie pisze o księżach którzy zrobili 1000 razy więcej niż jakikolwiek dziennikarzyna czy też polityk razem wzięci. Tak się walczy z KK ;) Media i ich manipulacja zbiera swoje żniwo. Owszem jestem za tępieniem pedofilii w KK i w ogóle na świecie, ale strasznie irytujące

pampalinex
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-13 10:18:52
jest stwierdzenie że to cały KK. Kup sobie mózg.

P.11.07
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-01-13 10:10:44
zabić to za mało. śmierć nie boli a to musi boleć psychicznie i fizycznie. a co do księży to jeden jest z powołania a drugi dla kasy. my widzimy tylko tych co są dla kasy i dlatego oczerniamy kościół

porcupine
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-13 11:03:55
Żeby tylko dla kasy! Niestety ten ZAWÓD przyciąga wielu smakoszy dzieci.

nightriders87
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-01-13 09:54:27
Kościół nic nie ma wspólnego z Bogiem...

malina94
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-17 00:31:48
Kościół mnie akurat do Niego przyprowadził. Wspólnota, do której teraz należę. Ja nigdy nie spotkałam takiego księdza w życiu o jakich jest mowa ale to że są tacy jest kategorycznie wstrząsające. Tacy księża nie są z powołania na pewno. A karać będzie Bóg. Powinni się tego bać ze swoją wiedzą.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-13 09:35:40
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-13 09:44:49
Dlaczego moder usunął moja wypowiedz gdzie kazde pikantniejsze sformułowanie było wykropkowane ??

szulcik
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-13 09:46:35
Jeszcze raz dodam iz za PEDOFILIE powinna byc jedna i ta sama kara KULA W ŁEB !! NIe ważne czy to ksiądz ,policjant,papież czy tez pan Heniu hydraulik. Karą powinna być śmierć!

staryramol
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-13 08:23:48
i w taki właśnie sposób ruchają boga,który jak sami głoszą jest w każdej istocie

monterr78
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-01-13 07:38:46
Śmierc wszystkim pedofilom i gwalcicielom!!!!!!!!!

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-13 05:20:33
To nieprawda. To my jestesmy zli i mamy fobie. Zreszta z ksiedzem to nie grzech. KSIUNDZ tyz chlop.

JackCola
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-01-12 23:56:00
Wiochapl powoli upada? Ilość kliknięć świadczy że tak. Nie pozwólmy na to! zachęcam do polubienia akcji: rogalik z dżemem dla księdza Józefa' ;P Hałłaaaaa1. Nie ma co! Spam spamem, ale akcja rogalik trwa! :-)

Ecstasy240
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-01-12 23:29:51
Niech Admin założy nowa kategoria : ,religijna wiocha' Lub ,katowiocha'. -,-

Max74
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-01-12 23:23:10
Ostatnio coś mówiono o gwieździe BBC i jego 50-letniej karierze pedofila i gwałciciela. Zapewne szybko to przycichnie, bo księdzem on nie był a więc nie ma o co szumu robić. Szatano, łowca pedofilii też jakoś jego i innych mu podobnych ominął w swoim "dziele"

miszcz82
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-12 22:56:37
komentarz usunięty przez użytkownika

miszcz82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-12 22:32:12
komentarz usunięty przez moderatora

ringus136
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-12 22:12:00
szatano, ci tylko kościół i pedofila w głowie ;/ Nie chcę być natrętny, ale jak miałeś problem w dzieciństwie to możesz zgłosić się do odpowiednich służb na pewno ci pomogą. Pozdrawiam ;)

sylwester2712
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-01-12 21:57:16
tak w każdym środowisku jest procent pedofilów może i więcej niż w KK ale ludzie duchowni jako osoby z powołaniem powinni być bardziej prawi i pokażywani na świeczniku z wszystkimi zaletami i wadami , dodatkowo księża wyjątkowo bronią swoją grupę i zamiast od razu wyrzucać i potępić to ich przenoszą

King_Midas
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-01-13 09:32:11
Masz rację.To tak jak w warzywniaku sprzedawca zgniłe jabłko próbuje na siłę sprzedać.Każda grupa społeczna posiada w swoich szeregach takie zgniłe jabłko.Wiara,wiarą,ale ksiądz powinien być odzwierciedleniem tych wszystkich cnót o których mówi Pismo Święte.Są ludzie którzy robią to z powołania,a ci

King_Midas
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-01-13 09:42:28
dla których kapłaństwo to sposób na życie powinni być eliminowani.Kościół z uporem maniaka broni tych którzy dopuścili się pedofilii.Sam mam dwójkę dzieci i nie wyobrażam sobie by ktoś je skrzywdził,tym bardziej ksiądz....

