Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I ten ohydny piasek w dupie
FameMonster  11-06-07, 15:57 Zgłoś
+ 576 -
Dodano: 2011-06-07, 15:57:29   przez: FameMonster
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 576  Zgłoś nadużycie
5
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Motywacja
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Prezesrobert
    Ocena: 29 (glosow:41)
2011-06-07 19:40:09
Raz Ciach Ciach Raz W Cipkę A Raz W Piach ;D

jaki912
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-08 20:15:44
komentarz usunięty przez użytkownika

gnioty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-03 19:04:05
normalna sprawa na plaży nudystów...

atsar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-03 11:09:26
komentarz usunięty przez użytkownika

dziewczynaaa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-02 14:50:20
nie ma to jak sie dup**yc na plazy przy ludziach... ŻAL!!!!!!!!!!! az mi sie zygac zachcialo!!!!!!bleeeeeeeeeeeeeee

basiaczek90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-02 13:26:10
oo matko... nie no bez komentarza. ja rozumiem że się chce ale bez przesady...

Constantia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-02 12:01:53
Oni się nie wtydzą a jak widać innym to nie przeszkadza. Co kraj to obyczaj.

Lopez-78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-01 23:24:20
w taki upał nie będziesz dupał

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-01 21:16:10
Nie ma to jak seks na łonie natury.

LadyRiki
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-08-02 19:17:14
hehe.. tak jest najlepiej ^^

SwinkaPeppa4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-01 17:23:17
a ta babe pod parasolem wcięło

Eloyza
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-02 14:02:38
Dawno pewnie nie widziała jak to się robi ;P

xylogel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-01 16:52:36
'O! popatrz, kochanie - jednak nas podglądywali!' :D

heksa30
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-01 14:14:19
przeziez mozna nie patrzec

zuzu2210
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-01 12:57:03
mi tam sie na plaży podobało, tylko troche zimno potem było:P

kinia85
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-08-01 10:03:44
jeszcze w takim miejscu sexu nie uprawialam,musze sprubowac:):)

jozefj
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-01 12:11:23
też bym chetnie spróbował... :)

Ulkaxd
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-08-01 14:49:27
sprub"u"j skoczyc po słownik. na plazy moze mają .

Oliwia1_3aiwilO
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-07 23:16:45
Ulkaxd sama spróbuj skoczyć po słownik później innych poprawiaj ... ;], a co do plaży to fajna sprawa ; )

jozefj
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-08-01 09:15:56
czepiacie się bo im zazdrościcie. Nikomu nie przeszkadzają. Bardzo milutki widok.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-01 16:54:33
tak, bardzo milutki... na pewno wszyscy naokoło byli zachwyceni... żal

golew
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-08-01 23:00:25
masz takie same widoki na redtubie jak są Ci tak miłe. A na plaży czy w ogóle miejscu publicznym nie każdy chce to oglądać

Oliwia1_3aiwilO
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-07 23:21:37
OnaJestSzalona a Ty też im zazdrościsz że się kochają ?! .. żal to takich jak Ty .. cóż z tego że na plaży .. w plenerze najlepiej jakby ktoś nie wiedział ;]

loko2003
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-01 06:21:16
koleś z tyłu nie musiał wchodzić na redtuba

myselfxd
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-01 02:41:40
Zero szacunku dla osób trzecich, niezaangażowanych w zajście -,- żal ich

neposz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-01 01:58:00
jakiś trzeci kraj...

OrangeAlternative
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-01 01:03:43
Owszem, ale nie przy ludziach na przysłowiowym "środku ulicy" (tutaj: plaży) niczym pieski na trawniku. Ludźmi jesteśmy - i nic co ludzkie nie jest nam obce; jednakże jako ludzie moglibyśmy łaskawie okazać trochę kultury i nie kopulować byle gdzie pod wpływem nagłego impulsu.

kris92
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-07-31 23:21:11
a tak z innej beczki ^^ babka na pierwszym planie ma fajowy parasol z koca i desek

rastawoman123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-31 22:26:40
piasek poprawi im tarcie ;))

malawika
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-31 22:10:13
Na plażach naturystów takich ekshibicjonistow by zlinczowali. Zdecydowanie wyższy poziom niż na nie jednej plaży dla "tekstylnych". To zdjęcie to wyjątek w regule. Okropność!!!

