Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Mistrzowie 2 planu
paracelsus  11-06-10, 13:59 Zgłoś
+ 903 -
Dodano: 2011-06-10, 13:59:21   przez: paracelsus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 903  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Kiciuś.
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(217)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
osiekdl123
    Ocena: 17 (glosow:27)
2011-11-18 16:59:04
Każdy ma prawo do kochania na swój sposób : )

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-28 12:40:49
Obrzydliwy widok.

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-28 11:01:29
Tak sobie czytam te komentarze i kilka wniosków (banalnych zapewne) mi się nasuwa. Skoro homoseksualizm uważacie za normę - to wyjaśnijcie mi jedną rzecz - dlaczego natura (tu sobie wpiszcie co kto lubi - dla jednych Bóg, dla innych energia kosmiczna)stworzyła

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-28 11:03:55
dwie różne płcie w celu zachowania gatunku? I u roślinek i u zwierzątek i u ludzi potrzebne są osobniki 2 różnych płci, aby gatunek przetrwał. W przypadku żadnego gatunku obcowanie ze sobą osobników tej samej płci nie umożliwia przedłużenia gatunku. Od zawsze.

DobraMama
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-09-28 11:06:01
I temu nie da się zaprzeczyć ani tego podważyć. Czyli według praw natury normą jest jednak heteroseksualizm, nie homoseksualizm. Leży to w naturze materii żywej po prostu. Jeżeli więc normą jest heteroseksualizm - to czym jest homoseksualizm? Oba zjawiska wzajemnie się wykluczają

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-28 11:08:13
a zatem nie ma takiej możliwości, aby oba równocześnie mogły uchodzić za normę. Normą jest jedno z nich. Czym więc jest to drugie? Jaką anty-normą wobec tego. Czyli zboczeniem, wynaturzeniem, dewiacją. Podkreślam, że są to słowa nienacechowane negatywnie, neutralne.

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-28 11:12:58
Są takie dewiacje osobnicze, jak i rak. To również z medycznego punktu widzenia dewiacja pewnych komórek, które namnażają się wbrew zdrowemu rozsądkowi,wbrew naturze. Czyli można stwierdzić, że homoseksualizm, skoro dotyczy tylko niektórych, może zostać uznany za jednostkę chorobową.

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-28 11:15:53
I teraz pojawia się kwestia dyskusyjna - leczyć, czy nie leczyć? Sprawa indywidualna. Różne przypadłości ludzie mają i nie życzą sobie leczenia. Ale litości! Niech grono wiochowiczów w obliczu takich faktów nie twierdzi, że homoseksualizm jest normą społeczną, której należy

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-28 11:18:44
się szacunek, tolerancja. Żadne wynaturzenie nie powinno zostać pełnoprawną normą. I póki co - nie jest. Więc obnoszenie się z tym i oczekiwanie od większości akceptacji i tolerancji wobec czegoś, czego demokratyczna większość nie zaakceptuje jest po prostu nie fair i tyle.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-09-28 11:27:24
Zaraz się dowiesz że jesteś ograniczona bo istnienie człowieka ograniczasz do rozmnażania się. Już to przerabialiśmy. Puste argumenty. Pozdrawiam

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-28 11:35:40
Akurat w tej kwestii argument, że jestem ograniczona, nie jest w stanie mnie obrazić. Mogę zatem być ograniczona i nietolerancyjna i zacofana światopoglądowo. Ale zdania nie zmienię.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-28 12:32:30
DM, jestem z Tobą :) Zadałam kiedyś tutaj pytanie, czy ktoś widział w świecie zwierząt pary dwóch samców czy samic, które się ze sobą łączą i żyją. To jest ciężki temat, dyskusję należałoby przeprowadzić w gronie naukowców a nie tutaj :)

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-28 12:36:48
Tu potrzebne sa argumenty z życia a nie definicje naukowe. Naukowcy już raz pod presją skutków wojny w Wietnamie i krzyku dzieci kwiatów wykreślili homoseksualizm z rejestru chorób psychicznych i tylko psychicznych. Wtedy rząd USA był gotów podpisać wszystko by ostudzić emocje ludzi

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-28 12:39:43
i dlatego podpisali taką ustawę. A pedały bazują na tym do dziś i dało im to możliwość alibi nawet przed samym sobą. Już nie muszą myśleć o sobie w kategorii chorych ludzi a tak jest i tak powinno być. Ja mogę dyskutować drogie Panie. I kilku innych też się tu pewnie odezwie. Będą dziś odświeżane

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-28 12:42:21
kotlety:)

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-28 10:11:08
A tu pedały zaczęły rozumieć o co mi chodzi i zaczął się jakiś przełom w relacjach z nimi. Wyszło z nich trochę człowieka i kilku zaczęło normalnie pisać. Dziś już nie ma tu osobowych wojenek o orientacje. Dave24 dziś jest pozytywne, siersciuch. ElMaho zginął w boju. To była menda.

Siersciuchowy2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-30 10:27:49
Out, skąd żeś to wytrzasnął:D Ile ja tu pisałem... (ten kot ze Shreka to ja, dla ludzi, którzy o mnie już zapomnieli, bądź nie mieli ze mną styczności wcześniej). Już nie pamiętam kiedy ostatni raz tutaj się tyle produkowałem, co pod tym absurdem:)

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-30 10:34:37
Lucy z Owadem zaczęły przegląd historii i Ja to wykopałem przeglądając swoje komentarze.

Siersciuchowy2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-30 10:38:19
Aż łezka w oku się kręci:) Jak sobie przypomnę ile się produkowałem, żeby wbić Ci do głowy, że homoseksualizm to nie choroba:D A ty się produkowałeś, by mi dogadać. Achh:) Wojna, mogłoby się zdawać, bez końca:)

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-30 10:42:25
Co nie zmienia faktu że homoseksualizm, pedalstwo, linijki itd itd jest chorobą!!!!

Siersciuchowy2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-30 10:45:55
Dobra, dobra, dzisiaj przyznam Ci rację ze względu, że jest niedziela i nie powinieneś się kłócić:) A poza tym się za naukę wziąłem i jestem tutaj, że tak powiem jednym półdupkiem.

