Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
"Społeczeństwo nie może fundować słodkiego życia jałowym związkom osób"
ferdal  13-01-30, 10:16 Zgłoś
+ 597 -
Dodano: 2013-01-30, 10:16:30   przez: ferdal
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 597  Zgłoś nadużycie
585
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pytanie na dziś.
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Karny Kut**
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(271)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
puszka666
    Ocena: 15 (glosow:25)
2013-01-31 19:36:44
Homseksualizm był, jest i będzie. Nie mam nic do homoseksualistów ale w tym biednym kraju są poważniejsze problemy niż ich związki. Masa młodych par (heteroseksualnych) nie decyduje się na dzieci ponieważ ich na to nie stać. Pomimo tolerancji uważam, że na razie nie powinno się zrównywać prawa związków homos. ponieważ jeśli już ktoś ma dostać np. dopłatę do kredytu wolę żeby był to związek, który zapewni ciągłość naszemu Narodowi. Najpierw dogońmy zachód ekonomicznie później zajmijmy się światopoglądami.

konio132
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-16 10:42:24
ale Jarek żuje gumę

Gryzon31
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-11 13:23:43
Tak tak tak mi rób

neurotyczny_jan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-09 19:10:23
afera rozporkowa wisi w powietrzu. będzie skandal.

faille
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-23 14:19:02
wal się w ryj bezmózgi pederasto !

Bezpardonowy666
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-02-03 21:31:59
No i bardzo dobrze. Lepsza pani profesor, 60-letnia cnotka-purytanka z pajęczynami w piźd*ie, niż hordy gnijących od HIV pe*ałów, wymachujących półd*pkami na paradach pod tęczową szmatą.

schirin123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-03 15:52:16
strzelać to tałatajstwo

mckrzysiek007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-03 01:53:32
komentarz usunięty przez użytkownika

zelki1987
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-02-02 21:40:27
Homoseksualizm - Jestem na NIE! :)

janek6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-02 12:42:42
komentarz usunięty przez użytkownika

idler73
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-02 09:18:55
Oczywiście, nie należy rozdmuchiwać tematu. Jestem lewicowcem z przekonania i od wielu lat. Uważam jednak, że popadamy w paranoje, mam obawy, że damy im palec, a wkrótce zażądają ręki. Polska ma dużo większe problemy, a związki homoseksualne, no cóż, uważam, że to próba odwrucenia uwagi od prawdziwych problemów.

Andy1313
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-02-01 20:13:35
To juz k..wa szczyt szczytow zeby stara panna ze starym kawalerem mowili mi jak zyc w malzenstwie. Dotychczas myslalem, ze tylko pleban ma monopol na glupizne stosujac nauki przedmalzenskie !!! Idziemy w kato-ciemnogród jak w dym !!!

Don47
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-02-01 18:26:23
To chyba dodał jakiś pedał??

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-04 01:29:22
ten komentarz też

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-04 07:20:57
Don47 to nawet do pedała pasi :D

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-04 08:45:05
Odezwało się piuarowe ścierwo.

bierut1
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-02-01 14:15:44
KURW-A LUDZIE Wieczorem policzcie-rodzina i znajomi z pracy, szkoły, osiedla.... Odludek z Bieszczad zna przynajmniej 100 osób i pewnie żadnego homoseksualisty. Ja znam 2 ale połowa ludzi pewnie żadnego. Temat tak marginalny(może 2%ludności) a tu mała wojna. Minusujecie mnie jak piszę TEMAT ZASTĘPCZY ZASŁONA DYMNA która odciąga uwagę publiczną od tematu który dotyczy 100% ludzi.

marazzzz
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-02-01 08:12:33
Bo w sumie to po co ta ustawa? Jeśli ktoś ma problem w kwestii dziedziczenia majątku lub decydowania o losie i zdrowiu partnera za niego, to do tego służy notariusz. I nie ważne czy związek jest hetero, czy homo, czy jeszcze jakiś inny.

grog
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-02-02 06:34:17
to nie calkiem tak, moja zona nie musi isc do notariusza zeby po mnie dziedziczyc, dlaczego ludzie w zwiazkach homo musieliby? Albo jestesmy rowni, albo nie...

mckrzysiek007
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-03 02:02:03
Dlatego że to cioty. Chcą być razem proszę bardzo, nikt im nie broni, ale nie muszą ogłaszać tego światu.

stach1947
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-02-01 07:26:38
Szczyt idiotyzmu Panie Kaczyński, w rękę panien (żeby nie wiem jak wiekowych)się nie całuje. Brak znajomości savoir-vivre'u jest oznaka braku kindersztuby.

grog
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-02 06:36:12
to za trudne dla kaczorka, napisz: Panie Kaczynski, pan jestes prostak!

Kamyk0123
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-02-01 02:12:28
Zanim cokolwiek napiszesz o wypowiedzi Pawłowicz, weź lampę, chwyć wtyczkę i przytknij do innej wtyczki, jeżeli lampa zaświeci zamknę mordę, ale nie zaświeci. Tak też jest w przyrodzie. Geje i lesbijki niech sobie są, ale moim zdaniem nie powinni mieć takich samych praw jak heteroseksualne pary. Nie wszystko co z zachodu jest fajne. Tyle na temat. PEACE!

PROFESOR70
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-31 23:56:37
Wrzucaja bo jest wolnosc slowa i tyle w temacie

PROFESOR70
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-31 23:51:44
Tak tepej paly jak riv77 w zyciu nie czytalem . Czlowieku ogarnij sie

PROFESOR70
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-31 23:49:28
Tak tepej paly jak riv77 w zyciu nie czytalem . Czlowieku ogarnij sie

hitler88
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-01-31 23:44:56
Kolejny lewak chcę ją ośmieszyć tylko dlatego ,bo nie bała się powiedzieć co myśli.Jeżeli jest wolność słowa to czemu wrzucacie ją na wiochę za to ,że podzieliła się swoimi poglądami na ten temat.

hetera
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-02-01 12:14:27
Bo jest wolność słowa i mają prawo do wyrażenia swojej opinii o tej pani.

PROFESOR70
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-31 23:30:09
Kryska Palcowka i Jareczek Szarpichujek i oni kurw..... sa niby normalni tak ?

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:21)
2013-01-31 21:32:30
Co do Kaczyniaka jaki typ jest taki jest .. ale zauwazcie iz kulture posiada i Kobiete witajac sie, całuje w dłoń ,stare przyzwyczajenia i kultura zamiera ..

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -3 (glosow:23)
2013-01-31 21:36:16
On się tak nauczył bo za często Rydzyk mu łapę podstawiał a kobiety to on cmoka tak z rozpędu

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-31 22:14:36
Ty analny wiochmenie wiesz najlepiej dlaczego tak robi. Mój pięcioletni chrześnik też wie wszystko najlepiej, tylko on nie omija tematu tylko argumentuje.

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-02-01 00:15:00
On nie tylko kobiety po rękach całuje . Nie żałujmy mu. Seksu w życiu nie zaznał to niech ludziom łapy chociaż poliże

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-01 15:17:55
Ty już wiesz czego on zaznał a czego nie. Zaznaj egzorcyzmów to może coś mądrego napiszesz.

grog
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-02 06:38:43
on nie lubi seksu, bo to mu sie kojarzy z pieczeniem w odbycie i cieplym oddechem na plecach

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-01-31 21:30:53
Nie popieram Peło Nie popieram Pisów ,ale stanowczy sprzeciw ,który przedstawiła sprawie zwiazków dewiantów * PEDAŁÓW* POPIERAM !!!! I jezeli bedzie sie opowiadac dalej w tej sprawie w taki ,a nie inny sposób bede ów wypowiedz popierał i Kobietę * choć nie za piękną* ...

admin1944
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-01-31 20:07:26
A JAKI IDIOTA CHCIALBY Z TAKIM BADZIEWIEM MIESZKAC POD JEDNYM DACHEM !!!??

kiliy
    Ocena: -4 (glosow:20)
2013-01-31 20:17:08
Oboje to nie-ruchacze, więc w sumie dobrze się dobrali

pablos6
    Ocena: 0 (glosow:22)
2013-01-31 20:50:48
Ja pier.. co za typ wchodzi do sklepu i zaraz wychodzi bo zobaczył badziew za ladą z którym nie chciałby mieszkać. Ta kobieta jest od uchwalania prawa w Sejmie (tak jak sprzedawczyni od sprzedawania towarów) i z tej roli jakoś się wywiązuje, blokując m.in chorą ustawę o związkach partnerskich dla pedałów.

tyrytytyt
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-01-31 19:40:11
niby wszyscy gejów hejtują, a jak przychodzi co do czego to na analka każdy chętny

klisza08
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-01-31 20:25:03
bo ich hejtowanie to tak naprawde kokietowanie;-)

normablum
    Ocena: 5 (glosow:25)
2013-01-31 19:38:49
Ta prawicowa dewotka nigdy nie uprawiała seksu - przecież jest niezamężna, a w religii katolickiej seks pozamałżeński jest niedopuszczalny, więc z logiki wynika, że jest dziewicą. Innej opcji nie ma, a jak wy myślicie?

