Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Najwi瘯sza wiocha polskiej polityki
Adun  13-01-27, 23:21 Zg這
+ 637 -
Dodano: 2013-01-27, 23:21:24   przez: Adun
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 637  Zg這 nadu篡cie
655
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(230)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
medalik23
    Ocena: 24 (glosow:42)
2013-01-30 20:45:46
popieram i jeszcze na marsza趾a chce startowac?? do czego to dojdzie 瞠by peda造 krajem rz康zi造 i tak ju jest wystarczaj帷e dziadostwo.A pos豉nka pis mo瞠 urod nie grzeszy ale gada dobrze je瞠li kto ma troche m霩gu to rozumie o co jej chodzi a reszta to albo geje albo imbecyle.

a1on
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-01 15:38:45
Dobrze m闚i!

antony
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-04 19:42:29
ruch palikota to jest nowa lewica wystarczy poszukac co robi Krzysztof Bogdan Begowski czyli grodzka jakie mia powiazania z komunistyczna organizacja m這dzie穎wa jezdzi po ca貫j europie Co ciekawe, na dokumentach wyjazdowych Krzysztofa B璕owskiego Ministerstwo Spraw Wewn皻rznych odnotowa這 wpisnie wymaga dalszych wyja郾ie", co oznacza這, ze za osob wyje盥瘸j帷a gwarancje bra造 wojskowe s逝瘺y specjalne PRL. Krzysztof B璕owski pos逝giwa sie paszportem uprawniaj帷ym do wielokrotnego przekraczania granicy, na kt鏎y w czasach PRL mogli liczy powiedzmy, nie wszyscy i nie tak 豉t

Hexe26
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-02-03 23:11:18
Ale ona jest glupia-rzygac mi sie nchce jak ja widze.

Peterz
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-04 16:56:07
Pochwal si jaki masz tytu naukowy, by okre郵a kogo g逝pim za pogl康y?

KrisMilan
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-02-01 22:56:50
Stop peda這waniu

awesomebeauty
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-02-02 08:26:30
Stop bezmozgowcom

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-04 16:57:07
Sam si minusujesz m霩gowcu ?

ONAZSl
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-02-01 15:40:51
Wiocha to glosowac na takiego kogos. Ciekawe kto ja wybral do sejmu

medalik23
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-02-01 17:33:29
wiocha to ty jeste i twoja wiadomo軼

awesomebeauty
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-01 15:26:01
Ten pose i to ugrupowanie zaczyna ogranicza wam wolno嗆 a wy im jeszcze przyklaskujecie. Niedajcie sie zapedzac w kozi r鏬.

Peterz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-04 17:00:15
Piszesz o PO? Bo o ile wiem to oni ograniczaj prawa (np. ACTA) normalnym obywatelom, a walcz o przywileje patoli.

dedri
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-02-01 14:40:17
nikt nie chcia jej rucha z takim ryjem to sie teraz rewan簑je

Peterz
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-05 00:31:26
Na twoja star kto niestety musia si po豉komi.

KIKI1010
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-02-01 12:41:40
Ty Piotr a co ty k...wa jestes rzecznik prasowy pedalow.Obronca sie znalaz to bierz t spedalon ekipe i wy......laj na bezludn wyspe .wez jeszcze ze sob ca貫 watykanskie scierwo.

weed3012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 12:09:10
i wazelinke

piotr1993510
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-02-01 09:16:44
1 Homoseksualizm by b璠zie czy to si komu podoba czy nie. 2 Ju dawno nie jest to uznawane za chorob 3 To te ludzie i trzeba ich szanowa 4 Krzywdy nikomu nie robi 5 danie im zwi您k闚 nie robi zupe軟ie r騜nicy pa雟twu tylko im u豉twi wi璚 czemu to taki wielki problem 6 Nie mo積a ocenia ludzi tylko przez orientacj cz瘰to wasi bliscy znajomi te s nie wiecie o tym a ich lubicie co r闚nie zaprzecza stereotypom na temat peda堯w i lesbijek bo nawet ich nie dostrzegacie wi瘯szo嗆 nie jest zniewie軼ia豉!! Znam paru i naprawd to normalni ludzie mog tak z wami polemizowa godzinami

piotr1993510
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-02-01 09:25:42
i na pewno nie braknie mi trafnych argument闚 ;) a kto komu ju ich brakuje powie nie bo nie tudzie zacznie obra瘸 .Polacy s strasznie uparci ,trzeba stara si zrozumie innego cz這wieka oni nie s a tacy 幢i znacznie gorsi s ludzie szerz帷y nienawi嗆 to ich powinno si t瘼i

riv77
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-02-01 11:31:16
Id si lecz kochasiu peda趾闚. Bo z tak g逝pot jak twoja to nie da sie polemizowa

riv77
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-02-01 11:51:20
Peda造 sa i bed zagro瞠niem dla spo貫cze雟twa i ich si powinno leczy bo to JEST CHOROBA!!! To 瞠 sobie peda造 przez peda堯w wykreslili t swoj chorobe ze spisu chor鏏 to nic, a nic nie ozncza. To jest dalej gro積a i niebezpieczna dla spo貫czenstwa choroba.

piotr1993510
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-01 16:24:43
wiesz 瞠 twoja wypowied to same twierdzenia niepoparte 瘸dnymi argumentami tak wi璚 nic nie wnosisz do rozmowy nie b璠 si produkowa by ci udowadnia jak si mylisz i jak ograniczony jeste ;) mog tylko 篡czy tobie pokory i rozumu

riv77
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-02-01 18:10:28
Wiesz co piotr, dobrze 瞠 sie nie b璠ziesz produkowa, bo mi si rzyga chce kiedy ca造 czas pier..ol w telewizji i wog鏊e wsz璠zie te same niby argumenty na to 瞠 niby te popraprance zbocze鎍e seksualne pada造 s to niby wielce pokrzywdzeni i jakie to oni maj zasrane swoje prawdy. Wi璚 nie bedziesz musia si przynajmniej wysila aby je te ich g轑no prawdy powtarza, a ja przynajmnije nie zwymiotuje znowu czytaj帷 znowu czyje denne argumenty na poparcie tego pedalskiego dupcenia sie.

ineskaaa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-02 19:45:17
riv77 boisz si, 瞠 si zarazisz? St康 ta agresja? :)

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-04 15:40:26
riv jak czytam sobie takie farmazony jakie to wypisujesz to a s豉bo si. robi. Czemu to niby jest choroba? Bo tak sobie powiedzia貫? Stanowisz jakie prawa czy co? za kogo ty si uwa瘸sz? I jak zamierzasz ich niby leczy?

riv77
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-04 20:45:37
Da si leczy te pedalstwo psychicznie bo to choroba psychiczna. Ale wystaczy這 dla takich leming闚 jak ty monitor aby pedera軼i zmienili sobie nazewnictwo z choroby na orientacje i takie g逝pie lemingi jak ty da造 sie na to nabra. 畝l mi ciebie monitor, 瘸l i to bardzo.

PROFESOR70
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-02-01 00:18:31
riv77 i tego cie kosciol nauczyl tak kochasz blizniego swego masakra ty pisowska tepa palo

riv77
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-02-01 11:34:37
Nauczy這 si to sloganu(robie sie monotonny) nie rozumie nic z wypowiedzi: "mi堯j bli幡iego swego jak siebie samego" ani jednego s這wa, ale lata z j瞛orem wsz璠zie i ten cytat powtarza. Naucz sie nowych s堯wek dziecko to porozmawiamy za pare lat jak ju b璠ziesz doros造.

KIKI1010
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-01 12:49:21
A ty od riv77 sie odpiurkuj bo ciekawe czego ciebie koscio nauczy.Pewnie wyci庵ania kasy i molestowania dzieci.!!!!!

hitler88
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-02-01 00:00:37
Ja popieram t babe w 100%

chmieluv24
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-01-31 22:01:03
ZAKAZ PEDAΜWANIA!!! mo瞠 na marsza趾a bym tej kobiety nie wybra ale dobrze homosiom powiedzia豉!!! niech sobie siedz w domach razem z zoofilami i pedofilami.. jak teraz co wywalcz to furtk innym zwyrodnialcom otworz.. ale wstyd dla polskiej polityki za homo-pos堯w..