Kokii
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-11-24 22:46:26
O ile mi wiadomo jest wolność wyznania i orientacji. Homofobia to ograniczenie umysłowe i to dopiero wiocha

Anusiak88
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-11-24 21:06:38
,,Homoseksualizm NIE JEST żadną wiochą.'' jak dla mnie jest choroba psychiczną ! powinno się takich wyeliminować ze społeczeństwa ! Nie dla przypadku Bóg stworzył kobietę i faceta,a nie dwóch facetów...

aligatooo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-07 19:52:40
doucz się dziecko drogie co to takiego choroba psychiczna i nie łącz tego z religią!

steras1981pl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-23 23:00:12
az sie boje wypowiadac widze ze ostra debata.powiem tylko ze nic nie mam do was homo,ale kiedy widze taka sytuacje czuje sie jak wasze przescieradlo,naprawde robcie co chcecie,ale nie zmuszajcie mnie do ogladania takich scen

franczeska26
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-23 22:30:43
Każdy ma prawo do miłości. Chyba to że jeden z 2gim maja kogo pocałować Was tak kole w slepia!!!! Ciemnogród i tyle

MCgreg25
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-23 22:20:35
Co za wiocha ? pedalstwo a nie wiocha nie dawajcie takich foto bo paskudzicie ten portal! i żadna osoba mnie nie przekona że to jest normalne! jakby mogły byc z tego dzieci to znaczy że tak natura chciała a chyba nie... obrzydliwe ...

aligatooo
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-21 22:27:51
zdjęcie normalne i nie wiem co robi na tym portalu?!

Pawcio_xD
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-20 13:24:46
to jest coś takiego jakby tam stała dziewczyna z chłopakiem i ktoś by to tu wrzucił ..

kimbo69
    Ocena: -3 (glosow:33)
2011-11-20 09:00:24
PO KOMENTARZACH U DOŁU WIDZE ZE DUŻO MISIACZKÓW TU JEST !!! - POWIEM WAM KRÓTKO I NA TEMAT MISIE - W DUPACH WAM SIE POPRZEWRACAŁO PEDAŁY !!! CO JA POWIEM DZIECKU JAK MNIE SPYTA TATUŚ CZEMU CI PANOWIE SIE CAŁUJĄ !!!- POMÓŻCIE !!!

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:30)
2011-11-20 10:25:26
Bo się kochają? Z łaski swojej wyłącz CapsLocka :)

Pawcio_xD
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-20 13:16:48
to jest coś takiego jakby tam stała dziewczyna z chłopakiem i ktoś by to tu wrzucił ..

m179cmmm
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-20 18:54:56
no mi sie wydaje ze cieci nie powinny siedziec na takich stronach :)) bo pocalunek nie ma nic do rzeczy sa tu gorsze przypadki typu gole laski czy cos

m179cmmm
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-20 18:55:33
dzieci*

xqwzst
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-23 00:47:46
Całują się bo taki jest ich wybór, bo się kochają i postanowili być razem. Nie bój się jednak, tacy zakompleksieni ludzie jak ty, nigdy nie będą mieli dzieci. Życie w nienawiści do świata sprawia, że wszystkie złe emocje wracają do ich nadawcy.

rusofil
    Ocena: -6 (glosow:22)
2011-11-19 23:58:20
Gdyby nie byli tacy wysolarowani i gdyby jeden z nich nie nosił różu, to to zdjęcie byłoby całkowicie normalne. Nie potępiam homoseksualizmu. Potępiam pedalstwo.

Dave2024
    Ocena: 2 (glosow:22)
2011-11-20 10:27:28
Z moich obserwacji wynika, że coraz więcej heteroseksulanych facetów zakłada różowe koszulki/koszula. Przestańmy żyć stereotypami. Do cholery, nie utożsamiajmy różu z pedalstwem! Ciemnogród...

uitNL
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-11-20 16:19:08
no hello! a co jest złego w różu - to ludzie przypisali mu jakieś nie-wiadomo-jakie znaczenie - ktoś lubi taki kolor to go nosi i już...

HardWithStyle91
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-23 22:26:35
Ale wiele osób chodzi w różowych koszulkach i wg więc kolor ubioru nie ma tu nic do rzeczy ,

HardWithStyle91
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-23 22:31:06
franczeska26 I tutaj sie z toba zgadzam .

seru1125
    Ocena: -10 (glosow:18)
2011-11-19 19:23:33
homoseksualizm nie jest wiochą owszem!ale publiczne lansowanie się tym jak najbardziej jest!!!!

uitNL
    Ocena: -2 (glosow:18)
2011-11-19 22:39:32
a co masz na myśli przez "publiczne lansowanie się"? Że idzie np. 2 facetów i się obejmują? No halo - jak są ze sobą to raczej nie będą iść w odległości 100 metrów od siebie i drugą stroną ulicy:D

rusofil
    Ocena: 2 (glosow:18)
2011-11-19 23:59:20
W takim razie lansowanie się heteroseksualistów też jest wiochą. Jeśli homoseksualizm to i heteroseksualizm. Jakaś równość musi być.

W1kt00r
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-11-20 00:39:51
A jakieś konserwatywne obowiązujące od setek lat normy moralne to przepraszam nie obowiązują? Bo mnie taki widok doprowadza do wymiotów i najchętniej przyłożyłbym obu takim na ulicy. Brutalne narzucanie innym swojego kontrowersyjnego światopoglądu ma być zwalczane!

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-11-20 10:29:53
@W1kt00r, brutalne narzucanie swoich poglądów i przekonań nie powinno mieć miejsca. Niech każdy żyje po swojemu. Ja jakoś nie krzyczę, że obrażają mnie katolickie procesje i paradowanie z krzyżami. Szanujmy się wzajemnie.

uitNL
    Ocena: 1 (glosow:19)
2011-11-19 19:03:34
I gdzie tu wiocha? co komu to przeszkadza że się całują - chcą to mają prawo do tego. A jak komuś to wadzi to z nim nie jest w porządku w takim razie:) Niech zażywa relanium forte albo jedzie do sanatorium na zabiegi kojące nerwy:D

Ubermensch
    Ocena: -5 (glosow:25)
2011-11-19 23:49:35
Mi to przeszkadza pedale, przeszkadza to również około 90% Polaków. Jesteście w mniejszości a mniejszości zawsze mają przerąbane nawet w tym systemie obecnym co Polacy nazywają go demokracją. Zróbmy referendum i zobzczycie pedały jak społeczeństwo polskie jest za wami pedałami!

askolan
    Ocena: 2 (glosow:18)
2011-11-19 23:54:55
To tobie trzeba zrobić referendum pacanie. To takich jak ty trzeba wyplenić z tego kraju bo przez was to wogle nie będzie tolerancji.

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:24)
2011-11-20 00:00:19
I właśnie przez takich ludzi jak ubermensch w Polsce panuje ciemnogród i średniowiecze. Dodajmy do tego katolstwo.

Ubermensch
    Ocena: -1 (glosow:23)
2011-11-20 00:03:44
Sam jesteś pacan z wypranym mózgiem. Tylko powiedz jeszcze że wśród ludzi nauki było kilku pedałow,dewianci i zboćzeńcy. Leonardo da Vinci zostawił po sobie piekne obrazy i wynalazki. A ty co zrobiłeś - laskę koledze pacanie?