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-01-31 19:55:45
Na tym foto to same dziewice widzę . I stwierdzam że to jest przypadek w którym uroda idzie w parze z intelektem :D

Wera27
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-31 20:41:01
Też tak sądzę normablum.Myślę,że jest po prostu samotna i niewyżyta seksualnie dlatego zazdrości innym,że się kochają i mają kogoś bliskiego.Wyśmiewa się z wyglądu Anny Grodzkiej,a sama delikatnie mówiąc ani wyglądem,ani inteligencją i kulturą osobistą nie grzeszy.

pablos6
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-01-31 20:55:13
A Ty jesteś pedałem skoro popierasz ustawę o związkach pedalskich . Z logiki to wynika. Innej opcji nie ma. A Wy jak myślicie ?

pierwotniak79
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-01-31 21:02:49
Musi być u cb kiepsko z logiką skoro każdy kto nie jest homofobem i chce równych praw dla wszystkich obywateli jest gejem.

pablos6
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-01-31 21:26:13
Prosta zależność, ja np jestem moherem bo nie lubię pedalstwa i byłem np na marszu niepodległości.

pablos6
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-31 21:28:37
I cieszy mnie to być tak nazywanym , jak również dumą mnie napawa jak swego czasu pedały krzyczały na mnie homofob :-)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-31 21:34:23
Ja też jestem homofobem i nie mogę już patrzeć na Kaczyńskiego i jego kochasia Błaszczaka

puszka666
    Ocena: 15 (glosow:25)
2013-01-31 19:36:44
Homseksualizm był, jest i będzie. Nie mam nic do homoseksualistów ale w tym biednym kraju są poważniejsze problemy niż ich związki. Masa młodych par (heteroseksualnych) nie decyduje się na dzieci ponieważ ich na to nie stać. Pomimo tolerancji uważam, że na razie nie powinno się zrównywać prawa związków homos. ponieważ jeśli już ktoś ma dostać np. dopłatę do kredytu wolę żeby był to związek, który zapewni ciągłość naszemu Narodowi. Najpierw dogońmy zachód ekonomicznie później zajmijmy się światopoglądami.

cytrzysta
    Ocena: 0 (glosow:24)
2013-01-31 19:25:56
Na wiochę wrzucają Ci co dają dupy Biedroniowi i ruchają Grodzką

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-01-31 19:28:34
Po twojej wypowiedzi nie trudno wywnioskować że jesteś miłośnikiem PIS

czarnobialykot
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-01-31 20:07:09
A ty miłośnikiem męskich odbytów.

zajcew26
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-01-31 19:11:11
Kobieta agresywna, ale przyznam, że tak jak ona jestem przeciw takim "związkom". Żadnych dewiacji nie popieram.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-01-31 19:24:43
A dałbyś sobie rękę uciąć że to kobieta ?

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-01 19:35:01
Nie, bo pewnie zostałbym bez ręki. Bardzo możliwe, że ma na imię Andrzej.

mysliwy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-31 19:07:36
kto sieje wiatr, ten zbiera burzę jak już chcesz kogoś cytować...

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-31 18:58:00
Ale ona nie jest w związku, i nie domaga się żadnych praw z tego tytułu. Naprawdę chcecie żeby Wasze dzieci oglądały coś, co nas na szczęście ominęło (manifestowanie dewiacji seksualnych)?

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-01-31 19:23:42
Kaczyńskiego oglądamy a to dewiant jakich mało

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-01-31 19:34:00
Analny Ssaczu, przejrzyj swoje komentarze. Są na poziomie podstawówki, argumenty typu ,,nie bo nie,, albo krnąbrne odwracanie sprawy analną częścią do przodu. Naprawdę, polemizować może z tobą jedynie ktoś o takim samym poziomie jak ty sam. Wszyscy inni muszą pukać się palcem w czoło z politowaniem nad twoją ,,dojrzałością,,.

Anti-Religion
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-31 19:46:15
kawalrafala - nie bądź zły, kiedyś się wdrapiesz na ten poziom i sobie porozmawiacie. :-)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-01-31 19:52:45
Więc pukaj się kawalrafala jak jesteś inny . Jak skończysz podstawówkę to pogadamy na moim poziomie

czarnobialykot
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-31 20:08:42
Dobrze wiedzieć, że masz podstawowe wykształcenie i nic więcej.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-31 21:39:04
Pewnie że dobrze wiedzieć Ale nie ma co zazdrościć tylko bierz się do nauki

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-31 22:24:03
Ty Analny zamieniłeś się z k u t a s e m na łby, i dlatego mogłeś wstawić swoje zdjęcie jako awatar. Na wiosce pełno POpleczników PO albo Spalikota. Nieprędko na ten poziom się wdrapię, przeszkadza mi w tym myślenie zamiast podążania za modą z Zachodu. Oni sami już mają dość tolerancji ich liberalnych rządów, u nas będzie podobnie.

yeti1992
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-31 18:28:06
Je*ać PO

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-31 23:04:50
Je*ać polityków.

olokaloryfer
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-31 18:07:51
stara panna i stary kawaler oby nigdy do władzy nie doszli

Tyrael01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 18:02:46
komentarz usunięty przez moderatora

kabanosik8455
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-31 17:27:50
komentarz usunięty przez użytkownika

medalik23
    Ocena: 5 (glosow:31)
2013-01-31 17:22:12
jak nie wiesz do czego służy dupa to doucz się anatomii. Dupa jest do srania i tyle w temacie ,co za przyjemnosc wsdadzac ch.. do szamba?? Jeżeli dla ciebie homo jest naturalne to bankowo jesteś pedziem a ich tu na wiocha coraz więcej

piotr1993510
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-01-31 17:25:57
Nie jestem ale co mnie to obchodzi co oni robią w łóżku to nie jest mój interes. Czemu cię to tak boli krzywdę ci robią ??

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:29)
2013-01-31 17:30:16
pedalik23 jak nie masz nic w tym temacie mądrego do powiedzenia to się nie odzywaj A jak masz ochotę komuś ubliżać to twoje miejsce jest w PISie

kawalrafala
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-31 19:02:16
Medalik dobrze mówi. I nie zabrania robić tego nikomu tak, jak lubi, ale nie reklamujcie się tęczusie, że jesteście tacy modni. Zobaczymy jak zmienią się Wasze poglądy, gdy Wasze dzieci okażą się homo. To tak jak poglądy mężczyzn na roznegliżowane małolaty, gdy urodzi im się córka. Dewiacjom STOP!

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-01-31 19:26:50
Skoro stop dewiacjom to co z kościołami ? Co z dewiantami w sutannach ?

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-31 22:26:31
Pedofil to pedofil, kary powinny być takie same. A o co właściwie pytasz? O swoją analną fiksację zapytaj swojego lekarza, ja nie będę zgłębiał tematu i zabierał mu pracy.

piotr1993510
    Ocena: 1 (glosow:25)
2013-01-31 17:13:47
Jak można porównywać zoofilię i pedofilię do homoseksualizmu to niedorzeczne różnica jest ogromna ,nie ma tu przyzwolenia z jednej strony lub też świadomości czynu. Skoro dwie osoby się kochają to czemu im zabraniać w czym to szkodzi państwu?? Skoro chcą to niech im dadzą te związki i w końcu zajmą się czymś ważnym!!!

