Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Takie ogłoszenie
bleexerka20  13-01-15, 11:52 Zgłoś
+ 1328 -
Dodano: 2013-01-15, 11:52:32   przez: bleexerka20
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1328  Zgłoś nadużycie
20
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Popieram całkowicie.
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ReniferuCzerwony
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-01-16 10:33:51
ethnie : taki mały szczególik że ministranci chodzący po kolędzie mają po 9-16 lat czyli o małe szczyle więc mają te parę dni w roku kiedy mogą sobie trochę zarobić za zaśpiewanie kolędy. Natomiast mała różnica której twoja główka nie pojmuje to to że ksiądz kradnie codziennie za nic nie robienie.

gregor64
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 19:41:27
u mnie jak była kolęda to się to po niej się "kołder" nie mogłem doliczyć.....

Dziewczyna155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-22 18:44:42
Większość Ministrantów Pewnie nawet nie wie że tak u nich jest też hahaha :) Mega wiocha ksiądz i takie coś ?:)

zwierzak250477
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-19 15:51:52
komentarz usunięty przez użytkownika

P.11.07
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-18 23:30:20
wiocha to jest być katolikiem i śmiać sie z własnej wiary. czy inna jaka kolwiek wiara pozwala oczerniać swojego boga ?? Powiesz słowo za dużo i giniesz . kościół katolicki pozwala mieć własne zdanie TYLKO TĘPI LUDZIE NIE POTRAFIĄ TEGO DOCENIĆ !!

NajlepszySeba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-12 12:18:57
Skoro ty masz własne zdanie,to ja mam swoje.I moim zdaniem,ty nie masz własnego zdania,więc zamknij ku...a ryj.Grzecznie proszę... Leć w niedziele na 6 tą do kościoła i podziękuj,że pozwala ci mieć własne zdanie.Tylko nie zapomnij zapytać jak ma ono brzmieć. Czy tylko mnie ten PAN swoją wypowiedzią,wyprowadził z równowagi?

tarzan1257
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-17 18:53:05
Nie wiem jak u Was, ale w mojej parafji ministranci dostaja pieniadze do reki i dziela sie sami wiec ksiadz nie ma sposobu by jako tak ich "okrasc".

majusia123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-17 18:14:00
te ciule zawsze mają mało nawet dzieci potrafią okraść

Endrjuuu123
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-01-17 17:12:02
Macie jakieś problemy z głowami (zdaje się). Ministranci NIE chodzą po kolędzie dla kasy! Komu się wydaje inaczej, jest śmieszny. Pieniądze zbierane na kolędach są na kościół. Ksiądz MOŻE się z ministrantami podzielić niewielką częścią, ale NIE MUSI. Mówiło się nawet zawsze, że NIE POWINIEN. To tyl

vvesem
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-18 21:30:14
Jesteś księdzem?

gregory77
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-17 15:37:20
palikociarne gnoje sieją propagandę

szynia88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-17 14:35:34
W każdej parafii jest tak samo.Aż wstyd za tych naszych księży!!!

IGotYouDancing
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-01-17 03:06:56
Ksiądz podczas ostatniej kolędy nie zobaczył od mojej matki ani złotówki. W tym roku ominął nasze mieszkanie, zapukał do sąsiadki mieszkającej naprzeciwko, jeszcze sobie z nią uciął rozmówkę na klatce, a mamę olał. :D

robur69
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-16 23:24:40
czarna mafia i tyle

kasiasz7
    Ocena: -12 (glosow:16)
2013-01-16 22:37:39
Każdy może sfabrykować takie zarzuty, ale bez konkretnych dowodów jakoś trudno mi uwierzyć w to co jest napisane na tej kartce.

cokolino123
    Ocena: -7 (glosow:21)
2013-01-16 21:43:54
Renifer wytłumacz proszę co znaczy zdanie "ksiądz kradnie codziennie za nic nie robienie", bo za cholerę nie mogę tego rozgryźć. Mam wrażenie że jesteś ograniczony umysłowo

drax658
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-17 16:30:09
Chodzi o to, że codziennie za msze dostaje kasę na tace, która nie ląduje w budżecie parafii, tylko księdza kieszeni.

donRafael
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-17 23:36:57
@drax, a co Ty jakiś księgowy parafialny?