ONAZSl
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-01 15:45:39
zal mi ciebie i tobie podobnych

olokaloryfer
    Ocena: 11 (glosow:21)
2013-01-31 18:20:23
zawzietosc pazernosc i msciwosc pisu po gebie idzie stwierdzic

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-01-31 21:07:06
I to nie tylko w jej przypadku

KIKI1010
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-01 08:19:11
Jestem a-polityczny bo zadna partia w tym kraju nie zasluguje na uznanie.Ale PIS ktory ma sie za tak gorliwych katolikow ,a w 造zce wody by utopi blizniego.Obroncy krzyza w dupe kopani.

gandziasz
    Ocena: -11 (glosow:27)
2013-01-31 17:08:31
Wioch to jest autor tego g闚nianego obrazka ( pewnie peda ) ZAKAZ PEDAΜWANIA,

WMG1945
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-01-31 18:25:42
Dla niego normalny ktos to grodzki i zniewiescialy biedron. Dobrze ze jest troche ludzi co nie podaza za taka moda(pedalska)

MrAFK
    Ocena: -8 (glosow:30)
2013-01-31 16:03:57
Ta Pani ma du穎 racji :)

major12094
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 15:58:21
komentarz usuni皻y przez moderatora

major12094
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 15:57:08
komentarz usuni皻y przez moderatora

albertpol
    Ocena: -7 (glosow:27)
2013-01-31 14:38:58
...mamy racje badzmy tolerancyjni dla pedalow lezbijek to w krotce bedziemy tolerowac gwalcicieli i pedofilow albert z Polski

ineskaaa
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-02-02 19:49:43
Nie por闚nuj leSbijek i gej闚 do pedofilii i gwa販icieli... imbecylu!

clauudia777
    Ocena: 8 (glosow:22)
2013-01-31 13:13:28
jak mo積a tak wygl康a zarabiajac tyle kasy !!! ????

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-31 22:44:44
Zobacz jak wyglada grodzki, zarabiajac tyle kasy

falka21
    Ocena: 9 (glosow:27)
2013-01-31 12:07:33
nie do嗆 瞠 paskudna z charakteru to jeszcze szpetna z wygl康u zgorzknia豉 baba kt鏎ej nikt nie chcia i teraz robi krucjat przeciw wszystkiemu

Peterz
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-05 00:34:11
Sk康 wiesz, 瞠 nie chcia, mo瞠 to jej wyb鏎.

falka21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-05 21:14:49
Jasne tak samo jak J. Kaczy雟ki z wyboru zosta sam. Z takimi lud幟i przekonanymi o tym 瞠 maj patent na prawd objawion nikt nie jest w stanie wytrzyma.

danauto
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-01-31 11:51:24
Pan Grodzki to dopiero wiocha,przebieraniec.

Swierzakh
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-01-31 11:38:01
a moze oni tak dla jaj zajeliby sie od czasu do czasu naprawde waznymi sprawami jak sluzba zdrowia i drogi i przede wszystkim sprowadzenie naszych zelnierzy z iraku i afganistanu zamiast rozmawiac na temat zmiany konstytucji ze wzgldu na to ze "chlopak mojego brata lub dziewczyna mojej siostry" ma problem z dostaniem spadku po nim w wypadku jego smierci lub jakichs informacji o nim jezeli jest w szpitalu? to przeciesz mozna rozwiazac notarialnie raz na zawsze i kosztuje to od 150 do 250 zl

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-31 11:57:49
Hello !!! Obud si kr鏊ewiczu. W Iraku ju dawno nie ma polskich wojsk.

ster000
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-31 17:35:16
ale zosta造 za to dzieci po tych naszych 穎軟ierzach, o tym sie nie m闚i:] Kawa dobrej roboty nasi zrobili;)

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-01 09:55:16
Na naszych zawsze mo積a liczy ;-)

MrFoto
    Ocena: -7 (glosow:27)
2013-01-31 10:57:29
tylko peda造 robia z tego wioche .....a kobieta prawde powiedziala !!!

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-01-31 21:08:37
A ty w niej dostrzegasz kobiet ?

M1CLAY19
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-01-31 10:54:16
Kolejna rozdmuchana zadyma by narod zaja sie komentowaniem pierdol. W tym czasie comDonek dalej kraj sprzedaje,dlug rosnie,ludzie zamarzaja a Slonce Peru sobie lata.

mitekg30
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-01-31 10:50:51
Krystyna l.60 niezam篹na, bezdzietna : "Spo貫cze雟two nie mo瞠 fundowa s這dkiego 篡cia ja這wym zwi您kom os鏏"

satlaros
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-01-31 13:18:00
Ona przynajmniej nie jest w 瘸dnym, to ju lepsze ni by lesb

tomek1345
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-01-31 10:43:46
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Szpkaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 10:43:27
komentarz usuni皻y przez moderatora

Mytu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 10:36:59
komentarz usuni皻y przez moderatora

miki44
    Ocena: -1 (glosow:23)
2013-01-31 10:01:24
Powinna dosta Order Or豉 Bia貫go za odwag, pomimo miedialnej pedalskiej propagandy TVN, GW itp.

C2ShadowMan
    Ocena: -4 (glosow:26)
2013-01-31 09:05:31
sk康 tu tyle negatywnych g這s闚? Przecie ona chce NORMALNO列I? Co, posmakowa這 wam ruchanie w kakao, 瞠 tak bronicie palikociarni?

moolter
    Ocena: 3 (glosow:25)
2013-01-31 08:37:49
Powiedzia豉 kobieta to co wszyscy wiedza (prawda poliszynela) :) I gdzie tu wiocha jak to prawda ! Wiocha jest donos RP do prokuratury !

marianmarian22
    Ocena: 8 (glosow:24)
2013-01-31 08:24:56
疾by nie by這, NIE JESTEM ZWOLENNIKIEM PIS-uar闚!!! SAMA PROPOZYCJA KANDYDATURY GRODZKIEJ/GRODZKIEGO (CZY JAK GO TAM ZWA), NA MARSZAΘA, JEST O危IESZANIEM NASZEGO I TAK JU ZMIESZANEGO PRZEZ NIEKT紑YCH Z BΜTEM, KRAJU. WI犴 CIESZ SI, 浩 p. PAWΜWICZ MA NA TYLE CYWILNEJ ODWAGI, ABY POWIEDZIE WPROST TO CO WIELU MY印I, ALE BOI SI POWIEDZIE, COBY DZIWNIE POJ邛EJ POPRAWNO列I POLITYCZNEJ NIE ZBRUKA.

BatNaWas
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-31 09:56:03
Ale dzi w modzie jest poprawno嗆 polityczna.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-31 14:40:27
Tylko od polityka wymaga si dyplomacji i trzymania pewnego poziomu. To nie jest jarmark 瞠by krzycze co si chce. W豉郾ie taki mam obraz PISu. Z jednej strony m闚i o religii i warto軼iach rodzinnych, a drugiej poni瘸j, kr璚 i wymy郵aj spiski.

riv77
    Ocena: 1 (glosow:29)
2013-01-31 08:11:54
A ja j popieram t pani profesor. I denerwuje mnie taka nagonka lewacka na ni tylko dlatego 瞠 odwa篡豉 si m闚i prawde i to co nie podoba si walikocie i jego sp馧ce peda堯w i tranwestyt闚 i reszcie powalonej lewicy. Precz z peda豉mi, 瘸dnych praw dla nich i innych wykolejenc闚.

meredith100
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-01-31 13:27:58
Czym jest ta prawda? 疾 zwi您ki homoseksualne s ja這we, 瞠 traktujemy si jak rzeczy? Wstyd mi za takich ludzi. Homoseksuali軼i nie s ani gorsi, ani lepsi od nikogo, czemu nie zaatakujecie niepe軟osprawnych umys這wo, ich jest do 3% populacji, czemu seksualno嗆 jest z貫m. W ka盥ym razie i tak w ko鎍u b璠ziemy mieli r闚ne prawa kwestia czasu, czas闚, pokolenia, najwy瞠j zmiany kraju. G逝pota wsz璠zie...