JackCola
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-01-12 21:45:35
TERAZ W WOLI ŚCISŁOŚCI: PRZECHWYT NA TEN ABSURD I DO ULUBIONYCH LECI! DODAM GO KIEDYŚ, sKIEDY ZNÓW Z***IE SIĘ PRZEGLĄDARKA. :D ps: ksiądz to powołanie oraz stan umysłu ;P

JackCola
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-01-12 21:47:27
SPAM. KATOLICKI RADIA MARYJA RYDZYK RZĄDZI! :D

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-01-12 21:29:46
Pedofilia to nie tylko przestępstwo, ale także wielki grzech. Do grzechu namawia szatan, czy jak go tam zwał, i nic dziwnego że kusi on księży ze zwiększoną siłą, bo będzie wszelkimi sposobami walczył z Bogiem i kościołem, jako przedstawicielem Chrystusa na ziemi. Ten sam szatan, który każe ludziom

porcupine
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-01-12 21:34:15
Szatana to ty w to nie mieszaj! A jeśli nie wiesz, to nawet w piekle nie lubią pedofilów!

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-01-12 21:35:59
atakować kościół, a ci ludzie zżerają go od środka jak robaki albo zgnilizna. Jakbyś puknął się w głowę szatanie999, i zadał sobie pytanie czy Twoi rodzice byliby dumni z Twojej opętańczej obsesji na temat KK, to może byś się zawstydził choć raz. Choć nie wiem czy bezbożne larwy mają poczucie wstydu

riv77
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-12 21:47:33
W każdym środowisku jest jakis procent pedofilów. Jak zrobili zestawienie to sie okazało że najmniej pedofilów jest w KK. O wiele więcej w innych zawodach, ale jak taki okropny czyn zrobi jeden czy dwóch księży, to za chwile rzucają się wszyscy zawistnicy na całe KK zapominająco innych grupach społęc

riv77
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-01-12 21:51:50
Wrzucając wszystkich księzy do jednego worka i ich sądząc. Ci ludzie co tak robią nawet nie wiedzą, nie zdają sobie sprawy jaki bat na siebie kręcą. Darlenit własnie o tym napisał.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-12 23:07:02
Riv, nie znam tych danych ale nie dziwiłoby mnie, gdybyś miał rację. Opluwanie kościoła to część planu szatana. Nawet Apokalipsa Św. Jana o tym mówi, i przepowiednie o upadku Kościoła... Antykatole nawet nie wiedzą, jaką robią przysługę antychrystowi, w nagrodę będą potępieni.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-15 10:44:04
kawalrafala.....takiego nawiedzonego katola dawno nie widziłem....nie rozumiesz że religia to BIZNES.....i MAFIA....przed którą klęka i składa hołd znosząc swoje dary cały świat....i zezwala na wszystko....nawet na GWAŁT SWOICH DZIECI...bo księdzu wolno...to WYSŁANNIK BOGA!!!..ewangelizacja przez gwa

Anti-Religion
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-03 23:04:12
riv77 - skąd te zestawienie? Procent wykrytych spraw czy pytali każdego z osobna? Już widać że bzdury jak zawsze piszesz by tylko udowodnić swoją śmieszną tezę. To że wszędzie są pedofile to każdy wie, ale tylko w kk są bezkarni i kryci przez resztę. Według prawa są tak samo winni jak Ci co popełniają przestępstwo.

Anti-Religion
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-03 23:10:35
kawalrafala - rzeczywiście jesteś zdrowo nawiedzony. KK nie trzeba wcale atakować, wystarczy pokazać ten brud i zgniliznę w nim którą tak skrzętnie ukrywa. P.S. Szkoda tylko że ten cały wasz "szatan" jest takim samym wymysłem jak i wszystko w tej religii, bo życzyłbym wam prawdziwego rozliczenia z waszego życia, katolicy. Zresztą co byście nie wymyślali, niestworzone historie i inne cuda, wszyscy odpowiemy za swoje czyny tak samo i nic was nie minie, to jest pocieszające. :-)

rogslaw
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-12 21:18:50
Co tam pedofilia u księży. Może coś wrzucisz na temat pedofilii u pracowników biurowych albo kierowców autobusu albo chociaż u hydraulików. Porównamy