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:25)
2013-01-31 17:17:14
PISowcy nie widzą różnicy

piotr1993510
    Ocena: -4 (glosow:20)
2013-01-31 17:23:55
Bo są ograniczeni nie mogą zrozumieć że istnieje miłość między dwoma mężczyznami i dwoma kobietami a takie uczucie potrafi być silniejsze niż większość związków hetero

pablos6
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-01-31 17:36:16
piotr1993510 miłość to wielkie słowo i w pełni rozumieją je dopiero małżeństwa z kilkudziesięcioletnim stażem. Związki osób homo są nietrwałe to jest fakt potwierdzony badaniami naukowymi. Pedofile też mówią , że kochają dzieci i co tez powiesz że to miłość?

piotr1993510
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-31 17:44:37
Skoro dwie osoby chcą ze sobą spędzić resztę życia uczują się dobrze w swoim towarzystwie nie potrafią wytrzymać bez siebie bo tęskną, wspierają w potrzebie, czują się dobrze w sferze seksualnej to jak nazywa się to uczucie oczywiście można wymieniać jeszcze wiele cech ale o miłości można mówić już nawet po roku.

pablos6
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-01-31 17:51:31
I to jest myślenie na poziomie gimnazjalisty czym jest miłość.

piotr1993510
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-31 17:59:57
Nie tak mówią osoby co wiedzą co to miłość ;) skoro tak wiele wiesz o miłości to proszę może znasz lepszą definicje bo ja w to wierzę sam jestem zakochany i mimo to że naprawdę moja dziewczyna mnie potrafi zdenerwować i tak skoczył bym za nią w ogień

pablos6
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-31 18:23:43
No właśnie zakochanie (dopamina w mózgu) to nie to samo co miłość. Najkrócej dla nas młodszych mówiąc miłość to np stan relacji rodzic - dziecko i odwrotnie (bez zmian chemicznych w mózgu). Prawdziwa miłość jest bezinteresowna, a relacjach młodych jest zawsze coś za coś (kocham bo coś za to dostaję, najczęściej przyjemność). Do prawdziwiej miłości trzeba dojrzeć i często to są lata wyrzeczeń.

piotr1993510
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-31 18:46:45
Jest sporo racji w tym co mówisz ale dojrzeć może szybciej wystarczy przetrwać wspólnie wiele złych chwil a ja nie miałem na myśli miłości rodzic-dziecko to co innego nie trwałe są wszystkie związki ale to nie znaczy że nie ma tych prawdziwych

gandziasz
    Ocena: 6 (glosow:24)
2013-01-31 17:01:10
Dobrze powiedziała! widze ze na tej wiosce same pedały przesiadują.. swiat schodzi na psy

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-01-31 17:10:35
Nie jesteście sami Hetero też tu są

tashunkewitko
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-01-31 17:42:41
Pedałów to masz w kościele, czarne sutanny noszą.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-01-31 18:39:35
W kościele to raczej pedofile stanowią większość

orzel77
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-31 16:59:34
świadczy tylko w jakim stanie mamy dzisiejsze społeczeństwo że nawet ktoś się nad tym zastanawia a co dopiero ile ludzi za :( żeby w związku było 2 facetów? ludzie to trzeba leczyć nad czym debatujecie :/

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-31 17:21:21
Masz racje A nikt się nie zastanawia Nad pedofilem PAETZEM któremu udowodniono że dymał swych małoletnich ministrantów i nic mu za to nie zrobiono ?

vector78q
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-31 17:29:35
Bo takie jest w Polsce prawo. Gdyby to od ludzi zależało to by gościu na drzewie za jaja wisiał.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-31 17:33:33
Kler jest ponad prawem i oni mogą bezkarnie dzieci krzywdzić Ale ten temat jest nie do ruszenia przy takiej władzy jak mamy

pawel89dol
    Ocena: 2 (glosow:38)
2013-01-31 16:02:12
Homoseksualizm jest dewiacją, zboczeniem, czymś nienaturalnym! Zgadzam się i podzielam opinie Pani Pawłowicz.

MINTOR
    Ocena: -5 (glosow:27)
2013-01-31 16:10:53
Homoseksualizm właśnie jest czymś naturalnym. W świecie zwierząt także występuje. Jak nie wierzysz, to poczytaj chociażby na wiki a następnym razem nie pieprz głupot.

jurek1102
    Ocena: -10 (glosow:28)
2013-01-31 16:30:20
To jak pani Pawłowicz może być w partii której prezesem jest homoseksualista ?

mysliwy
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-01-31 16:45:21
Mintor w świecie naturalnym panuje także zoofilia, pedofilia i inne zboczenia, uważasz je za normalne? Możemy się spodziewać w sejmie posła(z ramienia ruchu palikota), który sypia z pieskiem?

hetera
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-31 16:52:49
No jasne, że mieszanie się gatunków ma miejsce :) Nienormalne nie jest to w naturze ale jest to 'nienaturalne' kulturowo... a jak wiadomo kultura się zmienia.

orzel77
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-31 17:00:36
chłopie jak cie tu zminusowała większość to żyjemy w społeczeństwie nienormalnych ludzi :/

pablos6
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-01-31 17:09:47
Ludzie dupa służy do srania a nie do j...a. Dla was to normalne ? Jest jedna orientacja reszta do dewiacja.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-01-31 17:20:11
@mysliwy, zrobił ci kiedyś jakiś gej coś złego? Pedofilia i zoofilia to paskudne sprawy, ale homoseksualiści raczej nikogo nie krzywdzą. @pablos, nie mów innym jak mają żyć, Ich dupa, ich sprawa. Niech sobie robią z nią co chcą, byle prywatnie.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-31 17:26:41
Świetnie, mimo, że podałem w swoim pierwszym komentarzu uzasadnione naukowo fakty, jestem minusowany, bo jakieś tam pisiory wolą się oszukiwać, ze świat jest taki ,jak oni to sobie wyobrażają, mimo, ze jest niezaprzeczalnie inny. Tylko pogratulować. A niech was geje-gwałciciele dopadną.

mysliwy
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-31 18:51:07
Mintor czy Tobie zoofil lub pedofil zrobił coś złego? Działania pedofila czy zoofila są wg ich oceny słuszne i uważane za niekrzywdzące. Wiadomo, że w naturze występują takie rzeczy jak homoseksualizm, zoofilia(mieszanie gatunków), zabijanie potomków w przypadku braku dostatecznej ilości żywienia. Jednak należy się zastanowić, czy legalizacja gejów, aborcji to skok do nowoczesności, czy może jednak uwstecznianie się do zwykłej dziczy? Do czasów, w których mężczyzna latał z genitaliami przykrytymi liściem albo trzciną polującego na mamuta? W tamtych czasach właśnie wszyscy byli równi i wolni.

pablos6
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-31 18:54:57
Mintor ciekawe co prawisz? Ich dupa ich sprawa, może się i zgodzę dopóki się z tym nie obnoszą publicznie. Jestem tolerancyjny i dlatego nie wtrącam się w ich sprawy , możesz się kiedyś zdziwić kiedy np Twój 6 letni synek usłyszawszy od Ciebie , że całujący się dwaj panowie to normalność , zacznie naśladować w zabawie ze swoim kolegą owych panów. Dawniej chłopcy bawili się tak z dziewczynkami , nie zdziwcie się jak to się wkrótce zmieni. I ciekaw będę Twojej reakcji?

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-01-31 19:17:15
I znów kolejna pasjonująca dyskusja rozgorzała, a ja cholercia znowu nieuczesany i w dodatku nieogolony.

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-31 22:52:24
pablos, ty naprawdę sadzisz, ze ktoś może stać się homosiem bo na to by była moda? homoseksualisci zawsze stanowią pewien procent społeczeństwa, niezależnie od mody i prawa.

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-31 22:55:10
Mysliwy, dopóki homosie nie będą mieli większych praw, niż reszta społeczeństwa, nie sadzę, by stało się coś podobnego. We wszystkim trzeba zachować umiar.

MrAFK
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-01-31 15:59:47
W Pełni tą Paią popieram Grodzki nie powinien zajmowac sie polityka skoro g**no o tym wie i trafil tam tylko dlatego ze obcial sobie ch***.

jurek1102
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-01-31 16:56:08
Powinien tego obciętego tobie podarować Przydałby ci się

IlluminaSilvere
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-31 15:45:48
Nie jestem zwolennikiem ani PO ani PIS ale obydwoje z tego zdjęcia już dawno zatracili rozum więc należy im wybaczyć.Jedyne co teraz robią to brną nieuchronnie ku samozagładzie.