W1kt00r
    Ocena: -11 (glosow:17)
2011-11-20 00:52:51
@rusofil - powiedz ty mi ku&wa mać, co to jest "katolstwo", bo takiego słowa w SJP nie ma. Jesli już - to katolicyzm. Tak więc - odpie&dol się od religii, której nie wyznajesz! A ciemnogród to powstaje właśnie teraz dzięki ludziom o takich poglądach jak twoje.

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-28 10:52:41
Ubermensch - przekonanie tego grona to tak jak chęć zawrócenia kijem Wisły :/ To jest po prostu przejaw tego nastoletniego buntu, według którego społeczeństwo ma obowiązek bycia tolerancyjnym wobec wszystkich takich zjawisk - bo jak nie, to jesteś nietolerancyjny ciemnogród :)

boyyek
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-19 14:39:30
outlaws13, ale z cIebie zjeb! Zazdroscisz gejom i tyle! Baba ci nie daje, jak raz na rok poruchasz to szczescie hhehhe.

wiedxma
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-21 21:52:59
a ty sadzisz wedlug siebie :D

Dr.Joint
    Ocena: -7 (glosow:19)
2011-11-19 14:32:58
ZyklonB zgadzam się z tobą w 100% Homoseksualizm to nie wiocha to zaraza rozpowszechniona na cały świat.

W1kt00r
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-20 00:55:14
Właśnie, trzeba wspomnieć o aspekcie prokreacyjnym! Co pozostawi po sobie na świecie para homoseksualna? Wydadzą na świat potomków, gatunek ludzki się przedłuży...? Racja, to zaraza, która dzięki medialnej aprobacie się rozpowszechnia, niestety.

Dave2024
    Ocena: -4 (glosow:14)
2011-11-20 10:32:09
Przynajmniej owa "zaraza" wyrządza mniej szkód niż katolicka plaga.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-21 22:03:16
szybko sie rozprzestrzeniajaca.nawet w przedszkolach o tym ucza

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-23 23:55:02
Jeśli katolicyzm nazywasz plagą, to homosie są w tym wypadku narzędziem do autodestrukcji całego świata. Nic po nich nie pozostanie, to logiczne. A od religii katolickiej to się ku&wa grzecznie proszę odczepić.

Dr.Joint
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-19 14:27:41
Po to jest kobieta i mężczyzna aby się wzajemnie dopełniali tak to widzę a to co jest na tej fotce to pedał jeden z drugim i może z trzecim(nie jestem pewien)tak być nie powinno z drugiej strony ich życie ich dupa ich decyzja!

bishfinger
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-19 10:47:07
fuuuj, ku...a nie przy jedzeniu

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:28)
2011-11-19 00:18:17
przestańcie wrzucać w końcu pedałów na wiochę - już mi się wymiotować chce.. a na samą myśl.. boję się iść do WC, by sobie przypomnieć.. do jakiego upodlenia są ludzie zdolni.. nie, nie boli mnie i nigdy nie będzie bolał - jak was - pedały - tyłek..

Dave2024
    Ocena: -4 (glosow:20)
2011-11-20 10:33:55
Yyyyy a kto powiedział ci, że go tyłek boli? Może mówisz to na postawie własnych doświadczeń? Btw na wiosce jeszcze nie widziałem zdjęcia pedałów ;p

bakuss100
    Ocena: -5 (glosow:27)
2011-11-18 23:59:00
nie ma k...a tolerancji dla dedałów, nie ma! jak można ich bronić, ludzie...

dziennoc
    Ocena: 8 (glosow:16)
2011-11-18 22:54:56
Mam tolerancję do gejów,tak jak i do lesbijek. chodź sam jestem hetego ;DD

Podlasiak1977
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-21 22:06:48
szkoda,nie?

cuckooinyourclcok
    Ocena: 6 (glosow:18)
2011-11-18 22:30:41
co was to obchodzi kto się z kim spotyka i z kim uprawia seks? jakoś was to boli? chyba tak długo jak żaden gej wam się nie narzuca to nie ma problemu. poza tym jakby się okazało, że wasz brat/ojciec jest homo też byście go gnoili i pluli w twarz? błagam, trochę ludzkiej tolerancji.

ciemny24
    Ocena: 11 (glosow:15)
2011-11-18 21:02:07
fajne!

ZKRZ
    Ocena: -8 (glosow:30)
2011-11-18 20:50:52
To co teraz to już homo ma byc traktowany jak hetero?? Ludzie nie widzicie co się dzieje? Kiedys homo wieszano teraz ich szanować?? Teraz pedofilów i zoofilów chce się powiesić a jaką mamy pewność że kiedyś to nie będzie szanowane przez to ze chcecie być "tolerancyji"

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:29)
2011-11-18 21:46:33
daj palec a weżnie całą rękę. I tyle.

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:21)
2011-11-18 22:11:09
Kiedyś za zdradę swojej lubej obcinano członka, a teraz co? Czasy się zmieniają. Jeszcze 100 lat temu aborcja była czymś normalnym natomiast obecnie jest niemoralna i szokuje. Chyba nie wierzysz to, że ktokolwiek kiedykolwiek dopuści do krzywdzenia dzieci przez pedofilii...

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:22)
2011-11-18 22:15:41
Dave, już istnieje takie pojęcie jak "biała pedofilia", świat traci wartości to kto wie. Pogugluj bo nie pamiętam w jakim kraju była taka debata o legalizacji białej pedofili

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:18)
2011-11-18 22:33:35
np. str mały ksiązę dobra pedofilia. Szok

elMacho
    Ocena: -8 (glosow:22)
2011-11-19 02:14:20
Nie znasz historii, ZKRZ. Wieszano homoseksualistów, gdy w Europie nastało chrześcijaństwo, wcześniej jednakże to mieściło się w granicach normy i nikt za orientację nie karał.

Ubermensch
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-11-19 21:05:40
elMacho nie wiedziałem że takie pedały jak ty znają się na historii? Gdzie cię nauczyli historii na przyśpieszonych kursach dla pedałów w pedalskiej szkółce wujka Wacuśa? Nie popisuj się bo jesteś oblatany jak gówno w betoniarce!

uitNL
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-11-19 22:50:41
Ja się zastanawiam tylko gdzie osoby o takim światopoglądzie rodem z średniowiecza żyją To trzeba się ewidentnie postarać żeby być tak niedouczonym i nieobeznanym w sprawach społecznych. A ty Ubermensch to lepiej przestań się kompromitować bo tobie pewnie słowo oświata się kojarzy z żarówką wylączni

Ubermensch
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-11-19 23:34:11
To że elMacho jest wyrobiony ze swoimi pedalskimi poglądami jak gówno w betoniarce to wszyscy już wiedzą. Teraz niech się dowiedzą że ty uitNl ze swoimi pedalskimi poglądami jesteś oblatany jak świnia w korycie. Mi i wielu zdrowym Polaką przeszkadza widok całujących się mężczyzn.