riv77
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-01-31 15:20:27
Masz co do niepe軟osprawnych cz這wieku!!!!!!!!!! Dlaczego mamy ich atakowac!!!!! Oni w swej niepe軟osprawno軼i s o wiele bardziej sprawni od niejednego cz這wieka takiego jak ty. Buraku! Przynajniej s czy軼i i nie ma w nich plugastwa takiego jak w pedalstwie. Jestes smieciem meredith smieciem, odrazu naje盥za: "dlaczego to nie zatakujecie niepe軟osrawnych umys這wo." Jeste smieciem i nikim wi璚ej. Nic z貫go te osoby nie robia, a ty chcesz jeszcze po nich je寮zi. Gn鎩, smie, a nie cz這wiek jeste meredith.

meredith100
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-01 18:20:33
Mniemam, 瞠 ma do czynienia z 15- latkiem. Nie obra瘸j mnie. Argumenty si licz. Nie chc nikogo atakowa, na nikogo nie naje盥瘸m, chc r闚no軼i. Bo nie jestem od nikogo gorszy ani lepszy. A jednak prawo i kraj nie daje mi r闚no軼i, mimo, 瞠 p豉c te same podatki. Nikogo nie obra瘸m, mam znajomych niepe軟osprawnych i rozumiej co prze篡wam. Zastan闚 si, przeczytaj ze zrozumieniem kilka razy zanim odpiszesz.

riv77
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-02 19:31:33
mertedith nie rozumiem cie wog鏊e. Ty osobami niepe軟osprawnymi torujesz droge do r鏮ouprawnienia pederast闚? To ty jeste cz這wiekime czy potworem bo mi sie wydaje 瞠 to drugie, bo trzeba by naprawde wrednym suki.. achh aby wykorzystywa te osoby do wakli o prawa homosi闚.I to one niby maj ciebie rozumie w twoim b鏊u. Jaki ty do cholery masz b鏊? Czlowieku nie masz do czynienia z pietnastolatkiem i w豉snie dlatego nie dam si nabra na twoje s堯wka. Id mydli oczy komu innemu i odpiepsz si od niepe軟osprawnych, nie wykorzystuj ich jako tarana do swych chorych ambicji.

ineskaaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-02 19:55:26
Ty jeste 鄉ieciem nad 鄉ieciami obra瘸j帷 homoseksualist闚, kt鏎zy nic z貫go Ci nie robi? Co Ci do tego jak si ruchaj? G***o! Zachowujesz si jak piep.rzony, ograniczony umys這wo faszysta!

riv77
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-02 20:21:51
O ineska, nastepny kocha peda堯w, co ich ostatnio sie namno篡lo!!!! Oj robi du穎 z貫go i nie tylko mi ale ca造mu spo貫cze雟wu.

ineskaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-02 20:50:21
Jestem kobiet, palancie (nick to sugeruje nawet :)) A co Ci takiego z貫go robi i spo貫cze雟twu? Bo mi nic, a te nale輳 do tego spo貫cze雟twa.

riv77
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-03 09:35:06
ineskaaaa, a sk康 to ja niby mam wiedzie 瞠 jestes kobiet. Mo瞠 jeste takim czym co grocki/cka/cko, on te ka瞠 do siebie m闚i pani. Nawet jak jeste kobiet to jeste kochanic lesbijek, cholera...to na to samo wychodzi. Albo zabre這 sie meredith i ineskaa jeden peda, druga lesba. Na szcz窷cie z tego zwi您ku nie b璠zie owoc闚.

ineskaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-03 11:00:11
riv77 wystarczy klikn望 w nick, wchodzisz na profil i ju wszystko wiesz, ale jak wida do tego trzeba mie chocia podstaw闚k sko鎍zon, bo kiepsko u Ciebie z my郵eniem :) w dodatku nie potrafisz nic wi璚ej m康rego powiedzie pr鏂z lesby, geje (oj nie, to 豉dnie brzmi), peda造 itd. Jaki poziom reprezentujesz? 畝den. U篡貫 cho jednego odpowiedniego argumentu bez u篡wania wulgarnych zwrot闚 (nie takie typu "walikocie i jego sp馧ce peda堯w i tranwestyt闚 i reszcie powalonej lewicy")? Nie. Nawet nie potrafisz odpowiedzie na pytanie, co takiego z貫go zrobi造 Ci "peda造"...

ineskaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-03 11:02:21
Nie jestem kochanic lesbijek, ale co to znaczy dla Ciebie - Ty i tak zawsze wiesz lepiej :) Ja ich akceptuj, bo s takimi samymi osobami jak ja czy Ty i najpierw to powinni zosta dobrze traktowani przez spo貫cze雟two 瞠by m闚i w tym kraju o jakich prawach (jak nie b璠zie pierwszego to o drugim i tak mo積a zapomnie).

riv77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-03 14:39:36
Ineska internet jest jak kartka wszystko przyjmie. Piszesz: "Ja ich akceptuj, bo s takimi samymi osobami jak ja czy Ty". Nie, nie jestem taki sam jak pedera軼i i nie pcham swojego ma貫go w czyj嗆 odbyt, wiec nie obra瘸j tutaj normalnych podkre郵am normalnych m篹czyzn i kobiety. Je瞠li ciebie boli 瞠 nazywam tak walikota i jego bande degenerat闚 spo貫cznych peda堯w i lesby wraz z transseksualistami to twoja jest sprawa. Ja dla ciebie wyjatk闚 nie b璠 robi. wi璚 id dalej gloryfikowac swoich peda堯w i lesby czyli worki do pier..olenia, ale mnie nie zrobisz w wa豉.

ineskaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-03 18:25:59
komentarz usuni皻y przez moderatora

ineskaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-03 18:30:56
riv77 Ciebie nie trzeba robi w wa豉, bo jeste Popier Dolony od urodzenia i ju wsp馧czuj Twoim dzieciom, je郵i wychowasz je w takiej "tolerancji". Poczytaj w ko鎍u co to homoseksualizm skoro nie odr騜niasz orientacji od choroby. W dodatku nie potrafisz nawet poda jednego sensownego argumentu, dlaczego tak nienawidzisz homoseksualist闚? Ciebie powinno si leczy, ale na g這w...

riv77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-03 19:47:40
Lepiej taka moja tolerancja ni cwelenie si po k徠ach

meredith100
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-03 20:59:02
Dzi瘯i ineskaaa, ciesz si, 瞠 s ludzie, kt鏎zy my郵, s otwarci. My郵, 瞠 nie ma si co spala w tej dyskusji, riv77 jest najwyra幡iej kim, z kim nie ma szans na konstruktywn rozmow, kt鏎a komukolwiek co da. Je瞠li seksualno嗆 jest dla niego powodem do odrzucenia kogokolwiek, to przecie nie pomo瞠my mu z tym. On chce tylko porzuca b這tem, je郵i masz riv77 jakie pytania, czego nie rozumiesz to ch皻nie popisz z Tob, mo瞠 rozja郾i Ci jakie kwestie, albo Ty mnie u鈍iadomisz. Pozdrawiam.

riv77
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-03 21:13:41
Dzi瘯uje za propozycje....... ale nie skorzystam. Niestety nie dobrze mi si robi zaraz wzr鏂e to co zjad貫m. Nie chce aby peda uczy mnie seksualn軼i. Wog鏊e nie chce aby ktokolwiek uczy mnie seksualno軼i.

meredith100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-03 22:16:09
Oj, 幢e zrozumia貫, nie zamierza貫m Ci sexualno軼i uczy, to ju przerabia貫 od mniej wi璚ej 14-go roku 篡cia. Sexualno軼i si nie da nauczy, jest taka z jak si rodzimy. Chodzi mi o to, 瞠 je瞠li jest co czego nie rozumiesz, b康 chcia豚y zapyta to zwyczajnie s逝輳.