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-16 21:08:36
komentarz usunięty przez użytkownika

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-16 20:59:54
Złodziej uczy fachu małolatów I niech bogu dziękują że przy okazji im klecha pośladków nie zaora

Nibiru
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-16 20:59:36
To parafilia a nie parafia. Czy was nie dziwi podobieństwo tych dwóch słów?

starysatyr
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-16 20:41:03
A ja brechtam z tych wszystkich którzy im dają kase i mam to w dupie. Ode mnie jeszcze grosza nie dostali i nigdy nie dostaną.

donRafael
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-16 20:30:29
Niech ktoś zrobi trolla księdzu i do koperty wrzuci zwykłą kartkę papieru ;p Btw sam będąc ministrantem za dzieciaka musiałem oddawać księdzu część swojego łupu. Na szczęście szybko się pokapowaliśmy i zaczęliśmy chować siano po kieszeniach :D

payperday
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-16 20:29:18
komentarz usunięty przez użytkownika

shpaco
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-16 20:14:45
koperta to za dużo

szatano999
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-01-16 19:53:12
jeszcze snickersy dostają!!!....ale trzeba dodatkowo popracować.....USTAMI

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-16 21:15:46
Wiesz cos o tym, co nie? W koncu nie kazdy ma zaszczyt bywac nad ranem w sypialni proboszcza.

PaniKitsune
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-16 19:48:05
Ja myślałam, że ministranci to z dobrej woli chodzą, a nie, że za pieniądze. W tym roku było to dzieci, z 8 lat. Nie ma to jak od najmłodszych lat uczyć, że wszystko za kasę. I dorośli też genialni. Dzieciom daje się słodycze, a nie pieniądze.

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-17 00:31:42
Lepiej niech się uczą od małego, żeby ich życie kiedyś brutalnie nie kopnęło w dupę. Ciekawe czy tobie chciałoby się łazić po czyichś domach i dostawać za to parę cukierków. To nie Halloween.

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-16 19:27:19
To chociaż 20-30 zł . dostają ,bo u nas w parafii wszystkie pieniądze ministrantom zabiera z przeznaczeniem np.jak ostatnio tłumaczył -dla głodujących dzieci w Afryce

guido1970
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-16 18:59:36
Ja mam tak "miłych" sąsiadów że jak pojawi się nowy ksiądz to grzecznie go uprzedzają żeby omijał mój dom.

kika1980r
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-16 18:25:57
Ja od dawna nie daje "na ofiarę". W związku z tym ksiądz, mój dom omija szerokim łukiem.

ferdal
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-16 18:33:27
Od wielu lat mój też omijał,od kiedy go pogoniłem.Niestety teraz przyszedł nowy,młody i co rok ma nadzieję że się złamie i go wpuszczę

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-01-16 18:42:41
Ja zawsze wpusczam,malo tego,zawsze kiedy mam okazje slucham RM. Po co? Zeby walczycz trzeba wiedziec z kim. Warto miec jakiekolwiek dane o wrogu.

kika1980r
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-17 18:12:55
@ferdal. To wpuść tego młodego, ale nie kładź "koperty"... Zobaczysz, ze za rok niezbyt chętnie Cię odwiedzi. :>

lancuszek51
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-01-16 18:02:22
i jak zwykle wszyscy wszystko wiedza tylko nic z tym nie robia zamiast do neta isc z tym do ksiedza i wyjasnic koniobijcy o co chodzi wypisac dzieci z religii nie dawac gnojowi kasy po koledzie i sie nauczy

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-16 18:29:48
święte słowa

hitler88
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-01-16 18:00:23
Admini na wiocha.pl są popier**eni usuwają komentarze w których się nikogo nie obraża nie używa wulgaryzmów , a jedynie wyraża własne zdanie !!!

RoaringBeast
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-17 00:31:57
Działa tutaj jakiś niedoskonały automatyczny cenzor, który usuwa komentarze w ciągu sekund. Jeżeli tak było w Twoim przypadku, to zapewne ów bezosobowy mod skasował Ci komentarz z uwagi na jakieśtam podobieństwo do frazy zaprogramowanej jako niedozwolona.

