Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sarna  11-06-07, 20:20 Zgłoś
+ 454 -
Dodano: 2011-06-07, 20:20:03   przez: sarna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 454  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Męska solidarność
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krewiflaki
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-06-13 13:23:33
Służby miesiącami namierzają nastolatków za ściąganie piosenek z Internetu i wlepiają mandaty na kilkaset złotych jak ratlerek zrobi 2 centymetrowy stolec na chodniku, podczas gdy ludzie bez mózgów w biały dzień dokonują takich perfidnych zboczeń i sami się wręcz podkładają. Paranoja.

malawika
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-26 18:48:11
Mroczna i niewyraźna.

hrabipotem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 13:35:25
yebana dzicz

mixja2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-28 00:31:33
heheh do mojego grobu moze sie tak przytulac :))....

Blaabu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-10 21:52:01
Mhhroczna* ;p

smukly
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 12:15:38
To trzeba miec nasrane we łbie :)

smolik79
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 19:42:12
sex tam to bylby hardcool:)

pyrus200
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 15:18:04
jude gang

chodztukotku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 19:57:38
IDIOOOOTKA!!!

pazur
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-17 21:57:37
rzygać mi się chce jak na nią patrze obleśna szatanica

karolina6987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-17 20:43:03
ze to ku**wana nią nie spadło i nie zabiło ;/

frakowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-17 16:25:15
Czy t jest cmentarz żydowski we Wrocławiu??!! Znajdę i jej taką jesień średniowiecza zrobię że do śmierci popamięta... Głupota ludzka nie zna granic

shadows86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-17 12:07:02
Jestem gothką,ale mi wstyd jak coś takiego widzę

pasiastaskarpeta
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-15 16:03:00
Fota jest całkiem fajna... ale lepiej by wyglądała w czerni i bieli.

kolochujamiwisi
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-15 14:36:37
Po prostu cudo! Do wszystkich dupków którym to zdjęcie się nie podoba: Każdy ma swój gust, komu się ona nie podoba to niech się nie wstydzi i pokaże własne ryło, no śmiało. Co do nagości: jakoś zdjęcia suk w Playboyu nikomu nie przeszkadzają...

gtagirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 17:23:57
a zauważyłeś inteligencie, gdzie ta fotka została zrobiona?

GoodNice
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-15 13:27:37
farba do mózgu przesiąkła.

kaBoom
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-14 22:07:27
pojebstwo

moniczka131313
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-14 19:27:42
Ludzie to już żywcem oszaleli... Żeby nie mieć zupełnie szacunku do pewnych miejsc??

ku417
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-14 17:50:53
wez rutinoscorbin bo niewyraznie wygladasz

sara1310
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-14 17:49:33
To jest zabytkowy Cmentarz Żydowski we Wrocławiu.

mauser
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-06-14 16:37:42
Piszecie zero szacunku? za zycia lubie się do cycka przytulić czemu po śmierci cycek nie mógłby przytulić się do mojego nagrobka:)

TowardsTheStorm
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-14 15:37:26
Zresztą, każdy lubi co lubi. Ja tam za szurniętą jej nie uważam, może za dość...odważną.

TowardsTheStorm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-14 15:32:54
Przyjrzałam się i rzeczywiście to może być fake. Zmarłych zostawmy w spokoju, im jest już wszystko jedno,najwyżej rodzina mogłaby się wkurzyć. Lubię gotycki klimat, zawsze podobały mi się stare cmentarze, ale nie na tyle żeby robić sobie przy nich nagie zdjęcia. Suknia z gorsetem i byłoby zajebiście

gnioty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-14 15:15:49
Widać, że fake

HeehKochamCie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-13 23:41:39
zero szacunku ..

power123456
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-06-13 23:05:56
PRZECIEŻ TO ZDJĘCIE W PHOTOSHOPIE ZROBIONE, TWÓRCY SIĘ NUDZIŁO

ruda_alicja
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-13 22:45:24
jakas hard kobitka...i do tego szurnieta...

misiaty77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-13 22:05:58
świetna fota, więcej takich

theksc
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-13 21:44:30
hah zamknal bym cie w grobowcu z jedna kulka w pistolecie suczko

Damis
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-13 20:54:31
Takiej to zaraz kutasem po plecach !

zabcia18
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-13 20:46:52
poje*alo calkowicie zero rozumu

ciszu511
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-13 20:03:47
chyba się troszku zjarała czymś i odje*bało ;D

grog
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-13 19:57:19
Zero szacunku dla zmarlych, zero szacunku dla zmarlych... Recze, ze trupom jest juz wszystko jedno

Fatiii
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-13 19:47:42
jasna dupa bo gotycka dupa

Fatiii
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-13 19:47:05
to sie nazywa hardcore, może po jakimś oklutyzmie zrobila sobie sesyjke

sandra7982
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-13 19:44:35
jaki ŻAL 0_o

davallia
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-13 19:12:37
czyz nie piekna twarz??? łee

oollaa22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-13 18:53:11
bardzo "inteligentne"

Aggnieszka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-13 18:49:56
to już jest na prawde upokażające .. ; /

lol_xD
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-13 18:27:44
o jasna dupa...^^

sztanka666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-13 18:08:22
maniek29-33 to niech wezmie rutinoscorbin ;D

dawidooxx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-13 17:24:21
zero szacunku....

tajris
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-13 17:07:07
żenada

Milliee
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-13 16:47:20
Ooo rany... Nie jestem w stanie sobie wyobrazić do czego jeszcze można się posunąć bo to już przechodzi wszelkie granice...