riv77
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-04 09:54:37
To po co pisa貫s o mojej seksualno軼i? Dobra ok, ale i tak nie b鎩 si, nie skorzystam.

ineskaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 20:30:09
meredith100 szkoda strz瘼i s堯w, riv77 ma klapki na oczach i nic do niego nie dociera. Jak chce by tak ograniczonym i zamkni皻ym na wszystko to niech sobie jest, ale kiedy i dla niego z jakiego powodu tolerancja ze strony innych si sko鎍zy (wtedy sam si przekona jak to jest by gnojonym przez innych :))

riv77
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-04 20:42:21
Jak b璠e gnojony to za prawde i przyjme te gnojenie z dum bo od takich parszywc闚 jak wy nic innego nie wymaga si ni 軼ieku kulturowego. Wy jeste軼ie gnojeni za wasze k豉mstwa i zgorszenie kt鏎e siejecie ze sob. I tylko zostanie wam na samym ko鎍u zbiera 積iwo w豉snego siania, a zapewniam te 積iwo nie b璠zie dla was rozkosz, je瞠li dalej b璠ziecie post瘼owa tak jak teraz i nie zrozumiecie swojego zaslepienie i b喚du i nie nawr鏂icie sie na poprawn droge to b璠ziecie bardzo przykre owoce je嗆 w豉snych decyzjii. Ale co ja chce od lesby.

ineskaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 21:18:37
Kurcz, riv77, a to Ci teraz rozczaruj, bo nie do嗆, 瞠 m闚i to czego nie znosisz i z czym si nie zgadzasz to w dodatku m闚i to dziewczyna hetero :D hetero, a jednak nic nie ma do gej闚 i lesbijek, jak to mo磧iwe w og鏊e, co nie?! A jednak, to si nazywa tolerancja i postawienie si w sytuacji innych, tych kt鏎ych Ty mieszasz z g***nem, ale Ty niestety nie posiadasz takich cech, wi璚 po co Ci to w og鏊e t逝macz ;p hah

ineskaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 21:21:51
I napisz jeszcze, w kt鏎ym miejscu k豉mi? Bo tak przegl康am moje komentarze i nigdzie k豉mstwa nie widz... Tak na marginesie... mam nadziej, 瞠 nie b璠 mia豉 do czynienia z "owocami" po twoim sianiu...

riv77
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-05 09:10:38
ineskaa: "Bo tak przegl康am moje komentarze i nigdzie k豉mstwa nie widz..." Dobre poczucie humoru przynajmniej jest z czego si po鄉ia z rana.

ineskaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-05 18:43:01
To si 鄉iej :) i poka te moje rzekome k豉mstwa :)

grog
    Ocena: -7 (glosow:31)
2013-01-31 05:46:21
prymitywna baba, zal mi takich

Max74
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-01-31 17:01:14
A mi 瘸l peda堯w. To takie prymitywne pozosta這軼i po cwelowskich zabawach gdy kobiet brakowa這.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-31 22:09:56
Max dla Groga to nie problem ,ze kartofle gubi ....

ineskaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-02 19:57:17
Max74 jednym z tych "prymitywnych pozosta這軼i" chyba Ty jeste s康z帷 po poziomie komentarzy :)

matezz1987
    Ocena: -7 (glosow:35)
2013-01-31 02:57:56
Nikt tego potwora nigdy nie chcia pewnie kijem szturchn望 to obra穎na na ca造 鈍iat. A tak nawiasem m闚i帷 to ta wykszta販ona niby baba sama wygl康a jak tranzior jaki przebrzyd造, du穎 do Grodzkiej nie brakuje jej.

Bezpardonowy666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-31 02:03:12
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Bezpardonowy666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-31 02:05:10
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Bezpardonowy666
    Ocena: -9 (glosow:23)
2013-01-31 02:00:57
Lewica to ideologia s豉bych i tch鏎zy. Boj si klasyfikowania wzgl璠em rasy, osi庵ni耩, a nawet p販i, bo wiedz (z do鈍iadczenia), 瞠 w ka盥ej z tych kategorii wypadaj "marnie".

Bezpardonowy666
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-31 02:24:03
Pochodzenie maj mieszane, wi璚 nie potrafi si uto窺ami z narodem; nic w 篡ciu nie osi庵n瘭i, wi璚 postrzegani s jako lenie lub nieudacznicy; nie maj charakteru, wi璚 nikt nie widzi w nich prawdziwych m篹czyzn lub kobiet; itd. Rozczarowuj zawsze i na ka盥ej linii. Dlatego w ge軼ie frustracji chc wyeliminowa WSZYSTKIE formy oceny i kwalifikacji by uratowa swoje poranione ego od dalszego cierpienia. Jak nieudolny ucze, kt鏎emu si marzy zniszczenie wstawiaj帷ej mu jedynki szko造.

Bezpardonowy666
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-31 02:25:32
Dla mnie taka postawa to nie 瘸dna "rewolucja", "sprawiedliwo嗆 spo貫czna", czy "humanitaryzm", tylko zwyk貫 frajerstwo. Dla takich ludzi si powinno zalegalizowa prawo do eutanazji, 瞠by swoim zakompleksionym syfem nie bru寮zili innym w normalnym, zdrowym i szcz窷liwym 篡ciu. Zreszt i tak ju si tn, wi璚 ch*j z nimi.

diamento208586
    Ocena: -1 (glosow:31)
2013-01-31 01:00:51
nie bronie ani peda堯w ani tej suki, ale to co ona gada w g這wie si nie mie軼i, to jest w豉郾ie tok my郵enia za軼iankowego polaka, to co inne jest z貫

kintarooe19
    Ocena: 2 (glosow:22)
2013-01-31 00:41:51
Idiotka

krzysiek22
    Ocena: 2 (glosow:30)
2013-01-31 00:29:56
KOMPLETNYM JU NIE WIE吉IAKIEM,A BEZ M紌GOWCEM I IMBECYLEM JEST TEN CO TO WRZUCI NA WIOCH!!!!!

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-31 14:41:28
A grzeczniej si nie da這?

oluwek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-30 23:36:20
wygl康a jak moja babka od chemii

arigold7
    Ocena: -8 (glosow:38)
2013-01-30 23:34:46
ale nagonka na Pania Profesor. tylko dlatego ze nie boi sie mowic prawdy. Pani Paw這wicz, prawdziwi Polacy sa z Pania!

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-01-30 23:39:38
Ona nie m闚i prawdy, tylko wyra瘸 swoje subiektywne zdanie.

pablos6
    Ocena: 0 (glosow:24)
2013-01-30 23:51:27
Mintor m闚i prawd , bo broni normalno軼i, normalny zwi您ek to kobieta i m篹czyzna. Nied逝go trzeba b璠zie na 豉mach sejmu broni normalno軼i bo przyjd pedofile ze swoimi projektami, 瞠 oni te maj prawo do mi這軼i.

arigold7
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-01-30 23:56:14
mowi prawde, nazywa rzeczy po imieniu. teraz malzenstwa nie sa modne i stado baranow pierdzieli ze nie beda brac slubu i juz ze teraz zwiazki partnerskie sa modne i oni tez takie chca. juz pomijajac temat homoseksualistow, to nie rozumiem czemu sie tak uczepiliscie slubu cywilnego. kazdy ma wybor, ktos nie chce slubu to jego strata, no ale lewaki tak maja, lubia isc na latwizne, minimalizm i zero odpowiedzialnosci

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-31 01:09:50
Normalny zwi您ek to zwi您ek kobiety i m篹czyzny, to fakt. Ale w spo貫cze雟twie jest te sta造 procent homoseksualist闚. On sie nie zmienia niezale積ie od prawa i mody. homoseksuali軼i maj po prostu inaczej we 豚ach pouk豉dane. Mamy ich kara za to, 瞠 s inni? Tacy si urodzili, nie s w stanie zmieni swoich preferencji.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-31 01:21:04
Pa雟two powinno s逝篡 obywatelom, tak瞠 odmiennym od wi瘯szo軼i. Projekty dotyczy造 takich spraw jak m.i. mo磧iwo嗆 dziedziczenia mienia w przypadku 鄉ierci partnera lub uzyskanie informacji na temat jego zdrowia podczas pobytu w szpitalu. To naprawd takie wielkie z這?

meredith100
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-01-31 13:38:27
Chyba prawdziwi debile

pablos6
    Ocena: -2 (glosow:24)
2013-01-30 23:32:10
Baba mo瞠 urodziwa nie jest ale stoi w obronie normalno軼i. Lepsza przynajmniej od Grodzkiego. Wiocha dla tych kt鏎zy zg豉szaj pedalskie rozwi您ania do sejmu. Nie dajcie si manipulowa szmaciarzami z WSI24 i Szechterom

grog
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-31 05:43:38
glupis

Gruber
    Ocena: -3 (glosow:29)
2013-01-30 23:20:24
Kolejna zakompleksiona kobita kt鏎ej penisa potrzeba.