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-16 17:48:22
a b to od dziś wiadomo? dajmy na to tacy Filipini zawsze byli chciwi i od zawsze zabierali wszystko do tego stopnia ze szperali nawet po skarpetach

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-16 17:32:25
To i tak porządny ksiądz bo tylko kradnie a nie gwałci

dedede66
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-01-16 19:25:50
Powiedz szczerze. Byles w dziecinstwie popychany przez jakiegos zwyrola? Bo nie rozumiem jak moze ci sie dzien w dzien pisac o jednym i tym samym. Chlopaku, to juz normalnie obsesja.

dorcia_78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-16 17:09:24
Moi drodzy Parafianie otóż pieniadze na ministrantów (kursy, szkolenia, obozy, wycieczki itp.) każdy proboszcz dostaje co miesiąc z góry (czyli od biskupa). nie wiem dokladnie jaka to jest suma- ale na pewno nie mała.

ROBI00000000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-16 16:54:43
W naszej parafii już teraz nie żyjący ks.Frost stosował taką samą metodę.Mało tego rozliczał wikarego i wszawe grosze mu odpalał!Pazerność kleru nie zna granic..Cóż kochanki kosztują..

hitler88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-16 16:03:24
komentarz usunięty przez moderatora

Szolotl
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-16 16:01:53
Kto chce więc i niech daje.(Ja nie daje)Tego się trzymajmy.Natomiast,zdjęcie przedstawia fakty(oczywiście zależy od parafii,księdza).Osobiście spotkałem się,gdzie dzieci pieniądze chowały do butów,a na pytanie dlaczego to robią,dopowiedział"żeby ksiądz nie znalazł"

shpaco
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-16 20:18:05
najlepszy komentarz

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-16 15:43:49
Ja to nie wpuszczam księdza, to nie wiem czy mają ministranci jakieś skarbonki czy nie. Ale tam gdzie jest ta tradycja, to należy ją zmienić. Dać do ręki 2 czy 5zł ministrantowi. Bo takie skarbonki są korupcjogenne.

drops81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-16 17:01:10
Korupcjogenne to nie jest dobre słowo:) Rozmawiałem z ministrantami z mojej parafii: opłata 35 zł za dzień kolędowania, na czysto wychodzą 50-60zł dziennie. Czemu ksiądz bierze haracz skoro ma swoje kopertki?

grzyb187
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-16 18:06:07
przyznaje że też nie wpuściłem w tym roku księdza po raz pierwszy bo od niedawna nie mieszkam z rodzicami bardzo sie z tego cieszę a pieniądze przeznaczone w koperte prześle na konto jakiejs fundacji. I niech teraz mi ktoś powie bede za to potępiony?

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-16 18:45:13
'Korupcjogenne' pasuje do tej sytuacji. Bo ministrant okradany za młodu, przejmuje takie wzorce i w przyszłości będzie robił to samo ze swoimi podwładnymi/petentami. Możliwe że dlatego mamy tyle korupcji w Polsce. Bo przecież księżą przez wieki byli wzorem do naśladowania.

BluRay2012
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-16 15:30:02
Nie rozumiem po co wy księdzu dajecie kasę? U nas od 10 lat ksiądz nigdy nie zbiera pieniędzy. Widzę, że ma 1000 księży jeden wypada dobry (reszta to jak widzę to złodzieje). U nas ministranci sami sobie kasę rozdzielają.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-16 15:28:24
komentarz usunięty przez użytkownika

gerwazy192
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-16 15:23:25
Skoro co roku mają inną fure każdy ( mała parafia jak moja to mają tylko dwa samochody) to trzeba zbierać do skarbonki na paliwo ale jak nie ma czy się zabrać do miasta to nie podwiezie bo się spieszy ( na panienki)I nie wciskajcie mi kitu o hipokryzji ja nie kasuje za spacerki po domach

najki70
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-16 15:13:30
W każdej parafii księża tak łupią ministrantów od zarania dziejów.Nie wiem co was tak dziwi!

Outlander198500
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-16 14:22:57
tytuł powinien być inny BO MNIE BOLI NIE!!!!

akr69
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-16 14:05:05
W Jaroslawiu MATKA BOSKA zrzucila miedziana korone i chce zlota, w sumie sie jej nie dziwie, co ona Doda czy co aby w badziewiu sie lansowac.

numa
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-01-16 14:01:24
Palikociarnia.

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-16 18:28:14
Jeny, ale Ty monotematyczny jesteś.

