Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
miamikiss  13-02-18, 10:05 Zgłoś
+ 443 -
Dodano: 2013-02-18, 10:05:48   przez: miamikiss
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 443  Zgłoś nadużycie
22
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Nasi tam byli ?
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
greenhunter
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-02-19 12:27:28
4 tyg w norwegii, 8tyg w reichu, 1.5 roku w polsce

tomo84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-03 13:43:56
no ma te marne 5 tys euro i sie chwali czy zali z zarobkow?ale widac po minie ze chyba pierwszy raz tyle trzyma w lapach;D

stalmaszczyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-31 21:24:29
Widziałem. naczelnik US

zyjezpasja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-19 11:19:35
Toz to rata za kredyt:)

redneck2011
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-21 14:19:38
W Polsce tyle nie zarobisz , o nie !

Mr.Spook
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-21 04:25:20
Tyle dostaje za dawanie dupy starym cwelom.

FrankEinstein
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-20 21:17:34
Ja też mam najnowszą drukrkę Canonna :)

sszeryfo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-20 21:05:21
ale ma forsy,sosu po same pachy:)

MalutkiGlodek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-20 19:10:27
Wiochą jest to ile się zarabia w POLSCE i że trzeba uciekać do innych krajów, aby godnie żyć.

adamskij23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-20 09:17:09
komentarz usunięty przez użytkownika

Berli
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-20 00:03:40
wow ludzie mają miliony i się nimi nie chwalą , a ten tyrał , robił za jelenia za granicą i teraz świruje zarobionego , błazen .

jagmen666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 23:18:31
komentarz usunięty przez moderatora

braeven
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 23:12:31
Nie płacz, bieda to nie wstyd!

foxx1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 23:08:45
greenhunter kto ci plusy dal?

kopec_2009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-20 21:40:30
I ZA CO?

owsik87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 22:49:25
Buźka kope lat cie nie widziałem ale nie spodziewałbym sie Ciebie na wioszce hehe pozdro...

boombeel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-19 22:38:48
Cieszy się bo koledzy z pokoju pozwolili mu policzyć swoje pieniądze.

Kokota22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 22:27:04
OOOOOOOO tez takie sobie moge wydrukowac , walnac sobie fotke i spac zaspokojona , ze udalo mi sie wkurzyc tych ktorzy w to uwierzyli...hahahahaha dobre

jano1101
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 22:27:04
Wiocha w polityce :)

Kokota22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 22:29:05
a jesli nawet sa prawdziwe, to na pewno nie tego typka, bo ktos kto ma pieniadze nie ma takiej potrzeby zeby sie chwalic!

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 22:23:09
pewnie azbest zdzierał u Niemca

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 21:47:23
jezeli to pensja miesieczna to trzeba przyznac ze niezla

darkmo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 21:14:15
komentarz usunięty przez moderatora

henda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-19 20:26:21
I jaki ze mnie jest chwalipieta.:)

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-19 20:14:09
Nie mam nic przeciwko temu, jeśli ktoś dorabia się ciężką i uczciwą pracą. Ale chwalenie się dobrami materialnymi to największa wiocha jaka może być.

abart_wiocha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-19 20:02:59
Są rzeczy ważniejsze od pieniędzy, ale trzeba mieć pieniądze żeby je kupić.

volvo01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 19:51:58
Ludzie Robią Kariery ... :)

air_jordan_show
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 19:33:36
chata sprzedana ale termin opuszczenia do końca miesiąca

HelenaPazdzioch
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-19 18:53:00
Wg mnie to smutne, chwalic sie pieniedzmi. Widac, ze wczesniej bylo u niego krucho z kasa skoro taki zadowolony :(

konop444
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 18:28:19
komentarz usunięty przez moderatora

spam-box
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-19 17:59:35
komentarz usunięty przez użytkownika

JackCola
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-19 18:40:39
zrobiłaś konto "dla gimbusóf", ale profitów nie widzę... gruba polska ścier@! :D

skarpetka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-19 17:09:29
Nie rozumiem po co ludzie robią sobie takie zdjęcia. Dla szpanu ? Bo wydaje się im,że to jest fajne?że oni są przez to fajni? Na prawdę nie mogę tego zrozumieć.

evertos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 17:03:20
kase sie trzyma w banku

Grzeniu70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 15:39:58
komentarz usunięty przez moderatora

jojoszki
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-19 15:35:26
wiekszosc tych ktorych wrzucaja takie zdjecia poprostu zazdroszcza.. inaczej tego nei widze

MisJestCacy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 15:06:39
do rajchu po wsiurwagena jedzie pewnie

malejou
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 14:50:06
komentarz usunięty przez użytkownika

koktajl1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-19 14:37:11
na operacje plastyczną i tak nie starczy

chaffinch
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-19 14:29:01
Dobrze, ze wyjechal.

omfgg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 14:06:44
Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy - schorowany facet (chodzi o jego wyraz twarzy).