Ubermensch
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-11-19 23:39:43
Nie próbuj nam wmawiać zboczencu jeden z drugim że widok całujących się facetów jest czymś naturalnym i zdrowym. Wszyscy w całej Polsce wiedzą kto to jest pedał i na czym to zboczenie polega. Co może za jakiś czas zaczniecie wstawiaćtu zdjęcia jak jeden facet dyma drugiego i to ma być normalne!

Ubermensch
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-11-19 23:54:23
uitNL jescze jedno nie używaj wyrazów i terminów odnoszących się do epok o których nic nie wiesz:,,rodem ze średniowiecza" co ty możesz wiedzieć o średniowieczu, o jego bogatej historii? Gdzie ty usłyszałeś ten zwrot na paradzie dla klejów i linijek?

Dave2024
    Ocena: -6 (glosow:20)
2011-11-20 10:38:41
@Ubermensch nie wiem skąd w tobie tyle nienawiści... Chyba uczeń przerósł mistrza. Kiedy zastąpisz Jarosława?

krwiszonek
    Ocena: 11 (glosow:33)
2011-11-18 20:47:39
żądam usunięcia! pojmowanie homoseksualizmu jako wiochy, to czysta homofobia i szerzenie nienawiści, jest na to paragraf!!!!

elMacho
    Ocena: -3 (glosow:25)
2011-11-19 02:16:11
Wilczeoko, od razu widać, kto tu się dawno nie p*****ł. Wróć do komentowania, jak sobie ulżysz.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:29)
2011-11-19 09:14:10
ElMacho, należę do normalnego Pokolenia, które ma Żonę. A Ty się do mnie nie zbliżaj, i ręce umyj, bo brązowe są..

elMacho
    Ocena: -3 (glosow:27)
2011-11-19 11:04:19
Jeżeli fakt bycia żonatym to dla ciebie wyznacznik normalności, to co byś powiedział o całej masie osób bezżennych (co najmniej kilka z nich było szczególnie wybitnych), z klerem np. rzymskokatolickim włącznie? A Jezus? Nienormalny wg ciebie?

wiedxma
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-20 20:21:51
elmacho kler JEST nienormalny NIEMORALNY

Pawcio_xD
    Ocena: 15 (glosow:25)
2011-11-18 20:24:08
to już gejem nie można być? czy jak? bo nie rozumiem .. ;/

jarek93
    Ocena: 11 (glosow:15)
2011-11-18 19:37:24
Nie potraficie rozróżnić pary gejów o pary padałów albo ciot?Dla mnie to sa geje,nic kontrowesyjnego,zero wiochy.A najbardziej wkur wia mnie jak mieszają homoseksualizm z transwestytami...Normalny gej to po prostu osoba która kocha innego mężczyznę...

Maniek1313
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-11-19 02:18:46
A czym się różni pedał od geja????????????????????????????????? i walą mnie minusy za komentarz :)jarek93- ja rozróżnić nie potrafię... a ty?

Siersciuchowy
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-11-19 19:48:31
To ja Ci wytłumaczę. Przechodząc obok geja, nawet nie poznasz, że jest to osoba homoseksualna. Przy pedałach widać to z kilometrów. :)

jarek93
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-20 13:15:55
I tu Sierściuchowy trafiłeś w sedno;)

zarowa
    Ocena: 14 (glosow:22)
2011-11-18 19:14:26
Widzę, że w tej dyskusji ponownie wchodzimy w skrajność. Wyzwiska i obelgi świadczą tylko o poziomie intelektualnym pewnych osób, które nie potrafią rozmawiać na poziomie. I mówienie, że mniejszość ma się dostosować do większości takim kosztem to czysta kpina. Każdy ma prawo do szczęścia. Amen.

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-18 19:52:46
Zatem proponujesz aby większość dopasowała się do mniejszości??? To też absurd... może przyjmijmy, że obie grupy homo i hetero powinny wzajemnie szanować prawo do istnienia.

zarowa
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-11-18 20:06:54
Nie, nie... Nie powiedziałem, żeby większość dopasowywała się do mniejszości. Po prostu razi mnie brak szacunku owej większości do mniejszości homoseksualnej. Czy naprawdę ciężką rzeczą jest szacunek i akceptacja drugiego człowieka oraz jego prawo do szczęścia?

Liberte
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-18 20:12:38
Moje zdanie jest takie...na szacunek trzeba sobie zasłużyć i nie zamierzam nikogo szanować tylko dlatego, że jest homoseksualny. Jako heteroseksualna większość toleruję homoseksualistów i wierzę, że maja prawo do szczęścia ale nie uważam, że ich orientacja była powodem do specjalnego traktowania.

zarowa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-18 20:48:21
Ale czy takie... nawet formalności, jakie wynikają choćby ze związków partnerskich jak wspólne rozliczanie się, prawo dziedziczenia jest specjalnym traktowaniem? To jest wręcz coś... nieprawdopodobnego, że niektórzy traktują to jako pierwszy krok do co najmniej odebrania suwerenności państwu polskie

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:22)
2011-11-19 00:20:12
z zarazkami się nie rozmawia, zarazki się zabija..

zarowa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-19 10:34:21
drogi Dave, czym według ciebie ta ambiwalentność się objawia, bo ja za nic nie mogę się jej dopatrzyć w moich wypowiedziach ;)

Dave2024
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-19 22:29:33
@zarowa ten komentarz o ambiwalentności nie jest do Ciebie, admini usunęli komentarz do którego to opisałem a mojego już nie i wszyło jak wyszło ;/

unimil18
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-11-18 21:11:46
żal mi cie koles :/

Dave2024
    Ocena: -6 (glosow:16)
2011-11-18 19:56:51
Masz bardzo interesujące poglądy. Z tego, co widzę Twój stosunek do gejów jest co najmniej ambiwalentny.

lysergic
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-18 18:07:55
Ciepluchy....

stanley9975
    Ocena: -20 (glosow:36)
2011-11-18 17:32:22
ja nie jest różowa koszulka heheheh:) pedały powinni być bici i kopani!!!! he:) kto za reka w góre:)

strzelecSZULI
    Ocena: -17 (glosow:25)
2011-11-18 17:27:32
sorry u mnie nie ma żadnych gejów lub pedałów w rodzinie więc śmieci nie mam!zakładam że ty pewnie masz.