Dasio_88
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-12 22:18:38
Co ciekawe wg niektórych danych pedofilia wśród księży zdarza się nawet 100 razy rzadziej niż wśród nauczycieli. Do czego zmierzam? To są tylko ludzie i nawet wśród nich można znaleźć jednostki o spaczonym sumieniu. Przypadki te uderzają jednak o wiele mocniej ze względu na "zawód" którym się zajmują i wartości jakie głoszą (co jest również świetnym kąskiem dla mediów).

ishnet
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-13 13:54:28
"Co ciekawe wg niektórych danych pedofilia wśród księży zdarza się nawet 100 razy rzadziej niż wśród nauczycieli." - poproszę jakiegoś linka na poparcie tych słów.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-13 22:07:46
Linki Ci nie pomogą ponieważ o prawdę dzisiaj ciężko. Może jedynie jakby policja robiła takie statystyki ale nie robią. A swoje inne np na temat wykrywalności przestępstw też potrafią "podkręcić"

ishnet
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-14 20:58:25
@Dasio_88 napisał że wg niektórych danych, a ja się pytam; wg których danych? Bo w tej chwili ja mogę napisać, że wg niektórych danych, 95% księży to pedofile.

wdowa20.6
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-01-12 21:08:20
Najlepiej wszystkich księży do jednego worka -,-

JackCola
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-01-12 21:21:48
Popieram;) je***ć księży i tych co wchodzą pod sutannę na spowiedz ps: liczę na minusy, tak ciężko je zdobyć w dzisiejszych czasach! xD

wdowa20.6
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-12 21:27:43
Idz sie leczyć na nogi bo na głowę już za późno.

JackCola
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-12 21:39:11
Wiek można zmyślić..... myślisz że jak w profilu masz 16 lat to każdy to łyknie? Każdy, ale nie Katol! HSAHAHSHSHSHSHSHS!!!!

wdowa20.6
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-12 21:47:10
Bo tyle mam idioto! i sie tego nie wstydzę.

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-12 21:52:23
wdowa, to łyknij za zdrowie księży ten o to SpAm - RADIO MARYJA RZĄDZI! rydzyk na prezydenta:D PS: JEŚLI jesteś ateistką, tak jak ja, daj plus ;P

pampalinex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-13 18:10:15
A tak, pora się obnosić z ateizmem. Żałosne, inne słowa nie oddadzą sedna sprawy.

frania3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-12 21:02:26
komentarz usunięty przez użytkownika

frania3
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-12 21:11:59
Prawda jest taka, że nie tylko KK kryje pedofilie i inne wynaturzenia...

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-12 20:53:10
a o celebrytach z BBc nic nie masz ? a dyrektor rodzinnego domu , dziecka ? a dyrektor domu dziecka z Gryfic , a druchowie i harcmistrze ty dupku dobrze szukaj

porcupine
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-01-12 20:47:35
Przydałaby się nowa kategoria "religijna wiocha" albo "katowiocha".

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-12 23:33:02
Proponuje również "palikowiochę" i "wiochę ateistyczną"

JackCola
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-01-12 20:47:23
Ps: a pedofilia to zakazana jest? Hahahhhaa.

chwila333
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-12 20:42:49
Tak, WSZYSCY księża to pedofile. Oczywiście. Nie ważne co by kościół zrobił żeby z tym walczyć i tak by było, że WSZYSCY to pedofile. Każdego pedofila powinna czekać ta sama kara, żadnych apelacji, żadnego ułaskawiania.

alka893
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-01-12 20:32:33
Wszyscy czepiają sie akurat księży, a przecież każdy pedofil to taki sam sku***** nie ważne kim jest, tylko ważne jest to co zrobił

radowann
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-01-12 20:37:34
Żaden normalny człowiek nie zostaje księdzem. Pedofilia to tylko jedna z wielu chorób księży, można też dodać wyłudzanie pieniędzy od starszych ludzi i wiele innych. Powinno z Polski zniknąć to dziadostwo czarna mafia.