Spetro
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-01-31 14:38:20
komentarz usunięty przez moderatora

Creeper123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 16:37:56
komentarz usunięty przez użytkownika

Creeper123
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-31 16:40:39
czekam aż dostaniesz permbana noobie

jethro
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-31 17:07:22
No i co z tego że dostanie? Założy trzecie konto i dalej będzie trollował. Wioska zeszła już jakiś czas temu na psy.

acer326
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-01-31 14:16:24
Jednak mają wspólna cechę-ona ma kota,a on miał kota

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-01-31 14:09:48
Temat zastępczy - zasłona dymna następnej afery. Jednoręki - byli, stadiony - były, autostrady - były ale już nie będą. Co dalej

pablos6
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-01-31 14:52:22
Dokładnie, kraj pogrąża się w recesji a lewaki i POsrańce rozpętują chore dyskusje. Tych kretynów ktoś w końcu powinien pogonić.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-01-31 15:03:45
Tak, chore dyskusje. A Polska niedługo może stanąć przed ETS za brak regulacji prawnych dotyczących in vitro. Problemem jest to, że zamiast szybko to załatwić oni rozciągają to na miesiące...

pazurskas
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-01-31 15:12:26
Tak się składa, że poj.ebów z PIS-u już mieliśmy u władzy i były tylko teczki i nagonki na niby skorumpowanych ludzi, które teraz okazują się zwykłą mistyfikacją. Teraz pewnie byłby Smoleńsk, Smoleńsk i jeszcze raz Smoleńsk. Jak burdel nie przynosi zysku to zmienia się ku.rwy, a nie burdelmamę, ale u nas ciężko świnie odgonić od koryta.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-31 17:50:50
pablos6 - a PiS to jaka partia jak nie lewacka? To ze są vatykańskim sługusami nie czyni z nich prawicy. Jest tylko jedna prawicowa partia w Polsce - KNP, zrozumcie to wreszcie ignoranci.

pablos6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-31 18:56:33
Jak odnosisz się do mnie to możesz mnie zacytować co ja napisałem o PiS ?

mysliwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 19:02:56
komentarz usunięty przez użytkownika

mysliwy
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-31 19:04:51
pazurskas i co z tego, zę były tylko teczki? Nie uważasz, że uzdrowienie organizmu (państwa)zaczyna się od usunięcia bakterii(łapówkarzy i krętaczy)? Jakoś do mnie CBA nigdy nie wpadło z wizytą, ciekawe czemu? Odpowiedź jest prosta: ja jestem zwykłym obywatelem! Dla mnie CBA może robić czystki, ja się nie boje. Może dzięki nim będę mógł dostać się szybciej do lekarza, bo nie będę czekał za vipami(osobami, które dały lekarzowi łapówkę). Dzięki PiS skończyło się sprzedawanie odbarwionego oleju opałowego na stacji w mojej okolicy. Dla mnie CBA i CBŚ to sama korzyść!

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 19:18:15
komentarz usunięty przez użytkownika

dzixxxx
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-01-31 13:47:47
rozpierniczyło mnie to :) Jaro swiruje ostro. Swędzi go fujarka :)

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:28)
2013-01-31 13:31:28
I Jaruś znalazł sobie kolejnego jelenia który będzie za niego kłapał mordą :)

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-01-31 16:32:56
Ona raczej chorą lochę przypomina a nie jelenia

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-31 17:25:15
Może i tak :P ale to nie zmienia faktu że słowa które wypowiada publicznie nie są jej :P co jej jarek każe powiedzieć to pójdzie i powie :D zresztą jak każdy pisiorek ^^

vector78q
    Ocena: 1 (glosow:31)
2013-01-31 13:22:04
Dopiekła wam kobieta, pedały. Nie możecie teraz wytrzymać i będziecie wiochę zalewać tego typu chłamem.

czinczu
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-01-31 15:22:37
Popieram. Co z tego że niezamężna i bezdzietna... ważne że po mądrych słowach jakie powiedziała, PEDAŁY ją na wiochę wrzucają!!!

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-01-31 13:12:26
Wrzut niby bez zarzutu - kobieta argumentuje konieczność zawierania małżeństw, w domyśle płodzenia dzieci, sama pozostając "singlem". Jakiś dysonans jest. Ale dobór obrazka, Ferdal, z całym szacunkiem, na gimnazjalnym poziomie. Albo rozmawiamy merytorycznie, albo naśladujemy gimbazę.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-01-31 13:16:58
Merytorycznie nie rozmawiamy bo to wiocha.pl a nie klub dyskusyjny,argument z gimbazą na poziomie gombazy.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-01-31 13:23:16
Czyli Twoim zdaniem nie można na wsi porozmawiać na poziomie? Czyli celem tego portalu jest rozrywka dla tępaków? Jest tu dno, to przekopmy jeszcze się o 0 metrów mułu w dół. Taki jest Twój cel?

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-01-31 13:29:00
Strasznie upraszczasz,jeśli rozrywka to w/g Ciebie dla tępaków.Wszystko ma swoje miejsce i czas,ta stronka jest z przymrużeniem oka,prezentujemy swoje poglady,ale nie zbawiamy świata,tak samo z fotami.Troszkę dystansu.Bardzo szanuje zrównoważony sposób wyrażania przez Ciebie poglądów,nie ze wszystkimi się zgadzam,ale myślę że tym razem zbyt serio podeszłaś do tematu.

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-31 13:58:39
Ferdal, skoro tak wnikliwie analizujesz moje wypowiedzi ;), to powinieneś wiedzieć, że jestem daleka od upraszczania. Po prostu widzę po raz n-ty tę kobietę i żal mi jest jej w sumie. Podziwiam żarliwość, z jaką wyraża poglądy, ale niestety jej wypowiedzi połączone z niespecjalną aparycją są pożywką dla debili i jej przeciwników. Jarek sobie wiele lat musiał na taki "szacunek" pracować. Jeśli ona wierzy w to, co mówi, jej sprawa.

ferdal
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-01-31 14:06:06
Opuncjo a nie uważasz że podłość jej wypowiedzi,w formie,a nie treści,spowodował taką zajadłość.W moim przypadku tak jest.Celowo wybrałem tę fotkę,bo ich bardzo nie lubię,nie za odmienne poglądy,a za sianie nienawiści wśród rodaków,za to że dyskusję zastępują pogardą do innego człowieka,za jego odmienność.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-31 14:39:24
Ja nie bronię jej poglądów, nie bronię formy ich formułowania... bronię człowieka (nawet, jeśli faktycznie jest wredna;). Takie wrzuty również są formą siania nienawiści. W jej wypowiedziach faktycznie słychać pogardę dla osób homo (tak, zmusiłam się żeby obejrzeć to to jeszcze raz...), ale czy atakując ją jesteś w jakiś sposób lepszy? Nie zgadzam się, uważam, że robi wiele złego takimi wypowiedziami, ale nie będę jej za to wyzywać.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-31 15:23:08
Wyzywać ! Daj mi przykład wyzwisk pod jej adresem,w moich wypowiedziach.Brak reakcji na takie wypowiedzi jest cichym przyzwoleniem,a ja nie godzę się na fobie w stosunkach międzyludzkich.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-31 15:46:25
PS. kto sieje burzę,ten zbiera wiatr.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-31 19:36:19
Ferdal, ja nie pisałam o Tobie konkretnie, ale o całości komentarzy, nie tylko pod tym jednym absurdem... Nie podoba mi się, że krzyczy, że określeń pejoratywnych, ale nie mam zamiaru robić tego samego. Z drugiej strony - wypowiada się publicznie i z oddźwiękiem, nie zawsze pozytywnym, musi się liczyć.

pyahoo
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-01-31 13:10:39
Kobitka powiedziała prawdę o tym czymś co nazywa się Grodzka a tu taka nagonka. Kolesiowi się wydaje że jest kobietą to niech się leczy. Dla mnie facet to facet bez względu na przebranie.

pin-up-lejdi
    Ocena: -8 (glosow:20)
2013-01-31 12:29:43
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:23)
2013-01-31 12:31:59
I jak PIS dojdzie do władzy to zgnijesz za to w więzieniu :)

pan_ksiadz
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-01-31 12:32:01
dużo większym przestępstwem jest Twoja ortografia....

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-01-31 12:44:57
Jak przyjdą po mnie służby,to zostanę więźniem sumienia,ale jak tych dwoje przyjdzie osobiście to jestem gotów błagać o litość,nie zasłużyłem na taką karę:}

pin-up-lejdi
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-31 12:46:50
komentarz usunięty przez moderatora

pin-up-lejdi
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-01-31 12:48:53
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-01-31 12:50:23
Ja już ponoszę ciężką karę,piszesz komenty pod moimi wiochami,to obciach na mieście.

pin-up-lejdi
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-31 12:53:08
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-31 12:54:51
Czyjej,bo nie twojej,ty masz za kochankę swoją prawą rękę,a jak się znudzi to lewą

freedom80
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-01-31 13:00:36
Oj, dawno się tak nie uśmiałam :) bezbłędna/obłędna ortografia - aż miło się czyta... :D

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-01-31 13:11:50
Jedno co dobre można o Kaczyńskim powiedzieć to to że nie bije żony

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-31 13:18:02
A Alika nie bił?