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-01-30 23:48:13
Ty pewnie penisow masz pod dostatkiem!

Gruber
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-01-31 00:02:11
Wystarczy mi m鎩 w豉sny

Max74
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-01-31 17:02:59
W d... kolegi ;-)

MINTOR
    Ocena: 6 (glosow:30)
2013-01-30 22:44:20
Co jak co babka jest hipokrytk. Twierdzi, ze homoludki s nieproduktywne... a ona? Co ona robi? Pieedoli g逝poty, pierdzi w sto貫k w cyrku na wiejskiej i pobiera pensj... ja tu produktywno軼i nie widz. Samotna, a wypowiada si o zwi您kach. Wmawia ludziom, jak maj 篡, bo jej co si nie podoba.

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-01-30 22:46:10
Bo jej si nie uda這.

MINTOR
    Ocena: 12 (glosow:28)
2013-01-30 22:49:13
Znalaz貫m jak to sz這: "Spo貫cze雟two nie mo瞠 fundowa s這dkiego 篡cia nietrwa造m, ja這wym zwi您kom os鏏, z kt鏎ych spo貫cze雟two nie ma 瘸dnego po篡tku." A ja w徠pi, czy spo貫cze雟two ma po篡tek z Paw這wicz, jak na razie, to spo貫cze雟two ja utrzymuje i pozwala na pierdzielenie farmazon闚.

chuckoland
    Ocena: 3 (glosow:29)
2013-01-30 22:32:10
portal wiocha pl jest mega stronniczy i jedzie po prawicy. smierdzi lewactwem FUJ!!!!!!!!!!!

Ajatollach
    Ocena: 0 (glosow:26)
2013-01-30 22:50:00
a co si dziwisz jak dzieciak闚 uczy si teraz lewizny od ma貫go? To tzw. komuna z ludzka twarz. A ja to nazywam zwierz w ludzkiej sk鏎ze.

sedziadread
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-30 22:25:48
Normalnie k@rwa incepcja ... 1-o osobowa wiocha w 460-o osobowej wiosze .

gryzon04
    Ocena: 2 (glosow:26)
2013-01-30 22:22:07
Mi si podoba opinia tej pani na temat tych ca造ch,,zwiazk闚" co sie z tym krajem dzieje masakra a ponadto tak ka盥y na t pani naje盥瘸 a propozycje zeby marsza趾iem zosta ten baboch這p od Palikota to nikt nie wspomina a to jest w豉snie wiocha

Obesrator
    Ocena: -1 (glosow:23)
2013-01-30 22:21:36
ja si na jej temat nie wypowiadam,ale moim zdaniem troch ma racje.bo za 10latb璠zie wi璚ej gej闚 i lesbijek ni normalnych kochaj帷ych si par np9m瘰zczyzna i kobieta)

meredith100
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-01-31 13:44:15
Od zarania os鏏 homoseksualnych w spo貫cze雟twie jest ok 6%, nie ma ich coraz wi璚ej. To jest po prostu g逝pota i ignorancja 瞠by si wypowiada bez wiedzy czy chocia瘺y sprawdzenia informacji tak 豉two dost瘼nych. Homoseksuali軼i te si normalnie kochaj, s ze sob, troszcz si o siebie...

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-30 22:11:07
Z t zdecydowan wi瘯szo軼i by豉bym ostro積a. No chyba, 瞠 tam w nawias mo積aby wstawi du篡 napis SARKAZM.)

dorine
    Ocena: 2 (glosow:32)
2013-01-30 21:51:52
Brawo dla tej Pani!!!! m闚i to co s康zi zdecydowana wi瘯szo嗆 Polak闚. Ten Grocki to jaki pajac!!!!

ks.proboszcz
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-01-30 21:40:47
Skutek uboczny demokracji

SsijPaznokcia
    Ocena: 5 (glosow:39)
2013-01-30 21:39:16
Jak czytam niekt鏎e komentarze to przychodzi mi jedna my郵 - g逝pie 鄉iecie! Nie rozumiem ca貫j tej nagonki na PIS, zwalanie wszystkiego co najgorsze na te partie mimo, 瞠 za ni nie jestem ani za 瘸dn, ale istniej ku*wa ma inne partie, kt鏎e okradaj pa雟two i k豉mi w 篡we oczy a PIS teraz nie ma nawet 瘸dnej w豉dzy. Idioci !

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-01-30 22:38:48
O ile si nie myl to ostatnimi czasy to najbardziej je寮zi si (przynajmniej w internecie, bo bardziej mainstreamowe media to wiadomo) po Tusku i jego przydupasach.

cavefalcon
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-01-30 21:36:19
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Consiite
    Ocena: -1 (glosow:27)
2013-01-30 21:35:22
P馧g堯wki, kt鏎zy nie mieli styczno軼i z prof. Paw這wicz b璠 z niej kpili ale z jej 獞icze i seminari闚 wiele by nie zrozumieli tak ma ta lewa i tolerancyjna strona, wszystko po 貫bkach...

gruberr
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-01-30 21:34:56
podobna do faceta, zaniedbana baba

lucy123
    Ocena: 12 (glosow:30)
2013-01-30 21:33:06
Najpierw nabijacie si z Pana Biedronia czy Pana Grodzkiej a teraz wy鄉iewacie si z Pani Paw這wicz, banda hipokryt闚. Zdecydujcie si czy tolerujecie takie anomalia czy nie bo widz, 瞠 wi瘯szo嗆 po prostu idzie za mod a nie WxSNYM zdaniem.

krisu007
    Ocena: 3 (glosow:31)
2013-01-30 21:13:52
Babka wy鄉ia豉 transwestyt to teraz si z niej nabijaj!!!TOLERANCJA TO WMAWIANIE 浩 NIENORMALNY JEST NORMALNY.BBBRAAAWWWOOO PANI PAWΜWICZ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Puma1984
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-01-30 22:21:16
Tylko, 瞠 ta banda nierob闚 w rz康zie nie jest od wy鄉iewania, tylko od rz康owej roboty. Czyja p貫 lub orientacja nie powinny mie tu 瘸dnego znaczenia.

rotenau86
    Ocena: 6 (glosow:26)
2013-01-30 20:54:50
C騜 dla jednych Paw這wska a dla innych jak dla mnie Biedro czy Grodzka/i/o to najwi瘯sza wiocha w polityce. Rzygam t pseudo tolerancj ju.

M1CLAY19
    Ocena: 12 (glosow:22)
2013-01-30 20:52:14
Ten budynek przy Wiejskiej to chyba na jakiejs wodnej zyle postawiono. Takiego zageszczenia wariatow to nawet w Tworkach nie ma.

rafal8
    Ocena: -6 (glosow:32)
2013-01-30 20:52:03
PISlamistka i wszystko jasne!!!