Brutall
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-19 12:56:59
Na chu* się chwalic kasą jak w głowie siano. A później płacz bo karki pukają do drzwi:D

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-19 12:46:29
Kredyt gotówkowy?

greenhunter
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-02-19 12:27:28
4 tyg w norwegii, 8tyg w reichu, 1.5 roku w polsce

penejente
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-23 11:42:46
Nie przesadzaj, na tyle kasy potrzeba czasu a nie 4 tyg w Norge. No chyba ze wyższe wykształcenie znajomość perfect język norsk lub angielski a po nim widać ze jedynie potencjał może mieć w rękach...

ROBI00000000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-19 12:18:14
Kupiłby jakiś wózek za te "E". Myślę że fajny...Swego czasu bywałem w Niemczech na zbiorach sezonowych.Gość zostawił ze szczęścia że już wraca do kraju portfel z całą gotówką z 2 miesięcy...na automacie telefonicznym z którego dzwonił po busa....Nie muszę dodawać że oczywiście nikt mu go nie oddał.

tomek-kt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-19 11:47:37
A niech ma. Provident i tak za chwilę zapuka po pierwszą ratę.

yoopi80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-19 11:39:00
Dostał pewnie Euro Business na gwiazdkę...

Telewizor01
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-19 11:21:28
I tak ci fiskus zabierze a Tusk da premie pedałom i Grockiej

siostra_stefania
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-19 11:13:04
max 4000 euro... z rok pracował za granicą... gówno nie kasa, ale żeby wyhaczyć jakąś małolatę na fejsbuku wystarczy.

malejou
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-19 12:56:00
4000 euro? 16 tys. złotych? ROK???? To nawet w Polsce już mamy lepsze zarobki. Naucz się liczyć.

siostra_stefania
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-19 13:27:40
naucz się żyć, przecież oprócz tego, że coś przywiózł, to jeszcze trochę musiał wydać, nie? mieszkać gdzieś musiał, coś jeść musiał, wypić też... Po roku pracy przywiózł to, czego nie wydał (zaoszczędził). Życie jest proste, jak mama daje, prawda?

malejou
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-19 14:42:02
Po wyliczeniu 1300zł na miesiąc w PL daje 15,6tys zł rocznie. A to jedna z najnizszych płac, wyjazd się nie opłacał w takim razie trzeba było zostać dłużej, nie piepsz głupot i nie oceniaj innych swoją miarą, akurat w UK pracowałem dokładnie rok i nie zarabiałem 1300zł miesięcznie nawet po odliczeniu wydatków ;)

zaitrex
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-19 14:47:15
tepa dzido, zarabiajac w polsce 1300zl miesiecznie nie odlozysz 15 tysiecy w rok. moze tyle zarobisz ale nie ma szans ze tyle odlozysz, kretynie.

malejou
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-19 14:47:29
Mama daje, Boże nie moja wina że w Polsce nie potrafisz zarobić 1300zł miesięcznie i musisz wyjechać zagranice robić za popychadło, żeby tyle właśnie zarobić. Ludzie szanujmy się nawzajem a tekst o mamie to już w ogóle poniżej krytyki hehehe jak już mówiłem nie oceniaj innych swoją miarą.

malejou
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-19 14:52:43
zaitrex pajacyku piszę jedynie, że z kraju wyjeżdża się żeby zarobić troche większy hajs, więc może to wypłata za pół roku a nie ROK, kto powiedział,że ROK? ogarnij japsko

siostra_stefania
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-19 15:16:57
tak, w Polsce zarobisz 1300zł miesięcznie, co da Ci 15600zł po roku... o ile będziesz wpier@alałkamienie i pił wodę deszczową. W dupie byłeś i gówno widziałeś, a nie w UK. Aha- "z rok" może też oznaczać nieco krótszy czas. Nie podpier@dalaj już mamie pieniędzy z portfela, tylko weź się za robotę. Pozwolę sobie mojego ulubionego kapitana zacytować- Tępy c@uj :)

malejou
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-19 15:21:43
hahahaha analityk rynku pracy się znalazł ;) w Polsce nie odłożysz 1300 miesiecznie jak zarabiasz tyle, normalne, ale jak sie czlowiek uczyl zamiast brać mamie pieniądze z portfela tak jak ty to jest szansa ze zarobi wiecej prawda? Przykro mi,że zarabiasz najnizsza krajowa i wylewasz swoja frustracje na portalach typu wiocha.pl, żal mi ciebnie. pozdrawiam ;)

malejou
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-19 15:24:20
"Z rok może oznaczać nieco krótszy czas" hahahaha co za nizina intelektualna, dałnie rok to rok, myśl co piszesz heheh

siostra_stefania
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-19 16:37:31
masz rację, tępy c@uju, rok to rok. Ale "z rok" niekoniecznie. Wyżyno intelektualna (bo jesteś tylko trochę wyżej niż rolka papieru toaletowego). A ile zarabiam niech Cię nie boli, chciałbyś tyle zarabiać ile ja podatków płacę.