Psychosocial666
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-31 13:48:01
pin up lejdi i Ty masz 23 lata? Twoje posty zalatują raczej moherowym wiekiem...albo rodzice zrobili Ci taką papkę z mózgu...współczuje.Ludzie listy piszOM

ringus136
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-01-31 12:27:02
Chłopak dziewczyna- normalna rodzina ;)

pan_ksiadz
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-31 12:22:17
i napluł jej na rękę ;)))

Antyprawik
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-01-31 12:17:40
Pewnie jedno jak i drugie miało w tym momencie mokro w gaciach- w końcu kontakt fizyczny z płcią przeciwną w ich przypadku jest niebywałą rzadkością hahahaha

kocilka
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-01-31 12:04:50
Jak by nie patrzeć to czy to gej czy lesbijka czy to stara panna lub kawaler z własnego wyboru,wszystko to można zakwalifikować pod nienormalne zachowanie.W genach mamy zapisane-ROZMNAŻANIE.Większe prawa winni mieć rodzice, w końcu rośnie młody podatnik.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-31 13:03:41
Czyli wszystko przeliczamy na pieniądze? Mamy zmuszać ludzi do robienia czegoś wbrew ich przekonaniom? To prowadzi do wynaturzeń.

polkowski
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-01-31 12:00:33
A czy jako panna czyli jałowa tzw singiel żąda specjalnych praw dla siebie należych tym , którzy wychowują dzieci niezbędne do istnienia narodu? wiocha dla dodającego.

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-01-31 12:48:59
Jakich specjalnych,jeśli umiejętność czytania i słuchania ze zrozumieniem,przekracza twoje możliwości intelektualne,to poproś kogoś żeby ci wytłumaczył o co chodzi.Możesz poprosić idiotę,on i tak będzie mądrzejszy od ciebie.

norap
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-31 11:53:26
Tutaj też partyjna młodzieżówka się wdarła widać, niby spontan.

pablos6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-31 11:49:00
komentarz usunięty przez użytkownika

pablos6
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-01-31 11:47:49
Wiocha staje się pedalskim portalem , czy co ? Baba zdroworozsądkowo broniła normalności.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-31 16:39:57
Poniżanie kogoś jest normalnością?

danauto
    Ocena: 2 (glosow:22)
2013-01-31 11:47:10
Lepsza Krystyna lat 60 i mądrzejsza od Pana Grądzkiego "przebierańca" i dlaczego to jest na głównej to nie wiem,

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-01-31 11:50:07
Kim jest Pan GrĄdzki ?

pablos6
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-01-31 11:56:16
Grądzki to facet , który miał żonę , dzieci a potem zaczął się przebierać za babę. Dramat człowieka chorego.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-01-31 12:00:59
Grądzki, Grądzki... Nic mi to nie mówi... Historia jakby Pani Grodzkiej, ale jednak chyba nie do końca...

akr69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-31 14:55:49
sprawdzaja zyciorysy jak komornicy dluznikow...

Kaltschtain
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-01-31 11:33:10
Wielki minus za bubla.. nie wiem kjakim cudem to znalazło się na głównej

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-31 12:58:57
Temat "na czasie". Tyle.

peterman1994
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-01-31 11:31:47
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: -4 (glosow:34)
2013-01-31 11:27:42
Ale kobita dopiekła pedalstwu. Nie mają argumencików, więc wyśmiewają. Prawda boli ? Zresztą i tak wyginiecie, w końcu ludzie zmądrzeją i wszelkich zboków zacznie się leczyć bez względu na to które zboczenie fajne, a które be.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-01-31 12:08:33
Na co argumencików Maxiu?

hetera
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-01-31 12:24:41
Jak zwykle, zero przykładów z waszej strony, zero argumentów... tylko żałosne minusiki wystawiane w złości w ramach "zemsty" za to, że ktoś piszę coś co się wam nie podoba. Nawet jeśli jest to zwykłe(niewygodne) pytanie, czy powszechnie znany fakt. Gratuluje z takimi intelygentami nasz naród ma wielką szansę... na upadek. :)

peterman1994
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-01-31 12:31:13
Ha a może z lewacką hołotą taką jak ty mamy szanse? Pierwszy krok zalegalizowanie związków gejowskich, później prawo do adopcji dzieci przez pedziów, kolejny krok wynarodowienie. Jak ty w ogóle śmiesz mówić o "naszym" narodzie hetera? Zaprzeczasz najważniejszym wartościom o które przez wieki walczyły pokolenia Polaków

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-31 12:39:11
Przykro mi Max74 że ta kobita ci dopiekła

ethnie
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-01-31 12:41:38
od związków homo do wynarodowienia? Dziwna logika. Poza tym proces wynaradawiania tego kraju zaczął się od wyprzedawania państwa po 90 roku oraz emigracji za chlebem

hetera
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-01-31 12:43:04
Teraz mi powiedz dlaczego uważasz, że jestem lewakiem. Jakie poglądy (poza bełkotem o umiłowaniu odmieńców) przedstawiam? Bo ja jakoś nie sądzę by moje poglądy pasowały do lewicy... a teraz ty, jak każdy inteligentny człowiek na poziomie, udowodnisz mi, że twoje tezy są prawdziwe. I jeszcze... jakim wartościom? Czekam.

peterman1994
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-31 12:48:39
Chodzi mi o sprzeniewierzanie się wartościom, które od wieków były dla Polaków najważniejsze, takie jak np. religia. I o coraz częściej ,propagowany zwłaszcza przez środowiska lewackie kosmopolityzm na rzecz stawania się "Europejczykiem".

peterman1994
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-31 12:53:57
Nie przyznałabyś się do tego w wprost ale przeglądając twoje komentarze można znaleźć takie, które za tym mocno przemawiają. Więc albo lewak albo ignorantka ;)

hetera
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-31 13:19:40
Religia... Tak, nie jestem teistką. Ale ty mądry chłopcze na pewno wiesz, że Polska przez dłuuugi czas była bardzo różnorodna religijnie... Tylko w pewnych czasach palono na stosach, ale nawet to nie zabiło w ludziach pierwotnych zwyczajów, czyli pogaństwa- naszych prawdziwych korzeni. Jakie jeszcze wartości? Jakiś przykład na kosmopolityzm, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym była fanką. Pamiętaj, że dowodem nie są puste frazesy, które tu się właśnie starałeś sprzedać. :)

hetera
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-01-31 13:21:39
I dlaczego miałabym się nie przyznawać wprost? Mówię to co myślę, nie pełznę wśród tłumów. Zawsze głośno wyrażam swoje poglądy... nie widzę powodu dla którego miałabym zaprzestać.

peterman1994
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-31 13:32:39
Okej Polska zawsze była tolerancyjna wobec innych religii i ateistów z czego jestem dumny i według mnie cały czas tak jest w naszym kraju. Ale to właśnie ty okazujesz nie tolerancje prowadząc wraz z innymi nagonkę na kościół. Co do kosmopolityzmu to nie udowodnię tego. Przyznam może chcesz na swój sposób ulepszać Polskę ale według mnie kosztem tradycji, kultury i moralności.