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-01-30 21:08:21
prosze-rozjasnij nasza nieswiadomosc Krynico Wiedzy Wszelakiej...

mrkiller
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-30 21:37:59
Znowu twoje powlaj帷e argumenty!

tomek1345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-30 20:50:58
komentarz usuni皻y przez moderatora

Gryzon31
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-30 20:42:59
a teraz jestem w kolejnym zwi您ku i to legalnym

Sulek44
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-30 20:31:40
wioch najwi瘯sz nie s politycy. Wioch jest to 瞠 jawnie kradn pieni康ze, ka盥y o tym wie i nic z tym zrobi nie mo積a... Kra嗆 i dostawa pensje. To jest posadka...

klisza08
    Ocena: 9 (glosow:29)
2013-01-30 20:08:28
Moze i jej wypowiedz byla wysoce nietolerancyjna i niesmaczna(bo uderza,badz co badz w transseksualistow,ktorym serdecznie wspolczuje),ale jak patrze na tego Grodzkiego "paryteta",to mam wrazenie,ze facet jaja sobie z nas wszystkich robi.Podobno jak jego lider ciagle pajacowal tak i jego dziwolagi teraz sa spuszczone ze smyczy i dokazuja ile wlezie...

cavefalcon
    Ocena: 7 (glosow:35)
2013-01-30 19:59:18
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Max74
    Ocena: -2 (glosow:30)
2013-01-30 20:32:17
Przecie im papierek do niczego nie potrzebny, wi璚 czego chc ? Je郵i jednak do czego im potrzebny to niech wezm 郵ub cywilny i ju po k這pocie. Hello, po to wymy郵ono co takiego jak ma鹵e雟two.

cavefalcon
    Ocena: 8 (glosow:22)
2013-01-30 20:46:22
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

hetera
    Ocena: 5 (glosow:29)
2013-01-30 20:47:46
Ale ja nie chc ma鹵e雟twa. Ja chc mie par podstawowych praw i "umow" kt鏎 mog rozwi您a w ka盥ej chwili. Chce 瞠by m鎩 partner m鏬 zadecydowa o moim leczeniu, gdybym by豉 sama go tego z jaki powod闚 niezdolna, a przy tym nie chc by tak opl徠ana jak w ma鹵e雟twie. Poza tym ma鹵e雟two dla mnie ma z造 wyd德i瘯. :P

ferdal
    Ocena: 7 (glosow:25)
2013-01-30 20:50:13
Bra貫m cywilny tylko dla tego papierka,a jak dosz這 do rozwodu to by這 mn鏀two problem闚 bo system upar si "uzdrowi ma鹵e雟two".Gdyby by豉 ta ustawa mia豚ym wyb鏎 i prostsze 篡cie.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-01-30 21:12:52
K... jak nie potrzebujesz papierka to po co si starasz o papierek tylko inny ? Jak chcesz dziedziczy to zapisz partnerowi to co masz, a ze szpitala chyba Ci nie wyrzuc nawet je郵i rodzin nie jeste. To tak jakby si chcia這 je寮zi samochodem, ale nie robi prawa jazdy, a za to dawa papiery na wo幡ic.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-01-30 21:21:23
Chc "umow" a nie yebane kajdany. Co co mo積a 豉two rozwi您a. A ze szpitala, owszem, mog wyrzuci... a ju na pewno nie mo瞠sz zadecydowa o zdrowiu partnera.

ferdal
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-01-30 21:23:58
Przy spadku dopieprzaj taki podatek 瞠 hej,a to w ko鎍u po kilku latach wsp鏊ny dorobek.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:33)
2013-01-30 21:31:41
Jestem 穎naty od kilku latek, ale 瘸dnych kajdan nie czuj. Doros造, odpowiedzialny cz這wiek je郵i decyduje si na co to ponosi tego konsekwencje. Najlepiej wygodnie, bez zobowi您a, odpowiedzialno軼i a dzieci potem b陰kaj si bo rodzice chcieli by "wolni" i nowocze郾i. To jest zwyk造 egoizm.

cavefalcon
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-01-30 21:32:59
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

cavefalcon
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-01-30 21:35:01
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

hetera
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-01-30 21:39:34
No i co? To, 瞠 ty tego nie czujesz to znaczy, 瞠 ja nie mog? Ty b璠ziesz za mnie decydowa co powinnam czu? A dzieci si nie b璠 b陰ka bo, je郵i b璠 mia豉 wyb鏎(i je郵i nie zmieni zdania z jakiego powodu)), to ich nie b璠zie.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:22)
2013-01-30 21:42:21
Max czyli wszyscy maj tak 篡,bo ty tak 篡jesz?Ty m闚isz o egoizmie,twoja postawa to megaegoizm.

opuncja
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-01-30 21:55:31
Co z貫go napisa Max? Dla mnie decydowanie si na zwi您ek to nie kupowanie komputera. - nie sprawdzi si to si wymieni. Fakt, nikt Wam nie ma prawa niczego narzuca, mnie zwi您ki partnerskie nie przeszkadzaj, ale uwa瘸m, 瞠 to wyolbrzymiony problem.

hetera
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-01-30 22:02:38
A kto tu por闚na to do kupowania komputera? Ja chc stworzy trwa造 zwi您ek, chc mie pewne mo磧iwo軼i, jednak nie chc wychodzi za m捫. Bo, moim zdaniem, ta instytucja si nie sprawdza, przynajmniej nie w obecnych czasach. Pozostaj帷ym w szcz窷liwych zwi您kach ma鹵e雟kich chyba nie powinno przeszkadza to, 瞠 b璠ziemy mi瘭i tak alternatyw jak zwi您ek partnerski.

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-01-30 22:08:07
Szczerze - mi to lotto. Intryguje mnie jedynie co jest takiego z貫go w ma鹵e雟twie? Dwoje ludzi 篡je razem, w 鈍ietle prawa maj jakie tam udogodnienia. Nie wiem, co postrzegasz tutaj jako kajdany. Wchodz帷 w zwi您ek dobrowolnie decyduj odda cz窷 siebie drugiej osobie. I nie przeszkadza mi to.

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-30 22:14:47
w ma鹵e雟twie z造 jest rozw鏚, ma鹵e雟two to pewnego rodzaju umowa, a je郵i dwoje ludzi si kocha i nie potrzebuje na to potwierdzenia jakiego urz璠nika, to dlaczego maj mie problemy na ka盥ym kroku tylko dlatego, 瞠 kto tego formalnie nie za豉twi?

hetera
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-01-30 22:15:16
I jedno powinno si zaznaczy: zwi您ek partnerski nie powinien by r闚nowa積y z ma鹵e雟twem. Wtedy to si mija z celem, nie jest to alternatywa. Powinien to by raczej taki "wst瘼 do ma鹵e雟twa"(?). Jak kto chce, p鎩dzie dalej, je郵i nie pozostanie przy tym i mniejszej puli praw. Informacja medyczna, dziedziczenie i wynajem to s trzy zagadnienia kt鏎e, moim zdaniem(na dzie dzisiejszy), powinny si w nim znale潭.

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-01-30 22:19:35
Ludfzie tak naprawd poznaj siebie,kiedy razem zamieszkaj,dzieje si tak na og馧 po 郵ubie.Zwi您ek partnerski pozwala豚y spr鏏owa wsp鏊nego 篡cia bez problem闚 formalnoprawnych.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-01-30 22:19:39
Powiedzmy, 瞠 moim zdaniem, ma鹵e雟two zbyt cz瘰to, paradoksalnie, niszczy zwi您ek iii... na tym sko鎍zmy ;)

Puma1984
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-01-30 22:31:38
Drogi Maxiu. Fajnie, 瞠 jeste 穎naty od kilku lat. Ale to nie znaczy, 瞠 tw鎩 zwi您ek jest trwalszy ni te partnerskie. Ja tak sobie 篡j od lat 8 i nie zamierzam si rozstawa, a legalizowa - kiedy tam. Moi te軼iowie 篡j tak ju 35 lat, s przed 70-tk i w徠pi, by kiedy to zalegalizowali. Ta baba powiedzia豉, 瞠 takie zwi您ki s "nietrwa貫". Moi te軼iowie zawstydzili "trwa貫" ma鹵e雟twa.