Anti-Religion
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-16 19:52:50
MINTOR - a czego się spodziewałeś po d@pie, to znaczy numie? :-) Konstruktywnej rozmowy i może jeszcze rzeczowych argumentów? Żartowniś z Ciebie. Lepiej poczekaj na kolejną wigilię i pogadaj z własnym psem bo bardziej kumaty i rozgarnięty, hehe.

banaann88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-16 13:30:52
Ksiądz dobrodziej- czarny złodziej

riv77
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-01-16 13:12:38
Byle kto napisze byle co na kartce nie podpisując sie a ateiści i nne śmiecie rzucają się jak zdziczałe psy. Łatwo mozna was zrobic w wała. Po co dajecie koperty ksiedzu jeżeli macie gdzieś kościół i ksiedza? Po to żeby ludzie zobaczyli, pochwalić sie na necie

riv77
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-16 13:16:47
Ze się ma w du..ie KK a ksiądz wzioł i jaki to pazerny. Ludzie jesteście chorzy, nienawiść z was się leje, hipokryci do potęgi "n". Przyjme ksiedza bo co ludzie powiedzą, dam kopetrę aby sie pochwalić bo co ludzie powiedzą. Hipokryci pieprze..i sami byście brali i latali jeszcze po dokładkę

raider667
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-01-16 13:21:02
nas łatwo zrobić w wała ? :-) Powiedział facet wierzący w ziomka łażącego po wodzie, zmieniającego wodę w wino i ożywiającego trupy :-D I to nas łatwo zrobić w wała ... HAHAHA

riv77
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-16 13:21:50
jak by wam ktos dawała za free 100 lub więcej złotych. Nawet 10 zł wzielibyście, ale to ksiądza, a nie wy, więc na księdzu można się wyżyć, wylać kalumnie i oszczerstwa. Jeśteście chorzy śmiecie tego świata. Hipokryci banda półgłówk..w i deb..li, pseudo- poszkodowanych i pseudo obrażonych itd itd

riv77
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-01-16 13:27:25
Odważni to w internecie jesteście, a jak co do czego przyjdzie do lecicie do plebana z podkulonym ogonem aby załatwić papierek. Kur..a śmiecie jesteście popierd..eni i to zdrowo.

Ambasador69
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-16 14:12:11
"Po co dajecie koperty ksiedzu jeżeli macie gdzieś kościół i ksiedza?" Nigdy w życiu nie słyszałem, żeby niewierzący przyjął księdza i dał mu kopertę O.o Gdzie widziałeś taki przypadek?

justyna2994
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-01-16 14:17:18
Typowe zachowanie "głęboko" wierzącego chrześcijanina; zwyzywać każdego kto ma inne zdanie i mówi prawdę. To wy zasrani katole jesteście największym bydłem tego świat, w niedziele do kościółka, a po to nóż każdemu w plecy, taka cała prawda śmieciu jeb..y.

riv77
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-16 18:53:31
Justyna ha! nie rośmieszaj mnie tą swoją gówno prawdą. Według takich zasrańców jak ty to katolik powinien klepać po ramieniu diabła i go chwalić za jego dzieła, a jak tego katolik nie robi to według was jest pełen nienawiści i wbija nóz w plecy innym. Masz gówno zamiast mózgu dziecko justynko.

justyna2994
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-16 22:30:59
Dziecko to może jesteś ty zasrany katolu, idź daj na tace bo księdzu 2 letnie bmw się rozpada i trzeba lepszy sprzęt kupić żeby kur.y wozić, tak się składa że mieszkam na przeciw "biednej" plebani i często widzę jak się kler zabawia po nocach z porządnymi kobietami. Religia to opium dla ciemnej masy!

riv77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-17 11:37:46
Justynko ty bojcorko jedna. Widocznie jesteś jedną z tych dziołch które przychodza na plebanie, bo jak wiesz co tam sie dzieje.... A jak nie jesteś to ci sie chyba ckni taka zabawa bo tylko o tym myślisz ale niema nikogo co by cie zadowolił, co nie. Co luidzkie oko zobaczy, jezyk dopowie i

riv77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-17 11:40:53
tworzą się takie baniliku wyssane z palca. Później takie bojcory ja ty gadają wszędze swoje wyssane historyjki z palca bo przeciesz temat do plotek. Znajdź se chłopa który by cie zadowolił (jeżeli masz 18+) może wtedy ci wypadnie z głowy ocenianie innych ludzi pod swoim kątem.