hetera
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-31 13:50:31
Taaak, nagonka na kościół. Nagonką na kościół jest też dostrzeganie jego ciemnej strony i niechęć do jego wtrącania się w moje życie. Innymi słowy tym "atakiem" jest krytyczne o nim zdanie. A wiadomo, że własne niepochlebne zdanie jest "nagonką". Przynajmniej tak wiele osób powtarza... A może po prostu jest właśnie tym? Własnym zdaniem a nie nagonką? Ale ja właśnie uważam, że naszą tradycję i historię należy promować bo jest niedoceniana, bo jest niesamowita. Nasze stroje i tańce, nasza walka o swoją tożsamość o byt, i wytrwałość w tym, nasi naukowcy o których tak mało się

peterman1994
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-01-31 13:58:27
Jak dla mnie jest ogromna różnica między wyrażaniem swojego zdania, a atakowaniem z nienawiścią. Osobiście nie do końca uznaje kościół chociaż mocno wierze w Boga ale irytuje mnie niesamowicie ta nagonka, zwłaszcza że przez lata cierpień Polaków to kościół był miejscem gdzie przychodzili by pokrzepić się nadzieją. Przez lata komun kościół miał ogromne znaczenie dla ludzi. A teraz: "niepotrzebne więc najlepiej wyrzucić do śmietnika"

hetera
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-31 14:03:08
mówi... Jeśli chodzi o tolerancję... Przede wszystkim w Polsce ostatnio sfałszowano znaczenie tego słowa. To nie jest aprobata tylko znoszenie. Ja mogę mieć negatywna zdanie, ale nie zabraniam z tego powodu czegoś innym. Tego samego wymagam dla siebie. Popatrz się na to tak: zawsze znajdzie się ktoś o negatywnej opinii na jakiś temat ale czy to znaczy, że powinniśmy wszystkiego wszystkim zabronić? To dlatego zakazuje się (normalnie przynajmniej powinno) tylko tego co jest złe, na czego szkodliwość są jasne dowody. Ja nie mam najlepszego zdania o religii, ale to moje odczucie. Jeśli ktoś jej po

peterman1994
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-31 14:03:32
Co do kultury i tradycji to nie chodzi mi o "tradycyjnych strojach góralskich" czy czymś w tym rodzaju ale przede wszystkim o wartości i poglądy wyznawane od wieków.

hetera
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-01-31 14:10:05
potrzebuje w swoim życiu, jeśli przynosi mu pociechę, to niech ją ma-niech będzie szczęśliwy. Ale z drugiej strony chciałabym tego samego, a uwierz mi, nie często tego brak. Wracając do KK. Powiem Ci w tajemnicy, że mnie też już to drażni. Bo sama jestem zła na KK- za to, że nie chce się z wielu rzeczy rozliczyć, odwraca kota ogonem, nie dostrzega pewnych problemów i zaciekle walczy o jeden z ostatnich swoich bastionów narzucając innym swoje przekonania- ale nie uważam, że z samego zła się składa. KK robi też sporo dobrego. Takie szczekanie, że wszystko jest złe... nigdy nie jest tak, że jest

hetera
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-31 14:13:33
tylko czarne i białe. Wartości wyznawane od wieków... nie zaczynaj mi wmawiać, że kościół jest tą wartością i jest nierozerwalny, bo się z Tobą nie zgodzę. Interesowałam się swego czasu tym tematem... i wyrobiłam sobie odrobinę inną opinię. KK był ważny, był częścią... ale nie najważniejszą. I nie, nie zmienisz tu mojego zdania ;)

peterman1994
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-01-31 14:25:27
A czy ja Ci zabraniam "wyrażania opinii"? Mówię że atakami na kościół wg. mnie mocno przesadzasz ale zabronić Ci niczego nie mogę. Szanuje to, że jesteś ateistką, nie szanuje twoich poglądów. Co do wartości wyznawanych od wieków to chodzi mi tu o moralność i honor. Niemoralne jest moim zdaniem pozwolenie gejom na ślub, a tym bardziej na adopcje. Nie honorowe jest odbierania dziecku życia- aborcja (chyba,że w przypadku gwałtu). Co do tego że nie zmienię twojego zdania się zgodzę i wzajemnie ;)

hetera
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-31 14:36:48
Nie zabraniasz mi, a ja Tobie. I nie atakuję kościoła, naprawdę. Po prostu zwracam uwagę na jego brudy. Gdyby zadbali o wyczyszczenie swoich szeregów, zamiast zamiatania pod dywan, to nie miałabym na co zwracać uwagi bo problemu by nie było. A Kościół, zamiast to zrobić, odwraca kota ogonem i atakuje ludzi którzy zwracają im na to uwagę, krzycząc, że to atak. A prawda jest taka, że zamiast jęczeć nad swoim losem, należy odciąć gnijącą kończynę bo inaczej w końcu cię zabije. I żadne maskowanie się czyimś rzekomym atakiem cię nie uratuje...

peterman1994
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-31 14:52:35
Zwracasz uwagę na jego brudy, które często są wyssane z palca. Sama powiedziałaś, że nic nie jest czarne albo białe. Wydaje mi się, że naczytałaś się w jakimś gównie, że wszyscy księża to pedofile, a władza kościelna zrobi wszystko żeby zarobić kasę. Oczywiście tak się zdarza ale to są ewenementy wyciągane przez liberalne media. Zapoznaj się z tematem nieco szerzej. A co do zamiatania pod dywan niektórych spraw to przyznam Ci, że jeśli takie sytuacje się zdarzają to również mnie mocno oburza ale nie można patrzeć tylko z jednej perspektywy.

hetera
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-31 15:12:33
Znów Ci powiem coś w tajemnicy... częściej czytam np PCh24 czy np Frondę niż GW. Telewizji nie oglądam w ogóle od lat, nawet tv nie mam. Tak w KK są pedofile... ale nie przesadzaj z tym całym. Nie byłoby ich w ogóle gdyby ich wydalili ze swoich szeregów. Bo kary, przyznaj szczerze, na ogół mają jakieś takie śmieszne. I myślę, że władze(!) kościelne rzeczywiście zrobią dużo żeby zarobić... Tak to już bywa, że często władze zyskują ci co nie mają zasad a ci którzy są po prostu dobrzy (i nie potrafią po trupach dążyć do celu) zostają gdzieś w tyle, na dole. Władza to biznes. ;)

peterman1994
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-31 15:28:04
Okej ale najczęściej jest tak, że to nie najwyższe władze kryją pedofilii. Co do kar, to to już nie zależy od kościoła ale głównie od władz państwa. Kościół może co najwyżej prawo ekskomunikować księdza. Co do władzy to faktycznie w najwyższych kręgach jest pewnie cześć,która obrała drogę kościelną tylko ze względu na nią. Ale tak jest wszędzie i tak zawsze było i będzie. Mimo wszystko nie znam większej "organizacji", która by pomagała i wspierała ludzi w potrzebie. Źli i dobrzy ludzie będą wszędzie.

peterman1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 11:26:49
komentarz usunięty przez moderatora

Puma1984
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-01-31 11:19:35
Niby takie studia pokończyli, a poziom 0 reprezentują. Mądrale, a nasze dzieci będą dymać na emerytury tych starych bezdzietnych pryków. Oni nie powinni się wypowiadać ani o związkach, ani o polityce prorodzinnej.

Prostyziom
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-01-31 11:17:36
komentarz usunięty przez moderatora

rozpruwacz78
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-01-31 11:14:38
Szkoda słów. Tej pani podziękujemy. Niby wykształcona a pusto w głowie.

riv77
    Ocena: 2 (glosow:24)
2013-01-31 11:03:01
Nie jestem za żadną partią polityczna ,ale do wiekszości komentujacych poniżej: jesteści denną propagandą lewacką , świniami społeczęństwa wraz ze swoimi popieprzonymi ukochanymi przez was pedałmi. Jeżeli tak wam ich szkoda to dajcie im swoją du..e. Popieprzeni lewacy.

hetera
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-31 12:20:55
Dalej mi nie odpowiedziałeś na pytanie. Co, poza bełkotem o umiłowaniu dla odmieńców i "atakiem na kk", przedstawia sobą lewica? Jakie są cele, poglądy, program, historia tej strony politycznej. Gdzie powstała, dlaczego i dlaczego ludziom kojarzy się z komunizmem. Trzeci raz zadaje ci te pytania. Ponoć sam myślisz... jeśli tak jest to już to wiesz, bo nie słuchasz co ci prawicowa propaganda wciska, ale tak jak inni ( w tym ja- półgłówek :P) sprawdzasz informacje które ci się sprzeda... i to w wielu różnych źródłach.

ethnie
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-31 12:46:55
a co ci przeszkadza ze gej czy lesbijka dowiedzą się o stanie zdrowia swoich partnerów w szpitalu? Czy tak cie to boli? Niestety jesteś takim typowym katolickim tępakiem wszystko co inne to złe, pewnie tęsknisz za czasami kiedy palono książki kobiety i leżano krzyżem w kościele

riv77
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-31 12:47:48
Hetera przesań manipulowac i kłamać. Chcesz zamydlić oczy ideologiom i historią lewicy, po owocach ich poznacie, a owoce lewicy to zgnilizna w najczystszym wydaniu i czego chcieć więcej. Chcesz zamydlić oczy histiorią pustych sloganów lewicy, odwrócić kota ogonem, zakłamać. Jest wiele tomów książek i esejów opisujacych zbrodniczą ideologie marksa i engelsa opartych także też na samej ich filozofi. Więc przestań hetera, wijesz sie tak aby tylko wybielić lewice. To takie poprostu lewackie. Zakłamywac historie.