malejou
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-19 17:30:39
hahahhahahaha wtedy musialbym wpier@@lać kamienie i pić deszczówkę, nie dziekuję ;) zarty o papierze toaletowym itp to poziom gimnazjum, ale coz znize sie do twojego poziomu i zloze wyrazy wspolczucia ze pozar w twojej kolysce zostal zgaszony lopata, coz, moze przez to masz poziom IQ rowny poziomowi banana :D Papatki małpko. jeb@aj ty się i miłego dnia ;)

siostra_stefania
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-19 17:40:14
sraczki z podniety dostałeś. to nie Ty mysiu pysiu się zniżasz, tylko ja się dostosowałam do ciebie, gimbusie złamany... Ty w ogóle wiesz, co to jest iq? Rolka papieru chociaż się rozwija, ty zawsze już będziesz gimbazą, za wysoko cię oceniłam. Zwal sobie konia i idź spać, ciemno się robi.

malejou
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-19 18:55:16
Gimbaza haha dobrze, za moich czasów nie było gimnazjum tylko podstawowka, liceum i studia, widze u ciebie skonczylo sie na gimbazie :D mozna i tak hehe te 1300zl to w takim razie i tak spory sukces dla ciebie ;) jakie to jest smieszne i zenujace zarazem, brzydze sie toba ;) wchodze, napisze byle co a ty siedzisz, odswiezasz, cisnienie ci skacze i MUSISZ, ALE TO MUSISZ miec ostatnie slowo, faktycznie wiocha.pl jest wyznacznikiem twojej wartosci hahaha tylko w realnym swiecie kozaczac taki sposob nie zapomnij ze nie jestes w internecie,bo ktos ci z robi z dupy zajezdnie mpk ;) strzałeczka :)

siostra_stefania
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-19 19:12:42
o ile mnie wzrok nie myli, to dwa komentarze wyżej napisałeś, że już pisać tu nie będziesz, co tu jeszcze robisz, tępy ch@ju? boli cię :) i dobrze, ma boleć. Zupełnie jak wtedy, kiedy tatuś cię w pupunię popycha.

malejou
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-19 19:19:03
po jakiemu to napisałeś? bo nie rozumiem? co maja dwa komentarze do popychaniu przez tatusia? opanuj sie, to ze ciebie tatus pcha w pupunio zawsze jak przesadzisz z komentarzami to nie znaczy,ze wszyscy tak maja heheh trololo pajacyku napinaj sie i napinaj, prosze - oglaszam wszem i wobec JESTES LEPSZYM INTERNETOWYM HEJTEREM? Zadowolony? teraz zrob tatusiowi i mamusi gałke, panowie sie uciesza ;) papatki, nie chce mi sie juz z toba pisac, wylaczam komputer, tobie tez radze to zrobic przynajmniej raz na miesiac,bo dziczejesz hahahah

siostra_stefania
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-19 19:31:16
dobrze wiesz kretynie, że nie wyłączysz komputera. Jeszcze konia nie zwaliłeś.

lukkuj1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-19 10:52:12
pewnie zapierdalał pół roku w nrd czy tam rfn i dostał wypłatę. bo który normalny obywatel dostaje wypłate w gotówce, przecież są konta od tego

EverySantial
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-19 10:48:15
Sam nie rozumiem czym on tutaj chce zabłysnąć. Pieniądze nie są najważniejsze w życiu a chwalenie się nimi to czysta wiocha. Jak już rzeczywiście nie ma na co je wydawać i robi sobie z nimi zdjęcia, niech odda je przynajmniej na jakieś cele dobroczynne...

toolmylove
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-19 10:45:30
pomyślmy, jak by się czuła biedna dziewczynka, której mama nie ma na buty i jedzenie widząc to zdjęcie. niektórzy to nie mają rozumu... a poza tym potem dziwne, że go ktoś okradnie

grabcan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-09 21:31:08
nie wiedziałem,że latają po necie ludzie co nie mają na buty i na jedzenie

qwerty777
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-19 10:36:22
no i niech sobie ma :) jezeli go to uszczesliwia to jego sprawa :) Wy 2 lata w biedronce na kasie bedziecie tyle odkladac :P

lotr123456
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-19 10:29:01
komentarz usunięty przez moderatora

karma1234
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-19 10:24:20
Zaraz zazdrosne polaczki będą pisać na "Bank fałszywki" :/

brazzyl123
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-19 10:24:15
Chłopak pochodzi z biednej rodziny ,ciężko pracował cały rok to może się pochwalić ile ma pieniędzy . Jak dla mnie nie ma tu wiochy ....Wiochą jest zazdrość !!!

kopalik
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-02-19 10:08:09
Jest "bogaty" ma kupę hajsu. Zarobił jako współczesny murzynek, na emigracji. Będąc niżej niż turki i inne ciapate gó... Ale ma!. Dzięki temu, że rok czasu siedział w Holandii, on i jego żona (którą obracali wszyscy jego koledzy) nie będą się już o nic martwić. Ale ma!! Bravo mu za to i chwała!!!

enter69
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-18 17:41:01
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400