Dave2024
    Ocena: 2 (glosow:20)
2011-11-18 19:55:07
Ciekawe skąd ta pewność. Wiesz, że los bywa wredny? ;> Chyba wiesz, co mam na myśli :).

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-11-18 21:10:35
czekaj,bo zaczynam się gubić ale wydaje mi się,że strzelec i jak mu było a coś tam UBER i jakieś tam z alwarem to ta sama osoba,widzisz imbecylu zmień IP komputera

Ubermensch
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-11-18 22:39:41
achaja1 ja i sttrzelecSZULI to dwie różne osoby. Nie nazwałbym swoiej zacnej osoby takim mało znaczącym loginem. Radzę ci poszukaj dobrze.

elMacho
    Ocena: -3 (glosow:21)
2011-11-19 02:11:37
Achaja może mieć całkowitą rację, to może być kolejny klon Untermenscha, przypominam, że całkiem niedawno sam się w idiotyczny sposób zdemaskował, iż np. "Ramirez" to jego inne konto.

Ubermensch
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-11-19 18:03:54
Jeszcze tego pedała elMacho tu brakowało.

elMacho
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-21 09:32:32
Zamknij już swoją nieszanowną dupę Untermensch/Ramirez/itp. I tak nie dam ci swojego gnata do obrobienia, bo nie dla psa kiełbasa, więc możesz już spadać. Nudzisz mnie.

Staradziffka
    Ocena: 13 (glosow:31)
2011-11-18 17:12:36
Ja tu nie widzę żadnej wiochy. Zwykła para gejów. Ach przepraszam. Jesteśmy w Polsce...

osiekdl123
    Ocena: 17 (glosow:27)
2011-11-18 16:59:04
Każdy ma prawo do kochania na swój sposób : )

WilczeOko
    Ocena: -4 (glosow:26)
2011-11-19 00:21:40
w dupę też? przepraszam, ale podziękuję..

jarek93
    Ocena: 6 (glosow:14)
2011-11-19 14:42:47
Wilczeoko?Wiesz co to seks analny?Z kobietami często praktykowany.

xqwzst
    Ocena: 9 (glosow:19)
2011-11-18 16:54:33
Każdy ma prawo do pocałunku, tak jak każdy ma prawo zamieszczać swoje zdjęcia. Nie ma wiochy.

barbra888
    Ocena: -12 (glosow:22)
2011-11-18 16:44:52
Jest wiochą.

koordynators
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-11-18 16:34:05
Seksowni :)))))

kromkruak
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-18 16:19:26
wszystko niby OK tylko tam są miękkie ściany-gdzie się takie zakłada ?

sim86
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-18 17:21:16
W darkroomach (czyt. publicznych pierdolnikach) czasem bywają...

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:18)
2011-11-18 18:14:58
sim 86-Nie publicznych tylko w klubach i przeważnie na zaproszenie. Darkroomy są przeważnie zaciemnione i w swigers klubach nie wiesz z kim się bawisz(pisze o klubach hetero)Tak w woli ścisłości

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:20)
2011-11-18 18:16:31
achaja 1, a tak tęskniłem za tobą, buziaczek

achaja1
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-11-18 20:57:33
outlaws też cię kocham i już prawie zaczęłam tęsknić

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-11-18 22:13:27
kochliwa jesteś, cóż na moją musisz jeszcze poczekać kilka dni bo łatwy nie jestem. Buziaczek Skarbie

Staradziffka
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-11-19 16:49:32
@strzelecSZULI, nie trafiłeś. Jestem kobietą i to biseksualną. ;) i co mi zrobisz? wrzucisz mnie do gazu, czy nadziejesz na pal? :D ps. Odwracanie kota ogonem świadczy o gimnazjalnym poziomie. Więc wracaj odrabiać swoje lekcje. ps. Nie masz jeszcze nawet pewności, jaką masz orientację seksualną...

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-11-19 16:55:44
... ale myślę, że w najbliższym czasie ją odkryjesz. I co wtedy zrobisz, jak zdasz sobie sprawę, że jesteś gejem, lub przynajmniej biseksualistą? powiesisz się, każesz się nabić na pal, czy wrzucić do komory gazowej? zastanów się chłopcze.

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:18)
2011-11-18 17:14:56
Najpierw ciebie trollu z gimnazjum.

achaja1
    Ocena: 5 (glosow:17)
2011-11-18 17:51:16
strzelecSZULI z gimnazjum może wyszedłeś ale twój rozumek nadal powtarza 1-szą klasę,co widać po twoich wpisach

strzelecSZULI
    Ocena: -13 (glosow:21)
2011-11-18 16:24:51
taa taki lekko nie może mieć co lepsza powinni nie mieć!

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:31)
2011-11-18 17:13:22
HOMOFOBY NA PAL!!!

strzelecSZULI
    Ocena: -10 (glosow:20)
2011-11-18 17:24:51
ty na pal gejów!!!! widać po twoim nicku że jesteś głąbem jakimś!

achaja1
    Ocena: 10 (glosow:22)
2011-11-18 17:58:38
outlaws13 z taką łatwością przychodzi ci wysyłanie ludzi do gazu,albo na pal,a gdyby ta krew którą ci przetoczyli lub nowy szpik,który masz pochodziły od GEJA,to co kazałbyś się uśpić,pluć na ryj,czy może w swoim przewrotnym rozumowaniu powiesz,że się na coś przydali?

achaja1
    Ocena: 7 (glosow:21)
2011-11-18 18:01:55
nie odbieraj tak pochopnie prawa do życia i szczęścia ludziom,których nie potrafisz i nie chcesz nawet poznać i zrozumieć,bo sam nie wiesz czy ty zapracowałeś sobie na ten dar

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:24)
2011-11-18 18:18:00
to się odbyło anonimowo :0 i nie mam tego problemu

Staradziffka
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-11-19 16:46:10
Jakbyś zobaczył ich na żywo, to co najwyżej mógłbyś sobie powyzywać pod nosem. Jakbyś coś głośno powiedział, to pewnie byś 'tubę" dostał na ryj, chociaż... dorosły mężczyzna-gej raczej dzieciaka by nie uderzył, więc złapałby cię za ucho i zaprowadził do twoich rodziców, do jakiejś meliny na wsi.

haxxa
    Ocena: 10 (glosow:26)
2011-11-18 16:03:58
Wielkie mi co, pocałowali się. Prawdziwa wiocha to dodające zryte bachor i oceniający.

strzelecSZULI
    Ocena: -16 (glosow:24)
2011-11-18 16:13:32
dołącz do nich!!!śmieciu!