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-31 12:55:25
ethnie - według Ciebie, jeśli dana jednostka staje w opozycji do związków partnerskich to znaczy, że jest tępym katolem? Poczytaj sobie komentarze części homofobów wypowiadających się na temat tych związków - często też są na nie, jednocześnie zwalczając "katolicki ciemnogród".

riv77
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-31 12:58:27
ethnie prosz cie przestańcie pier..olić te lewackie brednie. Nic nie wiesz o średniowieczu, o inkwizycji oprucz tego co ci lewackie świnie nakłady w głowie w szkole a puźniej przez ogłupiałe dla bandy kretynów filmy w tv i programy. Więc przestań pierniczyć o stosach i paleniu książek. A co do tego czy mi przeszkadza że gej czy lezba dowiedża się o zdrowiu swoich worków do dupcenia w szpitlu. To powiem ci tak jestem tej ustawie przeciwny, bo to nie oto chodzi. To jest kłam pedałów aby tylko zdobyc więcej praw. I tylko takie lemingi jak wy sie na to nabieraja.

riv77
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-31 13:03:26
Jak ide do szpitala to dają mi karteczke abym napisał tam kogo chciałbym aby informowano o stanie mojego zdrowia i mogę tam wypisać każde imię i nazwisko, tak samo jak chce dać komuś dziedziczenie po mnie to ide do notariusz i daje temu komuś dzidziczenie. Ale taka banda tepych lewaków jak wy ethnie itp. gada jakieś rzewne głupie historyjki o rzekomo pogrzywdzonych pedałach aby tylko więcej lemingów dało się złapać na tą ich pedalska zgnilizne co nie.

opuncja
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-01-31 13:21:35
Riv77, z całym szacunkiem, ale czytając Twój komentarz mam wrażenie, że czytam jakiegoś półinteligenta. Nazywasz innych "tępakami", a spójrz na swoją ortografię. Poza tym jak można czyjegoś partnera (bez względu na to, czy ich popierasz, czy nie) nazwać "workiem do dupcenia". Odechciewa się dyskusji, rly.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-31 13:25:37
Riv, nie manipuluję i nie kłamie. Zadałam ci tylko pytanie na które ty mi nie potrafisz odpowiedzieć. Nie wiesz co charakteryzuje lewicę, a zarzucasz mi, że jestem lewakiem i idiotką. To kim ty jesteś w takim razie? Nauczyłeś się od swoich idoli, że najlepszą obroną jest atak? I jeszcze trzeba przy tym zwrócić uwagę na rzekomą manipulacje... żeby samemu zmanipulować. Zdanie "jest wiele książek na temat..." nic mi nie mówi o tym co ty wiesz, nie udowadnia mi, że wiesz cokolwiek.

riv77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 13:43:07
komentarz usunięty przez użytkownika

riv77
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-31 13:48:17
opuncja, jak ich nazwiesz kiedy jeden pedał średnio w roku ma ponad 100 partnerów seksualny. Nazwiesz ich przykładną rodziną dwóch panów czy dwóch kobiet? Powiesz że sie kochają i potrzebuja siebie? Tak jako worków do dupcenia, jeden rano drugi popołudniu, co nie? Drugi tzw partner, jest tylko miejscem gdzie mogą spuścić swoją sperme i zaspokoić swoje zwierzęce popędy sekualne. A ty to nazywasz miłością. Powodzenia. Dalej bawcie się w tą swoją lewacką polityke miłóści i trzeba być totalnie zaślepionymi ignorantami aby wierzyć w słowa pedalów. A błędy sprawdzam wtedy kiedy kogoś sznuje.

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-31 14:05:43
Riv, uogólniasz. A jeśli heteroseksualny facet ma w roku 200 partnerek to jest ok? I nie są one wówczas "workami na spermę"? Daleka jestem od gloryfikowania osób homo, ale nie można ich wrzucać do jednego wora. Nie ma dwóch takich samych ludzi. I heteryk może być "zwierzęciem". Każdy niech się troszczy o swoją doopę. A nieprzestrzeganiem zasad ortografii mnie nie obrazisz, wystawisz jedynie sam sobie świadectwo. Mniej jadu, kolego.

riv77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 14:31:51
komentarz usunięty przez użytkownika

riv77
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-31 14:35:36
No, dziwki też tak nazwe jako worek na sperme, one przymajmniej zarabiaja na tym że sa takim workiem. Pedały nie róznią sie zbydnio od dziwek jeden rekordzista w ciągu swojego życia miał nawet ponad tysiąc partnerów, hmmm.... nawet dziwkarz tyle by sie nie puścił. Więc o czym tu mowa. Zdradzić swoja żonę czy męża pare razy w zyciu- zdrada jest bardzo zła, a padeły w ciągu roku ponad sto razy pieprzą się z różnymi "partnerami" To chyba jest ogromna róznica. Nie przejmuje się opinią innych ludzi nie sa dla mnie żadnym autorytetem. I jeszcze raz napiszę że nie będe zamykać sobie ust w r

riv77
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-31 14:39:46
Nie będe zamykac sobie ust w ramach błędnie pojętej toleranci i polityki miłości. Nie, ja ciebie nie obrażam, ja poprostu ciebie nie szanuje, a to jest wielka także różnica.

hetera
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-01-31 14:40:18
Riv posiadasz tak szczegółowe dane z autopsji jak rozumiem :) A Opuncja nie pisała o kobietach tylko facetach.

ethnie
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-31 14:42:59
opuncjo: to tylko riv jest tępakiem, nie na darmo ma taką rangę

riv77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-31 14:44:19
Oczywiście pisze tutaj o dziwkach które dobrowolnie wybrały ten zawódT Te kobiety które chca się wyrwac z tego środowiska i zaprzestać z tym zawodem to im kibicuje.

ethnie
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-31 14:49:25
cyt ,,Nic nie wiesz o średniowieczu, o inkwizycji oprucz tego co ci lewackie świnie nakłady w głowie w szkole a puźniej przez ogłupiałe dla bandy kretynów filmy w tv i programy" w takim razie skąd ty wiesz o średniowieczu, inkwizycji jak nie z książek, tv? Rozumiem że byleś naocznym świadkiem? Ach tak ksiądz ci powiedział.

riv77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-31 14:52:31
Hetera ja w przeciwieństwie do ciebie nie jestem ignorantem i czytam rózne wiadomości i informacje. Ethnie to wy sie bijecie o najlepsze pozycje w społeczeństwie, to wy powiecie wszystko co tylko zechce słyszeć moda w opini publicznej aby tylko was nie wykreślono z kregu społeczeństwa. Boicie się krytyki i odrzucenia. Ja moge mieć najmniejszy tutaj tytuł, on mi poprostu wisi. Tak samo wiszą mi osoby te które maja najwieksze tutaj tytuły niż ja.

ethnie
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-31 14:57:07
niestety jesteś katolickim ignorantem

riv77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-31 14:58:16
ethnie oprócz tej uwielbianej i gloryfikowanej telwizji są także eseje i wypowiedzi historyków które nie pasują do obrazu sporzadzonego przez telewizjie czy ogólno dostepne ksiązki. Te publikacje tych zapomnianych historyków sa podparte dowodami o których tv i szkolnictwo nie chce słyszec bo podwarzało by to ich ateistyczny antykoscielny tok nauczania. Więc proszę cie naprawde mało wiesz ethnie i powielasz tylko slogany z tv i poprawnie politycznych książek historycznych.