Wiesniakznetu
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-01-12 20:38:05
Tyle że pedofil z ulicy dostaniu dupny wyrok, grzywnę i represje społeczne a ksiądz-pedofil mały wyrok, jeśli wogóle, a potem go przeniosą na drugi koniec polski

Przemoc666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-13 00:16:00
Jest różnica jednak, ksiądz jako pośrednik Boga musi być przykladny. A tak to co? Gwałci dzieci w imię Boga i tak daje przykład innym? Szlachetne... Poza tym jeżeli już gwałcił dziecko to niech się przyzna i podda się prawdziwej karze, a nie wymiguje się jak się da. Za krzywdę trzeba odpokutować.

alka893
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-12 20:27:07
komentarz usunięty przez moderatora

JackCola
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-01-12 20:15:49
w sumie księża pedofile też mają jakieś prawa, a niech sobie oglądają, przewijają, zapuszczają od nowa. jako Katolik - daję minusa!

ridick89
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-12 20:10:51
a rydzyk dalej pieprzy...i w ogóle dajmy więcej na kościół niech dalej nie płacą podatków i dawajmy im więcej w kopercie gdy chodzą po kolędzie...wierzę w Boga jestem katolikiem ale nie wierze w kościół....

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-12 23:51:10
wiesz co napisałeś? stoję w garażu więc jestem samochodem. kolejny przykład człowieka, który mówi że jest katolikiem (bo tak mu wyprali mózg od małego) i nie ma pojęcia o czym mówi. założę się że nawet nie wie co to jest katolicyzm.

leotach1
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-12 20:07:18
W ramach celibatu powinni poddać się dobrowolnie kastracji.

Ramzes78
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-01-12 20:01:00
Co robi ksiądz podczas stosunku? Trzyma się tornistra.

JackCola
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-12 20:18:21
przyjmują opłate/k? albo każą zlizywać dzieciom śmietanę z kolan - hahahah.

darlenit
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-01-12 19:57:57
No tak, oczywiście. x księży jest pedofilami, więc wszyscy księża są pedofilami. Wszyscy księża są pedofilami to znaczy że wszyscy mężczyźni są pedofilami. Wszyscy mężczyźni, to wszyscy ludzie też!

asthawk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-13 00:58:03
ksiedza sa mezczyzni? c. norris jak by niezyl, w trumnie by sie obalil!!!

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-01-12 19:50:04
ja bym zaj**ał w czekoladę jakiegoś księdza. najlepiej podczas połyku komunii św :>

King_Midas
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-01-12 19:33:39
Wierzący nie jestem,i wkurza mnie bezkarność tej czarnej mafii!Chcesz mieć darmowy hajs,alkohol i sex?Zostań księdzem!Możecie się z ty nie zgadzać,ale tak uważam

elEseriks
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-01-12 19:29:26
Tyle samo księży pedofili ile lekarzy, robotników, prawników, pilotów, bezrobotnych, studentów, dziadków, policjantów, polityków itd... Każdy odpowiada za siebie. Dodając takie zdjęcia jest się zwykłym hipokrytą.

czakanora
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-12 19:55:29
moze i tak ale ksiadz to wyslaniec bozy, do jasnej ciasnej powinni byc przykladem dobra i samych pozytywnych cech.

arigold7
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-12 20:41:53
powinni, ale ksiadz to tylko czlowiek, widocznie zostal ksiedzem bez powolania... ksieza pedofile czy nawet ci ktorzy zlamali celibat powinni dozywotnio zostac odsunieci od wykonywanie tej poslugi... i byc karani jak zwykli ludzie...

Negativity
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-12 19:28:54
Pośród księży występuje większy odsetek osób z zaburzeniami. Część z nich nie do końca rozumie siebie, nie wie co zrobić, a później wychodzi to co w człowieku siedzi.

deo_optimo_maximo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-12 19:14:12
Na obrazku fakty, jeżeli tak można nazwać nagłówki z gazet, natomiast część komentarzy woła o pomstę do nieba. Ile można jeden temat wałkować. Pytanie, czy za portalem stoi ten sam właściciel co wydaje "NIE" ? Makabra, portal miał wyśmiewać wioche na nk, fb, yt, a co się stało ?

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-12 19:04:33
A ten znowu swoje. Macie obsesję na punkcie pedofilów czy co?

brzeczyszcz
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-01-12 19:03:33
Je**** satanistyczne lewackie scierwa zebyscie wy i wasze rodziny pozdychali w meczarniach na stosie ;]

brzeczyszcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-12 19:02:29
komentarz usunięty przez użytkownika

czakanora
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-12 18:52:42
najsmieszniejsze jest to ze nie w Polsce ksiadz dostal 21 lat wyroku a u nas za dwa lata dalej rzadzi i bawi sie z dziecmi.

krzysjarzyna1
    Ocena: 9 (glosow:29)
2013-01-11 10:08:32
Bez hejtów teraz ale prawda jest taka,że JP II tuszował pedofilię w kościele. Popierał dokument dzięki któremu ktokolwiek kto ujawni pedofilię w kościele zostanie wydalony z kościoła katolickiego. Ostatnio w Polsce uchwalone zostało iż ofiary pedofilii w kościele nie dostaną odszkodowania...