helmut13
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-31 21:50:07
Co może być gorsze od kamyczka w bucie? ...ziarnko piasku w prezerwatywie:P

jasnowglowie
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-07-31 21:40:19
oj zajebiście fajnie i bla bla, ale nie czaicie, że takich rzeczy się publicznie po prostu NIE ROBI bo to jest BRAK SZACUNKU i na dodatek KARALNE ( i bardzo dobrze). klamiesz ma w 100% racje- przy wszystkich bzykają się ZWIERZĘTA i to w dodatku też nie wszystkie. Ludziom tylko pogratulować debiliz

Dlugasekk92
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-07-31 20:47:26
jak dla mnie to niech sie wstydzi ten co widzi !! :D

klamiesz
    Ocena: 11 (glosow:15)
2011-07-31 20:18:30
a ja widzę. seks jest indywidualną sprawą każdej pary. gdyby tam nie było nikogo - można zrozumieć. ale z reguły takie sprawy ludzie zostawiają dla siebie. w swoim łóżku, w swojej wannie, w swoim czymkolwiek. totalny brak wstydu. tylko zwierzeta nie mają hamulców i bzykają się gdzie popadnie.

Sixtofilia
    Ocena: -13 (glosow:21)
2011-07-31 20:13:32
Chyba nie bzykales|as sie na plazy? Pozatym maja recznik wiec nic im nie bedzie .Sex jest normalna rzecza ja tu nei widze wiochy

rainbowONA
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-07-31 19:32:03
zal mi takich ludzi, reprezentują sobą poziom zerowy

Bodo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-07-31 18:48:51
przecież on chciał jej tylko cień zrobić

nalesnik1994
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-07-31 18:30:38
co się lubi to się ma ;)

koszka86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-31 18:20:52
zatrze ta kobietę tym piachem w środku

dyabeu
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-07-31 17:04:54
naprawdę nie mam nic przeciwko dobrej zabawie i spontanowi, ale na takiej plaży na pewno są dzieci...

niemamnicka
    Ocena: -18 (glosow:34)
2011-07-31 16:16:21
Najbardziej bulwersują się ci, którzy jeszcze nie poruchali (i nie poruchają). Morda w kubeł nieudacznicy!

jasnowglowie
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-07-31 21:41:49
widać kto tu jest prawdziwym nieudacznikiem ;]

UglyTruth
    Ocena: 1 (glosow:15)
2011-07-31 15:21:19
Ja rozumie, że chwila uniesienia i takie tam, ale żeby na plaży na której bądź co badź jacyś ludzie byli. O.o

Lcaseidefensis
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-07-31 13:12:48
leżymy na plaży, w dupcie nam słonko praży, czasami się bawimy, a potem się dziwimy że na wiochę trafiliśmy :D

Karla.20
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-07-31 13:08:47
A kobieta z prawej jak się przygląda. Jakby chciała dołączyć...

mondziaimee
    Ocena: -3 (glosow:15)
2011-07-31 12:32:09
piasek jak piasek..da sie przezyc.ogolnie fajne.. podoba mi sie..:)

Kraksa
    Ocena: 5 (glosow:17)
2011-07-31 12:25:31
Ci ludzie chyba nie mają rozumu żeby tak przy innych robić.

OnaJestSzalona8
    Ocena: 19 (glosow:27)
2011-07-31 12:04:18
pos*ało ich. Wszędzie ludzie, a oni mają to gdzieś. No ja rozumiem - w przebieralni, w łazience itp, albo chociaż na pustej plaży, ale to już przesada...

ocet
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-07-31 11:37:55
gorąco upał trzeba się zrelaksować

Prezesrobert
    Ocena: 29 (glosow:41)
2011-06-07 19:40:09
Raz Ciach Ciach Raz W Cipkę A Raz W Piach ;D

ZONK
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-06-07 16:14:51
To chyba na Krymie-tylko tam taki syf


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400