Ambasador69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-17 18:20:36
Serce się raduje, kiedy widzi takie przejawy chrześcijańskiej miłości do bliźniego :)

raider667
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-01-16 12:50:34
Spoko spoko, po kolędzie pewnie jeszcze "w dupkę" dostali :-) to w końcu też nagroda ;-) I co najważniejsze ... nie grzech ... bo z księdzem to nie grzech :->

caro861
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-01-16 12:47:52
DLA mnie to porażka ostatnio u mojej siostry był ksiądz ma dwoje dzieci wiec dali na kolędę ile mogli więc ksiądz z pretensją gdzie koperta na Kosciół!!! to niech odda swoja kopertke na kosciół!! czasami człowiek nie ma co do gara włożyć! Ale co tam ważne żeby ksiądz miał na nowa fure… a zapierdzielac rowerkami jak kiedyś!

zbukzbuk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-16 12:27:58
Ksiądz pobiera podatek od darowizny...

idler73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-16 12:18:14
Byłem ministrantem prawie 30 lat temu, w parafii często zmieniali się wikariusze. Raz trafił się jeden, który kazał oddawać połowę. Wynika z tego, że pazerność co niektórych nie jest kwestią ostatnich lat ...

dzieci_proboszcza
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-16 11:58:08
Kiedys bylem ministrantem i cala kase mielismy dla siebie.

admin1944
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-16 11:56:52
POSLUCHAJ MOHEROWY BERECIE. TU , GDZIE JEST TEN W CZARNEJ CZY PURPUROWEJ SUKIENECZCE JEST ZAWSZE SZABER WSZYSTKIEGO CO WPADNIE W RECE.POZA TYM KTO ZOBOWIAZAL MLODYCH LUDZI DO USLUGIWANIA LUB WALESANIA SIE Z KSIEDZEM PO CZYICHS DOMACH ???. CHCE LAZIC TO NIECH SAM LAZI.

karcinko
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-01-16 11:48:22
mój brat w tym roku po kolendzie z kolega razem zebrali 800 zł , ksiadz brał jedynie koperty a chłopakom kazał podzielic miedzy soba aby było równo a tu widze że ksiadz rzeczywiście kradnie marzną rzadko kiedy jakis dom im da herbate lub ciastko bo dryfuja od rana do wieczora ;-/ żałosne

KOBIETA2012
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-01-16 13:16:13
karcinko jeśli masz faktycznie 16 lat tak jak w profilu to powinnaś wiedzieć, że pisze się "po kolędzie" a nie "kolendzie".

jetischimalajuf
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-01-16 19:47:26
zdanje s duszej litery temp ździro ;/

Wirro
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-16 11:29:07
Super nie ma to jak przemiły moderator, który usuwa komentarze, bo prawda w oczy kole. Powtorze jeszcze raz: mass media czepiają sie ksiezy bo tu chodzi o tani skandal, czemu autor sie nie podpisze? Bo zwyczajnie moze byc to tylko nagonka. Takie cos to sobie ja moge wydrukowac powiesic i strzelic for

oburzony
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-16 12:56:32
Nie podpisze się, bo co bardziej gorliwi bracia katolicy zabiliby go wzrokiem, a ksiądz odmówiłby mu potem chrztu, ślubu i pochówku. Jakie mass media się tego czepiły? Wiesz co to mass media? O jaki skandal chodzi? Jaki jest tego cel? Odpowiedz proszę, bo ciekaw jestem, jak funkcjonuje Twój umysł.

natka9087
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-16 11:26:32
tak bylo zawsze. i gdy ja bylam ministranka (u nas w parafi byly nimi takze dziewczyny) ok 10 lat temu z puszki dostalismy po 10zl a reszte zabieral ksiadz.

Wirro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-16 11:25:16
komentarz usunięty przez moderatora

matix8118
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-01-16 11:22:22
komentarz usunięty przez użytkownika

rafal8
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-16 11:19:35
biorą przykład z naczelnego złodzieja koscioła O.Rydzyka

Dune
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-16 17:43:40
Raczej rządu PO.

Anula86
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-16 11:14:19
Jestem za I nawet powinno być to odczytane z ambony jak co nie którzy księża wytykaja palcami na ty miejscu tak nie powinno być, pozatym nie każdy ksiądz jest taki sam i nie można wszystkich do wora jednego dawać. Jest to dobrze napisane i jeszcze powinno być podpisane który ksiądz żeby mu wstyd było

Wirro
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-16 11:27:15
I jeszcze się parafianin powinien podpisać, bo to jest bardzo nierzetelne. Jak się kogoś szmaci to trzeba się pod tym podpisać, a tak to robią z internautow szara mase

zbiczeek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-16 14:53:24
Ksiedzu wstyd? To nie jest mozliwe. Ksiadz jest od tego, aby inni ludzie sie przed nim wstydzili, a nie na odwrot.

laill
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-01-16 11:08:31
Pazerność WATYKAŃSKIEGO OKUPANTA nie zna granic !!!