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-01-30 22:32:04
HE, ale wychodzi na to, 瞠 jednak jakiego 鈍istka potrzebuje, skoro potrzebny jest za鈍iadczenie (?) o zwi您ku partnerskim. A problemy znowu nie na ka盥ym kroku s. Ale s pewne obszary, gdzie ma鹵e雟two u豉twia funkcjonowanie, fakt. Ja nie jestem mo瞠 dobrym interlokutorem w tej debacie, bo akurat ma鹵e雟two mam udane. Mam faceta, kt鏎ego kocham, z kt鏎ym mi dobrze i wydaje mi si, 瞠 ka盥y przecie mo瞠 sobie takiego partnera znale潭... A to chyba nie takie 豉twe.

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-30 22:35:44
Puma, ale to tylko i jedynie dowodzi aktu, 瞠 nie ma recepty na trwa造 i udany zwi您ek. Jak zwi您ek b璠zie chybiony, to nie przetrwa nawet jakby partnerzy 30 papierk闚 podpisali i 15 r騜nych os鏏 og豉sza這 ich par. Niech ka盥y robi jak uwa瘸, ale ja uwa瘸m, ze to demonizowanie instytucji ma鹵e雟twa jest nieuzasadnione.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-01-30 22:36:25
Ostatnie zdanie,pozw鏊my ludziom 篡 tak jak chc i nie przeszkadzajmy im w tym.

hetera
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-30 22:43:38
Ferdalu, idealne podsumowanie ;)

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-30 22:46:05
Amen. Won spa!

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-01-30 23:01:56
ferdal to zlikwidujmy policj, s璠zi闚 i ca造 wymiar sprawiedliwo軼i, bo przez nich ludzie nie mog 篡 tak jak chc:) Genialne!:D

lolisawa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-31 10:14:49
Pola dla mariom'a !!

Max74
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-31 12:14:10
Dok豉dnie tak Mariom. Chce si co to si robi to odpowiedzialnie. Skoro kto si boi ma鹵e雟twa to jak mu mo積a zaufa ? Z za這瞠nia bierze pod uwag mo磧iwo嗆 rozwodu. To tak jakby 穎軟ierz nie chcia sk豉da przysi璕i i 膨da prawa do dezercji. Je郵i jednak s dzieci, to potem si b陰kaj i na pewno rozumiej dlaczego tatu ju nie jest z mamusi.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-31 12:19:06
To jest w豉郾ie egoizm, bo my郵i si tylko 瞠by mi by這 dobrze a w d... ma si dzieci, kt鏎ym si 鈍iat wali. Je郵i dzieci nie s w planie to po kiego wam papierki ? Przecie ten tzw. "ZP" to nic innego jak 郵ub, tyle, 瞠 inaczej nazwany i inne formalno軼i.

hetera
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-01-31 13:38:16
Mariom, czy wam trzeba wszystko napisa,a najlepiej wypunktowa? Przecie wiadomo, 瞠 ta swoboda ma nikogo nie krzywdzi. Nikt tu nie m闚i o bezprawiu, tylko jak najwi瘯szej liczbie mo磧iwo軼i w prawnej sferze. Max, czy ty rozumiesz, 瞠 mo積a nie chcie ma鹵e雟twa, 瞠 dla kogo mo瞠 by to z豉 instytucja. Dla mnie jest. Ja mam bardzo z貫 zdanie na ten temat, nie zostawia na nim suchej nitki. I chce, mie inn mo磧iwo嗆, mniej obwarowan prawnie. Egoizmem nie jest potrzeba alternatywy tylko odbieranie takowej innym. Zabraniasz mi czego w imi TWOICH przekona. BO TY! To nie jest ma鹵e雟two.

hetera
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-01-31 13:42:37
Ty sobie 篡j szcz窷liwie w ma鹵e雟twie, ale mi nie zabraniaj 篡 z kim na innych zasadach. Ja ci si nie ka輳 rozwodzi w imi moich przekona, wi璚 ty w imi swoich mi te nic nie odbieraj.

ferdal
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-31 13:47:31
Hecia,Max stosuje logik "kto nie z nami,ten przeciw nam",albo my郵isz tak jak on,albo jeste najgorszym wrogie,to si nazywa fanatyzm.

lolisawa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-31 13:55:42
Czyli w skr鏂ie chcesz, aby twoje rozdawanie d*py na prawo i lewo ulegalni, 瞠by ju s御iedzi wi璚ej ci nie wytykali jako dupodajki, niez貫... Jakby co to m鎩 zwi您kowiec partnerski a nie posuwacz xD

hetera
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-31 14:17:57
Lolisawa, cofam to co ci kiedy napisa豉m na privie. Przeczytaj na g這s, mo瞠 豉twiej ci b璠zie zrozumie zawart w tym tre嗆.

hetera
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-31 14:19:26
No chyba, 瞠 ta pr鏏a obrazy tak naprawd by豉 nieudoln pr鏏 瘸rtu.

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-31 16:14:05
Swoboda ma nikogo nie krzywdzi- sk康 to niby wiadomo? Skoro macie takie dziwne spostrzeganie 鈍iata to piszcie do tego punkty, podpunkty i t逝maczenie w nawiasach:P Skoro nie chodzi Ci o bezprawie, to czym wed逝g Ciebie jest prawo? Przecie prawo krzywdzi wiele os鏏.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-31 17:11:42
A ja dalej jak do 軼iany. To w豉郾ie ma鹵e雟two reguluje prawnie zwi您ek dwojga ludzi. Jak nie chcecie to nikt was do niczego nie zmusza i tyle. 砰jcie jak chcecie, ale wraz konsekwencjami. Mi si 幢e policja kojarzy, wi璚 膨dam jej likwidacji, a co! B璠 mi wolno嗆 ogranicza i mandaty wypisywa, jak mam si na to godzi-przecie nie podpisywa貫m, 瞠 si b璠 podporz康kowywa tej s逝瘺ie.

hetera
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-01-31 20:01:35
A ja dalej jak do 軼iany... ma鹵e雟two ma wiele praw i ogranicze, zwi您ek partnerski mia豚y jak捷 jego cz窷. Nie ka盥emu odpowiada ma鹵e雟two. Ty sobie 篡j w nim je郵i ci to odpowiada, a nam daj wyb鏎. Tobie to, 瞠 ja prawnie b璠 mog豉 usankcjonowa inny typ zwi您ku nie powinno przeszkadza... no chyba, 瞠 lubisz miesza si w czyje sprawy i ro軼isz sobie prawo do bycia autorytetem kt鏎y dyktuje innym jak maj 篡...

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-01 10:02:28
Mam gdzie jak sobie 篡jecie, ale takie "nowoczesne" prawo u豉twi tylko szerzenie si pedalstwa a potem innych "post瘼owych" zbocze. Uwa瘸cie, 瞠 ludzie s tak g逝pi i nie widz o co tu naprawd chodzi ?

lolisawa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-01 13:18:20
hetera: nie popieram tego, od tego o czym Ty m闚isz to s akty notarialne, a nie zwi您ki... Koniec tematu. Inaczej jak homoseksualistami nie potrafi wyt逝maczy potrzeby wprowadzania "zwi您k闚 partnerskich"... That's all, lubi twoje pogl康y, ale tan akurat jest absurdalny... Nie pogn瑿iam jakby co :P a 瞠 mam drastyczne poczucie humoru czasem to wiem i sorki :*

Andy1313
    Ocena: -9 (glosow:41)
2013-01-30 19:48:50
Tusk i PO sa nie z mojej bajki, ale jak zyje bede na nich glosowal by tylko Jarek Hitlerek i jego bojowki nie dorwaly sie do wladzy. Niszcz Kaczyzm bo Kaczyzm = faszyzm.

hrymr
    Ocena: 7 (glosow:27)
2013-01-30 20:07:32
komentarz usuni皻y przez moderatora

neurotyczny_jan
    Ocena: -13 (glosow:23)
2013-01-30 20:34:54
@Andy1313, popieram Ci w ca這軼i Twojej wypowiedzi.

rafal8
    Ocena: -11 (glosow:19)
2013-01-30 20:54:35
Andy1313 tez cie popieram w 100%!!!! Dopuki PISowsko_rasistowska organizacj jest aktywna bede g這sowa na PO i bede namawiam moich znajomych do tego!!!!