Staradziffka
    Ocena: -3 (glosow:23)
2011-11-18 17:14:21
@strzelecSZULI, śmieci to sobie poszukaj w swojej rodzince. Śmieciu.

czujelucka
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-11-18 15:32:54
to jest z fellow, nawet mialem okazje widziec ten profil '-' co za zalosne zdobycie glownej

Ouuuu
    Ocena: 13 (glosow:23)
2011-11-18 14:47:34
Chyba autor tego absurdu jest homofobem ;/

strzelecSZULI
    Ocena: -19 (glosow:27)
2011-11-18 16:19:43
chyba lepiej być homofobem niż pedalistą!!!ogarnij mózg dziecko!

outlaws13
    Ocena: -16 (glosow:48)
2011-11-18 14:18:13
Wczoraj nie było pedalskich fotek to admini dziś nadrabiają. Opanujcie ludzie. Polska bez pedałowania

Dave2024
    Ocena: 3 (glosow:21)
2011-11-18 19:48:17
Polska bez radykalnych prawicowców byłaby piękna.

itadakimasu
    Ocena: 14 (glosow:20)
2011-11-18 14:12:14
mm milutko

oPatryko
    Ocena: 2 (glosow:18)
2011-11-18 13:10:08
" Wy GEJE żeńta się z kim chcecie ale dzieci to nie adoptujta "

Dave2024
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-20 10:40:56
Większość z nas nie ma najmniejszego zamiaru tego czynić

piotrbigaj
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-18 12:59:58
kolega sie nie zalapal, zbyt blady...

editOoO
    Ocena: -22 (glosow:30)
2011-11-18 12:41:37
Boże pedałów tylko do bicia.

grzegorz1970
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-11-18 12:38:06
...slodkie...

rosyjska
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-11-18 12:31:41
staram się być tolerancyjny... ale mi to nie wychodzi ten w różowym pewnie wypina ...

Agatkaaa123
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-11-18 12:09:56
uroczy sa :D co to robi tutaj w ogole? to przejaw homofobii...

wikaax
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-18 12:05:46
Gej party ;d

Bartek220
    Ocena: 5 (glosow:17)
2011-07-30 19:14:29
mmm słodkie

Flipek
    Ocena: -7 (glosow:35)
2011-06-11 20:00:27
@architekcik, zdaje się, że czegoś nie rozumiesz. Facet, który woli facetów, jest pedałem, ciotą itp. Jeżeli tego nie przyjmuje do wiadomości, tzn. że ma jakiś problem ze sobą oraz z samoakceptacją. Czy Ramirez odbiera komuś "prawo okazywania uczuć"? Nie! On po prostu nazywa rzeczy po imieniu, tak?

Flipek
    Ocena: -6 (glosow:30)
2011-06-11 19:55:22
Znowu muszę się z Ramirezem zgodzić. To, że powiemy "kupka" na gówno, albo "kurtyzana" na dziwkę, nic nie zmieni, gówno będzie śmierdzieć, a dziwka zostanie dziwką. Słowa "pedał", "ciota" i podobne, choć pejoratywne - to jednak nasze, polskie i powszechnie znane.

architekcik
    Ocena: 5 (glosow:25)
2011-06-10 21:57:54
Ramirez postaw się na ich miejscu tez byś chciał żeby Cie tak nazywali? oj chyba NIE!!! To tez daj im spokój, każdy człowiek ma prawo okazywać sobie uczucia nie ważne na wiare, rase czy też orientację sexualną!!!!

Gay82
    Ocena: 8 (glosow:30)
2011-06-10 21:09:20
Gej to tez czlowieki

klaralatara
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-06-10 19:17:55
Ja M; zdjęcie jest ładne ;)

Ramirez
    Ocena: -11 (glosow:45)
2011-06-10 18:00:43
Pedał to pedał albo ciota i tyle poco sięgać do obcych języków skoro w naszym ojczystym są odpowiednie nazwy na takich.

persching
    Ocena: 4 (glosow:20)
2011-11-18 13:58:25
Jakoś nie mogę się z Tobą zgodzić. Prezentujesz niestety dość wąski tryb myślenia. Te nazwy mają bardzo negatywny wydźwięk i dlatego na szczęście można już za to zostać ukaranym :D Nie mówimy już murzyn, cygan, gej czy pedał. Czy chłopaka wychowanego na wsi musisz nazywać wieśniakiem?

outlaws13
    Ocena: -10 (glosow:38)
2011-11-18 14:24:18
perscning- idź się powieś i nie gadaj głupot. Ty jesteś jakiś zawęzony. Dymali cię i ci sie podobało że ich bronisz, Homofob też brzydkie słowo a tak na mnie mówią . A to nie prawda. Ja bym nawet łzę uronił jak bym pedała w trumnie widział.... szczęścia łzę

adididas123
    Ocena: 14 (glosow:32)
2011-06-10 17:45:43
czy możecie nie obrażać homoseksualistów?? Wydaje mi się że użycie innych słów niż Wy to robicie nie jest takie trudne.

outlaws13
    Ocena: -9 (glosow:31)
2011-11-18 14:25:32
A ty obrażasz mnie teraz!!! I co?

Siersciuchowy
    Ocena: -3 (glosow:21)
2011-11-18 16:21:30
out, powiedz mi, to jest napisz, czym adididas Cię obraził ? Bo jakoś nie rozumiem Twojego toku myślenia.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:31)
2011-11-18 16:30:51
Broni czegoś co nie jest normą społeczną. Sierściuchowy-homoseksualizm nie jest normą społeczna, nie jest norma jeśli chodzi o naturę człowieka jest to dewiacja, choroba, skrzywienie itp. Dlaczego sie upieracie że to jest normalne.

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:27)
2011-11-18 16:33:25
Nie uwierzę że nigdy nie miałeś sam zwątpienia, że od razu poczułeś pełnie szczęścia że jesteś gejem, że nie zastawiałeś się dlaczego nie jesteś taki jak inni itp. Ok , dziś jesteś szczęśliwy i takie tam ale nie chrzańcie że to jest wszystko zgodne z ludzką naturą a my jesteśmy źli.