UlicznyFlow
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-13 16:23:13
aagusia1008 Myślałam, że kropkę stawia się na końcu zdania, a nie przed...

kirer2
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-06-13 16:10:44
a żeby ją ZOMBI wydymał w dupę z takimi pomysłami...

leavemealone
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-13 15:34:44
Zero szacunku dla zmarłych, moim zdaniem takie "dziunie" powinny dostać mandat 1000 oraz odwiezienie do domu rodziców w takim stroju w jakim stała na cmentarzu ;]

Czaarnulka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-13 15:29:15
Tragedia. Zero szacunku dla zmarłych...

taer666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-13 15:26:31
Podzielam zdanie

Evelyn
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-06-13 15:24:42
A mi się podoba :D xd Ale to tylko moje zdanie i nie zgadza sie z opinia publiczną ;P Choc mogła takie foty zachować dla siebie. Fotograf musiał byc zachwycony.

TowardsTheStorm
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-13 15:02:54
Gdyby się ubrała, zdjęcie mogłoby mieć nawet jakiś klimat. GDYBY SIĘ UBRAŁA. :/

ona95omg
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-13 14:53:20
by sie wstydziła ;/

terrorbrain
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-13 14:36:30
Oby to zdjęcie znalazły jej dzieciaki za 20lat, gdy wydorośleje(?), ustatkuje się. "Patrz mamo co znalazłem/am"

madlenkaa
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-06-13 14:24:35
były już galerianki, teraz widzę idzie moda na cmentarianki, jesteś brzydka, asexualna a ten marmurowy posąg ma pewnie wyższą temperaturę niż ty IQ.

crazy_daisy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-13 14:19:29
za to powinno się karać ;/

aagusia1008
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-06-13 14:06:08
. Święte miejsce, a sesje sobie urządzają . Tragedia ;|

Chemiczna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-13 14:05:09
Poryte jakieś zboczeństwo

lyga81
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-13 13:52:26
szkoda,że jakaś zimna ręka jej nie pomacała w cycki na pewno zmiatałaby z tego cmentarza biegusiem!!!1

krewiflaki
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-06-13 13:23:33
Służby miesiącami namierzają nastolatków za ściąganie piosenek z Internetu i wlepiają mandaty na kilkaset złotych jak ratlerek zrobi 2 centymetrowy stolec na chodniku, podczas gdy ludzie bez mózgów w biały dzień dokonują takich perfidnych zboczeń i sami się wręcz podkładają. Paranoja.

kazikZ1959
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-13 13:17:14
Tylko skopać to dupsko.

IKillYouBoy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-13 12:51:08
Z twarzy wygląda jak gitarzysta System of a down, Daron Malakian XDDD

advanced
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-08 15:37:06
wyglada jak cmentarz zydowski w gliwicach...

sabinaswiercz
    Ocena: -14 (glosow:14)
2011-06-08 11:08:24
no zlalam jej sie w morde !!!bez kitu:)pacjentka ma cos nieteges!!!!

muszka87
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-06-08 10:03:30
w związku z wypowiedzią givusaki przypomniał mi się taki dowcip: Rozmowa dwóch facetów: - Dlaczego na swoją żonę mówisz flanelciu? - To zdrobnienie... - ?!?! Od czego??? - Ty szmato...

givusaki
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-08 09:14:44
tępa flanela! (delikatnie rzecz ujmując)

maniek29-33
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-07 23:11:58
jakaś niewyrazna...

vansandi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-07 22:35:50
idiotka

xXOMGXx0
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-07 21:22:23
szok... nie no coraz więcej dziewczyn schodzi na psy ja nie wiem jak można sobie robić takie foty i to jeszcze w takim miesjcu??!!

sztanka666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-06-07 21:19:13
Pani od maty???

muszka87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-07 21:03:48
mówisz sesja , a zdjęcie kalkulatorem robione :/

Annn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-07 20:58:28
nie dosyć, że ani to ładne, ani to fajne i nasuwa się pytanie po co one robią sobie takie fotki... w sumie raczej po co pozwalają robić sobie takie fotki...

BloodAngel18
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-07 20:45:49
omg co to ma byc, ludziom to sie juz w głowach poprzewracało

UsmiechnijSie
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-06-07 20:29:39
I ten za ciemny podkład na ryju. ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400