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-30 22:36:58
A ja nie mam zamiaru glosowa na "mniejsze z這". Piernicz wybory chyba. Na polskiej scenie politycznej mnie ma partii godnej mojego g這su.

pablos6
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-30 23:41:29
Lecz si cz這wieku , bo na nauk chyba ju za p騧no.

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-30 23:47:52
hehe ale zlot leminguf xD

Przytyrany
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-31 21:24:26
@Andy po twojej wypowiedzi jedyne co mo積a zrobi to facepalm.

szulcik
    Ocena: 19 (glosow:47)
2013-01-30 19:42:09
Piekna nie jest ale nie jest jakim pedrylem w sukience nafaszerowanym hormonami *grodzki / ka* .. Ten tw鏎 w ruchu palikota to bezczelny policzek dla wszystkich Kobiet! Ze jaki stary pedryl ka瞠 sie nazywa kobiet !! Lobotomia i w piec jedyne lekarstwo!

medalik23
    Ocena: 24 (glosow:42)
2013-01-30 20:45:46
popieram i jeszcze na marsza趾a chce startowac?? do czego to dojdzie 瞠by peda造 krajem rz康zi造 i tak ju jest wystarczaj帷e dziadostwo.A pos豉nka pis mo瞠 urod nie grzeszy ale gada dobrze je瞠li kto ma troche m霩gu to rozumie o co jej chodzi a reszta to albo geje albo imbecyle.

zgiera76
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-01-31 17:28:45
Jak 鄉iesz obra瘸 ludzi pieprzo.y faszysto

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-31 22:15:40
Zgiera .. Czyzby grodzki /ka /kie przegl康a/豉/lo Wiocha.pl ????? A Sio !! pokrako !! A Sio !!!

Antyprawik
    Ocena: -16 (glosow:50)
2013-01-30 19:29:53
Wygl康a jak p馧 dupy zza krzaka. Do tego jej oszo這mstwo, 鈍i皻ojebliwo嗆 i g逝pota. Nic dziwnego, 瞠 nikt jej nie chce i w wieku 60 lat jest bezdzietna i niezam篹na huehuehue. Grodzka sobie pr璠zej znajdzie kogo ni ona hehe.

davidstar
    Ocena: -4 (glosow:22)
2013-01-30 19:38:03
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Max74
    Ocena: 3 (glosow:25)
2013-01-30 19:47:04
Gimbus z ch璚i Grodzkiemu by odbyt wyprostowa. Jak na kobiet to Grodzkie tego co najbardziej kobiece to nie posiada.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-31 15:24:10
Max74 - sk康 wiesz co Grodzka ma mi璠zy nogami ? Zaintrygowa貫 mnie :)

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-31 17:13:29
S造sza貫m czego nie ma, a to ju co.

ineskaaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-03 11:07:56
S造sza貫m... o mo瞠 widzia貫 skoro tyle o niej wiesz?

Pit92
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-30 19:28:43
sciagniete z kabaretu

maciag83
    Ocena: 5 (glosow:39)
2013-01-30 19:24:41
NIE dla peda堯w i tranzystor闚!!! jak widze tego grodzkiego to mnie 篡ganie bierze. ja jestem za t pani ;)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:48)
2013-01-30 19:23:10
Grodzka jest bardziej kobieca ni ona

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:29)
2013-01-30 19:24:45
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-01-30 19:25:35
Dla Ciebie na pewno bardziej poci庵aj帷a:P

Max74
    Ocena: 0 (glosow:28)
2013-01-30 19:43:29
Peda do peda豉 ci庵nie.

medalik23
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-30 20:47:08
No w ko鎍u kto to zauwa篡

lukaszs18
    Ocena: 8 (glosow:34)
2013-01-30 19:22:31
Najwi瘯sz wioch to robi mato造 wy鄉iewaj帷e si z rodziny i z ma鹵e雟twa. Nied逝go to si z psami b璠 瞠ni. A najwi瘯sza wiocha to to, 瞠 jaki deb*l powie 瞠 to jest fajne a potem reszta mato堯w powtarza takie g逝poty :/ We軼ie si zastan闚cie troch...

kermitttt
    Ocena: 13 (glosow:51)
2013-01-30 19:21:54
Wol ogl康a napalon bab broni帷 normalno軼i ni wynalazki typu Grodzki czy Pedro.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -8 (glosow:40)
2013-01-30 19:24:21
A pewien jeste 瞠 ona jest kobiet ? Dla mnie to na kobiet ono nie wygl康a

medalik23
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-01-30 20:49:45
analny to tym bardziej powiniene si cieszyc mo瞠 by mia szanse

Maryyyjusz
    Ocena: 2 (glosow:38)
2013-01-30 19:20:03
Kolejna propaganda dla Leming闚 :-/ Tacy ludzie walcz o ,, normalne,, 篡cie w tym pi瘯nym kraju. Homoseksualizm to dewiacja m霩gu !!! Ale o czym ja pisze skoro wsz璠zie jest promowane pedalstwo i wynaturzenie :( A jeszcze takie co jak GRODZKIE jest oburzone 瞠 kto nie toleruje WYNATURZE哸紟.Jeszcze troche i pedofilja te b璠zie OK

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-01-30 19:19:12
Nie mam bladego poj璚ia kto to jest, ale jestem pewien, 瞠 nic nie trac. Ten ca造 polityczny cyrk w og鏊e mnie nie bawi.

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:32)
2013-01-30 19:17:29
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

marcin1975rm
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-01-30 19:12:01
Pozazdro軼i豉 popularno軼i chytrej babie z Radomia

danielciagala
    Ocena: 7 (glosow:27)
2013-01-30 19:11:53
Wioche to robi baran kt鏎y wrzuca tu takie tematy....

Dracos78
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-30 18:58:52
wiocha to nie poziom wypowiedzi ale temat- jak mo積a proponowa to窺ame prawa rodziny dla gej闚. W sytuacji gospodarczej kraju. Swoja droga widzia貫m filmik o kt鏎ym kobieta si wypowiedzia豉 o PANU kt鏎y sobie uci掖, jego prawo.

oburzony
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-01-30 19:13:50
Co ma sytuacja gospodarcza do mo磧iwo軼i rozliczania si, dziedziczenia, dowiadywania si o stan zdrowia partnera, z kt鏎ym pozostaje si w zwi您ku pozama鹵e雟kim? Nie wp造wa to ujemnie na bud瞠t i nie dotyczy to tylko par homoseksualnych. O co wszystkie kato-oszo這my a tak spinaj po郵adki?

jestem-nie-madry
    Ocena: 4 (glosow:22)
2013-01-30 18:55:48
nie ma si argument闚 to trzeba wy鄉ia przeciwnika zupe軟ie jak w ZSSR ka盥y kto my郵al inaczej byl wy鄉iany lub uwa瘸ny za debila.

Enyo
    Ocena: -10 (glosow:34)
2013-01-30 18:51:53
Niby wykszta販ona babka, a poziom wypowiedzi tak 瞠nuj帷y...

mitekg30
    Ocena: -14 (glosow:40)
2013-01-30 18:47:53
ale baba ma zryty beret ! wys逝cha貫m dzi ca貫j wypociny jakiej si dopu軼i豉 !

lolisawa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-31 14:00:00
Zryte to jest kupowanie vip na wiocha ;p

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:34)
2013-01-29 09:40:42
Kry鄂a powinna u篡 jakiego szamponu, do piel璕nacji w這s闚 p馧-d逝gich. :-)

neurotyczny_jan
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-01-30 20:37:30
ona w這s闚 nie myje bo smalec na placki zbiera.

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-30 21:07:12
Jacu, pierwszy Tw鎩 koment, kt鏎y mnie rozbawi. Ona to akurat na g這wie ma, jak to m鎩 ma鹵 mawia, efekt puszka. Od篡wki to te jej pi鏎ka chyba nie widzia造.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wino mszalne za mocne?
  •  Stop dopalaczom.
  •  Tymczasem na budowie
  •  U*eba jaja przy samej duupie


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500