Wirro
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-16 11:30:53
Okupanta hahaha :D Nie chcesz nie musisz należeć do Kościoła. Ateiści niby, a to antyteiści a przyznac sie nie ma komu do tego. "Jestem tolerancyjny" mowia szmacac czyjas wiare w internecie. Gratulacje

raider667
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-16 13:01:59
Wirro a co ma chrześcijaństwo do Watykanu? Przecież Watykan ma w pompie wartości chrześcijańskie bo wielokrotnie i z premedytacją łamał wszystkie 10 przykazań.

mateusz4razy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-16 11:08:13
komentarz usunięty przez użytkownika

delicatessen79
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-01-16 10:56:49
Kolejna tania prowokacja... Jak się zastanowicie to taki ksiądz miał by racjię bytu w parafii w tej sytuacji. "Prawdziwi" chrześcijanie od razu by go ukamienowali. Programy interwencyjne prześcigały by się z takimi "chodliwymi" rewelacjami. Żenada i naciągana palikotowa rewelacja.

RoaringBeast
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-01-16 11:14:53
"Prawdziwi chrześcijanie" ukamienowaliby ministrantów i tego, kto wywiesił tę kartkę, za "oczernianie świętego człowieka".

Wirro
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-01-16 11:33:18
Dokładnie. Wszystko to samo: księza kradna, za legalizacja, PiS do dupy - tym nas karmia tuskowe media, a palikot jego lizidupa - mistrz skandalu. Takich politykow nam nie potrzeba. Nie chcesz nie dawaj ksiedzu. Moja sprawa co robie ze swoimi pieniedzmi.

szymajda1983
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-16 10:55:39
Za młodego też byłem ministrantem i tam sytuacja wyglądała trochę inaczej. Co uzbieralismy po kolędzie(mowa jest tylko o ministrantach)zbierało się do tzw. wora i dzieliło na pól. Niby jedna połowa szła na kościół(nie wiem dokładnie), a druga była dzielona po równo na wszystkich ministrantów.

reesewi
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-01-16 10:38:31
U mnie ksiądz w tym roku siedział 1:10 h na wystawnym śniadaniu bo zmusil moją mamę do robienia go (sugerując to w zakrystii jako, że jesteśmy pierwszą rodziną którą ksiądz odwiedza). Wziął kopertę zaglądając do niej ostentacyjnie, nie podziękował za 150l! Ja osobiście nie zamierzam gościć księdza.

mondziak
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-16 10:50:09
150zł ?! co tu się dziwić, że tak was potraktował skoro taką sumkę wkładacie mu w kopertę ;] za przeproszeniem potraktował was jak "dojne krowy"

kolos24cm
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-01-16 11:17:17
trzeba bylo wywalic darmozjada z domu. ja nigdy nie wpuszczam

KOBIETA2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-16 13:23:42
komentarz usunięty przez użytkownika

ReniferuCzerwony
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-01-16 10:33:51
ethnie : taki mały szczególik że ministranci chodzący po kolędzie mają po 9-16 lat czyli o małe szczyle więc mają te parę dni w roku kiedy mogą sobie trochę zarobić za zaśpiewanie kolędy. Natomiast mała różnica której twoja główka nie pojmuje to to że ksiądz kradnie codziennie za nic nie robienie.

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-17 07:26:42
nie obrażaj mnie dziecko bo i ministranci i ksiądz chce się nachapać, zawsze jest walka między nimi o to kto będzie chodził po kolędzie a na pytanie dlaczego zostali ministrantami odpowiadają żeby sobie zarobić raz w roku. Nie popieram księdza bo jestem ateistką ale tak to własnie wygląda

ethnie
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-01-15 15:38:21
a ministranci to niby po co chodzą? Dla kasy i na dodatek kłócą się o ulice, im bogatsze osiedle tym więcej kasy. Wiem bo mam młodszego brata który w ten sposób zarabiał. Wszyscy sa siebie warci


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600