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:25)
2011-11-18 16:36:07
Jesteście mniejszością i to do czegoś zobowiązuje. Podpieracie się demokracją a w demokracji ważna jest większość i to wy macie się dostosować do ogółu. Czy to takie czary mary dla was. Przyznaj w końcu się do inności i będzie ok a nie podszywajcie się pod normalność.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:24)
2011-11-18 16:39:20
Nie wiem co uważasz za prawdę, czy Boga czy Darwina . Jeśli Boga to sobie zakpił z ciebie a jeśli Darwina to jesteście jakimś błędem genetycznym. Tak to widzę i denerwują mnie te wasze żądania. Nie wystarczyło by jak byście siedzieli cicho a w zamian żyli po swojemu spokojnie. Ci co tak wam wtórują

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:26)
2011-11-18 16:43:05
myślą w większości jak ja tylko teraz to takie modne być dewiantem, wyróżniać się. Kiedyś ludzie błyszczeli inteligencją dziś niestety to towar deficytowy. Zrozumiałeś, ja nie jestem spuchnięty od nienawiści, ja mam takie zdanie i jest ono zgodne z każda dziedziną ludzkości i natury. Na inne pomyłki

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:23)
2011-11-18 16:45:44
genetyczna mówi się "mutanci", więc wy też jesteście swojego rodzaju mutantami i nie chrzań że nie mam racji. Zastanów się czy aby na pewno zawsze byłeś dumny z tego i czy nie chciałem być taki jak inni-NORMALNY. Widzisz nawet raz cie nie wyzwałem. :)

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:24)
2011-11-18 16:56:15
A pomyślałeś co przeżywali twoi rodzice jak się dowiedzieli, zanim cie zaakceptowali. Mieli na pewno względem ciebie cele określone, super dzieciństwo, dobre szkoły, świetny popłatny zawód,synowa wnuczki i czar prysł. Nigdy nie było słodko tak jak myślisz i na bank nie wiesz o tym ale w nich do dziś

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:24)
2011-11-18 16:57:29
jest jakieś ziarno goryczy rozczarowani, myśli co poszło nie tak. Pomyśl czy nie mam racji jeśli nie całkiem to w jakimś stopniu

Darcy
    Ocena: -2 (glosow:24)
2011-11-18 17:19:46
Czy ty jesteś kryptogejem ?? Bo tacy krzyczą najgłośniej! Zaakceptuj siebie w końcu!

Staradziffka
    Ocena: -3 (glosow:21)
2011-11-18 17:20:48
Ale się to ścierwo rozpisało. :D

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:24)
2011-11-18 17:22:51
Nie promujcie tu swojej"normalności" tylko komentujcie absurdy, wiocha, nie wiocha, plus, minus i na inny absurd. Znikną wtedy nie wygodne komentarze dla mnie dla ciebie i będzie spokój. Amen

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:18)
2011-11-18 17:39:07
Out, rozumiem Cię. W tym co pisałeś nareszcie widać człowieka. Po raz pierwszy czytałem Twoje wypowiedzi z zainteresowaniem. Po pierwsze, tak zastanawiałem się, dlaczego jestem gejem, ale siebie zaakceptowałem. Po drugie, dlaczego wyżywasz się np na mnie, skoro NIGDY nie brałem udziału w żadnych

Siersciuchowy
    Ocena: 3 (glosow:17)
2011-11-18 17:41:15
paradach, czy innych tego typu rzeczach. Nie znoszę różu, obcisłych gatków, ani ciuchów, które pokazują "walory" mężczyzn. Mnie to po prostu brzydzi. Nie walczę o adopcję dzieci. Chcę jedynie szczęścia. A co do moich rodziców... Z jednym z nich w ogóle nie rozmawiam. Drugie mnie akceptuje.

Siersciuchowy
    Ocena: 1 (glosow:19)
2011-11-18 17:44:08
i btw Twojego ostatniego komentarza. Zauważ, że bardzo często to ty zaczynasz "bitwę" na słowa przy tego typu zdjęciach, więc nie miej za złe, że się ludzie bronią.

Siersciuchowy
    Ocena: -1 (glosow:19)
2011-11-18 17:48:01
A właśnie. Nie mówię, że jesteś zły. Twoimi komentarzami obrażasz mnie, bo masz mnie za jakiegoś ktosia, który ubiera się w różowe, obcisłe ciuszki, a ja taki nie jestem. Ubieram się chyba normalnie, aczkolwiek nie wiem czy modnie. Zachowuję się też w miarę normalnie.

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-11-18 18:05:14
Out, jedyną rzeczą, przez którą trzeba przejść wtedy, gdy się jest homoseksualistą, jest akceptacja samego siebie. Jeśli się tego nie zrobi, to osoby takie jak ty, które na widok dwóch facetów trzymających się za ręce, wyzywają ich od pedałów, zniszczą tego człowieka.

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-11-18 18:33:41
Pomyśleć trochę o otoczeniu,a skoro mówicie że z tym sie rodzi to czemu tacy tak postępują. Zakłada rodzinę , spada sie bawić a dzieciaki mają zryty łeb.Rozstali sie po 15 latach jak go przypaliła z kolegą. To co tu jest normalne?

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-18 18:39:38
Nie, to nie jest normalne. Człowiek ten widocznie uległ presji otoczenia i starał się ukryć to, kim jest, bo bał się reakcji bliskich. I wiesz, chyba skończę tę rozmowę, nie wiem dlaczego, ale za moją rozmowę z Tobą dostałem już ponad 40 "-" -,-

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:17)
2011-11-18 18:44:39
Pisz na priv jak ci tak zależy na plusach a nie na jakimś wyważeniu itp

Siersciuchowy
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-18 18:47:05
Już to zrobiłem. Także przenosimy się na pw :>

Ubermensch
    Ocena: -2 (glosow:22)
2011-11-18 18:49:25
outlaws13 masz 100% racji, nie przejmuj się że pedały podważają Twoje zdanie i wyzywają Cię od homofobów czy kryptopedałów. Ci zboczeńcy zaczynają się bać o swoje zafajdane dupska, zasłaniająsię demokracją i tolerancją. Cały jeszcze zdrowy Polski naród jest z Tobą.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:17)
2011-11-18 19:49:38
nie wychylać się i dla wszystkich będzie miejsce w szeregu. Witaj Umber, miło cie widzieć. Nie wszystko trzeba uzewnętrzniać aby być szczęśliwy, nie raz warto coś ukryć dla siebie i uszanować innych. Koniec- a teraz admini niech kasują to co niewygone

Szalony_Opos
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-18 23:22:22
out costam,nie chce mi sie czytac nawet tego gowna co tam natworzyles,bo krew zalewa z zalu nad brakiem piatej klepki i zaslepienia,ale powiem jedno,wez wypier*alaj,bo srac sie chce czytajac ciebie,zajmij sie swoim zyciem,internetowy napinaczu,chory zreszta umyslowo :)

Siersciuchowy
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-19 19:50:16
Opos, akurat te komentarze outlawsa mają sens... Także przeczytaj je, po raz pierwszy to radzę.