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-31 15:13:37
raczej to ty mało wiesz, co czytasz? Niedzielę? Czytam od wczesnego dzieciństwa, ateistka jestem od 10 roku życia. Widzę to co widzę i wyciągam wnioski. Mam dość rozległą wiedzę z dziedzin antropologii, paleontologii, etnografii. Czytam książki autorytetów z tych dziedzin.Jakie ty masz autorytety:św Tomasz z Akwinu, Augustyn?

hetera
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-31 15:17:54
Tak, właśnie było widać... To nie ty jesteś ignorantem nieeeeee... to wszyscy inni, wszyscy którzy nie czytają z tych "wielorakich" i "bogatych" źródeł co ty. No! I oczywiście ci co czytają też z jeszcze innych źródeł poza twoimi i mają inne zdanie, podparte jakąż rzeczywistą wiedzą. Wszystko co ty potrafisz zrobić to wypacać z siebie miałki bełkot... A może rzeczywiście jesteś trollem? Jeśli tak to jesteś dobry :)

hetera
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-31 15:22:11
Ethnie, nie posądzaj go o kontakt z filozofią. :>

riv77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-31 15:32:29
Ethnie:"Czytam od wczesnego dzieciństwa, ateistka jestem od 10 roku życia. Widzę to co widzę i wyciągam wnioski."hahahahahahahahahahahahhHHAhahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha.No porostu teraz mnie dobiłaś. No takim tekstem, to naprawde dla naiwnych. I z kim tutaj rozmawiać. Zapatrzonych w siebie durniami którzy są wbici przez tv w swą nieomylnosc. "Nie bede czytać katolickich wypocin" to sa twoje słowa ethnie i ty to nie nazywasz ignorancją? Z dwóch ksiązek wybierać zawsze tą niekatolicką ponieważ według ciebie nie bedziesz czytać śmieci. I to nie jest ignoran

riv77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-31 15:36:24
Czytasz tylko ateistyczne mądrości i dziwisz się że niewierzysz. Myslisz że to twoja mądrość. Ty nie masz żadnej mądrości, może masz tylko wiedze ale 0 mądrości. Zapatrzona w siebie ignoranka która to nie umie nawet tego zauważyć.

miszcz82
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-01-31 10:48:30
komentarz usunięty przez użytkownika

rozpruwacz78
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-31 11:20:15
Ja tez jestem przeciw adopcji dzieci przez pary homoseksualne. Niech sobie legalizują związki i tylko. Ta ustawa o związkach dotyczy nie tylko te pary ale też pary które żyją na tzw. kocią łapę.

Ereszkigal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-31 16:03:16
rozumiesz mądralo, że prawo można kształtować w różny sposób? że związki partnerskie wcale nie muszą oznaczać adopcji dzieci? że nie będą tym samym co małżeństwo? że większe zapotrzebowanie na nie jest wśród par hetero?czy może potrafisz jedynie powtarzać to czym cie kościelne oszołomy nakarmiły w ramach straszenia. wszystko tak żeby kk był zadowolony, oni w d. maja homo. małżeństwo ma być jedyną możliwą opcja, bo tylko tę aprobuje ta plugawa instytucja.

numa
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-01-31 10:43:18
Z reguł wiochy: "Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie. Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr." Wyjaśni mi ktoś, jak to się ma do tego co wyżej?

opuncja
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-31 12:49:51
Na wiosze znajdziesz nie tylko absurdy, ale również całkiem liczną grupę wieśniaków.

IlluminaSilvere
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-31 15:41:53
Wyjaśniłbym Ci ale wątpię zebyś zrozumiał,miłośc do Janusza zasłania Ci teraz cały świat więc kochaj,szalej i nie pytaj co dalej;-)

turandot
    Ocena: 5 (glosow:29)
2013-01-30 19:09:56
Dobrali się jak w korcu maku - starzy, samotni, bezdzietni i przepełnieni nienawiścią i brakiem tolerancji.

ferdal
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-01-30 22:50:42
W korcu PISu

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -10 (glosow:28)
2013-01-30 17:33:46
Uważam że ona jest facetem

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:30)
2013-01-30 17:39:07
Pan Pawłowski ? :) Grodzka jest bardziej kobieca :)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -8 (glosow:24)
2013-01-30 19:17:31
I dziwnie wygląda jak facet faceta w rękę całuje

ferdal
    Ocena: -5 (glosow:25)
2013-01-30 20:08:13
Jeszcze dziwniejsze,jak na tym zdjęciu, kiedy kobieta faceta w rękę całuje

pan_ksiadz
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-01-31 12:27:26
obrzydlistwo, a feeeee ;))))))

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-31 12:47:55
Analny, pod spódnicę jej zaglądałeś? Nie zgadzasz się z jej poglądami to je krytykuj, a nie obrażaj jej samej. Niechęć niechęciom, ale otwarta agresja werbalna jest po prostu nie na miejscu.

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-31 13:14:13
Dżizas, "niechęć niechęcią". Przepraszam za prymitywny błąd.

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-31 13:25:00
A_L nie obrażaj facetów:D

gefcia
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-01-30 15:13:48
JAŁÓWKI

akr69
    Ocena: 8 (glosow:32)
2013-01-30 12:57:02
Jaroslaw: - nie zajdziesz, gume zuje

Nie_Dla_Tensora
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-01-30 12:49:18
Zrobiłbym jej dziecko, a potem je wychował na wzorowego brzydala.

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-30 16:36:11
więc chyba jesteś jedyny w tej galaktyce:)

jakisktos
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-01-30 11:39:04
to nie wiocha. To kultura, szacunek. Mój tata też całuje kobiety w dłoń.

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-01-30 13:03:18
Będziesz jak ojciec.

Gabararara
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-01-31 10:35:26
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że całowanie kobiet w dłoń jest oznaką nieznajomości zasad savoir-vivre. Od dawna uważa się to za niehigieniczne i natrętne. Wesoło się ogląda filmy z zagranicznych wizyt Kaczyńskich gdzie ci wyrywali się do całowania rąk, a kobiety w panice chciały uciekać... Zapamiętaj sobie raz na zawsze bo to najczęściej popełniane błędy: * nie całuje się kobiet po rękach * nie mówi się "Smacznego" ludziom, którzy jedzą!

BoaKrztusiciel
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-01-30 11:03:33
Teraz przez tydzień nie umyje tej ręki;)

ncaso
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-01-30 15:04:33
przecież ona nie myje...

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:29)
2013-01-30 10:54:26
Jarek też żył w nieformalnym partnerskim związku!!!!!!.....z Alikiem!!!!.....tylko Alik pękł..od nadmiaru "uczuć"....

szamanbezmagi
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-01-30 11:13:17
No dobra,Alik był kocurem, mam pewne podejrzenia , odnośnie tych "uczuć"

Isane
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-01-30 11:21:45
szatano jak to sie mówi "kot jest mój i będę go...piiiip*** czy komu sie to podoba czy nie;p" xDD

szatano999
    Ocena: -12 (glosow:20)
2013-01-30 11:26:16
to była katastrofa na miarę ...smoleńskiej

dosiasamosia
    Ocena: 2 (glosow:22)
2013-01-30 10:49:16
Tak mi się obiło o uszy, że kiedyś starzy kawalerzy płacili "bykowe" przy Jareczka zarobkach sporo by wpadło do budżetu :)

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-01-30 12:25:42
Jeszcze za PRLu tak było

CZECH_2004
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-01-30 10:40:38
Takim starym i bezproduktywnym samicom i samcom ZUS nie powinien wypłacać ani 1 zł. w przypadku przejścia na emeryture. Nie wychowywali dzieci to powinni sobie sami uzbierać emeryture

Ozyriusz71
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-31 10:41:43
uuuu - nowa definicja ZUS-u - brawo , co tam dzisiaj blauka gimbusie ?

ojejku150
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-31 10:43:00
Jarus powinien bykowe płacić od 25 roku życia. Teraz był by bankrutem. Jaki z niego patryiota. Potomka krwi polskiej nie pozostawił. Kto będzie mu rentę płacił, ja

jwpmafia
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-30 10:26:36
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-01-30 10:34:01
Chłopie gdybyś miał w życiu choć połowę kobiet ile on miał gospodyń to też byś był ekspertem:}

szatano999
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-01-30 10:53:10
a jakbyś miał tyle dzieci....znaczy się..."miał"

ferdal
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-30 15:33:26
I na żadnego nie płacił alimentów,to wyższa szkoła jazdy.

Rexik
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-01-30 10:18:03
A ja myślałam, że w ciążę się zachodzi przez pocałunek z językiem... muszę się jeszcze douczyć ;)

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-01-30 10:35:14
ANALNEGO trzeba by spytać...bo podobno przez anal....to czarne dzieci się rodzą

Rexik
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-01-30 10:37:26
Ale ja już nie chcę dzieci... a trzeba się douczyć, żeby nie zaliczyć wpadki ;D

ferdal
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-01-30 10:40:14
Jest taka wersja że od brudnych,grzesznych myśli też można zajść.Jedynym ratunkiem jest "głęboka" spowiedź z tych myśli:}

Rexik
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-01-30 10:42:30
Znów mam iść do Jurka na spowiedź? nie chcę.. bo on straszy kropidłem :D

ferdal
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-01-30 10:44:28
Dopóki do egzorcyzmów się nie dobiera to nie jest tak źle.

ethnie
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-31 12:54:47
taka jedna biała kobita zaszła w ciążę bo się zbyt intensywnie wpatrywała w obraz czarnego niewolnika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800