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-01-11 10:36:35
a w USA płacili księżom żeby wystąpili ze stanu duchownego i nie obarczali odszkodowaniami budżetu kościoła....

krzysjarzyna1
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-01-11 14:21:08
A jeszcze patrzcie ile dostał ksiądz z Anglii a ile z Polandii...

Edzia25
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-12 19:01:53
Masz rację.Polska to kraj w którym prawo dostosowane jest do określonych grup społecznych.Kościół to państwo w państwie i ma nas wszystkich gdzieś!Nikt nie interesuje się losem tych wszystkich molestowanych.Tylko Rydzyk i radio Maryja się liczą.Gdzie jest Wasz miłosierny Bóg?

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-01-11 07:50:04
Wpisz sobie listonosz pedofil to też Ci wyskoczy. Wszystkich pedofilów łączy jedynie to, że są homoseksualistami i tylko pod tym względem możemy osądzać gdzie ich jest najwięcej.

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-11 07:54:20
Poza tym większość nich zapewne czuła pociąg do dzieci zanim zostali kapłanami i wstąpili do seminarium by mieć do nich lepszy ,,dostęp"

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-01-11 08:48:01
listonosz nie ma takiego dostępu do dzieci, nie pracuje z nimi, nie ma takiego zaufania społecznego, nie jest pracownikiem boga, nie ma obowiązku dawać wzorców moralnych, nie głosi kazań a pier**** dzieci na boku.....coś jeszcze ci dodać???...a fakt faktem tylko cioty idą do seminarium

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-11 16:34:26
Właśnie dobrze wyjaśniłeś dlaczego pedofile idą na księży a nie listonoszy, o to mi właśnie chodziło. Prawdziwy ksiądz z powołania ma obowiązek być wzorcem i stara się nim być, ale zwyrodnialce też się tam zdarzają.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-12 23:28:37
Dobrze mówisz Mariom. To właśnie pedzie i pedofile pchają się na księży, żeby wykorzystując zaufanie dać upust swoim chorym popędom. Spróbuj zaś coś powiedzieć złego na pedzi i czy nie dziwne to, że wykorzystywani są zwłaszcza chłopcy ?

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-15 10:51:03
a może to pedzie i pedofle stworzyli kościół....żeby schować swoje wynaturzenia.....i mieć przykrywkę do ruch*** tych wszystkich dzieci....tak jak ktoś chce gasić pożary to idzie na strażaka

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-01-10 22:56:45
oczywiście są to...ODOSOBNIONE...przypadki.......głównie sprowokowane przez ateistów których dzieci uwiodły księży......taka jest nasza linia obrony wysoki sądzie i jej się będziemy trzymać!!!

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-11 01:21:20
...przez wieki, wiekow...

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-11 02:18:18
amen...

Spetro
    Ocena: -10 (glosow:30)
2013-01-10 22:00:17
komentarz usunięty przez moderatora

szatano999
    Ocena: -11 (glosow:21)
2013-01-10 22:09:35
za prosto, za łatwo....zero przyjemności.....może krzyżować????

brzeczyszcz
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-01-12 19:07:41
Twoja rodzine do gazu je**** lewackie scierwa zeby ci zdechli ;]

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-10 21:50:13
Tata...

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-10 21:57:14
a jego koledzy tacy sławni...

dzieci_proboszcza
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-10 22:59:48
On sam tam jest :)

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-11 09:06:24
na której pozycji...tatuś się załapał???

dzieci_proboszcza
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-11 10:29:54
Tata to ten co molestowal ale go nie skazali. On jest bezkarny hehe :)

neurotyczny_jan
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-01-10 21:18:21
kastrować zwyrodnialców żywcem bez znieczulenia.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-01-10 21:24:17
może przejąć ich metody...i rozpalić stosy???

neurotyczny_jan
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-01-10 21:34:22
no cóż, o tym nie pomyślałem. pomysł zwalczania KK-zboczeńców ich własną bronią brzmi szatańsko.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-01-10 21:37:37
zawsze to się człowiek ogrzeje...a i metoda skuteczna


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700