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-20 00:50:57
Outlaws13 i Ubermensch - podpisuję sie pod waszymi wypowiedziami. Tak pojmowana tolerancja do niczego dobrego nie doprowadzi. Nikt mi nie będzie wmawiał, że np. homoseksualiści mogą adoptować dzieci. To draństwo. Co taki szkrab powie w szkole: mam 2 mamusie lub 2 tatusiów? Takiej tolerancji chce UE?

Dave2024
    Ocena: -4 (glosow:14)
2011-11-20 10:43:21
@W1kt00r widzę, że jesteś jeszcze 100 lat za Murzynami. Już kiedyś tłumaczyłem otlawsowi13, że większość homoseksualistów nie chce adoptować dzieci.

Lupus28
    Ocena: 5 (glosow:21)
2011-06-10 17:12:22
zgadzam się z ZyklonB, to nie jest wiocha

notalwayshappy
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-06-10 17:03:47
gey party !

woleniepic
    Ocena: -20 (glosow:30)
2011-06-10 16:50:11
Przestańcie wrzucać zdjęcia takich ciot,bo to nie wiocha tylko temat dla psychiatry ewentualnie dla psychologa.

outlaws13
    Ocena: -9 (glosow:33)
2011-11-18 14:26:27
Dokładnie, z tego portalu robi sie strona porno dla pedałów

strzelecSZULI
    Ocena: -6 (glosow:12)
2011-11-18 16:16:52
outlaws13 przynajmniej my mamy takie samo zdanie na temat pedałów i tej strony podoba mi się to.:)

Siersciuchowy
    Ocena: -5 (glosow:17)
2011-11-18 16:19:59
A wg mnie to wy powinniście wybrać się do psychiatry moi drodzy.

strzelecSZULI
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-11-18 16:23:49
Nie próbuj kierować nic w naszą stronę w ogóle jeśli jesteś za pedalstwem.

Siersciuchowy
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-18 16:27:38
A czy ja kieruję coś w waszą stronę ? Jedynie daję wam radę, co powinniście zrobić, żeby zrozumieć własną głupotę.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:23)
2011-11-18 16:52:37
sierściuchowy się tu kiedyś deklarował że jest gejem. Mi psychiatra nie jest potrzebny do niczego, nie jestem dewiantem zboczeńcem, nie mam problemów ze swoją seksualnością, wiem kim jestem.

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-11-18 17:23:22
@Outlaws13, już chyba każdy wie na wiocha.pl kim jesteś. Jesteś debilem. Ot co, a teraz zwolnij kompa innemu pacjentowi szpitala psychiatrycznego.

strzelecSZULI
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-18 17:29:43
outllaws13 mowi szczerą prawde a pedałki jak się burzą hahah

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-18 17:46:00
Out czasami mówi z sensem. Musi mieć na to dzień. Ja nie mam zamiaru nikogo zaczynać obrażać, ale bronić będę się zawsze.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:20)
2011-11-18 18:04:57
Sierściuchowy , napisze tak. Bądźmy realistami. Nikt w sposób legalny, bezkarny nie pozwoli na eliminację was ze społeczeństwa dlatego trzeba znaleźć jakąś linię porozumienia. Bądź szczęśliwy, co mi do tego TYLKO NIE KRZYCZEĆ ŻE JESTEŚCIE NORMALNĄ PARĄ I będzie ok. Trochę ukrycia nie zaszkodzi. Am

Siersciuchowy
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-18 18:06:45
Wiesz, nie jestem zwolennikiem wychodzenia na miasto i lizania sobie twarzy tam... Także o to się nie martw...

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-11-18 19:46:17
nie wychylać się i dla wszystkich będzie miejsce w szeregu. Witaj Umber, miło cie widzieć. Nie wszystko trzeba uzewnętrzniać aby być szczęśliwy, nie raz warto coś ukryć dla siebie i uszanować innych. Koniec- a teraz admini niech kasują to co niewygone

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-11-18 19:50:51
to wyżej miało być gdzie indziej

sabinaswiercz
    Ocena: -5 (glosow:21)
2011-06-10 15:57:41
ale dupa mu dzis peknie!!!!

kurwa2012
    Ocena: -17 (glosow:27)
2011-06-10 14:11:57
mam pamiątkę na całe życie zrobiłem sobie fote z pedalami, bo ja rowniez ciota jestem

Siersciuchowy
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-11-18 16:19:02
Ciotą to jesteś ty przez to, co piszesz i jaki iloraz inteligencji sobą prezentujesz.

ZyklonB
    Ocena: 17 (glosow:57)
2011-06-10 14:11:49
Homoseksualizm NIE JEST żadną wiochą.

klaudusssia92
    Ocena: 13 (glosow:25)
2011-11-18 12:13:36
dokładnie popieram Twoje slowa..

Siersciuchowy
    Ocena: 2 (glosow:18)
2011-11-18 16:17:51
Nareszcie ktoś, kto mówi z sensem ... Dawno na tej stronie nie widziałem tych słów. Dziękuję Ci za nie :)

strzelecSZULI
    Ocena: -8 (glosow:14)
2011-11-18 16:18:01
To już wiem kim jesteś...!!!

Siersciuchowy
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-11-18 16:20:22
A co, masz coś do tego, jaki jestem ?

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:28)
2011-11-18 17:03:55
strzelecSZULI- tu jest od groma pedałów. Zdeklarowani to sierściuchowy, dave2024 i elMacho i tu ich zaskoczę ale z tymi dwoma pierwszymi da się jakiś dialog prowadzić, elMacho to porażka a cała reszta to pieniacze i prowokanci. Nienawidzę ich ale z kimś trzeba dialog prowadzić żeby znaleźć kompromis

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-11-18 21:19:28
@strzelecSZULI nie rozumiem, dlaczego chcesz opuścić tę zacną stronę. Brakuje Ci racjonalnych argumentów w dyskusji z nami gejami? Boli Cie to, że znienawidzone przez Ciebie pedały potrafią wyprowadzić tezę oraz szereg popierających ją argumentów? Outlaws13 można dyskutować z każdym o ile Cię ktoś n

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-11-18 21:19:56
ie obraża :).

MCgreg25
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-23 22:27:12
wiochą nie jest!! ale jest prze-prze obrzydliwy, szkoda że nie promuje się normalnej rodziny tylko bez przerwy parady gejów i lesbijek... moda? Ameryka Europa zachodnia ?... nic dobrego

Ramirez
    Ocena: -9 (glosow:47)
2011-06-10 14:09:01
Jak można sobie zrobić zdięcie niezauważając dwóch pedałów za plecami?

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:30)
2011-11-18 14:27:21
on ma to już za sobą, teraz tamci mają swoje 5 min


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800